Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sagem DTR 94250 HD

834 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sagemcom DTR 94250 HD 250GB (Digitalboxar) 1 5,75 (27) Inga priser

Postad 06 maj 2010 - 19:25

frk gas
  • frk gas
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Boxarna drog alltid över tid C+ måndagsserie. vilket gör att man missar inspelningar efteråt.
Av någon anledning så startade aldrig Fringe på torsdagar. Gick man in på kanalen så började den spela in. Grace A. strulade oxå.
Tror att 4 ,400 och femman är värst. Kommer inte ihåg allting.
Har även sett när jag kollat på epg att pågående program ligger kvar över efterföljande vilket gör att den tänkta inspelningen inte syns. Går man in när programmet startat så ligger det rätta där och så gårt inspelningen igång.

Postad 19 maj 2010 - 17:36

Unregistered32db02f3
  • Unregistered32db02f3
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
vilken programversion är den senaste?

Postad 22 maj 2010 - 14:23

JockeSve
  • JockeSve
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

vilken programversion är den senaste?

Utbytesboxen som kom från Sagem (2 veckor sedan) har 0.3.5.0 HD BTV som jag tror är den senaste.

När och om RJ45 porten öppnas tycks ingen veta ... :angry:

Postad 23 maj 2010 - 20:27

Unregistered32db02f3
  • Unregistered32db02f3
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
...

Redigerat av Unregistered32db02f3, 23 maj 2010 - 20:31.

Postad 23 maj 2010 - 20:59

frk gas
  • frk gas
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Är det någon annan som haft problem med mer pixlig bild och störningar sen ungefär 1-2 veckor ???
Har aldrig haft problem förut,,,,och när jag kollar signalen så är den son den alltid har varit. Skumt..

Postad 24 maj 2010 - 08:51

JockeSve
  • JockeSve
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

Är det någon annan som haft problem med mer pixlig bild och störningar sen ungefär 1-2 veckor ???
Har aldrig haft problem förut,,,,och när jag kollar signalen så är den son den alltid har varit. Skumt..

(Lite OT ... ) Ja, det har hänt ganska frekvent senaste tiden, dock mest på Kanal 5.

Redigerat av JockeSve, 24 maj 2010 - 08:54.

Postad 24 maj 2010 - 10:02

haboso
  • haboso
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0

(Lite OT ... ) Ja, det har hänt ganska frekvent senaste tiden, dock mest på Kanal 5.

Jag har haft detsamma, måste vara något med utsändningarna då..?

Postad 25 maj 2010 - 20:55

sdimm
  • sdimm
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Skaffade den här lådan idag. Finns ju inte mycket alternativ om man har Boxer, den här eller Dilog eller vad dom heter.
Vad tror ni om den här vs 655an dom har? Tycker den funkar bra hittills men kan inte exportera inspelningar till USB minne som jag hade sett fram emot...

Postad 26 maj 2010 - 19:10

haboso
  • haboso
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0

Skaffade den här lådan idag. Finns ju inte mycket alternativ om man har Boxer, den här eller Dilog eller vad dom heter.
Vad tror ni om den här vs 655an dom har? Tycker den funkar bra hittills men kan inte exportera inspelningar till USB minne som jag hade sett fram emot...

Sagem boxen har fler features gentemot Dilog och en komplett box ej med extern disk etc.

Man kan spela in 2 program paralellt, med Dilog går det endast att spela in 1 och sedan bara titta på det andra
Man kan spela in 1 program och pausa ett andra, med Dilog kan du inte pausa ett andra om du spelar in.
Man kan gå tillbaka upp 2 timmar på det program man tittar på samt spara i efterhand, med Dilog kan man inte göra det.

Jag är nöjd med min Sagem och den kan mest också om man jämför, ser faktiskt Dilog som en budget variant gentemot Sagem boxen, både kring hårdvaran samt mjukvaran där Sagem är starkare.

Det är min uppfattning i alla fall, men vi har alla olika uppfattningar som tur är annars vore det tråkigt :(

Postad 30 maj 2010 - 23:47

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

• 1 257 inlägg
  • 0
Oops! Nu har JAG också fått problem! Plötsligt buggade maskinen ur och startade om två ggr. När jag sen startade upp den igen var mina inspelningar borta. Hela listan med inspelningar är tom :) B) !
Jag hade precis redigerat ett avsnitt av Lost och tryckt på stopp (fyrkanten) för att spara!
Medialistan med bilder och musik finns kvar så hårddisken verkar inte vara totalkvaddad. Jag har unvikit att spela in nått nytt än för jag misstänker att filerna finns på disken fast de är borttagsmarkerade av nån anledning. Jag funderar på att plocka ur hårddisken och koppla in den i datorn för att se om jag kan se nåt skumt, kanske går det att göra en undelet.
Nån som har några tips och ideér?
Nån annan som varit med om nåt liknande?
Jag har tidigare haft lite problem när jag redigerat men då har maskinen oftast bara startat om. I några enstaka fall har filmen jag redigerat blivit förstörd men nu förvann allt!

Postad 19 juli 2010 - 06:42

ruzulfnag
  • ruzulfnag
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Jag har stora problem med schemalagda inspelningar på denna box..

Främst gäller det Discovery-kanalerna. Inspelningarna har sällan/aldrig rätt namn (dvs det som stod i EPG:n) och avslutas inte i rätt tid, ofta spelar den in 2-3 timmar extra. Häromdagen satte jag t.ex inspelning på Mythbusters, vilket resulterade en fil som hette "Sändningsuppehåll" på över 13 timmar.. :)

Jag pratade med Boxer som omedelbart skickade mig till Sagem support. De trodde att det hade något med antennsignalen att göra vilket verkar konstigt eftersom jag har perfekt bild hela tiden.

Någon som upplevt samma sak eller har några tips?

Postad 19 juli 2010 - 10:50

frk gas
  • frk gas
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Har haft liknande problem , som har blivit bättre efter omfördelningen av kanaler när mpeg4 kom.
Jag tror att det i mitt fall hade med epg`n att göra . Provade med 4 olika boxar och alla hade samma problem
Det var oxå mest problem på vissa kanaler
.Blir det mycket besvärligt så kan det hjälpa att byta till timerinspelning.

Postad 26 juli 2010 - 11:56

dreadlox
  • dreadlox
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Till saken, jag får sämre mottagning med sagem boxen än med min inbyggda box i tvn(kör med samma antenn) det skiljer mycket med, kan va olidilkigt att kolla på boxen medans det nästan är störningsfritt om man kör med tvn inbyggda, alla säger det borde vara tvärt om. sagt å gjort jag lämnad ein boxen på lagning och fick sedan tillbaka en ny box utan att få reda på vad felet ver på den gamla, nu är det så att det är lika dåligt med den nya, var nere på onoff idag igen ochg frågade hur det kunde komma sig men han viste inget, och sa att med dig boxen så får vi skicka igen, det hela känns ju lite olustigt.

Är det någon annan här som märkt problem med motagningen?

Jag har noterat exakt samma problem med min DTR 94160 TA HD (som väl är samma fast mindre disk)!
Vi har ett stort träd utanför som signalen passerar innan antennen, och nu på sommaren när det är mycket löv och speciellt när det blåser så glitchar bilden HELA tiden med boxen (och även när mopeder kör förbi). Med boxen ligger signalstyrkan ligger på ca 85-90% och signalkvaliteten pendlar kraftigt mellan 55-70%. Men kopplar jag in antennen direkt i TV'n (Sharp Aquos) och använder den inbyggda digitalmottagaren där rapporterar den signalstyrka 99% och signalkvaliteten helt jämt på 89-90% och aldrig en enda störning. Så Sagem-boxen verkar helt klart vara dålig på att ta emot signalen när den är lite "dålig" :D Tycker också att problemet har ökat på sistone, men misstänker att det är lövverket på trädet som tätnat. I våras/vintras hade vi inte dessa problem.

