Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 8.11111 (26) 199:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.076922 (12) Inga priser
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 27 September 2011 - 06:00

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Vore uppskattat om ingen tomte startar en MHB klan i morgon om tillfälle ges utan att någon som verkligen
spelar mycket fixar det!! Om de nu ens finns möjlighet till det.

Va, kallar du mig för tomte?! :P

Vad är det för fel på det vi har gjort i BFBC2, bara kalla sig för MHB rätt av? Låter på dig som om det finns nått sätt att registrera klannamn och låsa klantag? Hur fugerar det med klaner i BF3?

Risken finns ju litegrand att nån startar t.ex. en SWE-klan som inte är officiell svensk klan :)

Postad 27 September 2011 - 07:26

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
De är ju så att vissa spel har seriös klansupport.
O då om någon startar t ex MHB klanen, så är det upp till den personen att adda
andra spelare till klanen etc etc. Då äre ju inte så jäkla roligt för oss alla om någon som bara tänker spela
BF3 sporadiskt i någon månad skapar klanen. Utan bättre att någon av oss BF torskar som lirar
dagligen och mest troligen kommer att lira dagligen även om 1-2år startar klanen.

Vi vet ju inte hur de kommer att se ut i BF3 ännu, men förhoppningsvis så kommer det ju att funka så.
Killzone spelen är ju typ exempel på hur det ska se ut

Postad 27 September 2011 - 08:34

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

De är ju så att vissa spel har seriös klansupport.
O då om någon startar t ex MHB klanen, så är det upp till den personen att adda
andra spelare till klanen etc etc. Då äre ju inte så jäkla roligt för oss alla om någon som bara tänker spela
BF3 sporadiskt i någon månad skapar klanen. Utan bättre att någon av oss BF torskar som lirar
dagligen och mest troligen kommer att lira dagligen även om 1-2år startar klanen.

Vi vet ju inte hur de kommer att se ut i BF3 ännu, men förhoppningsvis så kommer det ju att funka så.
Killzone spelen är ju typ exempel på hur det ska se ut

Andi_one: Se till att starta upp klantaggen så du får vara leader, du är ju online hela tiden så det är fasen bra. I MAG kan man väl lämna över rollen som clanleader, förhoppningsvis finns den funktionen nu också. Då är det ju bara att ni är överrens om vem som är bäst lämpad, det blir väl du eller Madde som jag ser det.

Postad 27 September 2011 - 08:44

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Fast ja jobbar ju till 16 idag, därför ja inte kan sitta hemma o vakta o fixa det utan gick ut med en liten heads up här.
Sen är de ju förvisso bara beta idag så de kanske drar igång tjänsten vid release om de ens
blir någon sådan tjänst.

Postad 27 September 2011 - 08:47

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Fast ja jobbar ju till 16 idag, därför ja inte kan sitta hemma o vakta o fixa det utan gick ut med en liten heads up här.
Sen är de ju förvisso bara beta idag så de kanske drar igång tjänsten vid release om de ens
blir någon sådan tjänst.

Vem vet? Och varför chansa? Lika bra att sätta päran i tid :)

Postad 27 September 2011 - 09:40

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0
Vet vi hur stor denna beta kommer bli? Sorry om jag missat det.

Postad 27 September 2011 - 09:46

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Battlefield 3 beta keys will be sent out from 1PM to 3PM, CET

17
On September 27th, 2011 in News

A lot of folks are reporting that they still haven’t received their beta keys — which isn’t a surprise, since the beta won’t be starting for another 5 or so hours at the earliest (5 AM PST). According to DICE (via Twitter), beta keys will be sent out around 1PM to 3PM, CET (Central European Time) — roughly 3-5 hours from now. Here’s a run down when beta keys will be sent out in your local time:
  • US Pacific time: 4 AM – 6 AM
  • US Eastern time: 7 AM – 9 AM
  • Europe: 1 PM – 3 PM
  • Australia (AEST): 9 PM – 11 PM
  • Japan: 8 PM -11 PM JST
Note that the above times are for PC and Xbox 360 beta, the PlayStation 3 version still remains uncertain.
We’ve also got confirmation that the beta weighs in at 3.9 GB. This could cause a great deal of stress on EA’s servers, which makes sense why beta key giveaways are spread out by a few hours.

http://bf3blog.com/2...1pm-to-3pm-cet/

Redigerat av Andi_One, 27 September 2011 - 09:48.

Postad 27 September 2011 - 10:11

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Sök på Battlefield 3 i sökfältet på PSN-store så kommer beta upp där nu om ni har MOH. Laddar ner nu. :)

Edit: Installerad! Nu kör vi!

Redigerat av OWC, 27 September 2011 - 10:14.

Postad 27 September 2011 - 10:22

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Kör som i nu startar vi det o sitter o tittar på no servers online lr kör som i ANDI FFS SJUKSKRIV DIG O KOM IN O JOINA MIG!! ?

Postad 27 September 2011 - 10:22

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
Nice får dra hem på lunchen & ladda hem :)

Postad 27 September 2011 - 10:30

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Kör på en helt full server just nu. :)

Postad 27 September 2011 - 10:48

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Första matchen vinst som attacker med kd på 27-16. Helt okej.

Postad 27 September 2011 - 10:59

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

Sök på Battlefield 3 i sökfältet på PSN-store så kommer beta upp där nu om ni har MOH. Laddar ner nu. :)

Edit: Installerad! Nu kör vi!

Tack för tipset... Downloading as we "speak" :)

Postad 27 September 2011 - 11:24

swebarb
  • swebarb
  • Forumräv

• 585 inlägg
  • 0
men fan krävdes det medal of honor till ps3 med :(

Postad 27 September 2011 - 11:32

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Fan ta er! :(

Postad 27 September 2011 - 11:33

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Jävla skit, hann precis tanka ner innan det var dags för jobbet. Spelade några minuter bara, 1 kill hann jag med! Kniven funkar ;)

Postad 27 September 2011 - 11:41

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Jävla skit, hann precis tanka ner innan det var dags för jobbet. Spelade några minuter bara, 1 kill hann jag med! Kniven funkar ;)

Gnäll inte! Ska fasen begrava mig själv i arbete och låtsas som att jag inte bryr mig att ni får spela! Kan kanske bli tvungen att ta till vodka innan läggdags också bara för att bedöva tankarna ordentligt :)

Postad 27 September 2011 - 11:50

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Är det lika pixligt/suddigt som BFBC2, eller har dom lyckats optimera mer och lägga till AA? :)

Postad 27 September 2011 - 12:07

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Gnäll inte! Ska fasen begrava mig själv i arbete och låtsas som att jag inte bryr mig att ni får spela! Kan kanske bli tvungen att ta till vodka innan läggdags också bara för att bedöva tankarna ordentligt :)

Vi ses på Torsdag... ^_^

Postad 27 September 2011 - 12:15

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
han bara spela 15 minuter på lunchen.. snyggt, mycket detaljer, går vrida upp sensen riktigt mycket..
svårt att se fienden i den mörka tunnelbanan.. hoppade in i en quick match var stortsätt bara svenska inne på servern.

Postad 27 September 2011 - 13:36

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Matchmaking funkar ju inte e klockrent direkt.. Försökt joina en match med Swe666 och owc i en timme nu men vi kommer i olika
lag o headset funkar inte etc

Postad 27 September 2011 - 14:10

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
Det är ju surt.. vill ju spela med vettigt folk o inte nå random luffare.. testade aldrig headset på lunchen
får se hur det fungerar om ca. 1 timme.

Postad 27 September 2011 - 14:29

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Är det sant att det är sån här skillnad mellan PC-Ps3 på bf3?! :blink: : http://www.youtube.c...h?v=AGbo50Ar420

hähähä :P

Postad 27 September 2011 - 14:40

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Är det sant att det är sån här skillnad mellan PC-Ps3 på bf3?! :blink:

hähähä :P

Nix, bägge är en F/A 18 Hornet...

Postad 27 September 2011 - 14:55

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

han bara spela 15 minuter på lunchen.. snyggt, mycket detaljer, går vrida upp sensen riktigt mycket..
svårt att se fienden i den mörka tunnelbanan.. hoppade in i en quick match var stortsätt bara svenska inne på servern.

Hur upplever du sensen jämfört med BC2 om du skruvar upp bägge på högsta? Jag kör den fullt ut på BC2 men upplever den som slö ändå vore fasen roligt om denna var lite rappare.

Postad 27 September 2011 - 15:03

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Hur upplever du sensen jämfört med BC2 om du skruvar upp bägge på högsta? Jag kör den fullt ut på BC2 men upplever den som slö ändå vore fasen roligt om denna var lite rappare.

Det lilla jag provade på lunchen så tycker jag att den är avsevärt rappare.. stämplar ut för dagen nu.. skall testa mer när jag kommer hem o hör avmig.

Postad 27 September 2011 - 15:06

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Det lilla jag provade på lunchen så tycker jag att den är avsevärt rappare.. stämplar ut för dagen nu.. skall testa mer när jag kommer hem o hör avmig.

Oh låter kanon! Gör gärna det!

Postad 27 September 2011 - 15:43

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Riktigt jävla vidrigt att ja nu måste börja kniva med R2 och byta vapen med Triangel...
Första rundan hade ja en k/d på 0/15 o sen 2/22 typ..
Finns ju inget ställe man kan se Button layout på!

O när ja körde alternative så visst kniva med triangel o byta vapen med R2 precis som de ska va!
Men då helt plötsligt så siktar ja med L2 istället för L1!!! Major Epic Fail fan!!

Nåja ja har fixat en Plutoon nu i Battlelog iaf!
Minhembio.com heter den!

Postad 27 September 2011 - 16:03

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
Recon klassen kan lägga ut en spawn-punkt som funkar för alla i ens squad, trevlig nyhet imo.
Scopesiktet svajar mera nu jämfört med BC2 men håller man in L3 så håller man andan så det blir stadigare, en annan kul grej var ju reflektionerna från andras scopes, det ser ut som en discokula första "basen" om man möter många sniprare lol

Som Andi säger så funkar det inte något vidare med squad-systemet nu men en beta är ju en beta (inte för att jag kommer ihåg dom problemen på BC2 betan :unsure: ) men första matcherna jag körde solo så hörde jag andra snacka iaf...

Postad 27 September 2011 - 16:27

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
Hmmm, verkar som om halva världen håller på att ladda hem BF3 betan.
Det går låååååångsamt!

Postad 27 September 2011 - 17:29

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Finns det 2st sens i BC2 ?? har bara höjt en när jag spelar det brukar köra på runt 70%
kollade inte så noga nu när jag körde om det fanns mer en än sens i BF3 men höjde man den till 100%
så tycker jag att den blev riktigt rapp.. jag kör runt 30% nu.

Vad säger ni kära MHB'are tycker ni sensen är mycket snabbare i BF3 vs BC2 ??

Postad 27 September 2011 - 20:28

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Finns det 2st sens i BC2 ?? har bara höjt en när jag spelar det brukar köra på runt 70%
kollade inte så noga nu när jag körde om det fanns mer en än sens i BF3 men höjde man den till 100%
så tycker jag att den blev riktigt rapp.. jag kör runt 30% nu.

Vad säger ni kära MHB'are tycker ni sensen är mycket snabbare i BF3 vs BC2 ??

Med bägge menar jag sens i bc2 och sens i bf3 :) hoppas den är rappare i bf3

Postad 27 September 2011 - 20:45

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Jag kör på ca 25% i BF3, i BC2 körde jag i ca 75%.

Postad 28 September 2011 - 02:47

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Med bägge menar jag sens i bc2 och sens i bf3 :) hoppas den är rappare i bf3

Ja sensen är mycket rappare i BF3 kör ungefär samma settings som OWC 25-30% i BF3
o BC2 70-75%, så jag tror att du kommer bli nöjd.. går skruva upp den rejält i BF3.

Postad 28 September 2011 - 07:17

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Låter som att man kanske kommer kunna göra 360 no scope i det här spelet också... :wacko:

Postad 28 September 2011 - 07:18

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Ja vetifan asså, ja kör på runt 95% i BC2 numer, men kör runt 75% i BF3.
Vet inte om de är någon större skillnad faktiskt.

En intressant detalj är att jag spela nonstop igår från kl 1330 till 00:20, på den tiden
hanns det med 5 timmar o 5 minuter gameplay enligt Battlelog!

Att det bara verkar vara 3 squads är jävligt trist!
För av de kanske 20-30ggr vi försökte starta en squad med mellan 2-4 personer
så kom vi MAX 2 i samma squad, max 3 i samma lag o tamme fan alltid minst 1 ofta 2 i andra laget!!
Sen att det inte går att skicka invite`s ingame känns ju inte så bra!
En annan irriterande detalj är ju när vi är 2 i en squad o vi lyckas va 4 mhb pers i samma lag.
Då lyckas tammefan aldrig någon ta leave squad och sedan hamna i våran squad.
Utan de kommer hela tiden tillbaka till samma squad de nyss varit i.

Det här med att man får chansen att dissarmera en arme`ad mcom station även tills man
den borde sprängts upplevde vi ett par ggr igår att det inte stämde utan vi förlorade rundan igår
direkt efter att den small iaf. Likadant åt andra hållet där vi armerat mcom stationen och
kommit ner på 0 tickets så slutade inte spelet, MEN när väl mcom stationen small. DÅ torska vi!!
Väldigt märkligt.

Det absolut mest frustrerande är ju att de lyckats återigen med det här spelet fuck`a upp Voice Chatten!!
Vilket ledde till att vi satt o körde Skype hela dagen igår istället.

Nu låter ja jävligt negativ! Men det finns enormt mycket positivt att säga också förstås!
Detaljer som att man får olika mycket Kill Assist poäng är ju mycket mycket trevligt då ja fått allt mellan 10 och 95 poäng
i kill assist. Känns rättvist när man mer lr mindre dödat någon o någon annan går förbi o skjuter killen i foten så
den dör. :)

Känns väldigt trevligt att ligga ner och många kör taktiken att slänga sig ner vid närstrid vilket förståss säkert
kan få en del som inte är vana med det att inte förstå va som händer när han skjuter ihjäl en liggandes.
Personligen tycker jag att de är lika effektivt som de hoppande tomtar i BFBC2 dvs hoppa lr släng dig bäst fan du vill
det är lika enkelt att skjuta ihjäl dig endå ^^ Speciellt de som slängt sig då de naturligtvis tar några extra hundradelar
att börja skjuta igen. Vilket oftas innebär att den som står hinner skjuta den.

Namnet laggar ibland på sina medspelare så man tror att de är en fiende som springer i sidled framför än.

En tråkig detalj för oss som lirat Alphan är att de tagit bort det enda fordonet på kartan!!
Jävligt märkligt då Engineer klassen nu känns rätt ointressant att spela.

Postad 28 September 2011 - 07:20

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Det absolut mest frustrerande är ju att de lyckats återigen med det här spelet fuck`a upp Voice Chatten!!
Vilket ledde till att vi satt o körde Skype hela dagen igår istället.

En tråkig detalj för oss som lirat Alphan är att de tagit bort det enda fordonet på kartan!!

Angående voicechatten; hur svårt ska det vara?!?! Den har väl inte funkat i någon Battlefield-beta? Dåligt!

Härligt att det inte finns något fordon! :)

Postad 28 September 2011 - 07:26

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
Hur är frameraten?

Postad 28 September 2011 - 07:28

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Jag minns inte hur de var i BFBC2 betan faktiskt!
Men i BFBC och BF1943 har ju aldrig Voice Chatten funkat!

Kan tänka mig att många COD`are tycker att de är härligt, men allvarligt talat.
Det fanns ett sketet fordon förut på kartan. O de är inte såå svårt o ta ett fordon ur spel.
Så de är riktigt trist att de valt att ta bort den helt!

Postad 28 September 2011 - 07:30

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag minns inte hur de var i BFBC2 betan faktiskt!
Men i BFBC och BF1943 har ju aldrig Voice Chatten funkat!

Kan tänka mig att många COD`are tycker att de är härligt, men allvarligt talat.
Det fanns ett sketet fordon förut på kartan. O de är inte såå svårt o ta ett fordon ur spel.
Så de är riktigt trist att de valt att ta bort den helt!

Ok då. ETT fordon kan det få vara. ;)
Skämt åsido; det är nog mer en vanesak. Har aldrig gillat att köra omkring i fordon.
Det är väl därför jag inte gillar att andra ska få den möjligheten. Men är det bara bra balancerat så har jag faktiskt inga problem med det. Man har ju faktiskt goda möjligheter att plocka ett fordon.

Men faktum kvarstår; jag gillar det bättre utan fordon. COD:are som jag är. :P
Tror och hoppas dock att BF3 ska få mig att överge COD-serien då jag tycker att den har stannat upp totalt i utvecklingen. Dock verkar det ju som att BF tar in mer och mer COD-element så som högra sens, inga fordon o s v. På både gott och ont.

Voicechatten funkade lika dåligt i BFBC2-betan.

Redigerat av BrittBastard, 28 September 2011 - 07:34.

Postad 28 September 2011 - 09:10

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Att det bara verkar vara 3 squads är jävligt trist!
För av de kanske 20-30ggr vi försökte starta en squad med mellan 2-4 personer
så kom vi MAX 2 i samma squad, max 3 i samma lag o tamme fan alltid minst 1 ofta 2 i andra laget!!
Sen att det inte går att skicka invite`s ingame känns ju inte så bra!
En annan irriterande detalj är ju när vi är 2 i en squad o vi lyckas va 4 mhb pers i samma lag.
Då lyckas tammefan aldrig någon ta leave squad och sedan hamna i våran squad.
Utan de kommer hela tiden tillbaka till samma squad de nyss varit i.

Jepp, jag försökte joina er.
Men listade aldrig ut hur man bytte squad.
Dessutom så var det alltid någon MHBare i det andra laget.

Någon som vet hur man byter squad under speletsgång?
Eller kommer det bli som i MAG, slumpartat...

Känns väldigt trevligt att ligga ner och många kör taktiken att slänga sig ner vid närstrid vilket förståss säkert
kan få en del som inte är vana med det att inte förstå va som händer när han skjuter ihjäl en liggandes.
Personligen tycker jag att de är lika effektivt som de hoppande tomtar i BFBC2 dvs hoppa lr släng dig bäst fan du vill
det är lika enkelt att skjuta ihjäl dig endå ^^ Speciellt de som slängt sig då de naturligtvis tar några extra hundradelar
att börja skjuta igen. Vilket oftas innebär att den som står hinner skjuta den.

Jag tyckte det var effektivt, fast inte i min favör....
Upplevde att när man sprang på någon i en 50/50 chans och började skjuta så blev skärmen något "bländad" av mynningsflamman och det gjorde det extremt svårt att se motståndaren. I många fall så kastade han sig på marken och lyckades döda en...
Förhoppningsvis en vanesak att "lära" sig men liiiite irriterande nu i början.

Sedan var det alldeles för många försvarare på den första basen som låg i någon buske och sköt på en när man sprang förbi :angry:

Postad 28 September 2011 - 09:28

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0

Han har ju den sköna rpgn som är mustig att köra nere i tunnlarna!

Postad 28 September 2011 - 11:00

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Jo visst är de så, men han kan ju inte laga väggarna efter sig ;)

Postad 28 September 2011 - 12:28

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
Fan vill med kriga :(

Postad 28 September 2011 - 13:08

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Fan vill med kriga :(

Bara att bita ihop...

Postad 28 September 2011 - 13:13

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Är faktiskt inte så jäkla taggad på betan, då banan är rätt tråkig tycker jag... det enda jag tycker blir intressant är att jämföra lite mellan ps3an och PCn. Gameplay, grafik etc. :)

Postad 28 September 2011 - 13:28

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0

Är faktiskt inte så jäkla taggad på betan, då banan är rätt tråkig tycker jag... det enda jag tycker blir intressant är att jämföra lite mellan ps3an och PCn. Gameplay, grafik etc. :)

Tycker att Metrobanan är rätt underhållande och intressant med tanke på hur den radikalt byter miljö mitt i.

Postad 28 September 2011 - 13:35

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Tycker att Metrobanan är rätt underhållande och intressant med tanke på hur den radikalt byter miljö mitt i.

Kan va att jag är gammalt bf fan sen bf1942... för mig är BF=Conquest! o inget annat, hä hä :)
Rush känns mer som en modifierad CS genre, eller nåt, bombplats A och B+ fordon och instant respawn :P

Redigerat av Garrett, 28 September 2011 - 13:37.

Postad 28 September 2011 - 14:52

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Mycket skumt att det inte funkar att installera betan för mig, den tickar upp till ca 13% installerat sen kommer det nåt skumt meddelande om "skadad data" hmmm.....

Postad 28 September 2011 - 14:55

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0

Mycket skumt att det inte funkar att installera betan för mig, den tickar upp till ca 13% installerat sen kommer det nåt skumt meddelande om "skadad data" hmmm.....

Testa att ta bort den och ladda ner igen.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.