Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox One

10195 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 September 2014 - 17:49

ppr74
  • ppr74
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0

Hur är det med Hz-buggen numera (att One ställer om 50 Hz-signaler till amerikanska standarden 60 Hz), är det ordnat?

Ja det fixades väl så gott som omgående. Du bockar i 50 Hz i inställningar och sen ändrar Xboxen till 50 Hz när du startar tv-appen. Och nu kan man även boota direkt till TV-appen om man vill.

Postad 01 September 2014 - 17:57

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Hur är det med Hz-buggen numera (att One ställer om 50 Hz-signaler till amerikanska standarden 60 Hz), är det ordnat?

Du menar att 50Hz inställningen inte skulle funka? Det senaste är att det finns en "TV Stuttering" bugg (samt en Metro disk bugg) och att dom har lagt ut en fix för detta(i xb_rel_1409.140829-1829). Är man Preview/beta testare finns det en "quest" man kan göra och testa om fixen funkar. (Man ska gå till en HD kanal med en news ticker eller sport och slå av och på X1ans OSD meny och sedan se om TV-kvaliten försämrades.) Verkar funka för mig.

Postad 01 September 2014 - 18:33

ppr74
  • ppr74
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0

Köpte en Pioneer VSX-528

Den ser rätt intressant ut. Något du saknar på den?

Postad 01 September 2014 - 21:39

Pertilen
  • Pertilen
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Vad säger ni om detta?
http://feber.se/spel...n_p_svenska_p_/

Postad 02 September 2014 - 06:33

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Vad säger ni om detta?

Ingen big deal för egen del men j*vla amatörmässigt måste jag ändå säga. Den blev försenad för att den inte var anpassad efter alla länder och så släpps den efter lång väntan och ändå är den ofärdig.

Postad 02 September 2014 - 06:54

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
Beställde ett one till pojken i födelsedags present (nordic edition med ghost och destiny för 3990) Vilka "gratis" spel finns till den.Games with gold tror jag det kallas på 360.

Postad 02 September 2014 - 07:02

ppr74
  • ppr74
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0

Beställde ett one till pojken i födelsedags present (nordic edition med ghost och destiny för 3990) Vilka "gratis" spel finns till den.Games with gold tror jag det kallas på 360.

Crimson Dragon och Super Time Force den här månaden. Om du inte vet om det så är Games with Gold spelen till Xbox One bara tillgängliga så länge du har Xbox Live Guld.

Postad 02 September 2014 - 08:05

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Vad säger ni om detta?

Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre om jag ska vara ärlig.

Ser mer nackdelar än fördelar att ställa in min X1 med Svenska:

1. Spelen blir dyrare vid onlineköp.
2. Allt är på Svenska.
3. Prata med Kinect på Svenska, no thank you!

=)

Postad 02 September 2014 - 08:09

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

2. Allt är på Svenska.

=)

Jag kommer inte våga köpa spel i andra butiker än den svenska efter 5e september. Har läst om folk som blivit bannade. Att det bryter mot Xbox Live's regler är ett faktum, frågan är bara om och när dom väljer att dela ut bestraffning för detta.

Postad 02 September 2014 - 08:20

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Jag kommer inte våga köpa spel i andra butiker än den svenska efter 5e september. Har läst om folk som blivit bannade. Att det bryter mot Xbox Live's regler är ett faktum, frågan är bara om och när dom väljer att dela ut bestraffning för detta.

Är det någon som faktiskt känner någon som har blivit bannad? Jag tror det där är ren trollande på nätet om jag ska vara ärlig. Med tanke på alla som har bytt region så borde fler ha blivit bannade om så var fallet.

Jag har pratat med Amerikanska, Brittiska och Svenska MS supportern och fått bekräftat att dom inte bannar folk för köp från andra länder. Tror faktiskt inte ett skvatt på det där.

Postad 02 September 2014 - 08:21

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Då är det väl bättre att dom tar bort möjligheten till det istället.
Folk kan ju av misstag glömma att ändra regionen. Och då tycker jag inte man ska bli bestraffad för det. Det enklaste för MS skulle ju vara att köra lokalisering via IPnummer. Då är saken biff.

Men det skulle ju så klart bli tråkigt och dyrt för oss.

