Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 7: Black Ops

2799 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (100 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5. O_O (12 röster [12.00%])

Procent av omröstning: 12.00%

2. 4. =D (28 röster [28.00%])

Procent av omröstning: 28.00%

3. 3. o_O (34 röster [34.00%])

Procent av omröstning: 34.00%

4. 2. -_- (16 röster [16.00%])

Procent av omröstning: 16.00%

5. 1. <_< (10 röster [10.00%])

Procent av omröstning: 10.00%

Multiplayer (inkl såmbis)

1. 5. :D (29 röster [29.00%])

Procent av omröstning: 29.00%

2. 4. :) (28 röster [28.00%])

Procent av omröstning: 28.00%

3. 3. :| (12 röster [12.00%])

Procent av omröstning: 12.00%

4. 2. :/ (17 röster [17.00%])

Procent av omröstning: 17.00%

5. 1. ;( (14 röster [14.00%])

Procent av omröstning: 14.00%

Rösta Gäster kan inte rösta
Call of Duty: Black Ops (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 6.411764 (50) 99:-
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 (0) Inga priser
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.249998 (3) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 10 November 2010 - 07:33

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0

Nej men några av perks pro är lite roliga som tex hardline och hacker.

Perks

Jag gillar att pro versionerna faktiskt är mycket mer "PRO" och att endel måste man faktiskt jobba för att levla upp

Det laggade som fan igår fram till 12 halv tolv ungefär för mig sen flöt det på ganska bra. Ingen nämnvärd skillnad från mw2

Postad 10 November 2010 - 07:42

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0
Laggar absolut nothing just nu.

Postad 10 November 2010 - 07:54

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
349:- på Mediamarkt, såg att dom tog 649:- på Rocks.. det var samma priser när jag köpte NHL11.
fattar inte hur Rocks lyckas sälja spel med dubbelt så dyra priser.

Spelade ca. 4 Timmar igår, laggade lite från o till men inte så mycket tycker jag, fick några jätte ryckningar ibland
fick inte en enda connection error. skön känsla på kontrollerna. mest besviken på det dåliga ljudet.

Postad 10 November 2010 - 07:56

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1482 inlägg
  • 0
Det är väl betydligt svårare att låsa upp pro-perks nu än i MW2 om jag minns rätt.
Då var det bara att nöta och räkna har jag för mig, nu är det mer slumpmässigt om man lyckas pricka in en challenge.
Ex. skjut si och så många fiender, som du redan skadat, direkt efter du laddat om.....

Postad 10 November 2010 - 08:12

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Var riktig kul o spela S&D efter midnatt då lagget nästan var helt borta. Blev ett par fina fundor...
Men ljudet är ju så himmla töntigt. De där helikoptrarna låter som om de bajsar M&M kulor. Det enda ljud de har fått till är det som kommer från den där ###### RC bilen, tror attjag kommer flippa som fan på den killstreaken snart

Postad 10 November 2010 - 08:15

TheBadlands
  • TheBadlands
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Överlag positiv till spelet. Den grafiska stilen skiljer sig från MW2 men jag tycker definitivt inte att spelet har dålig grafik (Gillade grafiken i WAW också). Vad gäller ljudet. Ja det känns klenare än i MW2 men för min del spelar det mindre roll då jag 90% av tiden kör med enbart tv-ljudet på låg volym (småbarnsfar :()..

Wager-matherna var riktigt kul. Zombie och Kampanjen har jag inte testat än. Köpte spelet för mp-spelet.

Postad 10 November 2010 - 08:37

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0
Måste säga att jag var mycket besviken igår kväll.
Första och andra matchen jag spelade gick ok, men sen tog lagget över.
Vann nästan inga "närkamper" eller "dueller". När man möter en motståndare får man hoppas på 1-2 sekunders fördel så man kan pumpa in första magget i honom för att sedan ladda om och ha ihjäl honom med det andra. Sen dör man för ammon är slut. Det riktigt jobbiga är att man ser hitmarkers för nästan alla skott.

Får testa SP lite ikväll och se om det är bättre.

Edit:
Glömde säga att ljudet suger.
I mw2 använde jag omgivningljudet för att lista ut var fienden fanns och var strid pågick.
Nu upplever jag det som mitt eget vapen avfyras bakom mig och jag får ingen riktningskänsla när jag hör andra skjuta.
Sen hör man inga fotsteg utöver sina egna.
Man får lita väldigt mycket på radarn.

Redigerat av Unregisteredbcdf29f3, 10 November 2010 - 08:46.

Postad 10 November 2010 - 09:09

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0
Tyckte det gick bättre efter 0.00 med frasse, trajkan, jarre och rilly på s&d.
Inte lika laggigt.
Men knivningarna är ju helt galna även utan "commando pro".
Man kan ju möta och springa förbi någon föra att sen se i kill kamen att men blev knivad efter att han sprungit förbi och inte ens såg åt mitt håll...

Redigerat av h_z, 10 November 2010 - 09:11.

Postad 10 November 2010 - 09:22

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Lool, märkte inget lagg? Har du en superdator? För mig skulle jag snarare säga märkte inte nån gång då det inte vad lagg. :(

Lol, märker du inte att detta är ps3-forumet? :P Super-ps3 möjligtvis.

Spelade 2 matcher igår så hann inte få så mkt intryck. Men lagg var det ju allt som sagt, sen tror jag inte att jag fick in en enda träff med smg på längre avstand. Men det kanske säger mer om mig? :rolleyes:

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 10 November 2010 - 09:24.

Postad 10 November 2010 - 09:29

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
Vore trevligt om dom kunde fixa ljudet med en patch.

Postad 10 November 2010 - 09:43

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Vad det gäller lagget så var det inte alls farligt i måndags men igår sög det. Skulle tro att det skickas en hel del info genom deras matchmaking även om inte dom hostar spelen. Att det blev bättre för en del efter midnatt beror säkert på samma sak... Skulle tro att dom får biffa till sina servrar samt patcha nätverkkoden lite med så ska det nog bli ok. Kommer ihåg att det var samma skit med MW2 i början, men inte lika illa.

Ljudet är rätt tamt ja, men höjer man basen i hörlurarna så blir det bättre.

Pro Perks, betydligt svårare att fixa men riktigt mycket roligare sätt att låsa upp dem på. Har börjat köra lite Demolition för att fixa plantningarna för Ninja Pro. Ska man bara hitta en sentry gun att kniva med. De två jag har stött på hittills har jag snott från motståndarna :( Kanske skulle låtit dem sätta upp den istället så jag kan ta sönder den... :rolleyes:

Slutsats, mindre lagg och jag kommer att lira det massa.

Postad 10 November 2010 - 09:46

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

..., sen tror jag inte att jag fick in en enda träff med smg på längre avstand. ...

Jag fick känslan av av MP5an inte är en sniper-SMG vilket isf är precis som det var i fyran. Op i närstrid och run n' gun-erns bästis men förmodligen ingen UMP. Vad gäller M16 så känns det som att man kör med dämp och har glömt att sätta dit stopping power. Det går att döda med den rätt skapligt om man har lagget i ryggen. Om man får lagget i röven istället så har man inte en chans utan måste välja ett spray n' pray-vapen. Ska bli intressant att se hur spelet är när det inte laggar. Hann bara vara med mellan tio och tolv igår och det var ingen rolig historia...

Redigerat av BennySlyden, 10 November 2010 - 09:48.

Postad 10 November 2010 - 09:48

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Läste på ps3.se att man kan välja matcher med låg ping, verkligen bra ju :(

Postad 10 November 2010 - 09:54

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Läste på ps3.se att man kan välja matcher med låg ping, verkligen bra ju :(

Vart hittar man den inställningen ??

Postad 10 November 2010 - 09:58

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Du kan välja Local only innan du söker match, tror det var select för att få till den menyn.

Postad 10 November 2010 - 09:59

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Du kan välja Local only innan du söker match, tror det var select för att få till den menyn.

Ok, tack får kolla upp det.

Postad 10 November 2010 - 10:06

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Ja fy f*n vad det laggade.....men det var härligt att höra Ekaa igen......en svordom och nehe duuu var 10 sekund ungefär igår....... :D

Tycker som de flesta att grafiken suger......ljudet är lamt och jag blir tokig på att folk bara dyker upp bakom ryggen på en hela tiden....man kan f*n stå medd ryggen mot en vägg och helt plötsligt har du någon bakom dig ändå.....sen är det samma skit som med WaW......ett skott död.....det är så meningslöst......

