Game On In 60 minuter på ren svenska
![]() |
![]() |
![]() |
373:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 05 juli 2010 - 15:28
Postad 05 juli 2010 - 15:53
Vad f*n spelade ni mosh igår för då......
.......och äckelJarre med sina 1887 och choppergunner......skitkul match.....att man var den enda som verkade fatta vad spelet gick ut på i mitt lag hjälper ju inte det heller.....plantade den bomben vi sprängde och försvarade den helt själv.....sen dufusade jag två gånger på er plant men det gick liksom inte så bra när choppern kom.....
Vi körde endast demolition och jag hade ett par fina matcher i rad där

Hej alla glada, har för ett tag sen gått från 360 till Ps3, och har ingen att lira MW2 med.
Så skicka gärna en vän förfrågan till PootieThangSWE, börjar känna mig ensam.
Sorry kände inte igen namnet och tryckte på ignorera, men skicka igen så

Postad 05 juli 2010 - 16:09
De gör inget, du missar bara allt kulDu o Benny har varit mute:ade senaste tiden kan jag säga Ekaa....

Postad 05 juli 2010 - 17:28
FÖR ER SOM VAR MED IGÅR SÄGER JAG BARA: PAPPPAPPAPPAPPAPAA MAMMAMMAMAAMMAMAMAMA!!
Jag kommer in o sjunger me dej imorn igen! <3 Jag har tre nya texter o en melodi som jag sitter o filar på i skrivandets stund! I'm the elite'lite'lite ki-ihlla ...
Postad 05 juli 2010 - 20:00

Det måste vara en påse nötter jag spelar mot när det går bra för mig ?!?
Postad 05 juli 2010 - 20:46
Tack för idén vai17dåför
/C
Postad 05 juli 2010 - 22:12
vilka va dom gamla banorna`vaccant och strike`?
Postad 05 juli 2010 - 22:19
Ni vann ju iaf tack vare dig där. Jättekul annars när man spelar TDM och går 20-30 kills plus, men ändå förlorar matchen pågrund av nån stjärna som rushar hela tiden och gör lika många deaths...http://i48.tinypic.com/2danbkl.jpg
Det måste vara en påse nötter jag spelar mot när det går bra för mig ?!?
Postad 06 juli 2010 - 07:50
INDEED!Ni vann ju iaf tack vare dig där. Jättekul annars när man spelar TDM och går 20-30 kills plus, men ändå förlorar matchen pågrund av nån stjärna som rushar hela tiden och gör lika många deaths...

Postad 06 juli 2010 - 08:02
Ni vann ju iaf tack vare dig där. Jättekul annars när man spelar TDM och går 20-30 kills plus, men ändå förlorar matchen pågrund av nån stjärna som rushar hela tiden och gör lika många deaths...
Eftersom jag känner mig väldigt träffad av den kommentaren så måste jag försvara mig genaom att säga att det
är ju knappast pga. de som dör lika många gånger som de dödar man förlorar på..
Snarare de som dör fler gånger än de dödar.
Håller med om att det känns lite skumt ibland när man lirar och har en riktigt bra runda och det känns som att man äger FI, sen helt plötsligt så har man losat. Då visar det sig man är typ den ende i laget som gått +...
Postad 06 juli 2010 - 08:29
Semester är väl till för att spela?nya banor ja, dom har jag inte kikat på, vet dock inte om jag ska köpa dom efter sommaren, på torsdag går jag på 5 veckor semester så då lär det ju absolut inte bli något spelande.
vilka va dom gamla banorna`vaccant och strike`?

Vaccant och Strike, japp!
Postad 06 juli 2010 - 09:09
Semester är väl till för att spela?
Vaccant och Strike, japp!
det verkar inte vara många här inne som har kollat ut genom fönstret, är det 25 grader varmt ute med en stor rund sol på en blå himmel borde det nästan vara olagligt att sitta inne fraamför tv:n
ut och sola bada öla åka båt fiska, sitt på en uteservering och ta en fika och glo på folk, allt är nog bättre än tv:n så här års

Postad 06 juli 2010 - 10:51
Ska erkänna att jag bara e avundsjuk, nytt jobb ---> Ingen semester...det verkar inte vara många här inne som har kollat ut genom fönstret, är det 25 grader varmt ute med en stor rund sol på en blå himmel borde det nästan vara olagligt att sitta inne fraamför tv:n
ut och sola bada öla åka båt fiska, sitt på en uteservering och ta en fika och glo på folk, allt är nog bättre än tv:n så här års
Btw, antar du inte har dator kopplad till TV:n eftersom du hänger här

Redigerat av Johnsson1975, 06 juli 2010 - 10:53.
Postad 06 juli 2010 - 11:34
Benny hade inget headset på så ja fick ett antal svordomar som pm istället

