Modern Warfare 2
10726 svar till detta ämne
Postad 21 juli 2010 - 17:14
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
Nasty: '' ...tag då (andra) kvinnor som är tillåtna för er till hustrur - två eller tre eller fyra, men (begränsa er till) en enda om ni inte tror er om att kunna behandla dem alla lika...'' Koranen 4:3 " I samma kapitel Surah Nisa vers 129 säger Allah:
''Det är inte möjligt för er att ge era hustrur lika behandling i allt, hur uppriktigt ni än önskar det...'' Koranen 4:129  Djupa diskussioner under S&D-matcherna  Hur fan vi nu kom in på det där /Christian
Redigerat av Unregistered1331, 21 juli 2010 - 17:15.
Postad 21 juli 2010 - 17:36
HaDo
-
HaDo
-
Forumräv
-
-
674 inlägg
Postad 21 juli 2010 - 17:37
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
Jag har typ 36st "the show" å då spelar jag ju 97% SD
Postad 21 juli 2010 - 17:49
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Jag har typ 36st "the show" å då spelar jag ju 97% SD 
Inte illa. Tror jag har ~30st, men spelar mest mer köttiga spelformer.  Supernatural (kd över 10) tror jag närmar 150st nu.
Postad 21 juli 2010 - 19:10
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
14 "The show" 57 "Supernatural"
man ligger i lä
Redigerat av kerren, 21 juli 2010 - 19:14.
Postad 22 juli 2010 - 16:54
micke5721
-
micke5721
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
Hej, Jag spelar ~4 dagar i veckan ~2 timmar per gång men har aldrig mött någon det står [MHB] framför. Fast jag kör ju i och för sig 95% Team Deathmatch Express och 5% S&D. Är lite sugen på att gå med i en klan faktiskt. Vad krävs för att gå med i [MHB]? Har ej headset, kanske är krav för att spela i en klan? Min statistik är följande: Speltid: 8d 1h 33min Level: 53 (3:e varvet) Accolades:  Har som mål att alltid ha högst Kill/Death ratio  har fått det 361 ggr enligt ovanstående bild. Mitt alias: MICKE5721 VH Micke
Postad 22 juli 2010 - 17:04
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Jag är, och många andra, ganska dålig på att ha [MHB] som tagg... brukar bli olika för varje match ibland.  Speciellt om man spelar i fullt party.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 22 juli 2010 - 17:04.
Postad 22 juli 2010 - 18:02
Unregistered5bb908bc
-
Unregistered5bb908bc
-
Forumräv
-
-
718 inlägg
Är lite sugen på att gå med i en klan faktiskt. Vad krävs för att gå med i [MHB]? Har ej headset, kanske är krav för att spela i en klan? VH Micke
Skriv MHB som klantag och kör! I vår "klan" spelar vi för att det är kul. Inga krav här inte, men det är ju inte så kul om man ej har headset då du för oss andra i laget blir som vilken random-tysk som helst  du kan ju börja med att adda några av oss som skriver mycket i tråden... jag skänker dig härmed mitt nick: Eapea
Postad 22 juli 2010 - 18:05
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
Game On Ikväll efter 21 när man slutat jobbet, sen e det bara 8timmar imorgon och sedan börjar den underbara semestern som inte kommer innehålla några game timmar för min del.... Ska äntligen ta mej ut i solen eftersom alla verkar tro att det regnar så mkt i åtvid då jag alltid e game on! Men ses på slagfältet ikväll grabbar!
Postad 22 juli 2010 - 18:10
Unregistered5bb908bc
-
Unregistered5bb908bc
-
Forumräv
-
-
718 inlägg
Game On Ikväll efter 21 när man slutat jobbet, sen e det bara 8timmar imorgon och sedan börjar den underbara semestern som inte kommer innehålla några game timmar för min del.... Ska äntligen ta mej ut i solen eftersom alla verkar tro att det regnar så mkt i åtvid då jag alltid e game on! Men ses på slagfältet ikväll grabbar!
de är ju bara flytta ut soffan på balkongen Ekaa sol i nacken och spel  edit. btw. så blir det spel ikväll igen för min del
Redigerat av Unregistered5bb908bc, 22 juli 2010 - 18:11.
Postad 22 juli 2010 - 21:32
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Mitt tålamod med det här spelet ligger nära noll nu. Men jag ger inte upp.
Upplevde något väldigt skumt nyss, som pågick i samtliga de matcher jag spelade.
Min "gubbe" rörde sig av själv. Helt plötsligt kunde man glida iväg åt nått håll, som nån slags jäkla moonwalk. Likaså var ljudet ur synk när jag tex satte ner en claymore & "klicket" kom 1 sekund efter själva nedsättningen.
Likabra å tillägga att jag hade full ping samt nyladdad kontroll
Det var i alla fall en ny upplevelse
Postad 22 juli 2010 - 22:58
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1 059 inlägg
Det där låter som ett typiskt lagg som uppstår titt som tätt trots att alla kan ha fulla staplar osv. Bara att vänta på Host Migration eller att bli utkastad i lobbyn.
Postad 22 juli 2010 - 23:21
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
FUCK YOU GUYS!
kan man för **** få prova CARNIVALE!!! ska vota ut din mamma döden!
Postad 23 juli 2010 - 09:28
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Det där låter som ett typiskt lagg som uppstår titt som tätt trots att alla kan ha fulla staplar osv. Bara att vänta på Host Migration eller att bli utkastad i lobbyn. 
Jo nån form av lagg måste det vara. Även om lagg oftast innebär att bilden rycker som en tok och man far in i väggar och annat. Effekten fanns kvar när jag bytte server. Men skit samma, det blev ändå bara en 10-minuters session denna gång oxå
Postad 23 juli 2010 - 10:56
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
testade nyss att spela lite online för första gången på länge igen, men efter ett längre uppehåll med fps så var det väldigt ovant och blev nästan illamående  men efter ett par matcher så gick det allt bättre, dock gick det inte bättre med att döda någon  men det var faktiskt roligt att få spela lite igen, får nog ta och köpa alla nya banor när semestern är slut och börja spela lite igen
Postad 23 juli 2010 - 13:54
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1 029 inlägg
FUCK YOU GUYS! 
kan man för **** få prova CARNIVALE!!! ska vota ut din mamma döden!

Fy fasiken,ja grät nästan ett tag där! Var så jäkla kul att den banan kom flera ggr oxå Tyckte synd om dig ett tag där.....nästan!
Postad 23 juli 2010 - 14:58
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Hej och hå, rabbit är tillbaka efter några dagars "riktig semester" vid sommarstugan som är belägen mitt ute i de djupa Värmlandsskogarna. Ingen TV, ingen mobil (noll mottagning där ute), inget internet och absolut inget COD:ande. Det var som att förflyttas tillbaka till medeltiden (dock med ström, rinnande vatten och kaffebryggare).
Trots mitt tekniska handikapp var det rätt skönt att fly undan ett tag, men nu är jag tillbaka i civilisationen igen och jag känner hur PS3:an ropar efter mig (är det bara jag som har en inre röst i huvudet som påstår att han är mitt PS3?), så ikväll blir det nog lite spelande skulle jag tro.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 23 juli 2010 - 15:00.
Postad 23 juli 2010 - 15:01
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
Fy fasiken,ja grät nästan ett tag där! Var så jäkla kul att den banan kom flera ggr oxå Tyckte synd om dig ett tag där.....nästan! 
haha underbart roligt var det
Postad 23 juli 2010 - 15:15
HaDo
-
HaDo
-
Forumräv
-
-
674 inlägg
Va in å spela en stund nu. Fy f-n va dåligt de gick!! Kommer in senare ikväll när man fått lite dricka i sig. Semester!
Postad 23 juli 2010 - 16:29
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Kommer in senare ikväll när man fått lite dricka i sig. Semester!
Ja, för då brukar det ju gå så mycket bättre...
Postad 23 juli 2010 - 18:09
Unregistered4e6af80a
-
Unregistered4e6af80a
-
Användare
-
-
236 inlägg
Tjena, har ej skrivit i denna tråden förr, med risk för att bli ärkebuserad har jag funderar ett tag på varför det finns så många camp hatare?
Jag kör uteslutet FFA och jag menar man har ju olika strategier på alla banor, vissa av dom är det bäst att campa lite andra inte. Jag menar målet med FFA är ju att få 30 kills först. Sen varierer det ju vilka man möter också, är alla andra helt kass kan man ju köra andra strategier.
Jag anser att den bäste FFA:aren är den som bäst kan anpassa sin kunskap till banan och motståndet men får ofta hat meddelanden för att jag campat och oftast då jag absolut inte campat utan sprungit omkring hela tiden. Tror mest det är "bad loosers" som skriver.
Sen hur fan gör man åt alla boostare, DET är något som förstör spelet. Hatar dom, hör jag några så byts målet mot att få död på dom istället.
//Mack745
Postad 23 juli 2010 - 19:05
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1 059 inlägg
Det finns ju olika typer av campare men de som är mest irriterande och gör att jag generellt säger att jag hatar campare är de som bara sitter i ett hörn och väntar på att någon ska springa förbi - "hörncampare" kan vi kalla dem.  Sen finns de dessa irriterande människor som campar genom att välja det minsta rummet på hela kartan för att sätta upp claymores i alla öppningar och sitta och titta ut genom ett fönster.
Folk som "patrullerar" ett lite mindre område kan ofta vara lite jobbiga och lite "campiga", men de brukar man iallafall ha en chans att döda.
Angående arga meddelanden om att man campar när man springer omkring tror jag bara handlar om dåliga förlorare.
Boosters finns det nog inte mycket att göra åt förutom att jaga och jaga tills dem lämnar matchen. Eller om IW tar bort Tactical Insertion, vilket låter högst otroligt att det skulle hända.
Postad 23 juli 2010 - 19:12
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Campare är kärringar, så är det bara. Fegisar som inte vågar kämpa för sina kills, utan bara sitter å väntar in sina offer. No guts no glory
Finns såklart undantag när det gäller att försvara vissa taktiska områden. Men folk som utnyttjar glitchar, campar, boostar osv är inte vatten värda i mina ögon.
Postad 23 juli 2010 - 19:16
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Jag blir ofta kallad kampare....
När jag spelar FFA väljer jag ett område och "äger det". Man patrullerar och dödar alla man kommer åt därifrån, strax myllrar det av fiender i området som alla vill ha revansch så mycket att döda utan att behöva jaga runt hela kartan....
Jaga runt kartan i FFA är i regel = självmord då det alltid spawnar nån precis bakom ryggen då.
Postad 23 juli 2010 - 20:28
Unregistered4e6af80a
-
Unregistered4e6af80a
-
Användare
-
-
236 inlägg
Jag blir ofta kallad kampare....
När jag spelar FFA väljer jag ett område och "äger det". Man patrullerar och dödar alla man kommer åt därifrån, strax myllrar det av fiender i området som alla vill ha revansch så mycket att döda utan att behöva jaga runt hela kartan....
Jaga runt kartan i FFA är i regel = självmord då det alltid spawnar nån precis bakom ryggen då.
Precis... så kör jag med men som sagt många kallar det kamping....
Postad 23 juli 2010 - 22:50
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
Det finns ju olika typer av campare men de som är mest irriterande och gör att jag generellt säger att jag hatar campare är de som bara sitter i ett hörn och väntar på att någon ska springa förbi - "hörncampare" kan vi kalla dem. Sen finns de dessa irriterande människor som campar genom att välja det minsta rummet på hela kartan för att sätta upp claymores i alla öppningar och sitta och titta ut genom ett fönster. *host*kimvas*host*
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 23 juli 2010 - 22:51.
Postad 23 juli 2010 - 23:38
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Uäk! Riktigt urusel cod-dag för min del. Inte kul när man känner hur det skiter sig på bana efter bana... Nåja, får komma igen någon annan dag istället.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 23 juli 2010 - 23:38.
Postad 23 juli 2010 - 23:49
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
*host*kimvas*host* 
Han har sin strategi att försvara spawnområdet kan vi väl endå säga? Det är ju bara att lägga upp taktiken annorlunda om man vet (nu tar jag dej som exemepel kimvas) att fii sitter i spawn med clays så varför springa dit och ta livet av sej? Bättre att vänta ut såna spelare. Kan bli jävligt trött på rushare ibland med, men de e oftast om jag tar fram gamla fina bettan (intervention) och försöker riva huvudet av några fiender och så slutar det med att polly eller status kommer med sina ump's i ryggen (ta detta som en komplimang att ni blir omnämda i denna text  ). Detta kan göra mej irriterad men va fan, alla spelar ju på sitt sätt. Sen tycker jag att folk börjar bli lite barnsliga som lämnar matcher för att deras skott inte dödade fii i en närkamp, hur fan lyckades vi spela detta spel i början när vi hängde i från match till match utan att någon gav upp? Nu blir de dropps fort som fan ofta, och de kan göra mej ännu mer irriterad. Visst vi e några som lirat S/D mkt ihopp och kan precis vad den andra gör i vissa situationer och snackar bra. Men om man nu random joinar och hamnar i andra laget så var med på att man kanske får pisk tills man blir intagen i "MHB" laget. Ps: Tack för trevligt game ikväll status, nasty, banditen, cloud, eapea, kimvas, polly, hippo mfl.
Postad 24 juli 2010 - 00:07
Unregistered6f4e89a3
-
Unregistered6f4e89a3
-
Forumräv
-
-
887 inlägg
För o citera Gert Fylking "ÄNTLIGEN!!" nu fick ja min skalle....
Postad 24 juli 2010 - 00:34
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
För o citera Gert Fylking "ÄNTLIGEN!!" nu fick ja min skalle....
Grattis banditen!
Postad 24 juli 2010 - 02:15
Keberos07
-
Keberos07
-
Användare
-
-
129 inlägg
Kvällens citat kom från en "klan" med det underbara namnet "a|ss", tydligen körde de volvo 245
"Fan vi måste byta campar plats!"
Detta kom precis när motståndet stormade höghuset på "Crash"
Ja det säger ju en del om deras spelsätt
Postad 24 juli 2010 - 06:39
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1 134 inlägg
*host*kimvas*host* 
Ursäkta att jag säger det här, men... nu var du faktiskt mer än lovligt töntig. Det är oftast trist med taskig stämning. Och om du menade det med glimten i ögat, är det ett tips att använda en annan smiley än den du just använde. Nå, jag måste väl säga något allmänt också. Vi har väl bara kört S&D tillsammans, vilket är ett nytt spelsätt för mig. Och jag är inte tillräckligt bra överhuvudtaget för att springa iväg och reflexdominera. Så är det bara, men jag har heller aldrig hävdat något dylikt. Jag sätter claymores i S&D där jag tror att fienden kan komma att snubbla över dem. Jag sätter dem inte för att skydda mig själv. S&D är ju dessutom så utformat att claymores ligger kvar även efter man har dött - extra powerful. Jag campar inte på capture the flag, demolition, eller domination som jag har kört med några andra här. Där är jag också rudis, och går normalt extrema minusrundor eftersom jag mer eller mindre alltid rusar mot flagga eller bomb. Kan man förresten campa på S&D - egentligen? Det finns max sex fiender och man har en bomb att planta eller att defusa. Och om någon skulle campa på S&D, inklusive mig, så är det väl jordens minsta problem? Planta bomben och vänta på att jag måste krypa fram, eller defusa den bomb som mina lagkamrater har plantat. Nåja, jag erkänner rakt av iaf att jag inte rusar. Det har jag inte självförtroende nog för att göra. Jag tycker inte att jag vet fiendens normala löpvägar. Jag har ärligt talat fullt sjå att veta var bombplatserna är ibland. Fast just den biten har blivit bättre... Jag tycker för övrigt att Ekaa har rätt när han säger att alla spelar på sitt sätt. Om jag vet att Nasty, Polly eller Ekaa ofta kommer springande ner längs högersluttningen från växthuset på Estate, så är det väl inte så konstigt om jag inte springer uppför växthustrappan och säger hej till en laddning bly? Och om jag är så korkad och förutsägbar (vilket jag tyvärr ofta är, det erkänner jag), så hur svårt är det att tackla problemet?  Hursomhelst så är de roligaste matcherna (enligt mig då) de som innehåller olika spelstilar, så att matcherna blir variationsrika. Spelet i sig innehåller en del att irriteras på, men jag tycker inte att vi ska börja hoppa på varandra för den sakens skull. Det om något, borde vara irriterande. Att spela ska väl vara kul?
Redigerat av Kimpost, 24 juli 2010 - 06:41.
Postad 24 juli 2010 - 09:36
Unregistered5bb908bc
-
Unregistered5bb908bc
-
Forumräv
-
-
718 inlägg
Bra skrivet Kimvas, angående camping på S/D så känner jag att det ibland kan bli lite löjligt när anfallarna inte försöker ta sig igenom vårt försvar och istället hoppas att försvararna skall tröttna på att vänta och istället försöka jaga upp "anfallarna"
Vi hade en match igår på sopbanan Salvage igår där allt som oftast blir på detta vis, att anfallarna stannar kvar i sitt spawnhus och jag vet att jag själv inte orkar sitta och vänta 3 minuter på att de ska springa ut och bli dödade så det brukar sluta med att vi springer till dom istället med olika resultat. Detsamma brukar ske på Rundown eftersom det är relativt enkelt att hålla alla tre broarna utan att någon springer över. Och om man som anfallare inte kutar över direkt när matchen startar kommer man oftast inte över alls, (om vi har ett organiserat försvar  )
Postad 24 juli 2010 - 10:45
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
...ofta kommer springande...
Det där är ofta väldigt effektivt. Finns väldigt många som nästan alltid rusar direkt till ens spawn och fösöker flanka. Vet man det och väntar ut dem i spawn så kan man ganska lätt ha ihjäl dem. Resultatet brukar bli att de blir väldigt sura och man blir kallad kampare... jag tycker det är strategiskt. Om man rushar fram till en strategisk position och väntar ut en FI där som man räknar med kommer blir man också kallad kampare. Man ska nog egentligen alla samlas i mitten på banan på två linjer, räkna ner och skjuta samtidigt. Då blir det rättvist för alla kampare och rushare. Jag campar inte på capture the flag, demolition, eller domination som jag har kört med några andra här. Där är jag också rudis
Spelformer utöver TDM är alltså nytt för dig?
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 24 juli 2010 - 10:53.
Postad 24 juli 2010 - 12:31
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Postad 24 juli 2010 - 12:49
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2 532 inlägg
Ja gnäll ja...
Till en början så var det lite kul att lyssna på det och det är klart att man ska få gnälla lite när man dör. Dock med måtta.
Tycker det har blivit lite dålig stämning på sistonde och de som alltid var glada oavsett vad innan gnäller nu nästan värst av alla. Synd som fan för när vi har kul i en lobby så är det verkligen kul
"UMP-noob", "Claymore b*g" får man allt som oftast höra fastän man då losar med 0-3 och går 1 - 3 i stats..
Detta funkade innan men helt plötsligt så är man en oäkting för att man använder det.
Det lär ju iaf inte vara åldern som spelar in då medelåldern här nog är lite äldre än många andra som spelar och det är just därför som jag började lira med er. Ni verkade vettiga och lirade mest för skojs skull. Men konceptet "griniga gamla gubbar" kanske spelar in på den punkten
Ang. camping och icke-camping så håller jag med de flesta här ovanför. Patrullera i FFA ser jag inget fel i - inte camping. Sitta i ett hörn och grilla korv - camping.
Sen finns det ju andra hatobjekt också såsom OMA - DC - Noobtube och commando, men vafan allting har sina egna tillvägagångssätt och till slut är det den som har bäst spelsinne som vinner.
Nu säger jag inte heller att jag inte gnäller för fy fan jag är nog den negativaste personen du kan hitta. Dock så istället för att skrika ut hatord genom micken så muttrar jag istället dessa för mig själv och sen ger jag igen på "den där jäveln"
So would you rather share a beer with your friends, or w(h)ine by yourself...
Redigerat av Birkanoff, 24 juli 2010 - 12:51.
Postad 24 juli 2010 - 12:53
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1 059 inlägg
Om jag blir förbannad och gnäller lite för att jag dör av en claymore så är det oftast för att jag själv är dum nog att alltid springa in i dem och verkar dras som en magnet till dem.
Postad 24 juli 2010 - 12:56
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2 532 inlägg
Om jag blir förbannad och gnäller lite för att jag dör av en claymore så är det oftast för att jag själv är dum nog att alltid springa in i dem och verkar dras som en magnet till dem. 
Det är det jag kallar rättfärdigat gnäll  Speciellt om allt hänger på mig och man lyckas med den enkla  Då måste man gnälla för att man vet hur lätt det såg ut i Game winning kill cam..
Postad 24 juli 2010 - 15:54
micke5721
-
micke5721
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
Hej, Jag är totalt ruids på det här med teamspeak  . Om jag köper ett sånt här https://www.prisjakt...kt.php?p=371850 då kan jag höra vad mina teamkompisar säger men inte fienden, sant? Övrigt ljud i spelet går ut i högtalarna som normalt, man hör inte teamkompisarnas snack i högtalarna, sant? Är grymt sugen att lira med er men tänkte fixa nått så jag kan höra er, känns lite dumt annars  . VH Micke
Postad 24 juli 2010 - 16:25
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1 134 inlägg
Hej,
Jag är totalt ruids på det här med teamspeak . Om jag köper ett sånt här https://www.prisjakt...kt.php?p=371850 då kan jag höra vad mina teamkompisar säger men inte fienden, sant?
Övrigt ljud i spelet går ut i högtalarna som normalt, man hör inte teamkompisarnas snack i högtalarna, sant?
Är grymt sugen att lira med er men tänkte fixa nått så jag kan höra er, känns lite dumt annars .
VH Micke
Du hör dina levande lagkamrater, men inte fienden. Utom i lobbyn, då hör alla varandra. När du är död kan du prata med andra döda. Värsta andevärlden det där. I FFA hör alla varandra hela tiden. Defaultinställningen innebär att du hör snacket i headsetet och inte i högtalarna, men det går att ändra om du skulle vilja. Jag tror att man till och med kan använda en singstar-mikrofon om man vill. När mitt headset står på laddning har det hänt att jag låter min PSEye vara mikrofon. Men då låter det som jag bajsar, sägs det (kan också delvis bero på att jag bor i gnällbältet), så det är nog bättre att låta det vara tyst då...
Postad 25 juli 2010 - 00:25
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1 379 inlägg
Kan bli jävligt trött på rushare ibland med, men de e oftast om jag tar fram gamla fina bettan (intervention) och försöker riva huvudet av några fiender och så slutar det med att polly eller status kommer med sina ump's i ryggen (ta detta som en komplimang att ni blir omnämda i denna text ). Detta kan göra mej irriterad men va fan, alla spelar ju på sitt sätt.
.
Ps: Tack för trevligt game ikväll status, nasty, banditen, cloud, eapea, kimvas, polly, hippo mfl.
Känns hedrande att bli nämnd i din text  Vilket antagligen kan tolkas som så att jag lyckad att döda några fiender. Nää nu skall jag fortsätta supa så får det blu bakis COd imorgon  // XxXpollyQSxXX
Postad 25 juli 2010 - 01:28
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Nattens ord: Commando-neger! (sagt av den där braxen-någonting-grabben när han fick en kniv i ryggen)
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 25 juli 2010 - 01:32.
Postad 25 juli 2010 - 04:32
threnode81
-
threnode81
-
Lärjunge
-
-
388 inlägg
Körde lite fyllecod för första gångnen nyss. Det var bland det mest jobbiga jag varit med om. Fick först sänka sensenm till 3 från 10, reflexerna var somn helt borta. Jarre joinade och det lät som han var fuller han med.  körde några tdm och k/d-ration vsar inte bra. blev typ 5-15 i varje match. Men en kul upplevelse var det iaf.
Redigerat av threnode81, 25 juli 2010 - 04:33.
Postad 26 juli 2010 - 09:55
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
Körde lite FFA nyss. Stabil host, inga boosters och bra motstånd; 30-4. Då är det kul
Och ni som spelat med mig så är det inget campande här inte
/Christian
Postad 26 juli 2010 - 10:17
Johnsson1975
-
Johnsson1975
-
Forumräv
-
-
922 inlägg
Körde lite FFA nyss. Stabil host, inga boosters och bra motstånd; 30-4. Då är det kul
Och ni som spelat med mig så är det inget campande här inte 
/Christian
Sköna siffror Christian! Har haft lite vila från spelet nu, både frivilligt och ofrivilligt. Men ska försöka komma in lite i veckan!
Postad 26 juli 2010 - 10:23
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Vi var några som körde Barebones objective igår, så helt plötsligt möter vi en hel klan som taggar [MHB]. Riktigt kul motstånd och de var inte alltför fula i mun heller som många klaner brukar vara. De hotade dock med ett och annat javelinrelaterat.
Postad 26 juli 2010 - 17:00
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Körde lite fyllecod för första gångnen nyss. Det var bland det mest jobbiga jag varit med om. Fick först sänka sensenm till 3 från 10, reflexerna var somn helt borta. Jarre joinade och det lät som han var fuller han med. körde några tdm och k/d-ration vsar inte bra. blev typ 5-15 i varje match. Men en kul upplevelse var det iaf. 
Ja, man var riktigt på lyset då = inte många rätt när man spelar, lol
Postad 26 juli 2010 - 19:08
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
Vi var några som körde Barebones objective igår, så helt plötsligt möter vi en hel klan som taggar [MHB]. Riktigt kul motstånd och de var inte alltför fula i mun heller som många klaner brukar vara. De hotade dock med ett och annat javelinrelaterat. 
Ja dom var riktigt trevliga! Synd att vi pajade deras (förmodade) win-streak
Postad 26 juli 2010 - 20:27
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
morlock och doro ni är fruktansvärda människor
Postad 26 juli 2010 - 20:59
Unregistered4e6af80a
-
Unregistered4e6af80a
-
Användare
-
-
236 inlägg
Tjena grabbar Mack745 här, ni som är proffs, är det så att det dyker upp möjligheter att uppgradera vapen ytterligare när man går över i prestige? Har hört rykten om det, var någon som hittat ak47 med "explosiva skott"
eller något liknande. Finns det några fördelar förutom fler platser att bygga gubbar?
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Baffelvägg
Anton
2025-05-24 08:28:29
-
JBL 4309 vs 708i
Anton
2025-05-23 13:58:22
-
Botten av lådan limmas.
Anton
2025-05-23 13:48:01
-
Seas L26roy Nr2
Anton
2025-05-22 21:14:10
-
Bio front med duk på plats
Globe
2025-05-22 08:43:45
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|