Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

5060 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (175 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (44 röster [25.14%])

Procent av omröstning: 25.14%

2. 4 (65 röster [37.14%])

Procent av omröstning: 37.14%

3. 3 (51 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

4. 2 (9 röster [5.14%])

Procent av omröstning: 5.14%

5. 1 (6 röster [3.43%])

Procent av omröstning: 3.43%

Multiplayer

1. 5 (130 röster [74.29%])

Procent av omröstning: 74.29%

2. 4 (36 röster [20.57%])

Procent av omröstning: 20.57%

3. 3 (2 röster [1.14%])

Procent av omröstning: 1.14%

4. 2 (4 röster [2.29%])

Procent av omröstning: 2.29%

5. 1 (3 röster [1.71%])

Procent av omröstning: 1.71%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,85 (33) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9,07 (13) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 1 6,86 (6) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8,33 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 08 februari 2010 - 09:16

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Nix.. eller nja.
Det beror lite på avståndet... Med en kraftig sniper kan man döda med ett skott på nästan alla avstånd (även om det blir lite knöligt på väldigt korta. Men med en pistol kan måste man vara sjukt nära för att kunna plocka med ett skott i huvudet..

Det var några som abusade detta i betan, genom att använda shotgun + slug shot, och kunde plocka personer på ett par hundra meter med ett skott.

See you on the Battlefield!

Pistolen är riktigt kass tycker jag, samma sak med handgranaten.
Tycker dock att det är bra balans i spelet.
Som primören skrev, nån/några i squaden med raketgevär och C4 så plockar man lätt tanks.
Men värre är det med helikoptern, är det nån som är riktigt duktig med den så kan man plocka många kills.

Postad 08 februari 2010 - 09:18

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Pistolen är riktigt kass tycker jag, samma sak med handgranaten.
Tycker dock att det är bra balans i spelet.
Som primören skrev, nån/några i squaden med raketgevär och C4 så plockar man lätt tanks.
Men värre är det med helikoptern, är det nån som är riktigt duktig med den så kan man plocka många kills.

enklaste sättet att plocka helikoptrar är med UAV men funkar även hyfsat med AA gunet på den lilla tanken

EDIT: eller ett hedshot med en M95:a

Redigerat av vvv, 08 februari 2010 - 09:19.

Postad 08 februari 2010 - 09:22

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

banana: Jo men om du träffar och får ett headshot så dör ju motståndaren oavsett vilket vapen du använder B)
Siktar du bara rätt med pistolen så fäller du ju foe`s med headshot även från lite avstånd. Men sen o träffa huvudet är en annan sak.

Fast jag tvivlar på det där... Men egentligen borde det vara så.
Är det någon som vet om det bara är Sniperskotten som dalar? När jag "tracer-dartade" folk så såg jag inte att banan på skottet sänktes alls.

enklaste sättet att plocka helikoptrar är med UAV men funkar även hyfsat med AA gunet på den lilla tanken

EDIT: eller ett hedshot med en M95:a

Haha jaa:D
Jag försökte som fan att fixa en kill på piloten med M95:an i BFBC1 men lyckades aldrig.. Det är ju bara tur om man lyckas.

Dock har jag lyckats med att sätta en raket i magen på en helikopter.. han hovrade lite korkat ovanför mig :P

Postad 08 februari 2010 - 09:24

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Handgranaten tycker ja tar lite för lång tid på sig att smälla efter man har kastat den.
Pistolen däremot tycker jag är väldigt effektiv i semi-närstrid pga väldigt hög rate of fire.

O aah helikoptern är riktigt jobbig när någon duktig spelar den!

Inne i Tactical Field Manual kan man läsa lite tips B)
Under: Get tricky finns följande tips:

W.T. .50 CAL
Shoot a pilot out of Apache with a .50 Caliber Sniper rifle.
This is the ultimate headshot. He`ll never know what hit him.
But you will. And you`ll be talking about it for days.

Postad 08 februari 2010 - 09:28

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

banana: Jo men om du träffar och får ett headshot så dör ju motståndaren oavsett vilket vapen du använder ;)
Siktar du bara rätt med pistolen så fäller du ju foe`s med headshot även från lite avstånd. Men sen o träffa huvudet är en annan sak.

vvv: Tja ja har blivit fälld av ett headshot när ja suttit i construction site och snipern suttit uppe på vanliga campingstället i början av demot av ett Semi-auto sniperrifle iaf?

Kan det ha varit så att du var lite skadad sedan innan? Den rapporterar ju HS även om sniperskottet bara tar 60% och du har 59% kvar. Som jag har förstått så är möjligheten att plocka +100% hälsa från autosnipers på längre avstånd.

Längtar till GOL och M95, jag såg även att jag har mer HS än vanliga kills B).

Någon som listat ut skill level ännu? Är 200 max? Jag hade 198 men har ingen riktig aning om vad det betyder eller gör.

//psn:thomasson

Handgranaten tycker ja tar lite för lång tid på sig att smälla efter man har kastat den.
Pistolen däremot tycker jag är väldigt effektiv i semi-närstrid pga väldigt hög rate of fire.

O aah helikoptern är riktigt jobbig när någon duktig spelar den!

Inne i Tactical Field Manual kan man läsa lite tips :P
Under: Get tricky finns följande tips:

W.T. .50 CAL
Shoot a pilot out of Apache with a .50 Caliber Sniper rifle.
This is the ultimate headshot. He`ll never know what hit him.
But you will. And you`ll be talking about it for days.

Jag tog ett Parachute kill med m24an igår, Marksman HS :lol: Nu menar jag att jag hoppade i fallskärm och sköt ett hs på fiende ståendes på marken.

Edit: otydlig

Redigerat av Ola Thomasson, 08 februari 2010 - 09:35.

Postad 08 februari 2010 - 09:30

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Någon som listat ut skill level ännu? Är 200 max? Jag hade 198 men har ingen riktig aning om vad det betyder eller gör.

//psn:thomasson

Vart ser du skill level?

I ettan var ju att man skulle ha så lågt som möjligt. 1 var bäst och 50 var sämst om jag kommer ihåg rätt.

Postad 08 februari 2010 - 09:33

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Inte vad jag minns. Men jag kan förstås givetvis ha fel. B)

Nej skill level känns lite lustig.
Min polare som iaf lira en 5-6 timmar med mig i fredags och ja han är absolut inte precis värdelös
utan brukar placera sig runt mitten på topplistan iaf om inte högre.
Han har skillevel 1 :P :lol:

Jag hade 60 i Skillevel då, sen nästa gång vi kolla till så hade jag 170 och han 6.

Postad 08 februari 2010 - 09:34

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2 268 inlägg
  • 0
Kommer förmodligen också att köpa spelet. Det var över förväntan.
Roligt att springa runt på marken, stå gömd med sniper eller glida med en pansarvagn.

Postad 08 februari 2010 - 09:34

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Inte vad jag minns. Men jag kan förstås givetvis ha fel. B)

Nej skill level känns lite lustig.
Min polare som iaf lira en 5-6 timmar med mig i fredags och ja han är absolut inte precis värdelös
utan brukar placera sig runt mitten på topplistan iaf om inte högre.
Han har skillevel 1 :lol: ;)

Jag hade 60 i Skillevel då, sen nästa gång vi kolla till så hade jag 170 och han 6.

Dock baserade sig inte skill level på poängen man fick.. Utan mer på K/D-ratio.. Eller så var det iaf i BFBC1, de kan ju ha ändrat det iofs :P

Postad 08 februari 2010 - 09:35

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
så här står det i changelisten sedan betan, har också testat det själv och det stämmer

Semiauto and Auto snipers and slug shotguns cannot 1 shot headshot at extreme range.

Jag tog ett Parachute kill med m24an igår, Marksman HS B)

respekt... fatta hur svårt det är

Vart ser du skill level?

I ettan var ju att man skulle ha så lågt som möjligt. 1 var bäst och 50 var sämst om jag kommer ihåg rätt.

står i statsen men är väll som i bc1 allt du behöver är en bra k/d. Nej vet faktiskt inte men hoppas det funkar bättre i alla fall

Postad 08 februari 2010 - 09:42

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Frågan är ju vad som räknas som extreme range då bara B)

En rätt rolig men i slutet tråkig grej i fredags var att jag och mina 2 polare var helt ensamma i vårt lag som attackers och endå ägde vi det andra laget som var 8 pers. Fram till den punkten där vi mötte första helikoptern. De hade en duktig pilot så då va de helt kört.

När vi spela som Defenders innan så va vi iaf 5pers i vårt lag och då lyckades vi vinna på andra punkten på kartan.
Nu var de ju såklart ett gäng noobs vi mötte men de va rätt underhållande iaf. :P

Postad 08 februari 2010 - 09:47

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Jo för att det ska bli inköp måste man ju ha ett skriftlig löfte av en 4-5 gubbar (frasse, benny, nasty, härjaren, Britt mfl) om att man har daglig tillgång till dem för squadspel......annars blir det ju boring.

Jag kommer köpa spelet. Det blir ett bra komplement till CoD tror jag B)

Postad 08 februari 2010 - 09:48

PBateman
  • PBateman
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Japp nu va Battlefield Bad Company 2 Limited Edition bokat. Detta blir ett jävligt dyrt kvartal med alla spel som kommer nu.
men efter lirat detta demot så va detta spelet ett måste.
Får nog flytta in PS3:an till sovrummet så att man kan få spela ifred B)

Postad 08 februari 2010 - 09:59

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Japp nu va Battlefield Bad Company 2 Limited Edition bokat. Detta blir ett jävligt dyrt kvartal med alla spel som kommer nu.
men efter lirat detta demot så va detta spelet ett måste.
Får nog flytta in PS3:an till sovrummet så att man kan få spela ifred B)

Jag löste det igenom en 40" lcd + mediacenter till sovrummet där frun får hålla till, nu har dock frugan börjat prata om att hon vill se på tv, så jag håller med om att det kommer bli ett dyrt kvartal.

Men vad gör man inte?

Postad 08 februari 2010 - 10:20

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1 117 inlägg
  • 0

Jag löste det igenom en 40" lcd + mediacenter till sovrummet där frun får hålla till, nu har dock frugan börjat prata om att hon vill se på tv, så jag håller med om att det kommer bli ett dyrt kvartal.

Men vad gör man inte?

DOM ÄR ALDRIG NÖJDA! ###### bitches, dom gör det med flit!

-nu har du alla ###### tv serier i HD! kan inte bli bättre! ingen reklam i hlr!
-tack! du är bäst

(4 veckor senare)

-du jag vill se tv! så då får sluta spela!
-men du har för fan allt där inne, kan du inte titta på det?
-Nej, jag saknar tvn och har missat alla reklamer mina kollegor pratar om på jobbbet så jag känner mig ute. Så jag blir socialt ägd ut av mina kollegor på jobbet och det funkar alltså inte:D

Ola Thomasson- händerna på huvet med panikblick sen efter 3 sekunder kommer det* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! oOoOO COME ON!!

:P

Jag kommer köpa spelet. Det blir ett bra komplement till CoD tror jag B)

Inte provat det men att ni får smak för det räcker för mig. Sen måste jag ha min dagliga speldosering med Nasty annars mår jag inte bra :lol:

Postad 08 februari 2010 - 14:17

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Sådär då har ja avbokat spelet.. Var inte alls min smak men kanske provar de någon gång när de kommer kanske....

Moooohahaha eller inte ja har redan börjat köpa in grejer för att göra mej och sambon nöjd när spelet kommer. Ja har köpt in nya sennheiser rs170 och beställt ett nytt headset som man inte behöver ha i örat. Perfekt om sambon ska sova så man kan koppla in hörlurarna och spela. Sen så har ja styrt upp Voddler och tv till sovrummet hahaha..

Men har inte lirat demot allt för mkt just nu men tycker man kommer in i det rätt lätt förutom helikoptern men ja ska kika på de där som Fahla skrev om att ställa om den till BFBC inställningen då borde de gå strålande.

Postad 08 februari 2010 - 14:25

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Det som är lite segt är att alla sådana inställningar försvinner varje gång man avslutar spelet.
Ja kör med BFBC 1 inställningar på både Soldier, Land och Air buttons.