Man märker ju dessutom att det är mp5, lightweight och marathon som gäller när det laggar......jag var ju kung med den uppsättningen när vi körde private igår.....

Postad 10 November 2010 - 10:11

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Jag fick känslan av av MP5an inte är en sniper-SMG vilket isf är precis som det var i fyran. Op i närstrid och run n' gun-erns bästis men förmodligen ingen UMP. Vad gäller M16 så känns det som att man kör med dämp och har glömt att sätta dit stopping power. Det går att döda med den rätt skapligt om man har lagget i ryggen. Om man får lagget i röven istället så har man inte en chans utan måste välja ett spray n' pray-vapen. Ska bli intressant att se hur spelet är när det inte laggar. Hann bara vara med mellan tio och tolv igår och det var ingen rolig historia...

Benny sov på saken och glöm inte ta en stark kaffe nu på morgonen för att öka boosten inför kvällen gaming! :D

Tyvärr tror jag nog inte kommer få se Cellan på Svart Ops. Kanske efter nästa år i så fall. okej skulle jag se det för 299:- så kan det vara svårt att låta bli nu innan GT5 och dom nya BC2 mapsen men trolig inte.

Postad 10 November 2010 - 10:18

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Ja fy f*n vad det laggade.....men det var härligt att höra Ekaa igen......en svordom och nehe duuu var 10 sekund ungefär igår....... :lol:

Tycker som de flesta att grafiken suger......ljudet är lamt och jag blir tokig på att folk bara dyker upp bakom ryggen på en hela tiden....man kan f*n stå medd ryggen mot en vägg och helt plötsligt har du någon bakom dig ändå.....sen är det samma skit som med WaW......ett skott död.....det är så meningslöst......

Man märker ju dessutom att det är mp5, lightweight och marathon som gäller när det laggar......jag var ju kung med den uppsättningen när vi körde private igår.....

Är det så illa på ps3an, MW2 har ju ganska bra grafik... spelat detta lite på PC, och inget fel i ljudet där tycker jag inte :D
Får testa ps3 versionen ikväll kanske... fattar inte Discshop skickade det i fredags, och det har inte kommit än... :rolleyes:

Postad 10 November 2010 - 10:59

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Tja smaken är ju som baken......precis som andra säger så tycker jag med att det bara känns som cod5 med nya banor......gubbarna känns tvådimensionella och för min del tycker jag grafiken påminner mycket om Halo vilket jag tycker suger bäverpung..... :D ......även om det gnälldes på MW2 också i början (även av mig) så tycker jag att det var ett tydligt lyft från 4:an grafiskt. Vad gäller ljudet så är det detaljerat men alla vapen låter som ärtbössor i mina öron.

Postad 10 November 2010 - 11:06

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0
Har väntat länge på Call of Duty Black Ops då det är det första riktigt schmääskens spelet som stödjer 3D. Och nu dagen efter så inser jag att detta var fan det coolaste jag sett på länge! Hela spelet får ett helt annat djup, man känner sig mer delaktig i striden å när man drar upp siktet blir det ultracoolt :rolleyes:

Jag e så helsåld på gaming i 3D nu så jag verkligen längtar tills Killzone3 å Battlefield3 kommer å visar vad dom bjuder på i form av 3D i spelväg.

Kan inget annat än tipsa ni som gillar å lira, att springa iväg å köpa en 3DTV bums! :D

Postad 10 November 2010 - 11:28

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Lool, märkte inget lagg? Har du en superdator? För mig skulle jag snarare säga märkte inte nån gång då det inte vad lagg. :D

Svaret finns i tråden. :rolleyes: Tack Rangwald. Observera att jag dessutom spelade mellan ca. 0.00-03.00 i natt.

Men jag fattar inte hur det kan rycka till i SP-delen? Veteran är svårt nog som det är, men att det ska rycka till mitt under de mest hektiska striderna. Igår kväll skulle jag plocka till mig en Intel-låda. Spelet frös i ca. 10 sekunder innan något hände. Jag trodde jag fick starta om spelet.

Som många säger här är ljudet inget att hänga i granen. Det är verkligen inget spela för att demonstrera på sitt 7.1-system drekt.

Kan det vara så att grafiken ser så dålig och platt ut för att de ansträngt sig istället på 3D-tv? Jag tänker inte köpa en ny tv med 3d förrän min nuvarande går sönder och jag har inte haft ett enda problem med den trots att jag använder den hela tiden.

Postad 10 November 2010 - 11:35

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1379 inlägg
  • 0
Håller med om ljudet på alla vapen suger hästpung. Låter som ärtbössor och inte tala om de leksakshelikoptrarna som flyger rundor och skjuter med en symaskin.

Men smällarna från semtex, frags och RPGn (Fyfan) är riktigt brutala (Tycker jag).

//Polly

Redigerat av Hampuz, 10 November 2010 - 11:36.

Postad 10 November 2010 - 11:40

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
jag tycker det är ganska svårt att se alla gubbar, dom smälter in ganska bra i den plottriga grafiken på nåt sätt.

sen har dom gjort claymoresen mycket mindre, så man ser ju nästan inte vart man placerar dom.

Postad 10 November 2010 - 11:58

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Tyckte det gick bättre efter 0.00 med frasse, trajkan, jarre och rilly på s&d.
Inte lika laggigt.

Va bra att jag slutade spela lagom till dess då :D

Tycker nog faktiskt att vapnen i detta spel är snäppet bättre än MW2, och då menar jag mer balanserade och "realistiska". Det går knappt att skjuta någon från långt håll med SMG och det är skön omväxling från UMP:en. Med det sagt tycker jag däremot att dom kan göra M16 något starkare eller eventuellt sänka MP5 och AK74u i styrka, tycker dom är lite väl OP.

sen har dom gjort claymoresen mycket mindre, så man ser ju nästan inte vart man placerar dom.

Det känns verkligen som det. Dessutom har dom bättre räckvidd, snabbare till sprägning och dessutom hör man ju inget klick eftersom ljudet är så värdelöst på detta spel. Jag hoppas verkligen dom kan patcha ljudet på något sätt, för man känner sig helt cp när man ser på killcamen att FI dödat en medspelare precis bredvid dig utan att du hört något skott alls (då även utan silencer).

Postad 10 November 2010 - 12:04

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Jaha, skall man köpa spelet då eller skall ma tragla vidare med MW2 de få speltimmarna man kan få ihop?

Postad 10 November 2010 - 12:07

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Köp näsan......även om vi är gnällkärringar så kommer det att ordna till sig med lagget och folk kommer att fortsätta lira..... :D

Postad 10 November 2010 - 12:17

TheBadlands
  • TheBadlands
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Det pratas om att M16 är UP. Själv tycker jag den känns bra. Två st burst i kroppen (en i skallen) för en kill är väl samma som i MW2?

Postad 10 November 2010 - 12:27

kimpa888
  • kimpa888
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
Hej tänkta slänga in en snabb fråga här, ni som spelar använder i högtalare lr hörlurar när ni spelar online? Vilka hörlurar i så fall kan ni rekommendera, helst trådlösa:P

Postad 10 November 2010 - 12:45

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Hej tänkta slänga in en snabb fråga här, ni som spelar använder i högtalare lr hörlurar när ni spelar online? Vilka hörlurar i så fall kan ni rekommendera, helst trådlösa:P

Jag kör med högtalare.. funderar på hörlurar Turtle Beach skall vara bra..
http://www.turtlebea...force-px21.aspx

Redigerat av Unregisteredc2d1da48, 10 November 2010 - 12:49.

Postad 10 November 2010 - 12:56

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Va bra att jag slutade spela lagom till dess då :D

Tycker nog faktiskt att vapnen i detta spel är snäppet bättre än MW2, och då menar jag mer balanserade och "realistiska". Det går knappt att skjuta någon från långt håll med SMG och det är skön omväxling från UMP:en. Med det sagt tycker jag däremot att dom kan göra M16 något starkare eller eventuellt sänka MP5 och AK74u i styrka, tycker dom är lite väl OP.

Det känns verkligen som det. Dessutom har dom bättre räckvidd, snabbare till sprägning och dessutom hör man ju inget klick eftersom ljudet är så värdelöst på detta spel. Jag hoppas verkligen dom kan patcha ljudet på något sätt, för man känner sig helt cp när man ser på killcamen att FI dödat en medspelare precis bredvid dig utan att du hört något skott alls (då även utan silencer).

Håller helt klart med om att det är bra balans i vapnen ( som jag testat och "stött på" ) men M16 skulle behöva lite mer power. Egentligen skulle nog all single shot och burst-vapen behöva lite mer power ( förrutom sniper ) för att göra det lite mer jämnt.

Tycker det är klockrent att man inte har en chans med en sniperbössa i närstrid, precis som det ska vara. Inte som i MW2. +1 Treyarch!

Postad 10 November 2010 - 13:20

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Framförde Benny mitt hot förresten trajkan...... :D

Postad 10 November 2010 - 13:28

skepnaden
  • skepnaden
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
Jag har jätteproblem med att spelet låser sig efter varje level i campaign. Spelade igenom pigs bay (level 1) och så blev skärmen helt svart (ingen save kom upp ner till höger). Var tvungen att tvinga omstart på PS3an och när jag skulle spela igen så fick jag spela om hela nivån! Denna ggn fick jag spelet sparat efter att ha klarat banan.

Tänkte att det kanske var en engångsgrej men efter att ha klarat level 2 i det ryska fängelset fick jag samma problem! Otroligt störigt och nu måste jag spela om den här nivån också. Någon annan som stött på samma problem? Eller kanske känner till någon lösning? Känns mindre kul att börja om med ovissheten att spelet kanske låser sig igen efter.

Postad 10 November 2010 - 13:33

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0

Framförde Benny mitt hot förresten trajkan...... :D

Hahaha, att du ska försöka röva mig, en kille på över hundra pannor, det vill jag se...
Men jag älskar dig med. Puss

Jag har jätteproblem med att spelet låser sig efter varje level i campaign. Spelade igenom pigs bay (level 1) och så blev skärmen helt svart (ingen save kom upp ner till höger). Var tvungen att tvinga omstart på PS3an och när jag skulle spela igen så fick jag spela om hela nivån! Denna ggn fick jag spelet sparat efter att ha klarat banan.

Tänkte att det kanske var en engångsgrej men efter att ha klarat level 2 i det ryska fängelset fick jag samma problem! Otroligt störigt och nu måste jag spela om den här nivån också. Någon annan som stött på samma problem? Eller kanske känner till någon lösning? Känns mindre kul att börja om med ovissheten att spelet kanske låser sig igen efter.

Min PS3a har låst sig ett par gånger nu när jag lirat MP.

Postad 10 November 2010 - 13:40

w3rsting
  • w3rsting
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

http://www.webhallen...dolby_d_headset

Glöm inte att ställa in på headset i spelet sedan.

Jag tycker ljudet är riktigt bra, känns behagligt och spelvänligt, speciellt när en helikopter flyger över pfhluffplhuffpluffh, wooaw.

Postad 10 November 2010 - 14:06

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Det är ju därför man har hjälpmedel trajkan...... :D .....var bra mycket skönare när du var i vårt lag sen igen....

Postad 10 November 2010 - 14:08

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0
Detta är ju bra:

"I thank all of you who sent in polite, constructive messages without the hysterics. So here is my one and only public statement about it. I'm not going to talk about it publicly. We are disinterested in making mini-celebrities out of douche-bags. You better think twice before you glitch. You never know who in your game doesn't like glitchers who reports you and saves the game in their File Share and tells us about it. Our forum admins and VIPs along with JD_2020 (Community Manager) will be managing the communication directly."
There you have it - you have been warned glitchers. Follow Black Ops community manager Josh Olin and Vonderhaar himself on Twitter to stay aware of any further multiplayer developments.

Då kan man alltså spara filmen efter spelet och rapportera glitcharna
:D

Postad 10 November 2010 - 14:08

RompeT
  • RompeT
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Är helnöjd med MP hittills har dock bara spelat i 4 tim...Det enda jag kan klaga på är Spawningen,speciellt på Nuketown!!!

Postad 10 November 2010 - 14:15

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0

Det är ju därför man har hjälpmedel trajkan...... :D .....var bra mycket skönare när du var i vårt lag sen igen....

Kom hit så ska jag göra kaoz med dig...
Hatar o spela mot MHB:re. Igår gick det viserligen riktigt fint, men vanligtvis får man storstryk.

Postad 10 November 2010 - 14:16

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Nuketown.....är det den j*vla skitbanan som ser ut som en femåring som har gått lös med vattenfärger.....

Jag tycker du verkar klara dig alldeles utmärkt även mot MHB:are......

Postad 10 November 2010 - 14:27

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Verkar som om matchmakingsystemet inte är helt ok och därav lagget. De få matcher jag lyckades spela igår så matchades jag mot både amerikaner och ryssar. Detta problemet fanns ju i MW2 också vad jag minns så får hoppas att dem patchar det ASAP.
Att spelet verkar frysa ibland irriterar mig lite med. Det som gjorde MW2 så lätt-tillgängligt var ju att man kom in i menyerna snabbt samt att dessa var snabba. I detta spelet tar det för fan typ 5 min innan man kommer in på själva online menyn. Och varje gång man trycker sig vidare så kommer det en liten fin "frysning" som skapar YLOD-tandgnisslande-liknande beteende.

Sen verkar detta spelet vara mycket mer förlåtande mot spelare som har skitdålig uppkoppling (jag). I MW2 så räckte det att jag fick en liten dipp i nätet så var jag utkastad ur spelet. Detta spel låter mig vara kvar och spela fastän mitt nät dör totalt i ca 5 sekunder utan att sparka ut mig. Så laggande spelare känns det som vi kommer få se mycket av innan dem patchar även detta.

Kan för övrigt meddela att jag snart kommer åka till Felias huvudkontor och skalla första bästa supportanställd om dom inte skärper sig och fixar detta snarast.

Postad 10 November 2010 - 14:31

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Kan för övrigt meddela att jag snart kommer åka till Felias huvudkontor och skalla första bästa supportanställd om dom inte skärper sig och fixar detta snarast.

Ta med dig Benny när han inte snusat på 8 dagar...

Ang att komma in i onlinedelen var riktigt segt igår för mig med.
Fick trycka flera ggr på online för att komma vidare, vara precis som att det laggade ur redan där.

Postad 10 November 2010 - 14:31

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Får böja mig angående priset Shan1......verkar som om du hade rätt åtminstone en stund igår...... :D

Postad 10 November 2010 - 14:34

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Ta med dig Benny när han inte snusat på 8 dagar...

Ang att komma in i onlinedelen var riktigt segt igår för mig med.
Fick trycka flera ggr på online för att komma vidare, vara precis som att det laggade ur redan där.

Haha definitivt. Benny släng all snus du har. We are going to göra kaoz and klippa toung.

Postad 10 November 2010 - 14:37

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0
När kommer MW3 ut egentligen? :D

Postad 10 November 2010 - 14:46

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0
Känns som att man inte behöver framföra sina synpunkter om spelet. Det är bara att läsa här innan.
Jag tycker ändå att det gick jäkligt bra även fast det lagga som tusan. Bra = lätt att få kills.

Redigerat av Unregisteredda254153, 10 November 2010 - 15:02.

Postad 10 November 2010 - 14:54

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
SP får som sagt inga höga betyg. Rörigt & pluttrigt. Känns bekant från tidigare spel i serien.
F-n, känner ingen pepp alls för spelet nu. Å så ska det ju inte vara. :D

Postad 10 November 2010 - 15:22

RompeT
  • RompeT
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Sätter en peng på att Galil kommer vara en favorit för många....(iaf mig)!

Postad 10 November 2010 - 15:29

platinum
  • platinum
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0

SP får som sagt inga höga betyg. Rörigt & pluttrigt. Känns bekant från tidigare spel i serien.
F-n, känner ingen pepp alls för spelet nu. Å så ska det ju inte vara. :D

Nej då är nåt galet..

Jag hatar verkligen kniven i detta spel, när man knivar någon så ska det vara förödmjukande. Nu behöver man bara trycka på en knapp så sköter spelet resten...

Sen den där bilen var rolig första gångerna.. efter 200 så börjar man tröttna :rolleyes:

Postad 10 November 2010 - 15:57

skepnaden
  • skepnaden
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0

Ingen mer som har detta problem?! Jag håller på att bli galen! Nu låste den sig efter level 3 också! Fick spela om precis som förut börjar bli väldigt desperat. Sitter f.ö. på en PS3 slim och senaste FW. Behöver hjälp!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.