Xbox One
10195 svar till detta ämne
Postad 04 September 2014 - 11:23
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Han tittade nog inte så noga på bilden 
Schysst med avhuggna huvuden iallafall o något platta människor  Sitter här o klurar på om man ska ändra sin billingadress eller inte. Visst det lockar ju som fan m billiga spel via Us store kontra den kommande svenska. Men visar det sig bli problem så är det ju inte kul.
Postad 04 September 2014 - 11:31
Unregistered8cb13de7
-
Unregistered8cb13de7
-
Lärjunge
-
-
487 inlägg
Fick precis svar från HBO Nordic. Ingen XBox One app planerad i närtid...
/S
Postad 04 September 2014 - 11:38
Mikael_80
-
Mikael_80
-
Forumräv
-
-
906 inlägg
Schysst med avhuggna huvuden iallafall o något platta människor 
Sitter här o klurar på om man ska ändra sin billingadress eller inte. Visst det lockar ju som fan m billiga spel via Us store kontra den kommande svenska. Men visar det sig bli problem så är det ju inte kul.
Vet du om man måste ha en amerikansk billingadress för att kunna styra kinecten med rösten, eller räcker det med att sätta språket till engelska?
Postad 04 September 2014 - 11:51
Unregistereddacc42d3
-
Unregistereddacc42d3
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Sitter här o klurar på om man ska ändra sin billingadress eller inte. Visst det lockar ju som fan m billiga spel via Us store kontra den kommande svenska. Men visar det sig bli problem så är det ju inte kul.
Jag har fruktansvärd ångest över det här  Hade det bara handlat om ett guldkonto hade jag inte brytt mig mindre, men nu när alla spel dessutom är kopplade till gamertagen så känns det betydligt jobbigare. Vill inte bli av med allt man köpt.
Redigerat av Unregistereddacc42d3, 04 September 2014 - 11:52.
Postad 04 September 2014 - 12:15
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Tror att vi oroar oss i onödan.
Som jag skrev tidigare så har folk inte blivit bannade för detta tidigare, bara andra saker där man systematiskt utnyttjat fel för att komma åt gratisspel i andra regioner som man inte skulle haft tillgång till.
Alla spel som är släppta hittills kommer att finnas för Sverige med, enda undantaget jag vet är Dead Rising 3 som inte släpptes i Tyskland.
Jag har bytt min region till svenska. Tagit bort mitt svenska visa-kort från den amerikanska regionen och sedan lagt till ett svenskt mastercard på min svenska region istället. Observera att jag aldrig gjort en region migration på mitt konto. Detta har alltid stått på min svenska adress.
Så nu framöver kommer jag köra på detta sätt hela tiden. Drog ned Warframe häromdagen utan problem. Ska dra ned Games With Gold spelen med så fort de ligger i butiken.
Postad 04 September 2014 - 12:16
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Vet du om man måste ha en amerikansk billingadress för att kunna styra kinecten med rösten, eller räcker det med att sätta språket till engelska?
Nä, det räcker med språket bara. Billingadress måste dock stämma överens med location har jag för mig. OM man vill handla i Storen dvs. Annars får man väl ha vilken region som helst. Fattar fortfarande inte hur dom kunnat struntat/glömt att göra location automatiskt styrd genom platsbaserad IP.
Redigerat av Unregistered9a1f280a, 04 September 2014 - 12:17.
Postad 04 September 2014 - 12:23
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Tror att vi oroar oss i onödan.
Jag har bytt min region till svenska. Tagit bort mitt svenska visa-kort från den amerikanska regionen och sedan lagt till ett svenskt mastercard på min svenska region istället. Observera att jag aldrig gjort en region migration på mitt konto. Detta har alltid stått på min svenska adress.
Så har jag oxå haft det. Ingen migration, utan bara en billingadress till ett Visakort. Tror att det är samma kort som jag har till den svenska storen. Låter det vara osagt, men jag tror det. Blir nog att ändra tillbaka ändå. Utifall utifall. Skulle vara surt OM dom skulle ändra det efter resans gång. Tänkte mest om man köper ett spel i Us store o sen måste ändra till svenska storen permanent. Surt om inte kommande Dlcn inte kommer funka m spelet. Edit. Haha, det var ju lättare sagt än gjort. Har ju Ea Access månadsvis som ligger i Us store. Var ju inte bara att plocka bort kortet då. Lär avsäga mig Ea acess först. Hmmm. O sen teckna det i svenska storen igen, för dyrare slantar.
Redigerat av Unregistered9a1f280a, 04 September 2014 - 12:38.
Postad 04 September 2014 - 12:35
Mikael_80
-
Mikael_80
-
Forumräv
-
-
906 inlägg
Nä, det räcker med språket bara. Billingadress måste dock stämma överens med location har jag för mig. OM man vill handla i Storen dvs. Annars får man väl ha vilken region som helst. Fattar fortfarande inte hur dom kunnat struntat/glömt att göra location automatiskt styrd genom platsbaserad IP.
Ok, bra! Då förstår jag inte att det blivit sådan grej över att man inte man styra den med rösten i Sverige, vilket man för övrigt med största sannolikhet kommer kunna göra inom en snar framtid. Jag blev först lite orolig över att jag var tvungen att ändra land, location, billingadress m.m..
Postad 04 September 2014 - 13:29
Nilzz
-
Nilzz
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Superenkelt att ta bort sina kreditkort. Du kan ha olika kreditkort kopplade till olika regioner. Enklast är att du går till billing.microsoft.com och gör ändringarna där. Tog själv bort mitt visa med amerikansk adress och såg sedan till att jag inte hade samma kort på olika regioner.
Jag har också tagit bort mitt kreditkort från Xboxen. Men min fakeadress står fortfarande kvar på billing.microsoft.com samt på xboxen. Kan man plocka bort den helt? När det gäller Microsoft points som någon tipsade om, blir inte de omvandlade till $ och kopplas på så sätt till min falska billing address på billing.microsoft.com? Och en helt annan femma, jag har en kompis som köper sin Xbox One nu och vi tänkte köra game sharing. Vet ni om det funkar med en US region och en svensk? Fan, man är ju snål! Vill fortsätta köpa spel för 400 kr. Skitjobbigt det här.... Jag funderar på att chansa...
Postad 04 September 2014 - 14:24
Svenna72
-
Svenna72
-
Forumräv
-
-
612 inlägg
Då måste jag säga tvärtom Yamaha piskar Onkyo både ljudmässigt och särskilt kvaliteten, Sorry OT
Jag håller inte med alls, Yamaha känns billigt och inte alls samma lyx som Onkyo har, liksom en Volvo mot en Mercedes! Många är insnöade på Yamaha, för mig som ljudnörd fattar jag inte vad folk har för fel på öronen...
Postad 04 September 2014 - 15:49
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
Okej, så det här med US store...
Min adress på MS-kontot är min svenska adress. Adressen angiven på kontokortet är amerikansk.
Jag har faktiskt hittat en i Denver som heter precis som jag och där är "momsen" 3,62% vilket går att leva med. Så om jag ändrar till hans adress så skulle en koll gå igenom, eller?
Och när görs en kontroll egentligen? Har svårt att tänka mig att det görs stickkontroller.
Om en löpande betalning inte går igenom för att det saknas pengar?
Knivigt det här...
Postad 04 September 2014 - 16:54
Tool-AENIMA
-
Tool-AENIMA
-
Forumräv
-
-
853 inlägg
Jag håller inte med alls, Yamaha känns billigt och inte alls samma lyx som Onkyo har, liksom en Volvo mot en Mercedes! Många är insnöade på Yamaha, för mig som ljudnörd fattar jag inte vad folk har för fel på öronen... 
Det är väl tur att vi alla tycker olika
Postad 04 September 2014 - 17:47
Unregistered46f62999
-
Unregistered46f62999
-
Beroende
-
-
1007 inlägg
Håller med Tool-AENIMA Alla tycker vi olika, hur hade det sett ut annars? å kul att du hittat din heliga graal. Finns trådar om recievers om du vill diskutera det där.. Nu on topic Vi säger att jag sitter å spelar titanfall som en besatt demon och nån ringer mig på Skype. Kommer det "ringa" i xboxet då eller kommer jag stå som offline?
Postad 04 September 2014 - 18:14
Unregisteredb7d466df
-
Unregisteredb7d466df
-
Lärjunge
-
-
258 inlägg
Min Xbox One nordic black box finns att hämta nu på webhallen.. så 14 månaders förhandsbokning räckte iallafall för att få en på release.. yay
Postad 04 September 2014 - 18:17
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
Vi säger att jag sitter å spelar titanfall som en besatt demon och nån ringer mig på Skype. Kommer det "ringa" i xboxet då eller kommer jag stå som offline?
Som vanligt så kan du sätta hela dig som offline om du inte vill bli störd. Men du kan också ställa in aviseringar bara för Skype och då finns det: Av, På och På, men av vid videotittande
Postad 04 September 2014 - 18:33
Unregistereddacc42d3
-
Unregistereddacc42d3
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Har nog kommit fram till att jag låter kontot ligger vara kvar på US Store, men att jag köper Xbox Gift Cards istället för att handla direkt på kortet.
Postad 04 September 2014 - 18:43
Tool-AENIMA
-
Tool-AENIMA
-
Forumräv
-
-
853 inlägg
Min Xbox One nordic black box finns att hämta nu på webhallen.. så 14 månaders förhandsbokning räckte iallafall för att få en på release.. yay 
Starkt o behålla den bokningen så länge själv så kunde jag fan inte hålla mig och avbokade min sent förra året och köpte min X1 från Tyskland
Postad 04 September 2014 - 20:12
Nilzz
-
Nilzz
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Har nog kommit fram till att jag låter kontot ligger vara kvar på US Store, men att jag köper Xbox Gift Cards istället för att handla direkt på kortet.
Var köper du då Gift Cards? På amazon.com med falsk adress eller?
Postad 04 September 2014 - 20:31
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
Om man vill handla något digitalt men inte vill känna sig blåst på pengar så kostar Metro Redux spelen 199:- styck i svenska butiken. Ligger på ~178:- i US.
Redigerat av ppr74, 04 September 2014 - 20:31.
Postad 04 September 2014 - 20:46
Unregistered5e1e3058
-
Unregistered5e1e3058
-
Användare
-
-
105 inlägg
Har en Black Box (den med Kinect) på väg från CDON, tyvärr skickade de den först idag, och då jag bor i Norrland innebär det troligen att man inte får den förrän på måndag... hela helgen är ju förstörd
Postad 04 September 2014 - 20:48
Petter Lindgren
-
Petter Lindgren
-
Lärjunge
-
-
288 inlägg
Fick mail idag att electroworld skickat iväg min box.
Lär tyvärr inte hinna upp till Umeå innan helgen...
Postad 04 September 2014 - 21:20
La Cucaracha
-
La Cucaracha
-
Mästare
-
-
2830 inlägg
Var köper du då Gift Cards? På amazon.com med falsk adress eller?
eBay med vanlig mailadress givetvis, man vill ju få koden mailad på studs.
Postad 04 September 2014 - 21:25
Unregistereddacc42d3
-
Unregistereddacc42d3
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Bara snabbkikat, men http://www.pcgamesupply.com verkar pålitlig. Ska köpa om nån timme, om det går, och testa.
Redigerat av Unregistereddacc42d3, 04 September 2014 - 21:27.
Postad 04 September 2014 - 21:37
Unregistered5e1e3058
-
Unregistered5e1e3058
-
Användare
-
-
105 inlägg
Jag är lite nojjig över att köpa Gift Cards eller cd-keys online. Har för mig att Apple bannade ett flertal konton där folk hade köpt iTunes Gift Cards som senare visade sig varit stulna. Nu vet jag inte om Microsoft någonsin bannat för liknande, men skulle ju vara grymt jobbigt om man tappade sitt account för nåt sånt...
Postad 04 September 2014 - 21:49
Unregistereddacc42d3
-
Unregistereddacc42d3
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Jag är lite nojjig över att köpa Gift Cards eller cd-keys online. Har för mig att Apple bannade ett flertal konton där folk hade köpt iTunes Gift Cards som senare visade sig varit stulna. Nu vet jag inte om Microsoft någonsin bannat för liknande, men skulle ju vara grymt jobbigt om man tappade sitt account för nåt sånt...
Jo, men man kan vara lika nojig över att faktiskt köpt spel med fejkad adress
Postad 04 September 2014 - 22:50
Svenna72
-
Svenna72
-
Forumräv
-
-
612 inlägg
Håller med Tool-AENIMA Alla tycker vi olika, hur hade det sett ut annars? å kul att du hittat din heliga graal. Finns trådar om recievers om du vill diskutera det där..
Var inte jag som började prata ljud, och jag står ju ensam mot Yamahatrollen... Och jag använder ironi, du sarkasm...
Nu on topic Vi säger att jag sitter å spelar titanfall som en besatt demon och nån ringer mig på Skype. Kommer det "ringa" i xboxet då eller kommer jag stå som offline?
Postad 04 September 2014 - 23:26
Beagle five
-
Beagle five
-
Mästare
-
-
2525 inlägg
Haft xbox sedan nästan ett år nu o kunde äntligen igår byta till svenska o för första gången köpa lite bilar till f5.
MEN... Nu funkar ju inte kinect längre!?
Hur j*vla dumma i huvudet får dom vara egentligen?!? Bara för att jag nu valt svenska o det språket inte finns så kan dom väl ändå ha kvar engelska orden?!?
Till er som tror att kinect är nåt dumt skräp så kan jag meddela att det är bland det bästa med konsolen, och detta är nu borta... Tack!
Jag hoppas verkligen någon form av uppdatering kommer i morgon som fixar detta. Total idioti är vad det är!
Men bästa med morgondagen.... MINECRAFT!!!
Edit: fan klockan e över 12! I morgon är visst idag!
Redigerat av Beagle five, 04 September 2014 - 23:27.
Postad 05 September 2014 - 05:33
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
Bestämde mig för att köpa Minecraft från SE istället för US. 49 riksdaler.
Postad 05 September 2014 - 07:00
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Fick mail idag att electroworld skickat iväg min box. Lär tyvärr inte hinna upp till Umeå innan helgen... 
Fick mail från MS igår, skickas från Holland och preliminärt hos mig i em står det (ups) så kör du posten så tar de nog lite mer tid.
Postad 05 September 2014 - 07:08
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Jag har köpt nog 4st xbox live 12+ månader över nätet, och några gift cards. Varav ett för UK precis i början när One kom, ej behövt efteråt. Undviker man själva grejen med fejkad adress med giftcard så bör man vara safe, drar dom in att man undviker skatten i Sverige för att man kör en anna region så är ma väl körd hur som? Om det är tydligt att man bytt för att spara pengar, en sak är väl om man är från US men bor tillfälligt i Svedela?
Postad 05 September 2014 - 07:15
Unregistered8cb13de7
-
Unregistered8cb13de7
-
Lärjunge
-
-
487 inlägg
Lite trist att MS inte verkar ha uppdaterat sina supportsidor nämnvärt inför dagens release. Mycket information gäller fortfarande USA-konsolen t.ex.
http://support.xbox..../set-up-live-tv
Har inte heller sett någon reklam någonstans, och går man in direkt på www.microsoft.se är det i det närmaste stendött.
Likaså om man går in under
http://www.xbox.com/...e/entertainment
där finns det i princip ingenting som har exklusivt med Sverige att göra. Verkar vara en direkt översatt allmän feature-beskrivning.
Hade förväntat mig mycket mer, faktiskt...
/S
Postad 05 September 2014 - 07:19
Beagle five
-
Beagle five
-
Mästare
-
-
2525 inlägg
Lite trist att MS inte verkar ha uppdaterat sina supportsidor nämnvärt inför dagens release. Mycket information gäller fortfarande USA-konsolen t.ex.
http://support.xbox..../set-up-live-tv
Har inte heller sett någon reklam någonstans, och går man in direkt på www.microsoft.se är det i det närmaste stendött.
Likaså om man går in under
http://www.xbox.com/...e/entertainment
där finns det i princip ingenting som har exklusivt med Sverige att göra. Verkar vara en direkt översatt allmän feature-beskrivning.
Hade förväntat mig mycket mer, faktiskt...
/S
Ja med! Fan håller dom på med?!
Postad 05 September 2014 - 07:20
muraren
-
muraren
-
Beroende
-
-
1408 inlägg
Har en förväntansfull grabb idag  kan tillägga att jag är rätt nyfiken på att se och känna på boxen live också
Postad 05 September 2014 - 07:22
johan_saker
-
johan_saker
-
Användare
-
-
184 inlägg
massa prat om gifts card men är inte tradera ett bra alternativ ?
Postad 05 September 2014 - 07:26
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
massa prat om gifts card men är inte tradera ett bra alternativ ?
Tradera har aldrig tidigare haft bäst pris, eller bra utbud på sådant. Kanske blir mer nu med One, vad vet jag.
Postad 05 September 2014 - 07:30
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Kom på en sak, faktura adressen är ju fel också, inte bara VISA-korts adressen. min One som kommer nu från svenska MS-store är ju fakurerings adressen i Los Angeles  verkar ju inte stört någon iaf. så länge dom får cash och leveransadressen är i Sverige.
Ändrade VISA kortets adress till min egna, så nu när man loggar in på xbox.com så är det rödmarkerat att man ej kan köpa downloadspel. pga att adressen ej stämmer. Så nu borde väl MS vara nöjda isf. även om jag fortfarande har US-region. pga Kinect och att alla spel innan var tvunget att köpa via US då det var deras eget fel att ej ha en svensk marknad igång. Jag har ju fan köpt 10 spel känns det som. Så dom har ju fortfarande tjänat pengar på mig.
Redigerat av SKIBBE, 05 September 2014 - 07:33.
Postad 05 September 2014 - 08:11
Black Ice
-
Black Ice
-
Amatör
-
-
94 inlägg
Elgiganten kör en bra deal tom sön.
XBOX One, xtra handkontroll, Ryse: 3790:-
Postad 05 September 2014 - 08:26
Sonnerphors
-
Sonnerphors
-
Lärjunge
-
-
380 inlägg
Ska man flytta allt till sverige nu eller kan man fortfarande köra uk? Bestämde mig för att köpa Minecraft från SE istället för US. 49 riksdaler.
Va? vart? står 189sek för mig
Postad 05 September 2014 - 08:28
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
Va? vart? står 189sek för mig
Oj förlåt. Har man ägt det på 360 så får man det billigare.
Postad 05 September 2014 - 10:13
Unregistered46f62999
-
Unregistered46f62999
-
Beroende
-
-
1007 inlägg
xb1 med kinect för 3990kr på electroworld.
tokigt bra erbjudande
Postad 05 September 2014 - 10:16
Unregistereddacc42d3
-
Unregistereddacc42d3
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Många britter har ju myglat med det här i över ett år - trots att de haft en egen marknad. massa prat om gifts card men är inte tradera ett bra alternativ ?
Du måste köpa gift cards med rätt region, dvs US.
Redigerat av Unregistereddacc42d3, 05 September 2014 - 10:17.
Postad 05 September 2014 - 11:42
Unregistered46f62999
-
Unregistered46f62999
-
Beroende
-
-
1007 inlägg
kan man ändra kvalitén på skype?
skypade igår med min vän och bilden var knappast lika bra som dom visar på olika videos när dom demonstrerar funktionerna.
har det med uppkoppling att göra? sitter med hyfsat bra bandbredd så känns som det inte är det.
känns lite utdaterat med den upplösning som det blev igår på en konsoll med så bra hårdvara samt kameran i kinect är väl högupplöst?
Postad 05 September 2014 - 11:57
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
kan man ändra kvalitén på skype? skypade igår med min vän och bilden var knappast lika bra som dom visar på olika videos när dom demonstrerar funktionerna. har det med uppkoppling att göra? sitter med hyfsat bra bandbredd så känns som det inte är det. känns lite utdaterat med den upplösning som det blev igår på en konsoll med så bra hårdvara samt kameran i kinect är väl högupplöst?
Använde båda Xbox One?
Postad 05 September 2014 - 12:20
Unregistered79b188d7
-
Unregistered79b188d7
-
Amatör
-
-
92 inlägg
Kan man använda Skype utan kinect?
Postad 05 September 2014 - 12:35
Unregistered46f62999
-
Unregistered46f62999
-
Beroende
-
-
1007 inlägg
Använde båda Xbox One?
ja d gjorde vi var tokigt dålig bild. såg inte vad det stod på hans tröja till ex. å då var den texten 7-10cm stra och han satt i ett stort ljust v-rum och ca 3m från kinecten
Postad 05 September 2014 - 12:39
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
ja d gjorde vi var tokigt dålig bild. såg inte vad det stod på hans tröja till ex. å då var den texten 7-10cm stra och han satt i ett stort ljust v-rum och ca 3m från kinecten
Konstigt. Ser det likadant ut när han kollar på sig själv i t.ex inställningarna för Kinect?
Postad 05 September 2014 - 12:57
robbot
-
robbot
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Hämtade ut min förbeställda xbox one på mediamarkt idag. Där hade de inte fått in day one edition från microsoft än. Så istället kunde jag välja att få en vanlig xbox one med Kinect. Som kompensation fick jag en extra handkontroll och 12 månaders guld medlemskap. Dead Rising 3 fick jag direkt på skiva. Fifa 15 och Forza 5 skulle komma som nedladdningskod nästa vecka.
Det var en trevlig överraskning.
Postad 05 September 2014 - 13:24
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Hämtade ut min förbeställda xbox one på mediamarkt idag. Där hade de inte fått in day one edition från microsoft än. Så istället kunde jag välja att få en vanlig xbox one med Kinect. Som kompensation fick jag en extra handkontroll och 12 månaders guld medlemskap. Dead Rising 3 fick jag direkt på skiva. Fifa 15 och Forza 5 skulle komma som nedladdningskod nästa vecka.
Det var en trevlig överraskning. 
Vilken service o kompensation
Postad 05 September 2014 - 13:30
Unregistered46f62999
-
Unregistered46f62999
-
Beroende
-
-
1007 inlägg
Konstigt. Ser det likadant ut när han kollar på sig själv i t.ex inställningarna för Kinect?
nej. samma sak för mig. han såg oss som 8-bitars figurer å vi honom men när man kollar inställningar för kinect är det mkt bra samt när vi tog kortet för kontaktbilden. nån mer än jag som blir av med sina loadouts i bf4 stup i kvarten? får göra om mina hela tiden så jävla störigt
Postad 05 September 2014 - 13:42
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Ja, det är en bugg i BF4. Finns tydligen ett sätt att "bli av" med den.
Gå in under inställningar under spelets gång och ändra något så att man sparar ändringen. När ändringen är sparad så behåller man sin loadout.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|