Xbox One
10195 svar till detta ämne
Postad 12 September 2014 - 13:44
Mikael_80
-
Mikael_80
-
Forumräv
-
-
906 inlägg
Pixelmappat innebär att skärmen visar exakt dom pixlarna som skickas, inget mer inget mindre. En förutsättning är då såklart att bilden som skickas är samma upplösning som skärmen (alltså normalt 1920x1080). Standardinställning är ofta att TVn gör en viss overscan, dvs att den skalar upp bilden något, vilket gör att varje pixel på skärmen är en blandning mellan flera pixlar från källan och det är alltså här som en viss filtrering görs och skärpa försvinner.
Det brukar vara en inställning som du sätter på just den HDMI porten (eller annan sorts port), heter olika på olika tv-märken och alla har det inte tror jag. Kan heta dot-for-dot (sharp) just-scan (LG) full-pixel (sony). Ett sätt att testa om du pixel-mappar eller inte är att ladda in en 1920x1080 bild (från en htpc är väl enklast men går säkert på X1 också) där varannan pixel är svart och varannan är vit. Funkar det ska du se en jämn grå bild som om du går tillräckligt nära har varannan vit och varannan svart pixel. Funkar det inte brukar det bli konstiga mönster. ( http://sunmaiblog.fi...a-v1-4-2617.png t.ex.)
Ok, tack för förklaringen. Jag laddade ned en bild som heter just overscan test och visade den via Onedrive på Xboxen, och det ser ut som det visas korrekt. Jag kan enkelt välja 16:9 overscan på eller av via inställningarna på tvn, och väljer jag på så försvinner en del av linjerna som visas på bilden. Gör jag testet korrekt då?
Postad 12 September 2014 - 13:53
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Ok, tack för förklaringen.
Jag laddade ned en bild som heter just overscan test och visade den via Onedrive på Xboxen, och det ser ut som det visas korrekt. Jag kan enkelt välja 16:9 overscan på eller av via inställningarna på tvn, och väljer jag på så försvinner en del av linjerna som visas på bilden. Gör jag testet korrekt då?
Japp ser du hela bilden och den är 1080 och din panel är 1080 så stämer allt.
Postad 12 September 2014 - 14:41
maccswe
-
maccswe
-
Forumräv
-
-
611 inlägg
cdkeys.com kör en deal på xbox live nu på facebook, likar man dom får man yterliggare 5% på köpet, saxat från facebook: SPECIAL OFFER: 12 Month Xbox Live Gold Only £22.49 (5% fb disc) • Instant Digital Delivery! • Sept X360 Games: Halo Reach & Monaco Whats Yours is Mine! • Sept Xbox One Games: Super Time Force & Crimson Dragon! • Save over £17 on the RRP (only £1.87 per month) • Limited Stock!
Buy Now At: http://www.cdkeys.co...ership-xbox-360
Postad 12 September 2014 - 14:44
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Bra pris, Cheapxboxlivecodes körde liknande för en månad sedan. då passa jag på att köpa 12 månader för 267kr
Postad 12 September 2014 - 14:49
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
Det är sån fart i den här tråden att jag inte hänger med.  Hur var det med gift cards i dollar? Inga problem att lösa in på en "US-låda" med svenskt konto va?
Postad 12 September 2014 - 14:56
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
GTA V trillar in för "next gen" den 18 november, kan tänka mig några blir glada av den nyheten  PC får vänta till nästa år dock.
Postad 12 September 2014 - 15:03
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Det är sån fart i den här tråden att jag inte hänger med. Hur var det med gift cards i dollar? Inga problem att lösa in på en "US-låda" med svenskt konto va?
Jag hade inga problem med mitt sånär som på att jag fick ange en billing adress för att kunna lösa in. Så hur man än gör så bryter man mot TOS
Postad 12 September 2014 - 15:03
Mickys
-
Mickys
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
GTA V trillar in för "next gen" den 18 november, kan tänka mig några blir glada av den nyheten PC får vänta till nästa år dock.
Hade ej tänkt att köpa då jag ej lirade GTA V så mkt på 360 men börjar bli sugen igen....ska ju tydligen vara snuskigt snyggt.
Postad 12 September 2014 - 16:50
La Cucaracha
-
La Cucaracha
-
Mästare
-
-
2830 inlägg
Bra pris, Cheapxboxlivecodes körde liknande för en månad sedan. då passa jag på att köpa 12 månader för 267kr
Tråkiga är att cheapxboxlivecodes ska vara så jävla jobbiga att handla från, ville ha scannade eller fotade räkningar, ID osv...sånt kan dom ju glömma.
Postad 12 September 2014 - 18:01
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Tråkiga är att cheapxboxlivecodes ska vara så jävla jobbiga att handla från, ville ha scannade eller fotade räkningar, ID osv...sånt kan dom ju glömma.
Va? Jag betala bara med paypal och hade koden efter npn minut, har de varit under alla år jg shoppat där vad jag minns.
Postad 12 September 2014 - 19:04
Chrester
-
Chrester
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Postad 12 September 2014 - 19:21
Unregistered46f62999
-
Unregistered46f62999
-
Beroende
-
-
1007 inlägg
min vän med xb1 kan inte välja SV eller hitta den preivew appen
nån mer än han som har den "begränsningen"?
skall till honom imorgon för att se WTF is going on liksom
Postad 12 September 2014 - 21:09
jimjans
-
jimjans
-
Mästare
-
-
3660 inlägg
min vän med xb1 kan inte välja SV eller hitta den preivew appen nån mer än han som har den "begränsningen"? skall till honom imorgon för att se WTF is going on liksom
prieview appen kan du bara få genom inbjudan..
Postad 12 September 2014 - 21:47
Unregistered46f62999
-
Unregistered46f62999
-
Beroende
-
-
1007 inlägg
jag har bjudit in honom såklart
men fortfarande ingen som har samma med valet för SV som fattas
Redigerat av Unregistered46f62999, 12 September 2014 - 21:47.
Postad 12 September 2014 - 22:54
La Cucaracha
-
La Cucaracha
-
Mästare
-
-
2830 inlägg
Va? Jag betala bara med paypal och hade koden efter npn minut, har de varit under alla år jg shoppat där vad jag minns.
Pröjsade iofs med kreditkort men ändå?
Postad 13 September 2014 - 07:34
Chrester
-
Chrester
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Har alltid kört med Paypal och det har aldrig varit några problem. Koden har kommit efter ett par minuter i mejlen.
Postad 13 September 2014 - 12:39
Unregistered9be4fd25
-
Unregistered9be4fd25
-
Användare
-
-
108 inlägg
Pröjsade iofs med kreditkort men ändå?
Har hänt mig med vid ett par tillfällen, de kan efterfråga detta om de har anledning att tro att någon annan använder ditt kreditkort. Kan även vara "stickkontroll". Har fått skicka in kort på legitimation till dlgamer, spelbutiken och även pokerstars när jag skulle sätta in pengar en gång.. Inget ovanligt, sen om man vill göra det är en annan fråga.
Postad 13 September 2014 - 13:21
squiz
-
squiz
-
Forumräv
-
-
595 inlägg
Fick min one från Microsoft Store (Svenska) på releasedagen 5/9. Inte haft möjlighet att koppla in förrän idag...
Nåja, startade precis upp den och möts av en språkväljare; English, Deutsch, Espanol, Francais, Italiano, Portugues.
Förväntade mig Svenska i listan (även om jag vill ha den på Engelska).
Väljer English och kommer till landsväljaren; Australia, Canada, Ireland, New Zealand, UK, US.
Kollar följesedeln. XBOXONE 3P CNSL/KNCT EN/NL/FR/DE/PT.
Fått fel?
Svensk som beställer till Svensk adress från Svenska Microsoft Store?
Hmmm...
UPDATE:
Efter feta 900MB uppdateringen så kunde jag i settings välja Svenska/Sverige.
Men frågan är om något annat kan vara sunkigt med att inte få en "svensk" box.
Jag är inte rasist, men... ;-)
Redigerat av squiz, 13 September 2014 - 13:53.
Postad 13 September 2014 - 16:16
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Fick min one från Microsoft Store (Svenska) på releasedagen 5/9. Inte haft möjlighet att koppla in förrän idag... Nåja, startade precis upp den och möts av en språkväljare; English, Deutsch, Espanol, Francais, Italiano, Portugues. Förväntade mig Svenska i listan (även om jag vill ha den på Engelska). Väljer English och kommer till landsväljaren; Australia, Canada, Ireland, New Zealand, UK, US.
Kollar följesedeln. XBOXONE 3P CNSL/KNCT EN/NL/FR/DE/PT.
Fått fel?
Svensk som beställer till Svensk adress från Svenska Microsoft Store? Hmmm...
UPDATE: Efter feta 900MB uppdateringen så kunde jag i settings välja Svenska/Sverige.
Men frågan är om något annat kan vara sunkigt med att inte få en "svensk" box. Jag är inte rasist, men... ;-)
Eftersom konsolen är regionsfri är det bara valen i mjukvaran som gör den "svensk" usa versionen har en annan ac-adapter dock. Finns ingen som är gjord för sverige eller tyskland. Bara att mjukvaran uppdaterades vid Sverige släppet. Därför vi som grå importerat haft den i ett år redan då det inte skulle skilja något vid lokal lansering. Svenska MS skickar från huvudlagret Nederländera som till alla i europa.
Redigerat av SKIBBE, 13 September 2014 - 16:19.
Postad 13 September 2014 - 17:38
Grensman
-
Grensman
-
Användare
-
-
102 inlägg
Tänkte beställa uppladdningsbara batterier till kontrollerna, vilka rekommenderar ni? Ska jag bara satsa på så hög mA som möjligt?
Postad 13 September 2014 - 17:57
ppr74
-
ppr74
-
Användare
-
-
183 inlägg
Tänkte beställa uppladdningsbara batterier till kontrollerna, vilka rekommenderar ni? Ska jag bara satsa på så hög mA som möjligt?
Jag köpte den här från Amazon. http://www.amazon.co...ds=orb+xbox+oneKörde cirka 2,5 timme med headset igår och då var batterimätaren strax under hälften. Nackdel med den är att indikatorljuset lyser ganska starkt.
Postad 13 September 2014 - 20:12
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1495 inlägg
Ja du kan inte köpa fel. Så hög kapacitet (mAh) som möjligt är väl att rekommendera. Högre kapacitet ger väl lite lite högre vikt men annars finns det ingen nackdel. Det finns en ny generation av uppladdningsbara AA-batterier som har mycket lägre självurladdning och som dessutom kommer laddade och färdiga i paketet. Spelar egentligen inte så stor roll men ska du ändå köpa nya batterier så kan du lika gärna kolla efter den nya typen. Du får läsa på paketet eller informationen för tillverkarna har inget gemensamt namn för dom. Men det bör stå nåt o stil med "låg självurladdning. fulladdat direkt ur förpackningen". Du kan ladda dom i samma laddare som vanliga NiMH-batterier. Jag har en massa uppladdningsbara batterier hemma, både nya och gamla. Använder aldrig alkaliska. Billigt och miljövänligt. De som jag har till tvspelen är på 2500 mAh.
Postad 13 September 2014 - 21:16
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Själv kör jag play and charge kitet. Riktigt smidigt faktiskt. Visst, det kostar lite mer än vanliga uppladdningsbara. Men att bara behöva sätta i USB sladden när det behöver laddas är värt den extra kostnaden för mig. Ska köpa ett till till min andra kontroll då jag växlar mellan dem.
Postad 14 September 2014 - 01:25
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
UPDATE: Efter feta 900MB uppdateringen så kunde jag i settings välja Svenska/Sverige.
Om du tycker att 900 MB är en fet uppdatering då lär du inte trivas med One. Det kommer uppdateringar på 1-2 GB titt som tätt. Tycker man att såna uppdateringar är jobbiga så är det dags art uppgradera sin bredbandstjänst, å andra sidan.
Postad 14 September 2014 - 01:27
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Dead Rising hade en 14GB update i början :-P men vadär det när man köper spelen digitalt på 40GB+ :-P
Postad 14 September 2014 - 08:47
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Blir handkontrollen trådad när man kör via USB? Planerar att även kunna lira på ovanvåningen, isf drar jag en usb o hdmikabel upp till tvn från konsolen som befinner sig i källaren. Därför jag misstänker att hk inte räcker genom tak/golv.
Edit.
Den blir visst trådad med usbn. Så då återstår det att se om det går att lira med en 7-10 m lång kabel.
Redigerat av Unregistered9a1f280a, 14 September 2014 - 08:57.
Postad 14 September 2014 - 09:51
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Köp annars en USB extender. Inte en vanlig förlängning utan en sådan med förstärkare i. Kostar lite mer men jag har kört med 15 m USB tidigare utan problem då.
Redigerat av Bergan, 14 September 2014 - 09:52.
Postad 14 September 2014 - 11:11
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Nu när vi haft våra One i snart ett år, hur känner ni, går utvecklingen åt det hållet ni trodde, eller hoppades på?
Jag är ju fortfarande lite depp på att One på pappret saknar den råa kraften som PS4 har inför framtiden. Hade ju en dröm om att alla spel skulle lira i 60fps på "next gen" men tji fick jag. 720p60fps alla dagar före 1080p30fps(även om jag tycker Destiny och Tomb Raider är mjuka i 30fps så vet jag ju hur mycket bättre det skulle upplevas i 60 av erfarenhet)
Det där magiska 32MB ESRAM skulle jag vilja se någon nyttja fullt ut också, vad har det för potentinal?  Kommer alla multiplatforms titlar helt förbise det och bara exklusiva titlar nyttja det?
Är kontrollen en uppdatering du ej viste att ni ville ha, eller upplever ni den bara som kosmetisk?
Jag kan tycka GUI:t är en försämring, jag förstår att det inte går koda på samma sätt som på 360 men allt tar så mycket längre tid att navigera till med kontrollen. Att få upp vänner listan tog nån sekund innan, nu ska man vänta på att fönstret ska minimeras, bläddra fram till vänner appen, som då ska laddas... nä där har dom att fila på. (Ja jag vet att xbox appen, kan sköta allt de där massa gånger bättre och snabbare) Men ska man behöva ha en mobil kopplad till boxen för att få den bästa upplevelsen?
Jag är överlag nöjd med mitt köp, även om jag knappt använt den i förhållande till tiden jag ägt den (har spelat 360 fortfarande då jag har MP vännerna där, samt en lång rad spel som ej är klarade  )
Jag är mäkta imponerad av hur MS ligger på med mjukvaran i form av features och buggfixar. Det hade jag aldrig kunnat tro.
Redigerat av SKIBBE, 14 September 2014 - 11:13.
Postad 14 September 2014 - 11:27
Chrester
-
Chrester
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Jag är nöjd med mitt köp än så länge 
Mycket har blivit bra mycket bättre mot när jag fick hem min i feb/maj.
Så det går åt rätt håll.
Däremot gillar jag inte gränssnittet. Det är för klumpigt och svåröverskådligt.
Det skulle finnas ett alternativ för oss med fullhd tv och stora tv's.
Handkontrollen är ok förutom bumpersen. Där är den gamla överlägsen. Positvit
är ju iofs. att triggersen vibrerar. Främst i bilspel är det jäkligt bra.
Kan hålla med om upplösningen i vissa fall. Spelen är inte så skarpa som man skulle vilja.
Där ligger det fortfarande efter pc-världen. Vi får se om de kan koda bättre och utnyttja kraften bättre
i framtiden.
Boxen är väääldigt tyst så det är en enorm skillnad mot 360.
Ska den kunna bli en multimediamaskin att ha i tv-rummet så är det absolut nödvändigt.
Får vi några bra appar typ svt-play samt bättre surfstöd i webbläsaren samt möjlighet att synka bokmärken
med firefox eller explorer kan det bli riktigt bra.
Postad 14 September 2014 - 11:51
apabepa12
-
apabepa12
-
Användare
-
-
131 inlägg
Nöjd med min.
+ Spelgrafiken verkar bli bättre
+ Tyst
+ Gillar ui't
+ Kontrollen är bra
+ Mediaspelaren börjar arta sig, kommer sen Plex så är det ju grymt
- OneGuide finns inte för BBB ännu
- Svenska röstkommandon saknas (regionslåsta språk)
- Mer appar typ svtplay, hbo, spotify
Redigerat av apabepa12, 14 September 2014 - 12:10.
Postad 14 September 2014 - 11:58
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Köp annars en USB extender. Inte en vanlig förlängning utan en sådan med förstärkare i. Kostar lite mer men jag har kört med 15 m USB tidigare utan problem då.
typ en sån här? https://www.dustinho...ed=1&ssel=false
Redigerat av Unregistered9a1f280a, 14 September 2014 - 11:59.
Postad 14 September 2014 - 12:17
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Postad 14 September 2014 - 12:28
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Exakt en sån jag har!
Ja men dåså. Då är det Nemas problemas :-)
Postad 14 September 2014 - 18:49
La Cucaracha
-
La Cucaracha
-
Mästare
-
-
2830 inlägg
Nu när vi haft våra One i snart ett år, hur känner ni, går utvecklingen åt det hållet ni trodde, eller hoppades på?
Jag är ju fortfarande lite depp på att One på pappret saknar den råa kraften som PS4 har inför framtiden. Hade ju en dröm om att alla spel skulle lira i 60fps på "next gen" men tji fick jag. 720p60fps alla dagar före 1080p30fps(även om jag tycker Destiny och Tomb Raider är mjuka i 30fps så vet jag ju hur mycket bättre det skulle upplevas i 60 av erfarenhet)
Det där magiska 32MB ESRAM skulle jag vilja se någon nyttja fullt ut också, vad har det för potentinal? Kommer alla multiplatforms titlar helt förbise det och bara exklusiva titlar nyttja det?
Är kontrollen en uppdatering du ej viste att ni ville ha, eller upplever ni den bara som kosmetisk?
Jag kan tycka GUI:t är en försämring, jag förstår att det inte går koda på samma sätt som på 360 men allt tar så mycket längre tid att navigera till med kontrollen. Att få upp vänner listan tog nån sekund innan, nu ska man vänta på att fönstret ska minimeras, bläddra fram till vänner appen, som då ska laddas... nä där har dom att fila på. (Ja jag vet att xbox appen, kan sköta allt de där massa gånger bättre och snabbare) Men ska man behöva ha en mobil kopplad till boxen för att få den bästa upplevelsen?
Jag är överlag nöjd med mitt köp, även om jag knappt använt den i förhållande till tiden jag ägt den (har spelat 360 fortfarande då jag har MP vännerna där, samt en lång rad spel som ej är klarade )
Jag är mäkta imponerad av hur MS ligger på med mjukvaran i form av features och buggfixar. Det hade jag aldrig kunnat tro.
Har iofs bara haft min box sedan lagom till Titanfall och håller med mycket i det du säger. Framförallt hela menysystemet som enligt mig fortfarande är värdelöst i jämförelse med hur det är på 360. Hade gärna sett att One hade exakt samma snabbmeny som 360 har när man trycker på "bollen". Nu är det otroligt segt att snabbt kolla vilka som är online, skicka och öht hantera meddelanden (avskyr att man inte kan radera meddelanden utan att först gå in i dom). Visst så är den nya achievements-menyn trevlig men fortfarande segt och trist att använda. Och precis som du säger tycker jag att speltillverkarna ska klart satsa på 60fps istället för högupplöst och 30fps. Till skillnad mot dig tycker jag inte Destiny flyter på så speciellt trevligt (iaf Betan), slänger man på Titanfall så får man ju riktigt ös och flyt såsom det borde se ut. Jag trivs iaf bra med min konsol och känner absolut inget behov av att komplettera med nån PS4. Nu väntar man bara på några till feta exklusiva titlar
Postad 14 September 2014 - 22:19
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Kan vanliga laddningsbara batterier laddas i handkontrollen?
Postad 14 September 2014 - 22:27
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
http://support.xbox....eable-batteriesNote Rechargeable (LR6) AA batteries do not charge while in the Xbox One Wireless Controller. Only the Xbox One battery that comes with the Play & Charge Kit can charge while in the controller. Recharge standard AA batteries by the method recommended by the manufacturer.
Postad 15 September 2014 - 07:10
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Postad 15 September 2014 - 08:30
Unregisteredb7d466df
-
Unregisteredb7d466df
-
Lärjunge
-
-
258 inlägg
Var köper man handkontroller billigast? Är det svenska sidor (spelbutiken) eller finns det billigare utomlands nånstans?
Postad 15 September 2014 - 08:34
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Var köper man handkontroller billigast? Är det svenska sidor (spelbutiken) eller finns det billigare utomlands nånstans?
Jämför med ebay och amazon
Postad 15 September 2014 - 09:17
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1495 inlägg
Har iofs bara haft min box sedan lagom till Titanfall och håller med mycket i det du säger. Framförallt hela menysystemet som enligt mig fortfarande är värdelöst i jämförelse med hur det är på 360. Hade gärna sett att One hade exakt samma snabbmeny som 360 har när man trycker på "bollen". Nu är det otroligt segt att snabbt kolla vilka som är online, skicka och öht hantera meddelanden (avskyr att man inte kan radera meddelanden utan att först gå in i dom). Visst så är den nya achievements-menyn trevlig men fortfarande segt och trist att använda.
Jag tycker UIt är bra och enkelt att navigera. Det enda jag inte är helt nöjd med är laddnningstiderna. Tex när man startar vänner-appen så tar det några sekunder innan appen startar och vännerna blir inlästa. Stör mig lite på det. Samma sak med Achievements-appen.
Postad 15 September 2014 - 09:42
La Cucaracha
-
La Cucaracha
-
Mästare
-
-
2830 inlägg
Jag tycker UIt är bra och enkelt att navigera. Det enda jag inte är helt nöjd med är laddnningstiderna. Tex när man startar vänner-appen så tar det några sekunder innan appen startar och vännerna blir inlästa. Stör mig lite på det. Samma sak med Achievements-appen.
Insåg att jag överdrev en aning när jag skrev "hela menysystemet" då det är precis som du säger är laddningstiderna som är irriterande.
Postad 15 September 2014 - 10:33
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5774 inlägg
Tycker One blir bättre och bättre, känns mer och mer som det är den konsolen som kommer bli min primära konsol, kommer det vara stor skillnad mellan vissa spel till PS4 och One så köper jag den bättre versionen
Postad 15 September 2014 - 17:34
Unregisteredff20a4e9
-
Unregisteredff20a4e9
-
Forumräv
-
-
767 inlägg
Som sagt så har jag satsat på denna laddare och är riktigt nöjd! Har dockan kopplad till förstärkarens USB-port och denna håller kontrollerna på full batterinivå hela tiden. Ska avsluta laddningen när batterierna är fulla för att underhållsladda då nivån minskat något. Grönt och rött indikatorljus som visar status på laddningen. Köpt på Media Markt för 255 kr. http://www.amazon.co...k/dp/B00GH7U9YM
Redigerat av Unregisteredff20a4e9, 16 September 2014 - 09:08.
Postad 16 September 2014 - 01:40
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Eller energizers officiella
Postad 16 September 2014 - 06:35
BuTTuS
-
BuTTuS
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
Ni som har boxarna inställda på Sverige, vilka resultat får ni på nätverkstestet? Fortfarande 200ms latens?
Postad 16 September 2014 - 07:36
Chrester
-
Chrester
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Postad 16 September 2014 - 09:28
Unregistered46f62999
-
Unregistered46f62999
-
Beroende
-
-
1007 inlägg
nån mer än jag som hoppas på en chatpad till one?
Postad 16 September 2014 - 09:32
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
nån mer än jag som hoppas på en chatpad till one?
Den är ju inte så relevant längre med Xbox Glass, sen så för min del skulle inte Adaptern fungera då heller
Postad 16 September 2014 - 10:38
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Att använda sin telefon eller surfplatta fungerar riktigt smidigt att skicka meddelande till varandra så jag tror inte det kommer att komma en chatpad.
Postad 16 September 2014 - 10:41
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Chattpad ftw
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|