Playstation Pro
2679 svar till detta ämne
Postad 07 September 2016 - 06:42
mikee
-
mikee
-
Veteran
-
-
1638 inlägg
Inte en chans att Sony kommer ha Dolby Vision. Dyra licenser och kräver eget chip samt typ 0 TV modeller som stödjer specs som är över vad HDR10 stödjer.
Sen eftersom de sagt att de inte kommer stödja det i sina TV modeller så krymper chansen till -50%.
Haha.. Såg du inte mina smileys och min sista mening Jag är 100% att den INTE kommer ha DV.
Postad 07 September 2016 - 06:48
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Varken Neo eller Scorpio kommer kräva UHD men kommer ha stöd för det.
Jag var väl lite luddig. Menade det som Phil S menade med Scorpio . Att det inte kommer vara någon "märkbar skillnad" mellan One S och Scorpio om man inte sitter med en 4K.
Postad 07 September 2016 - 07:08
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Det är ingen som begriper sig på MS PR så misströsta inte.
Postad 07 September 2016 - 07:10
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Jag var väl lite luddig. Menade det som Phil S menade med Scorpio . Att det inte kommer vara någon "märkbar skillnad" mellan One S och Scorpio om man inte sitter med en 4K.
Fast det där är PR
Postad 07 September 2016 - 08:17
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Fast det där är PR 
Jo jag vet 😂 En jävligt luddig PR dessutom. Både MS o Nintendo har en lång väg kvar i PR sammanhang. Dom lindar in saker lätt. Något som inte Apple el Sony direkt gör när dom presenterar nya produkter.
Postad 07 September 2016 - 09:24
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Berörde förövrigt den där saken tidigare i tråden:
En annan sak. Läser man den läckta (imo överraskande taffligt skrivna) Neo-dokumentationen så verkar det vara så att spelen mkt väl kan sätta upp olika skärmbuffrar beroende på vilken tv som är inkopplad. Dvs dekterar spelet en 2160p-kapabel tv så sätter spelet upp en 2160p buffer. Dekterar spelet en 1080p-kapabel tv så sätter spelet upp en 1080p buffer. Och normalt är det ju mer krävande att rendera i upp till 2160p ijmf med 1080p.
Konsekvensen av detta skulle kunna bli att om man har en "sämre" tv så skulle det kunna vara så att spelen får högre fps (och/eller mer avancerad grafik) ijmf med de som har en splirrans "bättre" UHD-tv! Weird...
Jag trodde de bara skulle tillåta EN buffer (i whatever upplösning) och så skulle bilden skalas beroende på vilken utsignal man valt/vilken tv man har. På så vis skulle alla få samma grafik, om man säger så.
Man får iaf hoppas att det i så fall blir valbart i spelen (på samma sätt som man kan välja 720p eller 1080p i Gran Turismo t.ex.). Vore yxigt om UHD-ägare titt som tätt kände sig tvungna att lura sin Neo att de inte har en UHD tv...
Vi får se hur det blir. Utvecklarna tycks ha ganska fria händer så det lär i vilket fall som helst variera med speltitel.
Postad 07 September 2016 - 10:32
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Jo jag vet En jävligt luddig PR dessutom. Både MS o Nintendo har en lång väg kvar i PR sammanhang. Dom lindar in saker lätt. Något som inte Apple el Sony direkt gör när dom presenterar nya produkter.
Du skämtar eller? Det är väl typ Sonys paradgren. De gick ju på bomber ganska ofta under PS3 eran framförallt sen lansering tills de hade fått till prisbilden, spelen osv.
Vem minns inte när de hackade på Microsoft om att man absolut inte ska göra köparna förvirrade men olika SKUs för att sen släppa 2 olika själv och sen lägga till en tredje variant när det släpptes i EU.
Eller när de var så nöjda med att ha PS2 BC genom inbyggd hårdvara för det, något som helt plötsligt försvann i nya versioner utan att nämnt ett ord.
Eller Boomerangen till kontroll 
Hanteringen när PSN hackades och låg nere?
PSN+ ska ju ha spel som är över ett visst betyg på metacritic, vad händer där?
Men visst, de har lärt sig av sina läxor och det MS var bra på med Xbox 360 blev de dåliga med på Xbox One.
Postad 07 September 2016 - 10:57
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Nej men han höll sig väl till scoopet hårdvarulanseringar och denna generation. Och inom det scoopet är det MS som stått för klumpigheterna, inte Sony. Sonys stora problem tycks snarare vara att tidsuppskatta mjukvaru-utveckling... (vilket jag iofs förstår, svåraste som finns imo)
Iaf. Tippar följande för ikväll:
PS4, 500GB, $249, release "nu"
PS4, 1TB+spel, $299, release oktober
PS4 Ultra, 1TB, $399, release 18/11
PS4 Ultra, 2TB+spel, $499, release 18/11
Hoppas iaf de är så pass aggressiva med priserna och inte bara tänker "äsch, vi leder ju stort ändå". Är de "fega" lägger de på $50 på ovanstående.
Redigerat av pacman, 07 September 2016 - 10:58.
Postad 07 September 2016 - 11:35
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Nej men han höll sig väl till scoopet hårdvarulanseringar och denna generation. Och inom det scoopet är det MS som stått för klumpigheterna, inte Sony. Sonys stora problem tycks snarare vara att tidsuppskatta mjukvaru-utveckling... (vilket jag iofs förstår, svåraste som finns imo)
Iaf. Tippar följande för ikväll:
PS4, 500GB, $249, release "nu"
PS4, 1TB+spel, $299, release oktober
PS4 Ultra, 1TB, $399, release 18/11
PS4 Ultra, 2TB+spel, $499, release 18/11
Hoppas iaf de är så pass aggressiva med priserna och inte bara tänker "äsch, vi leder ju stort ändå". Är de "fega" lägger de på $50 på ovanstående.
Japp, syftade på nuvarande generations pk. Det blev ju ett ganska stort fiasko för Don Mattrick när han stod o babbla om "alltid uppkopplad konsol", inget DRM, och "nya" grymma Kinect. Sony behövde inte göra allt för mkt för att vinna miljontals potentiella konsolköpare, under sin PK för Ps4, bara peka på MS klumpigheter som inte mottogs något vidare av den stora massan.
Likaså när Reggie på Nintendo försöker släta över sina "uråldriga" konsoler som ligger två steg efter konkurrenternas ej utgivna konsoler.
Ska bli spännande både ikväll och nästa vecka och se vad dom båda japanska aktörerna revelar. 👏🏻
Postad 07 September 2016 - 12:08
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
PSN+ ska ju ha spel som är över ett visst betyg på metacritic, vad händer där?
Många som inte kan engelska/har dålig källkritik och missförstår något de aldrig lovade eller hade som regel 
Likaså när Reggie på Nintendo försöker släta över sina "uråldriga" konsoler som ligger två steg efter konkurrenternas ej utgivna konsoler.
Du menar att han talar luddigt om en produkt som de inte har utannonserat något om och inte får avslöja något om? Det låter mer som att han gör sitt jobb.
Watch Dogs 2 ryktas få en Neovisning ikväll. Min profetia kommer allt närmare 
Postad 07 September 2016 - 12:13
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Square bjuder på för-fest:
Square Enix has announced that the world famous Abbey Road Studios will play host to a special one-off concert featuring music from the forthcoming videogame FINAL FANTASY® XV on Wednesday 7th September.
...
The show will begin at 20:00PM CESTon Wednesday 7th September and will be live streamed.
https://squareportal...cert-announced/
Tjaa, hellre det än Apple iaf. 
Redigerat av pacman, 07 September 2016 - 12:13.
Postad 07 September 2016 - 12:27
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Många som inte kan engelska/har dålig källkritik och missförstår något de aldrig lovade eller hade som regel 
Du menar att han talar luddigt om en produkt som de inte har utannonserat något om och inte får avslöja något om? Det låter mer som att han gör sitt jobb.
Watch Dogs 2 ryktas få en Neovisning ikväll. Min profetia kommer allt närmare 
Nja, syftar mer på hur dom skötte WiiU lanseringen. Och Reggies efterkonstruktioner på hur dom tänkte ang hårdvaran.
Men ska bli intressant att se hur dom sköter lanseringen av NX. Men nu ska vi inte spamma tråden med Reggie och Mattrick 😂
Redigerat av Unregistered9a1f280a, 07 September 2016 - 12:30.
Postad 07 September 2016 - 12:50
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Från deras första säljpitch:
Thanks to PlayStation Plus, millions of gamers can enjoy top-rated* PS3 and PS Vita games at no extra cost. We add new titles regularly as well as providing you with tons more special offers on some of the hottest titles around.
* Top rated is based on a Metacritic rating of 70+.
Så ja eftersom de byter ut spelen varje månad så kan man lätt ta det för att de ska ha Top-rated spel, vilket enmligt deras egen definition är ett metacritic över 70.
De har såklart tagit bort denna referens nu i efterhand men förr såg det ut såhär:

Redigerat av PalmiNio, 07 September 2016 - 12:52.
Postad 07 September 2016 - 12:52
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Det står bara "can enjoy top-rated games at no extra cost". Det betyder inte att alla spel måste vara top-rated.
http://www.neogaf.co...t=981290&page=1
Postad 07 September 2016 - 12:57
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Fast du har ju bilden? De hade ett asterix med i sitt säljmaterial där de beskrev att definitionen "top-rated games" som spel med över 70 i metacritic.
Redigerat av PalmiNio, 07 September 2016 - 12:58.
Postad 07 September 2016 - 13:00
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Fast du har ju bilden? De hade ett asterix med i sitt säljmaterial där de beskrev att definitionen "top-rated games" som spel med över 70 i metacritic.
Ja är det nederländska på bilden? Min nederländska är lite rostig, står det att alla spel som erbjuds måste vara över 70?
Edit: Definitionen av top-rated games är inte frågan här, utan att de inte har skrivit någonstans att ALLA spel ska vara över 70, det är ju det som är helt avgörande. Däremot "kan" man få spel över 70. Sedan har vissa tolkat det fritt.
Redigerat av Zoiler, 07 September 2016 - 13:05.
Postad 07 September 2016 - 13:17
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Ja är det nederländska på bilden? Min nederländska är lite rostig, står det att alla spel som erbjuds måste vara över 70?
Edit: Definitionen av top-rated games är inte frågan här, utan att de inte har skrivit någonstans att ALLA spel ska vara över 70, det är ju det som är helt avgörande. Däremot "kan" man få spel över 70. Sedan har vissa tolkat det fritt.
Det står att om du går med i PS Plus for du tillgång till Top Rated* Games gratis.
Sen beskriver de tydligt att Top Rated Games = Spel som har en Metacritic på 70+.
Detta var inte bara i Holland utan något som stod i deras PR utskick när de lanserade och det du ser från Holland var såklart samma på alla andra lokala språk.
Så ja denifitionen är absolut frågan här eftersom Sony själv skriver tydligt hur de definierar det.
Lite som att att köpa ett TV-paket där det står:
Innehåller Sverige största utbud av sport*
*baserat på paketets innehåll av 10 kanaler
Visst kan man se påstå att man fortfarande har Sveriges största utbud men problemet är att man skrivit ut vad man menar med det i rent mätbart syfte,
Du skulle helt klart kunna få till att avbryta en tjänst baserat på det Sony skriver i Sverige.
Redigerat av PalmiNio, 07 September 2016 - 13:18.
Postad 07 September 2016 - 13:40
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Det står att om du går med i PS Plus for du tillgång till Top Rated* Games gratis.
Men det får man ju också, bland annat.
Så länge de inte skriver att alla spel ska vara över 70 så har de ingen regel om det. Det är det som är huvudsaken. Att de definierar vad de menar med dessa top-rated games som man också får är inte av betydelse för om det är en regel eller inte.
Du skulle helt klart kunna få till att avbryta en tjänst baserat på det Sony skriver i Sverige.
Det skulle jag vilja se.
De sa att jag skulle få top-rated games över 70!
Har du fått det?
Ja, jo.
Och ärendet gäller?
Att inte alla spel jag får är över 70!
Har de sagt det?
Nej, inte uttryckligen men...
Oookeeeeeej. Case dismissed.
Postad 07 September 2016 - 13:59
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3637 inlägg
Nej de skriver ju bara i klarspråk att de alltid försöker att ha dem över 70 i betyg och att betygen kan varijera lite till och från.
"We will always try to give gaves over the 70 metacritic rating but these ratings change all the time dependent on one or two peoples opinions.
We are also aware that you want VITA native content, there is plenty of PSP content over 70 but it’s not always appreciated by all."
Gaves antar jag är games, och de har väl hållit detta löfte att alltid sikta in sig på att komma över 70?
https://blog.eu.play...#comment-466111
Sedan här skriver trådens op en liten annan formulering, vet ej om den stämmer? Men han lämnar ju en källa till en sida som är död numera men ingen av kommentarerna hävdar ju att han har citerat fel, när länken funkade.
http://community.eu....ng/m-p/20662977
Redigerat av Johan_i_burken, 07 September 2016 - 14:11.
Postad 07 September 2016 - 14:11
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Jo jag vet En jävligt luddig PR dessutom. Både MS o Nintendo har en lång väg kvar i PR sammanhang. Dom lindar in saker lätt. Något som inte Apple el Sony direkt gör när dom presenterar nya produkter.
Jag håller inte med om MS. De sista två åren har de levererar bra och starka presskonferenser. Självklart är det en personlig preferens men senaste E3 kändes inte MS varken luddig eller som att de lindade in saker och ting. Folk verkar fokusera väldigt mycket på vad de sa för flera år sedan.
Postad 07 September 2016 - 14:26
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Nej de skriver ju bara i klarspråk att de alltid försöker att ha dem över 70 i betyg och att betygen kan varijera lite till och från.
"We will always try to give gaves over the 70 metacritic rating but these ratings change all the time dependent on one or two peoples opinions.
We are also aware that you want VITA native content, there is plenty of PSP content over 70 but it’s not always appreciated by all."
Gaves antar jag är games, och de har väl hållit detta löfte att alltid sikta in sig på att komma över 70?
Sedan här skriver trådens op en liten annan formulering, vet ej om den stämmer? Men han lämnar ju en källa till en sida som är död numera men ingen av kommentarerna hävdar ju att han har citerat fel, när länken funkade.
Det är helt enkelt ett mål, eller var i alla fall förr, att ge bort spel med 70+. Det säger ju sig självt att det inte är något man kan garantera eller lova när betygen förändras med tiden och de ibland ger bort nya spel. Men någon skriven regel i sten där de uttryckligen garanterar att alla spel som släpps till PS4, PS3 och Vita ska vara över 70 finns helt enkelt inte. Om någon visar mig en sådan paragraf så tror jag på det, men med det material som finns nu så nej.
Däremot är det inte så tydlig kommunikation, uppenbarligen. Säkert därför de tog bort det från korten.
Postad 07 September 2016 - 16:04
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3637 inlägg
Det är helt enkelt ett mål, eller var i alla fall förr, att ge bort spel med 70+. Det säger ju sig självt att det inte är något man kan garantera eller lova när betygen förändras med tiden och de ibland ger bort nya spel. Men någon skriven regel i sten där de uttryckligen garanterar att alla spel som släpps till PS4, PS3 och Vita ska vara över 70 finns helt enkelt inte. Om någon visar mig en sådan paragraf så tror jag på det, men med det material som finns nu så nej.
Däremot är det inte så tydlig kommunikation, uppenbarligen. Säkert därför de tog bort det från korten.
Men andra länken då? Jag ser det citatet nämnas i olika forum. Jag vet inte själv vad exakt de sade men är citatet rätt som han skriver det, alltså
PlayStation Plus advertisement: "Get your hands on top-rated* games for your PS4, PS3 and PS Vita every month for as long as you're a member. With new games added every month, you'll never be short of games to play.
*Top-rated is based on a meta critic rating of 70+"
så jo, jag tolkar det som att de vill ge bort ett top-rated spel till ps4, ps3 och vita varje månad så länge jag är medlem. Det jag undrar är ju bara om detta citat stämmer, för sidan de anger som källa har ju sony tagit bort men ingen i tråden skrev ju i alla fall att han citerade fel som jag nämnde.
Postad 07 September 2016 - 16:14
Zerox_no1
-
Zerox_no1
-
Mästare
-
-
3103 inlägg
Postad 07 September 2016 - 16:19
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Ska man tolka det bokstavligt så står det bara top rated games. Kan vara två stycken i månaden också
Postad 07 September 2016 - 16:20
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12482 inlägg
Postad 07 September 2016 - 16:31
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Men det får man ju också, bland annat.
Så länge de inte skriver att alla spel ska vara över 70 så har de ingen regel om det. Det är det som är huvudsaken. Att de definierar vad de menar med dessa top-rated games som man också får är inte av betydelse för om det är en regel eller inte.
Som sagt det var under "kategorin: otydlighet i PR" och min poäng var att det här med att folk förväntade sig 70+ spel var inget dragit hatten.
Man kan se det på olika sett, helt klart. Men att ha förtydligandet med i sin PR om just metacritic har som sagt skapat en förvänta hos folk.
så jo, jag tolkar det som att de vill ge bort ett top-rated spel till ps4, ps3 och vita varje månad så länge jag är medlem. Det jag undrar är ju bara om detta citat stämmer, för sidan de anger som källa har ju sony tagit bort men ingen i tråden skrev ju i alla fall att han citerade fel som jag nämnde.
Ja citatet "stämde" och bilden jag la in är en dump från vad det stod på PS Plus "säljande" sida förr.
Detta har såklart tagits bort numera men det var med i PR utskick och på deras sidor i olika länder i början.
Postad 07 September 2016 - 16:36
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Ja deras förtydligande 2014 handlar ju om att det helt plötsligt blev sämre o sämre spel och folk undrade då.
Men deras "förtydligande" var inte hur de beskrev tjänsten 2010. Lätt att backa 4 år senare. De har som sagt tagit bort referensen till 70+ på Metacritic av en anledning också......inte en slump att det försvann linsom.
Postad 07 September 2016 - 16:48
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Aja fuck ps plus!
NEO som gäller! Blir arg om det blir 2017!
Postad 07 September 2016 - 16:50
Unregistered5f833d6c
-
Unregistered5f833d6c
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Räknar jag rätt i att presskonferensen startar klockan 21 svensk tid?
Det ska bli otroligt spännande att se vad de har att säga om Neo, och om de kommer ge ut ett släppdatum eller inte. Jag hoppas på att de kommer prata om Neo + PS VR och hur de enheterna tillsammans kommer skapa en VR-upplevelse som kan mäta sig med konkurrenterna vad gäller grafik.
Postad 07 September 2016 - 17:08
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Haha ja... källan verkar vara äkta även om den inte verkar ha funnits länge (knappt några Google-resultat). Jag tolkar det som att de säger att de ger bort två eller fler top-rated games till "ens" PS4, PS3 och Vita. Inte att alla ska vara det. Men jag kan se hur det kan tolkas annorlunda där. Den där meningen är mycket mer tvetydig än den jag brukar se förekomma (som Palminio hade i sitt förstainlägg).
Räknar jag rätt i att presskonferensen startar klockan 21 svensk tid?
Yep.
NEO som gäller! Blir arg om det blir 2017!
Nje, hoppas lite på 2017 så att den blir biffigare.
Postad 07 September 2016 - 17:11
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
höst/vinter 2017 och med bättre prestanda än scorpion. 
Postad 07 September 2016 - 17:41
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Nej, 5 biljoner floppar till jul! Jag måste ha en julklapp till mig
Postad 07 September 2016 - 18:08
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
UNDER TVÅ TIMMAR KVAR! Vart ser man helst streamen?
Postad 07 September 2016 - 18:22
Zerox_no1
-
Zerox_no1
-
Mästare
-
-
3103 inlägg
UNDER TVÅ TIMMAR KVAR! Vart ser man helst streamen?
https://www.twitch.tv/playstation
Postad 07 September 2016 - 18:23
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Myamoto var på Appleeventet och presenterade Mariospel till iPhone LOL.
Postad 07 September 2016 - 18:24
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Myamoto var på Appleeventet och presenterade Mariospel till iPhone LOL.
Ett jivla Run spel också.
Nintendo har verkligen börjat sälja sig....
Postad 07 September 2016 - 18:40
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Nintendo har verkligen börjat sälja sig....
Sony sa ju nyligen att de också vill satsa aggressivt på mobil efter att de såg Nintendos succé med Pokemon Go. Det är en guldgruva om man kan utnyttja det.
Men hur man kan få det till att låta negativt att Nintendo börjar hänga med i tiderna förstår jag inte 
Ett jivla Run spel också.
Ingen skillnad mot hur jag spelar mina 2D-Mario 
Postad 07 September 2016 - 18:48
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Sony sa ju nyligen att de också vill satsa aggressivt på mobil efter att de såg Nintendos succé med Pokemon Go. Det är en guldgruva om man kan utnyttja det.
Men hur man kan få det till att låta negativt att Nintendo börjar hänga med i tiderna förstår jag inte  
Med nya saker absolut! Dock blir det lite Sonic över det när man stoppar in Mario i mer o mer spel.
Varumärket vattnas ut lite för varje gång.
Postad 07 September 2016 - 19:22
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Varumärket vattnas ut lite för varje gång.
Mhmmmmmmmmmmmmm.
40 minuter to go 
Postad 07 September 2016 - 19:40
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Postad 07 September 2016 - 19:51
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
NIO minuter! blir det någon chatt?
Postad 07 September 2016 - 19:57
berne
-
berne
-
Lärjunge
-
-
487 inlägg
NIO minuter! blir det någon chatt?
det är ju stressigt.... kollar på apples nu... å dom verkar fort :S och strax börjar ps
Postad 07 September 2016 - 19:58
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
det är ju stressigt.... kollar på apples nu... å dom verkar fort :S och strax börjar ps
Den e ju klar
Postad 07 September 2016 - 20:01
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
nu talar vi minuten, sen drar det igång. jag förväntar mig MASSOR av kul. sony brukar vara extremt bra på trailers och dra igång publiken. jag är redan helt för igång redan!
dom är sena!
Postad 07 September 2016 - 20:03
Unregisteredb3599d3b
-
Unregisteredb3599d3b
-
Lärjunge
-
-
477 inlägg
nu talar vi minuten, sen drar det igång. jag förväntar mig MASSOR av kul. sony brukar vara extremt bra på trailers och dra igång publiken. jag är redan helt för igång redan!
dom är sena!
Hör väl till att dom ska vara sena?
Postad 07 September 2016 - 20:05
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
NÄJJ!
varför är dom sena? vad betyder linjen med olika lampor? har NEO det istället för blått och vitt?
Postad 07 September 2016 - 20:06
MIIKE888
-
MIIKE888
-
Forumräv
-
-
807 inlägg
Varför funkar inte streamed på Twitch?!
Postad 07 September 2016 - 20:06
Zerox_no1
-
Zerox_no1
-
Mästare
-
-
3103 inlägg
Varför funkar inte streamed på Twitch?!
den funkar här
Postad 07 September 2016 - 20:08
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Hmm ingen billigare slim. Segt.
Postad 07 September 2016 - 20:09
Unregisteredb3599d3b
-
Unregisteredb3599d3b
-
Lärjunge
-
-
477 inlägg
Samma pris i dollar och euro?
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|