Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 2

10726 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ditt betyg på... (278 medlem(mar) har röstat)

Single Player

1. 1 (10 röster [3.60%])

Procent av omröstning: 3.60%

2. 2 (16 röster [5.76%])

Procent av omröstning: 5.76%

3. 3 (71 röster [25.54%])

Procent av omröstning: 25.54%

4. 4 (111 röster [39.93%])

Procent av omröstning: 39.93%

5. 5 (70 röster [25.18%])

Procent av omröstning: 25.18%

Mulitplayer

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (9 röster [3.24%])

Procent av omröstning: 3.24%

3. 3 (30 röster [10.79%])

Procent av omröstning: 10.79%

4. 4 (79 röster [28.42%])

Procent av omröstning: 28.42%

5. 5 (146 röster [52.52%])

Procent av omröstning: 52.52%

Spec-Ops

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (8 röster [2.88%])

Procent av omröstning: 2.88%

3. 3 (56 röster [20.14%])

Procent av omröstning: 20.14%

4. 4 (119 röster [42.81%])

Procent av omröstning: 42.81%

5. 5 (81 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 28 juni 2010 - 12:57

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0
:D

RPG + TUB + Scavenger + dangerclose = SUGA RÖÖÖV! :)

Akimbo-hagel är ju väldigt sugit med...

Ang. tactical knife + commando så håller jag med, man måste ju ha Lightweight Pro och Marathon Pro oxå! :unsure: :rolleyes:

Akimbohagel suger med...kan inte annat än hålla med!!
Börjar störa mig på akimbo machine pistols med.... B)

Postad 28 juni 2010 - 13:41

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0
Ja det var längesen man svor så mycket som igår när det var bögtuber och slyn-RPG:s runt varje hörn.

Domination suger...

Postad 28 juni 2010 - 17:04

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1 059 inlägg
  • 0
Det som är riktigt ###### irriterande med tuben är när folk använder den som förstavapen, springer rakt på och bara tubar. Det är okej när den används när man inte kommer åt med kulor eller för att rensa ett rum.

Sen är det jävligt irrterande med folk som tycker det är skithäftigt att springa omkring och "hoppskjuta" med akimbohagel.

Det finns helt enkelt jävligt mycket irriterande grejer i det här spelet. :)

Postad 28 juni 2010 - 21:13

CharlesZidler
  • CharlesZidler
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Precision, The surgical/Mach 5/Dictator (Fire an entire AF/SMG/LMG magazine into your enemies without missing)
Utan att missa, och utan att dö. De här fattar jag inte hur jag ska kunna ta. Har någon här tagit någon av dessa? Speciellt impad är jag om någon grejat LMG.

Fick för mig att prova att köra lite med en LMG i några matcher då jag inte har provat att slänga iväg ett endaste skott med en sån best innan.
Kändes ju som man sprang omkring med en cementsäck!! Och jag suger nog överlag men kändes som precisionen är "all over the place" så det undrar jag med hur man ska sänka in ett helt magasin i FI..

Postad 28 juni 2010 - 21:52

Unregistered1752
  • Unregistered1752
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Man får ju tycka vad man vill i sverige så därför ska ja åxå tycka till!
Irriterad hit å irriterad dit!!! D är f-n d mest irriterande med d här spelet!
Alla j-vlar som ska bli sura på någon stackare som inte spelar precis som dom vill. Man ska f-n få spela hur man vill så länge man inte sabbar för nån annan med flit!!!!
Å till alla som spelar team deathmatch å klagar på campare m.m vill ja bara säga att den som har dödat 38st men dött 36 gånger har gjort sämmre ifrån sig än den som dödat 6 å dött 1 gång!!!!!
JAG LEKER KRIG Å SPELAR PRECIS SOM JA VILL Å FÖRSTÖR INTE FÖR NÅGON MED FLIT!! JA GNÄLLER INTE OM NÅGON HOPPAR NÄR HAN SKJUTER LR ANVÄNDER D ENA LR D ANDRA VAPNET, CAMPAR LR VA F-N SOM HELST!! TÄNK OM ALLA GJORDE DET VA ROLIGT VI SKULLE HA DÅ!! =)

Postad 28 juni 2010 - 22:11

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2 776 inlägg
  • 0

Alla j-vlar som ska bli sura på någon stackare som inte spelar precis som dom vill. Man ska f-n få spela hur man vill så länge man inte sabbar för nån annan med flit!!!!
Å till alla som spelar team deathmatch å klagar på campare m.m vill ja bara säga att den som har dödat 38st men dött 36 gånger har gjort sämmre ifrån sig än den som dödat 6 å dött 1 gång!!!!!
JAG LEKER KRIG Å SPELAR PRECIS SOM JA VILL Å FÖRSTÖR INTE FÖR NÅGON MED FLIT!! JA GNÄLLER INTE OM NÅGON HOPPAR NÄR HAN SKJUTER LR ANVÄNDER D ENA LR D ANDRA VAPNET, CAMPAR LR VA F-N SOM HELST!! TÄNK OM ALLA GJORDE DET VA ROLIGT VI SKULLE HA DÅ!! =)

fy vad tråkigt det skulle vara om man inte fick gnälla

Postad 28 juni 2010 - 22:30

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

Jag tycker det blir roligare när man får gnälla:). Varför skulle man inte få säga till om saker man inte tycker om?

// Polly

Postad 28 juni 2010 - 23:26

w3rsting
  • w3rsting
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

:)

On topic.
Är det dags att sluta spela när man knappt kan hålla i kontrollen längre för allt svett, tagit av sig tröjan, får arga sms av flickvännen pga "inaktivitet" och sedan med en god stämma muntligt redovisar de närvarande i huset att akerren har skjutit mig 7 ggr irad på snipermaniacrust?

... jag tror inte det, vart några rundor till under kvällen :unsure:

Postad 29 juni 2010 - 00:01

CharlesZidler
  • CharlesZidler
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
haha låter gött! Snipening är ju en gåta för mig, hur lyckas en del med sina quickscoops...
Stämmer alltid killcamen vad den andre ser? Tycker ibland hinner ju inte siktet komma upp ens och PANG man är död, och en annan så är korset 2m ifrån en PANG och fortfarande D Ö D som utgång.

Postad 29 juni 2010 - 00:08

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1 059 inlägg
  • 0

CAMPAR LR VA F-N SOM HELST!! TÄNK OM ALLA GJORDE DET VA ROLIGT VI SKULLE HA DÅ!! =)

Jag tycker vi provar det på Skidrow (eller motsvarande) någon gång, alla sätter sig i var sitt hörn och får inte röra sig ur fläcken frånsett att ta upp siktet. Det blir nästan som Sniper på Rust, fast mycket roligare!

Postad 29 juni 2010 - 07:01

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1 166 inlägg
  • 0
Gjorde ett litet inhopp igår efter en lång tid utan spelande, vart lite förvånad när man fick inbjudan också, tack gräbs :)
men men, man var ju något ringrostig och bara köra S&D lr "bara intervention" är ju inte att föredra, därför jag hoppade ur till slut.

fan gnälla på att man inte får gnälla :unsure:

Postad 29 juni 2010 - 08:06

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Tack för bra spel igår gubbar......man fick ju på några hyfsade rundor iallafall..... :)

Postad 29 juni 2010 - 08:56

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Välkommen till forumet och ditt första inlägg tjwceltic.
Eftersom du får spela som du vill och gnälla som du vill på oss som gnäller så är väl allt i sin ordning eller har jag missat något?
btw Skrik dig inte hes kompis!

Postad 29 juni 2010 - 09:32

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1 069 inlägg
  • 0

(tjwceltic @ Jun 28 2010, 22:52 ) *

Välkommen till forumet och ditt första inlägg tjwceltic.
Eftersom du får spela som du vill och gnälla som du vill på oss som gnäller så är väl allt i sin ordning eller har jag missat något?
btw Skrik dig inte hes kompis!

Redigerat av Unregistered3ece8f6f, 29 juni 2010 - 09:33.

Postad 29 juni 2010 - 09:39

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Jag tycker vi provar det på Skidrow (eller motsvarande) någon gång, alla sätter sig i var sitt hörn och får inte röra sig ur fläcken frånsett att ta upp siktet. Det blir nästan som Sniper på Rust, fast mycket roligare!

Haha hade varit nästan för roligt

Postad 29 juni 2010 - 09:43

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Kan lova att den som har 38/36 har haft bra mycket roligare än den som haft 6/1.
Tror inte du behöver bemöda dig att lägga till mig på din friendslist (inte för att jag tror att du kommer göra det heller) då du inte låter som nån som spelar så skoj

Postad 29 juni 2010 - 09:56

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1 255 inlägg
  • 0

Kan lova att den som har 38/36 har haft bra mycket roligare än den som haft 6/1.
Tror inte du behöver bemöda dig att lägga till mig på din friendslist (inte för att jag tror att du kommer göra det heller) då du inte låter som nån som spelar så skoj

+1
Att sitta 10 minuter och vänta på att någon passerar låter ju jätteroligt... NOT. :)
Personligen tycker jag att någon med 38/36 är skickligare än den som suttit i ett hörn och fått 6/1, men det är bara min åsikt.

ps
På S&D är iofs 6/1 ganska bra :unsure:
ds

Postad 29 juni 2010 - 10:10

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0
Jag lyckades skrapa ihop 35655 XP i går på en runda :- ) (Demolition)
50-33 i K/D var rätt bra för att vara jag ;-)

Postad 29 juni 2010 - 10:16

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

+1
Att sitta 10 minuter och vänta på att någon passerar låter ju jätteroligt... NOT. :)
Personligen tycker jag att någon med 38/36 är skickligare än den som suttit i ett hörn och fått 6/1, men det är bara min åsikt.

ps
På S&D är iofs 6/1 ganska bra :unsure:
ds

Fast 38/36 på SD då är man jävligt bra också! :rolleyes:

//Polly

Så roligt får man inte ha när man spelar :D

// Polly

Postad 29 juni 2010 - 10:30

Kimpost
  • Kimpost
  • Beroende

• 1 134 inlägg
  • 0
Det värsta med det här spelet är nog inte akimbohagel, quick-scope, commando + kniv + lightweight, dropp-skjutare, campare, tube eller tv. Det värsta är nog ändå folk som gnäller för att man gnäller.

Halva nöjet med det här spelet är ju att man får gnälla lite. :)

Postad 29 juni 2010 - 10:32

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Det värsta med det här spelet är nog inte akimbohagel, quick-scope, commando + kniv + lightweight, dropp-skjutare, campare, tube eller tv. Det värsta är nog ändå folk som gnäller för att man gnäller.

+1

Postad 29 juni 2010 - 11:02

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Helt rätt!

Postad 29 juni 2010 - 11:43

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1 166 inlägg
  • 0
Nä sluta gnäll nu på dom som gnäller på folk som gnäller :)

Postad 29 juni 2010 - 11:45

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Man kanske skulle ge sig på å lira lite igen efter 2 månaders frånvaro. Allting verkar ju sig likt :)
Lär bli slakt i vilket fall :)

Postad 29 juni 2010 - 12:27

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1 112 inlägg
  • 0

Här skrattade jag så det kom en liten tår!
Bra sammanfattat!

Postad 29 juni 2010 - 18:41

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0
Man får ju ut lite mer av spelet genom att gnälla. För inte fan är jag dålig om jag dör. Det är alla andra.

Postad 29 juni 2010 - 19:08

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Precision, All Pro (Headshot 2 enemies with 1 bullet)
Den här kräver en hel del tur. Jag är stolt över mig själv för att jag har klarat den. Och jag hann till och med tänka att nu tar jag den, innan jag anpassade siktet lite grann. Jag klarade den på estate, men kan tänka mig att den är smart att ta i korridorer, eller på highrise i början när alla springer på rad.

Den där är buggad, jag har fått den flera gånger med olika vapen. Räcker oftast att man gör en collateral där ena är HS för att få den. En burst med famas eller spas fixar det. En sniperkula är väl det man förväntas få den med men det är nästan större chans med ett annat vapen. :) Speciellt shotgun.

Intimidation, Carpet Bomb/Red Carpet/Grim Reaper (Kill 5 enemies with a single airstrike/stealth bomber/predator)
Jag brukar rätt ofta kamma noll på mina airstrikes. Ibland får jag en eller kanske två, men fem - det lär aldrig hända) Och predatorn har jag faktiskt grejat (på Afghan), men det var mer tur än något annat. Hur ofta står fem pers och häckar tillsammans och väntar på en missil?

Även denna är buggad. Skicka in ett par predators under en match och du får den, osälker dock om man ska ta 5 olika personer eller om det räcker med 5 totalt under matchen. Senast jag fick den var på min tredje predator där jag tog en enda stackare med den.

Den med stealthbomber likaså, skickade in 2st under en och samma match och fick den, 4 kills i första och 2 i andra.

Precision, Airborne (Get a 2 kill streak with bullet while in mid-ar).
Få se nu. Man ska alltså kasta sig ut någonstansifrån och få två kills på vägen ner? Hmmm. Nu när jag skriver det här så funderar jag på om en tube skulle kunna funka?

Lyckas du hoppa rakt upp och få en collateral med sniper så funkar det också. Eller kanske med spasen, hoppa på FI och skjut 2st... :) (lättast i hardcore)

Intimidation, Ultimate Sacrifice (nuke the other team while your team is losing)
Klarar man en nuke, är man oftast på väg att vinna matchen också. Med andra ord behöver man god hjälp av fru fortuna.

Lättast att fixa Ultimate Sacrifice lär vara att spela med ett helt party på domination eller demolition och göra klart för medspelarna att du tänker nukea så låt FI ta flaggorna...

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 29 juni 2010 - 19:15.

Postad 29 juni 2010 - 21:53

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1 676 inlägg
  • 0
Hej, bullen. Jag har ett litet problem.
Jag vill bli bättre!

Det låter kanske lite udda. Men för en annan som aldrig engagerat sig i ett spel förut, så behöver man en del tips på vägen. Ett vasst tips jag fick av en arbetskamrat var att alltid ha siktet i huvudhöjd och inte neråt, som det är väldigt lätt att ha när man springer runt och "söker" (sett flera som siktar på tok för lågt).

Ett annat tips jag fick av Nasty var att man runt hörn alltid ska låta bli att springa och istället vara beredd med siktet (i huvudhöjd :) )

Men vad mer kan man ta till för att utvecklas lite? Har ni några yrkeshemligheter :)

• Sikta i huvudhöjd
  • Spring inte runt hörn

/ChristianSVERIGE

Postad 29 juni 2010 - 22:06

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Men vad mer kan man ta till för att utvecklas lite? Har ni några yrkeshemligheter :)

• Sikta i huvudhöjd
  • Spring inte runt hörn

/ChristianSVERIGE

Bli yngre och få snabbare reflexer?

Postad 29 juni 2010 - 22:22

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1 676 inlägg
  • 0

Bli yngre och få snabbare reflexer?

Det är fan sant.........

/C

Postad 29 juni 2010 - 23:23

w3rsting
  • w3rsting
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Tro alltid att någon kommer att döda dig :)

Edit'
Ett strategiskt tips jag kan ge dig är att alltid tänka i spelet, se det som ett spel af schack. Vart är motståndaren, vart tror han att du är och hur kommer han agera, hur kan jag överlista honom eller vara snabbare och mer förberedd. Ibland kan jag endast köra på reflexer och känsla, det kan bli ok K/D men använd det strategiska tänket för att vinna matcher.

Annars så vet jag inte, lär känna kartorna och ditt vapen, spraya effektivt på nära håll och kör enstaka accurate skott på längre avstånd. Vid S/D använd alltid olika konstiga rutter så din motståndare blir :)

Redigerat av w3rsting, 29 juni 2010 - 23:46.

Postad 29 juni 2010 - 23:27

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1 676 inlägg
  • 0
Jag, foppa och inzane körde S/D för en stund sen. Men hallå vilka rundor... jag fick 6 kills och slutade totalt på en åttondeplats. Och då var det en som hade lika många poäng som jag på nionde....

Det var lite annorlunda rundor på något vis. Ingen spelade dåligt eller jättebra men ändå så funkade det inte. Vann vi så gjorde vi det med 4-3. Uppkopplingen var dessutom helt okej.

Jaja.. en ny dag under dagen. (00:27)
/Christian

Postad 30 juni 2010 - 01:17

Kimpost
  • Kimpost
  • Beroende

• 1 134 inlägg
  • 0
Ett bra tips är att undvika snabb hämnd. Om din spawn gör det jätteenkelt, så go ahead. Men annars innebär ofta jakt på hämnd en massa deaths. Jag kanske skulle tillägga att det här är ett tips som jag själv har svårt att följa. :)

Redigerat av Kimpost, 30 juni 2010 - 01:18.

Postad 30 juni 2010 - 06:11

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1 166 inlägg
  • 0

Ha ha, bullen, det var fan inte igår :) :)

Postad 30 juni 2010 - 08:50

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1 676 inlägg
  • 0

Ett bra tips är att undvika snabb hämnd. Om din spawn gör det jätteenkelt, så go ahead. Men annars innebär ofta jakt på hämnd en massa deaths. Jag kanske skulle tillägga att det här är ett tips som jag själv har svårt att följa. :)

Ja, det där ligger det något i. Kör man FFA bör man även tänka på deras revansch då de allt som oftast brukar spawna ett par meter ifrån. Hämndlystenhet är som du säger, något man bör släppa.. många gånger man sprungit och sprungit utan någon direkt plan :)

/Christina

Postad 30 juni 2010 - 08:59

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1 117 inlägg
  • 0
Ola! boys! om det blir av så kan ni se Cellan komma online 2nite! nu blev ni lyckliga va!? :)

tänka jag skulle skrämma er med vidrigt dåliga scores ikväll :) kommer fan inte ihåg när jag hade en hederlig CODkväll :blush:

BENNY my skåning, var e du!? :P

Postad 30 juni 2010 - 09:16

Kimpost
  • Kimpost
  • Beroende

• 1 134 inlägg
  • 0

Ha ha, bullen, det var fan inte igår :) :blush:

"Som vanligt är det inte killen i filmen, som har skrivit brevet."

Postad 30 juni 2010 - 09:47

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

BENNY my skåning, var e du!? :)

Ja ee här kompis!

Postad 30 juni 2010 - 10:05

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1 117 inlägg
  • 0

Ja ee här kompis!

WO HOOO! läget ?

ska du gejma 2nite? =)

Postad 30 juni 2010 - 11:20

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0

Ja, det där ligger det något i. Kör man FFA bör man även tänka på deras revansch då de allt som oftast brukar spawna ett par meter ifrån. Hämndlystenhet är som du säger, något man bör släppa.. många gånger man sprungit och sprungit utan någon direkt plan :huh:

/Christina

Har frugan din haxxat ditt konto? /Christina?

Postad 30 juni 2010 - 11:20

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1 676 inlägg
  • 0

Postad bild

Redigerat av Unregistered1331, 30 juni 2010 - 11:21.

Postad 30 juni 2010 - 11:21

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0

:huh:

Postad 30 juni 2010 - 11:21

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

WO HOOO! läget ?

ska du gejma 2nite? =)

YEAH!!11!!1!! Läget e bra!

U nevva no!

Postad 30 juni 2010 - 11:30

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1 676 inlägg
  • 0
Postad bildStarting Call of duty - Modern Warfare 2

Postad bildWaiting for 1 more player...

Postad bildFirst kill ChristianSVERIGE

Postad bildCloudrabbit killed you with a knife

Postad bildCloudrabbit killed you wtih a knife

Postad bildCloudrabbit killed you with a knife

Postad bildYou killed Cloudrabbit with UMP45

Postad bildCloudrabbit killed you with martydrop

Postad 30 juni 2010 - 11:33

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Jag vill bli bättre!

Det låter kanske lite udda. Men för en annan som aldrig engagerat sig i ett spel förut, så behöver man en del tips på vägen. Ett vasst tips jag fick av en arbetskamrat var att alltid ha siktet i huvudhöjd och inte neråt, som det är väldigt lätt att ha när man springer runt och "söker" (sett flera som siktar på tok för lågt).

Ett annat tips jag fick av Nasty var att man runt hörn alltid ska låta bli att springa och istället vara beredd med siktet (i huvudhöjd :huh: )

Men vad mer kan man ta till för att utvecklas lite? Har ni några yrkeshemligheter ;)

• Sikta i huvudhöjd
  • Spring inte runt hörn

/ChristianSVERIGE

Mitt tips är: Ta det lite lugnare....

Jag vet inte vilken spelstil du har, men jag själv gillar att rusa in och chocka motståndarna....
ofta med ett rätt dåligt resultat.
Nu FÖRSÖKER jag ta det lite lugnare och spela lite mer metodiskt. Skjuta några, förflytta mig en bit, plocka några till osv.. (Lyckas i bland i alla fall... B) )

Lycka till!!!

Postad 30 juni 2010 - 11:36

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0
nån som vet om kartorna kommer imorrn??

Postad 30 juni 2010 - 11:49

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2 805 inlägg
  • 0
6e Juli är det som gäller.

Postad 30 juni 2010 - 11:50

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0

6e Juli är det som gäller.

ok tack...

Postad 30 juni 2010 - 11:55

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2 416 inlägg
  • 0

Mitt tips är: Ta det lite lugnare....

Jag vet inte vilken spelstil du har, men jag själv gillar att rusa in och chocka motståndarna....
ofta med ett rätt dåligt resultat.
Nu FÖRSÖKER jag ta det lite lugnare och spela lite mer metodiskt. Skjuta några, förflytta mig en bit, plocka några till osv.. (Lyckas i bland i alla fall... :huh: )

Lycka till!!!

Rusa is da shit, mitt motto:

Don't just stand there, kill something!

Pluspoäng till den som kommer på vilken skitfilm det kommer ifrån....

Postad 30 juni 2010 - 12:02

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1 676 inlägg
  • 0
Dennis Hopper i Waterworld.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Baffelvägg
    Anton
    2025-05-24 08:28:29
  • JBL 4309 vs 708i
    Anton
    2025-05-23 13:58:22
  • Botten av lådan limmas.
    Anton
    2025-05-23 13:48:01
  • Seas L26roy Nr2
    Anton
    2025-05-22 21:14:10
  • Bio front med duk på plats
    Globe
    2025-05-22 08:43:45
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.