Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 4 Modern Warfare

3456 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 15 January 2008 - 11:02

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Hände mig igår också.....skumt!

Postad 15 January 2008 - 11:04

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0

Tack för tipset om invites... Ska skicka invite till dig Primare när jag vill vara med :) (ibland är det min son som spelar och då nekar han invites (bra att ha honom och skylla på för dålig K/D-ratio :blink: ))

Det var trist (men lärorikt) att hamna på motståndarlaget igår.... vi blev köttfärs! ;)

Jo vi gick bra där ett tag igår....fast jag måste ju erkänna att det kanske till största delen berodde på JensLu...han var grym igår.

Vad gäller stealth så tycker jag absolut vi måste köra det oftare....dock så har jag insett att p90 med dämpare inte är tillräckligt utan det får nog bli ak47 framöver. Dessutom måste vi utnyttja det faktum att vi inte syns bättre. Igår stod vi och köttade en del mittemot motståndarna.....jag tycker vi bör dela upp oss i två grupper där den ena gruppen kanske står kvar och besvarar elden och den andra hela tiden jobbar med att flanka.

Postad 15 January 2008 - 11:24

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0
måste bara fråga är det för att jag har us versionen som jag inte lyckats komma med i ett enda spel eller är jag bara för långsam?

Postad 15 January 2008 - 11:27

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
Jag är laddad för att spela i kväll!!
I kväll ska jag väl komma in så jag kan lira med er killar!!!
Tack för alla invites i går, ge inte upp hoppet, snart måste det börja funka.
Som jag förstår det är det här inte bara ett problem som jag har, eller???
Hur ofta kommer ni andra in när ni får invites? som det ser ut nu typ 1 gång på 20 för mig :-(

Postad 15 January 2008 - 11:39

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0

måste bara fråga är det för att jag har us versionen som jag inte lyckats komma med i ett enda spel eller är jag bara för långsam?

Us funkar inte med den europeiska.......det är därför vi väntar på att patchen ska släppas till den europeiska så vi kan lira med morlock och l2ickard igen.....du borde du kunna lira med dem så pröva skicka invites till dem tills patchen släpps.

Postad 15 January 2008 - 11:41

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0

Jag är laddad för att spela i kväll!!
I kväll ska jag väl komma in så jag kan lira med er killar!!!
Tack för alla invites i går, ge inte upp hoppet, snart måste det börja funka.
Som jag förstår det är det här inte bara ett problem som jag har, eller???
Hur ofta kommer ni andra in när ni får invites? som det ser ut nu typ 1 gång på 20 för mig :-(

Beror på...om jag är inne i en match så får jag invites då matchen slutar och då är det oftast fullt i det spelet som jag vill joina. Om jag däremot bara hänger i lobbyn och söker efter spel så lyckas jag nästan alltid komma in till invites.

Tyckte btw att det funkade ganska bra med att komma in igår. Bästa på länge faktiskt med nästan acceptabel nivå av "matchmaking" problem.

Postad 15 January 2008 - 11:54

c0ol
  • c0ol
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0
Måste hänga på någon gång, men är ju bara rank 25 efter 16 timmars spel, ni verkar vara rätt grymma, men man kanske lär sig nått. Men saknar en del perks som man vill ha.

Postad 15 January 2008 - 12:19

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0

Måste hänga på någon gång, men är ju bara rank 25 efter 16 timmars spel, ni verkar vara rätt grymma, men man kanske lär sig nått. Men saknar en del perks som man vill ha.

Det är bara att hänga på! I MHB finns det allt från kanonmat till grymma mördarmaskiner... :)

Postad 15 January 2008 - 12:24

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Det är bara att hänga på! I MHB finns det allt från kanonmat till grymma mördarmaskiner... :)

Och så finns det galna grabbar som springer rätt in. Som skjuter först och tänker sen! :blink:

Postad 15 January 2008 - 12:26

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Den setup jag använder mest är M4 med red rod sight, Claymore, increased bullet damage, och bullet penetration
.. spelar mest Search and Destroy, men tycker de är grymt kul att spela domination,( ground war) när vi är ett helt lag med MHb'are :)
PSN: JensLu

adda gärna mig: h0gb3rg

Postad 15 January 2008 - 12:35

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Lägg till mej så kan vi lira lite!

Postad 15 January 2008 - 12:42

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Och så finns det galna grabbar som springer rätt in. Som skjuter först och tänker sen! :blink:

Pratar du om mig nu igen :-)
Säger som Morlock: "jag har inte tid att campa ihjäl dem" ;)

Postad 15 January 2008 - 12:45

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Jag var helt säker på att det var mig han skrev om ju!
:lol:

Postad 15 January 2008 - 12:49

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Jag var helt säker på att det var mig han skrev om ju!
:lol:

Hehehe...vi får lira tillsammans men springa in från motsatt håll!!! Bra taktik :-)

Redigerat av Numero1, 15 January 2008 - 12:50.

Postad 15 January 2008 - 12:58

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Hehehe...vi får lira tillsammans men springa in från motsatt håll!!! Bra taktik :-)

Ja, det kanske kan vara något!
2 galningar som kommer från varsitt håll och förvirrade försöker åstadkomma något vettigt!
:)

Postad 15 January 2008 - 13:06

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Du är med på min lista men å andra sidan vet jag inte om jag vågar möta dig:P

Postad 15 January 2008 - 13:17

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Ah okey men dåså, har tagit för givet att ingen på min lista utom Morlock har US versionen så har inte skickat några invites.

Lovar jag är inte farlig :blink: Vi kommer väl på samma lag förhoppningsvis iaf så :)

Postad 15 January 2008 - 13:41

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Ah okey men dåså, har tagit för givet att ingen på min lista utom Morlock har US versionen så har inte skickat några invites.

Lovar jag är inte farlig ;) Vi kommer väl på samma lag förhoppningsvis iaf så :)

Ja man kan ju hoppas Akerren heter jag där morlock har ju full lista så honom kan man ju inte invita då måste man öva lite till så man inte skämmer ut sig för de största i MHB

Postad 15 January 2008 - 13:44

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

2 galningar som kommer från varsitt håll och förvirrade försöker åstadkomma något vettigt!
:P

heheh...kul kommer vi att ha i alla fall :-)
VIll testa ljuddämpare och radar jammer :-) Verkar coolt...
Men måste man använda pistolen då? Det finns väl inte ljudämpare till gevären?? (eller är det ett senare Perk?)

Lovar jag är inte farlig ;) Vi kommer väl på samma lag förhoppningsvis iaf så :)

Har ni köpt era PS3or i US?

Postad 15 January 2008 - 13:45

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Det finns ljuddämpare till nästan alla vapen men man måste ha ett visst antal kills på varje vapen för att få fram ljuddämpare.

Postad 15 January 2008 - 13:47

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

;)

Men måste man använda pistolen då? Det finns väl inte ljudämpare till gevären?? (eller är det ett senare Perk?)

75 Kills med Assaullt rifles/SMG så låser man upp ljuddämparen.
UAV jammer (perk 2) får man rätt tidigt.
Är ruggigt effektivt på vissa banor med denna kombo.
Ibland kan man blanda in sig mitt i en grupp utan att de fattar vem de är som skjuter dem!

Postad 15 January 2008 - 14:02

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

;)

Ibland kan man blanda in sig mitt i en grupp utan att de fattar vem de är som skjuter dem!

ranking 31 nu och har snart 150 kills med MP5 så jag borde ha ljuddämpare nu antar jag?
Måste fixa det i kväll!!! Är spelsugen...lite obehagligt, vill bara hem och spela :-)
Ska du lira i kväll??

Redigerat av Numero1, 15 January 2008 - 14:07.

Postad 15 January 2008 - 14:10

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

;)

ranking 31 nu och har snart 150 kills med MP5 så jag borde ha ljuddämpare nu antar jag?
Måste fixa det i kväll!!! Är spelsugen...lite obehagligt, vill bara hem och spela :-)
Ska du lira i kväll??

Ja då har du silencer till MP5:an.
Får dock välja mellan den och ett bättre sikte.
MP5:an har ju ett rätt så vettigt sikte från början så testa det!
Klarade mig rätt bra på den setupen på bloc igår (MP5 silent + UAV jammer)

Ska försöka hinna med lite lir ikväll.

Postad 15 January 2008 - 14:14

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

;)

Ska du lira i kväll??

Ja då har du silencer till MP5:an.
Får dock välja mellan den och ett bättre sikte.
MP5:an har ju ett rätt så vettigt sikte från början så testa det!
Klarade mig rätt bra på den setupen på bloc igår (MP5 silent + UAV jammer)

Ska försöka hinna med lite lir ikväll.

Med lite tur lyckas vi komma in på samma spel då...
Ska invita dig!!

När det gäller vapen är jag ett fan av sniperskytte :-)
Finns ingen skönatre än att smyga på någon man sess och hoppas att ett lile huvud ska komma tillbaka in i kikarsiktet och få sätta en "rätt i plytet" hihi

Postad 15 January 2008 - 16:38

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0

Ja man kan ju hoppas Akerren heter jag där morlock har ju full lista så honom kan man ju inte invita då måste man öva lite till så man inte skämmer ut sig för de största i MHB

Om du har US version på spelet så kan du ju inte lira med flertalet av oss MHB:are innan de har släppt patchen som fixar detta. Detsamma gäller tyvärr också för morlock och l2ickard.
Förresten behöver du inte oroa dig för att skämma ut dig. Jag gör det ständigt :D , men får ändå en massa invites av proffsen! :P

Postad 15 January 2008 - 16:38

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0

Finns ingen skönatre än att smyga på någon man sess och hoppas att ett lile huvud ska komma tillbaka in i kikarsiktet och få sätta en "rätt i plytet" hihi

Är precis tvärt emot. Klarar inte av att sitta stilla o vänta utan kör mera "gung ho" där det får bära eller brista. I min bok finns därför inget skönare än att hitta en campande sniper i ett hörn någon stans och sedan plocka honom med kniven....

Postad 15 January 2008 - 16:46

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Är precis tvärt emot. Klarar inte av att sitta stilla o vänta utan kör mera "gung ho" där det får bära eller brista. I min bok finns därför inget skönare än att hitta en campande sniper i ett hörn någon stans och sedan plocka honom med kniven....

Håller med fullständigt. Finns ingen mening med att snajpa. Bättre att bara maxa benen på gubben o kasta sig in i folkmassan o peppra...

Postad 15 January 2008 - 16:49

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0

Håller med fullständigt. Finns ingen mening med att snajpa. Bättre att bara maxa benen på gubben o kasta sig in i folkmassan o peppra...

Jepp, instämmer! Ofta hamnar man mitt i ett getingbo, men det f-n så mycket roligare än att sitta och vänta på att gräset ska växa. (IMHO...)

Redigerat av stone, 15 January 2008 - 16:49.

Postad 15 January 2008 - 23:57

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0
tack för alla invites men jag har som sagt us versionen har spenderat hela kvällen med att göra bort mig i l2ickards lag i s&d

Postad 16 January 2008 - 00:08

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Äntligen. Tack för liret hendrikson, primare2 & några till. Tyvärr var hela kvällen en enda lång katastrof för mig :)

Men nu har jag i alla fall fått bevis på att det går att spela med andra från MHB ;)

Postad 16 January 2008 - 00:29

kokkelimokk
  • kokkelimokk
  • Lärjunge

• 410 inlägg
  • 0

Om du har US version på spelet så kan du ju inte lira med flertalet av oss MHB:are innan de har släppt patchen som fixar detta. Detsamma gäller tyvärr också för morlock och l2ickard.
Förresten behöver du inte oroa dig för att skämma ut dig. Jag gör det ständigt ;) , men får ändå en massa invites av proffsen! :)

Vadå så jag kan bara köra online mot US-spelare om jag har har importerat spelet från US?
Frågade det förut och fick som svar att det inte är någon skillnad mot att köpa i sverige, då känns ju köpet från VG+ som är på väg riktigt uselt, hade ju hellre lagt 100 kr extra för svenskt då. Eller är det en patch påväg snart?

Postad 16 January 2008 - 00:32

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Förresten behöver du inte oroa dig för att skämma ut dig. Jag gör det ständigt ;) , men får ändå en massa invites av proffsen! :)

Vadå så jag kan bara köra online mot US-spelare om jag har har importerat spelet från US?
Frågade det förut och fick som svar att det inte är någon skillnad mot att köpa i sverige, då känns ju köpet från VG+ som är på väg riktigt uselt, hade ju hellre lagt 100 kr extra för svenskt då. Eller är det en patch påväg snart?

Det fungerade i början men sen så släpptes US patchen men EU patchen blev fördröjd. Den borde komma inom nåra veckor tror jag.

Postad 16 January 2008 - 00:35

kokkelimokk
  • kokkelimokk
  • Lärjunge

• 410 inlägg
  • 0
Oki men då är det ingen större fara då, men det är sagt att det ska fungera worldwide efter patchen då iaf?

Postad 16 January 2008 - 01:26

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Oki men då är det ingen större fara då, men det är sagt att det ska fungera worldwide efter patchen då iaf?

Ja absolut.

Postad 16 January 2008 - 07:21

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Igår fungerade det inte alls hos mig. Fick till några bra matcher själv när jag körde lite free for all men sedan började det att strula....När invites fungerade fungerade inte spelet, jag tömde halva magasin mot folk som inte hade vett att dö, lagg?

Sedan fick jag invites från både doro och primare och började att ladda....humöret upp igen! Då tog batteriet i headsetet slut och varje gång jag valde att joina så fick jag även unable to connect to host. Jag tog det som ett tecken på att det inte var meningen att jag skulle lira något så jag stängde av.

Nya matcher ikväll? You bet, har föräldramöte så när jag kommer hem fram emot 21 kommer jag vara på ett riktigt bra humör för att lira lire....

Postad 16 January 2008 - 08:29

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0

Igår fungerade det inte alls hos mig. Fick till några bra matcher själv när jag körde lite free for all men sedan började det att strula....När invites fungerade fungerade inte spelet, jag tömde halva magasin mot folk som inte hade vett att dö, lagg?

Sedan fick jag invites från både doro och primare och började att ladda....humöret upp igen! Då tog batteriet i headsetet slut och varje gång jag valde att joina så fick jag även unable to connect to host. Jag tog det som ett tecken på att det inte var meningen att jag skulle lira något så jag stängde av.

Nya matcher ikväll? You bet, har föräldramöte så när jag kommer hem fram emot 21 kommer jag vara på ett riktigt bra humör för att lira lire....

Du menar alltså att man har lust att springa runt och skjuta en massa främlingar efter att man har haft föräldramöte.... ;)

Det var samma för mig igår....tömde ett helt mag med p90:n rätt i ryggen på en snubbe från typ 2 meters avstånd och han bara vände sig om och sköt mig med typ två skott.........en annan sjuk grej var att jag såg en snubbe komma mot mig och sen sprang han in bakom en bil (detta var alltså på nära avstånd) och jag tänkte att ja ja...han sprang runt bilen och ska väl försöka ta mig i ryggen så jag sprang runt bilen...då visade det sig att bilen stod mot väggen så springa runt den var inte möjligt....dessutom så var det en låg skåpbil så krypa under den var inte heller möjligt.....snubben försvann helt enkelt upp i tomma intet..... :)

Postad 16 January 2008 - 08:45

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Han kan ju ha stängt ner eller blivit utslängd iofs.

Postad 16 January 2008 - 08:46

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Du menar alltså att man har lust att springa runt och skjuta en massa främlingar efter att man har haft föräldramöte.... :D

Det var samma för mig igår....tömde ett helt mag med p90:n rätt i ryggen på en snubbe från typ 2 meters avstånd och han bara vände sig om och sköt mig med typ två skott.........en annan sjuk grej var att jag såg en snubbe komma mot mig och sen sprang han in bakom en bil (detta var alltså på nära avstånd) och jag tänkte att ja ja...han sprang runt bilen och ska väl försöka ta mig i ryggen så jag sprang runt bilen...då visade det sig att bilen stod mot väggen så springa runt den var inte möjligt....dessutom så var det en låg skåpbil så krypa under den var inte heller möjligt.....snubben försvann helt enkelt upp i tomma intet..... :)

Men du glömde det viktigaste...
dog du då?
;)

Kanske laggade så kraftigt att du inte han se när han vände på klacken!

Postad 16 January 2008 - 08:47

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0

Du menar alltså att man har lust att springa runt och skjuta en massa främlingar efter att man har haft föräldramöte....

Det är nog inte helt omöjligt att det finns lite uppdämd aggressivitet när man väl kommer hem ;) Mest för att det blir en så jäkla lång arbetsdag. Jag har bra arbetstider annars då jag sällan har lektion efter tre, blir en chock för kroppen att få vara på jobbet en hel arbetsdag :)

Postad 16 January 2008 - 09:28

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Jag kör olika taktik på olika banor. Vissa banor går det bättre att snajpa och det är med kul.
Annars håller jag med som jag har skrivigt tidigare. Komma från flanken eller bakifrån och kniva hela gänget är med en skön känsla :-)

Postad 16 January 2008 - 09:29

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Jag kör olika taktik på olika banor. Vissa banor går det bättre att snajpa och det är med kul.
Annars håller jag med som jag har skrivigt tidigare. Komma från flanken eller bakifrån och kniva hela gänget är med en skön känsla :-)

Försökte invitea dig några ggr igår.
Hade inte möjlighet att spela så länge tyvärr dock.

Postad 16 January 2008 - 09:31

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Du menar alltså att man har lust att springa runt och skjuta en massa främlingar efter att man har haft föräldramöte....

Det är nog inte helt omöjligt att det finns lite uppdämd aggressivitet när man väl kommer hem ;) Mest för att det blir en så jäkla lång arbetsdag. Jag har bra arbetstider annars då jag sällan har lektion efter tre, blir en chock för kroppen att få vara på jobbet en hel arbetsdag :)

Vad lär du ut?

Postad 16 January 2008 - 09:33

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Det är nog inte helt omöjligt att det finns lite uppdämd aggressivitet när man väl kommer hem :D Mest för att det blir en så jäkla lång arbetsdag. Jag har bra arbetstider annars då jag sällan har lektion efter tre, blir en chock för kroppen att få vara på jobbet en hel arbetsdag :)

Vad lär du ut?

"The Art of War"
;)

Postad 16 January 2008 - 09:36

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Försökte invitea dig några ggr igår.
Hade inte möjlighet att spela så länge tyvärr dock.

Tack, jag såg det. Lyckades aldrig komma in :-(
Jag sticker dessvärre utomlands på jobb i dag, åter på fredag.
Då kanske vi kan lira lite?? Ska bli kul att testa vår taktik med headset och flankera :-)

Jag körde MP5 med ljuddämpare och silenceri går, det första jag gjorde va få 10 kills på raken :-)
Bra tips :-) Tack

Det är nog inte helt omöjligt att det finns lite uppdämd aggressivitet när man väl kommer hem :D Mest för att det blir en så jäkla lång arbetsdag. Jag har bra arbetstider annars då jag sällan har lektion efter tre, blir en chock för kroppen att få vara på jobbet en hel arbetsdag ;)

Vad lär du ut?

"The Art of War"
:D

heheh...PS3 lärare kanske :-)

Redigerat av Numero1, 16 January 2008 - 09:35.

Postad 16 January 2008 - 09:40

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Du menar alltså att man har lust att springa runt och skjuta en massa främlingar efter att man har haft föräldramöte.... ;)

Det laggade i bland för mig med....
det suraste var när jag knivade en kille 3 ggr och han vände sig om och sköt mig i magen!! :-(

Postad 16 January 2008 - 09:46

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Då kanske vi kan lira lite?? Ska bli kul att testa vår taktik med headset och flankera :-)

Jag körde MP5 med ljuddämpare och silenceri går, det första jag gjorde va få 10 kills på raken :-)

Trist det där att det är så svårt att joina.

Bra jobbat!
Sånt är alltid kul!

Ja till helgen lär vi ju ha möjlighet att spela.
Måste ju bara testa den där taktiken.
In med 3 stun grenades i högen sen kötta på med en LMG!

Postad 16 January 2008 - 09:50

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Trist det där att det är så svårt att joina.

Bra jobbat!
Sånt är alltid kul!

Ja till helgen lär vi ju ha möjlighet att spela.
Måste ju bara testa den där taktiken.
In med 3 stun grenades i högen sen kötta på med en LMG!

Det bästa vore om vi har några MHBare som håller dem upptagna med eld framifrån :-)
Ser fram emot det!
Vi får sikta på spel i helgen..
jag brukar oftast spela några timmar efter frukost mellan ca 10-12
Sedan ska vi måla klart i lägenheten :-( Trist!! (men det blir fint iofs...)

Postad 16 January 2008 - 09:57

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
Brukar ni använda Claymore?
Hur brukar ni placera dem?
Jag använder de ofta men lyckas aldrig ha ihjäl någon med dem...
Jag har funderat på om det inte är bäst att sätta dem där det är mycket gräs och vegitation för i hus och trappor är de ju så uppenbara...

Postad 16 January 2008 - 10:02

HiDef
  • HiDef
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0
Jag är gärna med och lirar lite =)
Måste bara kolla mitt användarnamn efter jobbet :)

Postad 16 January 2008 - 10:03

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Brukar ni använda Claymore?
Hur brukar ni placera dem?
Jag använder de ofta men lyckas aldrig ha ihjäl någon med dem...
Jag har funderat på om det inte är bäst att sätta dem där det är mycket gräs och vegitation för i hus och trappor är de ju så uppenbara...

I gräset är bra.
Men även i trappor om man sätter dem från sidan så syns de inte så mycket.
Edit: Alltså inte mitt i trappen utan precis ovanför.
Oftast är det ju en låda/vägg ovan för trappen, gå bakom den och vänd 180° så den sprängs utåt.
Typ.
Eller precis ovanför en stege = In your face, A-hole!

Redigerat av h_z, 16 January 2008 - 10:07.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.