Postad 19 March 2010 - 06:08
Postad 19 March 2010 - 08:09
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 19 March 2010 - 08:10.
Postad 19 March 2010 - 08:10
Körde du med Mega eller Proto man? Funderar på ifall det blir lättare med protoman tack vare skölden.Jo jag trodde inte heller att jag skulle lyckas med att ta 100% i spelet pga av just den "Mr.Perfect" troféen. Men med lite tålamod och lite tur (speciellt där du möter alla 8 bossarna igen samt Dr Wily direkt efter) så går det att fixa!
Postad 19 March 2010 - 13:46
Körde du med Mega eller Proto man? Funderar på ifall det blir lättare med protoman tack vare skölden.
Jag föredrar MegaMan eftersom hans vapen är starkare och han tål mer än Proto. Därimot så körde jag med Proto när jag tog Mr.perfect. Om man ändå inte ska bli träffad så spelar det liksom ingen roll om man tål lite eller mycket
Postad 19 March 2010 - 18:39
mini ninjas denna gången att det har varit så svårt att slutföra spel man börjat på
Postad 19 March 2010 - 21:45
Ursäkta tiden. Jo det var svårt. Men när man väl kommer in i spelet så blir det något "lättare"... Det var alla kombo challanges som jag tyckte var svårt!
Lugnt. Själv håller man på med Heavy Rain, dock inte spelat det på ett bra tag pga. jobb. Men får bli ändring på det nu i helgen.
Redigerat av Unregistered28641812, 19 March 2010 - 21:46.
Postad 19 March 2010 - 22:07
Äntligen kan jag börja med Final Fantasy, ska bli roligt!
Postad 20 March 2010 - 21:11
Postad 20 March 2010 - 22:52
Postad 22 March 2010 - 09:05
Postad 22 March 2010 - 15:39
Wooo, skoll (endlessblockade, hela namnet rymdes visst inte
) tar sig in på 75:e plats! Nu kan ni i toppen börja bli rädda, moahaha!
ojdå missade det, fixar det till nästa gång om jag kommer ihåg
Postad 22 March 2010 - 23:07
ojdå missade det, fixar det till nästa gång om jag kommer ihåg
Du har inte missat något, kerren. Han är med.
Postad 22 March 2010 - 23:12
Du har inte missat något, kerren. Han är med.
jo jag vet men hans namn är lite utanför det jag menar det är klart att det ska synas bra
Postad 22 March 2010 - 23:13
tror han menar att inte hela namnet synsDu har inte missat något, kerren. Han är med.
EDIT: för långsam
Redigerat av JSan, 22 March 2010 - 23:14.
Postad 23 March 2010 - 15:35
Undrar vad det blir för spel nu, finns ju lite intressanta fynd i rea-korgen har jag sett
Postad 25 March 2010 - 23:44
Sweet! Körde igneom spelet och har bara Challenge rooms och klara spelet under 5 timmar kvar. Trodde dem skulle vara omöjliga men du kanske kan berätta lite så jag blir motiverad:PPlatina GOW 1 förhoppningsvis GOW 2 imorgon eller kanske lördag
Postad 26 March 2010 - 06:06
Sweet! Körde igneom spelet och har bara Challenge rooms och klara spelet under 5 timmar kvar. Trodde dem skulle vara omöjliga men du kanske kan berätta lite så jag blir motiverad:P
5 timars är inga större problem när man kan pusslen döda bara fiender som du måste döda för att komma vidare 4 timmar och 8 min gjorde jag det på å då är där gott om utrymme för förbättring.
2 timmar och 19 min är det bästa jag sett på tuben.
å tipset på challengesen är att spara rage of the gods till 10e rumet utan det så är det praktiskt taget omöjligt
Postad 26 March 2010 - 23:32
Prototype, wanted, Tomb Raider, Star Wars, infamous? vad säger ni?
Redigerat av kerren, 26 March 2010 - 23:38.
