Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3gs *

4188 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Är du nöjd med di Iphone 3gs? (446 medlem(mar) har röstat)

Lägg din röst på det alternativ du tycker stämmer in

1. Jag tycker att telefonen är överskattad. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

2. Jag är riktigt missnöjd med min telefon. (3 röster [1.69%])

Procent av omröstning: 1.69%

3. Tycker att den är helt ok. (23 röster [12.92%])

Procent av omröstning: 12.92%

4. Det är klart den bästa telefonen jag har haft. (70 röster [39.33%])

Procent av omröstning: 39.33%

5. Det är den coolaste pryl jag ägt. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 26 July 2009 - 11:05

grandstoff
  • grandstoff
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Mitt abonnemang går ut i mars,men killen fixade det åt mig jag får betala 150kr för att avsluta det jag hade.
Så för mig va det inga problem, jag valde 3 total med 16GB då det kommer passa mig bra.
Jag får lättare koll på hur jag ringer och surfar. :)

:P
Så du får avsluta ditt nuvarande abonnemang för endast 150 kr?!? Hur lyckades du med detta?
Har det att göra med att du väljer 3Total?

Postad 26 July 2009 - 11:38

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Förstöra en fin telefon med klistermärken, pff! :)

Postad 26 July 2009 - 14:27

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0

:P
Så du får avsluta ditt nuvarande abonnemang för endast 150 kr?!? Hur lyckades du med detta?
Har det att göra med att du väljer 3Total?

Jag hade 3 bomben friends som kostar 69kr/mån, vet inte hur det blev så billigt att avsluta.
Det va innan vi snackade om vilket abonnemang jag skulle ta. :)

Postad 26 July 2009 - 15:07

henryd
  • henryd
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
Jag tycker största nackdelen med 3 kommer att vara bristen på 2g nät. 3G drar rikligt med batterier. Tycker det är smidigt med att kunna växla mellan 2g/3G när man inte behöver använda sig av datatjänster, Plus att batterierna håller bra mycket längre. Vore det inte för detta skulle 3 vara en självklarhet, Någon som vet om dom kommer klistra på sin fula logga på iphonen?

Postad 26 July 2009 - 17:31

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Vad tror ni om Jabra ? https://www.prisjakt...kt.php?p=240596
Går att ansluta vilka lurar man vill till enheten.

Postad 26 July 2009 - 17:50

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Kanonljud, men Iphone saknar delar av BT standarden så manöverknapparna funkar ej.

Postad 26 July 2009 - 18:30

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Tror du inte dom fixat det med nya iPhone ?

Postad 26 July 2009 - 18:32

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Tror du inte dom fixat det med nya iPhone ?

Inte enligt testerna eller specen
Edit: ska ha delvis fixats med 3,0
http://www.everythin...tooth-profiles/
"While the recently-released 3.0 firmware does indeed include, as promised, the stereo audio Bluetooth profile, A2DP, this knowledge base article clearly shows that an accompanying profile, AVRCP, is limited. The AVRCP profile allows remote control of playback functions through a Bluetooth accessory. As implemented in firmware 3.0, the only available remote functions are pause, play, and stop, leaving the skip forward/backward and fast-forward/backward functions out. With this implementation, users are required to make these changes on the iPhone or iPod Touch directly even if the Bluetooth accessory offers controls for these features."

Redigerat av NisseGurra, 26 July 2009 - 18:39.

Postad 26 July 2009 - 19:52

Unregistereda7124cf7
  • Unregistereda7124cf7
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0
Måste man ringa tre om man ska förlänga sitt abonemang?

Postad 26 July 2009 - 19:55

frX
  • frX
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0

Måste man ringa tre om man ska förlänga sitt abonemang?

Japp!

Postad 26 July 2009 - 19:55

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0

Har oxå kollat på dessa. Verkar nice.

Telenor tänker inte säga nåt före den 31:a eller?

Postad 26 July 2009 - 20:20

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0

Inte enligt testerna eller specen
Edit: ska ha delvis fixats med 3,0
http://www.everythin...tooth-profiles/
"While the recently-released 3.0 firmware does indeed include, as promised, the stereo audio Bluetooth profile, A2DP, this knowledge base article clearly shows that an accompanying profile, AVRCP, is limited. The AVRCP profile allows remote control of playback functions through a Bluetooth accessory. As implemented in firmware 3.0, the only available remote functions are pause, play, and stop, leaving the skip forward/backward and fast-forward/backward functions out. With this implementation, users are required to make these changes on the iPhone or iPod Touch directly even if the Bluetooth accessory offers controls for these features."

