Be nu Tomten om en lg viewty så kanske du får en härlig juklapp
Eller N95-2
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
6 relaterade trådar
Postad 14 December 2007 - 23:41
Eller N95-2 Postad 14 December 2007 - 23:57
Joh. Mäkta besviken faktiskt
Sen allt med seghet och så.. + den desigenen.. Varför SE, VARFÖR?! Postad 15 December 2007 - 00:38
Tycker samma sak,provade mobieln fullt ut hoss telia,blev vädligt besviken..mobilen imponerade mig inte ett dugg..segt som fan,fula menyer..känndes som en helt vanligt p1 fast pimpad. Postad 15 December 2007 - 00:42
testade mobilen hoss the phone house i veckan..Det är en fin mobil..och film kvaliteten är grymt snyggt..kameran väldigt bra..gillar designen i den också..fast det är ju nästan allt..gick igenom mobilen på mindre än 5 min så hade jag gjort allt vad den kan göra..finns ingen mobil förutom Nokia n95 8GB som imponerar mig..men om den inte var trelåst och inte kostade 6000 kr olåst så kanske det skulle bli en sån..fast är fortf osäker Redigerat av Falafeltomten, 15 December 2007 - 00:43. Postad 15 December 2007 - 01:34
Köp alla o testa, sen kastar du dom som inte passar dig, eller ge bort dom till nån fattig på gatan.. Postad 15 December 2007 - 13:19
Jag tror att jag identifierade problemet med batteriet. Den fungerar inte som mina gamla telefoner, jag måste använda task manager för att avsluta processer när man bara "backat" ur programmen... öppnade task manager, körde "end" på alla öppna program... Tror eventuellt att den inte tuggar batteri som en idiot nu.
Postad 15 December 2007 - 13:24
En annan snabb fråga, kan man flytta spel från en telefon till en annan? Har ett gammalt poker spel på min gamla telefon som jag gillar mer än dom jag har prövat på den nya.
Postad 15 December 2007 - 17:08
Förutsatt att spelet är skrivet för UIQ3 så är det inga problem (förutsätter att det var en W960i som du skulle flytta till) Postad 15 December 2007 - 20:08
Ja jo, det är från min Z550i till den, men jag vet inte hur jag ska flytta spelet.
Postad 15 December 2007 - 21:23
Ehum, kan någon hjälpa mig med ett litet problem.. har kopplat in telefonen till datorn osv med usb'n men den kan inte installera mass storage device pga att nån jäkla info fil inte är rätt skriven.. Så kan någon hjälpa mig så jag får till det (: ?
Postad 16 December 2007 - 12:37
För att kunna hjälpa dig behövs nog lite mer info, vad kör du för OS? Vad står det exakt i info rutan som kommer upp när du försöker installera? Postad 16 December 2007 - 13:00 Ähh, Z550i är inte en smartphone så det kan du glömma Postad 16 December 2007 - 13:34
Om spelet är ett java spel så borde det väl funka på alla mobiler som stödjer java.
Fast å andra sidan går det kanske inte att flytta javaspel??!!? Sen måste jag bara säga att jag tycker w960 är s**tsnygg. Den vita ramen gör sig väldigt bra mot det svarta och den gummibeklädda baksidan är också enkel och stilren. Min gamla T68 var ju också gummibeklädd där bak och gillade det då med trots att det inte passade ihopa så bra men färgen på resten av mobilen. Men nu med w960 så ser det ruggit bra ut måste jag säga. Men smaken är ju delad som vanligt... Postad 16 December 2007 - 14:16
Tack för de sista orden där drbrain. Själv som du kanske läst tidigare tyckte jag designen på denna mobil är avskyvärd i verkligtheten Blev RIKTIGT besviken faktiskt. Postad 16 December 2007 - 14:50
Dåså då kan du spara pengarna till nått annat, du som hade sån beslutsångest ^^ Postad 16 December 2007 - 16:17
Man kan ju inte gilla allt som tur är (då hade det blivit väldigt tomt i plånboken).
Jag gillar mobiler med stilrent utseende och det tycker jag att w960 har faktiskt. Såg nu att P1i har en bakåtknapp under jogdailen... varför varför finns inte den på w960???!!... Redigerat av drbrain, 16 December 2007 - 16:17. Postad 16 December 2007 - 17:42
Djchester, beslutsångest var förnamnet till det jag hade ^^ men en W960 tror jag inte det blir.. Och till dig drbrain, sitter den på framsidan juuue. Redigerat av Coistrel, 16 December 2007 - 17:42. Postad 16 December 2007 - 19:06
Gummibaksidan känns inte plastig utan snarare fräsch, friktion och kanske lite stryktålig...
Postad 16 December 2007 - 19:18
Enligt min åsikt så om man jämför med framsidan som är glassig och pianolackerad.. så kommer baksidan som en gummi.. Typ som ett par nya strumpor (framsidan) och baksidan är ett par halvdassiga som luktar måttligt svettiga Postad 16 December 2007 - 20:27
Tycker att gummibaksidan är klockren, svettiga strumpor är ju ett uttryck, men jag tycker det är bra för svettiga händer, hade inte varit så bra med pianolackerad baksida... hade lätt glidit ur min svettiga hand.. ;-)
Postad 16 December 2007 - 21:33
Aandy: Blir ledsen varje gång du säger något negativt om w960, för går själv i tankarna om jag ska köpa denna telefon eller inte.
Om det blir att jag köper så drar jag ett utan abb helt o hållet, för 3 har inga erbjudanden med just denna telefon. När jag var inne och pratade med dom så hade de inga planerer på att sälja denna "den telefonen tillämpar oss inte". Idag har jag varit och provat den på Media Markt och Elgiganten Vissa säger också att den är SEG, fast det är den inte heller, eller det beror kanske på vad man ska göra Fast vet fortfarande inte hur jag ska göra, kan inte ni med denna telefon övertyga mig En osäker w960i köpare Postad 16 December 2007 - 22:15
Tycker det verkar som du övertygat dig själv... Själv kan jag bara säga att jag är hur nöjd som helst med min w960. Har allt jag behöver och det finns ju många små program att ladda ner o installera i den. Så knalla nu ner till närmsta butik och ge dig själv en rejäl julklapp!!! GOD JUL!! Postad 16 December 2007 - 23:10
tänk vad glad man kan bli såhär dags
Snackade med en kille från The Phonehouse idag också, han var nån slags säljare och försökte lura på mig att teckna något Telia abb som jag inte alls ville Men om man ska vänta med att köpa bara för det kommer bättre telefoner hela tiden så kan man ju vänta ihjäl sig :s Han sa även att han bytte telefon var 3dje månad, och han hade en k850i just nu och var inte alls nöjd, och han hade dessutom haft en Nokia N95 som han inte var alls nöjd med den heller, han förklarade så som att Nokia hade taigt lite delar från varje och bara satt ihop och tro det ska fungera bra, men om man ska sammanställa så tycke han heldre än w960 en N95'a. Sen så kommer ju Iphone också om några månader med 3G stöd som dom inte har nu, och dom har ju en "riktig" webbläsare och mycket mer roliga program, så jag vet inte hur jag ska göra. Vet bara att jag vill ha en w960 nu!!! men kanske ångrar mig sen när iphone släpps för samma pris och den 960 går ner i pris.. Nä, här ska inget ångras Postad 16 December 2007 - 23:36
Tror du skall ta det lite försiktigt med säljarens analyser "tagit lite delar och gjort N95" låter rätt oseriöst och överförenklat och att det kommer en bättre telefon sen är ju ingen högoddsare direkt. Betänk även att det brukar dröja ett halvår från att SonyEricsson lanserar sina telefoner tills de verkligen släpps och eftersom den inte visats än kan du ju räkna ut när den kommer finnas i butikerna.
Att iPhone 3G kommer "om ett par månader" var intressant. Har du några riktiga fakta om det eller bara att Jobs sade att "You can expect a 3G iPhone later next year" och du tolkar det som januari? Förresten, vad menar du med att iPhone har "mycket mer roliga program"? Mer än vaddå? iPhone är ju rätt begränsad när det gäller program. Postad 16 December 2007 - 23:57
Jag är väldigt nöjd med min telefon. Skulle volja ha lite fler program (gratis) och fler bra pokerspel att tillgå bara.
Postad 17 December 2007 - 08:25
Tiny Turtle: Det där med att Iphone kommer om ett par månader var väl lite tagit ur luften kanske
Det finns sinnesjukt mycket 3dje partsprogram till Iphone, och mer kommer det bli, för i febrari så kommer apple öppna upp offeciellt för 3dje partare att lägga in sida program. Nu behöver man ett hack för att kunna köra dessa. Postad 17 December 2007 - 10:11
Finns inte speciellt mycket 3:e partsprogram till Iphone som är ngt att ha.
Skulle gissa på att en Iphone med 3G kanske dyker upp i slutet på 2008 i Sverige. De har ju inte ens börjat sälja GSM versionen här än. Postad 17 December 2007 - 11:12
Kör vista och i enhets hanteraren så står det okänd enhet men det är mass storage device som inte kan installeras och det står att det saknas en info fil för själva installationen och att den drivrutin som finns på datorn inte är kompatibel och att den rätta borde finas att ladda hem från SE hemsida men jag finner dock inget.. Postad 17 December 2007 - 14:46
Det enda negativa jag pratar om Dexter är ju dess utseende + att folk har talat en stor del om seghet.
Annars tror jag det är en toppenlur. Kanske inte till mina behov dock Postad 17 December 2007 - 14:48
Är väl bara o handla, jag byter oxå telefon väldigt ofta.. Har inte hittat ûberluren för mig ännu. Men som sagts innan, så vet ju alla att SE är bra på att lansera sina kommande lurar VÄLDIGT tidigt.. OCH det kommer ju som också sagts ALLTID bättre grejer, så är det med allt!!! Postad 17 December 2007 - 15:11 IMHO så verkar det vara mycket knöl med Win Vista, sådana självklarheter som att kunna lägga till en USB enhet utan att behöva installera separata drivrutiner borde vara en självklarhet.Kör vista och i enhets hanteraren så står det okänd enhet men det är mass storage device som inte kan installeras och det står att det saknas en info fil för själva installationen och att den drivrutin som finns på datorn inte är kompatibel och att den rätta borde finas att ladda hem från SE hemsida men jag finner dock inget..För att kunna hjälpa dig behövs nog lite mer info, vad kör du för OS? WIn XP och 2000 Pro behöver inga extra drivisar... Å eftersom jag själv inte gått över till Vista kan jag dessvärre inte hjälpa dig Donkii. Postad 17 December 2007 - 15:49 IMHO så verkar det vara mycket knöl med Win Vista, sådana självklarheter som att kunna lägga till en USB enhet utan att behöva installera separata drivrutiner borde vara en självklarhet.Kör vista och i enhets hanteraren så står det okänd enhet men det är mass storage device som inte kan installeras och det står att det saknas en info fil för själva installationen och att den drivrutin som finns på datorn inte är kompatibel och att den rätta borde finas att ladda hem från SE hemsida men jag finner dock inget..För att kunna hjälpa dig behövs nog lite mer info, vad kör du för OS? Känns som om att det borde finnas stöd för det iomed att vista inte är nytt och de flesta burkarna som säljs idag har vista installerat.. Men men.. allt fungerar förutom just att jag inte kommer åt mass storage device vilket då innebär att jag inte kan göra ett skit.. skratt.. Men jag får helt enkelt kolla om jag finner en lösning på annat håll.. tack iallafall.. btw.. någon här borde ju köra vista och ha detta installerat på burken... Mvh. Postad 17 December 2007 - 16:43
Finns många anledningar till att man inte gått över till Vista. Brist på/dåliga drivrutiner är en anledning. 2009 ska jag fundera på att gå över till Vista. Då borde det vara hyfsat användbart iaf
Postad 17 December 2007 - 17:33
Vista fungerar klockrent på min bärbara.. faktiskt bättre med vista än med xp, känns märkligt att man ska behöva byta operativ system för att få överföringen till mobilen att fungera. Redigerat av Donkii, 17 December 2007 - 18:15. Postad 17 December 2007 - 21:14
Är så frälst med min nya W960i, den är totalt grym och så förbas** snygg
Postad 18 December 2007 - 00:49 Finns det inte en specifik tråd om just det? Postad 18 December 2007 - 06:21
/S[/quote]Finns det inte en specifik tråd om just det?
[/quote] jo det finns det men dom säger att man skall skaffa KU990 och vill se va sony-ericsson folket säger! Postad 18 December 2007 - 11:52
Instämmer, har inga som helst problem med Vista Business gällande de applikationer och de USB enheter jag ansluter, som med allt annat så är det SBS antagligen. Dock så släpps ju SP1 inom en snar framtid vilket bör få de flesta andra att hoppa över till Vista. Postad 18 December 2007 - 15:15
Finns det ingen poker site som satsat på en symbian/java klient? Hade varit lite fräckt. Poker mot fiktiva motståndare är väl inte så kul? För övrigt finns det om man har den läggningen en hel del UIQ3 program att tillgå på TPB. Det var en fågel som viskade detta i mitt öra. Så vill man testa lite olika kan det ju vara ett spår att följa. Postad 18 December 2007 - 15:58
Fan va fränt att spela poker mot andra med pengar på sin telefon..
Man tycker ju att pokersajterna borde va på Postad 18 December 2007 - 16:05
Klarar inte luren av att bara surfa in på en sånn sida då? Annars så borde de stora pokerbolagen göra en egen för mobilen.Hade varit kul Postad 18 December 2007 - 16:09
Någon som har problem med Telia Surfport på sin W960? Har skickat efter inställningarna via sms och webben, tagit bort och gjort om igen och givetvis startat om telefonen varje gång men får endast upp felmeddelande om att den inte kan hitta fjärrservern för Surfport (eller vilken annan sida man prövar...)
Postad 18 December 2007 - 16:16
De jag provat (expekt och svenska spel) har klienter som man laddar ner och installerar på sin PC. Så det räcker inte att kunna surfa till sidan på dessa i alla fall. Postad 19 December 2007 - 10:56
Vilken verra använder ni utav opera mini? Det verkar inte finns någon specifikt för W960 ännu?! Postad 19 December 2007 - 11:29
När man surfar via wlan så undrar jag hur mycket fortare det går än när jag är ansluten via ett 3g?
Man märker skillnad hoppas jag? Postad 19 December 2007 - 13:48
Om jag inte missminner mig kör jag W950' versionen. Men ge fler sidor om bra mjukvara till telefonen, än så länge har jag bara installerat Opera Mini och DivX player Kan ju tipsa om: http://www.allabouts.../item/Slick.php Tills fring börjar stödja W960 Redigerat av Idge, 19 December 2007 - 14:04. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |