Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Apple TV 4

2304 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 december 2015 - 17:02

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

• 952 inlägg
  • 0

Finns det en CMORE app till ATV4 eller kan man se på deras utbud genom TV4's app?

I deras Canal digital hemsida säger de att appen planeras för December Januari....

** uppdatering **

Gick in och kikade igen och nu säger de Januari Februari...

Redigerat av Unregistered04df7d78, 06 december 2015 - 17:05.

Postad 07 december 2015 - 14:07

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Du ska nog inte lita så mycket vad som står på förstärkaren när det gäller ATV. När jag kör min atv4 får jag PCM 7.1 på alla filmer som körs via t.ex plex ,netflix mm. I min receiver, Fast filmerna är DTS-HD 5.1 eller dolby digital 5.1.
Enligt en kommentar i ett blogginlägg från Firecore, verkar de själva inte ens säkra på vilket ljudformat som spottas ut ifrån ATV.

Jag kan för mitt liv inte begripa hur ni kan få en DTS-signal ut från Apple Tv när specen inte nämner detta? Max ut för ATV är 320 kbit/s. DTS core ligger på ca 1500 kbit/s. Med andra ord så är DTS nedkonverterat till 320 kbs .wav möjligt att hantera för Apple TV, men att kalla detta för DTS om det eventuellt skulle indikera det på en förstärkare, blir ju...löjligt. Eller?

Redigerat av agpath, 07 december 2015 - 14:08.

Postad 07 december 2015 - 18:21

Unregistered7ad2a59b
  • Unregistered7ad2a59b
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0

Jag kan för mitt liv inte begripa hur ni kan få en DTS-signal ut från Apple Tv när specen inte nämner detta? Max ut för ATV är 320 kbit/s. DTS core ligger på ca 1500 kbit/s. Med andra ord så är DTS nedkonverterat till 320 kbs .wav möjligt att hantera för Apple TV, men att kalla detta för DTS om det eventuellt skulle indikera det på en förstärkare, blir ju...löjligt. Eller?

Kan meddela att jag mätt upp signalen till DTS EX 6.1 1536kbit. Detta med Infuse. Plex spelar upp enbart Dolby digital upp till 640kbit i test. Specen för Apple-TV gäller deras programvaror, inte tredjepart.

Kan tillägga att när jag spelar upp en m2ts-fil med DTS-HD MA så är det DTS core strömmen som spelas.

Redigerat av Unregistered7ad2a59b, 07 december 2015 - 18:36.

Postad 07 december 2015 - 20:22

Aristoteles
  • Aristoteles
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Intressant , jag får endast ut PCM oavsett vad jag använder för program. Googlar man runt finns det otaliga inlägg om just detta problem.

Postad 07 december 2015 - 20:29

Unregistered7ad2a59b
  • Unregistered7ad2a59b
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0

Intressant , jag får endast ut PCM oavsett vad jag använder för program. Googlar man runt finns det otaliga inlägg om just detta problem.

Kanske kan bero på förstärkaren också. Jag har en Yamaha Advantage 3010 som kan visa vad man har för insignal på både ljud och bild och den ljuger knappast :).

Har du kollat dina inställningar i Apple-TV och Infuse appen?

Postad 07 december 2015 - 20:35

Aristoteles
  • Aristoteles
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Jag kan inte heller förstå hur vissa kan få ut detta. Min ATV skickar endast ut PCM i 7.1 oberoende av vad jag skickar till den. Det sker ju någon form av konvertering i ATV till PCM troligtvis 320 kbps som du skriver.

Kanske kan bero på förstärkaren också. Jag har en Yamaha Advantage 3010 som kan visa vad man har för insignal på både ljud och bild och den ljuger knappast :).

Har du kollat dina inställningar i Apple-TV och Infuse appen?

Jag har också Yamaha advantage . Vad får du om du kör Netflix?

Postad 07 december 2015 - 20:47

Unregistered7ad2a59b
  • Unregistered7ad2a59b
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0

Jag kan inte heller förstå hur vissa kan få ut detta. Min ATV skickar endast ut PCM i 7.1 oberoende av vad jag skickar till den. Det sker ju någon form av konvertering i ATV till PCM troligtvis 320 kbps som du skriver.
Jag har också Yamaha advantage . Vad får du om du kör Netflix?

När jag kör Netflix får jag Dolby Digital 5.1 640kbit

Postad 07 december 2015 - 21:08

Unregistered7ad2a59b
  • Unregistered7ad2a59b
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0

Efter lite efterforskning visar det sig att om man har Dolby Surround inställt i Apple-TV så får man en Dolby Digital 5.1 640kbit signal. Om man har auto inställt blir det PCM 7.1. Verkar som att Infuse appen på något sätt kringgår inställningarna i Apple-TV eftersom den inte påverkas alls.

Det betyder att Apple-TV klarar mycket mer än vad som sagts.

Postad 07 december 2015 - 21:30

Aristoteles
  • Aristoteles
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Japp, jag har oxå testat i infuse och får även DTS i min förstärkare. Intressant att de har lyckats med det ! vore fint om de även lyckades fixa 24p :)

Postad 07 december 2015 - 22:23

Crille99
  • Crille99
  • Forumräv

• 801 inlägg
  • 0
Om man spelar en låt på Tidal(om det nu finns till Apple TV) via airplay till Apple express.

Kommer Apple TV fortfarande ändra signalen till 48khz? Istället för det optimala 41.1 kHz?

Postad 08 december 2015 - 11:27

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Kan meddela att jag mätt upp signalen till DTS EX 6.1 1536kbit. Detta med Infuse. Plex spelar upp enbart Dolby digital upp till 640kbit i test. Specen för Apple-TV gäller deras programvaror, inte tredjepart.

Kan tillägga att när jag spelar upp en m2ts-fil med DTS-HD MA så är det DTS core strömmen som spelas.

Intressant. Det vore vettigare av Apple att lägga ut en spec på vad hårdvaran kan klara och inte vad Apple själva stöder.

Postad 08 december 2015 - 12:33

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

• 952 inlägg
  • 0

Intressant. Det vore vettigare av Apple att lägga ut en spec på vad hårdvaran kan klara och inte vad Apple själva stöder.

Min spekulation (är ju inte direkt ljudtekniker till yrket) är att Apple TV som burk inte borde begränsa kapaciteten på bandbredd av ljud, när det gäller passthrough. Där borde det vara HDMI standarden som avgör. Men jag antar att jag har fel...

Postad 08 december 2015 - 12:53

Unregistered7ad2a59b
  • Unregistered7ad2a59b
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0

Min erfarenhet är att om man enbart litar på specifikationer så är man illa ute. Alla borde låta verkligheten avgöra resultatet.

Om det finns en HDMI-port och operativsystemet tillåter utvecklarna frihet så finns inte annat än hårdvaru-begränsningar.

Uppenbarligen så fungerar DTS passthru på Apple-TV och det är ju en väldigt stor förbättring.

Postad 08 december 2015 - 14:14

Aristoteles
  • Aristoteles
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Att hantera bitstreaming borde ju vara en ganska enkel sak att hantera, så jag förstår egentligen inte varför någon tillverkare skulle vilja begränsa det?

Sen känns det som att det är en bugg i hur övrig ljudhantering fungerar i ATV4. Det kan inte vara meningen att den kör ut PCM7.1 när man har läge Auto oavsett vad du matar till den? Mer eller mindre samma sak händer om man väljer dolby surround 5.1. Spelar du upp tvåkanalig stereo via t.ex. iTunes så visar fortfarande receivern 5.1 dolby surround.

Postad 08 december 2015 - 20:22

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0

9.1 släppt

http://9to5mac.com/2...12/08/tvos-9-1/

Postad 08 december 2015 - 21:05

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Liten lätt fråga, iaf om man kan svaret. :) Tack på förhand.

Hur stänger jag av/startar min ATV4 mellan gångerna?
Har även sett att det finns "vila".

Hur sätter man den i vila/väcker den?

Postad 08 december 2015 - 21:08

emiltinebo
  • emiltinebo
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

Liten lätt fråga, iaf om man kan svaret. :) Tack på förhand.

Hur stänger jag av/startar min ATV4 mellan gångerna?
Har även sett att det finns "vila".

Hur sätter man den i vila/väcker den?

Nu har jag inte ATV4 utan en ATV3 men där är det i alla fall så att man inte stänger av den. I princip stänger jag TV:n och min receiver och sen somnar ATV själv efter en stunds inaktivitet. Annars finns det ett alternativ som heter Vila nu i inställningsmenyn. Sen väcker man den genom att trycka på nån knapp på fjärrkontrollen.

Postad 08 december 2015 - 21:21

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Nu har jag inte ATV4 utan en ATV3 men där är det i alla fall så att man inte stänger av den. I princip stänger jag TV:n och min receiver och sen somnar ATV själv efter en stunds inaktivitet. Annars finns det ett alternativ som heter Vila nu i inställningsmenyn. Sen väcker man den genom att trycka på nån knapp på fjärrkontrollen.

Tack :)
Ok, så enklast är att sätta vila på några minuter, så somnar den vid inaktivitet. Får använda det då. Trodde kanske att man stängde med långt knapptryck eller liknande...

Redigerat av r_o_n, 08 december 2015 - 21:22.

Postad 08 december 2015 - 21:23

jonasm79
  • jonasm79
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Eller så håller du bara in "Pause/Play" knappen i ca 2 sec så går Apple TV ner i vila direkt.

Postad 08 december 2015 - 21:26

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 1

Tack :)
Ok, så enklast är att sätta vila på några minuter, så somnar den vid inaktivitet. Får använda det då. Trodde kanske att man stängde med långt knapptryck eller liknande...

Jo det går. Du håller in knappen med en tv som symbol.

Eller så håller du bara in "Pause/Play" knappen i ca 2 sec så går Apple TV ner i vila direkt.

Nej se mitt svar

Postad 09 december 2015 - 08:21

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

• 952 inlägg
  • 0

Update: tvOS 9.1 does indeed add Siri support for Apple Music to all users. Apple’s Remote app also works with the new Apple TV for the first time. That means text input from iPhones and iPads will make setup much easier (and on par with older Apple TVs). watchOS 2.1 lets Apple Watch’s built-in Remote app work with new Apple TVs as a D-pad too.

Postad 09 december 2015 - 08:35

ImpreZa
  • ImpreZa
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Någon som har hunnit testa TvOS-versionen av Kodi, MrMC än? Är helt avgörande om det blir ett inköp av en ATV4 eller inte.

Postad 09 december 2015 - 09:23

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Någon som har hunnit testa TvOS-versionen av Kodi, MrMC än? Är helt avgörande om det blir ett inköp av en ATV4 eller inte.

Nej men jag ska när jag kommer hem.

Postad 09 december 2015 - 09:25

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

• 952 inlägg
  • 0

http://mrmc.tv/forum...c.php?f=5&t=105

Postad 09 december 2015 - 10:35

mbaath
  • mbaath
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0

Efter lite efterforskning visar det sig att om man har Dolby Surround inställt i Apple-TV så får man en Dolby Digital 5.1 640kbit signal. Om man har auto inställt blir det PCM 7.1. Verkar som att Infuse appen på något sätt kringgår inställningarna i Apple-TV eftersom den inte påverkas alls.

Det betyder att Apple-TV klarar mycket mer än vad som sagts.

Med ovanstående inställning får jag Dolby Digital 5.1 i både Netflix och HBO Nordic, men båda tjänsterna erbjuder ju Dolby Digital Plus 5.1.

Någon som vet varför man inte får ut Plus-ljudet?

Postad 09 december 2015 - 11:31

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0
Tror att du måste ha det som auto så att du får ut PCM. Då får du nog DD+ "uppackat" och klart. Tror inte du får det med bitstream utan då är det nog vanlig DD som gäller.

Postad 09 december 2015 - 12:09

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

En ATV4 har ljud. Vad är det som diskuterats i de senaste 75-100 inläggen om just ljudet.
Kan någon sammanfatta detta begripligt, till en som inte håller på med djupanalys av ATV4 och vad det är för ljud man kan ta ut?

Postad 09 december 2015 - 13:51

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

En ATV4 har ljud. Vad är det som diskuterats i de senaste 75-100 inläggen om just ljudet.
Kan någon sammanfatta detta begripligt, till en som inte håller på med djupanalys av ATV4 och vad det är för ljud man kan ta ut?

Detta behöver du som "vanlig" användare inte tänka på. Det som  har diskuterats är huruvida Apple TV 4 klarar av att skicka ljud vidare från en NAS till en förstärkare. För detta måste du installera en särskild app som gör att du kan streama från din dator.

Diskussionen borde få en egen tråd då den egentligen inte berör Apple TV i sig utan rör en enskild tjänst.

Redigerat av agpath, 09 december 2015 - 13:51.

Postad 09 december 2015 - 13:57

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Svenska live stream-tjänsten Magine TV har fått en app till ATV 4.

Postad 09 december 2015 - 15:42

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

De har iaf 7 gratiskanaler. :) Om man tar sin gratismånad över jul (då man även har de 35 kanalerna i betalpaketet) så fortsätter det automatiskt på gratiskanalerna när gratismånaden är slut. Spännande gratiskanaler.....................................nä.

Magine_Free.jpg

Postad 09 december 2015 - 16:27

Aristoteles
  • Aristoteles
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Gött! En av mina favorit appar! Ska bli skoj att testa hur den funkar på ATV4

Postad 09 december 2015 - 17:01

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Njae...blev inte imponerad. Ryckig uppspelning på några filmer. 

