Xbox One
10195 svar till detta ämne
Postad 06 September 2014 - 13:07
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Hittar inte Super Time Force på svenska sidan.
Hittar inte det på någon utav de nya regionerna.
Min gissning är att man inte hunnit fått ut allt på en gång utan det läggs till successivt.
Har dock ställt frågan till utvecklarna av Super Time Force för att se vad de säger (finns till 360 i den svenska butiken).
Postad 06 September 2014 - 13:14
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Najs, jag gjorde jämförelsen på xbox.com bara. för han mummla om att han fick inte alls samma sökresultat som mig, och så fort jag bytte till swe sidan så saknades hur mycket som helst av US utbudet 
Det verkar vara något strul med det. Kommer inte upp alls åt mig heller i storen i dashboard. När jag har Sverige som region. Och när man försöker komma åt storen som är inbyggd i Ghost för köp. Så typ "låser" sig spelet och man kan endast komma till dashboard via homeknappen på handkontrollen. Dock så kan jag spela DLC kartorna som jag inhandlat i US när konsolen är i Svenska regionen. BF 4 dlc finns tillgängligt i vanliga Storen i dashboard. Så någon har sovit när dom har aktiverat den svenska storen.
Postad 06 September 2014 - 14:16
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Det verkar vara något strul med det. Kommer inte upp alls åt mig heller i storen i dashboard. När jag har Sverige som region. Och när man försöker komma åt storen som är inbyggd i Ghost för köp. Så typ "låser" sig spelet och man kan endast komma till dashboard via homeknappen på handkontrollen. Dock så kan jag spela DLC kartorna som jag inhandlat i US när konsolen är i Svenska regionen.
BF 4 dlc finns tillgängligt i vanliga Storen i dashboard. Så någon har sovit när dom har aktiverat den svenska storen.
Märkligt vad dom verkar ha fummlat med sverige släppet, ska dom översätta spelen också eller...
Postad 06 September 2014 - 14:32
Videotejp
-
Videotejp
-
Amatör
-
-
51 inlägg
Har samma missljud som en annan beskrev i tråden tidigare.. I dashboard. Har inget spel att testa med men folk säger att det enbart är i just dashboard. Låter som en gammal dålig hårddisk som står och skriver för fullt. Väldigt utmattande för öronen att höra på i längden så det är inget man kan leva med.
Fick konsolen igår. Standardutgåva utan kinect. Den började låta så fort jag pluggande in strömmen. Undra vad jag skall göra nu? Skeppa tillbaka och få en ny med samma problem? Ingen verkar ha fått en felfri utan missljud. Har läst på diverse forumtrådar.
Postad 06 September 2014 - 14:38
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Är det något fel på den här batchen då, tro? Har inte hört om det där tidigare.
Postad 06 September 2014 - 15:00
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
Är det något fel på den här batchen då, tro? Har inte hört om det där tidigare.
Inte jag heller har hört om det innan. Har jag läst rätt att det är läshuvudet på skivläsaren som går hela tiden och att det slutar om man stoppar i en skiva? (Heter det skiva?!)
Postad 06 September 2014 - 15:11
Unregistereddacc42d3
-
Unregistereddacc42d3
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Var ställer ni in svenska som region utan kontomigrering?
Postad 06 September 2014 - 15:31
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Var ställer ni in svenska som region utan kontomigrering?
http://1drv.ms/1uDUa4Yhär har jag ändrat min region. Och i varje region som du använt dig av och reggat ett kontokort, kan man använda sig av detta för att bara byta region smärtfritt. hur ofta som helst.
Postad 06 September 2014 - 15:35
Unregistered707c67ce
-
Unregistered707c67ce
-
Rookie
-
3 inlägg
Är det möjligt att ha ett svenskt bankkort registrerat på ett amerikanskt konto?
Postad 06 September 2014 - 15:53
Unregistered46f62999
-
Unregistered46f62999
-
Beroende
-
-
1007 inlägg
Tänkte ändra till us som region ikväll
Är det nåt man skall tänka på när man fixar med betalning mm eller finns det nån guide på vad man behöver göra?
Tycker utbud mm är så fattigt och vill få ut så mkt som möjligt av min konsol.
Som sagt, finns det nån vänlig själ som vet nån länk eller kan komma med info om hur man skall gå till väga?
För övrigt så fan så cool konsol och forza som e fritt i helgen är tokigt snyggt och härlig känsla i körningen.
Läser här att många fått felande konsoler, fasen så trist. Min är så tyst så jag hör inte min ens.
Köpte import via electroworld.
Postad 06 September 2014 - 16:11
La Cucaracha
-
La Cucaracha
-
Mästare
-
-
2830 inlägg
Är det möjligt att ha ett svenskt bankkort registrerat på ett amerikanskt konto?
Möjligt är det, också möjligt att kunna bli bannad då man bryter mot reglerna.
Postad 06 September 2014 - 16:11
ingvar
-
ingvar
-
Lärjunge
-
-
438 inlägg
Beror på dina krav på en htpc. En media spelare utvecklas nu, men är i beta så saknar mycket av filstödet samt funktioner som undertexter. Den tar ej hem metadata som xbmc kan (omslag, info osv) utan det kommer vara en renodlad spelare. Plex utvecklar en app, så kör du en plex server redan hemma så ska one kunna browsa och spela dess bibliotek. Annars är du med media spelaren låst till den externa disken (inget bläddra nätverket vad jag vet) Du kan även skicka video/bilder som en stream från din win7+ dator med "play to" funktionen, formatstödet beror på vad din one klarar (kan vara pga video appen också, eller media spelaren, men detta är jag osäker på)
IExplorer finns som en app, läsa webbaserade mail går, dock så har den inte alla funktioner som en pc webläsaew så beror lite på sidan helt enkelt. Flash t.ex stöds ej vad jag vet.
Japp, det ska fungera på samma sätt som 360. Dvs inte i spel(finns alltid undantag, men inget native stöd i spel då det kan ge fördel, och konsol ska vara på lika villkor imo) men du kan skriva meddelande, surfa och navigera i dashboarden dvs musen går ej navigera med vad jag erfarat.
Så inget jag rekomenderar, det är ddrygt att försöka tabba runt på hemsidor anpassade för en mus... handkontrollen är bättre.
Edit: jag navigerade till Gmail och Outlook för att jämför. Gmail fungerar mycket bättre på One än vad outlook gör. jag kunde inte klicka och få upp bilder från outlook utan bara de små thumbnailsen. Gmail/Drive var ingna problem att få upp deras bild bläddrare i fullskärm och klicka runt med.
Men jag skulle nog fortsätta kolla mailen i telefonen, snabbare. men har du Gmail och vill klicka upp bilder så funkar ju det för stunden.
Tack för ditt svar! Det är precis vad jag behöver veta! Det verkar som om jag får bygga mig en HTPC till (den gamla dog under värmeböljan för några veckor sedan)... Mvh, Ingvar
Postad 06 September 2014 - 17:00
maccswe
-
maccswe
-
Forumräv
-
-
611 inlägg
Kul att tråden har fått nytt liv av nya x1 medlemmar :-)
Läste att en match med x1:or utan Kinect ska ha diverse oljud för sig, men verkade enbart gälla dom utan Kinect.
Jag är med i betaprogrammet sedan det startade och är det någon ny ägare av x1 som är intresserad av att bli inbjuden så är det bara att adda mig som vän och skicka ett meddelande! Heter maccswe på xboxen!
Postad 06 September 2014 - 17:36
Unregistered707c67ce
-
Unregistered707c67ce
-
Rookie
-
3 inlägg
Möjligt är det, också möjligt att kunna bli bannad då man bryter mot reglerna.
Finns det någon som faktiskt blivit bannad pga detta? Surt isåfall, men antar att det är en risk man får leva med. Körde på PS3 innan jag bytte, då lirade jag med amerikanskt konto i flera år
Redigerat av Unregistered707c67ce, 06 September 2014 - 17:37.
Postad 06 September 2014 - 17:40
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3660 inlägg
Finns det någon som faktiskt blivit bannad pga detta? Surt isåfall, men antar att det är en risk man får leva med. Körde på PS3 innan jag bytte, då lirade jag med amerikanskt konto i flera år 
finns ingen som blivit bannad än inte utomlands heller.. Microsoft förlorar ju inget på detta men dom kan ju inte direkt uppmana folk att köpa billiga USA spel och skippa den svenska momsen...
Redigerat av jimjans, 06 September 2014 - 17:42.
Postad 06 September 2014 - 18:48
Black Ice
-
Black Ice
-
Amatör
-
-
94 inlägg
Var inte för förhoppningsfull om att få en fungerande konsoll tillbaka...
Här har du en tråd om problemet: http://forums.xbox.c....aspx?pi7962=18
Finns flera stycken där som har fått ett antal enheter utbytta, bara för att få tillbaka en med exakt samma problem. Fick själv hem en Day One igår med detta problemet, även en kompis till mig fick hem en igår, same thing there... Låter ju onekligen som ett mjukvaru-problem då det ju endast låter i dashboarden.
Hmm, finns det någon stans att ladda ner tidigare verisoner av OS'et för att "nergradera" via usb för att testa?
Postad 07 September 2014 - 13:46
Black Ice
-
Black Ice
-
Amatör
-
-
94 inlägg
Kom just hem med en ny, samma sak. Oljudet startade från början. Verkar vara alla konsoler från denna batch. Då är det illa!!!!!
Postad 07 September 2014 - 13:55
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
Kom just hem med en ny, samma sak. Oljudet startade från början. Verkar vara alla konsoler från denna batch. Då är det illa!!!!!
Är det den utan Kinect? En polare köpte en med Kinect och han hade inget sånt ljud. Låter den så här https://www.youtube....h?v=cLYQyF6hA0E
Redigerat av ppr74, 07 September 2014 - 13:57.
Postad 07 September 2014 - 14:01
Black Ice
-
Black Ice
-
Amatör
-
-
94 inlägg
Är det den utan Kinect? En polare köpte en med Kinect och han hade inget sånt ljud.
Låter den så här https://www.youtube....h?v=cLYQyF6hA0E
Yes, är versionen utan kinect. Ljudet stämmer också
Postad 07 September 2014 - 14:02
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
Yes, är versionen utan kinect. Ljudet stämmer också
Och det slutar om du startar ett spel eller stoppar i en skiva?
Postad 07 September 2014 - 14:05
Black Ice
-
Black Ice
-
Amatör
-
-
94 inlägg
Och det slutar om du startar ett spel eller stoppar i en skiva?
Då hörs det inte alls, verkar vara samma fel som många har med de senaste.
Postad 07 September 2014 - 15:12
Unregistereddacc42d3
-
Unregistereddacc42d3
-
Amatör
-
-
60 inlägg
http://1drv.ms/1uDUa4Y
här har jag ändrat min region. Och i varje region som du använt dig av och reggat ett kontokort, kan man använda sig av detta för att bara byta region smärtfritt. hur ofta som helst.
Tack, Jag märker nu, när jag loggar in på xbox.com att jag har GB som region, men har US Store på Xboxen. Snurrigt värre.
Postad 07 September 2014 - 15:15
Unregistereddacc42d3
-
Unregistereddacc42d3
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Loggar jag in på commerce.microsoft.com har jag fanimej fyra olika regioner - Tyskland, Sverige, Storbrittanien och USA. Hah.
I bästa världar så hade jag helst haft kontot på Sverige, men haft kvar US Store på boxen och köpa allt via gift cards.
Postad 07 September 2014 - 15:21
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Men varför håller ni på och ändrar region på xbox.com?
Det är ju bara att ändra i din One, till USA, lägga till ett kontokort (med amerikansk postadress) och sedan är det klart.
Jag har aldrig ändrat min region på xbox.com.
Postad 07 September 2014 - 15:22
Unregistereddacc42d3
-
Unregistereddacc42d3
-
Amatör
-
-
60 inlägg
För mig finns inte ens Sverige som ett alternativ på One.
Postad 07 September 2014 - 15:22
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Men varför håller ni på och ändrar region på xbox.com?
Det är ju bara att ändra i din One, till USA, lägga till ett kontokort (med amerikansk postadress) och sedan är det klart.
Jag har aldrig ändrat min region på xbox.com.
Man kan ju browsa och köpa spel via hemsidan också :-)
Postad 07 September 2014 - 15:33
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
bästa världar så hade jag helst haft kontot på Sverige, men haft kvar US Store på boxen och köpa allt via gift cards.
Men är inte giftcards regionslåsta? Eller kan man lösa in på vilket konto som helst bara man handlar i rätt region?
Postad 07 September 2014 - 15:37
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Man kan ju browsa och köpa spel via hemsidan också :-)
Jovisst, men är det värt det för att riskera att bannas? Jag tror det här är den stora risken för sånt föreligger.
Postad 07 September 2014 - 15:45
Unregistereddacc42d3
-
Unregistereddacc42d3
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Men är inte giftcards regionslåsta? Eller kan man lösa in på vilket konto som helst bara man handlar i rätt region?
Så har jag förstått det. Jag löste i alla fall in koder på GB innan jag bytte över till USA.
Postad 07 September 2014 - 15:47
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
Så har jag förstått det. Jag löste i alla fall in koder på GB innan jag bytte över till USA.
Men fattade jag rätt att ditt konto står på GB. I så fall går det ju inte att veta om giftcards är låsta eller inte.
Postad 07 September 2014 - 15:49
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3660 inlägg
Jovisst, men är det värt det för att riskera att bannas? Jag tror det här är den stora risken för sånt föreligger.
Så om du är i Sverige på besök så får du inte köpa spel via hemsidan? Hade de velat blockera detta hade dom låst de olika regionerna med hjälp av ip adressen..
Postad 07 September 2014 - 15:52
Chrester
-
Chrester
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Men om jag köper giftcards med säg europeisk valuta. Kan jag handla spel då om konsolen är inställd på usa som region?
Eller måste giftcardet då också vara på amerikansk valuta?
Känns som giftcards är lite säkrare att handla med.
Paypal ska väl funka också.
Redigerat av Chrester, 07 September 2014 - 15:54.
Postad 07 September 2014 - 15:56
Unregistereddacc42d3
-
Unregistereddacc42d3
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Men fattade jag rätt att ditt konto står på GB. I så fall går det ju inte att veta om giftcards är låsta eller inte.
Jag ska köpa ett gift card med US region - berättar hur det går ikväll.
Redigerat av Unregistereddacc42d3, 07 September 2014 - 16:29.
Postad 07 September 2014 - 15:56
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3660 inlägg
Men om jag köper giftscards med säg europeisk valuta. Kan jag handla spel då om konsolen är isntälld på usa som region? Eller måste giftcardet då också vara på amerikansk valuta? Känns som giftscards är lite säkrare att handla med. Paypal ska väl funka också.
Det är ju ingen skillnad om Microsoft bestämmer sig för att banna folk som köpt spel från fel land. Du använder ju kort även till paypal + tror du måste ha ett USA reggat paypal också för att köpa via en USA region
Postad 07 September 2014 - 16:07
Chrester
-
Chrester
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Jonas326 kommer med sanningen ikväll får vi hoppas
Postad 07 September 2014 - 16:31
Unregistereda7b0d7a3
-
Unregistereda7b0d7a3
-
Lärjunge
-
-
433 inlägg
Har samma missljud som en annan beskrev i tråden tidigare.. I dashboard. Har inget spel att testa med men folk säger att det enbart är i just dashboard. Låter som en gammal dålig hårddisk som står och skriver för fullt. Väldigt utmattande för öronen att höra på i längden så det är inget man kan leva med.
Fick konsolen igår. Standardutgåva utan kinect. Den började låta så fort jag pluggande in strömmen. Undra vad jag skall göra nu? Skeppa tillbaka och få en ny med samma problem? Ingen verkar ha fått en felfri utan missljud. Har läst på diverse forumtrådar.
Har samma strul med,låter ju som fan. Så kan det ju inte vara,undrar om alla one har det problemet?
Postad 07 September 2014 - 16:33
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3660 inlägg
Har samma strul med,låter ju som fan. Så kan det ju inte vara,undrar om alla one har det problemet?
nej alla har det inte mina två numera en hade har inte detta problem...
Postad 07 September 2014 - 16:38
Unregistereda7b0d7a3
-
Unregistereda7b0d7a3
-
Lärjunge
-
-
433 inlägg
Hur skall man gå tillväga,vänta på firmware update som kanske löser det. Eller lämna in den och ev få en felfri?
Fan kollar inte ms sina one innan dom skickar ut dom.
FAN ILLA MICROSOFT!
Postad 07 September 2014 - 17:23
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
Även om det funkar med gift card så finns det finstilt om det med. - Värde som uttrycks i en viss valuta får endast tillföras ett Microsoft-konto som har registrerats inom den jurisdiktion där sådan valuta erkänns som officiell valuta, och kan sedan endast användas i Microsoft-butiker tillgängliga inom denna jurisdiktion. Kontosaldot får inte omvandlas till någon annan valuta.
Postad 07 September 2014 - 17:44
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Även om det funkar med gift card så finns det finstilt om det med. - Värde som uttrycks i en viss valuta får endast tillföras ett Microsoft-konto som har registrerats inom den jurisdiktion där sådan valuta erkänns som officiell valuta, och kan sedan endast användas i Microsoft-butiker tillgängliga inom denna jurisdiktion. Kontosaldot får inte omvandlas till någon annan valuta.
Om man handlar med en vpn igång som pekar på usa? Men när man spelar så kör man utan? :-) om den går på ip dvs
Postad 07 September 2014 - 17:51
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
Jag tror inte det är någon risk med något av de här sätten. Men rent lagligt bryter du mot avtalet då betalningshistoriken på ditt svenska konto kommer att visa en insättning i dollar. Eftersom avtalet säger att endast svenska kronor får tillföras kontot.
Postad 07 September 2014 - 18:20
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3660 inlägg
Det är ju samma med playstation network men inte hört om nån som blivit bannad pga USA konto där heller kör ett själv pga av billigare spel...
Postad 07 September 2014 - 18:55
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3660 inlägg
Nån mer som upplever att det hackar när det gäller video i senaste betan?
Postad 07 September 2014 - 19:20
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
Nån mer som upplever att det hackar när det gäller video i senaste betan?
Inte själv, men det fanns en quest där man skulle testa det. Anmäl det via feedback om du fortfarande har hackningar.
Postad 07 September 2014 - 19:28
Nilzz
-
Nilzz
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Jag kommer köra vidare på mitt US-konto. Det är ju aldrig någon som har åkt dit såvitt vi vet. Men det är klart, någon ska ju vara först. *Jinx*
En helt annan sak som ni kanske kan hjälpa mig med som är ganska kass på datorkompomenter. Jag ska köpa en extern hdd till Xboxen. Förutom det uppenbara med USB 3.0 och minst 256 GB, vad är det mer man behöver titta på? Vill ju ha så snabb och tyst som möjligt, men det behöver inte vara någon värstingmodell.
Redigerat av Nilzz, 07 September 2014 - 19:28.
Postad 07 September 2014 - 19:34
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Jag kommer köra vidare på mitt US-konto. Det är ju aldrig någon som har åkt dit såvitt vi vet. Men det är klart, någon ska ju vara först. *Jinx*
En helt annan sak som ni kanske kan hjälpa mig med som är ganska kass på datorkompomenter. Jag ska köpa en extern hdd till Xboxen. Förutom det uppenbara med USB 3.0 och minst 256 GB, vad är det mer man behöver titta på? Vill ju ha så snabb och tyst som möjligt, men det behöver inte vara någon värstingmodell.
Tystast och dyrast är en SSD via USB3 då ssd ej har några rörliga delar låter den inget och den tål att flyttas på när den är igång. mer cach verkar vara en bra sak enligt dessa videos så ska en vettig extern disk vara snabbare än den interna, så man vill ha sina favoritspel på den externa disken. En av diskarna han nämner https://www.prisjakt...t.php?p=2388738https://www.youtube....umcT1kktRRVmX-qhttps://www.youtube....h?v=PIrvfTfeCp4
Redigerat av SKIBBE, 07 September 2014 - 19:59.
Postad 07 September 2014 - 20:12
Nilzz
-
Nilzz
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Tystast och dyrast är en SSD via USB3 då ssd ej har några rörliga delar låter den inget och den tål att flyttas på när den är igång.
mer cach verkar vara en bra sak
enligt dessa videos så ska en vettig extern disk vara snabbare än den interna, så man vill ha sina favoritspel på den externa disken.
En av diskarna han nämner https://www.prisjakt...t.php?p=2388738
https://www.youtube....umcT1kktRRVmX-q
https://www.youtube....h?v=PIrvfTfeCp4
Perfekt! Tack så mycket.
Postad 07 September 2014 - 20:14
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Perfekt! Tack så mycket.
np jag hade ej läst på något om det, så jag sitter här och är lite konfunderad på att den externa disken presterar bättre än den interna. USB3 är ju bra det vet jag. men att MS snålat så på interna disken är ju trist. Men enligt video postaren så tömde han hela disken och flytta till sin externa. förutom nån app bara. och det snabbade upp det mesta. (hur ingen aning) att nämna som han säger flera gånger i den andra videon, är att när man väl formaterat den externa i xboxen så blir den obrukbar (oformaterbar) i andra system för att förhindra att hackare kommer åt spelkod/saves. Men har ej forskat mer i den informationen så kan vara annat som gäller nu! ytterligare en test med extern disk (7200rpm) vs intern, nu med watch dogs https://www.youtube....h?v=2uYjxI7RZnw 23 sekunder snabbare
Redigerat av SKIBBE, 07 September 2014 - 20:20.
Postad 08 September 2014 - 09:05
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Fick en ~250MB stor update igår(eller de var då jag kollade system efter en) hittade ej vad den fixade. Jag är ej med i early acces, brukar ju alltid visas en "whats new" men bugg fixar?, svensk fix?
Postad 08 September 2014 - 09:10
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
Fick en ~250MB stor update igår(eller de var då jag kollade system efter en) hittade ej vad den fixade. Jag är ej med i early acces, brukar ju alltid visas en "whats new" men bugg fixar?, svensk fix?
Vad har du för version nu?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|