Tack för den infon, dom som har köpt den inte är speciellt nöjda med ljudet.
Fastän dom har bytt till andra lurar,så jag avvaktar och kikar runt lite till.

Postad 26 July 2009 - 20:31

Unregistereda7124cf7
  • Unregistereda7124cf7
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0

Japp!

Jobbiga dom ska va då

Postad 26 July 2009 - 20:50

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
V-Moda Vibe Duo utgår tillverkas inte längre, har kommit en uppgraderad version.
V-Moda Vibe II. http://store.apple.c...;mco=NzM5NjE1Nw

Postad 26 July 2009 - 20:52

grandstoff
  • grandstoff
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Jag hade 3 bomben friends som kostar 69kr/mån, vet inte hur det blev så billigt att avsluta.
Det va innan vi snackade om vilket abonnemang jag skulle ta. :)

Bara att gratulera, alltså. :P

Vilket nummer ringde du och hur mycket pengar krävdes som muta? :D
Känns som ett nytt samtal till Tre är befogat.

Postad 26 July 2009 - 21:33

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Klart dom ska kunna fixa det åt dig, jag ringde numret som finns under förlänga abonnemang på 3 sida.
Ring imorgon och berätta sen hur det gick. :)

Postad 26 July 2009 - 22:24

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Är det nå man har lärt sig genom åren är att man ska aldrig ta ett nej från support som ett nej utan ett tecken på att man ska ringa upp tills man pratat med alla i supporten ....Inte alls ovanligt att man träffar på nån som är mer hjälpsam/serviceinriktad

Postad 26 July 2009 - 22:46

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Är det nå man har lärt sig genom åren är att man ska aldrig ta ett nej från support som ett nej utan ett tecken på att man ska ringa upp tills man pratat med alla i supporten ....Inte alls ovanligt att man träffar på nån som är mer hjälpsam/serviceinriktad

Då alla samtal loggas med beskrivningar tar det inte så lång tid innan man listas/uppfattas som "jobbig kund" typ... Så de tre-fyra första samtalen skulle jag nog vilja påstå är de viktigaste om man vill lyckas ;)

Postad 27 July 2009 - 10:49

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Nu har Spotify äntligen skickat in sitt program till Appstore för ett godkännande och kommer kunna användas av (oss) Premiumanvändare. Men det tar ju sin tid för Appstore att ge klartecken för nya program.

Late last week we put the finishing touches to a very special project we’ve been wanting to share with you for a while now. After many weeks of burning the midnight oil at Spotify HQ in an effort to squeeze into it every drop of musical goodness, we’ve finally completed work on the Spotify app for the iPhone and sent it over to the nice people at Apple.

We thought it might be nice to show you a video of what we’ve built for you.

Our iPhone version is very similar to the Spotify you’re already familiar with and will allow you to listen to your music even when you’re not connected to a network. The application should be available in a few weeks for premium subscribers - we’ll be sure to let you know as soon as it’s in AppStore.

Spotifys tillkännagivande

Redigerat av crest, 27 July 2009 - 10:54.

Postad 27 July 2009 - 11:30

Unregistered45e7a0dc
  • Unregistered45e7a0dc
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
Är det bara jag eller är iPhone 3GS -LANSERAS 31.a JULI borttagen från halebop.se? Får vi vänta någon månad på bästa priset då ;)

Postad 27 July 2009 - 11:41

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

Är det bara jag eller är iPhone 3GS -LANSERAS 31.a JULI borttagen från halebop.se? Får vi vänta någon månad på bästa priset då ;)

Denna reklam finns fortfarande på Halebops hemsida:

Postad bild

Postad 27 July 2009 - 11:45

gnutt
  • gnutt
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Såg att det kommit en ny försäljare av Iphone 3G s 16GB på listan (nymobil.se) och vad jag kan se så säljer de mobilen med antingen Telenor abonnemang eller Tele2/Comviq... Någon mer som har reagerat på detta?

