Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Finns det några MMA-fans här?

4348 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 February 2010 - 17:20

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Känns verkligen inte som en spännande gala men men..

Givetvis måste man ju se det live ;)

Randy kan väl då inte göra en tråkigare match än sist iaf

Postad 06 February 2010 - 17:53

urume
  • urume
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0
Gubbarna kommer inte orka 3 ronder tror och hoppas jag ;) Om det nu går till 3dje så kommer det bli slowmotion sluggefest.

Postad 06 February 2010 - 19:41

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Ja nu är det äntligen dags, inte många timmar kvar nu. Har faktiskt sett fram emot denna gala, och tycker det är en hel del spännade fighter. Återstår att se hur det kommer gå. Allltid lika jobbigt att de är 04.00 på natten, men är det UFC så är det.

Postad 06 February 2010 - 22:39

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Klockan är ställd, lika bra sova en stund innan det är dags...
För övrigt så tycker jag att tiden är perfekt, 04.00....då får man sitta ifred uppe, i lugn och ro ;)

Vi lär väl ses framåt morgonen moparman..

Postad 06 February 2010 - 22:52

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Yepp..Dags å sova en stund

Postad 06 February 2010 - 23:16

urume
  • urume
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0
Men vadå.. Går ni och lägger er efter galan igen?
Jag skulle aldrig klara att gå upp kolla på galan och sen somna om igen. Jag sitter hellre uppe och somnar gott sen ;)

Postad 06 February 2010 - 23:31

Noah06
  • Noah06
  • Veteran

• 1592 inlägg
  • 0
Äntligen,säger jag bara!Det har varit lite för långt uppehåll,tycker jag.Visst, galan känns inte så spännande( på pappret iaf) men vi har haft fel tidigare,och sådana galor blir ofta de riktigt bra galorna. För några fighters är vinna eller försvinna,så vi får hoppas på bra action!
PS:Det känns som att Randy Couture är på varenda UFC galan sista tiden. ;)

Postad 07 February 2010 - 04:08

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Japp, när galan är slut ska jag sova en stund till..skönt tycker jag för många gånger så jobbar jag på helgen och stressar iväg direkt efter galan, trött som bara den..

Håller med om Couture, han är snart med på varenda gala, gammal man gör så gott han kan..

Redigerat av nickeskbg, 07 February 2010 - 04:12.

Postad 07 February 2010 - 04:22

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Spoiler

Postad 07 February 2010 - 06:44

Vobbe
  • Vobbe
  • Forumräv

• 556 inlägg
  • 0
Spoiler

Postad 07 February 2010 - 06:46

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Spoiler

Håller med...
Spoiler

Postad 07 February 2010 - 07:00

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Spoiler
Nä nu blir det en lätt frukost och någon timmes sömn..

Postad 07 February 2010 - 14:15

urume
  • urume
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0
Håller med er..
Spoiler

Postad 07 February 2010 - 22:39

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Håller med er..

Spoiler

Spoiler

Gissa vem som kommer att vara i Sydney när UFC 110 går av stapeln :wub: Dock har jag inga biljetter men vem vet, man kanske stöter på Wanderlei ute på en pub..

Postad 08 February 2010 - 00:25

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Spoiler

Gissa vem som kommer att vara i Sydney när UFC 110 går av stapeln :wub: Dock har jag inga biljetter men vem vet, man kanske stöter på Wanderlei ute på en pub..

tvärtom, jag tror det kommer funka riktigt bra mot Anderson. Chael imponerade enormt, tror han har en perfekt stil för att spöa Anderson. Om inte Nate kunde hålla det stående, så kan absolut inte Anderson hålla det stående. Bästa matchen i UFC på länge, Chael imponerade enormt. Chael är en dålig matchup för Anderson, men jag är tveksam till att Anderson klarar av Vitor.

Coleman var till och med sämre än väntat, hans standup var sämre än någonsin. Randy såg bra ut. Kul att Tito gick förbi och hånade Cloeman (väldigt välförtjänt, även om han inte visste om det själv). Tito ser en enkel kommande head-line ppv och passar därför på att håna Coleman efter matchen. Det var väldigt välförtjänt att han hånade Coleman och han kommer vinna hur enkel som helst (se Shamrock vs Tito 1-3), men Tito borde inrikta sig på bättre motståndare. Coleman mot Tito kommer att sälja många ppv, så Dana är nog nöjd. Men egentligen borde både Coleman och Trigg lägga av efter sina matcher, Serra är en riktigt rolig och bra fighter...

Skönt att se en rejäl KO mot Swick...

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 08 February 2010 - 00:33.

Postad 08 February 2010 - 08:27

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

tvärtom, jag tror det kommer funka riktigt bra mot Anderson. Chael imponerade enormt, tror han har en perfekt stil för att spöa Anderson. Om inte Nate kunde hålla det stående, så kan absolut inte Anderson hålla det stående. Bästa matchen i UFC på länge, Chael imponerade enormt. Chael är en dålig matchup för Anderson, men jag är tveksam till att Anderson klarar av Vitor.

Coleman var till och med sämre än väntat, hans standup var sämre än någonsin. Randy såg bra ut. Kul att Tito gick förbi och hånade Cloeman (väldigt välförtjänt, även om han inte visste om det själv). Tito ser en enkel kommande head-line ppv och passar därför på att håna Coleman efter matchen. Det var väldigt välförtjänt att han hånade Coleman och han kommer vinna hur enkel som helst (se Shamrock vs Tito 1-3), men Tito borde inrikta sig på bättre motståndare. Coleman mot Tito kommer att sälja många ppv, så Dana är nog nöjd. Men egentligen borde både Coleman och Trigg lägga av efter sina matcher, Serra är en riktigt rolig och bra fighter...

Skönt att se en rejäl KO mot Swick...

Mja, tror du verkligen så lite på Silva? Min spontana tanke är tvärtom, jag tror han knockar både Belfort och Sonnen. Belfort är jag iofs mer tveksam till att han fixar men Sonnen borde han klara av. Man har ju underskattat Silvas groundgame en gång för mycket känns det som, dessutom måste ju Sonnen äta några smällar innan han får tag på Anderson. Jag tvivlar!

Swicks förluster njuter jag alltid av, jag frustade av vällust även den här gången! Enligt Wikipedia var det hans sista fight för UFC men detta stämmer knappast?

Postad 08 February 2010 - 10:30

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Mja, tror du verkligen så lite på Silva? Min spontana tanke är tvärtom, jag tror han knockar både Belfort och Sonnen. Belfort är jag iofs mer tveksam till att han fixar men Sonnen borde han klara av. Man har ju underskattat Silvas groundgame en gång för mycket känns det som, dessutom måste ju Sonnen äta några smällar innan han får tag på Anderson. Jag tvivlar!

Swicks förluster njuter jag alltid av, jag frustade av vällust även den här gången! Enligt Wikipedia var det hans sista fight för UFC men detta stämmer knappast?

Ja, jag kanske uttryckte mig lite oklart. Jag tror fortfarande att Anderson spöar båda 2, men jag tycker att Sonnens stil är perfekt för att vinna mot Anderson. Sonnen borde ha en ok chans.

Postad 08 February 2010 - 10:38

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Ja, jag kanske uttryckte mig lite oklart. Jag tror fortfarande att Anderson spöar båda 2, men jag tycker att Sonnens stil är perfekt för att vinna mot Anderson. Sonnen borde ha en ok chans.

Aha B)

Ja i teorin är ju hans stil den som borde funka, men jag som var 100 procent övertygad om att Hendo skulle ta honom har slutat tro på brottarnas chanser mot Silva. :P
Belfort känns farlig och har ju bra boxning, men har samtidigt fått stryk mot både Chucken och Ortiz... Hur som helst så kommer det bli spännande, är inte Silva 100 procent motiverad så kan det bli svettigt för honom!

Postad 08 February 2010 - 11:07

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Aha B)

Ja i teorin är ju hans stil den som borde funka, men jag som var 100 procent övertygad om att Hendo skulle ta honom har slutat tro på brottarnas chanser mot Silva. :P
Belfort känns farlig och har ju bra boxning, men har samtidigt fått stryk mot både Chucken och Ortiz... Hur som helst så kommer det bli spännande, är inte Silva 100 procent motiverad så kan det bli svettigt för honom!

Belfort är ett stort hot.

En annan grej, jag gillar inte när man försöker vinna på att cutta motståndaren. Nates Florian-armbåge som inte hade något annat syfte än att skapa ett cut borde vara ett motiv till att ta bort armbågar ur MMA. Sonnen använde ju också armbågar, dock inte i rent cuttnings-syfte.

Postad 08 February 2010 - 21:13

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

Spoiler

Gissa vem som kommer att vara i Sydney när UFC 110 går av stapeln :( Dock har jag inga biljetter men vem vet, man kanske stöter på Wanderlei ute på en pub..

Fan va grymt, blir ju lite avundsjuk.

Håller med många av er, galan var blek, men tur att de fanns några ljusglimtar såsom Sonnen, Serra, Thiago.
Ska verkligen bli kul att se hur Silva kommer ta sig an Belfort. Det blir en grym match. Det Silva gjorde senast mot Griffin, var helt sjukt. Att ha lekstuga på den höga nivån ska inte hända. Han är i mina ögon en fullständigt komplett fighter som behärskar alla distanser. Tror som sagt att Belfort blir en riktig utmaning för SIlva.

Angående armbågar, så tror jag att syftet med dem är just att "cutta" sin motständare. Man vill ju orsaka så mycket skada som möjligt? (låter sjukt, men det är mycket sanning i det tror jag)

Postad 08 February 2010 - 22:04

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Armbågar kan man använda effektivt för att nöta ut motståndare i clinch eller på marken, tunga armbågar som funkar som slag. Effektivt sätt att göra GnP utan att riskera något genom att höja sin posture (egentligen fegspel). Men man kan ju också kasta armbågen med bara spetsen av armbågen så att syftet är enbart att cutta, se Florian-Sherk eller nu Nates match. Att vinna en match bara på att motståndaren är cuttad är ju bara pinsamt.

Man kan använda armbågar effektivt som slag utan att bara gå in med armbågsspetsslag, men det går ju inte att förbjuda vissa armbågar så därför skulle jag föredra att dom tar bort det helt och hållet. Allra helst byt ut mot knä på marken. Skulle vara en härlig regel för att bryta brottar-dominansen i UFC och öppna upp markfightingen.

Postad 08 February 2010 - 22:26

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

Belfort är ett stort hot.

En annan grej, jag gillar inte när man försöker vinna på att cutta motståndaren. Nates Florian-armbåge som inte hade något annat syfte än att skapa ett cut borde vara ett motiv till att ta bort armbågar ur MMA. Sonnen använde ju också armbågar, dock inte i rent cuttnings-syfte.

Ta bort armbågarna och lobba in kneestrikes mot grounded opponent istället! yay! Pride style! :( Footstomps kan dom vara utan dock, fast det är ju med viss saknad man tänker tillbaka på chutebox'arnas stomps... Shogun Hua, Wandy... ;)

Med knän så blir ju inte North/south en vilostund som det var mellan Chael/Nate i 109'an!

Angående armbågar så har jag nog bara sett EN enda armbåge som knockat någon.. och gissa vem som utförde den???? :P

Rätt gissat...

Här är en länk till den armbågen iallafall :D

http://www.youtube.c...h?v=3s6rF0gId4E

Redigerat av Unregistered8147b14e, 08 February 2010 - 22:30.

Postad 09 February 2010 - 12:26

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Såg du inte när Jon Jones mosade Matt Hamill med armbågar. Ingen regelrätt knock kanske men ändå. Tyvärr blev han diskad. Matchen borde brutits innan dess. Hamill var ju helt knäckt...

Armbågsmos.

Postad 09 February 2010 - 18:21

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Såg du inte när Jon Jones mosade Matt Hamill med armbågar. Ingen regelrätt knock kanske men ändå. Tyvärr blev han diskad. Matchen borde brutits innan dess. Hamill var ju helt knäckt...

Armbågsmos.

Av någon mer eller mindre pervers anledning så gillade jag den matchen ;)

Postad 09 February 2010 - 20:43

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

Armbågsmos.

Det där är ju snarare en klassisk armbågs-situation, knappast någon KO-risk. Fula cuts javisst, och anledningen att Hamill låg kvar var nog snarare att Jones dominans tog viljan ur honom totalt, lägg till lite blod på det och en illegal träff... Hamill gav upp, han blev absolut inte ens i närheten av knockad av dem armbågarna. ;)

Redigerat av Unregistered8147b14e, 09 February 2010 - 20:43.

Postad 09 February 2010 - 21:17

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Det här gillar jag http://www.youtube.c...h?v=z4iZ-NEz-mg

Börjat kolla på UFC från början, var rätt hårda fighter då tycker jag.

Postad 10 February 2010 - 14:35

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

Haha, rätt klockrena pungslag på det klippet.
Som sagt, vore kul att gå tillbaka och se det tidiga galorna. Någon som vet något bra ställe (i sverige) där man kan att köpa dem på DVD, eller är det import som gäller.

Postad 10 February 2010 - 16:07

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Ännu ett bevis på att det var bättre förr :)

Postad 10 February 2010 - 22:35

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Här beställde jag UFC 1-10

http://www.play4me.c...429_206242.html

217 kronor + frakt...Frakten tog ju sin tid ..tar sin tid från Australien

De har även UFC 11-20 där men den var en del dyrare..
kommer inte ihåg om ja köpte den från nått annat ställe..
Annars kolla in ebay

Där köpte jag UFC 1-80 i en box..
Tyvärr rätt kass kvalitet men ändå kul att ha :D

Postad 11 February 2010 - 09:30

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

Här beställde jag UFC 1-10

http://www.play4me.c...429_206242.html

217 kronor + frakt...Frakten tog ju sin tid ..tar sin tid från Australien

De har även UFC 11-20 där men den var en del dyrare..
kommer inte ihåg om ja köpte den från nått annat ställe..
Annars kolla in ebay

Där köpte jag UFC 1-80 i en box..
Tyvärr rätt kass kvalitet men ändå kul att ha :D

Tack! Får man fråga vad frakten gick på?
Mäktigt att ha UFC 1-80, kanske finns en 1-100 box.

Postad 11 February 2010 - 10:25

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ah..Jag hittade history på sidan..

8.35 Aus dollar gick frakten på..
det är med dagens kurs 54 kronor

totalt 42.85 Aus dollar = 276 svenska kronor inkl frakt...
Riktigt bra pris...
Dock är ju boxen inte snygg och kvaliten är ju inte nå att skrika av glädje över men :D
var ju inte så bra inspelningar i början direkt.

funderar på att börja samla på Pride också..

Helst skulle jag vilja ha alla UFC galor i var sin box men då blir det ruggigt dyrt :P

Postad 11 February 2010 - 10:49

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

Ah..Jag hittade history på sidan..

8.35 Aus dollar gick frakten på..
det är med dagens kurs 54 kronor

totalt 42.85 Aus dollar = 276 svenska kronor inkl frakt...
Riktigt bra pris...
Dock är ju boxen inte snygg och kvaliten är ju inte nå att skrika av glädje över men :D
var ju inte så bra inspelningar i början direkt.

funderar på att börja samla på Pride också..

Helst skulle jag vilja ha alla UFC galor i var sin box men då blir det ruggigt dyrt :P

Då gjorde du ett riktigt kap.
Fundera också på att börja samla, i 1:a hand UFC.

Postad 11 February 2010 - 12:29

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
det var ju för ufc box med gala 1-10

ufc 1-80 gav jag 1100 spänn för inkl frakt....

ett tips om du vill samla på TUF är att köpa via amazon..
helst om du kan e att öpa beggade...

Postad 11 February 2010 - 12:54

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Finns en del på Ebay. Vet dock inte om det är billigt eller nåt att ha :rolleyes: http://dvd.shop.ebay...d=p3286.c0.m282

Postad 11 February 2010 - 13:09

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Det bästa av dem tidigaste carden typ 1 eller 2, är ju boxaren som går in med 1 boxningshandske på :rolleyes: Tack Zuffa för att ni styrde upp det hela.

Postad 11 February 2010 - 16:29

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Jag kan toppa det. jag har ALLA Price FC galorna från den första galan 1997.10.11 inklusive alla GP-galor och Bushido's, dynamite's och "best of"..

I win!

Postad bild

:rolleyes:

I miss pride FC :P

Redigerat av Unregistered8147b14e, 11 February 2010 - 16:30.

Postad 11 February 2010 - 17:01

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
GRYMT ;-)

har du nått bra ställe du köpt filmerna från?

Postad 11 February 2010 - 17:46

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

det var ju för ufc box med gala 1-10

ufc 1-80 gav jag 1100 spänn för inkl frakt....

ett tips om du vill samla på TUF är att köpa via amazon..
helst om du kan e att öpa beggade...

Låter nästan för bra för att vara sant, riktigt billigt i mina ögon. Ännu ett kap.
Ska kolla upp lite olika hemsidor. Tack för infon.

Postad 12 February 2010 - 10:44

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Jag kan toppa det. jag har ALLA Price FC galorna från den första galan 1997.10.11 inklusive alla GP-galor och Bushido's, dynamite's och "best of"..

I win!

Postad bild

:)

I miss pride FC ;)

Ja, efter Pride köptes/lades ner av Zuffa har MMA blivit tråkigare.

Tyvärr har årets största match Silva-Belfort blivit inställd, pga Belforts skada. Abu Dhabi galan ser inte fullt lika bra ut nu, Penns enkla titelmatch lär inte ensam kunna hålla upp ställningarna. Dana White pratar om att Anderson skall gå en 185-titelmatch på galan ändå, men jag förstår inte vem som tar en sådan match med kort varsel. Chael Sonnen skulle säkert göra det, men han är ju medicinskt avstängd efter det fula cutet i senaste matchen. Jag tror att Demian Maia inte är avstängd, så han är en möjlighet (men jag tror inte han vill ha en sådan match med så kort varsel). Annars vet jag inte, kanske Yushin Okami som var Andersons senaste förlust. Yushin blev ju ganska dominerad av Sonnen, men inte alls på samma sätt som Marquardt. Tycker det skulle vara en bättre ide med en match mot ett stort namn i 205, Randy skulle garanterat ta matchen och han blev ju knappt uppvärmd förra helgen.

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 12 February 2010 - 10:45.

Postad 12 February 2010 - 15:24

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
Skulle inte Crocop fightats i senaste galan, eller är det bara något jag fått för mig?

Postad 12 February 2010 - 16:40

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Nej, han skall möta Ben Rothwell i Australien nästa helg, på UFC 110.

Postad 13 February 2010 - 01:38

Noah06
  • Noah06
  • Veteran

• 1592 inlägg
  • 0

Ja, efter Pride köptes/lades ner av Zuffa har MMA blivit tråkigare.

Tyvärr har årets största match Silva-Belfort blivit inställd, pga Belforts skada. Abu Dhabi galan ser inte fullt lika bra ut nu, Penns enkla titelmatch lär inte ensam kunna hålla upp ställningarna. Dana White pratar om att Anderson skall gå en 185-titelmatch på galan ändå, men jag förstår inte vem som tar en sådan match med kort varsel. Chael Sonnen skulle säkert göra det, men han är ju medicinskt avstängd efter det fula cutet i senaste matchen. Jag tror att Demian Maia inte är avstängd, så han är en möjlighet (men jag tror inte han vill ha en sådan match med så kort varsel). Annars vet jag inte, kanske Yushin Okami som var Andersons senaste förlust. Yushin blev ju ganska dominerad av Sonnen, men inte alls på samma sätt som Marquardt. Tycker det skulle vara en bättre ide med en match mot ett stort namn i 205, Randy skulle garanterat ta matchen och han blev ju knappt uppvärmd förra helgen.

Jag läste också,känns för j###### och tråkigt.Jag har sett fram emot denna match länge,men tråkigheter fortsätter sedan UFC 108.

Postad 13 February 2010 - 09:29

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Anderson Silva ska möta Demian Maia. Fightcard UFC 112

Redigerat av bananplanta, 13 February 2010 - 09:29.

Postad 13 February 2010 - 13:42

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Anderson Silva ska möta Demian Maia. Fightcard UFC 112

Såg det jag med...hmmm, tror inte Maia är redo för Silva ännu...men men, man ska aldrig säga aldrig..

Postad 13 February 2010 - 14:49

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Maia vs Silva

hahahah.....enda chansen maia har är väl om Silva snubblar å landar på mage så maia kan ta silvas rygg å strypa ut han :-)

men de finns väl helt enkelt ingen annan.

Postad 13 February 2010 - 15:58

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Maia vs Silva

hahahah.....enda chansen maia har är väl om Silva snubblar å landar på mage så maia kan ta silvas rygg å strypa ut han :-)

Ja, det kan väl vara ett trovärdigt scenario ;)

Postad 13 February 2010 - 20:32

Noah06
  • Noah06
  • Veteran

• 1592 inlägg
  • 0
Det var synd att Nate förlorade sist.Nate vs Silva skulle bli mycket mer spännande match,tycker jag (inte för att jag tror att Nate skulle vinna den matchen...)Nu känns det bara :unsure:

Postad 13 February 2010 - 20:41

urume
  • urume
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0
Det finns för få i middleweight som skulle ha någon chans mot Silva idag. Jag tycker han ska stanna i Light heavyweight, där finns det helt klart utmaningar. Tyvärr blir det ju svårare för vår svenska Alexander Gustafsson :unsure:.

Postad 13 February 2010 - 20:43

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Vore väl lika bra å skrota Middleweight..
Får dom köra i Light Heavyweight istället.

Postad 13 February 2010 - 22:44

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Nån som tror Silva vs Maia går längre än första ronden? Inte jag iaf.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.