Hämtar upp mitt ex på webhallen. Hoppas de har det på dagen. Blivit besviken tidigare...
Killzone 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(38)
|
99:- |
!*!Killzone 2-klantråd!*! (2491 inlägg)
|
8 år sedan |
Postad 19 January 2009 - 21:02
Hämtar upp mitt ex på webhallen. Hoppas de har det på dagen. Blivit besviken tidigare...
Postad 19 January 2009 - 21:55
ss_preview_kiling2.jpg.jpg 54.79K
2 Antal nerladdningarDen här killen är grymt wanted, han kommer att sno en stor del av mitt liv
Postad 19 January 2009 - 22:15
Är det bara jag som tycker att det är lite tråkiga proportioner mellan valörerna?
Hellre färre och svårare än en massa "jaha, en ny bronze - Vad gjorde jag?Spoiler
Stort plus dock för online-trophies.
Postad 20 January 2009 - 12:35
Japp, the only way!enda sättet att ligga ner i KZ2?
Känns som jag kommer att få ligga ner en hel del ändå!
Trodde jag skulle sakna mljigheten att ligga efter COD.
Men KZ2 spelar så bra utan den funktionen att man inte saknar det
Postad 20 January 2009 - 12:59
Haha, jag har då aldrig fått ligga genom att spela cod4 men jag hoppas inte att KZ2 skall ta över mitt liv så att jag slutar ligga. Eller vad pratar ni om?Japp, the only way!
Trodde jag skulle sakna mljigheten att ligga efter COD.
Men KZ2 spelar så bra utan den funktionen att man inte saknar det
Postad 20 January 2009 - 13:05
######r vad snyggt gjort, ser ut som vilken hollywood-produktion som helst. Men vi kan klarlägga att allt det där var CGI va, ingenting var ingamemotorn eller? Bara för att vara säker, för det är fan inte stor skillnad känns det som.Introt till Killzone 2 publicerat.
http://www.ps3blogge...till-killzone-2
Postad 20 January 2009 - 13:12
Haha, jag har då aldrig fått ligga genom att spela cod4 men jag hoppas inte att KZ2 skall ta över mitt liv så att jag slutar ligga. Eller vad pratar ni om?
Hahaha!
Men om man Dr Död himself ligger med COD 33 dygn speltid så är det väl ända liggandet man får göra!
Postad 20 January 2009 - 13:15
Introt till Killzone 2 publicerat.
Jag får inte länken att funka, har dom plockat bort den?
Hade dom verkligen tillstånd till att lägga ut den?
EDIT: Funkade inte i FF men i IE.
Redigerat av BrittBastard, 20 January 2009 - 13:17.
Postad 20 January 2009 - 13:17
hur många hoppar direkt på multiplayer? eller kommer ni köra sp först?
Postad 20 January 2009 - 13:17
Britta:Jag får inte länken att funka, har dom plockat bort den?
Testa denna
Postad 20 January 2009 - 13:18
Videon laddar inte upp där för mig heller nu. Du kan dock kolla här istället: http://tv.gamestar.h...es-intro-hi-res (den verkar inte funka här heller... de kanske inte hade tillstånd ändå?)Jag får inte länken att funka, har dom plockat bort den?
EDIT: Funkade inte i FF men i IE.
Den ligger uppe på youtube också:
http://www.youtube.c...ad.php?t=186999
Redigerat av Unregistered5f833d6c, 20 January 2009 - 13:19.
Postad 20 January 2009 - 13:23
Videon laddar inte upp där för mig heller nu. Du kan dock kolla här istället: http://tv.gamestar.h...es-intro-hi-res (den verkar inte funka här heller... de kanske inte hade tillstånd ändå?)
Den ligger uppe på youtube också:
http://www.youtube.c...ad.php?t=186999
Exakt, den ligger inte upp på gamestar.hu längre!
Men den på youtube funkar. Tackar!
nu är det bara drygt en månad kvar,, går fort de
Hmmm, bra fråga!
Jag kommer antagligen börjar på SP men sen kommer jag ha för svårt att hålla mig och hoppa in i MP för att lägga SP i "malpåse" eller att plocka fram när jag känner för det.
Postad 20 January 2009 - 13:26
Exakt, den ligger inte upp på gamestar.hu längre!
Men den på youtube funkar. Tackar!
Hmmm, bra fråga!
Jag kommer antagligen börjar på SP men sen kommer jag ha för svårt att hålla mig och hoppa in i MP för att lägga SP i "malpåse" eller att plocka fram när jag känner för det.
kommer nog också börja lite med sp så att man kommer in i de lite och lär sig kontrollen och så,, annars är det hopplöst tycker jag, jag spelar ganska mycket nu, tänk då hur det kommer bli när detta kommer, tur att man är singel vid vissa tillfällen
Postad 20 January 2009 - 13:27
Introt till Killzone 2 publicerat.
Mamma vad vackert...
Ingen som hört något om det kommer CE eller LE?
Postad 20 January 2009 - 13:28
Postad 20 January 2009 - 13:46
Usch, vill inte se! Roligare att kolla på den hemma på sin plasma när man köpt spelet. Fast det kittlar lite i fingrarna
Så tänkte jag också!
Postad 20 January 2009 - 13:48
Usch, vill inte se! Roligare att kolla på den hemma på sin plasma när man köpt spelet. Fast det kittlar lite i fingrarna
Mohaha...så tänkte jag också...men torsk som man är så kunde man inte hålla fingrarna ur kakburken....
Postad 20 January 2009 - 13:49
Första halvan är renderat CGI. Men sen i andra halvan när det är ingame cutscenes så är banne mig inte PS3:an långt ifrån
Gears of War 2 känns inte lika snyggt och maffigt längre
Musiken verkar bli sinnesjukt mäktig också. Låter lite John Williams aktigt emellanåt
En månad kvar......gaaahhhh!!!
Redigerat av Svante Skoog, 20 January 2009 - 13:51.
Postad 20 January 2009 - 13:49
Jag tänkte försöka klara mig till jag kommer hem och kan ta på mig lurarna å dra på lite ljud men det känns nog svårt
Postad 20 January 2009 - 13:51
Mamma vad vackert...
![]()
Ingen som hört något om det kommer CE eller LE?
Läste förra veckan nånstans att det inte kommer någon LE eller CE.
Postad 20 January 2009 - 13:53
Läste förra veckan nånstans att det inte kommer någon LE eller CE.
Precis. Guerilla satsade mer på att lägga ner tid på själva spelet istälet för extra fluff.
Lite ovanligt på en sån här gigantisk titel, men jag orkar inte bry mig då spelet isig överväger vilken box som helst
Postad 20 January 2009 - 14:00
kommer nog också börja lite med sp så att man kommer in i de lite och lär sig kontrollen och så,, annars är det hopplöst tycker jag, jag spelar ganska mycket nu, tänk då hur det kommer bli när detta kommer, tur att man är singel vid vissa tillfällen
"Singel vid vissa tillfällen", Word!
Jag och tjejen bor inte ihop så jag brukar ju dra till med att jag måste "hem och städa".
Hahahaha! Skämt åsido, när man väl ses så är det ju inte så kul om jag sitter och lirar tv-spel.
Postad 20 January 2009 - 14:18
Postad 20 January 2009 - 14:23
Nu e introt borta, dom hade inte tillstånd att visa den... Jaja tur är väl det
Är ju nyfiken hehe
Finns fortfarande på Youtube:
http://se.youtube.co...ad.php?t=186999
Postad 20 January 2009 - 14:25
Precis. Guerilla satsade mer på att lägga ner tid på själva spelet istälet för extra fluff.
Lite ovanligt på en sån här gigantisk titel, men jag orkar inte bry mig då spelet isig överväger vilken box som helst
Mmm...verkar ju vettigt. Tack för svaret, nu finns det ingen idé att vänta med en bokning längre...
Var kan man vara säker på en leverans release day?
Postad 20 January 2009 - 15:27
Hehe! Jag skulle såklart vilja se den men vettefan om jag vill se den på youtubeSå tänkte jag också!
Spoiler
Nån karaktär måste man ju ha! Vadå, man har ju bara sett oräkneliga screenshot, läst recensioner, kollat på ingame-videos, studerat de olika klasserna i MP etc. Som sagt, nån karaktär måste man ju ha
Haha! Hoppas hon inte hänger här på forumet"Singel vid vissa tillfällen", Word!
Jag och tjejen bor inte ihop så jag brukar ju dra till med att jag måste "hem och städa".
Hahahaha! Skämt åsido, när man väl ses så är det ju inte så kul om jag sitter och lirar tv-spel.
Postad 21 January 2009 - 02:31
Postad 21 January 2009 - 05:58
En 41 min lång "Making of KZ2" finner ni här, intressant
http://www.gamekings...version-subbed/
Denna filmen FÅR NI INTE MISSA!!!
Grymt imponerande...
Postad 21 January 2009 - 08:51
nu är det bara drygt en månad kvar,, går fort de
Hehe jag hoppar nog på multiplayer direkt, fusk att "öva" i sp först
Postad 21 January 2009 - 10:16
Making of KZ2 var det läckraste jag tamef*n har sett i hela mitt liv
Såg inte ens hela..Sitter på jobbet.....Men av det jag så var det helt fantastiskt
Tror jag är i trans...Hur ska jag kunna jobba ?
Edit
vad värre är..Hur ska jag överleva till den 25:e?
Redigerat av moparman, 21 January 2009 - 10:29.
Postad 21 January 2009 - 11:11
Vad har jag gjort !?
Postad 21 January 2009 - 11:27
10/10. "War is hell! Nah, just kidding - It's awesome!"
OPM Spanien gav det 9.5/10
Postad 21 January 2009 - 12:19
HahahaDen här bilden var lite rolig:
50 FTW!
Postad 21 January 2009 - 12:22
Ah, det är i sådana här lägen man sitter och kliar sig i huvudet och undrar hur man tänkte när man sålde bort PS3an.
Vad har jag gjort !?
Det går ju alltid att köpa en ny.
Postad 21 January 2009 - 13:22
EDIT: Ändrade till tre spel.
Redigerat av Unregistered7da62804, 21 January 2009 - 15:29.
Postad 21 January 2009 - 13:29
Är det inte 3 spel man måste byta in?Tänkte bara tipsa om att om man förhandsbokar på game så kan man byta in två ps3-spel (ej dubletter, ej resistance 1 eller motorstorm 1) så får man spelet och 100kr på ett presentkort. Enligt mig är det en asbra real eftersom man kan få det för typ 300kr (-100kr) om man köper två begagnade spel i butiken.
Postad 21 January 2009 - 14:46
Tänkte bara tipsa om att om man förhandsbokar på game så kan man byta in två ps3-spel (ej dubletter, ej resistance 1 eller motorstorm 1) så får man spelet och 100kr på ett presentkort. Enligt mig är det en asbra real eftersom man kan få det för typ 300kr (-100kr) om man köper två begagnade spel i butiken.
Är du säker på att man kan lämna tillbaka de spel man köpt hos dom? Annars kan man byta ut vilket spel som helst, sålänge det inte är resistance eller motostorm, förstår jag det rätt?
2 spel kan mn ju fixa för runt 200 - 250kr.. sen om man får presentkortet på 100kr.. då kostar ju spelet bara runt 100-150kr
Låter too good to be true.
Redigerat av Unregistered1232, 21 January 2009 - 14:48.
Postad 21 January 2009 - 15:22
Är det inte 3 spel man måste byta in?
Nu blev jag osäker, ska ringa och kolla!
EDIT: bekräftat att det är 3 spel man ska byta in.
Är du säker på att man kan lämna tillbaka de spel man köpt hos dom? Annars kan man byta ut vilket spel som helst, sålänge det inte är resistance eller motostorm, förstår jag det rätt?
2 spel kan mn ju fixa för runt 200 - 250kr.. sen om man får presentkortet på 100kr.. då kostar ju spelet bara runt 100-150kr![]()
Låter too good to be true.
Ja, man kan köpa begagnade spel och byta in dem mot killzone 2, de kanske blir lite sura men det får de ta! Jag gjorde likadant på gta4 och lbp. Funkade alldeles ypperligt och man får det på release dagen och för billigare än på en online-butik.
Det är too good and it is true!
Redigerat av Unregistered7da62804, 21 January 2009 - 15:32.
Postad 21 January 2009 - 15:40
Redigerat av stifflerman, 21 January 2009 - 15:44.
Postad 21 January 2009 - 15:46
På EB Games/Gamestop kan man byta in 2 spel och betala 199kr för Killzone om man förbokar. Förutom några spel som jag inte kommer ihåg... var nog nåt y2k-spel och gundam eller nåt sånt.
det lät lite fel det
du byter in 2 spel plus att du betalar 199kr för killzone
vafan du han ändra
Redigerat av kerren, 21 January 2009 - 15:46.
Postad 21 January 2009 - 16:09
På EB Games/Gamestop kan man byta in 2 spel och betala 199kr för Killzone om man förbokar. Förutom några spel som jag inte kommer ihåg... var nog nåt y2k-spel och gundam eller nåt sånt.
det är resistance 1, motorstorm 1 och haze man inte får byta in på gamestop/ebgames.
Fast tycker väl att games erbjudande är mycket bättre!
Postad 21 January 2009 - 16:12
När kommer demot? (om det änns kommer nåt)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
!*!Killzone 2-klantråd!*!
5 bilder
350 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?