Postad 27 March 2010 - 12:47
Så då var GOW 2 oxå klart då ska man ta sig en funderare på vilket spel man ska börja på härnäst
Prototype, wanted, Tomb Raider, Star Wars, infamous? vad säger ni?
Jag röstar då för Tomb Raider eller Infamous!
Postad 27 March 2010 - 14:38
Jag röstar då för Tomb Raider eller Infamous!
blir nog tomb raider.
började med starwars men det var riktigt tråkigt så det får jag ta senare.
Postad 27 March 2010 - 16:18
började med tomb raider själv också, helt ok spel och billigt (149kr på webhallen), mestadels pussel och en jäkla massa skatter hitta barablir nog tomb raider.
Redigerat av JSan, 27 March 2010 - 16:19.
Postad 28 March 2010 - 00:24
Att må illa, börja svettas riktigt obehagligt, och ha sönder tvn var bara några känslor jag hade när jag motvilligt hade skivan i ps3an.
Kör på Infamous, det är lätt och roligt in i det sista.
Wanted är också ganska trevligt så ma nsom spelaren är en fuskare som kan skruva kulor. Också roligt spel.
Postad 28 March 2010 - 05:13
Postad 28 March 2010 - 12:14
EDIT: Faktafel pga. feberdimma
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 28 March 2010 - 19:18.
Postad 28 March 2010 - 20:29
Vad lirar ni andra just nu? Jag är halvvägs in på Hard i Bioshock 2. Sen är tredje platinan för veckan infångad. Snappade upp BFBC2 och tekken 6 i Tisdags.
Postad 28 March 2010 - 20:55
EDIT: Listan är uppdaterad, kommer läggas upp under morgondagen.
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 28 March 2010 - 22:10.
Postad 28 March 2010 - 22:16
Fattar inte hur ni orkar, men alla är vi olika som tur är:D
Vad lirar ni andra just nu? Jag är halvvägs in på Hard i Bioshock 2. Sen är tredje platinan för veckan infångad. Snappade upp BFBC2 och tekken 6 i Tisdags.
Lirar för tillfället BFBC2 (1 trophy kvar bara) och FFXIII. Sen ligger GOD3, Heavy Rain, Bayonetta och Darksiders och väntar. Har aldrig varit med om att ha så många spel i min ägo som jag ser fram emot att spela igenom. Vill samtidigt inte starta igång för många projekt samtidigt.
Postad 29 March 2010 - 01:03
Yoshimitsun, hur gick det med Overlord 2? Blev det ngt platina eller har det trillat ner i "ska-göra-klart-när-jag-får-tid-högen"? Så blev det för mig iaf
EDIT: Listan är uppdaterad, kommer läggas upp under morgondagen.
Haha. Det ligger tyvär fortfarande och väntar på att klaras en tredje gång. Blir så jäkla less när spel är så buggiga att dem låser visa trophys. I detta fallet var det ett par statyer man skulle ta och dem går inte ta om man inte gör det vid precis ett tillfälle. Det ska givetvis gå efteråt men dem har glitchat fast i väggarna. Tänkte lira igenom det så jag kunde byta in det på gamestop men nu blev det ju bannat där så det lär stå ett tag till:P
Trodde jag skulle kamma hem Bioshock 2 platinan men icke. Jag vet med mig att jag tagit alla power to the people vapen upgrades båda mina genomspelningar men ingen trophy. Blir så jäkla trött när det bara är den klar och att man måste plåga sig igenom slutet som är så segt och trist.
Postad 04 April 2010 - 11:04
Riktigt rolig Mario Kart-kopia för oss PS3 ägare
Postad 05 April 2010 - 21:49
Postad 08 April 2010 - 15:49
Postad 14 April 2010 - 08:53
Postad 14 April 2010 - 22:45
Fick hem Terminator och Resident Evil 5 idag i alla fall. Klarat halva Terminator men fyfan vad jag hatar spelet! Stelt, check points som kräver att du ska springa (hrrm förlåt; krypa) Umeå-Malmö innan du kommer fram till objektivet där du dör av att Ain är ett missfoster på safari.
Positivt är att jag klarat halva på en timme och att Terminator gubbarna går preciiis som en föredetta pundare i min by. As kul.
EDIT: Jaha. Där var Platina 26 inlåst i troféskåpet. Tog 2h i Terminator:Salvation. Går säkert på en timme när man kör Co-op för AIn är hemsk som sagt.
Redigerat av Yoshimitsun, 15 April 2010 - 00:05.
Postad 15 April 2010 - 10:55
Testade första banan på Batman i challenge rooms. Körde en tio tries och klarade lite längre varje gång, men sen körde jag igång den tredje banan och då insåg jag att detta aldrig skulle klaras av utav mig så jag fick ett bud på spelet och sålde det. Tråkigt nog.
Fick hem Terminator och Resident Evil 5 idag i alla fall. Klarat halva Terminator men fyfan vad jag hatar spelet! Stelt, check points som kräver att du ska springa (hrrm förlåt; krypa) Umeå-Malmö innan du kommer fram till objektivet där du dör av att Ain är ett missfoster på safari.
Positivt är att jag klarat halva på en timme och att Terminator gubbarna går preciiis som en föredetta pundare i min by. As kul.
EDIT: Jaha. Där var Platina 26 inlåst i troféskåpet. Tog 2h i Terminator:Salvation. Går säkert på en timme när man kör Co-op för AIn är hemsk som sagt.
Kan inte annat än att hålla med. Dock så var det en förbannat lätt platina, med många goda guld trofféer
Postad 18 April 2010 - 10:10
Action, pussel, sanslös brutalitet och grekisk mytologi i en salig blandning; Fy fasen vad bra
(Att klara Challenge of the Gods krävde tålamod och gav en del kala fläckar på huvudet
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 18 April 2010 - 10:11.
Postad 18 April 2010 - 13:24
Rätt underskattat spel tycker jag, inte fått så bra betyg i recensioner mm men jag tycker ändå det var skoj, inte riktigt lika bra och mäktigt som GOW3 helt klart men snäppet under åtminstone.
Litet minus att det är rätt så kort, hade bara 7 tim 27 minuter på sparfilen på ett varv ca
Redigerat av JSan, 18 April 2010 - 13:25.
Postad 18 April 2010 - 20:14
Från och med nästa vecka kommer gränsen för "senaste inloggning" att sänkas från 2 månader till 50 dagar, bara så ni vet.
Postad 18 April 2010 - 22:29
Listan är uppdaterad, men inte upplagd i tråden än. Märktes att det är 2 veckor sedan förra uppdateringen för det var några som har hunnit plocka en hel del
Från och med nästa vecka kommer gränsen för "senaste inloggning" att sänkas från 2 månader till 50 dagar, bara så ni vet.
Låter klokt! även om 50 dagar är jäkligt mycket.
Har nog inte plockat så mycket denna period så jag hoppas ingen börjar närma sig:)
Postad 20 April 2010 - 08:13
Rangwald - När kommer uppdateringen? Hoppas på att man kan kliva upp några placeringar den här veckan
Postad 20 April 2010 - 14:15
vi får göra ett nytt försök idag
Postad 20 April 2010 - 21:22
Postad 21 April 2010 - 08:36
Vad var det som inte funkade? Hade själv inga problem med spelet.
Hört att det är många som inte haft problem. Jag ramlade ofta igenom väggar och golv, genom själva sceneriet. Vid ett tillfälle ramlade jag genom en hiss, som inte ville komma ned igen, vilket gjorde att jag blev tvungen att spela om hela spelet för att hitta en ynka wrath shard, hissen var vid black throne. Sen hade jag någon elak respawn bugg på saker man kan kasta - dom ville inte spawna tillbaka, så Improvised kill trophyn blev ett ****
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 filmer
12 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?