Japp! Fick en själv idag och skiten låste sig!Hmm, bara jag som har problem med att ps3't låser sig när folk använder stealth bomber ibland?
Oftast när man är precis under.
Och jag menar att det verkligen låser sig så jag måste starta om det, hänt ~4 gånger. >.>
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(19)
|
1 056:- |
Postad 19 November 2011 - 18:26
Postad 20 November 2011 - 01:36
Postad 20 November 2011 - 02:24
Postad 20 November 2011 - 18:45
"Det finns två aktörer på FPS-marknaden online. Call of Duty och Modern Warfare."
Redigerat av l2ickard, 20 November 2011 - 18:45.
Postad 20 November 2011 - 18:49
Haha, oops, där kom mitt undermedvetna fram@Zoiler
"Det finns två aktörer på FPS-marknaden online. Call of Duty och Modern Warfare."
Postad 20 November 2011 - 21:14
Neeej, ändra inte, det skulle vara hysteriskt kul om det stod kvar så !@Zoiler
Postad 21 November 2011 - 08:44
Dock är denna funktion ej tillgänglig ännu.
WHAT ARE CLAN OPERATIONS?
Clan operations are similar to lone wolf operations in that they score premium players for certain stats in certain game modes for specific amounts of time. Operations can range from “Most Team Deathmatch Kills” to “Most Captures in Domination,” generally last for three to four hours, and award real prizes and Elite badges.
The two key differences between clan operations and lone wolf operations are that clan operations score members of clans instead of independent players, and clan operations award Clan XP.
HOW DO CLAN OPERATIONS WORK?
To participate in a clan operation, you need to be a premium member of a clan and your clan’s leader must enlist your clan before the operation has started. If you are a free Elite member, you can still play along side your clan mates in MW3 during operations, but we only score the premium members of your clan.
Only your clan leader may enlist your clan into operations, so if you see an operation you really want to participate in, make sure you suggest the operation to your clan leader from that operation’s page.
Once your clan is enlisted in an operation and the operation has begun, you and your clan mates must try to get the highest total or highest average for whatever stat is being scored before the operation ends.
To keep clan operations fair, your clan’s score in clan operations will be a total (or average) of the top six highest scoring members of your clan. This way clans small, large, and in between will all be on an even playing field as far as scoring is concerned.
WHAT CAN I WIN IN CLAN OPERATIONS?
Clan operations award clans that finish in the bronze tier or better. Bronze may change from op to op, but generally if your clan finishes in the upper half of an operation, it will be rewarded.
These rewards include a badge that is displayed in your clan’s showcase and clan clan XP. If your clan wins a champion badge, the players that finished in the top six of your clan for that operation will receive real prizes.
Remember that only your clan receives a badge for performing well in operations. Your clan showcase is designed to let other users know how legit your clan is by promoting your accomplishments together.
WHAT ARE CLAN CHALLENGES?
Clan Challenges represent both in-game and ELITE milestones that reward Clan XP as well as in-game emblems upon completion. Challenges range from passive milestones, such as the number of days the Clan has existed, to more active achievements, such as winning a certain number of matches with at least six Clan members on the team.
Most Challenges are multi-tiered, with higher tiers rewarding larger amounts of Clan XP. Complete the first tier of a Challenge to unlock the second, and so on up until the final tier unlocks. Completing the final tier of any Challenge rewards all members of the Clan with a new in-game title or emblem.
Redigerat av BrittBastard, 21 November 2011 - 08:45.
Postad 21 November 2011 - 08:45
Lite mer om hur vi som klan kan tjäna mer XP ( och i vissa fall även få individuell extra XP ):
Dock är denna funktion ej tillgänglig ännu.
Skickar du en invite Britta.....
Postad 21 November 2011 - 09:02
När du ändå håller på Britt, så kan du skicka en till mig med, please!Skickar du en invite Britta.....
Postad 21 November 2011 - 09:05
Postad 21 November 2011 - 09:12
Det var kul o hänga med där ett tag faktiskt, inte en enda förlust på hela lördagen för mig när jag lirade med MHB-grabbarna. Synd bara att man inte hinner få några kills för dig Hippo o Rickard o RillyDet gick bra med TDM på lördags kväll,vi lyckade skrapa ihop 52 vunna matcher i rad utan förlust! Ända tills vi hamna i en jäkla laggmatch,surt att bryta sviten på nåt sånt.
Postad 21 November 2011 - 09:22
Det var kul o hänga med där ett tag faktiskt, inte en enda förlust på hela lördagen för mig när jag lirade med MHB-grabbarna. Synd bara att man inte hinner få några kills för dig Hippo o Rickard o Rilly
Man får ju spela som besatt för att lyckas få någon kill innan ni redan har avverkat hela rundan.
Ja det var oftast snabba matcher
Håller med om den där stressen som infinner sig för att lyckas få några kills,ibland har jag sprungit runt som en idiot och inte sett en enda fiende medans rickard redan dödat 7,typ. Har ju inte kommit underfund med spawnplatser på alla banor än
Postad 21 November 2011 - 09:31
Postad 21 November 2011 - 09:35
Haha. I så fall är han bättre än ni anar för han var med och spelade på sitt eget konto också (Nicko350) och gjorde rätt bra ifrån sig. Undrar om han kör med en kontroll i varje hand eller byter mellan dem...Ja det var oftast snabba matcher
, det handlade ju om att få upp första helikoptern först! Tyckte ofta Rilly var snabb på detta! Men iofs så var det nog hans bror som spelade de gånger det gick bra för honom
![]()
.
Håller med om den där stressen som infinner sig för att lyckas få några kills,ibland har jag sprungit runt som en idiot och inte sett en enda fiende medans rickard redan dödat 7,typ. Har ju inte kommit underfund med spawnplatser på alla banor än
Postad 21 November 2011 - 09:41
Tyckte ofta Rilly var snabb på detta! Men iofs så var det nog hans bror som spelade de gånger det gick bra för honom
![]()
.
Wtf, ghost-player ! Det borde vara skäl nog för banning
Men det är nog fler som kör med det, när det går extra sugigt för mig så är det ..... hrrmmm, nog dottern som spelar, inte jag inte
Postad 21 November 2011 - 10:34
Varför ska man ha Elite?Vissa verkar det inte gå att skicka invites till, vet inte hur många jag skickat till t ex Benny och frasse utan att jag ser dom som "pending". Vet inte om det beror på att funktionen som sådan inte funkar fullt ut än eller om det inte funkar p g a att dom inte är registrerade på Call of Duty Elite. Så ni som inte är det, in och registrera er. Det ska funka nu.
Finns det någon mer anledning än att få "gratis" map packs?
Ge mig ett bra skäl så fixar jag ett konto...
Postad 21 November 2011 - 10:44
Varför ska man ha Elite?
Finns det någon mer anledning än att få "gratis" map packs?
Ge mig ett bra skäl så fixar jag ett konto...
Är inte det skäl nog? Det var skälet till att jag fixade Elite Premium. Som sagt var, finns ju Elite Free också.
Följande har jag lyckats skicka invite till:
FederalMano
ekaa
threnode81
rangwald
primare2
solo-x-ray
jarre008
Redigerat av BrittBastard, 21 November 2011 - 10:44.
Postad 21 November 2011 - 10:52
signa på mig då; najkks (elr var det najksorn) ?
Postad 21 November 2011 - 10:57
Hmm, jag är nog med i någon "minhembio" clan, eller var det groups ?
Eller var det ytterligare ett lager av uppfuckbarhet, ska man inte klicka på alla länkar som man får på internet ?
Ytterst förvirrande det här, är lite svårt att kolla när hemsidan funkar sådär....
Postad 21 November 2011 - 11:00
För tillfället nej:Är inte det skäl nog?
Vad mer tillför Elite?
Ni reggar er på en sida och sätter ihop en klan.
Är det bara för att kolla varandras stats eller finns det något mer (klanmatcher t ex)?
Postad 21 November 2011 - 11:33
Hmm, jag är nog med i någon "minhembio" clan, eller var det groups ?
Eller var det ytterligare ett lager av uppfuckbarhet, ska man inte klicka på alla länkar som man får på internet ?
Ytterst förvirrande det här, är lite svårt att kolla när hemsidan funkar sådär....
Du är med i klanen
För tillfället nej:
Vad mer tillför Elite?
Är det bara för att kolla varandras stats eller finns det något mer (klanmatcher t ex)?
Klanmatcher skall kunna arrangeras därigenom sen verkar det som. Men annars mest bara en "kul" grej.
Postad 21 November 2011 - 11:45
Du är med i klanen
Sedär, tackar !
Det verkar funka om möjligt mer sunkigt om man kör med InternetExplorer, kör jag med Firefox så går det bättre (angående CoDElite hemsidan)
Postad 21 November 2011 - 12:09
För tillfället nej:
Vad mer tillför Elite?
Ja, klanmatcher men man kan även delta i individuella utmaningar där man kan få extra XP o s v.
Men för min egen del så är det främst tack vare kartorna och självklart är det kul med någon "riktig" klanmatch då och då.
Framförallt om den kan ge extra XP vid vinst. Så att man får mer än äran.
Postad 21 November 2011 - 12:10
Hehe, funnits sedan CoD 4 så var lite av en överaskning att folk hatar dom så mycket nu, speciellt här på MHB, första dropshottaren jag träffa på var Dr. Death här på forumet.
Har inte hört ett ljud sedan CoD 4, och nu helt plöstligt börjas hatet igen på MW3.
Jag dropshottar/de inte med flit, trycker för hårt på högerspaken när jag blir stressad/överraskad vilket resulterade i en
massa oönskade knivningar i tid och otid.
Bytte till tactical botton-layout och då började jag dropshotta istället vilket var betydligt bättre (för mig) än att kniva i luften.
Tycker också att det är lite fjantigt att gnälla på att FI inte snällt står still och blir skjuten.
Därimot Quickshottare är ju en helt annan sak, det är ju inte naturligt och borde inte finnas.
Har oftast inte heller några större problem med dropshottare själv (när jag själv står upp) då jag
ofta har siktet riktat ganska lågt när jag "joggar" omkring (kanske undermedvetet pga. att jag själv ofta ligger ner?)
Redigerat av Dr. Death, 21 November 2011 - 15:37.
Postad 21 November 2011 - 13:34
Jag dropshottar/de inte med flit, trycker för hårt på högerspaken när jag blir stressad/överraskad vilket resulterade i en
massa oönskade knivningar i tid och otid.
Bytte till tactical botton-layout och då började jag dropshotta istället vilket var betydligt bättre (för mig) än att kniva i luften.
Jag använder det för jag är en så kallad "Try-hard" (Tydligen, blir kallad det ganska ofta, vet knappt vad det betyder haha) och under CoD 4 tiden, efter ungefär ett half år vart varenda "officiella" klan match full med dropshottare vilket resulterade i att det vart fighter jag kunde vunnit om det inte vore för dropshot (Lirade single ladder ett tag) så det fick bli träning med drop shot för mig, nu kan jag inte lira på annat vis.
På senare tid kom jag på knep att döda dropshottare utan att använda det själv, sikta lågt som du säger fast jag gör det med flit.
Fast jag använder fortfarande dropshot för jag kan inte köra på annat vis som sagt.
Alla har olika spelstilar och har också olika skäl till varför de spelar så, att klaga på en spelstil är lite fult och löjligt enligt mig. (Nothing personal)
Iallafall, tänkte jag skulle checka elite lite, så ville jag ta en titt på folks profiler i klanen, fick mig ett gott skratt när jag fick '404 Page not found'
http://imageshack.us...capturezix.png/
Lite kul tyckte jag, men så är jag lite trött också.
100% Fail Birkanoff!
Går det inte kolla på andras profiler än eller?
Redigerat av Alex_E, 21 November 2011 - 13:50.
Postad 21 November 2011 - 14:27
Jodå, jag kan . Tex kollar man på Britta så ser man att h*n har: 5.5 månader kvar till Prestige 3 / Level 1Går det inte kolla på andras profiler än eller?
Edit2: Och Rilly (eller hans ghost-player) har 2.6 år kvar till nästa prestige, men till skillnad från Britt har han ett starkt stigande K/D ratio....hmmmm.
Vet inte, verkar lite random....
Redigerat av what17ever, 21 November 2011 - 14:41.
Postad 21 November 2011 - 14:30
Jodå, jag kan . Tex kollar man på Britta så ser man att h*n har: 5.5 månader kvar till Prestige 3 / Level 1
Fast det funkar bara för mig om jag använder Firefox, inte annars...
Edit: Men det kanske kan vara så att firman jag sitter och jobbar på har mixtrat sönder sin IE, vet inte vad ni andra kör med för browser....
5.5 månader, sicken segis.
Jag kör Google Chrome, har aldrig haft problem med den, får la testa köra hemsidan i ett IE fönster på chrome och se.
Redigerat av Alex_E, 21 November 2011 - 14:34.
Postad 21 November 2011 - 14:35
Iallafall, tänkte jag skulle checka elite lite, så ville jag ta en titt på folks profiler i klanen, fick mig ett gott skratt när jag fick '404 Page not found'
http://imageshack.us...capturezix.png/
Lite kul tyckte jag, men så är jag lite trött också.
100% Fail Birkanoff!
Går det inte kolla på andras profiler än eller?
Vi håller oss till att jag hackat sidan tycker jag.
Postad 21 November 2011 - 14:42
Vi håller oss till att jag hackat sidan tycker jag.
Haha, vi kör på det.
Postad 21 November 2011 - 14:50
Haha. I så fall är han bättre än ni anar för han var med och spelade på sitt eget konto också (Nicko350) och gjorde rätt bra ifrån sig. Undrar om han kör med en kontroll i varje hand eller byter mellan dem...
Vet att det var han som var nicko,det var bara en gång som han spelade som dig när du var och åt så jag skojade lite bara med dig
Postad 21 November 2011 - 14:53
Är inte det skäl nog? Det var skälet till att jag fixade Elite Premium. Som sagt var, finns ju Elite Free också.
FederalMano
ekaa
threnode81
rangwald
primare2
solo-x-ray
jarre008
Jag såg ingen invite när jag gick in på Elite via PS3an idag och via datorn verkar jag få någon felkod när jag ska logga in.
Redigerat av jarre008, 21 November 2011 - 14:56.
Postad 21 November 2011 - 15:10
Jo, jag är med på noterna och tyckte det var roligt. Dock så har jag väl blivit stämplad som "han med ghost-player" vilket är mindre kulVet att det var han som var nicko,det var bara en gång som han spelade som dig när du var och åt så jag skojade lite bara med dig
Postad 21 November 2011 - 15:17
Åhå, inte har du blivit stämplad, bara märkt för livet !Jo, jag är med på noterna och tyckte det var roligt. Dock så har jag väl blivit stämplad som "han med ghost-player" vilket är mindre kul
Nä, jag menar inget illa, jag tror nog att det är du och ingen annan som spelar.
Postad 21 November 2011 - 15:28
Haha. I så fall är han bättre än ni anar för han var med och spelade på sitt eget konto också (Nicko350) och gjorde rätt bra ifrån sig. Undrar om han kör med en kontroll i varje hand eller byter mellan dem...
Nicko350 va en jävel på att QS i vilket fall
FederalMano
ekaa
threnode81
rangwald
primare2
solo-x-ray
jarre008
Bäst att gå in o se om ja e med då
Postad 21 November 2011 - 15:29
Haha. Jag är inte så känslig som jag låter. Ni kan vara lugnaÅhÅ, inte har du blivit stämplad, bara märkt för livet !
Nä, jag menar inget illa, jag tror nog att det är du och ingen annan som spelar.
Ja, nu blev du avis va?Nicko350 va en jävel pÅ att QS i vilket fall
Postad 21 November 2011 - 15:49
Redigerat av Johnsson1975, 21 November 2011 - 15:50.
Postad 21 November 2011 - 16:01
Ja, jag kör en del (bara?) med den. När jag slog på rapid fire så kändes det inte som så stor skillnad, men sen när jag provade att ta bort det så gick ju bössan knappt att använda.Rilly och ni andra med erfarenhet av Type 95 bössan. Hur blir den med rapid fire? Börjar gilla den mer och mer och så såg jag att du kör hårt med den och rapid fire... Lånade t.o.m. din vid ett tillfälle när vi körde S&D men han inte känna på den så mycket, en kill fick jag iaf med lånebössan...
Postad 21 November 2011 - 16:09
hittade inte vilken vapen-lvl som man får rapid fire på... Skumt. Ingen som vet?
Redigerat av Johnsson1975, 21 November 2011 - 16:12.
Postad 21 November 2011 - 16:30
Jahapp, då får jag nog köra lite FFA med bössan så jag kan skaffa det med. Gillar inte siktet riktigt bara men bör ju kunna lösa det med 2 attachments
hittade inte vilken vapen-lvl som man får rapid fire på... Skumt. Ingen som vet?
10-12, inte helt säker, kan va under 10.
Inte svårt att få iallafall! hehe
Redigerat av Alex_E, 21 November 2011 - 16:31.
Postad 22 November 2011 - 01:48
Nu är bara frågan: Kommer jag trycka på knappen...
Postad 22 November 2011 - 07:38
FederalMano
ekaa
threnode81
rangwald
primare2
solo-x-ray
jarre008
Jag hittar inte min invite... Var finns den?
Jag körde lite med trenode81 igår men vi hamnade nästan alltid i olika lag. Varför blir det så? I Black Ops hamnade vänner nästan alltid i samma lag.
Det gick hyfsat för mig (mot vad det brukar) men man tenderar att dö ganska mycket när man har som hobby att skjuta ned flygfän... Jag tror att jag sköt ned tre Hind i en match. Alltid retar man nån i det andra laget.
Redigerat av hassesolo, 22 November 2011 - 07:39.
Postad 22 November 2011 - 07:46
Och där klockar vi in första varvet. 23h 46min. Du vann nog med en 5 minuter iaf kerrren
Nu är bara frågan: Kommer jag trycka på knappen...
Grattis, lär ta ett par veckor till minst för min del...
10-12, inte helt säker, kan va under 10.
Inte svårt att få iallafall! hehe
Vapen nivå 12 var det, både för att få rapid fire och 2 attachments. Spelade bara en match med det igår, men bössan blev ju inte sämre iaf
Var trevligt att spela med Gubbsen, kan man slipa på sin K/D ratio
Postad 22 November 2011 - 08:13
Jag hittar inte min invite... Var finns den?
Jag körde lite med trenode81 igår men vi hamnade nästan alltid i olika lag. Varför blir det så? I Black Ops hamnade vänner nästan alltid i samma lag.
Det gick hyfsat för mig (mot vad det brukar) men man tenderar att dö ganska mycket när man har som hobby att skjuta ned flygfän... Jag tror att jag sköt ned tre Hind i en match. Alltid retar man nån i det andra laget.
Enklast om du loggar in på Call of Duty Elite på datorn tror jag.
---
Man hamnar automatiskt inte i samma lag bara för att man är vänner. Hoppa ur matchen och bjud in till ett party i sånt fall. Då hamnar man alltid i samma lag.
Redigerat av BrittBastard, 22 November 2011 - 08:13.
Postad 22 November 2011 - 08:50
Redigerat av Unregistered6651b852, 22 November 2011 - 08:51.
3 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
MHBs interna MW3-turnering - Vinnare: I2ickard & morlock
7 bilder
58 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?