Men va f... inte första gången. En av de första gångerna. Dessutom håller nog några med mig. Right?Du får tänka på att detta är första gången Zoiler spelar multiplayer. Klart han tycker det är skitroligt.
Right..?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Battlefield Bad Company 2 (Xbox 360)
Startad av
Tool-AENIMA
, Jan 08 2010 14:21
1550 svar till detta ämne
1 relaterade trådar
Postad 10 March 2010 - 19:36 Men va f... inte första gången. En av de första gångerna. Dessutom håller nog några med mig. Right? Right..? Postad 10 March 2010 - 19:47
Im on! mitt pluggande för fredagens tenta är klart för dagen.. Och vad menar du med "vi får den på måndag", har ni hemtenta era slappisar? Postad 10 March 2010 - 21:06
Har nu låst upp den underbara AK74
Nu i sista matchen körde vi attackers på banan med pipelines, fick 9 dogtags, 31 kills och K/D på 1,3. Nog ett av de bättre resultaten jag fått Kanske borde man testa spela lite singleplayer snart också, många som verkar gilla storyn ju. Postad 10 March 2010 - 22:25
20100310304.jpg 456.67K
0 Antal nerladdningarDen DÄR rundan får avsluta kvällens BF-lirande. 10 dogtags jajamän Postad 10 March 2010 - 22:57
F*n Ollieee du måste skaffa dig ett liv Postad 10 March 2010 - 23:17
jag älskar spelet och har mest lirar online men mitt live tar nå slut i helgen så då blir det en paus och återgå till livet utanför boxen en stund samt lira lite storyn.
Satt och kollade igenom Achievements och undrar hur man får denna. Et Tu, Brute? Online: knife 5 friends Jag kan inte kniva mina vänner eller har jag missa något. ( vist tar i mot men man vill ju ha Achievements ) Postad 10 March 2010 - 23:20
Dina "live" vänner måste vara på moståndarlaget. Postad 11 March 2010 - 00:53
Japp... Verkar vara nere igen.
Förresten, är det bara jag som tycker det är assvårt att träffa helikoptrar och allt möjligt med den sista raauukeetlaunchern? Postad 11 March 2010 - 01:08
Nej jag tycker det är svin svårt med. helt omöjligt på pipeline banan när de får apachen på näst sista basen. gör bara runt hela tiden och man kan inte traca..... någon som har tips hur man får ned flygfäna?
Känns rätt bra att de verkar lagt problemen på natt svensk tid iaf Postad 11 March 2010 - 01:38
Apropå vapen. hittade min drömkvinna:
![]() Kom igen nu, vill lira. Bara 10000 poäng på assault kvar. Trevligt att spela idag Reaper. Du puttrade väldigt mycket pansarvagn. Redigerat av asbra, 11 March 2010 - 01:55. Postad 11 March 2010 - 08:26
i hardcore är ff på också för övrigt. vet dock inte om det räknas i fråga om den achievmenten.
Postad 11 March 2010 - 09:56
Bara jag som upplever att det laggat några gånger de senaste kvällarna?
Gubben typ "flyter" iväg osv. Postad 11 March 2010 - 11:02
Jag hade också problem med att det lagga. Om man böt position och stannade till så flöt gubben tillbaka lite. Skitskumt! Men det gick snabbt att lösa genom att joina ett annat game. Som tur var märkte jag det direkt när jag joinade så att man inte tappade points! Postad 11 March 2010 - 11:58
Äääh hade tur där, kom två 5000poängs pins för att ha knivat en massa och en för SMG headshots tror jag.
Käft finnjävel Postad 11 March 2010 - 12:16
goldstar+insignia=10000 poäng.. inte på något sätt svårt, man ska bara ha tur och få de i samma omgång
Postad 11 March 2010 - 13:26
Me love tanks! Allt gick finfint tills du kom och sprängde mig i luften Sen var det ju någon som strösslade banan med AT-minor också...det gillas INTE av pansargeneraler. Postad 11 March 2010 - 13:41
Spelet är på väg hem Ses på slagfältet. Postad 11 March 2010 - 14:47
Nämen! Kollar på mina dogtags, och ser att jag numera har en silvrig dogtag från "Bajsniklas". Fint att ha i samlingen bland alla andra fula bronsfärgade dogtags. ;-)
444 knife kills och 3005 kills med de övriga vapnen. Postad 11 March 2010 - 16:44
Å din hänger hos mig Postad 11 March 2010 - 18:01
Tyvärr lite besviken på damage systemet.
det ska vara så här: 1 skott med "bazooka" för att ta sönder en pansarvagn 1skott med M95an för att döda en person som springer (hs gills inte) att behöva stå och ladda om när fienden är 1km bort fungerar inte, det ska vara "1shot 1 kill" dödade föresten en person med repair tool idag..jag undrar hur han kände sig Postad 11 March 2010 - 18:06
Nån som vet nåt om silverfärgade dogtags, alltså kriterier för att få dem?
Kanske är det typ om den man knivar är en duktig knivare så är den av bättre valör? Min borde vara guld om inte platina Postad 11 March 2010 - 18:12
Kanske misstolkar dig, men silverfärgade får man när den man knivar uppnått en speciell rank, tror de är 24. Postad 11 March 2010 - 18:15
http://forum.ea.com/...ist/438100.page
Ingen aning om det stämmer men det låter lite logiskt. Postad 11 March 2010 - 18:24
Tror du förstod rätt, alltså den man knivar ska ha en viss skill eller så, men rank kan ju faktiskt stämma.. inte för ranken har med skill att göra.. Postad 11 March 2010 - 18:27
Det var så i BC1. Vart gränsen gick kommer jag inte ihåg. Men i BC1 fick man extra poäng när man kniva någon! Det tror jag inte man får i BC2, något jag tycker är synd, för att kniva någon är ju en viss risk och skicklighet, oftast iallafall. Postad 11 March 2010 - 18:34
Skicklighet är att ta livet av någon med skruvdragaren den är ju inte ens vass.Villken j***a död........måste stå något i genevekonventionen om det Redigerat av Hitman TheSwede, 11 March 2010 - 18:35. Postad 11 March 2010 - 18:55
Sitter och kollar på omslagsbilden och önskar att den hade relevans i spelet.
