Känner nästan att jag måste be om ursäkt för mitt humör denna CoD-kväll, allting började med ett par bedrövliga Hardcorematcher som peakade när vi blev nermejjade på demolition-trailerpark. Bytte sedan till SD-folket där det började trevligt men det känns som att jag mentalt kollapsar när det hamnar MHB folk i andra laget också, spelet är inte ett dugg likt vad det ibland kan vara. Dessutom hade jag kniv-chris

och Sköldpollyn

i motståndarlaget lite för ofta för att det skulle kännas slumgenerat och när allting bara var botten så började jag helt lysande i en match på scrapyard. Då händer det otroliga "unknown error" kommer upp efter tre rundor och 8-0 på leaderboarden, alla flyger ur och MHB-motståndet är glada och för mig peakar frustrationen för andra gången denna kväll.
Jag vet inte men jag känner att jag inte är tillräckligt bra i en mot en dueller så jag försöker alltid i SD komma från sidan/överaska FI men när nu FI vet var jag springer så skiter sig allt och det blir mental blockad.
Kvällen avslutas däremot med en MHB mot random folk match och då var allt som skulle igen, springa sina vanliga vägar och plocka FI där man "vet" att de alltid kommer.
Edit: ett par saker som vi dock tar lärdom av denna kväll är att blast shield + sköld blockar en stuckad semtex och att skölden även täcker spasskott om man skjuter vederbörande persom i ryggen och han/hon har skölden framåt som vanligt.
edit 2: jag får helt enkelt sluta spela MHB mot MHB..
//ea
Redigerat av Unregistered5bb908bc, 12 augusti 2010 - 22:28.