Postad 27 July 2009 - 12:50

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0

Nu har Spotify äntligen skickat in sitt program till Appstore för ett godkännande och kommer kunna användas av (oss) Premiumanvändare. Men det tar ju sin tid för Appstore att ge klartecken för nya program.

Late last week we put the finishing touches to a very special project we’ve been wanting to share with you for a while now. After many weeks of burning the midnight oil at Spotify HQ in an effort to squeeze into it every drop of musical goodness, we’ve finally completed work on the Spotify app for the iPhone and sent it over to the nice people at Apple.

Our iPhone version is very similar to the Spotify you’re already familiar with and will allow you to listen to your music even when you’re not connected to a network. The application should be available in a few weeks for premium subscribers - we’ll be sure to let you know as soon as it’s in AppStore.

Schyst nyhet får nog skaffa Spotify nu när jag skaffat iPhone. ;)

Postad 27 July 2009 - 12:53

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Jag kommer definitivt uppgradera till Premium-konto om/när detta släpps. Dock tycker jag synd om alla som inte jailbreakat då de inte kommer kunna lyssna på musik i bakgrunden... Tycker Apple borde låta alla musikprogram få köras i bakgrunden. Än mer synd tycker jag att det skulle vara om Apple endast godkänner att den körs i wifi-läge. Fast, om man får synka MÅNGA playlists så gör det egentligen inte så mycket.

Postad 27 July 2009 - 13:34

TheSaurus
  • TheSaurus
  • Lärjunge

• 331 inlägg
  • 0
Synd att man skall behöva ha premiumkonto när deras utbud är sjukt tunt på ny musik (0% av senaste 1-2 månadernas musik inom den genre jag är intresserad).
$10 dollars på att det inte kommer att hålla och att Spotify går under närmsta 1-2 åren om man inte kan knyta någon annan distr./marknad.

Postad 27 July 2009 - 14:31

Unregistered5e1e3058
  • Unregistered5e1e3058
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Hoppas nu bara Apple godkänner Spotify... Är lite tveksam till att de kommer göra det, vi får se till att klaga ordentligt om de vägrar.

Postad 27 July 2009 - 15:01

frajje
  • frajje
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
Enligt nymobil.se ska 3gs 16gb kosta:
Med 399/mån under 24 månader: 7074 spänn?!?!?!
Kan ju inte stämma ffs!

Postad 27 July 2009 - 15:06

lelkes
  • lelkes
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Någon som vet hur jag kan få ringsignalerna låta fast jag har "headset" inkopplad?

Postad 27 July 2009 - 15:18

mattek
  • mattek
  • Veteran

• 1627 inlägg
  • 0

Enligt nymobil.se ska 3gs 16gb kosta:
Med 399/mån under 24 månader: 7074 spänn?!?!?!
Kan ju inte stämma ffs!

om jag räknar blir 399*24=9576 men jag kan ha fel ;)

Postad 27 July 2009 - 15:51

Seabaz
  • Seabaz
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Synd att man skall behöva ha premiumkonto när deras utbud är sjukt tunt på ny musik (0% av senaste 1-2 månadernas musik inom den genre jag är intresserad).
$10 dollars på att det inte kommer att hålla och att Spotify går under närmsta 1-2 åren om man inte kan knyta någon annan distr./marknad.

Du får ju se till att tycka om bra musik då istället..... ;)

... ang bara WiFi läge, så är det ju lite att ta bort hela funktionen med att släppa det till en mobil överhuvudtaget! Om man nu inte får synka hur mkt som helst. Men då känner jag att det börjar likna en nerladdningstjänst som kostar 100kr/mån. Det är ju iofs något sånt jag tycker skulle vara ultimat så... ja ...

Postad 27 July 2009 - 15:59

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

Du får ju se till att tycka om bra musik då istället..... ;)

... ang bara WiFi läge, så är det ju lite att ta bort hela funktionen med att släppa det till en mobil överhuvudtaget! Om man nu inte får synka hur mkt som helst. Men då känner jag att det börjar likna en nerladdningstjänst som kostar 100kr/mån. Det är ju iofs något sånt jag tycker skulle vara ultimat så... ja ...

Det finns ju flera olika radioapplikationer som man kan ladda ned: FStream, FlyCast, Wunderradio, Shoutcast, Imeem mfl som streamar musik över nätet, så det vore konstigt om inte Spotify skulle kunna få göra det också.

Postad 27 July 2009 - 16:05

grandstoff
  • grandstoff
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Klart dom ska kunna fixa det åt dig, jag ringde numret som finns under förlänga abonnemang på 3 sida.
Ring imorgon och berätta sen hur det gick. ;)

Nu är det fixat!
Är osäker på om jag fick samma deal som dig, men jag blev erbjuden att betala av så pass mycket av min bindningstid så jag kan förlänga mitt abonnemang. I mitt fall innebär det att jag betalar av 1½ månad i förskott då jag hade 7½ månad kvar på min bindningstid. Skit samma egentligen, nu är det löst. :)

Nu är det bara väntan kvar... <_<

Postad 27 July 2009 - 16:07

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0

om jag räknar blir 399*24=9576 men jag kan ha fel ;)

Det är ju helt galna priser på nymobil.se
Telenor 299*24 med 200 förhöjd skulle mobben kosta 3199 spänn
= totalt 15175 varav 7176 får man ringa för

njea där köper jag inte iallafall

//Micke

Postad 27 July 2009 - 16:23

luncano
  • luncano
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Undrar hur det fungerar me spotify i iPhonen. Man lär ju lyssna via internet men tar inte batteriet slut väldigt fort då. Blir ju som att lyssna på youtube?

Postad 27 July 2009 - 17:09

Cinema
  • Cinema
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0

Nu är det fixat!
Är osäker på om jag fick samma deal som dig, men jag blev erbjuden att betala av så pass mycket av min bindningstid så jag kan förlänga mitt abonnemang. I mitt fall innebär det att jag betalar av 1½ månad i förskott då jag hade 7½ månad kvar på min bindningstid. Skit samma egentligen, nu är det löst. ;)

Nu är det bara väntan kvar... :)

Ringde kundtjänst och frågade vad det fanns för alternativ för mig. Då jag täcknade ett 24 mån 499 pot i januari och tog en Xperia X1.
Killen jag snackade med sa att dem "inte fick men kunde göra så här" att man köper ut mobil kostnaden som återstår av abonnemanget, i mitt fall 250 kr * 18 månader = 4500 kr. Sen täcknar man ett nytt för Iphone på 24 mån.
Skall kolla vad man kan sälja sin X1 för, får man en bra summa är det chill att lägga ut mellanskillnaden.

/ Cinema

Postad 27 July 2009 - 17:56

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Undrar hur det fungerar me spotify i iPhonen. Man lär ju lyssna via internet men tar inte batteriet slut väldigt fort då. Blir ju som att lyssna på youtube?

Det kommer nog dra en hel del på batteriet, dock cachar ju Spotify rätt mycket (iaf. mac-klienten), och dessutom bör offline-synkningen spara en hel del om man använder sig av den funktionen.

Postad 27 July 2009 - 18:07

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0

Ringde kundtjänst och frågade vad det fanns för alternativ för mig. Då jag täcknade ett 24 mån 499 pot i januari och tog en Xperia X1.
Killen jag snackade med sa att dem "inte fick men kunde göra så här" att man köper ut mobil kostnaden som återstår av abonnemanget, i mitt fall 250 kr * 18 månader = 4500 kr. Sen täcknar man ett nytt för Iphone på 24 mån.
Skall kolla vad man kan sälja sin X1 för, får man en bra summa är det chill att lägga ut mellanskillnaden.

/ Cinema

Säger dom att dom inte får, är det väl bara att teckna ett nytt abonnemang, och sätta i det gamla simkortet i nya iPhonen. Det blir ju inte dyrare, och du slipper betala hela summan på en gång.

Eventuellt kanske tre kan gå med på att föra över abonnemanget till en annan person, i så fall borde du kunna sälja telefonen plus abonnemanget till någon annan, kanske få en bättre deal än att sälja telefonen och avsluta abonnemanget.

Eller så lägger du pengarna du skulle fått för din X1 samt pengarna det kostar att lösa ut ditt nuvarande abonnemang på en iPhone 3GS när de kan köpas med kontantkort, så slipper teckna upp dig på ytterligare 24 månader. Kanske kommer en iPhone 3GSv.2 om ett år och då blir det samma historia igen ;)

Postad 27 July 2009 - 20:34

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0

Nu är det fixat!
Är osäker på om jag fick samma deal som dig, men jag blev erbjuden att betala av så pass mycket av min bindningstid så jag kan förlänga mitt abonnemang. I mitt fall innebär det att jag betalar av 1½ månad i förskott då jag hade 7½ månad kvar på min bindningstid. Skit samma egentligen, nu är det löst. ;)

Nu är det bara väntan kvar... <_<

Schyst att det löste sig. :) Jo nu är det bara att vänta den kommer, blir kanske på ons/tors ?

Postad 27 July 2009 - 20:37

grandstoff
  • grandstoff
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Schyst att det löste sig. ;) Jo nu är det bara att vänta den kommer, blir kanske på ons/tors ?

Enligt han jag pratade med på kundtjänst är det tveksamt om jag får min denna vecka. Troligen landar min först nästa vecka... :) Men jag hoppas det blir tidigare än så.

Postad 27 July 2009 - 20:40

Unregistereda7124cf7
  • Unregistereda7124cf7
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0

Enligt han jag pratade med på kundtjänst är det tveksamt om jag får min denna vecka. Troligen landar min först nästa vecka... :) Men jag hoppas det blir tidigare än så.

Jag beställde min idag pfrån tre, skulle ha den på mitt utlämningsställe på fredag sa hon ;)

Postad 27 July 2009 - 20:45

grandstoff
  • grandstoff
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Jag beställde min idag pfrån tre, skulle ha den på mitt utlämningsställe på fredag sa hon ;)

Är det sant? Då lever ju hoppet om att jag har en avi som väntar på fredag. :)

Postad 27 July 2009 - 20:58

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Är det sant? Då lever ju hoppet om att jag har en avi som väntar på fredag. ;)

Om telefonerna skickas på torsdag (som tres kundtjänst "garanterat" så många gånger) så kommer nog inte avin på fredag utan på måndag. Brukar (iallfall hos mig) dröja en vardag från och med att paketet kommit till mitt uthämtningställe tills avin landar i brevlådan. Men om det blir så så är det nog bara att ringa tre och be om att få kollinumret över telefon/mail så man kan hämta ut det på fredag :)

Postad 27 July 2009 - 21:10

Unregistereda7124cf7
  • Unregistereda7124cf7
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0

Om telefonerna skickas på torsdag (som tres kundtjänst "garanterat" så många gånger) så kommer nog inte avin på fredag utan på måndag. Brukar (iallfall hos mig) dröja en vardag från och med att paketet kommit till mitt uthämtningställe tills avin landar i brevlådan. Men om det blir så så är det nog bara att ringa tre och be om att få kollinumret över telefon/mail så man kan hämta ut det på fredag ;)

precis

Postad 27 July 2009 - 21:18

luncano
  • luncano
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Vilka är skillnaderna mellan iphone 3g 3.0 och iPhone 3GS?

Postad 27 July 2009 - 22:12

Unregistered79bc8481
  • Unregistered79bc8481
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

3.0 är programvaruversionen, som du kan ha både till Iphone 3G & till Iphone 3GS.

3GS är den nya iphonen, alltså, den nya hårdvaruversionen :)

Redigerat av Unregistered79bc8481, 27 July 2009 - 22:38.

Postad 27 July 2009 - 23:01

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Bättre kamera, Mer ramminne, snabbare processor bland annat. Det står på apple.com

Postad 27 July 2009 - 23:52

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Hittade ett intressant uttalande från en personal på spotify:

"@gustafholm - You’ll be able to have 3,333 tracks offline. About 10 days worth of listening. :) "

3,333 låtar är väl ca 10gb.. Det är rätt schyst :D Blir ju som en slags synkningsfunktion, kan dock ta en stund att tanka ner så mycket data via 54mbit-wlan... Men nu blir det definitivt en uppgradering till Spotify Premium för mig.

Postad 28 July 2009 - 01:35

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0
En länk till förhandstitten av Spotify till iPhone.

http://www.youtube.c...player_embedded

Hoppas verkligen Apple godkänner nu!

Postad 28 July 2009 - 06:36

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Väldigt tveksamt...Inte en chans i världen trot jag...
Vore ju väldigt korkat av Apple

Men jag har ju haft fel tidigare :)

Postad 28 July 2009 - 07:02

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
http://www.engadget....lose-connectio/

Kul med slutna system... not

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.