Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 2

10726 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ditt betyg på... (278 medlem(mar) har röstat)

Single Player

1. 1 (10 röster [3.60%])

Procent av omröstning: 3.60%

2. 2 (16 röster [5.76%])

Procent av omröstning: 5.76%

3. 3 (71 röster [25.54%])

Procent av omröstning: 25.54%

4. 4 (111 röster [39.93%])

Procent av omröstning: 39.93%

5. 5 (70 röster [25.18%])

Procent av omröstning: 25.18%

Mulitplayer

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (9 röster [3.24%])

Procent av omröstning: 3.24%

3. 3 (30 röster [10.79%])

Procent av omröstning: 10.79%

4. 4 (79 röster [28.42%])

Procent av omröstning: 28.42%

5. 5 (146 röster [52.52%])

Procent av omröstning: 52.52%

Spec-Ops

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (8 röster [2.88%])

Procent av omröstning: 2.88%

3. 3 (56 röster [20.14%])

Procent av omröstning: 20.14%

4. 4 (119 röster [42.81%])

Procent av omröstning: 42.81%

5. 5 (81 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 01 augusti 2010 - 18:16

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0
Så var PS3 an inlämmnad på service........Tänkte jag skulle passa på att köpa en till på MM, men dom var helt slut! En vädjan: Radera inte bort mig ifrån era vän listor, jag kommer tillbaka( Om 3-4 veckor)
:)

Postad 01 augusti 2010 - 19:57

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0

Min fråga är om någon annan än jag upplever att spelet i multiplayer tycks utspela sig i olika tidsramar. Eller så visar "kill cam" något som inte hänt.

Du är inte ensam. Tyvärr mer regel än undantag att killcam inte visar vad du själv just upplevt. Ibland ser det ut som om du står & glor in i väggen, fastän du egentligen hann både sikta & skjuta. Andra gånger har du skjutit för kung & fosterland utan nån som helst effekt på fienden. Spelar heller ingen roll om du har full ping (bra uppkoppling), det skiter sig i alla fall.

Ibland har man tur & får uppleva andra sidan av myntet när man ser hur fienden skjuter som en tok på dig, medan du bara vänder dig om & lite nonchalant slänger iväg ett dödande skott.

Det råder nån slags obalans i spelet som är svår att hitta orsaken till. Antar det beror på att det är i stort sett omöjligt att få till ett perfekt flyt i spelet med så många olika spelare/connections osv. Inte desto mindre irriterande för det.

Redigerat av Unregisteredee312c77, 01 augusti 2010 - 20:00.

Postad 01 augusti 2010 - 21:02

TheClanIQ
  • TheClanIQ
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Kolla på IQ's videor här!

www.youtube.com/TheClanIQ

Postad 01 augusti 2010 - 21:50

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1 676 inlägg
  • 0

Ibland har man tur & får uppleva andra sidan av myntet när man ser hur fienden skjuter som en tok på dig, medan du bara vänder dig om & lite nonchalant slänger iväg ett dödande skott.

Fast då har det inget med uppkopplingen att göra, bara pure skill.

Postad 01 augusti 2010 - 22:02

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0
Killcams skall man inte lägga så mycke vikt på. Det enda de är bra för är att se vart man vart skjuten ifrån så man kan springa å ta revansch.

Postad 01 augusti 2010 - 22:11

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0

Fast då har det inget med uppkopplingen att göra, bara pure skill.

Ah just det, så är det ju. My bad :)

Postad 02 augusti 2010 - 08:52

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

En massa text.

Det är snarare en regel än ett undantag att kill-camen inte visar vad du själv har sett, om det är en glitch eller verklighet vet jag inte. Jag brukar dock försöka att undvika kill-camen och istället trycka på start, dels för att se vart alla motståndare är och dels för att behålla förståndet.

På s&d så brukar jag dock titta på kill-camen för startknappsglitchen gör inte så mycket i det spelsättet och i lördags så råkade jag ut för den värsta kill-camen jag varit med om. Jag och en FI möts på en stor öppen yta, jag skjuter två bursts med FAMAS:en på den upprätta FI och får till min förundran inte några hitmarkers. En millisekund senare är jag död. Jag tänker "vafan, hur gick det där till?" och tittar sedan på kill-camen. Där ser jag att FI ser mig, lägger sig ner på marken, siktar och skjuter mig. Inte någonstans under den tiden jag såg honom låg han ner på marken, inte undra på att min skott inte träffade!

Redigerat av Zdaarlight, 02 augusti 2010 - 08:53.

Postad 02 augusti 2010 - 09:21

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
Nä man ska nog inte lägga för mycket vikt vid killcams, de är mer en uppskattning om vad som hände.

Spelmotorn isig är designad för att hantera mängder av tidsskillnader mellan klienter och försöka maska det så gott det går. Men ibland är det för mycket helt enkelt.

-----------
Spelade TDM med doro och en till på Skidrow i helgen och hade en hyffsad runda som slutade 41-10 för mig. ÄNDÅ förlorade vårt lag med 7300 mot 7500. :) Var någon som fixade 2-22 i vårt lag. :)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 02 augusti 2010 - 09:32.

Postad 02 augusti 2010 - 09:38

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1 676 inlägg
  • 0
Jag upplevde en rolig grej och en väldigt konstig grej här om dagen.

Den roliga grejen som hände var när jag skulle skjuta iväg en javelin tvärs över Highrise. Det tar ju ändå lite tid att aim-locka och sedan få iväg den där missilen. Hur som helst, när den väl flyger uppåt i luften kommer den inte mer än 5-10m då den smäller en Care-Package-helikopter :) Sån tajming :)

Den tråkiga saken var när jag spelade en av de nya stadsbanorna. Jag kommer springandes in mellan några salladsstånd/lådor och helt plötsligt tar det stopp. Det börjar gå sakta framåt och jag fortsätter springa, men det segar sig verkligen framåt. *PANG* så dör jag..

Kollade killcam och vad ser jag då?!! JO, en fiende har sprungit rätt in i mig och står rakt framför mig innan han börjar backa för att få ett bättre aim. Han hukade sig inte heller... i killcam stirrade vi rätt på varandra, men jag såg INTE honom. För mig måste detta vara en rejäl bugg eller en äcklig glitch... han var osynlig.. tyvärr är detta inte första gången. Men detta var första gången då jag verkligen var säker på att han inte syntes för mig!

/Christian

Postad 02 augusti 2010 - 09:54

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2 416 inlägg
  • 0

Kollade killcam och vad ser jag då?!! JO, en fiende har sprungit rätt in i mig och står rakt framför mig innan han börjar backa för att få ett bättre aim. Han hukade sig inte heller... i killcam stirrade vi rätt på varandra, men jag såg INTE honom. För mig måste detta vara en rejäl bugg eller en äcklig glitch... han var osynlig..

/Christian

Hmm, ta det lungt med biran bara, så ser du lede fi bättre :)

Postad 02 augusti 2010 - 14:31

DrömVision
  • DrömVision
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Kill cam säger inte hela sanningen inser jag nu.
Jag får iväg ett gäng skott men motståndaren planterar en effektiv skur från en brakare och jag tvärdör.
I Kill cam får jag inte iväg ett endaste skott.

Men, strax därpå tilldelas jag assistpoäng.

Jämrans lurigt!

Postad 02 augusti 2010 - 14:37

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
Fick en hitmarker med kniven igår på en FI, men ingen assistpoäng. :)

Bra klipp för lite WTF-moment; http://www.youtube.c...h?v=XvLPD5ffglI

Postad 02 augusti 2010 - 16:22

barkis69
  • barkis69
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0

Spelade TDM med doro och en till på Skidrow i helgen och hade en hyffsad runda som slutade 41-10 för mig. ÄNDÅ förlorade vårt lag med 7300 mot 7500. :) Var någon som fixade 2-22 i vårt lag. :(

De va jag som va en till och visst kommer jag ihåg den matchen tack vare dina 41 kills. Dock kommer jag inte
ihåg va ja själv hade och ska man vara ärlig så kan ju varken jag eller doro haft så bra k/d den matchen. :blush:

Postad 02 augusti 2010 - 18:40

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0
Måste bara fråga om det är nån mer än jag som fått headshot med Javelinen?

Fick iväg ett skott som träffade en snubbe som kom springandes imot mig rakt i huvvet.. :)

Postad 02 augusti 2010 - 18:42

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0

Fick en hitmarker med kniven igår på en FI, men ingen assistpoäng. :)

Bra klipp för lite WTF-moment; http://www.youtube.c...h?v=XvLPD5ffglI

HAHA garvade gott åt fumlandet med handgranaten på shipment :(

Postad 02 augusti 2010 - 20:25

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Måste bara fråga om det är nån mer än jag som fått headshot med Javelinen?

Fick iväg ett skott som träffade en snubbe som kom springandes imot mig rakt i huvvet.. :(

Fick faktiskt en sådan igår på sub base, domination. Drog en javelin mot B-flaggen och fick ett HS. :)

Få en in huvudet på en springande snubbe försökte jag och härjer göra i private. (finns ett klipp i den där videon jag gjorde) Inte alldeles lätt att fixa timingen för det.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 02 augusti 2010 - 20:26.

Postad 02 augusti 2010 - 21:01

Ramses
  • Ramses
  • Beroende

• 1 057 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som inte får igång multiplayer delen idag? Inte spelat på ett par månader.. kan det ha nått med det att göra?

Postad 02 augusti 2010 - 22:16

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
H-e vad arg jag blev i morse när jag spelade min morgonrunda. TDM var det som gällde och allt flöt på skitbra. Jag kan inte påstå att jag spelade på någon elitnivå, utan det var mer turen som var med mig och motståndet som sög, men bra gick det i alla fall. Trippla kills med javelinen och allmänt köttande, hej och hå. In med harriern, sedan chopper gunner och plötsligt var det bara en kill kvar till min hett efterlängtade nuke.

I den stunden måste jag erkänna att jag RÅ-campade med tält, sovsäck, termos och hela baletten. Ammunitionen var nästan slut och jag vågade inte springa ut och chansa i öppen terräng där sniperskyttarna var lika vanliga som rådjur på en äng en sommarkväll. Nåväl, jag ligger där med en puls i 230 BPM, håller krampaktigt i kontrollen och väntar på min chans. Plötsligt kommer en fientlig sniper utspringande ur buskaget och han har noll koll att jag ligger i en buske och plockar blåbär bara ett fåtal meter från hans position.

Jag börjar frenetiskt skjuta vilt mot honom och tänker samtidigt att nu jädrar avslutar jag matchen med att göra en radioaktiv blåbärspaj av allt och alla. Ödet ville dock något helt annat. Killen vänder sig om i samma stund han upptäcker att mitt bly tränger sig in i hans ryggrad, sedan drar han en snabb handtralla med snipern och quickscopar mig.

Gud, Mohammed, Buddha eller vem som nu är chefen där uppe hade säkert skitkul när de såg min reaktion efteråt. :)

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 02 augusti 2010 - 22:24.

Postad 02 augusti 2010 - 22:35

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1 141 inlägg
  • 0

tjuckt med text

Aim assist-abuse, kul spel! :)

Postad 03 augusti 2010 - 00:43

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
Kul text cloud, trots att det var mindre kul att du bommade nuken. Ibland svär jag på att man har "1mm liv" när man är på en lång streak. Vet inte hur många gånger jag dött av en halvmiss när man är där uppe på 20-24 i streak. :)

Postad 03 augusti 2010 - 01:13

Kimpost
  • Kimpost
  • Beroende

• 1 134 inlägg
  • 0

H-e vad arg jag blev i morse när jag spelade min morgonrunda. TDM var det som gällde och allt flöt på skitbra. Jag kan inte påstå att jag spelade på någon elitnivå, utan det var mer turen som var med mig och motståndet som sög, men bra gick det i alla fall. Trippla kills med javelinen och allmänt köttande, hej och hå. In med harriern, sedan chopper gunner och plötsligt var det bara en kill kvar till min hett efterlängtade nuke.

I den stunden måste jag erkänna att jag RÅ-campade med tält, sovsäck, termos och hela baletten. Ammunitionen var nästan slut och jag vågade inte springa ut och chansa i öppen terräng där sniperskyttarna var lika vanliga som rådjur på en äng en sommarkväll. Nåväl, jag ligger där med en puls i 230 BPM, håller krampaktigt i kontrollen och väntar på min chans. Plötsligt kommer en fientlig sniper utspringande ur buskaget och han har noll koll att jag ligger i en buske och plockar blåbär bara ett fåtal meter från hans position.

Jag börjar frenetiskt skjuta vilt mot honom och tänker samtidigt att nu jädrar avslutar jag matchen med att göra en radioaktiv blåbärspaj av allt och alla. Ödet ville dock något helt annat. Killen vänder sig om i samma stund han upptäcker att mitt bly tränger sig in i hans ryggrad, sedan drar han en snabb handtralla med snipern och quickscopar mig.

Gud, Mohammed, Buddha eller vem som nu är chefen där uppe hade säkert skitkul när de såg min reaktion efteråt. :(

Det där känner jag igen. Jag är killen som inte kan spela en tennismatch mot en kompis utan att börja skaka okontrollerat när jag ska serva hem ett set eller en match. Det är samma i COD. När det börjar dra ihiop sig, så håller jag stenhårt i kontrollern, svetten lackar, men jag vågar inte lufta händerna. Och när chansen kommer, så är man så stel att man ändå strular till det på något sätt. :)

Postad 03 augusti 2010 - 07:28

Andreaz
  • Andreaz
  • Användare

• 195 inlägg
  • 0

massa text

Känner igen det den där känslan.
Fick en 22-0 runda häromdagen på Afgan. Efter att tagit in Harrier och AC130 var det 5 kills kvar till den efterlängtade nuken. 2 kills gick snabbt och genast började hjärnan skrika att man måste ta det lungt för att klara av uppgiften. Dvs man fegar ur och börjar campa på ett ställe där inte lede fi kan komma bakifrån. Dock har centrum på matchen flyttats till en helt annan del av kartan och det slutar med att vi vinner matchen utan att jag hinner få mina sista kills. Efteråt förbannar man sig själv för sitt korkade spelsätt...

Det var i alla fall min längsta killstreak hittills, så lite nöjd måste man väl vara i alla fall.
Bara kämpa på mot nuken
Bifogad fil  20100710130_2.JPG   39,7K   0 Antal nerladdningar

edit:förminskade bilden

Redigerat av Andreaz, 03 augusti 2010 - 07:40.

Postad 03 augusti 2010 - 07:48

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0

Gud, Mohammed, Buddha eller vem som nu är chefen där uppe hade säkert skitkul när de såg min reaktion efteråt. :)

Se det som ett straff för att du feg-campade! :(

Postad 03 augusti 2010 - 09:20

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Trippla kills med javelinen och allmänt köttande, hej och hå.

Appropå det, fasen vad populär javelinen blivit, ett jäkla bombande bland MHB-spelarna. :)

Se det som ett straff för att du feg-campade! :(

När ska du fixa en tact-knife nuke då?

Postad 03 augusti 2010 - 11:18

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0
Orkade inte längre.........Köpte mig en ny PS3 a igår, så nu går man nog online i kväll om allt går som det ska :)

Postad 03 augusti 2010 - 11:40

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0
Apropå nuke, Är det så att poängräkningen stannar när nån aktiverar sin nuke?, efter att ha sett diverse youtube-klipp så har jag sett att en del väntar tills nått av lagen har typ 197p (i domination) eller 7200 i tdm. Ja menar 3 kills kan ju gå på 1 sek o nuken tar väl 6-7sek...?? nån som vet. Dom få jag lyckats med har jag tryckt av direkt just in case hehe :)

Postad 03 augusti 2010 - 11:53

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0

Apropå nuke, Är det så att poängräkningen stannar när nån aktiverar sin nuke?, efter att ha sett diverse youtube-klipp så har jag sett att en del väntar tills nått av lagen har typ 197p (i domination) eller 7200 i tdm. Ja menar 3 kills kan ju gå på 1 sek o nuken tar väl 6-7sek...?? nån som vet. Dom få jag lyckats med har jag tryckt av direkt just in case hehe :)

Den stoppas ja. Plus att du kan få mer kills än vad som är limit t.ex. 30 kills i FFA.

Postad 03 augusti 2010 - 12:02

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0

Den stoppas ja. Plus att du kan få mer kills än vad som är limit t.ex. 30 kills i FFA.

Ok tack för snabbt svar :)

Postad 03 augusti 2010 - 14:31

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Appropå det, fasen vad populär javelinen blivit, ett jäkla bombande bland MHB-spelarna. :)

Den euforiska känslan som infinner sig när man får in en trippel-kill med javelinen slår även de mest klockrena, bakåtflygande shotgun-avgöranden vilken dag som helst. :(

Postad 03 augusti 2010 - 14:53

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Jälva skit, nu har min PS3a pajat, blinkar rött så in i h#vete! Hade MW2 skivan i och blev lite rädd att den var förlorad men till slut lyckades jag få ut den så nu är det bara o köpa ny PS3a på MediaMarkt :)

Postad 03 augusti 2010 - 17:38

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0

När ska du fixa en tact-knife nuke då?

Kommer nog aldrig ske oavsett vapen, då jag aldrig har den ikryssad samt att jag HATAR att sitta stilla och kampa.

Postad 03 augusti 2010 - 17:58

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Jälva skit, nu har min PS3a pajat, blinkar rött så in i h#vete! Hade MW2 skivan i och blev lite rädd att den var förlorad men till slut lyckades jag få ut den så nu är det bara o köpa ny PS3a på MediaMarkt :)

Fixat en slim än då?!

Postad 03 augusti 2010 - 18:02

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0

Fixat en slim än då?!

Drar till MediaMarkt nu o fixar en. Synda bara att jag inte riktigt hinner spela eftersom jag måste hålla på med min artikel...

Postad 04 augusti 2010 - 01:04

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1 676 inlägg
  • 0
H0gB3rg: BooooooooooooooooooooooooooooYaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

/ChristianSVERIGE

Postad 04 augusti 2010 - 10:08

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
Fyfan, igår gjorde jag en snygg grej på S&D. Ser en FI-claymore så ska lägga mig bakom för att kniva sönder den, ser samtidigt en FI långt bort när jag är på väg ner så jag gömmer mig för att i samma sekund glömma bort claymoren....

Det är tur man huvudet på skaft på småtimmarna. :)

Postad 04 augusti 2010 - 10:21

Kimpost
  • Kimpost
  • Beroende

• 1 134 inlägg
  • 0

Fyfan, igår gjorde jag en snygg grej på S&D. Ser en FI-claymore så ska lägga mig bakom för att kniva sönder den, ser samtidigt en FI långt bort när jag är på väg ner så jag gömmer mig för att i samma sekund glömma bort claymoren....

Det är tur man huvudet på skaft på småtimmarna. :)

Den var rolig faktiskt, men roligast var en S&D-runda där alla dina lagkamrater dog direkt nästan, och du började kötta med FAL:en. Du dödade alla utom en, plantade bomben, och det såg ut som du skulle greja den sista killen med RPG:n, men du missade på något sätt.

Killen började stila. Han tog upp din RPG för att förnedringsskjuta ditt lik. Problemet för honom var bara att man inte bör skjuta RPG mot mål på nära håll. Speciellt inte som sista man, innan man har defusat.

:)

Postad 04 augusti 2010 - 10:25

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
Jo hade kunnat bli en snygg ACE den rundan, tror jag fick ihjäl alla utom en på typ 10 sekunder. Kändes så iaf då de kom från alla håll samtidigt. :)

Skönt att sätta dit de där mupparna iaf, många av dem körde ju OMA-tub hela tiden med danger close...

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 04 augusti 2010 - 10:26.

Postad 04 augusti 2010 - 10:37

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
haha fan va roligt de va morlock, ja klarade inte sluta skratta :)

Postad 04 augusti 2010 - 11:18

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1 676 inlägg
  • 0
Jag gillade min match-winning kill med kniven, över halva banan, uppför en trappa och runt trappräcket på Primare :blush:

Skönt att han laddade headsetet just då..... :)

Sen hade H0gb3rG någon underlig anledning att alltid springa in mina (gevärs)kulor och granater ;)

Boooyaaaaaaa

Slutade med att han gick offline mitt under en match! Kan man få bättre respons :P

/Christian

EDIT: Kul spel igår soffan, morlock, kimvas och jarre! Gick lite segt mot norsksvenskarna på slutet bara.. lite tråkigt när den där björn fick för sig att köra kamikaze när det bara var en kvar i vårat lag. :)

Redigerat av Unregistered1331, 04 augusti 2010 - 11:20.

Postad 04 augusti 2010 - 11:33

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
jepp det var roligt, alltid kul att spela med vettigt motstånd.
blir nog spel ikväll för mig med om inget kommer ivägen, riktigt roligt att va tillbaka igen :)

Postad 04 augusti 2010 - 11:46

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1 676 inlägg
  • 0

blir nog spel ikväll för mig med om inget kommer ivägen

+1

Postad 04 augusti 2010 - 14:24

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Ja, det var jäkligt skoj i går när flertalet MHB:are var med i båda lagen. Just S&D spelar jag aldrig själv med massa random människor, men är man ett gäng MHB-grabbar så vet man att spelkvalitén och underhållningen höjs markant och sådant hade vi ju mycket av igår. :)

Haha, minnet är bra men kort! :)

Jag lyckades också med en fin bedrift under småtimmarna. Precis i början på en S&D-runda så drar jag fram min javelin, siktar, hittar en lämplig nedslagsplats och trycker av. Men precis i samma stund som missilen börjar dra uppåt så kommer jag på att jag placerat mig själv UNDER EN BRO. Resten kan ni räkna ut själva. :blush:

blir nog spel ikväll för mig med om inget kommer ivägen, riktigt roligt att va tillbaka igen :P

Kul att se dig igen! Tycker att du köttade på riktigt bra i går även fast du har haft ett litet uppehåll. Jag kommer nog också in i kväll för lite speltid om inget annat dyker upp.

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 04 augusti 2010 - 14:30.

Postad 04 augusti 2010 - 14:36

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
kul att se dig med cloud :) jo vissa rundor gick det allt ganska bra men jag spelar så otroligt ojämt, jag har alltid gjort det och kommer nog alltid att göra det också, ibland stämmer ingentong för mig och jag känner mig som en nybörjare och ibland blir jag imponerad av mig själv :)

Postad 04 augusti 2010 - 15:09

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1 117 inlägg
  • 0
Britt du såg väl att jag spelade BFBC2! igår :)

förstår att förrädare ska påminnas om var hans rätta plats är men inte igår :)

Postad 06 augusti 2010 - 01:27

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1 059 inlägg
  • 0
Äntligen har jag också fått min döskalle! :(

Postad 06 augusti 2010 - 02:40

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Äntligen har jag också fått min döskalle! :(

Grattis! Nu kan du äntligen börja njuta av det fina sommarvädret istället, eller? :D

Postad 06 augusti 2010 - 09:55

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1 059 inlägg
  • 0
Tack Cloud!

Det är ju det jag gör, njuter av det fina sommarvädret. Inomhus. Man måste ju upp till nivå 70 igen också. :(

Postad 06 augusti 2010 - 09:59

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
Grattis OWC!

---------

Ibland förstår jag mig verkligen inte på detta spel... som igår kördes det TDM. Första matchen slutade 2-14, matchen därpå 4-12 och 16-14 (eller liknande), sen 18-5, 37-6, 34-8, 35-7.... och det var samma folk hela tiden. Verkligen random ibland...

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 06 augusti 2010 - 10:00.

Postad 06 augusti 2010 - 13:05

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
grattis OWC, hur många dygn tog det?

Postad 06 augusti 2010 - 15:35

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1 059 inlägg
  • 0
Tack morlock och soffan!

Det tog 30 dygn och 2 timmar tror jag.

Redigerat av OWC, 06 augusti 2010 - 15:35.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Baffelvägg
    Anton
    2025-05-24 08:28:29
  • JBL 4309 vs 708i
    Anton
    2025-05-23 13:58:22
  • Botten av lådan limmas.
    Anton
    2025-05-23 13:48:01
  • Seas L26roy Nr2
    Anton
    2025-05-22 21:14:10
  • Bio front med duk på plats
    Globe
    2025-05-22 08:43:45
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.