Kan vi köra imorgon fredag? Jag kan från 19:00 och framåt iaf.Vilken tid/dag kan blood, fraz och benny? Jag kan från 22:30 mån-tors denna vecka iaf
MHBs interna MW3-turnering - Vinnare: I2ickard & morlock
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(19)
|
1 055:- |
Modern Warfare 3 (5197 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 16 February 2012 - 18:37
Postad 16 February 2012 - 18:50
Kan vi köra imorgon fredag? Jag kan från 19:00 och framåt iaf.
Fredagar lördagar och söndagar kan jag iprincip inte alls. Kan jag spela på helgen har det inträffat något oplanerat. Men måndag tisdag onsdag i veckan som kommer passar mig bra. Från 20:00 och framåt.
Postad 16 February 2012 - 19:14
Ok, ja dom tiderna passar mig ocksåFredagar lördagar och söndagar kan jag iprincip inte alls. Kan jag spela på helgen har det inträffat något oplanerat. Men måndag tisdag onsdag i veckan som kommer passar mig bra. Från 20:00 och framåt.
Postad 20 February 2012 - 18:11
Postad 20 February 2012 - 18:16
onsdag efter 22 antagligen o torsdag kan ja nog inte alls! Men de kan ju ändras!!Nej, ska vi ta tag i denna turnering lite? När kan birka, federal och hippo lira då? Jag kan onsdag och torsdag, kvällstid.
Postad 20 February 2012 - 21:13
onsdag efter 22 antagligen o torsdag kan ja nog inte alls! Men de kan ju ändras!!
Onsdag ska vara lugnt här med.
Postad 20 February 2012 - 23:55
Ja tack för matcherna, det var lite skillnad jämfört mot första gången vi mötte er. Speciellt på KC.I2ickard & Morlock vs Knotan & Dalle: 2-1
Bra spelar!
Postad 21 February 2012 - 18:09
onsdag efter 22 antagligen o torsdag kan ja nog inte alls! Men de kan ju ändras!!
Onsdag ska vara lugnt här med.
Kanon, då siktar vi på att köra i morgonkväll då, och hoppas att det fungerar för alla.Tror det borde gå bra för mig med på ons
Postad 22 February 2012 - 22:57
Tack för god match. Jag skyller på lagg.
Nu blev turneringen ganska ointressant för samtliga inblandade kan jag tänka mig. Ingen B&F som kan lysa upp tillvaron och förgylla ert vokabulär med fraser som: "Faaaaan", "Dropshotf***a" och den gamla klassikern "AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHH!!!!!!".
Misströsta icke då we shall rise again
Postad 23 February 2012 - 08:12
Men grattis till 1000 inlägg
Oooh tack tack!
Måste säga trots att vi är utslagna att jag är rätt nöjd med turneringen. Gick bättre än väntat iaf
Postad 23 February 2012 - 08:31
Får stämma in i allt Birka säger plus att vi faktiskt inte hade tid att va med längre i turneringen, de e mycket nuZdaar & Hippo vs Birka & Federal 3-0
Tack för god match. Jag skyller på lagg.
Nu blev turneringen ganska ointressant för samtliga inblandade kan jag tänka mig. Ingen B&F som kan lysa upp tillvaron och förgylla ert vokabulär med fraser som: "Faaaaan", "Dropshotf***a" och den gamla klassikern "AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHH!!!!!!".
Misströsta icke då we shall rise again
Nävars grattis till hippo o zdaaaar, lycka till i fortsättningen!!
Postad 23 February 2012 - 08:40
Får stämma in i allt Birka säger plus att vi faktiskt inte hade tid att va med längre i turneringen, de e mycket nu
Nävars grattis till hippo o zdaaaar, lycka till i fortsättningen!!
Just det, jag kom på att jag har en jäkla massa tvätt-tider den närmsta tiden
Ja nu får ni ta hem detta Hippo och Zdaar så man inte behöver känna ågren över förlusten.
Postad 23 February 2012 - 08:50
O ja har ju massa navelludd ja måste pilla bort....Just det, jag kom på att jag har en jäkla massa tvätt-tider den närmsta tiden
Ja nu får ni ta hem detta Hippo och Zdaar så man inte behöver känna ågren över förlusten.
Postad 23 February 2012 - 08:59
Antingen spelar vi vår match idag/ikväll eller så lämnar jag WO. Finns ingen anledning att hela tävlingen ska bli hängande pga oss.
Jag kommer få jävligt lite kvällstidspel framöver då vi ska byta chef i butiken och själv är man den som varit inom företaget längst och kommer få visa alla system för ännu en person. Vid min gud låt inte nästa chef komma från Lidel!!!
Postad 23 February 2012 - 09:30
Skall försöka med detta,men ser ut att bli svårt motstånd redan i semin.
Tack igen för en trevlig match(skall försöka ha pulsklocka på mig vid nästa match!)
Postad 23 February 2012 - 09:34
Ta chefsrollen själv så slipper duKänner så här:
Antingen spelar vi vår match idag/ikväll eller så lämnar jag WO. Finns ingen anledning att hela tävlingen ska bli hängande pga oss.
Jag kommer få jävligt lite kvällstidspel framöver då vi ska byta chef i butiken och själv är man den som varit inom företaget längst och kommer få visa alla system för ännu en person. Vid min gud låt inte nästa chef komma från Lidel!!!
Och det kommer dröja innan vi kan spela våran match också då bl a en ska sjunga i schlager vm i helgen
Redigerat av jarre008, 23 February 2012 - 09:37.
Postad 23 February 2012 - 09:45
Hårdare motstånd än ni hade igår finns inte så kan säga att ni har öppet mål nuSkall försöka med detta,men ser ut att bli svårt motstånd redan i semin.
Tack igen för en trevlig match(skall försöka ha pulsklocka på mig vid nästa match!)
Postad 23 February 2012 - 09:55
Känner så här:
Håller med, jag spelar mer och mer sällan och bara kortare stunder. Jag tror dock att jag kan ikväll.
Men blir det inget ikväll så lämnar vi WO.
Postad 23 February 2012 - 10:15
Och det kommer dröja innan vi kan spela våran match också då bl a en ska sjunga i schlager vm i helgen
Benny har ju varit frånvarande i denna tråd. Jag har dock legat in influensa sen i tisdags så att spela denna vecka har inte varit aktuellt. Men vi fixar ihop nått nästa vecka så det blir överstökat.
Postad 23 February 2012 - 16:32
Jag kan ikväll. Ska höra med Charmören om det passar sig för honomHåller med, jag spelar mer och mer sällan och bara kortare stunder. Jag tror dock att jag kan ikväll.
Men blir det inget ikväll så lämnar vi WO.
Postad 24 February 2012 - 07:30
Idel segrar och det gick ganska hyfsat för mig också.
Höjdpunkten var när morlock fick lösa allt själv i en runda och tog 6-0.
Jag tror att I2ickard fick 21-3 i en match också och det är ju inte så vanligt i S&D. Vi andra måste sovit lite då.
Redigerat av hassesolo, 24 February 2012 - 07:36.
Postad 24 February 2012 - 07:50

Jag var nyfiken och testade en Splitfish Fragfx Shark men jag blev bara åksjuk så jag kommer inte att använda den. Annars verkar den rätt bra.
Om nån i gänget vill låna den och testa gratis går det bra. Skickar den helst inte till nån utanför de bekanta MHB-arnas krets dock.
Redigerat av hassesolo, 24 February 2012 - 07:50.
Postad 24 February 2012 - 09:00
Redigerat av hassesolo, 24 February 2012 - 09:00.
Postad 24 February 2012 - 14:02
I2ickard & Morlock vs Knotan & Dalle: 2-1
Bra spelar!
WOW! Ni lyckades vinna en ändå, bra jobbat!
Postad 24 February 2012 - 14:08
Jag var nyfiken och testade en Splitfish Fragfx Shark men jag blev bara åksjuk så jag kommer inte att använda den. Annars verkar den rätt bra.
Om nån i gänget vill låna den och testa gratis går det bra. Skickar den helst inte till nån utanför de bekanta MHB-arnas krets dock.
Nu är du ute på ett lite känsligt område när det gäller MHB, många anser att tillbehör som dessa = fusk...
Postad 24 February 2012 - 14:19
Hur många pengar skall du ha för den?
Postad 24 February 2012 - 14:49
Nu är du ute på ett lite känsligt område när det gäller MHB, många anser att tillbehör som dessa = fusk...
Fuska på bara ja sitter/ligger hellre skönt i soffan än o använda sånt där krafs...
Postad 28 February 2012 - 00:55
Hur går det med turneringen? Ryck upp er nu grappar!
Haha, så du lever i alla fall.
Postad 28 February 2012 - 09:31
Hur går det med turneringen? Ryck upp er nu grappar!
Man ska inte kasta igelkottar när man sitter i gummibåt.
Postad 01 March 2012 - 15:00
Postad 01 March 2012 - 18:46
Postad 01 March 2012 - 19:34
Dra mig baklänges... KIMVAS!!Hur går det med turneringen? Ryck upp er nu grappar!
F.Ö hur går det i turren? Ni lär ju fasiken komma till skott nu!
/Kung_Gustaf
Postad 01 March 2012 - 20:02
haha ja denna turnering dog typ efter att vi åkte ur
Ja, fan! Jag vill faktiskt att ni avslutar den här turren någon gång så att all frustration och ilska inte var förjäves!haha ja denna turnering dog typ efter att vi åkte ur
Postad 01 March 2012 - 20:06
Postad 01 March 2012 - 20:09
Postad 01 March 2012 - 21:18
Postad 01 March 2012 - 21:21
/Knugen
Postad 01 March 2012 - 23:58
Postad 02 March 2012 - 00:06
Postad 02 March 2012 - 00:48
Givit upp och givit upp.....vi kan väl konstatera att jag sitter och intervjuar chefer på regeringskansliet och skriver rapport mellan 7-17......på tåget till och från jobbet förbereder jag en revision av länsstyrelsen......när jag kommer hem har jag en 11-månaders son som behöver omvårdnad ......när han väl sover vid 21 så är jag ordförande för en bostadsrättsförening med 140 radhus.....vi kan väl bara konstatera att livet är lite mer närvarande för mig en för en del andra.....
det är inte du som är fredrik reineldt väl?
vad jobbar du som egentligen?
Postad 02 March 2012 - 07:13
Jag jobbar som revisionsdirektör på Riksrevisionen......
Postad 02 March 2012 - 09:06
Givit upp och givit upp.....vi kan väl konstatera att jag sitter och intervjuar chefer på regeringskansliet och skriver rapport mellan 7-17......på tåget till och från jobbet förbereder jag en revision av länsstyrelsen......när jag kommer hem har jag en 11-månaders son som behöver omvårdnad ......när han väl sover vid 21 så är jag ordförande för en bostadsrättsförening med 140 radhus.....vi kan väl bara konstatera att livet är lite mer närvarande för mig en för en del andra.....
Pfft, jag ser bara en som inte lärt sig att säga NEJ !
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Modern Warfare 3
93 filmer
32 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?