Oppo BDP-93
1500 svar till detta ämne
Postad 19 september 2011 - 18:13
voz
-
voz
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Har BDP-93 och 95 samma "bugg" ?
Jag skulle inte kalla det för "bugg" eftersom det är helt enligt standard. Det har det varit ända sedan DVD-Audio-tiden. T.o.m. min gamla Denon AVR från 2001 hade 10db boost på LFE-kanalen (analoga ingången) p.g.a. just detta. Alla mina tidigare DVD- och Blu-ray-spelare (t.ex. Panasonic BD55 och LG BD390) har gjort på samma vis som Oppon. Om man sitter med en förstärkare som inte kan "boosta" LFE-kanalen så kan man istället höja direkt på subben. Jag brukar länka till http://www.avsforum....&postcount=3511 för detaljer kring fenomenet.
Redigerat av voz, 19 september 2011 - 18:18.
Postad 20 september 2011 - 08:11
Melmac
-
Melmac
-
Mästare
-
-
3 271 inlägg
Jag har önskat det förr, men har gjort det igen och frågat om det är något de ser om det är möjligt.
Postad 23 september 2011 - 12:43
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3 992 inlägg
Hur är uppstartstiden för BD film på denna spelaren?
Postad 23 september 2011 - 13:01
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 755 inlägg
Riktigt snabbt! Typ som PS3:an, och med vissa discar t.o.m. snabbare
Postad 23 september 2011 - 13:29
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3 992 inlägg
Låter bra det, funderar skarpt på att byta upp mig till Oppon. Min nuvarande spelare är seg som sirap vid uppstarten av BD och tycker faktiskt att den blivit sämre med tiden (kan vara inbillning) så lägger rätt stor vikt vid detta inför kommande spelare.
Postad 23 september 2011 - 17:38
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16 356 inlägg
Dessutom har 93:an ingen fläkt, vilket är hur bra som helst.
Postad 25 september 2011 - 21:35
Kalekulan
-
Kalekulan
-
Mästare
-
-
2 926 inlägg
Av någon anledning så har inte denna nya forumversion tillgång till något sökvertyg i enskilda trådar?! Idiotiskt. Jag frågar därför vad det är för regionskodning på denna spelare?
Edit: Eller det kanske inte finns regionsfria Blu-ray-spelare än? Känns som jag har haft noll koll på den fronten.
Redigerat av Kalekulan, 25 september 2011 - 21:40.
Postad 25 september 2011 - 22:23
DB9
-
DB9
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Av någon anledning så har inte denna nya forumversion tillgång till något sökvertyg i enskilda trådar?! Idiotiskt. Jag frågar därför vad det är för regionskodning på denna spelare? Edit: Eller det kanske inte finns regionsfria Blu-ray-spelare än? Känns som jag har haft noll koll på den fronten.
Saknar sökningen jag också... Köper du i Europa blir det vår region, köper du i USA blir det deras region. Oavsett var du köper så finns det ett magiskt litet chip som låser upp det hela. http://www.bluraychip.dk/ Vissa handlare säljer även färdig moddade maskiner.
Postad 25 september 2011 - 22:34
Unregistered95265801
-
Unregistered95265801
-
Forumräv
-
-
930 inlägg
Ja det går att få den regionsfri både avseende Bluray o DVD.
Går att köpa dem redan regionsfria och klara på bl.a Hembiobutiken m.fl
Redigerat av Unregistered95265801, 25 september 2011 - 22:34.
Postad 26 september 2011 - 15:02
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4 127 inlägg
Vad kör ni med för mediaserver till era Oppo´s?
PMS kör jag med just nu till min PS3, men via den så låter man datorn göra massor av jobb och det vill jag absolut inte att den skall göra.
Postad 26 september 2011 - 18:02
wesslan
-
wesslan
-
Beroende
-
-
1 438 inlägg
Kör med wild media server men jag tror de flesta servers går att ställa in på sådant sätt att så gott som alla filer körs ursprungligt utan att servern gör något men hittade inget lätt sätt på PMS och tycker WMS är stabilt. Kostar lite dock men det tycker jag är värt.
Postad 27 september 2011 - 08:59
joakim123
-
joakim123
-
Forumräv
-
-
733 inlägg
Jag kör med denna:
http://www.tvmobili.com/download.php
Vet inte vad den gör men det funkar klockrent på bägge mina datorer.
Postad 27 september 2011 - 15:03
ajzman
-
ajzman
-
Forumräv
-
-
957 inlägg
Nu har Oppo släppt en ny officiell firmware för 93EU-modellerna! Blir att ladda ner och testa ikväll!
http://www.oppo-blur...vices/firmware/
Postad 27 september 2011 - 16:04
Melmac
-
Melmac
-
Mästare
-
-
3 271 inlägg
Gött! Synd bara att åäö inte funkar, men det är ett mindre problem.
Postad 27 september 2011 - 18:49
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16 356 inlägg
Ni som låter förstärkaren frekvensdela högtalarna, gör ni något åt Oppons frekvensdelning eller låter ni den vara?
Postad 27 september 2011 - 19:15
Melmac
-
Melmac
-
Mästare
-
-
3 271 inlägg
Postad 27 september 2011 - 19:58
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 755 inlägg
Youtube funktionen känns lite bökig.
Hade inte skadat om man kunde logga in på sitt youtube konto och genast få sina favoriter m.m.
Om jag nu inte missat att denna funktion finns?
Postad 27 september 2011 - 20:21
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4 127 inlägg
Fick reda på butik att det funkar ypperligt att "högerklicka på mappen och dela ut på nätverket" då bör man vara säker på att datorn inte jobbar på något sätt med filerna.
Postad 28 september 2011 - 21:52
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4 127 inlägg
Ni som låter förstärkaren frekvensdela högtalarna, gör ni något åt Oppons frekvensdelning eller låter ni den vara?
Jag hade inte delat på mer än ett ställe... Jag kör med denna: http://www.tvmobili.com/download.php Vet inte vad den gör men det funkar klockrent på bägge mina datorer.
Skall först kika på den hederliga högerklicken, funkar inte detta smidigt så kikar jag på den du länkade. Thx
Postad 29 september 2011 - 20:18
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4 127 inlägg
Högerklicken ville inte funka med XP, säkert något med DLNA att göra.
Ser RIKTIGT bra ut om jag kör via extern disk, men vill verkligen ha igång nätverket så man slipper dra in och ut hela tiden.
Jag får upp att "Not Yet Negotiated With Router/Firewall." när jag kör Tvmobili som Jocke rekommenderade, vad heter filen jag skall lägga till i undantag i brandväggen. Måtte vara blind nu...
Postad 29 september 2011 - 21:02
joakim123
-
joakim123
-
Forumräv
-
-
733 inlägg
Sorry, jag kan inte hjälpa dig, kör ju Mac och då funkar det på en gång...
Postad 30 september 2011 - 11:00
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4 127 inlägg
Sorry, jag kan inte hjälpa dig, kör ju Mac och då funkar det på en gång...
Mac är helt smärtfritt i övrigt eller ?  Fick in ett program som heter Serviio som var enkelt att få igång snabbt. Vill gärna kunna se bitrate osv på musiken jag spelar, vad trycker jag på så att detta visas?
Postad 01 oktober 2011 - 09:44
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4 127 inlägg
Vill gärna kunna se bitrate osv på musiken jag spelar, vad trycker jag på så att detta visas?
Oppo forsätter att imponera mig, denna gången när det kommer till att svara på frågor. Fick detta som svar. Niklas, Reading meta data over the network is something that we are looking into supporting through future firmware releases. Right now the player is fairly limited in what information it can populate, even with direct attached storage, so we are looking into expanding the meta data reading capabilities in the future. Best Regards, Customer Service OPPO Digital, Inc.
Redigerat av Evil Homer, 01 oktober 2011 - 09:45.
Postad 01 oktober 2011 - 12:40
Evil Homer
-
Evil Homer
-
Guru
-
-
4 127 inlägg
Skall det inte bara vara att lägga BR iso i en mapp och dela ut, eller skall den mountas innan man delar ut??
Förstår ju att det är rätt stora filer och att det kan ta lite tid, men vill bara veta så att jag är på rätt spår.
Edit, funkar fint över usbdisk eller via esata. Problemet löst.
Redigerat av Evil Homer, 01 oktober 2011 - 13:38.
Postad 06 oktober 2011 - 15:40
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 755 inlägg
Dynga!
Är det bara JAG som har problem med detta jäkla regionschippet så fort man uppdaterar firmware?
Nu senast gjorde jag uppdateringen trådlöst, och även denna gång har chippet hängt sig på en region (A) hur mycket jag än försöker ändra. Får hoppas att samma procedur som sist fungerar, m.a.o. montera löst chippet och låta det ligga strömlöst några timmar. Nästa firmware uppdatering gör jag bara om det är nåt som strular med nuvarande version. För jag börjar bli trött på att montera isär spelaren varje gång. Eller är det helt enkelt nåt fel på mitt chip? För firmware uppdatering ska ju inte påverka skiten.
Edit:
Efter en köpp kaffe och lite bättre humör, så pluggade jag ur chippet igen.
Det räcker tydligen att låta det vara unplugged några minuter och den koppla på det igen för att det ska vakna till liv igen, jämfört med proceduren som chipmakaren rekommenderade med återinstallation av firmware m.m.
Tur att det är lätt att montera löst chippet, hade varit ett **** om det varit lött på kortet 
Får bli att plocka ur det innan jag uppdaterar ifortsättningen, men nästa gång får det vara nåt spektakulärt innan jag orkar bry mig om ny firmware tror jag
Redigerat av Svante Skoog, 06 oktober 2011 - 17:14.
Postad 06 oktober 2011 - 18:15
matåsov
-
matåsov
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Hej,
Jag ska till USA om ett par veckor. Tänker köpa en BDP-93. Ska jag köpa en Amerikansk spelare och senare skaffa ett regionschipp hemma eller kan man köpa en regionsfri spelare direkt i USA?
Kollade på Oppos hemsida, kan inte hitta något där om regionsfria spelare. Är det någon som har en adress i USA där man kan beställa en regionsfri spelare.
Som alltid ohyggligt tacksam för svar.
Postad 07 oktober 2011 - 16:26
torneheim
-
torneheim
-
Användare
-
-
127 inlägg
Hej,
Om du söker lite i tråden ser du att du kan handla t.ex. på Amazon (reg. A) eller hitta färdigmoddade spelare på Ebay hos olika säljare. Dessutom att det är en invecklad procedur att handla direkt av OPPO med ett kreditkort som har en svensk adress (formulär lär krävas). BestBuy har en butik-i-butikslösning som heter Magnolia som finns i Washington state (Seattle), Cali och Chicago. Där hittar du Oppo direkt i butik.
Det okända är om danskarnas chip funkar även till USA-spelare, för säkerhets skull bör du fråga dom innan.
Lycka till!
Redigerat av torneheim, 07 oktober 2011 - 17:09.
Postad 07 oktober 2011 - 17:30
Unregisteredf7bba9d7
-
Unregisteredf7bba9d7
-
Beroende
-
-
1 113 inlägg
Jodå Bluraychip.dk:s chip fungerar med en US Oppo 93:a. http://www.bluraychi...p?id_product=17Det är också bekräftat av amerikaner som har köpt och monterat det i sina spelare. Går att läsa mer på avsforum.com. Får hem min amerikanska Oppo BDP-93 i slutet av november eller i början av december. Har redan köpt och fått hem chipet från bluraychip.dk. Installationen är verkligen enkel, man kan inte misslyckas med montaget.
Postad 07 oktober 2011 - 21:25
matåsov
-
matåsov
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Tackar för svar!!!
Det värkar som om det bästa och enklaste är att köpa en spelare direkt från Oppo i USA och sedan komplettera med ett chip från Danmark??? Jag har en kompis i USA som kan beställa spelaren så det kanske förenklar det hela.
Är det någon som vet en bättre / billigare lösning??
Som alltid ohyggligt tacksam för svar.
Postad 08 oktober 2011 - 10:20
torneheim
-
torneheim
-
Användare
-
-
127 inlägg
Absoulut! Din polare har garantin, det blir ingen sales tax om han inte är i CA, NY etc. Du betalar din polare, ni tar en bira och lite wings tillsammans, du flyger hem med din Oppo till det väntande paketet från Danmark.
Det enda som skulle bli billigare är om du får tag på en begagnad och kan leva utan garantier. Det verkar ju rent dumsnålt och det blir lite svårt att hitta en då spelaren är ny.
Postad 08 oktober 2011 - 11:29
hassekongo
-
hassekongo
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Jag har ett problem. När jag ser på 3D Blu-ray skivor "rycker" och "skakar" textremsan. Utan textremsa är allt grymt bra. När texten åker på börjar problemet. Kan därför inte se 3D filmer med text. Enligt Oppo så skulle deras senaste firmware fixa detta men icke. Nån annan som har detta problem eller kanske nån lösning.
Tacksam för svar
Hassekongo
Postad 08 oktober 2011 - 18:52
Unregisteredd0dd2579
-
Unregisteredd0dd2579
-
Användare
-
-
124 inlägg
Dynga! Är det bara JAG som har problem med detta jäkla regionschippet så fort man uppdaterar firmware? .............
Det är nog något som är fel med dina prylar, uppdateringar funkar fint för mig utan att ställa till det med regionsfriheten.
Postad 11 oktober 2011 - 09:58
Unregistered98bc0f60
-
Unregistered98bc0f60
-
Användare
-
-
142 inlägg
Hej Skickade iväg ett mail på morgonen och skrev att det vore trevligt med Spotify i 93eu modellen liksom flera andra gjort och fick följande svar We are investigating Spotify now, but no promises it can be included./M
Postad 13 oktober 2011 - 10:10
Unregisteredc986506e
-
Unregisteredc986506e
-
Användare
-
-
121 inlägg
Skickade också en önskan om Spotify i BDP-93EU... Svar: We are investigating Spotify now, no promises, but it may come in a later firmware
Postad 13 oktober 2011 - 19:01
o z o n e
-
o z o n e
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Dynga! Är det bara JAG som har problem med detta jäkla regionschippet så fort man uppdaterar firmware? Nu senast gjorde jag uppdateringen trådlöst, och även denna gång har chippet hängt sig på en region (A) hur mycket jag än försöker ändra. Får hoppas att samma procedur som sist fungerar, m.a.o. montera löst chippet och låta det ligga strömlöst några timmar. Nästa firmware uppdatering gör jag bara om det är nåt som strular med nuvarande version. För jag börjar bli trött på att montera isär spelaren varje gång. Eller är det helt enkelt nåt fel på mitt chip? För firmware uppdatering ska ju inte påverka skiten. Edit: Efter en köpp kaffe och lite bättre humör, så pluggade jag ur chippet igen. Det räcker tydligen att låta det vara unplugged några minuter och den koppla på det igen för att det ska vakna till liv igen, jämfört med proceduren som chipmakaren rekommenderade med återinstallation av firmware m.m. Tur att det är lätt att montera löst chippet, hade varit ett **** om det varit lött på kortet  Får bli att plocka ur det innan jag uppdaterar ifortsättningen, men nästa gång får det vara nåt spektakulärt innan jag orkar bry mig om ny firmware tror jag 
Har du uppdaterat firmware på själva chippet? Det kom en uppdatering för att lösa problemet med att byta region när det fanns en USB enhet inkopplad på baksidan. Filen jag laddade ner hette: "PRO mod firmware update 1.0g.zip" Det kan finnas nyare versioner så det är bäst att maila Casper innan du tar hem filen: http://www.bluraychi...date%201.0g.zip edit: glömde såklart nämna att det har funkat felfritt sedan jag uppdaterade firmware på chippet.
Redigerat av o z o n e, 13 oktober 2011 - 19:03.
Postad 14 oktober 2011 - 12:32
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 755 inlägg
Kanon! Det ska jag installera
Tack för länken
Postad 16 oktober 2011 - 00:45
Unregistered4aa6b296
-
Unregistered4aa6b296
-
Användare
-
-
154 inlägg
Tja! Oppo bröder. Har en 93EU på ingång och det första jag kommer att göra är att uppdatera FW. Så jag förberedde ett USB minne. Tog ner FW via länken här strax ovanför. Nu till frågan. När jag kollade på minnet så fanns det även en MCU95 bin i listan samt då MCU93 bin.Hur gör ni när ni uppdaterar? Plockar ni bort 95 bin eller kör ni in minnet med hela paketet?
Sen står det att man ska öppna luckan före uppdateringen och ta ut eventuell skiva. Men ska luckan stå öppen under uppdateringen?? Ja ja Kanske lite dumma frågor men dom kommer av den sparsamma och för mej lite tvetydig beskrivning som är på Oppos hemsida.
Redigerat av Unregistered4aa6b296, 16 oktober 2011 - 00:58.
Postad 16 oktober 2011 - 13:24
o z o n e
-
o z o n e
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Tja! Oppo bröder. Har en 93EU på ingång och det första jag kommer att göra är att uppdatera FW. Så jag förberedde ett USB minne. Tog ner FW via länken här strax ovanför. Nu till frågan. När jag kollade på minnet så fanns det även en MCU95 bin i listan samt då MCU93 bin.Hur gör ni när ni uppdaterar? Plockar ni bort 95 bin eller kör ni in minnet med hela paketet? Sen står det att man ska öppna luckan före uppdateringen och ta ut eventuell skiva. Men ska luckan stå öppen under uppdateringen?? Ja ja Kanske lite dumma frågor men dom kommer av den sparsamma och för mej lite tvetydig beskrivning som är på Oppos hemsida.
Det är bara att packa upp .zip filen till USB-minnet. Oppo'n vet vilka filer den ska kolla efter i mappen "UPG". Filer som hör till en annan modell ignorerar den. Under uppgraderingen startar spelaren om och då är det bra att inte ha någon skiva där som börjar läsas och stör uppgraderingen. Öppen eller stängd lucka spelar ingen roll, jag brukar alltid stänga min när jag tagit ut en film
Postad 16 oktober 2011 - 13:37
Unregistered4aa6b296
-
Unregistered4aa6b296
-
Användare
-
-
154 inlägg
Det är bara att packa upp .zip filen till USB-minnet. Oppo'n vet vilka filer den ska kolla efter i mappen "UPG". Filer som hör till en annan modell ignorerar den. Under uppgraderingen startar spelaren om och då är det bra att inte ha någon skiva där som börjar läsas och stör uppgraderingen. Öppen eller stängd lucka spelar ingen roll, jag brukar alltid stänga min när jag tagit ut en film 
Man tackar för att du rätade ut mina frågetecken! Tack!
Redigerat av Unregistered4aa6b296, 16 oktober 2011 - 13:38.
Postad 16 oktober 2011 - 20:51
Melmac
-
Melmac
-
Mästare
-
-
3 271 inlägg
Med tanke på hur mycket godis det verkar finnas i USA-modellen under "Internet" så hoppas jag verkligen Oppo lägger till mer på EU modellen. Picasa känns helt onödigt, YouTube är ok.
Postad 17 oktober 2011 - 09:14
-Q-
-
-Q-
-
Forumräv
-
-
670 inlägg
Har själv en US-modell, det enda jag använder är netflix, men det är å andra sidan väldigt trevligt att ha även om interfacet kunde varit bättre.
Postad 17 oktober 2011 - 10:17
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16 356 inlägg
Ha ha..jag måste vara helt puckad. Jag har inte uppdaterat någonting. Det kan nog bero på att jag tycker att den funkar bra som spelare och är inte intresserad av vad den kan på nätet, eller med filer och sådant. Dock finns det funktioner jag skulle vilja få uppdaterade. Det är fortfarande helt onödigt att det dyker upp en meny när jag ska välja ljudspår. Det ska räcka med att trycka på fjärrens ljudknapp så ska den växla ljud. Trycker jag på "info" så ser jag ändå vilket ljudspår som spelar. Nu har jag spelat lite region A på den och det funkar precis som jag tänkte mig. Gissa om jag planerar mera USA-import? Äh..berätta!
Redigerat av Unregistered1fef72f3, 17 oktober 2011 - 10:19.
Postad 17 oktober 2011 - 17:49
Unregisteredf7bba9d7
-
Unregisteredf7bba9d7
-
Beroende
-
-
1 113 inlägg
En fråga:
Vad behöver man göra för att få igång netflix på en amerikansk Oppo 93?
Frågan är kanske dum men jag vet inte hur man gör.
Får snart hem min amerikanska 93:a.
Postad 18 oktober 2011 - 07:59
-Q-
-
-Q-
-
Forumräv
-
-
670 inlägg
Jag vet att det finns lite guider på nätet - jag bodde i USA tidigare, så för mig var det bara att gå in på Netflix sida och betala med mitt amerikanska visa, jag kan tänka mig att det kan vara lite krångligare med svenskt kort - har inte provat själv. Sedan behöver man någon form av VPN- eller DNS-tjänst så att det ser ut som du befinner dig i USA. Efter det är det bara att köra, grymt smidigt att ha ett så pass stort utbud tillgängligt i hemmabion, datorn och ipad.
Postad 18 oktober 2011 - 11:10
Unregisteredf7bba9d7
-
Unregisteredf7bba9d7
-
Beroende
-
-
1 113 inlägg
Tack för svaret, det var det jag misstänkte d.v.s. att man bl.a. måste ha en amerikansk ip-adress. Får googla lite och se vilka tjänster som finns att tillgå.
Postad 18 oktober 2011 - 15:15
Loud
-
Loud
-
Beroende
-
-
1 462 inlägg
Om man inte vill lägga dessa summor på en BD spelare, men vill ha snäppet lägre kvailte på dvd skaleri, vad är det då som gäller? Alltså näst bäst..
Postad 19 oktober 2011 - 11:15
HakanBerg
-
HakanBerg
-
Användare
-
-
143 inlägg
Går det inte längre köpa BDP-93EU från http://www.oppo-bluray.co.uk/ ?
När jag försökte kolla frakten hit så går det inte välja Sverige som destinationsland...
Var köper jag annars den till ett rimligt pris?
Postad 19 oktober 2011 - 12:00
tomano58
-
tomano58
-
Mästare
-
-
3 281 inlägg
Går det inte längre köpa BDP-93EU från http://www.oppo-bluray.co.uk/ ? När jag försökte kolla frakten hit så går det inte välja Sverige som destinationsland... Var köper jag annars den till ett rimligt pris?
Varför inte bara kontakta dom och fråga?
Postad 20 oktober 2011 - 09:21
HakanBerg
-
HakanBerg
-
Användare
-
-
143 inlägg
Varför inte bara kontakta dom och fråga?
För att det var roligare att fråga här först  ...men själklart skall jag kontakta dem!
Postad 20 oktober 2011 - 11:40
Skyline
-
Skyline
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Går det inte längre köpa BDP-93EU från http://www.oppo-bluray.co.uk/ ? När jag försökte kolla frakten hit så går det inte välja Sverige som destinationsland... Var köper jag annars den till ett rimligt pris?
Mailade Oppo-Bluray.co.uk och fick detta svaret för tre timmar sedan. Hello We no longer ship to Sweden since there is now an official Swedish OPPO distributor.
Septon Electronic AB Uggledalsvagen 23 427 40 Billdal Sweden Phone: +46 31 939270 [email protected]
Please contact them for assistance. You may like to speak with Magnus Londen initially who will be able to help you. Någon stund senar fick jag detta mailet från Septon. Bor ju i Göteborg så jag antar att det är därför han tipsar om dessa butiker. Hej. Hörde att du var intresserad av Oppo. Produkterna finns att köpa hos bl a Tele-hå, Hembiobutiken samt Ljudkällarn i Göteborg. Hälsningar Magnus ========================================================= S E P T O N E L E C T R O N I C Magnus Londen Uggledalsvägen 23 SE-427 40 Billdal (Göteborg) SWEDEN Office +46 (0) 31 939280 Mobile +46 (0) 733 99 89 90 Email [email protected]Web: www.septon.se
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
High Definition
-
→
Blu-ray
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|