Har också funderat på om det är nått vaj med MUXen, för jag tycker att problemet är mycket värre på vissa kanaler jämfört med andra. Var bor du? Jag bor i Malmö och tar Jägersro-sändaren. Och jag tycker att det främst är på SVTs kanaler (MUX 1 på Ch 33) som vi har problem nu.

Redigerat av dreadlox, 26 juli 2010 - 11:56.

Postad 20 augusti 2010 - 13:50

JockeSve
  • JockeSve
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Kontaktade Sagem support ang. nätverksporten (och lite annat också :) ) .
Det blev mest dåliga nyheter ... Det finns inga planer enl. dom att släppa ny FW som skulle göra NW-porten användbar på något sätt.
Så den kan räknas mest som en ren prydnad. Tyvärr.

Postad 19 december 2010 - 12:12

allan666
  • allan666
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

En fråga till er som bytt hårddisk, hur öppnar man en 94160/94250? Utan att ta sönder den alltså,.
Om någon har en länk till nån "guide" på nätet hur man byter disk så vore det välkommet.

Börja bakifrån smal skruvmejsel el dyl bända plasten uppåt bakåt sedan gå längstmed sidorna framåt
finns gömd skruv under klisterlapp i botten samt 2 bakstycket vid ljud utgångarna inga andra dock!
Bända loss kretskortet sedan 2 skruvar håller HD´n- Lycka till !

Postad 22 december 2010 - 12:51

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

• 1 257 inlägg
  • 0
Konstigt betende på discovery science
Ibland är bilden svart, när jag spelade in gick det att titta.
I andra fall gick det inte alls.
I andra fall så kan jag inte titta på inspelningen. Den bara skenar.
Jag såg delar av ett sånt program direkt och det gick bra men jag kunde inte pausa och sen fortsätta. Det verkade som det inte gick att spela in.
Någon som vet va det beror på eller varit med om nåt liknande?

Vid en kort test av inspelning av access (också mux5) så ser jag att tidsmarkeringen hoppar lite hur som helst vid snabbspolning och det fungerar lite ryckigt jämfört med andra kanaler men annars så funkar det.

Postad 30 december 2010 - 15:54

micke501
  • micke501
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Har nyligen inköpt en hemabioanläggning. Glad i hågen så kopplar jag den via den digitala ljud utången på min DTR 94250 men icke ett knyst i anläggningen. Kopplar sen via hdmi och ljudet via analoga utgångarna då funkar det hjälpligt men jag får inte digitalt och jag får också ett pipande bakgrundsljud. På dtr 94250 är digitala ljudet en rsa kontakt medans min resiver har optisk ljud ingång vilket innebär att jag har en liten omvandlare däremellan. Var helt säker på att felet låg i omvandlaren men efter att ha provat med en gammal box som gav digitaltljud så återstod bara boxen. Ringde Boxer och förklarade problemet och poängterade att felet borde funnits där sen den var ny bara det att jag aldrigt provat digitaltljud förut ( min garanti hade gått ut). Efter lite tvekan och pratat med bossen så skickar dom nu mig en ny box. Bra jobbat Boxer.

Väntar nu med spänning på den nya och återkommer här på forumet när den kommer.

Postad 11 januari 2011 - 00:00

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

• 1 257 inlägg
  • 0

Konstigt betende på discovery science
Ibland är bilden svart, när jag spelade in gick det att titta.

• Ytterligare ett fel, häromdan raderades alla inspelningar. Det var andra ggn jag råkade ut för det. Det är bara raderat för det jag har på "multimedia" finns kvar. Vet någon hur man
    - raderar hela disken
    - formaterar om den?
  • Ringde Boxer som sa att Discovery science bara sänds på nätterna efter 23:45 trots att det finns information på navigatorn???? Jag fick i alla fall ett bra erbjudande på en ny box med HD som jag nappade på. Fast när jag nu kollar orderbekräftelsen ser det inte rätt ut. Får kolla det i morgon.

Redigerat av ansgar, 11 januari 2011 - 07:58.

Postad 26 januari 2011 - 13:05

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

• 1 257 inlägg
  • 0

citerar mig själv! (har denna tråd dött?)
...... Jag fick i alla fall ett bra erbjudande på en ny box med HD som jag nappade på. Fast när jag nu kollar orderbekräftelsen ser det inte rätt ut. Får kolla det i morgon.

Slutade med att jag fick hem två boxar som jag testat och tänker skicka tilllbaka. Frånsett att jag vid två tillfällen tappat ALLA inspelningar så tycker jag att den gamla boxen är bättre än den nya. Visserligen har den ingen HD (längre) men jag hittade inga HD-sändningar med den nya heller. Man sänder i HD men materialet är inte i HD så det får vara ett tag till! Kollade bandy t.ex. där skulle det verkligen behövas HD men utan det så ser man ju inte bollen!

Postad 14 mars 2011 - 15:04

Wheelieman
  • Wheelieman
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Tack alla för suverän input!!

Har skummat igenom hela tråden och troligtvis fått svar på mina frågor.

Har själv en DTR 94250 med flertalet problem.

1: Det primära är att (jag misstänker) att hårdisken troligtvis börjar lägga av, helt plötsligt när man tittar på inspelade program så dör boxen.
Det går att starta om och titta på direkt-tv, men inte inspelade program.
Ny HD ska inhandlas och bytas ut

2: Den tappar bort mina valda program på timerlistan till och från
Ny strömförsörjare ska inhandlas och se om detta hjälper

3: låter och surrar som f*** hela tiden
Upphängning av Hårdisk och fläkt alá modell som tidigare mycket inovativ medlem redan lagt upp bilder på

4: Bristfällig mottagning till o från
Kontroll av signalstyrka och ev byte av förstärkarreducerare alt ny antenn montering

Återkommer med resultat för att se om det hjälper.

Postad 15 mars 2011 - 10:14

Wheelieman
  • Wheelieman
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hej igen!
Kollade igenom signalstyrkan på kanalerna igår och fick fram att jag generellt hade ganska pissig styrka på signalen, kvaliteten låg mellan 95-100% men styrkan låg runt 40-60%
Funderar lite på hur jag kan åtgärda detta.
Jag kör med en digital hajfensantenn från onoff, fick info om att detta skulle räcka då jag har ca20km till Nackamasterna som jag ser hemifrån, bortsett från lite vajande trädtoppar.
Denna är beroende av strömförsörjningen som jag nu tar från boxen, dock så har jag en switch som delar upp antennkabeln till olika delar av huset (enl tillverkaren så klarar den av att skicka igenom strömen till antennen)

Funderar på om jag ska använda orginalförsärkaren till antennen och sätta denna efter switchen för att se om detta kan hjälpa.
Någon här som har tips innan jag börjar grotta i skit**

Bifogad fil(er)

Postad 15 mars 2011 - 11:56

alfista
  • alfista
  • Veteran

• 2 230 inlägg
  • 0

Börja där, det skulle mycket väl kunna avhjälpa punkt 1 och 4 också.

Postad 16 mars 2011 - 12:37

Wheelieman
  • Wheelieman
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Tack alla för suverän input!!

Har skummat igenom hela tråden och troligtvis fått svar på mina frågor.

Har själv en DTR 94250 med flertalet problem.

1: Det primära är att (jag misstänker) att hårdisken troligtvis börjar lägga av, helt plötsligt när man tittar på inspelade program så dör boxen.
Det går att starta om och titta på direkt-tv, men inte inspelade program.
Ny HD ska inhandlas och bytas ut

Upphängning av Hårdisk och fläkt alá modell som tidigare mycket inovativ medlem redan lagt upp bilder på

4: Bristfällig mottagning till o från
Kontroll av signalstyrka och ev byte av förstärkarreducerare alt ny antenn montering

Återkommer med resultat för att se om det hjälper.

Ny hårddisk inhandlades på Kjell&Co och byttes ut igår, nu till en 500gb.
Jätte enkelt, bara skruvade istär och bytte hårddisk, skruvade ihop och pluggade in. Boxen skötte allt automatiskt... högst imponerad.
Kan ju även tilläggas att fläkten ligger löst och dikt an mot ytterhöjet orginal, lite dämpmaterial och gummiband löste detta.
Nu måste jag till och med stänga av ljudet till tv:n för att överhuvud taget kunna höra att boxen är igång.

Köpte samtidigt ett strömaggregat därifrån som monterades igår, dock utan några märkbara ändringar. Återstår att se om timerlistan håller i sig lite bättre nu. =)

Min svaga signalstyrka nödåtgärdades genom att ta bort swithen som var bromsen i det här läget, (funkar eftersom jag i nuläget enbart har en tv). På längre sikt blir det väl till att montera en bättre modell som är aktiv och har egen strömförsörjning till antennen.
Finns även nån form av KlassA kabel och byta till om det behövs också.

Tack för alla bra tips jag hittade på det här forumet, kommer defenetivt lägga upp som en favorit. // H

Postad 30 mars 2011 - 22:30

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

• 1 257 inlägg
  • 0
Skumt fel! Både igår och idag stod boxen och EPGn på 1 april och saknade EPG-data för nuvarande tider. Efter kallstart blev det rätt igen. Nån ide eller tips? Annars är det väl bara att vänta in 1:a april.
Nån som sett nåt liknande?

Redigerat av ansgar, 31 mars 2011 - 09:25.

Postad 31 mars 2011 - 09:22

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

• 1 257 inlägg
  • 0

Hur gick det?

Har nyligen inköpt en hemabioanläggning. Glad i hågen så kopplar jag den via den digitala ljud utången på min DTR 94250 men icke ett knyst i anläggningen. Kopplar sen via hdmi och ljudet via analoga utgångarna då funkar det hjälpligt men jag får inte digitalt och jag får också ett pipande bakgrundsljud. På dtr 94250 är digitala ljudet en rsa kontakt medans min resiver har optisk ljud ingång vilket innebär att jag har en liten omvandlare däremellan. Var helt säker på att felet låg i omvandlaren men efter att ha provat med en gammal box som gav digitaltljud så återstod bara boxen. Ringde Boxer och förklarade problemet och poängterade att felet borde funnits där sen den var ny bara det att jag aldrigt provat digitaltljud förut ( min garanti hade gått ut). Efter lite tvekan och pratat med bossen så skickar dom nu mig en ny box. Bra jobbat Boxer.

Väntar nu med spänning på den nya och återkommer här på forumet när den kommer.

Postad 31 mars 2011 - 18:11

PiZZaMaN
  • PiZZaMaN
  • Forumräv

• 614 inlägg
  • 0

Ny hårddisk inhandlades på Kjell&Co och byttes ut igår, nu till en 500gb.
Jätte enkelt, bara skruvade istär och bytte hårddisk, skruvade ihop och pluggade in. Boxen skötte allt automatiskt... högst imponerad.
Kan ju även tilläggas att fläkten ligger löst och dikt an mot ytterhöjet orginal, lite dämpmaterial och gummiband löste detta.
Nu måste jag till och med stänga av ljudet till tv:n för att överhuvud taget kunna höra att boxen är igång.

Köpte samtidigt ett strömaggregat därifrån som monterades igår, dock utan några märkbara ändringar. Återstår att se om timerlistan håller i sig lite bättre nu. =)

Min svaga signalstyrka nödåtgärdades genom att ta bort swithen som var bromsen i det här läget, (funkar eftersom jag i nuläget enbart har en tv). På längre sikt blir det väl till att montera en bättre modell som är aktiv och har egen strömförsörjning till antennen.
Finns även nån form av KlassA kabel och byta till om det behövs också.

Tack för alla bra tips jag hittade på det här forumet, kommer defenetivt lägga upp som en favorit. // H

vilken disk köpte du? lite sugen på att uppgradera från 160gb. dock kanske det är onödligt om jag kan förlänga abbet å kanske skaffa en hd-box

någon som kör med hdmi genom en reciver och INTE har problem med att grejerna tappar bilden om man tex byter källa på recivern och sedan tillbaka. gör jagh det måste jag starta om mottagaren. samma problem på min yamaha 767 och även på min gamla sony str-910

Postad 01 april 2011 - 08:45

dalle
  • dalle
  • Forumräv

• 537 inlägg
  • 0

vilken disk köpte du? lite sugen på att uppgradera från 160gb. dock kanske det är onödligt om jag kan förlänga abbet å kanske skaffa en hd-box

Jag har för mig att jag läst någonstans att 160G-versionen hade en IDE-disk medan 250G-versionen körde SATA. Om du ändå har tänkt öppna boxen, kolla innan du köper en likadan disk som Wheelieman.

Postad 16 maj 2011 - 19:03

oban
  • oban
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Jag ruttnade på min surrande box och köpte en WD 500GB 2,5" disk.

https://www.prisjakt...kt.php?p=343256

Det var bara att skruva ur den gamla 3,5"-driven och montera den nya.
Fick leta fram två nya skruvar sen var det klart.
Den lilla disken drar betydligt mindre ström och är svalare så jag har helt enkelt kopplat ur fläkten.

Så nu har jag 500GB istf. 160GB som tidigare och jag har en näst intill knäpptyst box.

Nu ska jag bara köpa ny fjärrkontroll ......

Postad 22 augusti 2011 - 11:27

Unregisterede99262ea
  • Unregisterede99262ea
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Kan någon länka till denna guide, hittar den inte :-(

Postad 22 augusti 2011 - 16:19

haboso
  • haboso
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0

När det väl surrar kolla så att det inte är Boxer kortet som vibrerar pga vibrationerna ifrån disken. Sätt fingret på kortet och se om ljudet försvinner för det var mitt problem på det hela...

Postad 24 augusti 2011 - 12:47

JockeSve
  • JockeSve
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

* Galleri

Postad 13 februari 2012 - 10:00

PiZZaMaN
  • PiZZaMaN
  • Forumräv

• 614 inlägg
  • 0
Dags att damma av denna tråd då jag inte hittar min manual. Hur gör jag för att spela in ett program som redan börjat (ja mottagaren står på denna kanal från början). Testat att markera programmet i EPGn och även 2 tryck på rec-knappen men den tar inte med det som bör ha buffrats.

Redigerat av PiZZaMaN, 13 februari 2012 - 13:34.

Postad 14 februari 2012 - 12:25

haboso
  • haboso
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0

Dags att damma av denna tråd då jag inte hittar min manual. Hur gör jag för att spela in ett program som redan börjat (ja mottagaren står på denna kanal från början). Testat att markera programmet i EPGn och även 2 tryck på rec-knappen men den tar inte med det som bör ha buffrats.

Du spolar tillbaka till önskat läge och därefter trycker du på REC knappen, då får du med det.

Postad 14 februari 2012 - 13:49

lassehin
  • lassehin
  • Lärjunge

• 454 inlägg
  • 0

Dags att damma av denna tråd då jag inte hittar min manual.

Manualen finns ju säkert att hämta från Sagem på nätet.

Postad 15 februari 2012 - 22:12

PiZZaMaN
  • PiZZaMaN
  • Forumräv

• 614 inlägg
  • 0

Du spolar tillbaka till önskat läge och därefter trycker du på REC knappen, då får du med det.

Ahh tack, det funkar. Tror jag haft mottagaren i 2 år och blev förvånad när den inte gjorde jag jag ville men tydligen har jag inte haft det behovet innan. Tycker den kunde spelat in hela programmet om jag gick in om markerade det i EPGn. Trodde att 2 tryck på rec skulle fixa det oxå. Men nu vet jag så det är frid och fröjd =)

Manualen finns ju säkert att hämta från Sagem på nätet.

Du har rätt det gjorde den och ligger nu på min dator =)

Redigerat av PiZZaMaN, 15 februari 2012 - 22:13.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.