Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(19)
|
870:- |
Postad 22 November 2011 - 09:15
De kan du ge dig på men lyckas ibland ja oxå som du kanske märktHaha. Jag är inte så känslig som jag låter. Ni kan vara lugna
Ja, nu blev du avis va?
Postad 22 November 2011 - 09:42
Jag lyckades tacka ja när jag loggade in på den här sidan.
http://www.callofduty.com/elite
Verkar ju funka sådär...du har inte dykt upp i medlemslistan för klanen ännu utan står fortfarande kvar under "Pendning Invites".
Postad 22 November 2011 - 09:56
Ja hittar inte ens inbjudan men ska leta vidare efter alla möten ja har idag :/Verkar ju funka sådär...du har inte dykt upp i medlemslistan för klanen ännu utan står fortfarande kvar under "Pendning Invites".
Postad 22 November 2011 - 10:16
Ja hittar inte ens inbjudan men ska leta vidare efter alla möten ja har idag :/
Gå in här http://www.callofduty.com/elite på datorn.
På Career-sidan låg den, bredvid en symbol som såg ut som en hjälm och ett plus-tecket. Ganska i mitten på sidan. Förvånandsvärt nog syndes den inte under notifications högst upp till höger
Postad 22 November 2011 - 10:27
Det var något klotter som såg ut som en banner med 2 klipp med ammo på varje sida, är det något som Britt eller någon i minhembio-klanen har totat ihop på bild-o-form lektionerna eller var kommer den ifrån ?
Postad 22 November 2011 - 11:56
Postad 22 November 2011 - 12:06
Japp, man har samma. Dock så får man välja ett nick för Elite-forumet. Det funkar att köra samma där om det inte råkar vara upptaget.Har man sitt PSN id som "elite" namn eller måste man skapa ett user id just för elite?
Redigerat av Rilly89, 22 November 2011 - 12:07.
Postad 22 November 2011 - 12:29
Postad 22 November 2011 - 13:07
Nu har ja accepterat i vart fall får se om de funkarGå in här http://www.callofduty.com/elite på datorn.
Postad 22 November 2011 - 13:14
Prova följande
Postad 22 November 2011 - 13:19
Haha, jag behöver slipa på min W/L ratio jag, min K/D ligger på 1.90, 1.94 förut men gick så dåligt ett tag så det gick neråt.Var trevligt att spela med Gubbsen, kan man slipa på sin K/D ratio
Synd bara att jag alltid har folk som sover i min närhet så jag inte kan tjöta
Min W/L ratio ligger på 1.10, kör alltid domination och oftast själv så hamnar med folk som inte spelar för att vinna, eller så vet de inte vad man ska göra så förlorar ofta, ska nog lira lite FFA och slipa till den lite hehe.
Synd att de tog bort cage match, roligaste på CoD4 haha.
Postad 22 November 2011 - 14:15
Ja kunde inte heller se nåt med IE, men mozilla ser alltSedär, tackar !
Det verkar funka om möjligt mer sunkigt om man kör med InternetExplorer, kör jag med Firefox så går det bättre (angående CoDElite hemsidan)
Postad 23 November 2011 - 09:59
Men mitt lag torskade ändå förstås...
Postad 23 November 2011 - 10:17
Skit bara att tjejen inte förstår hur viktigt det är att spela hela kvällenSkoj med full MHB lobby igårkväll.
Inte ens Hippo ville gå å sova!
Postad 23 November 2011 - 10:29
Skulle man kunna få en invite till Elite klanen?
Fixat!
Följande har nu en invite liggandes:
- fraztheman
- blooodshy
- threnode81
- solo-x-ray
- jarre008
Vissa går det fortfarande inte att invita, t ex morlock och Benny. Vet inte varför.
Om jag har missat nån får ni säga till
Redigerat av BrittBastard, 23 November 2011 - 10:38.
Postad 23 November 2011 - 11:25
Jag har spelat BF3 ett tag men funderar på om MW3 skulle passa mig bättre. Jag gillar att spela Infanterist och tycker att vissa banor är alldeles för stora i BF3. Hur är MW3 i jämförelse. Jag älskar BF3 för just teamplay-delen i rushmode och tycker det är bra mycket roligare att känna att man är en i laget än att köra själv. Endast massa fragcounts ger mig inte så mycket utan det är spelupplevelsen av just sammarbete som jag är ute efter. Någon som har spelat båda spelen och vill komma med en liten jämförelse?
Postad 23 November 2011 - 12:05
Hej grabbar (och töser)!
Jag har spelat BF3 ett tag men funderar på om MW3 skulle passa mig bättre. Jag gillar att spela Infanterist och tycker att vissa banor är alldeles för stora i BF3. Hur är MW3 i jämförelse. Jag älskar BF3 för just teamplay-delen i rushmode och tycker det är bra mycket roligare att känna att man är en i laget än att köra själv. Endast massa fragcounts ger mig inte så mycket utan det är spelupplevelsen av just sammarbete som jag är ute efter. Någon som har spelat båda spelen och vill komma med en liten jämförelse?
Det är betydligt mindre banor. I mitt tycke är dom faktiskt lite för små.
Betydelsen av teamwork är tyvärr inte alls lika stor i detta spel då det finns ett gäng med killstreaks som gör lika mycket nytta. Dock så krävs det självklart en viss del av teamwork beroende på vilket spelsätt man spelar.
Skulle man kunna få en invite till Elite klanen?
Fixat
Redigerat av BrittBastard, 23 November 2011 - 12:04.
Postad 23 November 2011 - 12:55
Det är betydligt mindre banor. I mitt tycke är dom faktiskt lite för små.
Betydelsen av teamwork är tyvärr inte alls lika stor i detta spel då det finns ett gäng med killstreaks som gör lika mycket nytta. Dock så krävs det självklart en viss del av teamwork beroende på vilket spelsätt man spelar.
Okej, tack för din input. Jag tror nog att jag rankar vidare i BF3 och ser om jag plockar upp MW3 framåt jul istället om jag skulle tröttnat helt på BF3 då.
Postad 23 November 2011 - 13:07
Britt, skickar du en invite till mig osså?
Klart.
Skönt att vi redan ligger på level 3 med klanen utan att ha lirat en enda klanmatch. Tror att det beror på att vissa av oss är premium och då får man automatiskt XP till klanen.
När vi är upp i level 5 kan man skriva nåt i "Elitebannern" som finns att välja i lobbyn inne i spelet.
Postad 23 November 2011 - 13:35
Klart.
Skönt att vi redan ligger på level 3 med klanen utan att ha lirat en enda klanmatch. Tror att det beror på att vissa av oss är premium och då får man automatiskt XP till klanen.
När vi är upp i level 5 kan man skriva nåt i "Elitebannern" som finns att välja i lobbyn inne i spelet.
Måste man göra nåt mer än att acceptera förfrågan från dig för att de ska funka ??
Postad 23 November 2011 - 13:39
solo-x-ray
Postad 23 November 2011 - 13:44
Än finns du inte med i listan över klan-medlemmar. Kanske tar det lite tidNu har jag tackat ja igen utan felmeddelande.
Är jag med i klanen nu?
solo-x-ray
Postad 23 November 2011 - 13:50
Måste man göra nåt mer än att acceptera förfrågan från dig för att de ska funka ??
Du är med men hasse ( solo-x-ray ) står fortfarande under "Pending invites".
Men det är möjligt att det tar lite tid.
När accepterade du Federal och när gjorde du det Hasse?
EDIT: @Hasse: Prova att göra som jarre nedan.
Redigerat av BrittBastard, 23 November 2011 - 14:25.
Postad 23 November 2011 - 14:14
Redigerat av jarre008, 23 November 2011 - 15:33.
Postad 23 November 2011 - 14:29
Jag provade igår med firefox och fick felmeddelande. Kanske korkad men vad betyder "utan AV"?Jag kunde acceptera inviten idag utan felmeddelande, provade med mozilla och utan AV så funkade det. Accepterade typ 12:30 idag, vet inte om jag syns där än.
Jag provar med firefox igen ikväll...
Postad 23 November 2011 - 14:30
Ja acceptera igår vid 14 tiden, då kunde ja se alla som va med o stod själv med i listorna (scoreboarden) TheFed fick ja ta som nick!Du är med men hasse ( solo-x-ray ) står fortfarande under "Pending invites".
Men det är möjligt att det tar lite tid.
När accepterade du Federal och när gjorde du det Hasse?
EDIT: @Hasse: Prova att göra som jarre nedan.
Postad 23 November 2011 - 14:44
Jag provade igår med firefox och fick felmeddelande. Kanske korkad men vad betyder "utan AV"?
Jag provar med firefox igen ikväll...
AntiVirus kanske?
Ja acceptera igår vid 14 tiden, då kunde ja se alla som va med o stod själv med i listorna (scoreboarden) TheFed fick ja ta som nick!
Jag kan se dig i klanen som FederalMano.
Postad 23 November 2011 - 14:50
AntiVirus kanske?
Jag kan se dig i klanen som FederalMano.
ok så bra
Postad 23 November 2011 - 15:42
Skoj med full MHB lobby igårkväll.
Inte ens Hippo ville gå å sova!
Ne de ville ja inte,speciellt när det är så roligt som full clan lobby!
Tur jag har en förstående sambo som går upp i sovrummet och ser på tv på kvällarna
Postad 23 November 2011 - 15:46
Kan du inte styra upp så hon förklarar det för kung gustafs och federals sambos också? De verkar visst inte fixa det på egen handTur jag har en förstående sambo som går upp i sovrummet och ser på tv på kvällarna
behöver inte ens säga till längre,hon vet att vid en viss tidpunkt så är det dags att lämna rummet
Postad 23 November 2011 - 16:00
Sorry boys, jag drar ned klanens stats lite, men ni framstår i alla fall som extra bra jämfört med mig...
Jag börjar dock lära mig så min KDR lär gå upp mot 1 så småningom.
Postad 23 November 2011 - 16:15
Ne de ville ja inte,speciellt när det är så roligt som full clan lobby!
Ett helsike med ca 5tim sömn/natt men det får man ta.
Tur jag har en förstående sambo som går upp i sovrummet och ser på tv på kvällarnabehöver inte ens säga till längre,hon vet att vid en viss tidpunkt så är det dags att lämna rummet
Jag har fått min sambo att börja spela bf3 med mig vilket jag uppskattar för nu vill hon ha en egen tv och ps3, vilket jag gärna inhandlar
Postad 23 November 2011 - 16:42
Kan du inte styra upp så hon förklarar det för kung gustafs och federals sambos också? De verkar visst inte fixa det på egen hand
Haha all hjälp mottages gladeligen
Postad 23 November 2011 - 17:02
Mvh,
Doope
Redigerat av doope, 23 November 2011 - 17:02.
Postad 23 November 2011 - 17:42
Nu är jag med i klanen!
Sorry boys, jag drar ned klanens stats lite, men ni framstår i alla fall som extra bra jämfört med mig...
Jag börjar dock lära mig så min KDR lär gå upp mot 1 så småningom.
Såg det, bra att det funkade till slut.
Jag ger blanka fan i stats och tror inte det är någon annan som blir förbannad på dig för det heller direkt.
Bara 155XP ifrån level 5 nu!
Jag tar gärna en invite till klanen, anv.namn Doope81
Mvh,
Doope
Fixat
Postad 23 November 2011 - 19:24
Haha all hjälp mottages gladeligen
Har kräfts flera års träning så jag kan nog inte hjälpa dig med detta.
Men en liten choklad bit då och då brukar funka;-)
Postad 23 November 2011 - 19:43
Nu lyckades jag joina. Bidrog med 500 clan xp boost också.
Perfekt, nu står det "Minhembio" i bannern som man kan välja i lobbyn.
@Benny; Om man är elite d v s.
Postad 23 November 2011 - 23:37
Fixat
Kanon, accepterade nu men kan inte se något. Får väl se om det ser bättre ut imorgon.
Postad 24 November 2011 - 08:36
Postad 24 November 2011 - 08:49
Skönt lir igår gubbar....inte många förluster på hela kvällen och de få matcher vi torskade var ju den sjunde spelaren i motståndarlaget som avgjorde.....hoppas på återseende ikväll igen gubbar.....
Det var rikgtigt najs faktiskt, kul att spela med dig igen
Postad 24 November 2011 - 08:52
Samma här, man får väl lära sig att glida runt lite, titta på fåglarna, försöka släcka lite bilbränder, ÅDÄR var det någon man kunde döda... titta på lite fler fåglar (finns faktiskt).Det var rikgtigt najs faktiskt, kul att spela med dig igen
Måste bara lära mig spela SnD i detta spelet. Har insett att man itne kan köra SnD på samma sätt som TDM, dvs springa fort som fan för då blir man ett extremt lätt byte för alla som gillar att campa lite...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
MHBs interna MW3-turnering - Vinnare: I2ickard & morlock
86 bilder
1544 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?