jag vill också vara med och lira!
min gamertag är : trefemma
Detta är PS3 avdelningen, gamertag är väl 360? eller du kanske menar PSN id?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
48 relaterade trådar
Postad 13 December 2007 - 21:07
Detta är PS3 avdelningen, gamertag är väl 360? eller du kanske menar PSN id? Postad 13 December 2007 - 21:43
Fan vad grym jag var idag
Postad 14 December 2007 - 07:34
Ja, det gick inte så bra i alla matcher direkt. Fick ju storstryk där på skeppet. Men sen byte jag match å då gick det lite bättre. Det är helt klart stor variation på motståndarna.
Va, nu missade jag något? Låg inte du död mest hela tiden när vi spelade, bredvid mig alltså? Postad 14 December 2007 - 08:07
Är det bara mig det hackar rejält för ibland när vi kör ground war, som tex igår?
Postad 14 December 2007 - 08:27
Jo, det gjorde det för mig också. Tror det kan bero på att den som för tillfället "hostar" spelet kanske inte har tillräcklig kapacitet på sin internetuppkoppling. Redigerat av Unregistered50fe2819, 14 December 2007 - 08:29. Postad 14 December 2007 - 09:16
Hade problem igår när jag körde mot morlock, cbarrow och kompani! Jag fick inga kills med mina vapen i vissa matcher, bara med granater och kniv. Det var inget vidare.
Postad 14 December 2007 - 09:27
Det toklaggade för mig igår och det var därför jag avslutade tidigt. Det är ju inte lätt att försöka skjuta någon när personen hoppar i sidled pga att det laggar..... det tar ju problematiken med att ha svårt att sikta till helt nya nivåer....
Postad 14 December 2007 - 10:22
haha.. jag dog som vanligt ganska mycket, men jag fick in några helikopter attacks.. dödade mycket fler än vad jag brukar göra och jag hamnade först av alla på rankingen efter matcherna ett antal gånger! det va la en match som gick o H* men resten va grymma! Postad 14 December 2007 - 10:49
Du menar inte på den lilla banan "shipment" när vi körde med headshots only? Då kan du bara döda motståndarna med headshot eller granat/kniv. Postad 14 December 2007 - 11:52
Va F*n!
Postad 14 December 2007 - 12:12
Precis som om det inte är svårt nog å ha ihäl folk å så ställer ni om till headshot only. Tur att man la ner när det laggade som värst... Upp till kamp ikväll igen helt enkelt.
Postad 14 December 2007 - 12:15
Redigerat av SonySamppa79, 14 December 2007 - 12:26. Postad 14 December 2007 - 12:31
Det dröjer väl innan det dyker upp i Sverige? 1:a kvartalet 2008, ej datumspecat brukar inte båda gott?
Postad 14 December 2007 - 13:07 Jag hålller med... Det suger. Har inte UT3 än men jag vill vara med :-) Kommer att skaffa snarast!!! Jag kommer med att spela i kväll! Kommer dock att pimpla lite vin med frugan så vinglar jag och sicktar sämre än vanligt så vet ni varför :-) Postad 14 December 2007 - 13:13
Signa upp mig på UT3 gänget
p.s. Kanske ska fixa upp ett forum (utanför hembio) för alla olika spel och diverse klaner. Kanske lite lättare för alla att hålla koll på vilka som spelar vad och speltider. Kan vara smidigt då vi får flertalet olika subforum att "forumchatta" i beroende på spelet man spelar. Om de skulle finnas intresse (vet att många är negativa till att vara registrerade på många forum) så hojta till. Det bästa skulle väl vart om det kunde fixas in ett subforum för detta här direkt på hembio, men kan kanske inte få allt Redigerat av stabbe, 14 December 2007 - 13:22. Postad 14 December 2007 - 13:37
Jag har nämnt det flera gånger tidigare i denna tråden men använd gärna http://mh2.forum24.se Om ni har förslag på fler forumsdelar som bör sättas upp så meddela mig i PM här eller i det forumet Postad 14 December 2007 - 13:45
hehe jag han redan fixa iordning ett ju Postad 14 December 2007 - 15:09
Borde inte vara några problem med realese eftersom det är släppt i USA redan. Postad 14 December 2007 - 17:34
Det sög riktigt att bara köra med Headshots på Shipment igår. Traaaadigt!!
Annars var det nice att se så många MHB:are samlade. Postad 14 December 2007 - 17:35 Shipment med så många personer utan Headshots only är nästan ospelbart. Då kan man döpa om spelformen till respawn. Postad 14 December 2007 - 17:52
Snart är dags att börja spela för min del.
Edit: Internet försvann i 3-4 timmar, så kom in vid 10. Då hade man tröttnat redan. Redigerat av Unregistered28641812, 14 December 2007 - 23:34. Postad 14 December 2007 - 19:26 Shipment med så många personer utan Headshots only är nästan ospelbart. Då kan man döpa om spelformen till respawn. Såg inte det heller, tyckte också att jag missa lite väl mycket Postad 14 December 2007 - 19:26
morlock jag lägger till dig i friends listan, ja såg att du kommer lira UT3 också
PSN: stabbe Redigerat av stabbe, 14 December 2007 - 19:53. Postad 15 December 2007 - 07:45
Igår gick det verkligen riktigt bra....spelade lite headquarters ihop med Primoo ett tag och vi drog in ordentligt med poäng. tyvärr fick vi inte vara på samma lag men jag tror att det blev ungefär oavgjort i de "inbördes" mötena.
I2ickard, tack för dina ihärdiga försök med invites....fick det tyvärr inte att stämma en enda gång. Blev "server is full" hela tiden eller "unable to connect", men tack för att du försökte! Lasseman Redigerat av Unregistered3ece8f6f, 15 December 2007 - 07:49. Postad 15 December 2007 - 12:37
samma sak för mig igår. kunde inte ta emot l2ickards invites. sedan så strulade det rejält med inloggningen så jag pallade inte vara inne så länge!
Postad 15 December 2007 - 12:49
Att ta emot invites sket sig igår, internet funka inte alls. Men det roliga var att min bror spela många timmar igår och då funka allt perfekt, men när jag skulle spela då funka inget! Sånt känns ju roligt.
Ska göra ett nytt försök idag/ikväll. Redigerat av Unregistered28641812, 15 December 2007 - 12:50. Postad 15 December 2007 - 18:29
Jo det gick väl helt ok! Själv har jag gett upp lite när det gäller invites.. accepterar dem bara om jag är i lobbyn, och funkar det inte på första när jag får en så hoppar jag in i nån annan match. Så segt att bara sitta och vänta. Psnid: Evil_Rodge Postad 16 December 2007 - 20:21
Morlock : Det är bara att fortsätta invita mig när du ser mig online.
Vet inte hur många gånger jag försökt joina efter invite nu. Men icke! Riktigt irriterande att det fortfarande är såna stora problem med CoD4. Nån som hört nåt datum för patch till CoD4 än? Postad 16 December 2007 - 22:15
Ansluter mig till skaran av Ps3 ägare
PSN ID: Serapim (så fort 2.01 updaten tankat klart, går apsegt) för tillfället äger jag; Motorstorm, RFOM, Warhawk, Ratchet & Clank, Uncharted så jag vill gärna bli addad på listan över warhawk och rfom spelare Postad 17 December 2007 - 00:41
Välkommen!
Ett tips bara, skaffa COD4 om du vill spela med nån i den här tråden. Kan tänka mig att dom andra spelen dött lite på senaste tiden Postad 17 December 2007 - 06:48
Jaha, trodde warhawk va rätt populärt fortfarande har redan spelat cod4 till 360 i runt 50h så jag e ganska mätt på det för tillfället Postad 17 December 2007 - 07:14
Så fort expansion paketet kommer till Warhawk blir det nog liv i det spelet igen. Som det är nu blir man snabbt trött på det eftersom det bara finns 5-6 banor. Minorna ligger på samma ställe hela tiden så att säga.
Postad 17 December 2007 - 08:07
Tänkte också dra igång Warhawk när expansionen kommer (20 dec?). Det blir kul!
Postad 17 December 2007 - 08:10
Ja warhawk var ett tag sedan....det får definitivt bli lite game när expansionen kommer. Själv funderar jag på hur jag ska klara mig över jul utan ps3:a....... Postad 17 December 2007 - 08:14
Nu har även jag lagt händerna på COD 4 och hunnit få grepp om det innan man ger sig ut på hemmaplan
Är igång i stort sett nån gång under varje kväll! ID: TomasAskimSwe Postad 17 December 2007 - 08:16
Du får packa ner den i handbagaget! Postad 17 December 2007 - 09:03
Ärligt talat så har tanken slagit mig....... Postad 17 December 2007 - 13:33 Jag håller med! SAmtidigt känns det trist att dissa när jag väl får invites :-) Tack alla som invitar mig och känn er inte dissade om jag inte kommer in. Ofta (speciellt på morlocks) inbjudningar så blir servern full och så kommer jag inte in :-( Det var skoj att spela i går!!! Jag fick in två sköna kills på Primare. BBomp satte en fin rätt i plytet på mig :-( Hämden är ljuv!!! Jag är på i kväll!!!! Postad 17 December 2007 - 14:19 nej, två SKÖNABara två? En med niiiven har jag för mig :-) Och glöm inte Morlock att jag bara har typ 18 i ranking än så länge så jag är nybörjare :-) Glad när jag har ihjäl någon :-) Hur effektivt tycker ni att det är att minera ställen? Jag tycker att det verkar rätt B... Favorit perks??? Jag kör med bomben när jag dör men är det bättre med pistolen kanske??? Redigerat av Numero1, 17 December 2007 - 14:19. Postad 17 December 2007 - 14:41
Väldigt effektivt att minera i vissa speltyper, speciellt S&D. Om man gillar o snipa så kan det också vara bra så man har ryggen täckt. Skulle tro att granaten är effektivast jämfört mot pistolen. Postad 17 December 2007 - 15:01
Det beror på vilken bana. På shipment är nog granaten mer effektiv eftersom folk springer runt å skjuter som galningar där. Jag tycker att jag har ihjäl betydligt fler med pistolen än med granaten. Man kan ju ligga å dö ganska länge å skjuter man villt så träffar man oftast någon.
Däremot så har jag inte riktigt fått kläm på de andra perksen, vilka skall man ha, stopping power osv? Postad 17 December 2007 - 15:28
Det där var fan bara elakt morlock.......
Redigerat av Unregistered32f0b602, 17 December 2007 - 15:35. Postad 17 December 2007 - 15:34
Igår var ingen bra dag överhuvudtaget....spelade headquarters mot Sampa och jag kommer definitivt passa på den spelformen eller övriga taktiska spelformer vad gäller invites om det inte är så att man får spela ihop med några av er grabbar......(sampa var i motståndarlaget)...de jag spelade med var riktiga frasmongon...de stod bara och sköt på långt håll medan jag fick försöka springa in och ta högkvarteret.....kan nämna att motståndarna hade en annan taktik......de vann med 250 mot 0......sen var det någon snubbe som efter matchen undrade varför jag hade dött så många gånger....
Postad 17 December 2007 - 15:41
Kan bara hålla med, ibland blir man riktigt trött på sina medspelare.... Försökte köra sabotage och de i mitt lag verkade inte fatta vad det handlade om överhuvudtaget....
Postad 17 December 2007 - 15:42 hehehe...verkar som det! Postad 17 December 2007 - 18:06
Det finns alltså begränsning på hur många friends man får ha? skrev ut listan på alla 50 mhb:are i warhawk och satte mig med tangentbord och skulle adda, och fick felmedd. på första (morlock) att hans friendslist är för stor...måste vara populär
det är ju ganska dåligt om jag ska vara ärlig att det finns spärr för det.. Postad 17 December 2007 - 22:11
l2ickard tack för alla dina inbjudningar
Postad 18 December 2007 - 02:00
Hehe jo d blev iaf en match, funkade sisådär ikväll måste ja säga. Får ta nya tag imorgon! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |