Hur lång tid tar det att låsa upp den?
Battlefield Bad Company 2 (Xbox 360)
Battlefield: Bad Company 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(15)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Postad 09 March 2010 - 23:15
oooh AK74, kärlek från Cod4
Hur lång tid tar det att låsa upp den?
Kör du mycket med minor går det fort
Gör det värt att vara Engineer.
Kul att vi fått dig på bättre tankar, kände precis som dig. Tillslut klickar det även för cod-folk. Jag är glad för det.
Postad 09 March 2010 - 23:28
Kör du mycket med minor går det fort
Den är underbar. Bättre än de flesta assultvapen tyvärr.
Gör det värt att vara Engineer.
Kul att vi fått dig på bättre tankar, kände precis som dig. Tillslut klickar det även för cod-folk. Jag är glad för det.
Ey ey ey slow down now... COD är fortfarande nummer ett för mig, kommer nog alltid va så
Får väl nöta igenom med engineer så man låser upp mer att använda då
Postad 10 March 2010 - 00:49
Ey ey ey slow down now... COD är fortfarande nummer ett för mig, kommer nog alltid va så
Får väl nöta igenom med engineer så man låser upp mer att använda dåLightweight-kittet var ju underbart på Medic, och det kunde användas även på engineer vad jag såg, härligt
Haha. Inte så jag menade. Vi alla gillar ju cod fortfarande bara man är lite less på banorna och noobsen som inte kan lagspel
Postad 10 March 2010 - 00:55
Postad 10 March 2010 - 01:08
ns 2000..vilken bössa
Redigerat av Unregistered03a0e558, 10 March 2010 - 01:15.
Postad 10 March 2010 - 01:09
Finns lagspel i cod? nej men asså under dom år jag har lirat cod 4 så är det ju i princip bara "one man show" om man inte lirar med polers.
Precis. Jag pratar lagspel som i domination, ctf osv. Men ingen lirar ju i lag utan kör one man show. Vilket kan vara frustrerande. Därför jag fortfarande tycker FFA är det bästa läget alla gånger
Postad 10 March 2010 - 01:22
Det är som ett spela med ett gäng mongon. Less man blir.
Hoppas de kommer ner till jorden och inser det inte är en one man show som sagt. Oftast går det bra men ibland blir man ju bara så less
Postad 10 March 2010 - 02:13
Postad 10 March 2010 - 02:23
att skjuta någon med m95 är underbart! personen flyger all världens väg, speciellt om han är nära. he he he dock föredrar jag gol bössan.
Redigerat av Unregistered03a0e558, 10 March 2010 - 04:19.
Postad 10 March 2010 - 07:00
MHB varför inte
Var ju samma sak i MW2, därför hette vi MiHB där.Funkade inte, fick nått felmeddelande om ej godkända bokstäver eller nått liknande.
Postad 10 March 2010 - 09:28
Postad 10 March 2010 - 10:34
Tycker också det ofta är väldigt dåligt med medics. Knappt aldrig jag blir upplivad av någon. När jag själv är medic ränner jag runt som en tok och revivar och healar folk överallt. Brukar ha få kills, men extremt mycket poäng. Verkar inte som att folk förstår eller bryr sig om hur viktigt det är. En bra squad med en envis medic kan vara jäkligt effektiv. Speciellt om man ser till att alltid hålla minst en vid liv så man alltid kan spawna på varandra.
Jag tycker att man i leaderboarden i matchen borde få en översikt över vilka klasser ens lagmedlemmar för tillfället är. På det sättet kan de som bryr sig hjälpa till att "jämna ut" laget och se lite vilken klass som behövs mest för tillfället. Det viktigaste är ju att hålla koll på sin egen squad givetvis men jag saknar även att se resten av laget.
Postad 10 March 2010 - 10:46
Postad 10 March 2010 - 11:16
Ett annat hett tips när det går dåligt som attacker i conquest.. skjut skiten ur bokstäverna, man kan spränga mcom stations med allt som är explosivt (40mm, RPG, AT4, C4 osv).
En ganska rolig (men ändå lite dålig) taktik är att en sniper, i spawnen, preparerar en quadbike med C4 och sen tar en annan kille på sig rollen som Jihad och kör quadbiken till objektivet och när han är precis framme så spränger snipern (som sitter och övervakar händelsen) quadbiken
******** roligt att titta på om inte annat.
Redigerat av lifter, 10 March 2010 - 11:18.
Postad 10 March 2010 - 11:21
jlw82 >>>Gol? har testade den bara en gång men man kanske skulle ge den ett till försök...
Edit: lifter hann före, måste lära mig skriva snabbare
Redigerat av Unregistered79b188d7, 10 March 2010 - 11:22.
Postad 10 March 2010 - 11:37
MHB varför inte
MHB är en förkortning på My Horny Bitch. Det är därför man inte kan ha det...
Redigerat av Unregistered38429, 10 March 2010 - 11:37.
Postad 10 March 2010 - 11:44
MHB är en förkortning på My Horny Bitch. Det är därför man inte kan ha det...
Lägg av, det är så alltså?? ha ha ha ha
Postad 10 March 2010 - 11:58
Håller med i det många av er säger. Ibland är det alldeles för många som bara sitter och snipar och aldrig hjälper till med spotting, med tanks och allra minst med att ta över punkter eller armera bomber.
Tycker också det ofta är väldigt dåligt med medics. Knappt aldrig jag blir upplivad av någon. När jag själv är medic ränner jag runt som en tok och revivar och healar folk överallt. Brukar ha få kills, men extremt mycket poäng. Verkar inte som att folk förstår eller bryr sig om hur viktigt det är. En bra squad med en envis medic kan vara jäkligt effektiv. Speciellt om man ser till att alltid hålla minst en vid liv så man alltid kan spawna på varandra.
Jag tycker att man i leaderboarden i matchen borde få en översikt över vilka klasser ens lagmedlemmar för tillfället är. På det sättet kan de som bryr sig hjälpa till att "jämna ut" laget och se lite vilken klass som behövs mest för tillfället. Det viktigaste är ju att hålla koll på sin egen squad givetvis men jag saknar även att se resten av laget.
Tror det där icke-lagspelarna försvinner efter några veckor för att låta dem som faktist jobbar lagspel.
Just nu är det mycket konstiga klasser för alla vill låsa upp alla grejer innan man kan plöja full ut.
så känner jag, som just nu gör min sista som assault.
Lifter: Menade du inte Rush? Jag är C4 ninja som alltid. Speciellt nu med G3+C4 på Assaultklassen
Postad 10 March 2010 - 12:17
/micke
ps: nu i rätt tråd.
Redigerat av nybörjar micke, 10 March 2010 - 12:17.
Postad 10 March 2010 - 12:18
Det måste vi ju prova nästa gång vi kör, du och jag smyger fram till en mcomstation och hänger där tills resten av laget plantat på den andra, du kör seeforninja och jag kör assault, du går fram och trycker c4 på vår mcomstation som vi ska ta, jag laddar om dig, du mosar på mer c4 och vi vinner medans motståndarlaget stressar till den andra.
Postad 10 March 2010 - 12:22
Postad 10 March 2010 - 12:29
Någon som kommer in nu? på twitter står det att de ska kommit igång med servrarna för en timme sen...
Försöker också fibrilt Patrkc, men lyckas inte. Kikar runt för att få bekräftat och många verkar ha problem men inget officiellt från EA/Dice.
Här är man sjuk från jobbet och ska passa på medan frugan är borta.. Men nähä
Postad 10 March 2010 - 12:53
Postad 10 March 2010 - 13:04
Postad 10 March 2010 - 13:04
Postad 10 March 2010 - 13:11
Postad 10 March 2010 - 13:22
Jag hade samma problem med Fifa08, Fifa09 och Fifa10. Det var hela tiden underhåll av tjänster eller annat skit som gjorde att man inte kunde inte spela online på dagar.
Googla bara på "EA server sucks" så får ni svaret.
Postad 10 March 2010 - 13:25
EA och deras server, är man förvånad?
Jag hade samma problem med Fifa08, Fifa09 och Fifa10. Det var hela tiden underhåll av tjänster eller annat skit som gjorde att man inte kunde inte spela online på dagar.
Googla bara på "EA server sucks" så får ni svaret.
Med tanke på de körde både beta och onlinedemo så borde de ju förutsett
Postad 10 March 2010 - 13:25
En ganska rolig (men ändå lite dålig) taktik är att en sniper, i spawnen, preparerar en quadbike med C4 och sen tar en annan kille på sig rollen som Jihad och kör quadbiken till objektivet och när han är precis framme så spränger snipern (som sitter och övervakar händelsen) quadbiken
Hahaha
förresten, Genstruktur! Ska inte du plugga till tenta istället för att lira dag som natt
Postad 10 March 2010 - 13:32
Jag tycker att ni ska lägga era BF2 på tradera som jag och börja lira mw2 som gamla goda tiderMed tanke på de körde både beta och onlinedemo så borde de ju förutsett
Postad 10 March 2010 - 13:40
Jag tycker att ni ska lägga era BF2 på tradera som jag och börja lira mw2 som gamla goda tider
Finns det inte en MW2-tråd där man kan prata om MW2?
Postad 10 March 2010 - 13:44
Finns det inte en MW2-tråd där man kan prata om MW2?
Vi pratade om EA server innan du hoppa in i samtalet från ingentans.
Redigerat av Lias08, 10 March 2010 - 13:44.
Postad 10 March 2010 - 13:51
Hur svårt kan det vara ? allt sånt här ska ju för tusan vara testat och klart innan dom släpper spelet,
Man blir så trött.
Där ser man, nu funkar det.
Redigerat av KRAE, 10 March 2010 - 13:52.
Postad 10 March 2010 - 13:58
Blev så trött på allt krångel så jag blev tvungen och regga mig.
Hur svårt kan det vara ? allt sånt här ska ju för tusan vara testat och klart innan dom släpper spelet,
Man blir så trött.
Där ser man, nu funkar det.
välkommen till forumet!
Postad 10 March 2010 - 14:05
Hur man kan ge detta spel 10/10 kan jag verkligen inte förstå!!
Du får tänka på att detta är första gången Zoiler spelar multiplayer. Klart han tycker det är skitroligt.
Postad 10 March 2010 - 14:12
Jag tycker att ni ska lägga era BF2 på tradera som jag och börja lira mw2 som gamla goda tider
BF2? det här är BC2 tråden:p
Redigerat av Unregistered51cd73dc, 10 March 2010 - 14:14.
Postad 10 March 2010 - 16:58
Hahaha
jag vill leka jihad...
förresten, Genstruktur! Ska inte du plugga till tenta istället för att lira dag som natt
Haha jag får inte heller nått pluggande gjort pga detta ###### spelet xD
Postad 10 March 2010 - 18:40
Haha jag får inte heller nått pluggande gjort pga detta ###### spelet xD
Jag är bara lvl 10 pga min "duktighet".. men det är bara idag och imorgon kvar, sen blir jag nog speltorsk på heltid ett tag framöver
Postad 10 March 2010 - 18:54
Jag är bara lvl 10 pga min "duktighet".. men det är bara idag och imorgon kvar, sen blir jag nog speltorsk på heltid ett tag framöver
vänta tills ni kommer till lvl 25, då är det 100 000 poäng mellan varje. kommer ta åååååår attt komma upp i lvl 50.
Postad 10 March 2010 - 18:55
'förresten, Genstruktur! Ska inte du plugga till tenta istället för att lira dag som natt
Tentan är ju nästa vecka, vi får den på måndag har jag för mig. Småläser lite grejjer som jag har kvar, som jag precis gjort nu
Skall in och lira nu, hoppas det funkar. Verkar lite osäkert om man läser dagens inlägg
Postad 10 March 2010 - 19:12
Gav spelet en chans igår med det var inget för mig. Finns nu till försäljning för 250 kr om någon är intresserad. komplett, nästa oanvänt och med kod.
/micke
ps: nu i rätt tråd.
Du har PM!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Battlefield Bad Company 2-XBOX LIVE ID
10 bilder
106 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna