Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Blu-ray - Nyheter och Rykten

1786 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 October 2007 - 00:22

KingCat
  • KingCat
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Så kom igen nu, försök vara lite trevliga mot varandra  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Jag är ju hur trevlig som helst, det vet du :D :D

<{POST_SNAPBACK}>

OT
Yes ur a good good kid, we like u vary much :D :D :D

Postad 19 October 2007 - 05:21

Unregistered992
  • Unregistered992
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Och diabolo .. vad har vi sagt om att posta negativa nyheter? Posta dom som postiva nyheter i hd-dvd tråden istället så blir ju båda läger glada!
Tycker det är trist i båda läger att ingen kan ta negativa nyheter utan enbart positiva, men uppenbarligen så fungerar det inte.

Vad tillför det Blu-ray tråden att diabolo postar nyheter om att HD DVD ha fått stöd av JB-Hi Fi?
Det är en HD DVD nyhet och har inget här att göra, det är skillnad på "negativia" nyheter och diabolos nyheter :D

Att posta om att Paramount har droppat BD är relevant då det påverkar BD, men det här var löjligt...

Postad 19 October 2007 - 05:37

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

Vad tillför det Blu-ray tråden att diabolo postar nyheter om att HD DVD ha fått stöd av JB-Hi Fi?

Ingenting antagligen, men bra för hd-dvd = dåligt för blu-ray ... = in your face by diabolo? :D
Det är just denna dagismentaliteten som vi vill få stopp för, men dessvärre så orkar jag inte sitta och läsa alla konstiga länkar .. inte ens rubrikerna, finner allting totalt ointressant, så använd för all del anmälknappen så kommer någon förhoppningsvis förr eller senare till undsättning!

Det är en HD DVD nyhet och har inget här att göra, det är skillnad på "negativia" nyheter och diabolos nyheter :D

Jo... får snart börja med förhandsgranskning av inlägg tror jag :D Och vissa andras inlägg också för den delen.

Men nu ska jag sova så bråka snällt!

Postad 19 October 2007 - 07:50

diabolo
  • diabolo
  • Mästare

• 3548 inlägg
  • 0

Hej grabbar  :D

Sony & Blu-ray Lose Exclusive JB Hi-Fi Deal
Sony Execs Hit Like "Stung Mullets" After HD DVD Decision

<{POST_SNAPBACK}>

Och diabolo .. vad har vi sagt om att posta negativa nyheter? Posta dom som postiva nyheter i hd-dvd tråden istället så blir ju båda läger glada!
Tycker det är trist i båda läger att ingen kan ta negativa nyheter utan enbart positiva, men uppenbarligen så fungerar det inte.

Att posta om att Paramount har droppat BD är relevant då det påverkar BD, men det här var löjligt...

<{POST_SNAPBACK}>

Visst har o göra med B-ray tråden...det är en update på ditt gamla inlägg :D

JB Hi-Fi also goes Blu-Ray only

Early this week I chronicled how Blockbuster had hiffed HD-DVD from 1400 of its US stores in favour of only renting movies in the rival Blu-Ray format. Blockbuster NZ, with its individually owned or managed stores, is hither and zither on the issue. But Scott was just down in Queen Street where JB Hi-Fi - a big Aussie chain - has opened a superstore as a beach-head into the NZ market. Amid the music CDs, MP3 gear, printers and consumerables etc, it's interesting to note that JB is only offering Blu-Ray movies for sale. The drongo sales clerk had no idea what drove this policy, but I'll check it out with JB's Ocker owners once the folks across the Tasman wake up later today.

<{POST_SNAPBACK}>

Postad 19 October 2007 - 10:51

Mollusk
  • Mollusk
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0
Hur kommer det sej att något som påverkar formatet i fråga inte bedöms vara nyheter och berättigat att posta för att det faktiskt råkar vara negativt? Det om något känns som dagisnivå för mej. Varför inte döpa om BD och HD DVD trådarna till "positiv PR endast" för det är ju så dom kommit att fungera... Jag trode forum var till för att diskutera ett ämne, inte för att klippa och klistra PR uttal av positiv karaktär och låtsas som om det inte fanns några negativa aspekter. Jag ser inte mycket till existensberättigande för den här subavdelningen, allt har blivit en fars.

Slutligen ber jag om ursäkt för att gå OT här, men kände inte för att starta en ny tråd när jag redan vet hur utgången kommer att bli ändå.

Postad 19 October 2007 - 11:16

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2965 inlägg
  • 0
On topic

:D Nu är Spiderman Bluray boxen skickad från discshop såg jag i min order status! :D

Surt att jag inte får den förräns på måndag bara. :D

299 spänn, bra deal! :D

Postad 19 October 2007 - 11:24

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Min är Spidermanbox är också skickad! :D

Postad 19 October 2007 - 11:38

fAkkfAcE
  • fAkkfAcE
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Va tvungen att gå in och kolla på discshop, och ja dom hade skickat min box oxå :D .

Postad 19 October 2007 - 12:02

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2384 inlägg
  • 0
Kan inte samungen komma ut så man kan beställa denna!

Hur fick ni den för 299:- ?

Postad 19 October 2007 - 12:06

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
De gjorde en tabbe med prissättningen när de lade upp den som preorder. Ryktet gick på forumet och vi bokade innan de hann rätta till priset. :)

Redigerat av hassesolo, 19 October 2007 - 12:06.

Postad 19 October 2007 - 12:09

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2384 inlägg
  • 0
*Sliter mitt hår*

Postad 19 October 2007 - 15:23

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2842 inlägg
  • 0

Ett litet tips på förhandsbokning:

Dischop säljer Spiderman paketet för 299kr vilket väl får anses helt ok. Det är en 3-discbox innehållande alla 3 Spiderman filmerna, svensk utgåva med svenskt fodral och med svensk text. Prel. release är 2007-10-24

Som jämförelse kan säges att för enbart Spiderman 3 tar de 299kr, Play tar 39.99£ för samma box (ca: 560kr)

http://www.discshop....te=movies&&ref=

Gimme some creds :) :P

Postad 19 October 2007 - 15:31

THXcht
  • THXcht
  • Veteran

• 2340 inlägg
  • 0
HiHi min är oxå på väg för 299kr, sen la jag in en bokning på Die Hard 4,0 Blu-Ray för 199kr idag oxå.

Postad 19 October 2007 - 15:35

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2965 inlägg
  • 0

Ett litet tips på förhandsbokning:

Dischop säljer Spiderman paketet för 299kr vilket väl får anses helt ok. Det är en 3-discbox innehållande alla 3 Spiderman filmerna, svensk utgåva med svenskt fodral och med svensk text. Prel. release är 2007-10-24

Som jämförelse kan säges att för enbart Spiderman 3 tar de 299kr, Play tar 39.99£ för samma box (ca: 560kr)

http://www.discshop....te=movies&&ref=

Gimme some creds :) :P

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det var himla bussigt av dig, jag är skyldig dig en öl eller 2. :D

Postad 20 October 2007 - 03:01

HDGuru
  • HDGuru
  • Lärjunge

• 338 inlägg
  • 0
Postad bild

Postad 20 October 2007 - 09:43

Unregisteredf721f19d
  • Unregisteredf721f19d
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Spiderman boxen är inte alls skickad från Discshop. Den skickas ut den 23:e, samma datum som fakturadatum. Bara så ni inte blir besvikna när den inte kommer på måndag.

Postad 21 October 2007 - 08:03

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0

Spiderman boxen är inte alls skickad från Discshop. Den skickas ut den 23:e, samma datum som fakturadatum. Bara så ni inte blir besvikna när den inte kommer på måndag.

Hmm, mycket märkligt om du nu skulle ha rätt i det du skriver, för enligt min inloggning är boxen listad som skickad i fredags. Har aldrig hänt förr att jag fått bekräftat att något är skickat när det i själva verket ligger kvar hos leverantören.

Vi får se på måndag, mig gör det inget om den kommer nu eller i mitten/slutet av veckan. Har ändå inte tid att sitta o se film förrän under nästa helg. Så länge det står 299.- på fakturan är jag nöjd hur som helst..... :)

Postad 21 October 2007 - 22:12

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

• 1061 inlägg
  • 0
var bara dåligt väder :)

Redigerat av Scrapanatchi, 21 October 2007 - 22:28.

Postad 22 October 2007 - 09:51

Unregistered52a88696
  • Unregistered52a88696
  • Veteran

• 2049 inlägg
  • 0
Mitt Discshop konto visar att Spiderman boxen skulle ha skickats i fredags, dock anlände den inte med Posten i dag. För mig spelar det ingen roll att få vänta ngn/ngr dagar extra. Men jag hoppas givetvis att ni andra ska ha "bättre tur". :)

Postad 22 October 2007 - 10:28

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2965 inlägg
  • 0
Kommer väl på ons-torsdag då. :)

Postad 22 October 2007 - 10:45

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

• 1326 inlägg
  • 0
Videouthyrningsföretaget Videotoppen startar i samarbete med Sonu uthyrning av hd-filmer i blu-ray format på fler än 1 000 besinstationer och servicebutiker som 7-eleven och Pressbyrån.

- Det är ett spännande och naturligt steg som vi tar nu, säger Pierre Sjöberg, affärsområdeschef på Videotoppen.

Videotoppen har tecknat ett samarbetetsavtal med Sony och Sony Pictures Home Entertainment som innebär att högupplösta filmer i formatet blu-ray ska finnas att hyra inom kort på bland annat Statoil, Shell, OKQ8, Preem, 7-Eleven och Pressbyrån. Totalt rör det sig om över 1 000 uthyrningsställen. Det framgår av ett pressmeddelande.

Bland de första filmerna som når ut till butikerna finns storsäljaren Spider-man 3.

Enligt Sony har Blu-ray kopplat ett grepp om den svenska marknaden för högupplöst video med en marknadsandel på cirka 87 procent. Den konkurrerande standarden hd-dvd har ännu inte lyckats markera sig närvaro i Sverige.

http://www.idg.se/2.1085/1.126905

Redigerat av Danhill, 22 October 2007 - 10:45.

Postad 22 October 2007 - 11:19

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

• 1419 inlägg
  • 0
Undra var siffran 87% kommer ifrån.

Postad 22 October 2007 - 12:59

Swebreeze
  • Swebreeze
  • Lärjunge

• 250 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Står från Sony i artikeln! :)

Partisk bedömning :)

:)

Väldigt trevligt är det hur som helst! =)

Postad 22 October 2007 - 15:44

necrio
  • necrio
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0

Videouthyrningsföretaget Videotoppen startar i samarbete med Sonu uthyrning av hd-filmer i blu-ray format på fler än 1 000 besinstationer och servicebutiker som 7-eleven och Pressbyrån.

- Det är ett spännande och naturligt steg som vi tar nu, säger Pierre Sjöberg, affärsområdeschef på Videotoppen.

Videotoppen har tecknat ett samarbetetsavtal med Sony och Sony Pictures Home Entertainment som innebär att högupplösta filmer i formatet blu-ray ska finnas att hyra inom kort på bland annat Statoil, Shell, OKQ8, Preem, 7-Eleven och Pressbyrån. Totalt rör det sig om över 1 000 uthyrningsställen. Det framgår av ett pressmeddelande.

Bland de första filmerna som når ut till butikerna finns storsäljaren Spider-man 3.

Enligt Sony har Blu-ray kopplat ett grepp om den svenska marknaden för högupplöst video med en marknadsandel på cirka 87 procent. Den konkurrerande standarden hd-dvd har ännu inte lyckats markera sig närvaro i Sverige.

http://www.idg.se/2.1085/1.126905

<{POST_SNAPBACK}>

tror det här kan göra mycket för vanliga svensson då dom ska gå och köpa en hd-spelare så köper dom nog formatet dom sett i butiken, snarare än något dom inte känner igen, och blir osäkra på.

Postad 22 October 2007 - 21:14

Dan.k
  • Dan.k
  • Lärjunge

• 397 inlägg
  • 0
Det här är väldigt stort! vanlig svensson köper inte filmer dem hyr eller laddar ner :D

Postad 22 October 2007 - 21:37

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Gfk.

Postad 22 October 2007 - 23:00

HDGuru
  • HDGuru
  • Lärjunge

• 338 inlägg
  • 0
Tyvärr behöver svenne-banan först bli utbildad om hd och 1080p... sen kanske han inte heller har råd att köpa det ens...

Postad 23 October 2007 - 15:18

Unregistered992
  • Unregistered992
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Bay caused a brouhaha on his blog (michaelbay.com) by voicing his displeasure that Transformers would not be available on Blu-ray and that he was rethinking his plan to direct a sequel. The next day he backpedaled, but he is still upset about the format war.

"It's short-sighted and it has delayed consumers' moving to HD (home video)," he says. "As a director, my critical eye is that Blu-ray is where my money is. Consumers are smart, and they are going to wait it out."

http://usatoday.com/...rmers-bay_N.htm

Postad 23 October 2007 - 15:36

Unregisteredf7bba9d7
  • Unregisteredf7bba9d7
  • Beroende

• 1113 inlägg
  • 0

Bay caused a brouhaha on his blog (michaelbay.com) by voicing his displeasure that Transformers would not be available on Blu-ray and that he was rethinking his plan to direct a sequel. The next day he backpedaled, but he is still upset about the format war.

"It's short-sighted and it has delayed consumers' moving to HD (home video)," he says. "As a director, my critical eye is that Blu-ray is where my money is. Consumers are smart, and they are going to wait it out."

http://usatoday.com/...rmers-bay_N.htm

<{POST_SNAPBACK}>

Tja, det är bara att köpa en HD DVD spelare också så kan man se Transformers! Inte klagar jag på Sony, MGM, Fox, Liongate m.m de släpper ju bara filmer på Blu-ray. Jag köpte en Blu-ray spelare så var det problemet löst.

Postad 23 October 2007 - 15:56

necrio
  • necrio
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
din åsikt om man borde köpa en hddvd spelare eller ej har väl inte riktigt samma betydelse som att en av dom större regisörerna i hollywood säger vad han tycker, nyhet eller ej så står han för blu-ray.

Postad 23 October 2007 - 16:22

Unregisteredf7bba9d7
  • Unregisteredf7bba9d7
  • Beroende

• 1113 inlägg
  • 0

din åsikt om man borde köpa en hddvd spelare eller ej har väl inte riktigt samma betydelse som att en av dom större regisörerna i hollywood säger vad han tycker, nyhet eller ej så står han för blu-ray.

<{POST_SNAPBACK}>

Det har väl skrivits om detta förut, gammal skåpmat? Kom med några roligare nyheter som t.ex. att regionskodningen tas bort på Blu-ray iallafall på gamla katalogtitlar!

Ifall detta skulle inträffa så skulle jag jubla!!!
Men man kan ju alltid hoppas :)

Postad 23 October 2007 - 16:31

necrio
  • necrio
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
nyheten / bloginlägget från herr Bay är nytt, även om hans åsikter om transformers bör komma på blu-ray och hur han ställer sig till blu-ray vs hddvd har blivit ventilerade förr :-)

regionskodning vore fint o slippa, men köper man nu en reg A spelare så är man kvitt problemet, själv iaf :)

Postad 23 October 2007 - 17:31

Unregistered4e1812ee
  • Unregistered4e1812ee
  • Forumräv

• 889 inlägg
  • 0
"Videotoppen har tecknat ett samarbetetsavtal med Sony och Sony Pictures Home Entertainment som innebär att högupplösta filmer i formatet blu-ray ska finnas att hyra inom kort på bland annat Statoil, Shell, OKQ8, Preem, 7-Eleven och Pressbyrån. Totalt rör det sig om över 1 000 uthyrningsställen. Det framgår av ett pressmeddelande."

Det låter ju toppen, men nu fruktar jag att alla dessa filmer förstås kommer o vara låsta på region B, där fick jag för att skaffa en spelare för reg A.. :)

Postad 23 October 2007 - 17:50

Unregisteredf7bba9d7
  • Unregisteredf7bba9d7
  • Beroende

• 1113 inlägg
  • 0

"Videotoppen har tecknat ett samarbetetsavtal med Sony och Sony Pictures Home Entertainment som innebär att högupplösta filmer i formatet blu-ray ska finnas att hyra inom kort på bland annat Statoil, Shell, OKQ8, Preem, 7-Eleven och Pressbyrån. Totalt rör det sig om över 1 000 uthyrningsställen. Det framgår av ett pressmeddelande."

Det låter ju toppen, men nu fruktar jag att alla dessa filmer förstås kommer o vara låsta på region B, där fick jag för att skaffa en spelare för reg A.. :)

<{POST_SNAPBACK}>

En del titlar borde vara regionsfria man får kolla upp dom innan man hyr/köper dom.
Annars så får man köpa en region B spelare när priserna har gått ner.

Postad 24 October 2007 - 07:25

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2384 inlägg
  • 0
Amazon fance säljer PS3:an för 399:- EUR + en BD film om min franska inte spökar med mig.

De är väl ett bra pris ?

http://www.amazon.fr...ASIN=B000WV0WZK

Redigerat av Jokkmokksjocke, 24 October 2007 - 07:26.

Postad 24 October 2007 - 11:53

Michailov
  • Michailov
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Det låter ju toppen, men nu fruktar jag att alla dessa filmer förstås kommer o vara låsta på region B, där fick jag för att skaffa en spelare för reg A.. ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Jag arbetar på OKQ8 och filmerna vi börjat hyra ut idag är Spiderman 3 och Ghost Rider. Vad jag kunde se på dessa så var båda dessa Reg. A, B och C.

Postad 24 October 2007 - 12:06

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2384 inlägg
  • 0
Finns det inget ljus i tunneln näe de gäller att göra BD regionsfria via någon firmware ?

Postad 24 October 2007 - 23:34

Addex
  • Addex
  • Veteran

• 1902 inlägg
  • 0
Formats Increase Incentives

Samsung Electronics, the first CE manufacturer to market a Blu-ray Disc player, has cut $50 from the $549 price of the BD-P1400, which features 1080p resolution.

The company also is offering eight free mail-in Blu-ray titles with the now $499 BD-P1400 when purchased at Best Buy, Circuit City and other retailers.

The BD movies include a choice of five titles from a selection of 18 from the Blu-ray Disc Association, two titles from a selection of eight Warner Home Video movies and Planet Earth Vol. 1 from the Discovery Channel.

Amazon.com offers the 1400 for $409 plus five free BD titles.

The BD Association recently extended its offer of five free movies through Jan. 31, 2008.

Separately, Microsoft and select retailers are offering Heroes: Season 1 on HD DVD with the purchase of the Xbox 360 HD DVD add-on player for $179.99. The purchase also includes a choice of five free HD DVD titles from a selection of 15 movies.

The HD DVD movie offer is valid until Feb. 28.

Källa: Homemediamagazine.com

Postad 26 October 2007 - 11:38

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2965 inlägg
  • 0

Skulle världen varit klok skulle AC/DC sålt 100 ggr mer istället. Da da da da da daa daa...Thunder! :P

Fick hem AC/DC i veckan, ******** i gatan vilket ös det var att köra PCM! Mitt biorum kändes för litet, blev helt mör i öronen. :wub:

Postad 26 October 2007 - 15:35

Unregistered4e1812ee
  • Unregistered4e1812ee
  • Forumräv

• 889 inlägg
  • 0
Fortfarande är det så, att nästan alla nyare filmer kommer på DVD efter att de förvunnit från biograferna. Bara en del kommer på något av HD-formaten, företrädesvis "Hollywood Blockbusters".

Postad 26 October 2007 - 17:50

Addex
  • Addex
  • Veteran

• 1902 inlägg
  • 0
Panasonic showcases in-dash Blu-ray head unit

Postad bild

Car AV enthusiasts, listen up. Panasonic has a new in-dash head unit that just might be worth waiting for -- if you'd enjoy Blu-ray in your dash, that is. At the Tokyo Motor Show in Japan, Panny was busy showing off a new single-DIN unit that played back Blu-ray discs, sported an HDMI output and is even set to support full surround sound / BD-Java. Unfortunately, that pretty much sums up the details: no price, no release date and no model number, but be sure to check out two more looks posted after the break.

Postad bild

Postad bild

Källa: Engadget.com

Postad 27 October 2007 - 14:34

Addex
  • Addex
  • Veteran

• 1902 inlägg
  • 0
Postad bild

Postad 27 October 2007 - 15:37

Unregistered4e1812ee
  • Unregistered4e1812ee
  • Forumräv

• 889 inlägg
  • 0
Info från HDMS:

"Warners are still having Production Problems 2001 Blu ray and The shining blu ray are still not available and the other releases for Oct 23rd we have Shipped but are in Limited supply.Hopefully they will be back on track soon."

Postad 27 October 2007 - 16:09

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5366 inlägg
  • 0
ja det är samma gällande HD , har ej fått Shining eller FMJ deluxe ännu Glen hoppades på
att de skulle dyka upp på måndag ..

Kasst av WB att inte trycka upp tillräckligt med skivor inför release, då får de väl
skjuta upp release datum annars blir det vissa som får och vissa får va utan, jaja
är ju inte så allvarligt hade vart värre med typ transformers osv..

Postad 27 October 2007 - 16:29

Unregistered4e1812ee
  • Unregistered4e1812ee
  • Forumräv

• 889 inlägg
  • 0
Både Shining o 2001 vill jag ha så småningom men det kan vänta för min del. Hoppas det inte blir samma med Bladerunner dock....

Postad 27 October 2007 - 18:43

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

• 935 inlägg
  • 0
Diablo: Jag läser denna tråd som heter Blu-ray - Nyheter och Rykten, för att jag är intresserad av Blu-ray. Inte av vad du tycker om Blu-ray eller hur du tycker att försäljningsstatistiken skall läsas.

Lägg ner och skriv sådant i HD-DVD tråden i stället.

Postad 27 October 2007 - 18:46

necrio
  • necrio
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0

Både Shining o 2001 vill jag ha så småningom men det kan vänta för min del. Hoppas det inte blir samma med Bladerunner dock....

därför man preordrade för 3månader sedan :-)

first in line. hoppas jag

Postad 28 October 2007 - 01:28

Addex
  • Addex
  • Veteran

• 1902 inlägg
  • 0
BDP-S500 and BDP-S2000ES will pass DTS-MA bitstream through firmware upgrade

Postad 28 October 2007 - 14:26

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1482 inlägg
  • 0

Postad bild

Vad handlar den här marknadsundersökningen om?
Hårdvara, filmer eller båda?
Gäller försäljningen i en speciell butik, ett visst land eller hela världen?

Redigerat av JockeJ, 28 October 2007 - 14:26.

Postad 28 October 2007 - 14:50

Addex
  • Addex
  • Veteran

• 1902 inlägg
  • 0

Postad bild

Vad handlar den här marknadsundersökningen om?
Hårdvara, filmer eller båda?
Gäller försäljningen i en speciell butik, ett visst land eller hela världen?

Videoscan.com

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.