Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty: Black Ops

2077 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ytterligare ett mästerverk? Värt all hype? (92 medlem(mar) har röstat)

Rösta Gäster kan inte rösta
Call of Duty: Black Ops (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 6,11 (17) 469:-
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) Inga priser
Call of Duty: Black Ops - Hardened Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) Inga priser
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 5,33 (2) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 18 november 2010 - 13:43

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0

http://www.youtube.c...h?v=8toPrjbeLZA

UNDERBART!! B)

###### Allan alltså :)

Postad 18 november 2010 - 13:53

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0
Jag har skapat ett konto på callofduty.com men det är omöjligt att länka den med xbox! Callofduty.com kräver "VIP-Code", var fan hittar man det nånstans?

Postad 18 november 2010 - 13:55

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0
Jag har också kört en hel del AK74u med red dot+silencer. Riktigt bra klass, men lite svårt på långa avstånd.
Ett vapen som inte nämnts ännu, men som ni borde testa är AUG! Jag har aldrig gillat den förut, men i ett sp uppdrag får man köra den med silencer och tyckte den kändes bra där. Så jag satte ihop en klass med red dot+silencer och den är KUNG!! :) Bra rate och mycket damnage. Dock kan den vara lite svår på längre avstånd, men de gäller att lära sig att bursta lite så går det bra B) Kör nästan enbart med den nu.

Postad 18 november 2010 - 14:25

eeman
  • eeman
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0

Verkligen? Var inte det bara PC patchen som kom igår? PS3 och framförallt 360 brukar ta längre tid.

HIttade detta inne i forumet på xbox360-delen på den officiella hemsidan och jag tolkar "full title update" som att det gäller samtliga plattformar?

Lias08: Någon skillnad? Tänker framför allt på lagget. För mig (på 100/100 trådad lina) har det varit näst intill ospelbart senaste dagarna (eller sen spelet släpptes när jag tänker efter, går max en match utan lagg tills det ballar ur igen).

Postad 18 november 2010 - 14:36

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

HIttade detta inne i forumet på xbox360-delen på den officiella hemsidan och jag tolkar "full title update" som att det gäller samtliga plattformar?

Lias08: Någon skillnad? Tänker framför allt på lagget. För mig (på 100/100 trådad lina) har det varit näst intill ospelbart senaste dagarna (eller sen spelet släpptes när jag tänker efter, går max en match utan lagg tills det ballar ur igen).

Kan minnas fel, men när jag spelade nyss så stod det att man INTE kunde vote:a på föregående bana :)

Vidare så har jag inte märkt av något som helst lagg, och då sitter jag på en Telia ADSL-lina på 10Mbit eller vad det kan vara. Funkar utmärkt varje gång jag spelar, både dag och kväll och natt.

Postad 18 november 2010 - 14:45

Tigglypuff
  • Tigglypuff
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

Ja, det är väl lättare att styra över vilka bokstavskombinationer man kan ha men inte vad för bilder.
Märkte också det med assault, sjukt att det inte var tillåtet. Nu heter klassen Pangpang ;)

Hmm.. Jag har döpt en klass till "Assault 1" Det funkar alldeles utmärkt?
Testa o sätt en siffra efter.. Funkar det så är det ju inte något i ordet själv som sätter stopp utan kanske just för att ordet/klassen "assault" redan finns?

/T

Postad 18 november 2010 - 15:11

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0

Jag har också kört en hel del AK74u med red dot+silencer. Riktigt bra klass, men lite svårt på långa avstånd.
Ett vapen som inte nämnts ännu, men som ni borde testa är AUG! Jag har aldrig gillat den förut, men i ett sp uppdrag får man köra den med silencer och tyckte den kändes bra där. Så jag satte ihop en klass med red dot+silencer och den är KUNG!! ;) Bra rate och mycket damnage. Dock kan den vara lite svår på längre avstånd, men de gäller att lära sig att bursta lite så går det bra :P Kör nästan enbart med den nu.

Kör enbart med AUG, någon klass med silencer och någon utan beroende på vilket spel läge. Att "bursta" tycker jag gäller alla assault vapen helt klart allra mest AK47an, gäller att få kläm på det dock men den gör stor skada men absolut AUGen är favorit hos mig... GAIL vapnet är annars standard, dock inget vidare på nära håll... då får man springa lite med pistolen.

Postad 18 november 2010 - 15:22

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Ibland när man skjuter folk i huvudet så dör dem inte i HC. Hände mig 2 gånger igår att jag sköt motspelare i huvudet (Siktade mot huvudet och hörde det där "klinget" som man bara får på hedshot). Båda gångerna segade spelarna ner bakom den mur de stod vid men någon indikation på att de dödaes kom aldrig upp och jag fick ingen kill?.... Funderar på om de hamnat i last stand och sen rest sig upp, någon indikation på att någon återupplivade dem kom inte heller upp.... Båda gångerna var från ganska långa avstånd med ak74u utan ljuddämpare.... tyckerdet är lite märkligt att de inte dör när man får klingande headshots... Man blir lixom snopen för när man skjutit dem i huvudet springer man automatiskt vidare utan och kolla om de dött, man föutsätter att man inte ska överleva det!

Postad 18 november 2010 - 15:37

DennisA
  • DennisA
  • Forumräv

• 789 inlägg
  • 0

Kör enbart med AUG, någon klass med silencer och någon utan beroende på vilket spel läge. Att "bursta" tycker jag gäller alla assault vapen helt klart allra mest AK47an, gäller att få kläm på det dock men den gör stor skada men absolut AUGen är favorit hos mig... GAIL vapnet är annars standard, dock inget vidare på nära håll... då får man springa lite med pistolen.

AUG,en är given så fort jag kommer upp i den klassen. Plockat upp den några gånger och den är riktigt skön! Är på lvl 23 tror, så snart är den min ;)

Postad 18 november 2010 - 15:45

Unregistered91262013
  • Unregistered91262013
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0

Ibland när man skjuter folk i huvudet så dör dem inte i HC. Hände mig 2 gånger igår att jag sköt motspelare i huvudet (Siktade mot huvudet och hörde det där "klinget" som man bara får på hedshot). Båda gångerna segade spelarna ner bakom den mur de stod vid men någon indikation på att de dödaes kom aldrig upp och jag fick ingen kill?.... Funderar på om de hamnat i last stand och sen rest sig upp, någon indikation på att någon återupplivade dem kom inte heller upp.... Båda gångerna var från ganska långa avstånd med ak74u utan ljuddämpare.... tyckerdet är lite märkligt att de inte dör när man får klingande headshots... Man blir lixom snopen för när man skjutit dem i huvudet springer man automatiskt vidare utan och kolla om de dött, man föutsätter att man inte ska överleva det!

Är det inte så när man kör HC så får man ingen indikation någonsin att fienden man skjutit på är död. Så var det i MW2 i varje fall. Det kommer alltså inte upp någon "100p" i rutan när man skjutit någon. I såna fall kan du räkna med att de du träffade dog av skotten.

Postad 18 november 2010 - 16:19

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0

Jag spelade 6-7 matcher (HC TDM) med några kompisar utan några lagg eller svårigheter att hitta/joina matcher, vi får se hur det går ikväll efter 22:00 när många är online.

Postad 18 november 2010 - 16:35

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0
första prestige färdig.. puuh, gick lagom snabbt, fick chans att låsa upp alla vapen och spela dem så nu vet man vilka man bör satsa på denna rundan.. nu kan man kanske umgås med familjen också :P kanske,kanske gå till jobbet också ;)

Postad 18 november 2010 - 16:39

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0

första prestige färdig.. puuh, gick lagom snabbt, fick chans att låsa upp alla vapen och spela dem så nu vet man vilka man bör satsa på denna rundan.. nu kan man kanske umgås med familjen också B) kanske,kanske gå till jobbet också ;)

hehe, jag är på lvl 46 snart och funderar på köra en gång prestige bara för att kunna spela prestige mode. Är ledig tills på måndag, borde/måste greja det tills dess :P

Postad 18 november 2010 - 16:50

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0

hehe, jag är på lvl 46 snart och funderar på köra en gång prestige bara för att kunna spela prestige mode. Är ledig tills på måndag, borde/måste greja det tills dess ;)

B) kör hårt, många timmar blir det :P finns det någonstans man kan se hur många timmar man plöjde ner på första prestige?

Postad 18 november 2010 - 17:34

ludise
  • ludise
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Vet någon hur mycket det kostar på Mediamarkt i Kungens kurva? (Xbox 360)

Postad 18 november 2010 - 18:02

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0

B) kör hårt, många timmar blir det ;) finns det någonstans man kan se hur många timmar man plöjde ner på första prestige?

Lifetime Challenge trackar väl hur lång tid du har spelat? Borde inte heller resettas mellan prestiges med tanke på att den heter just Lifetime. :P

Postad 18 november 2010 - 18:10

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0

Lifetime Challenge trackar väl hur lång tid du har spelat? Borde inte heller resettas mellan prestiges med tanke på att den heter just Lifetime. ;)

aha, möjligt... har inte kollat igenom någon av challange, har bara kört på. Får leta lite efter den sen ikväll.

Postad 18 november 2010 - 18:58

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Förbättringarna som är på Live:

Improved matchmaking to find matches significantly faster
· Improved matchmaking to ensure that players are more effectively matched to games with the best networking conditions
· Improved host selection to ensure that the best host is always selected in the pre-game lobby
· Improved party system to ensure that parties don’t get broken apart
· Disable ability to join Private Match, Combat Training and Theater lobbies when searching for Player Match games
· Server-side and game-side changes to decrease the amount of failed Film uploads
· Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
· Prevention of Combat Training stats getting crossed with Player Match stats under rare conditions
· Prevention of temporary loss of functionality when a button was being held down at the point of a disconnect
· Additional fine-tuning of audio levels and ranges for footsteps and gunfire
· Additional fine-tuning of audio levels for bomb plants/defuses
· Additional online security enhancements

Postad 18 november 2010 - 19:08

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2 199 inlägg
  • 0
Har märkt en härlig grej, är man host då är man superslaktaren med kniven.
Lightweight, Marathon, Ballistic Knife och host då är det ingen lek alltså.

Postad 18 november 2010 - 19:30

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0

Har märkt en härlig grej, är man host då är man superslaktaren med kniven.
Lightweight, Marathon, Ballistic Knife och host då är det ingen lek alltså.

inte för mig, jag laggar ur totalt när jag är host dessvärre. ADSL 24/1 tycker man borde fungera bättre men icke. Men det är ok, älskar att folk kör den stilen då dom flyger lååååångt upp i luften när dom springer in i min lilla bomb bil :P
Ska jag vara ärlig så har jag saknat nuketown lite nu när det inte går att rösta mer än 2 gånger på banan, tänker man efter så va det verkligen ett jäkla massa dödande och high life hela tiden ;) den ända som kan mätas sig med banan måste vara fire range eller vad den heter...

Postad 18 november 2010 - 19:38

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0

Vet någon hur mycket det kostar på Mediamarkt i Kungens kurva? (Xbox 360)

699 kr.

Postad 18 november 2010 - 19:40

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

699 kr.

Kan också vara 599....

Postad 18 november 2010 - 20:07

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Sant.

Postad 18 november 2010 - 21:27

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

;) kör hårt, många timmar blir det ;) finns det någonstans man kan se hur många timmar man plöjde ner på första prestige?

Om du trycker på combat record så tror jag att du ska få upp vad du har för speltid. Vet inte om den går tillbaka till 0 efter prestige, men det borde ju inte vara så B)
Förövrigt tycker jag att leaderboarden är en katastrof, även om man nu kan se lite fler typer av statistik. Man får ju kämpa ett bra tag för att hitta det man letar efter, om man nu hittar det överhuvudtaget. Jag har t.ex inte hittat var man ser sin all time K/D, eller någonstans där man kan se hur mycket speltid kompisarna har :P

Postad 18 november 2010 - 21:48

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1 727 inlägg
  • 0
Är det bara jag eller går det inte att ändra spelinställningar när man kör local splitscreen? Hittar inga inställningar förutom map och spelläge

Postad 18 november 2010 - 22:24

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

Ja, lite Hyckleri iom att man itne ens kan döpa sin klass till "Assult"! Helt sjukt att det ordet "stoppas" (Troligen p.g.a "Ass" i ordet) när den fördefinerade klassen för Assult Rifle heter just "Assult"!?

Så Hakors är ok, men itne ordet "Assult" ;)

Jag testade också Assault. Gick ju inte igenom.

Men: "Assaul" gick igenom!

Varför i hela h-e ska de censurera något som det ändå bara är jag som ser?

Postad 18 november 2010 - 23:06

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0

Hmm.. Jag har döpt en klass till "Assault 1" Det funkar alldeles utmärkt?
Testa o sätt en siffra efter.. Funkar det så är det ju inte något i ordet själv som sätter stopp utan kanske just för att ordet/klassen "assault" redan finns?

/T

Så måste det ju vara, bra tänkt där. Ska testa detta senare...

Postad 19 november 2010 - 00:45

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Är det bara jag eller går det inte att ändra spelinställningar när man kör local splitscreen? Hittar inga inställningar förutom map och spelläge

Satt och petade lite i local splitscreen menyarna idag, men jag hittade inget jag heller. Känns snålt om man inte kan få styra lite egna regler.

Postad 19 november 2010 - 08:18

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1 239 inlägg
  • 0

Jag kör mkt med G11 sen jag låste upp den annars AK74U med ljuddämpare.

Det här vapnet är jag mycket intresserad av.
Plockade upp det av nån kille på Gun Range-banan. Och den kändes helt grym.
MEn när jag kollade bland vapnena sen så kunde jag inte hitta den.
Hur får man detta vapen egentligen???

Postad 19 november 2010 - 09:34

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1 495 inlägg
  • 0
Det är det sista vapnet bland alla assault rifles. Jag tror du måste köpa alla andra assault rifles för att låsa upp G11an.
Den är grym förresten. Tycker inte om M16 men G11 var skitskön!

Postad 19 november 2010 - 10:29

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1 239 inlägg
  • 0

Det är det sista vapnet bland alla assault rifles. Jag tror du måste köpa alla andra assault rifles för att låsa upp G11an.
Den är grym förresten. Tycker inte om M16 men G11 var skitskön!

Aha...det är där den gömmer sig.
Då har jag en del spelande kvar innan jag får tag i den skönheten... :unsure:

Postad 19 november 2010 - 12:09

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
Me likey AK74u. Bästa bössan hittills (är på lvl 18 än så länge) :unsure:

Postad 19 november 2010 - 12:40

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1 239 inlägg
  • 0

Håller fullständigt med.
Tycker det är ett underbart vapen. Särskilt med rapid fire.
Hej vad det går undan då!

Postad 19 november 2010 - 13:27

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Borde köpa detta nu när priset verkar vara 399 kr fortfarande på Media Markt i Jönköping....
Tänkte spela färdigt ett annat spel först men vad sjutton...

Postad 19 november 2010 - 13:52

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0

japp, kör en del med den nu också denna rundan.. första rundan körde jag väldigt lite med den men bestämde mig för att prova den lite närmare.. tycker dock att man bör ha det extra "handtaget" som val på den. Tycker också att den fungerar bäst i lite mer slutna banor... de andra blev jag totalt slaktad i och är faktiskt tvungen att kör med GALIL i väntan på AUG :)

Postad 19 november 2010 - 14:56

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0
Ni som tycker om GALIL borde testa COMMANDO med ljuddämpare som är 10-15 ggr bättre än GALIL.

Postad 19 november 2010 - 15:11

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0

Ni som tycker om GALIL borde testa COMMANDO med ljuddämpare som är 10-15 ggr bättre än GALIL.

Håller med där GALIL:en var en favorit innan, men COMMANDO är nog min nya älskling :unsure:

Postad 19 november 2010 - 15:54

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0
Är G11an 3-shot som i singleplayer? Skönt att höra att den är så bra som jag förutspådde från att se den i trailern. :)

Nobel Caseless FTW. :unsure:

Postad 19 november 2010 - 16:16

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

japp, kör en del med den nu också denna rundan.. första rundan körde jag väldigt lite med den men bestämde mig för att prova den lite närmare.. tycker dock att man bör ha det extra "handtaget" som val på den. Tycker också att den fungerar bäst i lite mer slutna banor... de andra blev jag totalt slaktad i och är faktiskt tvungen att kör med GALIL i väntan på AUG :unsure:

Du såg väl mig i matcherna tidigare idag?
Fan va det gick upp och ner - ena rundan 16/4, nästa runda 5/15 :)

MEN - håll i er - jag älskar spelet. Bra mycket roligare än MW2 av nån anledning, kan inte peka på vad som är bättre men, ja bättre är det iaf.

Postad 19 november 2010 - 16:20

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
Ni som get spelet en 1a eller en 2a - kan ni gärna utveckla varför ni gett dessa betyg?

Postad 19 november 2010 - 16:44

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Jag har inte gett något betyg än men jag har lite svårt för ljudet, jag vet inte om jag är insnöad på MW2 men det är någonting som inte riktigt lirar.

Börjar annars gilla spelet mer och mer, upplägget och flexibiliteten att forma eget jämfört med MW2 är ett plus.

Jag avvaktar lite med mitt betyg tills man spelat ett tag och inte är MW2 insnöad.

Postad 19 november 2010 - 16:52

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0

Du såg väl mig i matcherna tidigare idag?
Fan va det gick upp och ner - ena rundan 16/4, nästa runda 5/15 :unsure:

MEN - håll i er - jag älskar spelet. Bra mycket roligare än MW2 av nån anledning, kan inte peka på vad som är bättre men, ja bättre är det iaf.

Japp, det va lika för mig. Jag måste sluta med dessa rusherna det funkar inte alls för mig. Laid back är det som gäller helt klart.

Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 19 november 2010 - 16:54.

Postad 19 november 2010 - 16:57

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Jag vet inte om den postats tidigare men så här ska jag köra heeeeeeela tiden framöver, det ser ut som ett vinnande koncept. Woooohooooo

Postad 19 november 2010 - 17:51

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1 239 inlägg
  • 0

Jag vet inte om den postats tidigare men så här ska jag köra heeeeeeela tiden framöver, det ser ut som ett vinnande koncept. Woooohooooo

Ha ha!!!!!

Postad 19 november 2010 - 17:58

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Ni som get spelet en 1a eller en 2a - kan ni gärna utveckla varför ni gett dessa betyg?

+1
Förstår inte detta heller o_O Eller har dom tryckt fel?..... hehe :unsure:

Postad 20 november 2010 - 13:02

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0

:) hahaha... poolen va skön tycker jag.

Postad 20 november 2010 - 20:21

Polobyxa
  • Polobyxa
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Är det någon mer än jag som har stora problem att spela på live idag?

Har alltid 4 bars men det laggar järnet och laggar det inte så känns det som jag har 5 i fps, typ som att jag spelar på en dator med för dålig grafikprestanda. Mycket irriterande.

Blir utslängd från var och varannan pga "Lost connection to host", och en match blev jag plötsligt utslängd med ett meddelande jag aldrig sett förut, nåt i stil med "Disconnected because of to many bad connections", kommer inte ihåg exakt vad det stod men nåt i den stilen var det iaf.

Men jag blir aldrig utslängd från live, utan bara från matcherna.

Just nu har jag lagt ner för jag pallade inte spela utan blev bara så ###### förbannad. Ska nog göra ett försök till senare får vi se om det är någon skillnad, men förut var det ospelbart.

Postad 20 november 2010 - 20:39

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0
Hade inga problem för ett par timmar sen. Spelade min bästa match någonsin faktiskt. :)

Postad 21 november 2010 - 00:15

Polobyxa
  • Polobyxa
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Hade inga problem för ett par timmar sen. Spelade min bästa match någonsin faktiskt. :)

Gratulerar! ;)

Har inte provat nåt mer ikväll, så jag kan inte säga om problemet kvarstår, men det var iaf jävligt irriterande.

Postad 21 november 2010 - 10:49

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0

Är det någon mer än jag som har stora problem att spela på live idag?

Har alltid 4 bars men det laggar järnet och laggar det inte så känns det som jag har 5 i fps, typ som att jag spelar på en dator med för dålig grafikprestanda. Mycket irriterande.

Blir utslängd från var och varannan pga "Lost connection to host", och en match blev jag plötsligt utslängd med ett meddelande jag aldrig sett förut, nåt i stil med "Disconnected because of to many bad connections", kommer inte ihåg exakt vad det stod men nåt i den stilen var det iaf.

Men jag blir aldrig utslängd från live, utan bara från matcherna.

Just nu har jag lagt ner för jag pallade inte spela utan blev bara så ###### förbannad. Ska nog göra ett försök till senare får vi se om det är någon skillnad, men förut var det ospelbart.

Detta händer mig också allt för ofta. Speciellt när jag är host, men även när det bara skal vara bra uppkoppling för mig med 4 staplar då kan jag också lagga och det går väldigt sakta. Har märkt en otrolig lagg när någon lägger t ex Napalm, då går det segt en stund.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.