Men som sagt, spelen är ju regionsfria. Så isåfall måste dom stoppa import internethandeln på spelen oxå. Nä, dom som förlorar på att vi kan handla det billigaste borde ju vara speltillverkaren. MS får väl in sina pengar ändå via licenser etc.

Postad 02 September 2014 - 08:24

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Då är det väl bättre att dom tar bort möjligheten till det istället.
Folk kan ju av misstag glömma att ändra regionen. Och då tycker jag inte man ska bli bestraffad för det. Det enklaste för MS skulle ju vara att köra lokalisering via IPnummer. Då är saken biff.

Men det skulle ju så klart bli tråkigt och dyrt för oss.

Men som sagt, spelen är ju regionsfria. Så isåfall måste dom stoppa import internethandeln på spelen oxå. Nä, dom som förlorar på att vi kan handla det billigaste borde ju vara speltillverkaren. MS får väl in sina pengar ändå via licenser etc.

förlorar MS verkligen så mycket på oss, är det inte Sverige som förlorar pga skatt eller moms vad som nu är påläggen på spelen på våran marknad.

Postad 02 September 2014 - 09:41

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Håller med, tänker köra svenska rätt igenom själv. Mitt xbox konto måste dock blivit brittiskt när jag loggade in på x1an första gången. Har försökt migrera det till Sverige men jag får ett felmeddelande:
"There’s a problem completing your move right now. Please check the Region Change Support Page to make sure it will work for you, and try again later."

Någon som vet vad det kan bero på? Eller så funkar det efter fredag då.

Postad 02 September 2014 - 09:43

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 1
Svenska är det värsta jag vet i spel :D

Postad 02 September 2014 - 10:01

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Jo det lutar åt att importera fysiska kopior, MEN jag hade ju hoppats på att kunna använda mig av "game share" tricket när kompisen får sin. och det går väl bara med digitala kopior? hmms fan att man inte bor i ett u-land som US ibland :(

Postad 02 September 2014 - 10:35

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0
Ni som köpt på cheapxboxlivecodes på sistone, vad fan är grejen med att verifiera sitt köp med adresser från en faktura och telefonnummer osv? Låter ju bara helt retarderat imo...

Postad 02 September 2014 - 10:38

ppr74
  • ppr74
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0

Ni som köpt på cheapxboxlivecodes på sistone, vad fan är grejen med att verifiera sitt köp med adresser från en faktura och telefonnummer osv? Låter ju bara helt retarderat imo...

Ja de säger ju att det är för att motarbeta bedrägerier men jag vet inte. Jag skickade mitt mobilnummer och en kopia på ett brev från bilprovningen. ID eller utdrag från banken som de tipsar om skulle jag aldrig skicka.

Postad 02 September 2014 - 10:55

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0
Kan tipsa om denna sida annars, dom brukar ofta lägga ut extrapriser på spel (köpte forza för ca 180:- för ett tag sedan via dom) Funkade hur bra som helst:

http://www.cdkeys.com/

Postad 02 September 2014 - 11:10

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Kan tipsa om denna sida annars, dom brukar ofta lägga ut extrapriser på spel (köpte forza för ca 180:- för ett tag sedan via dom) Funkade hur bra som helst:

Har också köpt från dom flera ggr utan problem, köpt 50 pund vouchers för 40 typ. Är det någon som känner till någon svensk motsvarighet?

Postad 02 September 2014 - 11:37

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Ja de säger ju att det är för att motarbeta bedrägerier men jag vet inte. Jag skickade mitt mobilnummer och en kopia på ett brev från bilprovningen. ID eller utdrag från banken som de tipsar om skulle jag aldrig skicka.

Lackade ur och bad dom ge tillbaka stålarna direkt. Efter en del "tjafs" med nån på mail räckte det helt plötsligt "bara" med ett foto av mitt ID. Varför i hela hel*ete ska jag köpa av dom för när eBay ger mig exakt samma sak fast utan krångel.

Postad 02 September 2014 - 11:40

Unregistered8cb13de7
  • Unregistered8cb13de7
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0

2. Allt är på Svenska.

=)

Det finns ju requests på xboxlive-forumet där man kan rösta på features som t.ex. kan möjliggöra separat inställning av språk, UI-språk etc. Tydligen är många irriterade på att om man t.ex. bor i Mexico tvingas ha spanska som UI-språk och talat språk etc. Man vill kunna välja Mexico som region (för att få tillgång till lokala appar och media) men sen kunna få allting på engelska. Hoppas MS gör ändringar där, så de olika språkvalen är mer oberoende av varandra. Hemska tanke att bli tvingad till svenskt tal på ex. disneyfilmer.

/S

EN NY FRÅGA HÄR; MEN AV NÅGON ANLEDNING SAMMANFOGAS DEN MED MITT TIDIGARE SVAR!!!!!
En fråga, hur stark är X1 i nuläget på att spela upp content från de svenska play-kanalerna? Så vitt jag förstår stödjs bara HTML5 via browsern, och det finns inga appar idag för någon av play-kanalerna? Vi har diskuterat lite här hemma, och om vi bara får tillgång till playkanalerna via xboxen 8och givetvis navigering med fjärrkontroll) så kan vi leva med tv-tunern och de fria tv-kanalerna. Då behövs inget stöd för CI+-läsare (som nog är ganska tveksamt om det öht kommer)...

/S

Redigerat av Unregistered8cb13de7, 02 September 2014 - 11:41.

Postad 02 September 2014 - 12:00

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Det finns ju requests på xboxlive-forumet där man kan rösta på features som t.ex. kan möjliggöra separat inställning av språk, UI-språk etc. Tydligen är många irriterade på att om man t.ex. bor i Mexico tvingas ha spanska som UI-språk och talat språk etc. Man vill kunna välja Mexico som region (för att få tillgång till lokala appar och media) men sen kunna få allting på engelska. Hoppas MS gör ändringar där, så de olika språkvalen är mer oberoende av varandra. Hemska tanke att bli tvingad till svenskt tal på ex. disneyfilmer.

/S

EN NY FRÅGA HÄR; MEN AV NÅGON ANLEDNING SAMMANFOGAS DEN MED MITT TIDIGARE SVAR!!!!!
En fråga, hur stark är X1 i nuläget på att spela upp content från de svenska play-kanalerna? Så vitt jag förstår stödjs bara HTML5 via browsern, och det finns inga appar idag för någon av play-kanalerna? Vi har diskuterat lite här hemma, och om vi bara får tillgång till playkanalerna via xboxen 8och givetvis navigering med fjärrkontroll) så kan vi leva med tv-tunern och de fria tv-kanalerna. Då behövs inget stöd för CI+-läsare (som nog är ganska tveksamt om det öht kommer)...

/S

Jo jag såg det förut, man får hoppas att dom implementerar det snart!

Finns inga playappar idag, det ända som finns är Netflix. Gällande hur dom funkar via browsern har jag ingen aning om, har inte testat.

Postad 02 September 2014 - 12:09

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0

Crimson Dragon och Super Time Force den här månaden. Om du inte vet om det så är Games with Gold spelen till Xbox One bara tillgängliga så länge du har Xbox Live Guld.

Han har live guld på 360n och det antar jag att man använder till one också? Han ska använda samma konto som på 360n.

Postad 02 September 2014 - 12:20

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Han har live guld på 360n och det antar jag att man använder till one också? Han ska använda samma konto som på 360n.

Yes det stämmer!

Om man inte ännu har en one och väntar på leverans etc, så kan man klicka på köp direkt på xbox.com om man är inloggad med sitt nick. Så är det bara att ladda ned dom när man väl skaffar en x1.

Postad 02 September 2014 - 13:16

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0
Sjukt lång väntetid innan Homefront 2 kommer enligt min smartglass app :P

https://www.dropbox.... 30 22.png?dl=0

Postad 02 September 2014 - 13:30

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Ja hur tänkte ms med lanseringen egentligen?
Språkstödet var väl bara en täckmantel för att dom låg efter produktionsmässigt?

Nu har förvisso xone sålt bra men ms verkade räkna med att den skulle sälja ps4-bra kanske?

Är reglerna för gwg olika på 360 och one?
Har du nypt spelet så är det ditt oavsett om du har guld eller inte på 360.

Ang moms och dess släktingar (vat etc) så är väl företagens resonemang att dom inte lägger mertid på sånt en bidragande orsak till att det diskuteras att vända på momsreglen.
Dvs att momssatsen sätts av där köparen är belägen, inte säljaren.

Postad 02 September 2014 - 13:33

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Ang moms och dess släktingar (vat etc) så är väl företagens resonemang att dom inte lägger mertid på sånt en bidragande orsak till att det diskuteras att vända på momsreglen.

Jo men då blir det ju ändå dyrt för oss? :P

Postad 02 September 2014 - 13:45

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Absolut, min poäng vara bara att ms (och många andra bolag) inte lägger några resurser på att "jaga" användare som står på fel region/land.

Postad 02 September 2014 - 14:38

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Ja hur tänkte ms med lanseringen egentligen?
Språkstödet var väl bara en täckmantel för att dom låg efter produktionsmässigt?

Nu har förvisso xone sålt bra men ms verkade räkna med att den skulle sälja ps4-bra kanske?

Är reglerna för gwg olika på 360 och one?
Har du nypt spelet så är det ditt oavsett om du har guld eller inte på 360.

Det är inom EU och det är ingen diskussion längre, utan en regel.

Svårare att få till sånt när det gäller företag som befinner sig utanför EU.

Postad 02 September 2014 - 14:46

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Problemet är ju att jag gärna slipper vara den första av oss att åka dit och få min konsoll bannad.. men drygt att vänta 2 veckor för att köpa skivor från US. men ilands problem i guess :)

Postad 02 September 2014 - 14:49

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0

. . . och det funkar att köpa fast det är en amerikansk sida och man har sin xbox1 satt på svensk region? :)

Postad 02 September 2014 - 14:52

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Det är inom EU och det är ingen diskussion längre, utan en regel.

Svårare att få till sånt när det gäller företag som befinner sig utanför EU.

Tack för uppdateringen och absolut men ingen av dom stora drakarna är väl utanför eu?
Kontor och bolag i irland och bolag i holland brukar det vara.

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 1

. . . och det funkar att köpa fast det är en amerikansk sida och man har sin xbox1 satt på svensk region? :)

Japp! Xboxen är ju regionsfri, så det där är som att du åker till USA och köper med dig ett spel hem. Du får en nedladdningskod efter att du har betalat. Så vågar man inte köpa direkt från MS store med ett annat land inlagt så kan man alltid köra på detta om man inte är intresserad av fysiska kopior!

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Japp! Xboxen är ju regionsfri, så det där är som att du åker till USA och köper med dig ett spel hem. Du får en nedladdningskod efter att du har betalat. Så vågar man inte köpa direkt från MS store med ett annat land inlagt så kan man alltid köra på detta om man inte är intresserad av fysiska kopior!

Problemet är väl att inte alla spel säljs på nedladdnings kod?

Postad 02 September 2014 - 14:53

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Fan vad coolt :) De har ju en del bra priser faktiskt.

Postad 02 September 2014 - 15:04

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Problemet är väl att inte alla spel säljs på nedladdnings kod?

Fast vad är ett problem då? Xboxen är ju regionsfri oavsett vilket land du har inlagt, köper du en nedladdningskod online så är du ju 100% safe.

Har inte sett något spel som inte har haft det vad jag kan minnas, har du något exempel?

Postad 02 September 2014 - 15:05

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Fast vad är ett problem då? Xboxen är ju regionsfri oavsett vilket land du har inlagt, köper du en nedladdningskod online så är du ju 100% safe.

Ja men om man inte vågar köpa via marketplace US och då vill köpa en nedladningskod för spelet så verkar det ju bara finnas digitala koder för Bundle spel. är ju inte ens hälften av alla titlar som går köpa så. då är det väl ett problem? :)

Postad 02 September 2014 - 15:06

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Angående att få sin gamertag eller konsol bannad så gäller det nog de flesta som medvetet letar kryphål för att få saker gratis.
Finns mängder av såna fall om ni söker på google där man systematiskt letat rätt på regioner som erbjudit vissa spel gratis och så har man laddat ned dem.

Finns nog ingen som blivit bannad annars genom att köpa sitt innehåll från en annan region.

Jag har redan ändrat till svenska och kommer köra på det framöver. Surt med priserna, helt klart, men jag vill inte hålla på med skivor och då är detta det enda alternativet.

Postad 02 September 2014 - 15:17

Nilzz
  • Nilzz
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 1
Jag har chatta med Microsoft/Xbox-support idag och fått bekräftat att det inte är några som helst problem att välja annan region. Det strider inte mot några regler. Jag har kört US nu i tre månader och blev lite nervös nu inför svenska releasen(varför betala 600-700 kr för ett spel när man kan betala 400 kr?)

Vill ni själva ha bekräftelse på detta så är det bara att chatta med de via xbox.com.

Postad 02 September 2014 - 15:20

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Jag har chatta med Microsoft/Xbox-support idag och fått bekräftat att det inte är några som helst problem att välja annan region. Det strider inte mot några regler. Jag har kört US nu i tre månader och blev lite nervös nu inför svenska releasen(varför betala 600-700 kr för ett spel när man kan betala 400 kr?)

Vill ni själva ha bekräftelse på detta så är det bara att chatta med de via xbox.com.

Det låter ju yber bra!

När jag kika nu så hitta jag inget för Watch dogs, Sniper Elite 3 Plats VS Zombies.. och ja listan kan göras mycket lång :P Men sak samma nu om det stämmer de Nilzz säger! :)

Postad 02 September 2014 - 16:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Vet du om det går att köpa även PS+-koder från dem när man har en svensk PS4? Verkar bli en del billigare.

Edit: Nej tydligen inte.

Redigerat av Zoiler, 02 September 2014 - 16:27.

Postad 02 September 2014 - 18:45

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Är ingen ljudfantast och har bebis hemma så det behöver inte vara det absolut värsta, så helst så billigt som möjligt. Men säg mellan 0-4000:-

Onkyo slår Yamaha på fingrarna!

Postad 02 September 2014 - 18:50

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Yamaha har nog vettig i den prisklassen var av nån(ågr) även har spotify connect inbyggt som kanske lyxar till tillvaron.

https://www.prisjakt....php?pu=2559839

Kommer för 3990 vid mellandagarna... Onkyo!

Postad 02 September 2014 - 18:51

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Ja men om man inte vågar köpa via marketplace US och då vill köpa en nedladningskod för spelet så verkar det ju bara finnas digitala koder för Bundle spel. är ju inte ens hälften av alla titlar som går köpa så. då är det väl ett problem? :)

Läste ditt inlägg alldeles för snabbt förut! Missuppfattade dig helt!

Vet du om det går att köpa även PS+-koder från dem när man har en svensk PS4? Verkar bli en del billigare.

Edit: Nej tydligen inte.

Ingen aning tyvärr! Men är inte ps4 regionsfri? Då borde det inte vara något problem?

Postad 02 September 2014 - 18:53

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

https://www.prisjakt....php?pu=2559839

Kommer för 3990 vid mellandagarna... Onkyo!

https://www.prisjakt...t.php?p=1698641

Denna är helt okej med...

Postad 02 September 2014 - 18:57

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0
Netflix har gjort om hela sin app (äntligen)

http://m.imgur.com/GrryRjp

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1698641

Denna är helt okej med...

Tack för tipsen! Och alla andra som har svarat! Ska ta mig en titt och slår kanske till på nått i helgen!

Postad 02 September 2014 - 19:01

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Netflix har gjort om hela sin app (äntligen)

http://m.imgur.com/GrryRjp

Kör du US netflix? eller hur funkar det nu innan Swe rellen? jag kör själv ingen av dessa tjänster men en bekant skulle köra på swe pga HBO/netflix och cmore som bara skullel fungera om man hade swe som region, drygt med spelpriserna då isf :/

Postad 02 September 2014 - 19:05

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Kör du US netflix? eller hur funkar det nu innan Swe rellen? jag kör själv ingen av dessa tjänster men en bekant skulle köra på swe pga HBO/netflix och cmore som bara skullel fungera om man hade swe som region, drygt med spelpriserna då isf :/

Netflix kör på IP-nummer så det spelar ingen roll vilken region det är så det blir alltid Svenska om man inte ändrar dns eller liknande. Det är inte min skärmdump på bilden (från reddit)

Postad 02 September 2014 - 19:06

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Netflix kör på IP-nummer så det spelar ingen roll vilken region det är så det blir alltid Svenska om man inte ändrar dns eller liknande. Det är inte min skärmdump på bilden (från reddit)

okey, det är ju najs. frågan är hur det är med de andra tjänsterna då.

Postad 02 September 2014 - 19:09

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

okey, det är ju najs. frågan är hur det är med de andra tjänsterna då.

Med 99% så kommer det vara på precis samma sätt, dom går på IP.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.