Postad 10 december 2015 - 06:44

d-boy
  • d-boy
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0

Verkar som om alternativet för HDMI CEC (att TV och Reciever stängs av) blev gråmarkerat hos mig efter senaste uppdateringen.

Att styra förstärkarens ljud via IR går dock fortfarande. Nån som har samma?

Postad 10 december 2015 - 08:23

SirClayman
  • SirClayman
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 1

Slängde in det på ATVn igår kväll och efter lite pill i med NFS i min NAS (DS412+) så fungerar det riktigt bra, kommer nog kunna överge att köra KODI på pc'n (har ju dock bara prövat det en kväll so far).

* Fick ut DTS (till min onkyo 616) på materialet som hade det.

* Styrningen via apple-remoten är väl lite så där lite lätt att hamna fel och för vissa operationer blir det rätt mycket longpress/scrollande/tryckande (framförallt när man ska markera olika filmer/serier som sedda) samt att spola är svårt att få till med precision. Om jag förstått utvecklarna är de medvetna om detta och jobbar på det. Tog dessutom ett tag att lyckas få upp "contextmenyn" med undertexter & ljudinstälningar (var ett kort tryck på styrplattan och inte longpress). Men visst saknar man ett riktigt fysiskt tangentbord (men det får man ju lasta Apple för!) för de olika snabbtangenterna som finns i KODI t.ex. för att ställa in ljudets fördröjning (a). Dock så har jag faktiskt inte någon missmatch mellan ljud och bild via ATVn något som jag har när jag kör via PCn. Dessutom så var det ju trevligt att kunna trycka t.ex. SKIFT+S för att hoppa till filmerna som börjar på S nu blir det en hel del scrollande.

* Har inte upplevt så mycket ryckighet i det jag kastat på den än så länge (dock så hade den lite problem med "fågelklippet" i Planet Earth som blev lite ryckigt), jag kör ATVn trådad och inte via WiFi.

Överlag mycket nöjd med MrMC hittils hoppas det håller i sig, visst saknar man kanske vissa addons (trakt.tv, IMDB ratings update) samt att jag i skinet jag körde på KODI snabbt kunde hitta mina TV-serier "in progress" på hemskärmen nu får man klicka sig bort till det istället. Innan MrMC kom så undrade jag lite varför jag köpte en ATV4 vid releasen då den i princip gjorde samma sak som ATV3, fast med i mitt tycke sämre kontroll och "onscreen" tangentbord. Men nu börjar ju apparna ramla in eller iallafall den som man väntat mest på.

Han köpa (tyvärr) och testa Infuse dagen innan MrMC kom ut, visst fungerade den att spela upp med men tyckte nog den gav lite ryckigare uppspelning (då via SMB och inte NFS). Det stora problemet var att den inte gillade att TV-serier låg i undermappar för de olika säsongerna samt att en hel del filmer som inte visade omslag på "root"-nivån och att jag inte hittade att filtrera efter genre osv. Dock ett plus för att trakt.tv var integrerat i den.

EDIT: lade till om Infuse

Redigerat av SirClayman, 10 december 2015 - 08:33.

Postad 10 december 2015 - 08:29

MrStarhouse
  • MrStarhouse
  • Användare

• 128 inlägg
  • 3

Njae...blev inte imponerad. Ryckig uppspelning på några filmer. 

Men Lappen71, Du brukar väl inte bry dig om ryckighet, det är ju för filmnördar att oroa sig över  :D

Postad 10 december 2015 - 09:15

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

De har iaf 7 gratiskanaler. :) Om man tar sin gratismånad över jul (då man även har de 35 kanalerna i betalpaketet) så fortsätter det automatiskt på gratiskanalerna när gratismånaden är slut. Spännande gratiskanaler.....................................nä.

Magine_Free.jpg

Det är fler fria kanaler i marknätet och det värsta är att de inte har några svenska kanaler förutom SVT! Dock har Magine en poäng och det är om det av någon anledning strular med mottagningen. ;)

Postad 10 december 2015 - 09:48

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Men Lappen71, Du brukar väl inte bry dig om ryckighet, det är ju för filmnördar att oroa sig över :D

Inte den sortens ryckighet utan att filmen stannar upp en halv sekund och sen kommer igång.
Några har också uppvisat artefakter/ mosaik.

Postad 10 december 2015 - 10:19

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

• 952 inlägg
  • 0

Detta behöver du som "vanlig" användare inte tänka på. Det som  har diskuterats är huruvida Apple TV 4 klarar av att skicka ljud vidare från en NAS till en förstärkare. För detta måste du installera en särskild app som gör att du kan streama från din dator.

Diskussionen borde få en egen tråd då den egentligen inte berör Apple TV i sig utan rör en enskild tjänst.I 

I tend to disagree.. :)   Tycker nog att det förtjänar att ligga i huvudtråden, vilken kvalitet på ljudet man kan få ut ur burken.

(även om det är med hjälp av andra tjänster än Apples egna.)

Postad 10 december 2015 - 10:28

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

I tend to disagree.. :)   Tycker nog att det förtjänar att ligga i huvudtråden, vilken kvalitet på ljudet man kan få ut ur burken.

(även om det är med hjälp av andra tjänster än Apples egna.)

Må vara gällande själva ATVns möjligheter, men kanske inte i detalj hur enskilda appar funkar, då blir ju tråden oöverskådlig.

Postad 10 december 2015 - 11:37

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Nu när Apple "Remote" funkar på ATV4, så hittar jag inte motsvarigheten till snabb vila/avstängning på appen. Eller snarare vad är "home button" i appen?

Postad 10 december 2015 - 12:06

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 926 inlägg
  • 0

Nu när Apple "Remote" funkar på ATV4, så hittar jag inte motsvarigheten till snabb vila/avstängning på appen. Eller snarare vad är "home button" i appen?

Det har aldrig funnits någon "vilo-funktion" i appen. Inte "home" heller. Det är trycka på "Meny" som gäller för ATV3. Vad som skiljer för ATV 4 i appen vore intressant att veta då detta har varit en dealbreaker för mig och många andra.

Postad 10 december 2015 - 12:27

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

• 952 inlägg
  • 0

Det har aldrig funnits någon "vilo-funktion" i appen. Inte "home" heller. Det är trycka på "Meny" som gäller för ATV3. Vad som skiljer för ATV 4 i appen vore intressant att veta då detta har varit en dealbreaker för mig och många andra.

Noterade att det kom en uppdatering av appen idag, där de "officiellt" säger att den stödjer ATV4. Jag installerade med gamla appen igår och fick det att fungera. Så får väl se ikväll om där finns någonting nytt.

Postad 10 december 2015 - 13:25

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

Knappen med en tv symbol får anses vara en "Home" knapp för än var du är och trycker på den kommer man till startskärmen.

Postad 10 december 2015 - 15:21

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Macworld har testat och jämfört Infuse och Plex http://macworld.idg....ter-plex-infuse

Postad 10 december 2015 - 19:30

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

19kr inkl frakt på eBay. 120kr på AliExpress.
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT

Postad 10 december 2015 - 19:42

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

• 2 053 inlägg
  • 0

19kr inkl frakt på eBay. 120kr på AliExpress.
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT

Blir det inte svårt att svepa på touchpaden när skyddet sticker in så mycket?

Postad 10 december 2015 - 20:27

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Blir det inte svårt att svepa på touchpaden när skyddet sticker in så mycket?

För 19kr och en ömtålig fjärrkontroll så testar jag gärna. Har beställt två stycken, Man kan ju alltid gå löst med en sax. :)

Postad 11 december 2015 - 01:00

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Ang. Infuse4 till ATV4, Väldigt bra att man direkt kan påverka programutvecklingen. Ställde några frågor för ca. 4 timmar sedan. Fick detta svaret. Ber om ursäkt för sopig engelska från min sida iaf.  :)

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  i4.JPG   45,88K   1 Antal nerladdningar

Postad 11 december 2015 - 08:57

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Vilken ska man ska välja mellan infuse å mrmc? Testa gratis varianten av infuse men den kan inte spela upp flera format utan hänvisar att man ska uppgradera. Mrmc e nästa dubbelt så billigt som infuse.

Postad 11 december 2015 - 09:16

r_o_n
  • r_o_n
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0

Vilken ska man ska välja mellan infuse å mrmc? Testa gratis varianten av infuse men den kan inte spela upp flera format utan hänvisar att man ska uppgradera. Mrmc e nästa dubbelt så billigt som infuse.

Jag gick med efter priset först, laddade ner och betalade för två riktigt värdelösa appar som inte klarade ett vanligt nätverk med utdelning. Dessutom har man ganska nära kontakt med utvecklarna via deras forum/blog. Det är guld värt.

Därför försvarar jag Infuse4. :) Frågar man om något, kommer det i uppdateringen...
Kodi, eller XBMC har jag använt sedan Xbox1 och det har alltid varit lika snyggt men klumpigt i gränssnitt osv. gillar inte det, men visst det är iag äldst på marknaden. :)

Redigerat av r_o_n, 11 december 2015 - 11:04.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.