Uncharted 2: Among Thieves (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(89)
|
99:- | |
Uncharted 2: Among Thieves - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(12)
|
Inga priser | |
Uncharted 2: Among Thieves - Game of the Year Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Uncharted 2: Among Thieves Tips&Trick (1 inlägg)
|
16 år sedan |
Uncharted 2 - Among Thieves (13 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 12 October 2009 - 17:37
var ner till gamestop-butiken i Sundsvall häromdagen, för mitt förbokade Uncharted 2,
han sa dock att nästa kommande release på spel närmast var WWE RAW 2010 kring 23e okt.
stämmer detta, för enligt forumet verkar ju releasen på uncharted 2 vara nu i veckan?
//najkks
Postad 12 October 2009 - 17:45
Postad 12 October 2009 - 17:51
Uncharted 2 släpps i övermorgon på onsdag! säker på att han inte menade nästa spel efter Uncharted 2?
Jupp totalsäker
frågade honom - när har nästa spel på er "förbokningslista" release?
han sa då att det var WWE RAW 2010, och sedan PES (eller vad det kallas..
damn, detta betyder alltså att jag måste ta mig 6mil till sundsvall på onsdagmorgon?
//najkks
Postad 12 October 2009 - 18:03
Having said that, är det någon som vet om det spelar någon roll vilken gamestop butik man hämtar ut spelet i? eller måste det vara samma butik som man bokade?
Postad 12 October 2009 - 18:08
Trodde jag iaf skulle ha kvällen ut på mig att spela
/B
Postad 12 October 2009 - 18:17
Alla som jobbar i butiken har inte alltid koll. Det kan vara någon ny osv.. typ när jag skulle hämta ut min beta kod så fick jag förklara för säljaren var det var i 5min innan han tog fram pärmen och sa.. nämen det stämmer ju.
Having said that, är det någon som vet om det spelar någon roll vilken gamestop butik man hämtar ut spelet i? eller måste det vara samma butik som man bokade?
Du har nog ganska rätt i det, ibland har det ju ingen koll alls på vad som gäller i den fysiska butiken
dock verkar det väl mest troligt om man måste hämta i den specifika butik där man bokat?
jag menar med tanke på att de kanske har olika många ex och olika många förbokade i varje butik?
//najkks
Postad 12 October 2009 - 18:25
Postad 12 October 2009 - 18:54
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 October 2009 - 18:54.
Postad 12 October 2009 - 19:39
http://gameinformer..../12/review.aspx
10/10 och 10/10 i andraåsikt.
Postad 12 October 2009 - 20:17
Redigerat av Unregistered28641812, 12 October 2009 - 20:18.
Postad 12 October 2009 - 20:54
Redigerat av latsius, 12 October 2009 - 20:55.
Postad 12 October 2009 - 21:29
Hur många chapters var det? Kan inte spela vidare längre eftersom man vill spela med fett ljud men skulle vart kul om man ändå kunde hinna klart till släpp.Klarade det i söndags. Lätt top 3 i år!
Jaja! Jösses...Stop teasing!!!!
Postad 12 October 2009 - 21:34
Jag är ju lite sent ute, tänkte köpa från vgplus nu, dom är ju alltid billiga, men dom har ju inte ens spelet för försäljning! Vad är nu detta! Ska man behöva köpa på gamestop eller något sådant sunkigt dyrt ställe. Visst, om det är nåt spel som är värt högt pris så är det väl detta, men det är lite mot mina principer att betala så mycket för ett spel. Jaja, jag får väl se om jag hittar nåt bra ställe.
Postad 12 October 2009 - 21:36
Zoiler, sluta nu!
Jag längtar så sjukt efter det här spelet. Jag hatar alla typer av spoilers men trots det så gjorde jag en sorts millisekund-markering av din spoilertext, ungefär som när man sitter och kikar mellan händerna vid skräckfilm
. Din spoiler fick mig att längta ännu mer! Suck.
Jag är ju lite sent ute, tänkte köpa från vgplus nu, dom är ju alltid billiga, men dom har ju inte ens spelet för försäljning! Vad är nu detta! Ska man behöva köpa på gamestop eller något sådant sunkigt dyrt ställe. Visst, om det är nåt spel som är värt högt pris så är det väl detta, men det är lite mot mina principer att betala så mycket för ett spel. Jaja, jag får väl se om jag hittar nåt bra ställe.
vg+ skickade ju ut i fredags så de som beställde i tid har det nog imorgon
Postad 12 October 2009 - 21:39
Apropå detta, behöver lite råd angående alternativen. Vi brukar ju köra 1-5 men det känns som 1-4 är onödigt?Fixa förstainlägget med röstfunktion sen Zoiler.
Kanske uppdelad röstning på SP och MP.
Postad 12 October 2009 - 21:41
Tack. Skumt, hela dagen tidigare idag så har inte spelet kommit fram när man sökt, bara en första Uncharted samt en strategiguide till tvåan! Det blir nog till att beställa där nu dåvg+ skickade ju ut i fredags så de som beställde i tid har det nog imorgon
Edit: Jag tror att jag gör ett undantag för Uncharted 2, risken är ju att man inte får det förens nästa vecka från vg+. Har Game.se snabb leveranstid? De är ju billigare än Gamestop iaf, de tar samma pris för specialutgåvan som Gamestop tar för vanliga utgåvan (inte för att det är förvånande men). Man borde väl få det den här veckan åtminstone om man beställer nu va? Erfarenheter någon?
Redigerat av Unregistered5f833d6c, 12 October 2009 - 21:48.
Postad 12 October 2009 - 21:54
Postad 13 October 2009 - 07:13
Tack. Skumt, hela dagen tidigare idag så har inte spelet kommit fram när man sökt, bara en första Uncharted samt en strategiguide till tvåan! Det blir nog till att beställa där nu då
.
Edit: Jag tror att jag gör ett undantag för Uncharted 2, risken är ju att man inte får det förens nästa vecka från vg+. Har Game.se snabb leveranstid? De är ju billigare än Gamestop iaf, de tar samma pris för specialutgåvan som Gamestop tar för vanliga utgåvan (inte för att det är förvånande men). Man borde väl få det den här veckan åtminstone om man beställer nu va? Erfarenheter någon?
Det är ju klart billigare om du beställer från elgiganten eller pccity. Beställer du det innan 15:30 så skickas varorna samma dag!
Postad 13 October 2009 - 07:56
Postad 13 October 2009 - 08:08
Är det någon mer som har bokat spelet på Webhallen och fått leveransbekräftelse? Min order där ligger fortfarande "under behandling", när hade dom tänkt skicka ut dom egentligen? Verkar ju vara hopplöst att få det tills imorgon!!
Nej då, dom kommer garanterat att skicka det idag. Jag räknar med att få mitt ex i brevlådan imorgon.
Beror ju i o f s på var du bor också.
Postad 13 October 2009 - 08:19
Hur många chapters var det? Kan inte spela vidare längre eftersom man vill spela med fett ljud men skulle vart kul om man ändå kunde hinna klart till släpp.
Jaja! Jösses...Spoiler
Postad 13 October 2009 - 09:10
Gott, nu är mitt Collectors Edition skickat så nu är det upp till Posten!Nej då, dom kommer garanterat att skicka det idag. Jag räknar med att få mitt ex i brevlådan imorgon.
Beror ju i o f s på var du bor också.
Postad 13 October 2009 - 09:47
mitt skickades från Webhallen idag, hoppas de kommer i morgon =)
Postad 13 October 2009 - 09:52
Det är ju klart billigare om du beställer från elgiganten eller pccity. Beställer du det innan 15:30 så skickas varorna samma dag!
Såg att på elgiganten står det Release 16 okt -09. Konstigt när det är 14 okt som gäller.
Är det felskrivet eller får man det senare om man beställer därifrån?
Har iof redan förhandsbokat på gamestop, de hade ju rätt bra inbyteskampanj
Postad 13 October 2009 - 10:23
Såg att på elgiganten står det Release 16 okt -09. Konstigt när det är 14 okt som gäller.
Kan det inte vara så att alla fysiska butiker lägger ett releasedatum med god marginal?
ja alltså att de hellre lägger sitt släppdatum efter det omtalade releasedatumet!
maybe
hade i alla fall mina 2ex. förbokade hos gamestop så får väl hänga på låset där imorrn!
//najkks
Postad 13 October 2009 - 10:31
Jag fick mitt kvitto igår så det bör vara på väg nu, tyvärr fick jag det inte idag, men det stod 14e när jag beställde, kan vara så att de fått slut på den första batchen.
Postad 13 October 2009 - 10:37
Med tanke på att elgiganten släppte både Wolfenstein och Batman Arkham Asylum många dagar innan releasedatumet både i Sverige och i resten av världen så skulle jag gissa på att de inte är så pålitliga. De hamnade ju i en sådan här tvist för några år sedan, då de släppte ett DICE spel en vecka innan release och var tvunga att betala många miljoner skadestånd och dessutom får de inte börja sälja något DICE spel förens en vecka efter release numera
Postad 13 October 2009 - 10:37
Apropå detta, behöver lite råd angående alternativen. Vi brukar ju köra 1-5 men det känns som 1-4 är onödigt?
Haha låter ju lovande. Kanske räcker med 2 alternativ "fullpott" på ena alternativet och "Nää jag är totalt hjärndöd och gillade det inte alls" som andra alternativ. Om du nu uppfattade att det är så bra men vi vanliga dödliga måste ju vänta till 14:e innan vi får spela.
Postad 13 October 2009 - 10:43
Spoiler
Men, stämmer detta??
Hörde i info från speltillverkarna att det skulle vara
Postad 13 October 2009 - 11:05
Postad 13 October 2009 - 11:20
jag har inte riktigt fått med mig heller om man kan spela co-op genom hela singeldelen eller om det bara är en del i multiplayer som i betaversionen?
Redigerat av andreassofus, 13 October 2009 - 11:21.
Postad 13 October 2009 - 11:28
Postad 13 October 2009 - 11:32
hur många kommer spela färdigt singeldelen innan ni hoppar på multiplayer?
jag har inte riktigt fått med mig heller om man kan spela co-op genom hela singeldelen eller om det bara är en del i multiplayer som i betaversionen?
Det är inte co-op genom hela SP-delen.
Jag kommer kanske inte spela igenom hela SP innan jag ger mig på MP men säker 70% av SP-delen innna jag börjar med MP iallafall.
Det här är ett av få spel som har både SP och MP där jag kommer ägna minst lika mkt tid åt SP.
Hade det inte varit för att MW2 kommer inom snart så hade jag säkert lirat MP mer men när MW2 har kommit så blir det nog bara SP på UC2.
Mkt SP och MP blev det...
Postad 13 October 2009 - 11:38
Postad 13 October 2009 - 11:52
Postad 13 October 2009 - 12:00
Postad 13 October 2009 - 12:05
ok tackar för det
jepp när mw2 kommer så blir det nog inte mycket annat än de skulle jag tro.. synd bara att assassins creed kommer för det längtar jag massor efter
Hmmm, efter som ettan var så otroooligt bra?
Postad 13 October 2009 - 12:59
Redigerat av Salakingen, 13 October 2009 - 13:01.
Postad 13 October 2009 - 13:02
Postad 13 October 2009 - 13:06
Postad 13 October 2009 - 13:20
Whatever you smokin man, gimme some!Bara jag som går emot strömmen alltså, jag kommer spara SP till någon regnig dag när åskan har slagit ut mitt internet å jag inte kan spela MP i något spel.
Postad 13 October 2009 - 13:22
Blir nog SP för mig med... jag har inte ens förbokat spelet
Skämmes kajoh!
Postad 13 October 2009 - 13:35
Som ja har längtat efter detta spel
Postad 13 October 2009 - 13:36
Jo men, nu vet jag tyvärr inte hur Uncharted står i jämförelse men att sätta en etta eller tvåa på det här (som ett fåtal gjorde med ettan) är förstås inget annat än trollande. Eller så gillar man inte genren (gillar inte spel).Haha låter ju lovande. Kanske räcker med 2 alternativ "fullpott" på ena alternativet och "Nää jag är totalt hjärndöd och gillade det inte alls" som andra alternativ.
Förresten, angående ettan, fanns det laddningstider i den? För här finns det då inga. Det laddas bara i de underbara mellansekvenserna och då sitter man ändå och käkar popcorn. En annan grej, om jag ska jämföra det med Tomb Raider Underworld så trodde jag på liknande mängd problemlösning men det finns inget sånt här. Lite förvånad över det.
Jag tog kort men med min kassa kamera blir det så suddigt så det inte är någon ide att lägga upp =/
Postad 13 October 2009 - 13:38
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Uncharted 2: Among Thieves Tips&Trick
2 bilder
121 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?