Postad 06 juli 2010 - 11:39
Ska erkänna att jag bara e avundsjuk, nytt jobb ---> Ingen semester...
Btw, antar du inte har dator kopplad till TV:n eftersom du hänger här
dator inkopplad till tv:n nej, verkar onödigt tycker jag, ligger med laptopen på magen i soffan

Postad 06 juli 2010 - 11:45

Postad 06 juli 2010 - 11:49
Postad 06 juli 2010 - 13:04
Redigerat av Unregistered8c00bd99, 06 juli 2010 - 13:04.
Postad 06 juli 2010 - 13:10
"Trevlig" kväll igår Benny,doro å company. Inte mycket som gick rätt. Vart de inte lagg så vart de QScopande jä***a as!!
Benny hade inget headset på så ja fick ett antal svordomar som pm istället
Ja man hade inte många rätt igår

Ni som brukar köra med Fal, har ni provat den med attachment shotgun? Såg en video på utoob där en körde med den och den verkade lite overpowered med skaplig range, det var iofs på 360 och kollade inte hur gammal videon var så det kanske är något dom fixat. Körde lite själv med den igår, men inget annat gjordes rätt så varför skulle det här funkat för mig.

Ahh Commando som borde döpas om till TeleportHar ni glömt samurajsvärdsknivandet? Det är väl det sämsta i spelet.
Postad 06 juli 2010 - 15:31
Eftersom jag känner mig väldigt träffad av den kommentaren så måste jag försvara mig genaom att säga att det
är ju knappast pga. de som dör lika många gånger som de dödar man förlorar på..
Snarare de som dör fler gånger än de dödar.
Håller med om att det känns lite skumt ibland när man lirar och har en riktigt bra runda och det känns som att man äger FI, sen helt plötsligt så har man losat. Då visar det sig man är typ den ende i laget som gått +...
inte riktigt so morlock menade skulle jag tro utan han menade såklart att den som rushat gått 20-30 kills minus
Postad 06 juli 2010 - 15:34
det verkar inte vara många här inne som har kollat ut genom fönstret, är det 25 grader varmt ute med en stor rund sol på en blå himmel borde det nästan vara olagligt att sitta inne fraamför tv:n
Finns ju de som inte gillar solen å värmen.
Ska de oxå tvingas sitta ute?
Själv är jag fullkomligt nöjd med några timmar i solen och de får jag på jobb så därav lika mycket speltid som vanligt
Postad 06 juli 2010 - 17:41
Nu har jag fått min tjockis-ps3 utbytt mot en slim. Cyklade från poststället med ett stort leende på läpparna.
.....synd bara att slim har en annan strömkabel som såklart inte skickades med.
dooh!! vanlig strömkabel ju

Redigerat av Unregistered855fa694, 06 juli 2010 - 18:03.
Postad 06 juli 2010 - 19:16
Har ni glömt samurajsvärdsknivandet? Det är väl det sämsta i spelet.
Är oxå riktigt störande,men till skillnad mot QS så kan man ju faktiskt vinna dueller mot commando folket medans jag iallafall inte har en chans mot en "duktig" QS gris.
Men det värsta av allt med spelet är ju match makingen,som igår när vi var 6st så är det ibland omöjligt att hitta folk att spela mot,så 2 av oss fick hoppa ur vårat party för att sen joina oss så att vi blev 2 lag med fyra i varje. Fasiken sjukt att det är ngt sånt som krävs för att slippa sitta å lobby campa!
Postad 06 juli 2010 - 22:13
Finns ju de som inte gillar solen å värmen.
Ska de oxå tvingas sitta ute?
Själv är jag fullkomligt nöjd med några timmar i solen och de får jag på jobb så därav lika mycket speltid som vanligt
nej så klart inte

Postad 06 juli 2010 - 23:06
Vilket j*kla lakritssnöre jämfört med min gamla supra...Wohooo!
Nu har jag fått min tjockis-ps3 utbytt mot en slim. Cyklade från poststället med ett stort leende på läpparna.
.....synd bara att slim har en annan strömkabel som såklart inte skickades med.
dooh!! vanlig strömkabel ju
https://www.minhembi...c_id=319744.jpg
Btw
VART ÄR KARTORNA?!!! Det står ju att de ska finns i PSN men jag kan då inte hitta dem...

/Christian
Postad 07 juli 2010 - 06:51
Får väl åka till jobbet stället, jvl skit.
Postad 07 juli 2010 - 07:25

Postad 07 juli 2010 - 08:01
Vilket j*kla lakritssnöre jämfört med min gamla supra...
https://www.minhembi...c_id=319744.jpg
Btw
VART ÄR KARTORNA?!!! Det står ju att de ska finns i PSN men jag kan då inte hitta dem...![]()
/Christian
Jäkligt drygt, hade oxå en suprakabel som fick läggas på hyllan...
Redigerat av Dr. Death, 07 juli 2010 - 08:02.
Postad 07 juli 2010 - 08:12
Inga kartor 0600 imorse, buuuuhuuhuhu ....
Får väl åka till jobbet stället, jvl skit.
PSN store brukar väl uppdateras runt kl 17...
Postad 07 juli 2010 - 08:21
Vilka kartor är det i nya paketet?
MVH
Postad 07 juli 2010 - 08:41
Perfekt för mig då, slutar jobbet vid 17. Hoppas man får lite speltid idag bara... Annars blir det jäkligt mycket i helgenPSN store brukar väl uppdateras runt kl 17...

Postad 07 juli 2010 - 09:19
Och varför ligger inte S&D med under barebone objectives?
Skulle vara så trevligt med S&D utan killstreak rewards ju....

Postad 07 juli 2010 - 09:34
Jag testade att spela lite Barebones Free-for-All idag, fy fan vad folk campade nu. Det är sorgligt att se alla idioter i det här spelet.
Postad 07 juli 2010 - 09:41
Jag testade att spela lite Barebones Free-for-All idag, fy fan vad folk campade nu. Det är sorgligt att se alla idioter i det här spelet.
Ja, om man campar när det inte finns några killstreaks, då är man verkligen idiot.
Tyckte barbone-läget var riktigt kul, tyvärr laggade det ******** så det blev inte så många rundor.
Håller med inzane, synd att inte S&D finns med där.
Ja, det står att kartorna finns, det gör dom också.
Men än så Iänge bara i US-storen, men då gäller det att ha US-utgåvan på spelet.
Kartorna släpps idag i EU. Det var precis så här även när förra map-packet släpptes.
Postad 07 juli 2010 - 11:06
Doro och jag körde en Domination på barebones igår där halva motståndarlaget sniperkampade...Ja, om man campar när det inte finns några killstreaks, då är man verkligen idiot.
Tyckte barbone-läget var riktigt kul, tyvärr laggade det ******** så det blev inte så många rundor.
Håller med inzane, synd att inte S&D finns med där.
Ja, det står att kartorna finns, det gör dom också.
Men än så Iänge bara i US-storen, men då gäller det att ha US-utgåvan på spelet.
Kartorna släpps idag i EU. Det var precis så här även när förra map-packet släpptes.
Great!

Postad 07 juli 2010 - 12:57
typ jagNi vann ju iaf tack vare dig där. Jättekul annars när man spelar TDM och går 20-30 kills plus, men ändå förlorar matchen pågrund av nån stjärna som rushar hela tiden och gör lika många deaths...

MEN jag har blivit mycket bättre på att ta det lugnare!!
Postad 07 juli 2010 - 12:59
Behöver inte ta det lugnare, se bara till att få fler killstyp jag
![]()

Postad 07 juli 2010 - 13:07
MEN Det är ju dessutom VM semi..... SVÅRT VAL!!!
Jag kommer defenitivt att spela en stund i alla fall för att testa de nya banorna.
Postad 07 juli 2010 - 13:10
Frugan är ute på äventyr OCH det finns nya kartor.....
Jag kommer defenitivt att spela en stund i alla fall för att testa de nya banorna.
OCH schysst väder! Blir nog bira i solen på stan och sen kolla fotboll med polare för min del.
Kanske hinner lira lite innan beroende på när PSS uppdateras.
Postad 07 juli 2010 - 13:23
Frugan är ute på äventyr OCH det finns nya kartor.....
OT: Heja Deutschland, dom spelar grym fotboll

Kommer in efter fotbollen och provar dom nya banorna.
Postad 07 juli 2010 - 13:37
OCH schysst väder! Blir nog bira i solen på stan och sen kolla fotboll med polare för min del.
Kanske hinner lira lite innan beroende på när PSS uppdateras.
Skapa ett korsdrag genom lägenheten o ta biran vid tv:n istället. Fet sommarkänsla + codning!

Redigerat av BennySlyden, 07 juli 2010 - 13:37.
Postad 07 juli 2010 - 13:44
Postad 07 juli 2010 - 14:01
Efter kerrens föklaring förstod till och med jag...typ jag
![]()
(Så dålig är jag i all fall inte)
Postad 07 juli 2010 - 16:07
Jepp!Är banorna uppe på PSN Europe? Jag har projektor nämligen och pallar inte dra för och dra igång den bara för att kolla.
Postad 07 juli 2010 - 16:54
Jepp!
Nice, sist tog det 2 dagar för mig att få ner nya banor hoppas det går bättre denna gång...
Postad 07 juli 2010 - 17:22

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar