Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

PSN fungerar ej!

1626 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 maj 2011 - 10:59

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
till något annat, vad tänker ni spela när det kommer upp då? (:

Postad 07 maj 2011 - 11:07

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0

Blakk åpps. Värma upp inför nya zombiemapen :)

När jag tänker efter så är det nog det enda spelet som jag lirar MP.

Postad 07 maj 2011 - 11:19

Unregisteredf53f9190
  • Unregisteredf53f9190
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0
gt5 längtar :)

Postad 07 maj 2011 - 11:20

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Dåligt kompani 2!

Postad 07 maj 2011 - 11:26

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

MW2 :)

Postad 07 maj 2011 - 11:39

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1 687 inlägg
  • 0

Kommer nog att testa alla MP spel, för att testa om allt flyter på bra.. men Black Ops kommer ju inte flyta
på det vet man ju redan :)

Postad 07 maj 2011 - 12:00

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0
black ops, lätt! kanske tom ska testa att spela zombie, om man vågar. är det lika läskigt som zombieläget i... tror det är world at war? kan man överleva zombieläget och vinna på något sätt, eller är det survival tills dom är så höga levlar att dom hinner fram till en och ha livet av en?

Postad 07 maj 2011 - 12:06

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

black ops, lätt! kanske tom ska testa att spela zombie, om man vågar. är det lika läskigt som zombieläget i... tror det är world at war? kan man överleva zombieläget och vinna på något sätt, eller är det survival tills dom är så höga levlar att dom hinner fram till en och ha livet av en?

På X-Box väl?

Postad 07 maj 2011 - 12:12

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0

Nja läskigt kan man nog inte kalla det. Fast den nya zombiemapen verkar iaf mer "läskig" än de andra. Speciellt när man har George A Romero efter sig hela tiden :)

Survival mode all the way.

Postad 07 maj 2011 - 12:18

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0

Nja läskigt kan man nog inte kalla det. Fast den nya zombiemapen verkar iaf mer "läskig" än de andra. Speciellt när man har George A Romero efter sig hela tiden :)

Survival mode all the way.

nu ska vi känna till att jag är riktigt jäkla livrädd när jag spelar typ alla spel. jag skiter knäck av super mario world nästan =D
nej, men seriöst så är jag en riktig räddhare. jag vågar mig absolut inte på resident evil eller... ännu värre; silent hill! klarar väl att spela avp OM jag är alien. då är jag redan det läskiga så att skriva ^^

hampuz: vet ej, har bara sett det till pc när mina kompisar lirat det och tyckte att det var läskigt nog som det var redan då ^^

Postad 07 maj 2011 - 12:20

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0

nu ska vi känna till att jag är riktigt jäkla livrädd när jag spelar typ alla spel. jag skiter knäck av super mario world nästan =D
nej, men seriöst så är jag en riktig räddhare. jag vågar mig absolut inte på resident evil eller... ännu värre; silent hill! klarar väl att spela avp OM jag är alien. då är jag redan det läskiga så att skriva ^^

Haha ja då är vi två iaf :) Hade grava problem med MGS1 då jag lever mig in i spelen väldigt mycket. Det blir mindre läskigt om man spelar med ett party iaf så börja där :lol:

Postad 07 maj 2011 - 12:37

k.rydberg
  • k.rydberg
  • Forumräv

• 609 inlägg
  • 0

NFS Hot pursuit & Uncharted 2

Postad 07 maj 2011 - 12:59

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1 687 inlägg
  • 0

Om du värkligen vill bli rädd så skall du spela Dead Space 1 & 2, släck ner allt du kan, vrid upp volymen i hörlurarna
eller på stereon.. fyfan.. det är ett skräck spel av hög rang.

Postad 07 maj 2011 - 13:12

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1 833 inlägg
  • 0

Om du värkligen vill bli rädd så skall du spela Dead Space 1 & 2, släck ner allt du kan, vrid upp volymen i hörlurarna
eller på stereon.. fyfan.. det är ett skräck spel av hög rang.

Dead space är rena rama Björnes Magasin i jämförelse med Siren: Blood Curse, kolla själva: http://www.gametrail...ren-blood/34136

Det spelet är riktigt obehagligt ensam i ett mörkt rum....

Tips: Går att hitta billigt i beg.hyllorna!

Redigerat av Unregistered50fe2819, 07 maj 2011 - 13:14.

Postad 07 maj 2011 - 15:40

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

MW2 :lol:

samma här :) fast det visste du kanske redan :D

Postad 07 maj 2011 - 15:52

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1 166 inlägg
  • 0

Kommer ta upp min banjo och dra ett riff :)

Postad 07 maj 2011 - 16:02

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

samma här :) fast det visste du kanske redan :D

Jag hade en känsla att du skulle det B) Och den känsla visade ju sig att stämma också :lol:

May the force be with me!

Postad 07 maj 2011 - 17:00

Thomassouth
  • Thomassouth
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
Har snart spenderat upp alla pengar på GT5 på att trimma diverse bilar och drifta med dom... Kul i brist på annat! :)

Postad 07 maj 2011 - 17:22

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3 398 inlägg
  • 0

Det värsta som skulle kunna hända är ju att PSN kommer upp och sen dyker igen för att en finnig fjortis trycker på lite knappar. Det vill ju naturligtvis Sony vara 100% på att det inte händer.

Ang. Apple, så kör jag bara deras telefoner/datorer etc. de senaste fem åren, och deras kundtjänst har fungerat ypperligt när jag har behövt den. Har du badat med din iPhone och sen är sur för att du inte får en ny?

Nej, har ingen Iphone. Tycker tyvärr att Apple tillverkat en undermålig telefon vid flera tillfällen men trots det har ett väldigt dåligt system för reklamationer/reparationer.

Postad 07 maj 2011 - 17:38

NIEDERMANN
  • NIEDERMANN
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
:lol:

spel som dragon age, final fantasy och liknande går att spela i kortare omgångar, men för oss som lider av cod-sjukan så är det väldigt svårt att klara sig utan onlinespel. jag har aldrig spelat black ops i singelplayer tex, det är ett enda stort onlinespel för mig.

ute i vädret är jag tillräckligt. snöblandat spöregn och två grader igår kväll tex :) hade jag bott längre söderut så hade det säkert gått bättre :D

nejni, bullar och black ops ftw. bara bullar och mjölk håller helt enkelt inte längre XD

Håller med. Spelat Black Ops uteslutande online. Drog igenom alla singelplayerbanor på veteranmode för några dagar sedan. Det enda som var kul,var att köra helikopter och bränna gooks i vietnam i 3D!
Provat lite zombiemode i black ops-riktigt kul!

Postad 07 maj 2011 - 17:38

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0
håll tummarna för inatt killar. vi hoppas åtminstone att det ska ske medans vi sover :)

Postad 07 maj 2011 - 18:36

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0

Veckan håller väl på till söndag. Det är bara be till högre makter, mina vänner. Amen!

I USA och många andra länder är söndag den första dagen i veckan. Så idag är sista dagen i den utlovade veckan då PSN skulle vara uppe igen.

Postad 07 maj 2011 - 18:37

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Forumet känns ju inte lika aktivt längre nu när PSN är nere. :)

Postad 07 maj 2011 - 18:51

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0

I USA och många andra länder är söndag den första dagen i veckan. Så idag är sista dagen i den utlovade veckan då PSN skulle vara uppe igen.

Inte i Sverige eller många andra länder. Så sista dagen i den utlovade veckan är i morgon. Skiter väl i USA :)

Postad 07 maj 2011 - 19:38

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2 004 inlägg
  • 0

Nu drar du ut på tuggummit i det oändliga.. veckan som PSN skulle ta på sig att komma upp har redan passerat, dom sa inte "this wee" eller "next week", utan "within a week", vilket dom tyvärr inte kunde uppfylla. I och med att dom missade det så är allt vad tidsangivelse ute ur verkligheten... Det enda kvar är att hoppas på att det kommer upp "snart".

Postad 07 maj 2011 - 19:45

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Spelar ju inte så stor roll eftersom de idag gick ut och sa att de inte kunde hålla denna tidsplan. Eller sa och sa det var de budskapet dom ville ha fram utan att säga det rakt ut.

Postad 07 maj 2011 - 19:54

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0
agreed. det lät verkligen som att dom sa att dom behöver mer tid och därmed inte kan hålla deras fjärde tidsplan heller. finns inte så mycket att göra åt det. vi får helt enkelt habilitera oss till livet utan psn och rehabilitera oss till livet med psn när det väl dyker upp =D

"When we held the press conference in Japan last week, based on what we knew, we expected to have the services online within a week. We were unaware of the extent of the attack on Sony Online Entertainment servers, and we are taking this opportunity to conduct further testing of the incredibly complex system"

citatet rakt av.

Redigerat av Zartok, 07 maj 2011 - 19:55.

Postad 07 maj 2011 - 20:05

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
BLOPS abstinens stillas bäst med en kall Corona och lakupiipu.. ;)

Postad 07 maj 2011 - 20:39

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1 399 inlägg
  • 0
Kommer bli som med GT5! ;)
Nya datum hela tiden!

Hur länge har det legat nere nu?
Lider med er skulle få spelet om nån hackade Live läget på Xboxen.

Postad 07 maj 2011 - 20:51

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0

Kommer bli som med GT5! ;)
Nya datum hela tiden!

Hur länge har det legat nere nu?
Lider med er skulle få spelet om nån hackade Live läget på Xboxen.

tror att det gick ner på skärtorsdagen, eller om det var på onsdagen. det innebär att det är ungefär två och en halv vecka psn varit nere i skrivande stund.
tack för medlidandet =D

Postad 07 maj 2011 - 21:35

babbi2
  • babbi2
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Jag tror att psn blir den största nyheten under E3.

Postad 07 maj 2011 - 22:23

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
total blackout...
Jag kommer lira Fallout : New Vegas när PSN dyker upp igen ;)
Skämt-å-sido, Fast att man varit gräsänkling en vecka (då Tjejen varit i turkland) så har jag inte känt nån abstinens, snarare tvärtom ; man slipper ha den här "jaga-menntaliteten" som man kan ha annars som gärna intränger sig fast man egentligen har mycket viktigare saker för sig...
nu är det Balls out i Uppsala som gäller tex! :P

Postad 07 maj 2011 - 22:45

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2 416 inlägg
  • 0

I belive Warhawk's efterföljare: StarHawk.

Kom ihåg var ni hörde det först !

Postad 07 maj 2011 - 23:04

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2 004 inlägg
  • 0

Det förutsätter väl att a warhawk har en stor fanbase, eller b starhawk petar ut ögonen på sina motståndare och grillar dom över en varm cell-processor. Risk är att det varken gör det ena eller det andra, utan att ha sett det minsta av det.

Postad 07 maj 2011 - 23:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

På GAF =P.

Postad 07 maj 2011 - 23:18

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2 416 inlägg
  • 0

På GAF =P.

Call me daft, men jag fattar inget ? ;)
Warhawk är väl ett av få spel som fortfarande har en fanbase.

Postad 07 maj 2011 - 23:48

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1 687 inlägg
  • 0

Dead space är rena rama Björnes Magasin i jämförelse med Siren: Blood Curse, kolla själva: http://www.gametrail...ren-blood/34136

Det spelet är riktigt obehagligt ensam i ett mörkt rum....

Tips: Går att hitta billigt i beg.hyllorna!

Japp har kollat lite olika klipp på Siren Blood, hade för mig att man bara kunde köpa det via PSN
som jag sagt tidigare i detta forum, så när PSN kommer upp så skall jag handla en hel del via PSN
även fast vi inte fått någon vidare info från Sony så kommer jag forsätta att köpa Playstation.

x-box går bort för mig direkt.

Postad 08 maj 2011 - 00:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Call me daft, men jag fattar inget ? :P
Warhawk är väl ett av få spel som fortfarande har en fanbase.

Det var på GAF jag hörde det, först alltså ;)

http://www.neogaf.co...ad.php?t=358512

Announcement på Fredag tydligen.

Postad 08 maj 2011 - 00:40

Unregisterede3e9db38
  • Unregisterede3e9db38
  • Veteran

• 1 636 inlägg
  • 0
börjar få mw2-abstinens nu ;) offline e ju inget kul när man klarat ut spelet en gång å nu börjar jag ledsna på fifa å mina andra spel... kom igen nu sony! tur att man kan spela på datorn iaf så länge

mvh

Postad 08 maj 2011 - 00:44

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Håller med om att detta är under all kritik, dom borde varit bättre på att informera.

Men Sony ligger trots det före många företag, det som ligger på topp som skitföretag är ju Apple.
Säljer gärna telefoner, men bryr sig inte alls om kvalite eller nöjda kunder.

Tyvärr har väl elektronikbranchen blivit så mer och mer, om det beror på pressade priser eller något annat vet jag ej.

Vad yrar du om? Apple har flest % nöjda kunder av alla företag som finns.

Det är väl det enda Sony har att visa upp iaf ;)

Nintendo lär sno all uppmärksamhet med Wii 2 eller vad den nu kommer heta.

Postad 08 maj 2011 - 00:46

Juhan
  • Juhan
  • Forumräv

• 679 inlägg
  • 0

Japp har kollat lite olika klipp på Siren Blood, hade för mig att man bara kunde köpa det via PSN
som jag sagt tidigare i detta forum, så när PSN kommer upp så skall jag handla en hel del via PSN
även fast vi inte fått någon vidare info från Sony så kommer jag forsätta att köpa Playstation.

x-box går bort för mig direkt.

Siren Blood köpte jag på webhallen för något år sedan. Så det finns på skiva en annan fråga är om hur man ska få tag på det.

Siren är ett utav många spel som man har tagit en "pause" ifrån och sedan glömt bort spelet då det har kommit i skuggan av så mycket andra spel som släpps.

Damit måste det släppas så många bra spel ;)

Postad 08 maj 2011 - 02:21

B8
  • B8
  • Guru

• 4 536 inlägg
  • 0

Vad yrar du om? Apple har flest % nöjda kunder av alla företag som finns.

Källa?

Jag använder dagligen Apples hårdvara och mjukvara i jobbet och i min bransch så TOKSUGER apples så kallade service... (läs: den existerar inte, du blir kopplad till en nolla i USA och får betala cirkus 1500 kr för NADA).

Jag vet, totally off topic, radera om ni vill...

Postad 08 maj 2011 - 07:39

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1 069 inlägg
  • 0
Det är alltid roligt när någon vill ha källa och sedan själv nöjer sig med sitt egna tyckande som "motbevis"...

Nu är det jäkligt OT så radera gärna, men här är en av väldigt många konsumentundersökningar som ger Radiozo rätt i sitt påstående ;)

Bifogad fil  Ska__776_rmavbild_2011_05_08_kl._08.33.43.png   87,17K   0 Antal nerladdningar

Artikeln i sin helhet finns här

När det gäller iPhone har väl Apple "vunnit" konsumentracet de senaste fem åren tror jag?

Så nog har Apple nöjda kunder?

/Lasse

Postad 08 maj 2011 - 09:35

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2 004 inlägg
  • 0

Det är alltid roligt när någon vill ha källa och sedan själv nöjer sig med sitt egna tyckande som "motbevis"...

Nu är det jäkligt OT så radera gärna, men här är en av väldigt många konsumentundersökningar som ger Radiozo rätt i sitt påstående ;)

Bifogad fil  Ska__776_rmavbild_2011_05_08_kl._08.33.43.png   87,17K   0 Antal nerladdningar

Artikeln i sin helhet finns här

När det gäller iPhone har väl Apple "vunnit" konsumentracet de senaste fem åren tror jag?

Så nog har Apple nöjda kunder?

/Lasse

Sony ligger ju på okay/okay.. ur ekonomiskt perspektiv är det väl att elda för kråkorna att få högre betyg, även fast kråkorna i detta fall är vi kunder :P

Edit: sedan misstänker jag att det där diagrammet gäller usas marknad (efter som det står så).. och då kan man ju förstå det.

Redigerat av novaland, 08 maj 2011 - 09:37.

Postad 08 maj 2011 - 12:28

B8
  • B8
  • Guru

• 4 536 inlägg
  • 0

Det var absolut inget "motbevis". Det var ett exempel på motsatsen från en frustrerad Appleanvändare.

Jag ifrågasatte heller aldrig sanningshalten i radiozos uttalande, utan var helt enkelt nyfiken på någon slags officiell siffra. Som din länk till exempel. Tack för den.

edit: Å andra sidan gällde ju det där USA, och det är där jag alltid hamnar när jag vill ha support. Den svenska har för min del varit obefintlig (även om den amerikanska nästan aldrig kan hjälpa heller, men tar gärna betalt). Ingen bra länk till motsatsen där? ;)

Redigerat av B8, 08 maj 2011 - 12:32.

Postad 08 maj 2011 - 12:49

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0
Hur fan kan "PSN utsatt för hackerattack!" bli "Apples kundtjänst är dålig"? ;)

Postad 08 maj 2011 - 12:54

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1 069 inlägg
  • 0
För att många är rätt frustrerade just nu ;)

Postad 08 maj 2011 - 12:58

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Vi får väl fortsätta PS3-snacket i iPadtråden istället då ;)

Postad 08 maj 2011 - 13:11

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0
Fast denna tråd borde ligga i OT då nästan 90% bara är skitsnack :P .

Men det är väl för att ingen har något att göra nu när det är nere så man måste underhålla sig på något sätt ;)

Postad 08 maj 2011 - 13:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Men det är väl för att ingen har något att göra nu när det är nere så man måste underhålla sig på något sätt ;)

Det var därför som jag skapade den här tråden, enkom för er skull så att ni skulle få några meningsfulla minuter där ni kan lägga PSN bakom er och fokusera på annat. Njuta av livet med andra ord. Och vad får jag tillbaka? 5 f--cking poster! :P

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.