Någon som ska spela från 17 o framåt får gärna adda mig på AandiOne
Skriv gärna en rad om vem du e i sådant fall. Typ nick här på forumet etc B)

Postad 08 februari 2010 - 14:29

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1 892 inlägg
  • 0

DOM ÄR ALDRIG NÖJDA! ###### bitches, dom gör det med flit!

-nu har du alla ###### tv serier i HD! kan inte bli bättre! ingen reklam i hlr!
-tack! du är bäst

(4 veckor senare)

-du jag vill se tv! så då får sluta spela!
-men du har för fan allt där inne, kan du inte titta på det?
-Nej, jag saknar tvn och har missat alla reklamer mina kollegor pratar om på jobbbet så jag känner mig ute. Så jag blir socialt ägd ut av mina kollegor på jobbet och det funkar alltså inte:D

Ola Thomasson- händerna på huvet med panikblick sen efter 3 sekunder kommer det* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! oOoOO COME ON!!

B)

Inte provat det men att ni får smak för det räcker för mig. Sen måste jag ha min dagliga speldosering med Nasty annars mår jag inte bra :P

hehe ibland undrar man om många här har ett liv utanför spelandet :lol:

Postad 08 februari 2010 - 14:31

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Det som är lite segt är att alla sådana inställningar försvinner varje gång man avslutar spelet.
Ja kör med BFBC 1 inställningar på både Soldier, Land och Air buttons.

Någon som ska spela från 17 o framåt får gärna adda mig på AandiOne
Skriv gärna en rad om vem du e i sådant fall. Typ nick här på forumet etc B)

Precis, riktigt segt.
Jag får ändra ljudinställningen till "War Tapes" varje gång och känsligheten också ( kör nästan på max ). Dåligt, hoppas dom fixat det sen.

Postad 08 februari 2010 - 16:38

Unregistered17da7325
  • Unregistered17da7325
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Sådär då har ja avbokat spelet.. Var inte alls min smak men kanske provar de någon gång när de kommer kanske....

Moooohahaha eller inte ja har redan börjat köpa in grejer för att göra mej och sambon nöjd när spelet kommer. Ja har köpt in nya sennheiser rs170 och beställt ett nytt headset som man inte behöver ha i örat. Perfekt om sambon ska sova så man kan koppla in hörlurarna och spela. Sen så har ja styrt upp Voddler och tv till sovrummet hahaha..

Men har inte lirat demot allt för mkt just nu men tycker man kommer in i det rätt lätt förutom helikoptern men ja ska kika på de där som Fahla skrev om att ställa om den till BFBC inställningen då borde de gå strålande.

Varning för lite OT nu, men vad är det för headset du köpt?

Postad 08 februari 2010 - 16:46

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1 086 inlägg
  • 0
Sorry grabs, ni kan sluta hoppas på att jag köper detta spel, inge alls för mig, så mycket som jag irriterar mig på.

Postad 08 februari 2010 - 16:51

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Sorry grabs, ni kan sluta hoppas på att jag köper detta spel, inge alls för mig, så mycket som jag irriterar mig på.

Men du pallar med MW2? B)

Postad 08 februari 2010 - 17:00

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Klart du ska ha BF Nästy! Jag fortsätter hoppas..

Postad 08 februari 2010 - 17:21

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Efter att ha suttit och dreglat över Tactical field manual ett bra tag nu upptäckte jag att det finns 8 submachine guns istället för 7 som för alla andra klasser. Det vapen som är tillagt är M4A1 vilket jag slås av inte är något submachine gun utan snarare ett assault. Det finns ju heller inte med i demot så frågan är om det kommit med av misstag och/eller är tänkt som DLC eller något.

Postad 08 februari 2010 - 17:26

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0

Är nog inne på din linje... för mycke kvar i mw2 å andra spel som jag vill spela.. kan kanske plocka upp det i någon rea back om ett halv år eller nått... eller lira hemma hos brorsan när jag är där... rätt säker på att han skall skaffa det..

Postad 08 februari 2010 - 17:29

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

Det vapen som är tillagt är M4A1 vilket jag slås av inte är något submachine gun utan snarare ett assault. Det finns ju heller inte med i demot så frågan är om det kommit med av misstag och/eller är tänkt som DLC eller något.

Om jag inte är helt ute och cyklar så har jag för mig jag läst förut att det skulle vara exkulsivt medföljande i Limited edition det vapnet, men kan ha fel

Postad 08 februari 2010 - 17:34

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Om jag inte är helt ute och cyklar så har jag för mig jag läst förut att det skulle vara exkulsivt medföljande i Limited edition det vapnet, men kan ha fel

det är endast M1A1 THOMPSON och M1911 .45 som medföljer limited vad gäller vapen

Postad 08 februari 2010 - 17:36

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
aa ok, blandar ihop M4A1 och M1A1 , de är ju rätt lika ord B)

Postad 08 februari 2010 - 17:49

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

det är endast M1A1 THOMPSON och M1911 .45 som medföljer limited vad gäller vapen

Om du bokar ditt limited edition på webhallen får du även AKS-74U med som en kod...!!

Och det där andra vapnet komer man säkert kunna låsa upp om man är veterans

Postad 08 februari 2010 - 20:34

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
Dock syns väl inte alla gadgets och liknande i demot.. och det gjorde det inte i betan heller..
T ex laser designator som man har sett i en trailer. Så man slipper springa så nära när man ska spränga tanks som recon :(

Postad 08 februari 2010 - 20:53

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

• 2 926 inlägg
  • 0

Hur ska personer veta att dom behöver medkits om man inte kan se hur mycke hp man själv har kvar, eller har ja missat något?
Man kan ju se alla andra personers hälsa under deras namn men inte sitt eget på nåt sätt?

Om du blir träffad så lär du behöva HP.

Postad 08 februari 2010 - 20:54

xdusty
  • xdusty
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0

Haha där blev jag paff en sekund. Har ju en dogtag ifrån dig från första Bad Company så måste ju fortsätta min samling in på del två :(. Fast du har ju en bunt av mig.

Blir lite störd på början av banan när defenders rushar upp till spawn platsen där attackers landar och håller de låsta. Men det lyckas väl bara när det är enbart några stycken som spelar. Jaja, spelet ser jag fram emot och beställde idag sonys officella bluetooth snäcka.

Postad 08 februari 2010 - 22:00

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
Är nog en av få som fortfarande har kvar en tjocktv som bildvisare för lir över ps3:an.
De funkar i regel skapligt, men spel med detaljrik/plottrig grafik är ingen höjdare... :(

Lirade lite BC2 igår för första gången och tycker nog att de verkar vara ganska kul lir, även om
det gick åt....
Men, det största problemet är nog att de är f-b svårt att se något när man lirar via en tjocktv.
MW2 t ex är ok då det inte är lika detaljrik grafik men BC2 blir lätt grötigt på en tjocktv.

Som det redan har nämnts i tråden så blir det kostsamt att lira...dax för ny tv snart då... ;)

Postad 08 februari 2010 - 23:13

Unregistered9830b5af
  • Unregistered9830b5af
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Första intrycket av BC2 efter att ha lirat MW2 sen det kom ut är att kontrollen känns seg som sirap, nästan liksom laggad på nåt sätt. Och känslan av förvirring är total. Men man kommer snabbt in i det, börjar bli rätt skoj nu efter ett par tre timmars spelande och allt upplåst. Helt klart mindre irriterande än MW2, kanske främst för att det går mycket bättre för mig i BF :(

Återstår att se om det blir köp.

Postad 08 februari 2010 - 23:36

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Har sålt mitt MW2 och tänker börja med detta istället, underhållningen kommer MAG och Heavy Rain stå för fram tills dess.

Blev så trött på MW2 då allt fler och fler började jaga killstreaks istället för objectives.. Fick helt enkelt nog!

Så detta ser jag absolut fram emot, ska bli kul.

PS. Synd att Voldoo inte skulle ha detta, har redan samlat på mig 3 dogtags från honom :(

Postad 09 februari 2010 - 01:33

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

Haha där blev jag paff en sekund. Har ju en dogtag ifrån dig från första Bad Company så måste ju fortsätta min samling in på del två :(. Fast du har ju en bunt av mig.

Du kommer aldrig ta min tags och ingen annan av er MHBare någe mer... För nu får de *a* vara nog med tags tagna av mej. Blir en dyr hobby med sönderslagna dosoroch en sambo som alltid säger : Men varför behöver du bli så högljudd och härjjig. Men men de fårhon ta.. Men känns som ja har blivit en ny rambo för nu har jainte blivit taggad på ett tag..

Har sålt mitt MW2 och tänker börja med detta istället, underhållningen kommer MAG och Heavy Rain stå för fram tills dess.

Blev så trött på MW2 då allt fler och fler började jaga killstreaks istället för objectives.. Fick helt enkelt nog!

Så detta ser jag absolut fram emot, ska bli kul.

PS. Synd att Voldoo inte skulle ha detta, har redan samlat på mig 3 dogtags från honom ;)

Kul eRensson att du tycker Bad company är bättre än MW2 ,tycker själv samma sak. Och antar att webhallen kommer styra upp en turnering för detta spelet också och då måste vi ju samla ihop några mhbare och dominera...

eRensson tror ja tog någon tag av dej också :P , för att inte nämna några andra mhbare som blivit utsatt för tags :D. Inga namn nämnda haha...

Postad 09 februari 2010 - 02:12

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

eRensson tror ja tog någon tag av dej också :( , för att inte nämna några andra mhbare som blivit utsatt för tags ;). Inga namn nämnda haha...

Jo, det märkte jag att du gjorde :P

Skön animation när man knivar någon, speciellt när man sätter den i fejjan!

Postad 09 februari 2010 - 07:21

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
samma sak för mig,, har gett upp mw2 , räckte att spela demot i någon timme innan man isåg att detta är 10 ggr bättre än mw2
dock kommer jag inte sälja mw2, ifall man nu vill spela någon gång.

finns nog inget spel som har gjort mig så arg som mw2, den känslan är helt borta i detta spelet, är glad hela tiden (nästan i alla fall) :P

längtar tokmycket tills spelet släpps.
gillar verkligen att köra omkring i stridsvagnarna och bomba allt som finns :( dock måste jag lära mig att köra helikoptern,, har testat 2 ggr nu och båda gångerna lyfter jag och sen direkt störtar jag :D hoppas det finns nån privatematch i spelet så jag kan öva i min ensamhet ;)

Postad 09 februari 2010 - 08:08

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
Det sämsta med spelet/demot är att man måste vänta tills den 4mars för att kunna spela alla banor. :(
Spelade ett kort tag igår med ett gäng MHB:are, vi dominerade.
Men det är frustrerande när man kommer i en squad med 'pajasar'

Postad 09 februari 2010 - 08:29

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Jag har passerat 150 dogtags nu iaf :(

Va riktigt trevligt igår o spela några matcher med MHB`are.

Nu är de ju bara 2 jobbiga saker som kommer upp i mitt huvud.
1: De är7,5 timmar kvar tills ja slutar jobba o kan åka hem o lira Demot.
2: Det är nästan en månad kvar tills spelet släpps.

Postad 09 februari 2010 - 08:39

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Nu är de ju bara 2 jobbiga saker som kommer upp i mitt huvud.
1: De är7,5 timmar kvar tills ja slutar jobba o kan åka hem o lira Demot.
2: Det är nästan en månad kvar tills spelet släpps.

Kan bara instämma!
3: tjejen är hemma ikväll, undrar hur man skall få tillgång till TVn innan 22:00...

Postad 09 februari 2010 - 08:39

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Nu överdriver du väl lite sofus......10 ggr bättre..... ;) ..

Igår var en riktig skitdag vad gäller BFBC......dels var det en massa strul att överhuvudtaget komma in.....sen hamnade jag o Munds ensamma mot tamland o Thomasson och några till.......sen hamnade vi mot ett lag som knyckte varenda fordon som fanns .....och alla i mitt låg låg givetvis och snipe:ade i skogen i ett hörn..... :( ....i sista matchen för kvällen mötte vi någon snubbe som var helt överjävlig....ena sekunden låg han med sniper två kilometer ifrån dig för att sedan 10 sekunder senare stå bakom ryggen på dig med en hagelbrakare....

Försökte med sniper i en del matcher igår och insåg hur förbannat svårt det är att snipa i detta spelet.....

Postad 09 februari 2010 - 08:59

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Jo det är ju lite av demot`s svaghet.
Att de inte fyller på de serverna som är nästan tomma.
Har kört matcher från början där vi varit 4 emot 1 och 2 emot 3 etc etc

Är man atacker så är de ju lugnt då kan man ju iaf få träningsflyga helikopter lite.
Vilket minst sagt jag behöver som inte har någon speltid i BFBC direkt.

Fan har drömt om spelet hela natten i natt. Speciellt mkt markerande av fienden har
ja drömt om.
Riktigt irriterande att folk har en tendens att skita i att markera faktiskt.
Inte skoj o springa runt ett hörn o stå öga emot öga med en tank när man är medic och
har en hagelbrakare i näven. :(

Postad 09 februari 2010 - 09:38

CBR
  • CBR
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

Nu överdriver du väl lite sofus......10 ggr bättre..... :P ..

Igår var en riktig skitdag vad gäller BFBC......dels var det en massa strul att överhuvudtaget komma in.....sen hamnade jag o Munds ensamma mot tamland o Thomasson och några till.......sen hamnade vi mot ett lag som knyckte varenda fordon som fanns .....och alla i mitt låg låg givetvis och snipe:ade i skogen i ett hörn..... :( ....i sista matchen för kvällen mötte vi någon snubbe som var helt överjävlig....ena sekunden låg han med sniper två kilometer ifrån dig för att sedan 10 sekunder senare stå bakom ryggen på dig med en hagelbrakare....

Försökte med sniper i en del matcher igår och insåg hur förbannat svårt det är att snipa i detta spelet.....

Ah, så Munds är också härifrån, han blev min Nemisis under en match igår ;)

psn: SonTraX

Postad 09 februari 2010 - 09:45

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Min sniperbössa börjar bli het igen, ska bli så skönt att få låsa upp byssorna som man är riktigt bra med också! Och jag hatar att de flesta människor som lirar BFBC har en defekt select knapp.

//Ola

Postad 09 februari 2010 - 09:50

clabbe69
  • clabbe69
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Det kommer definitivt bli ett köp för min del.
har säkert kört en 16 timmar på demot nu och inte tröttnat än :-)
Börjar bli riktigt bra på headshots med sniper bössan.

Var med om en rolig grej igår, hamnade i en match där jag var en deltagaren.
så nu har man testat alla fordon ordentligt, konstaterade att jag inte kommer flyga helikoptern så ofta :-)

psn:Laketown

Postad 09 februari 2010 - 09:51

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Min sniperbössa börjar bli het igen, ska bli så skönt att få låsa upp byssorna som man är riktigt bra med också! Och jag hatar att de flesta människor som lirar BFBC har en defekt select knapp.

//Ola

Att den är defekt borde ju bero på att man har använt den mycket, eller?!? :(
Jag brukar iallafall använda min mycket, som ni säger så är det grymt viktigt att spotta (på?!) fienden. ;)

Postad 09 februari 2010 - 09:52

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Att den är defekt borde ju bero på att man har använt den mycket, eller?!? ;)
Jag brukar iallafall använda min mycket, som ni säger så är det grymt viktigt att spotta (på?!) fienden. :P

Jag kör closecombat med sniperbössan, fungerar bra scopeless. :(

Postad 09 februari 2010 - 09:59

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Jag kör closecombat med sniperbössan, fungerar bra scopeless. :(

mmm precis vad ska man ha shotgun till egentligen? ;)

Postad 09 februari 2010 - 09:59

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Att den är defekt borde ju bero på att man har använt den mycket, eller?!? ;)
Jag brukar iallafall använda min mycket, som ni säger så är det grymt viktigt att spotta (på?!) fienden. :P

Fyndigt!
Men som sagt viktigt att använda den när man ser en Fiende!

@merger/primare: Jag fick in några schyssta kills på dig igår! :D Dock tror jag inte att jag lyckades plocka din dogtag.. Du sprang ju bara iväg hela tiden så man fick sätta en salva i ryggen på dig istället! :(

3 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.