Jag skulle vilja ha en M4 med PEQ 15, m951 och TA31 i spelet men nej nej, icke sa nicke. En spegelvänd HK416 är det närmta man kommer.
Postad 11 March 2010 - 20:37
Börjar bli mer och mer irriterad att man kan spawna på varandra i team deathmatch!! I Rush förstår jag att det kan vara bra då man ska åt ett håll men varför i Team deathmatch när det ändå är gubbar överallt?? Är det nåt jag faktiskt kan utnämna mig själv som grym på i detta spel och även andra liknade spel är att hitta suveräna ställen att sitta och snaipa på!.... Nu senaste hittade jag det mest suveräna av dem alla 30-50 meter upp på en klippa på isla inocentes.... dör en gång och plockar sedan 19 i rad tills en j*vla UK-kid spawnar på mig och sätter sig ivägen och dessutom plockar flera gubbar som är "mina"
Redigerat av Unregistered2b236a0e, 11 March 2010 - 20:40. Postad 11 March 2010 - 20:38
Lite intresserade e man ju att skaffa spelet men man undrar ju om det blir så att alla konsoll spelare slutar spela efter en månad iom att det är ett lag-spel.......
Och sen undrar man ju oxå hur uppkopplingen funkar mot de olika servrarna funkar..... Postad 11 March 2010 - 20:48 Alla spel har väl en peak första månaden, dom som tycker om spelet fortsätter spela dom andra hittar nåt annat, jag förstår inte varför du säger "konsolspelare" som om det skulle vara nåt speciellt fenomen på just konsoler? Förstår inte heller vad du menar med uppkopplingen mot de olika servrarna. Postad 11 March 2010 - 21:26
Jo, för det fösta så är ju inte konsoll spelarna ( är en själv) kända för så speciellt bra sammarbete, inte enligt min erfarenhet iaf...
Och för det andra så menar jag hur bra det går när man ska bli tranfered till en server (kan ej komma på ngt riktigt ord för det) och sen hur bra det systemet funkar..... Postad 11 March 2010 - 21:41 Menar du när man ansluter till ett spel (server)? Det fungerar bra, varför skulle det inte göra det. EA hade ju massa problem med servrarna i början men dom babysjukdomarna borde vara borta nu. Postad 11 March 2010 - 22:29
I alla andra spellägen behöver man ju inte vara med i någon squad. Spelar jag sniper så joinar jag aldrig en squad överhuvdutaget. Annars får man någon god rambo om pangar det första han gör. Postad 11 March 2010 - 22:34
Ja, precis. Det är ju bara att ta "leave squad" så kan man windowlicka hur mycket man vill helt solo. Postad 11 March 2010 - 23:04
Altså, jag stör mig verkligen på att man itne kan sätta ihop ett eget lag på 12 pers utan att man måste börja med en squad på 4 och sen försöka pressa in resten.
Finns det ingen namninsamling för detta eller något, eller ska jag behöva starta en?
Postad 11 March 2010 - 23:15
Hur många är det som lirar ihop? Har inte sett nån av er på slagfältet än, vart håller ni hus?!
Börjar tappa humöret av att lira själv! Någon som hakar på någon dag? Headset kvittar, bara man har lite riktigt folk! Redigerat av lenko, 11 March 2010 - 23:20. Postad 11 March 2010 - 23:46
Jag har spelet och får min krysslåda imorgon, skulle väl va nice att lira med nån svenne GT: RoggeLito skriv MHB så ja vet. PS kanske finns en GT tråd förresten? äsh .... Redigerat av Unregistered51cd73dc, 11 March 2010 - 23:47. Postad 11 March 2010 - 23:56
Jag blir galen på detta spel. Ibland går det skit bra, och ibland ligger KD på 0.4 konstant, trots man gömmer sig i buskar och skit.
och mest galen blir jag på m60, när folk skjuter mig från kilometers avstånd med 2-3 skott. GAHHHHHHHH och i conquest, där alla springer som yra höns och inte håller sig i närheten av sin squad. Därför tycker jag rush är mkt bättre. Redigerat av Unregistered03a0e558, 12 March 2010 - 00:08. Postad 12 March 2010 - 00:09
Ja det där är surt. Köra "private match" med 24 pers kanske? Fast då får man väl ingen XP i och för sig... Postad 12 March 2010 - 00:23
Tomorrow, 12th March, and Saturday, 13th March at 8:00GMT/9:00 CET:12:00 (midnight) PST, EA will take the servers down, this time we will come up with even more hardware with more capacity to handle all the BFBC2 traffic. Once the maintenance is complete you will experience an improvement to your online experience.
This will be extended maintenance to allow the new hardware to be installed and affect all three platforms (PC, PS3 and Xbox 360). Since launch a week ago, BFBC2 has already put EA servers through the following stress: * The 4 different soldier types have gathered a score of more than 34 Billion. * There's been more than 400M kills made. * 1.3M roadkills * Squads and Teams have assisted each other to 6.2 Billion points. Now we are adding more capacity to let you smash those numbers multiple times over in the weeks to come. Från: http://blogs.battlefield.ea.com/ Hoppas, att anledning till det går dåligt ibland beror på förhög ping pga dålig hårdvara på servrana. HE HE 2 användare läser detta ämne0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |