Angående AK47 Explosive Rounds så har jag för mig att det är någon bugg så att det bara står det.
![]() |
![]() |
![]() |
373:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 26 juli 2010 - 22:26
Angående AK47 Explosive Rounds så har jag för mig att det är någon bugg så att det bara står det.
Postad 27 juli 2010 - 06:39
Vi var några som körde Barebones objective igår, så helt plötsligt möter vi en hel klan som taggar [MHB]. Riktigt kul motstånd och de var inte alltför fula i mun heller som många klaner brukar vara. De hotade dock med ett och annat javelinrelaterat.
Vad kul... för ER!

Hur många fick du med javelinen på Trailor park egentligen? Det small ju precis hela tiden!
Redigerat av Kimpost, 27 juli 2010 - 06:47.
Postad 27 juli 2010 - 10:02
Blev ett par stycken, ni var så snälla att klunga ihop er så jag fick en 3-4 trippelkills iaf.Vad kul... för ER!
Hur många fick du med javelinen på Trailor park egentligen? Det small ju precis hela tiden!

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 juli 2010 - 10:02.
Postad 27 juli 2010 - 17:55

Postad 28 juli 2010 - 14:22

ska nog ta och köpa dom nya banorna också .
nu har jag inte spelat på länge så jag kanske kommer ihåg fel, eller är det väldigt många nu för tiden som quickscopar och är väldigt duktiga på det? minns inte att det var så förr.
Postad 28 juli 2010 - 15:43
nu har jag inte spelat på länge så jag kanske kommer ihåg fel, eller är det väldigt många nu för tiden som quickscopar och är väldigt duktiga på det? minns inte att det var så förr.
De har tyvärr förökat sig som myror, skittrist

Postad 28 juli 2010 - 15:54

Postad 28 juli 2010 - 16:39
fattar inte varför folk gnäller på quickscopare, det krävs ju trots allt skicklighet att hålla på med det, det enda som är störigt är när folk ska försöka no-scopa alla hela tiden på SnD och så failar de. Jag quickscopar själv också när jag känner för det
du menar väl inte att jag gnäller om det för då får du nog läsa mitt inlägg en gång till, jag skrev ju till och med att det var många som var duktiga på det
Postad 28 juli 2010 - 16:40
Här har du en snubbe som borde använda siktet lite mer... http://www.youtube.c...h?v=MGdWIn_0Yucfattar inte varför folk gnäller på quickscopare, det krävs ju trots allt skicklighet att hålla på med det, det enda som är störigt är när folk ska försöka no-scopa alla hela tiden på SnD och så failar de. Jag quickscopar själv också när jag känner för det
Postad 28 juli 2010 - 18:09
fattar inte varför folk gnäller på quickscopare, det krävs ju trots allt skicklighet att hålla på med det, det enda som är störigt är när folk ska försöka no-scopa alla hela tiden på SnD och så failar de. Jag quickscopar själv också när jag känner för det
Varför tycker du att det är störigt med no-scopare när de failar? Då vinner du ju?
Postad 28 juli 2010 - 20:19
Den största anledning till att jag gnäller på quickscopare är att snarare att det är ett symptom på vad som är så fel i det här spelet. Det är en helt ###### ologisk företeelse i ett spel. ###### aim-assist.
Meeen, trots det så spelar jag vidare, ofta endast för att hämnas på Quickscopare.

EDIT: finslipade mitt resonemng lite.

Redigerat av OWC, 28 juli 2010 - 20:48.
Postad 28 juli 2010 - 23:24
Han syftade nog på folk från hans lag som försöker scopa, men som misslyckas och förstör för laget.Varför tycker du att det är störigt med no-scopare när de failar? Då vinner du ju?
Själv blir jag inte speciellt irriterad på quickscopare som jag kan bli på tubtöntar och commandotomtar, men som OWC skrev så är det ju en "bugg" i spelet som vissa utnyttjar och det tycker jag är tråkigt. Speciellt också om det är en matchavgörande kill i exempelvis S&D.
Det bästa vore väl om IW tog bort aim asist helt och hållet på korta avstånd för alla snipervapen, så skulle quickscope vara ett minne blott, men de har ju inte fixat problemet hittills så det lär väl inte inträffa.
Kul spel idag och under kvällen grabbz!

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 29 juli 2010 - 05:13.
Postad 29 juli 2010 - 09:23
Har själv spelat rätt mycket FFA men aldrig dykt på dylika boostnästen.

HQ kan vara rätt kul om man är fullt party, men allt för ofta blir det en kamp om vem som har flest granatkastare och semtex eller RPG.... Jag håller med dig Christian att HQ måste vara djävulens påfund. Tycker det är riktigt tråkigt att spela det.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 29 juli 2010 - 09:24.
Postad 29 juli 2010 - 10:35
Ny skön boosthuntingvideo http://www.youtube.c...h?v=P9zVgL1BWfg
Har själv spelat rätt mycket FFA men aldrig dykt på dylika boostnästen.
Riktigt trevlig video. Det är helt sjukt hur mycket folk fuskar i det här spelet.
Jag har några enstaka gånger stött på fyra-fem stycken som boostat tillsammans. Har aldrig lyckats ta alla i en smäll dock.
Postad 29 juli 2010 - 18:21
HQ kan vara rätt kul om man är fullt party, men allt för ofta blir det en kamp om vem som har flest granatkastare och semtex eller RPG...
Ännu värre med HC HQ. Fy fan.
Postad 30 juli 2010 - 09:08

Postad 30 juli 2010 - 09:52
Ny skön boosthuntingvideo http://www.youtube.c...h?v=P9zVgL1BWfg
Nice, men varför hamnar aldrig jag i sådana matcher?

Förresten, hur spränger han C4 utan remote? Jag brukar inte lira med C4, men har för mig att man spränger med remoten...
Postad 30 juli 2010 - 09:55
Sätt en claymore intill dem och skjut sönder så får man både Clay-Moore och Counter Claymore.

aber715: Dubbeltryck på fyrkant för att detonera.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 30 juli 2010 - 09:58.
Postad 30 juli 2010 - 10:43
Sen fick jag ett glatt meddelande om "fuckin lagg switch...", vilket jag såklart inte gjort mig skyldig till. Ingen ###### aning om hur det går till.
Så vad hände? Var det sedvanligt lagg eller nån annan mörk makt?

Postad 30 juli 2010 - 11:21
Hade två skumma matcher igår där skärmen plötsligt kunde bli helt svart. Efter några sekunder rullade spelet igång igen. Sen svart ännu en gång. Spelet toklaggade dessutom. Folk föll bort av alla möjliga konstiga anledningar.
Sen fick jag ett glatt meddelande om "fuckin lagg switch...", vilket jag såklart inte gjort mig skyldig till. Ingen ###### aning om hur det går till.
Så vad hände? Var det sedvanligt lagg eller nån annan mörk makt?
alltså så var du host när det höll på såhär!
dax att byta internet leverantör kanske
Postad 30 juli 2010 - 11:59
Det roliga var i alla fall att bli anklagad för "lag switch", som jag inte har en aning om hur det funkar

Problemen försvann efter dessa två matcher. Även då var jag host

Postad 30 juli 2010 - 12:20

Apropå det, så kör jag bara hardcore nuförtiden

Postad 30 juli 2010 - 13:16
Själv går jag igång på fötter och tår.Jag tankar inte ner, jag lägger UPP
![]()

/Christian
Postad 30 juli 2010 - 13:21
Synd att det inte finns något barebones hardcore...Jag tankar inte ner, jag lägger UPP
![]()
Postad 30 juli 2010 - 13:55
Synd att det inte finns något barebones hardcore...
Extrem variant på nekrofili?

Postad 30 juli 2010 - 14:32
1. Börja din FFA-match som åskådare. Kolla runt lite vad alla sysslar med innan du hoppar in. Ingen boostare på banan, lämna matchen (eller spela en vanlig omgång utan boostare).
2. Ninja är bra, eftersom de inte hör dig. Annars är Sitrep bra, eftersom man ser boostarnas tactical insertions.
3. Cold blooded, så du slipper bry dig om det som flyger.
4. Equipment = Semtex eller C4. C4 känns ju lite coolare iofs.
5. Valfri dämpad bössa.
6. Secondary = RPG (Javelin är visserligen coolare, men då får man offra effektivitet för coolhet. Kan det iofs mycket väl vara värt).
Det är en lite speciell känsla när man ligger ett par meter ifrån ett par boostare innan man kastar in en semtex på en av dem.
Morlock. Spelar du in några av dina booster-jakter? Om inte, gör det!

Redigerat av Kimpost, 30 juli 2010 - 14:48.
Postad 30 juli 2010 - 18:32
Postad 30 juli 2010 - 22:40

Välkommen tillbaks benni!!!
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 30 juli 2010 - 22:40.
Postad 30 juli 2010 - 22:50

Postad 30 juli 2010 - 22:52

Såhär går det när man spelar med sniperf!ttor i sitt eget lag, ingen som bryr sig om att det är domination man spelar, de ska bara glänsa med sina stooora pickadoller....
Postad 31 juli 2010 - 14:48
Därför spelar man inte HQ, domination och CF...
DSC00095.jpg 550,87K 0 Antal nerladdningar
Såhär går det när man spelar med sniperf!ttor i sitt eget lag, ingen som bryr sig om att det är domination man spelar, de ska bara glänsa med sina stooora pickadoller....
Postad 31 juli 2010 - 21:13
Postad 31 juli 2010 - 21:16

Postad 01 augusti 2010 - 03:12
Postad 01 augusti 2010 - 16:16
Tackar.. har börjat harva på alla challenges.. skönt att slippa SD för ett tag å lira barebone objektiv ist så man får lite kills...Grattis primare och frasse! NU är det bara alla challenges kvar......
Kändes extra skönt att man slank om primören på slutspurten.. tog mig 17dygn å 7h att klara det...
Postad 01 augusti 2010 - 17:45
Jag suger duktigt på MW2. Och, jag kan leva med det!
Min fråga är om någon annan än jag upplever att spelet i multiplayer tycks utspela sig i olika tidsramar. Eller så visar "kill cam" något som inte hänt.
Jag har avlossat ett halvt magasin i en framrusande opponent. Ett skott med en hagelbrakare och jag ligger som en nygräddad pizza i ugnen!
I kill cam ser jag dock att jag inte fått iväg ett endaste skott och att opponenten inte tagit någon skada alls.
Jag har noterat att det inte längre uppstår något lagg där man okontrollerat "åker fram" ett par meter eller för all del "glider bakåt" längre.
Allt flyter på. Som det synes i varje fall. Men: är detta ett sätt att dölja "lag"? Istället för dessa hack så tillåts spelarna lira vidare, men, i skiftande tidsintervall?
Ett särskilt exempel är när jag på en bana vänder mig om, ser motståndaren sikta mot mig och sedan sänker mig med 2 eller tre snabba skott. Jag hann inte få iväg något skott.
I "kill cam" närmar sig min Nemesis min position, upptäcker mig, och anlägger siktet samt avrättar mig. Nice and clean. Dock; här hinner jag inte ens vända mig om! Jag blir nermejad från sidan.
"That´s not what happened!", ropar jag!
"Yeah right! Noob!"
Är det fler än jag som upplevt detta?
Är det fel på "kill cam" eller spelas det i olika "tidsintervall"?
Vi kan utesluta alla argument om att jag är en gnällig noob utan skillz. För det är jag och har redan erkänt! Och, som sagt, det kan jag leva med!

0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar