Battlefield 4 [PS4]
4672 svar till detta ämne
Postad 11 December 2013 - 14:21
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
En fråga till er övriga. Har ni kunnat spela de nya kartorna i China rising? Jag köpte premium och laddade ner china rising men har inte fått upp några av kartorna i rotationen. Nu spelar jag iofs bara TDM i nuläget men är det så att kartorna bara ingår i andra spelsätt eller borde de inte rotera även i TDM?
Jag är rätt säker på att det är separata servrar för China Rising. Testa att ändra filtret i server browsern så att den bara söker efter kartorna från China Rising. Jag har kört TDM på dessa kartor så det finns iallafall.
Redigerat av OWC, 11 December 2013 - 14:22.
Postad 11 December 2013 - 14:21
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
alla spelsätt ska finnas. gäller nog bara att hitta rätt server.
Postad 11 December 2013 - 14:38
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Fast det är ju märkligt att de inte dyker upp när man väljer quick match. Beror det kanske på att de inte är tillgängliga för alla ännu?
Redigerat av Unregistered32f0b602, 11 December 2013 - 14:38.
Postad 11 December 2013 - 14:39
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Håller på att dra hem en update file till battlefield nu vet ej vad den gör. 607MB är den på. Hittar ingen info om den.
China rising får jag välja bland kartorna själv fanns inte så många servrar med dom typ 5-6st vad jag hittade.
Postad 11 December 2013 - 15:05
andersos
-
andersos
-
Mästare
-
-
3199 inlägg
1.05 installerad
Postad 11 December 2013 - 15:53
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
1.05 installerad 
Laddades den hem automatiskt eller? Inte sett nån uppdatering. Förutom OSet i förmiddags då.
Postad 11 December 2013 - 16:17
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Japp men vet inte vad den gör
Postad 11 December 2013 - 16:37
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Lite patch notes på dagens uppdatering! We are rolling out a new game update on PS4. You might need to restart the game to have the update install. Change notes below. We are already working on the next update based on your feedback.
Dec 11 PS4 Game Update Notes -General stability fixes that should remove a large amount of the client crashes we are currently seeing on the PS4 -Fixed the audio drop outs that could occur when playing on large maps. Typical map affected was Golmud Railway in Conquest with 64 players. Ambient sound would sometimes cut out, like foley sounds from player running, vehicle engine sounds, vehicle movement sounds, and map ambient sounds -Removed the blur effect on soldiers that appeared when Commanders were using EMP attacks -Further reduced the probability of getting a corrupt save file by doing miscellaneous changes to the save file system. These include removing the save file saving again when quitting multiplayer -Fixed multiple crashes that could occur when bringing up the in-game Battlelog during round transition -Fixed a crash that could occur when using the BattleScreen -Fixed a random crash related to destroying vehicles -Fixed minor destruction issues in the terrain http://battlelog.bat...65221068877614/
Postad 11 December 2013 - 16:50
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Vanliga kraschen på Operation Locker är inte fixad iallafall. Kraschade precis med 10 tickets kvar.
Postad 11 December 2013 - 16:55
ROCA
-
ROCA
-
Beroende
-
-
1298 inlägg
Removed the blur effect on soldiers that appeared when Commanders were using EMP attacks
Underbart! Hatar den effekten!
Postad 11 December 2013 - 17:19
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Vanliga kraschen på Operation Locker är inte fixad iallafall. Kraschade precis med 10 tickets kvar.
Tråkigt! Men förhoppningsvis kanske det inte kraschar lika mycket nu på övriga banor i alla fall. Underbart! Hatar den effekten!
Samma här. Okej om EMP-effekten hade dykt upp lite då och då, men under vissa matcher var det ju konstant blur över skärmen från början till slut. Skönt att slippa skiten nu.
Postad 12 December 2013 - 10:19
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5774 inlägg
Är det bara för mig som ibland bara kan skjuta 1 skott i taget ?
Det hände även i BF3 ibland att automatiken hängde sig.
Kanske beror på serverlagg ?
Det märkliga är att man bara behöver byta klass så funkar det igen.
Postad 12 December 2013 - 10:33
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1166 inlägg
Är det bara för mig som ibland bara kan skjuta 1 skott i taget ? Det hände även i BF3 ibland att automatiken hängde sig. Kanske beror på serverlagg ? Det märkliga är att man bara behöver byta klass så funkar det igen.
Du har inte tryckt neråt på D-paden då? Man kan ju välja att skjuta bara 1 skott i taget på vissa vapen
Postad 12 December 2013 - 10:34
fredrik11
-
fredrik11
-
Forumräv
-
-
546 inlägg
Är det bara för mig som ibland bara kan skjuta 1 skott i taget ? Det hände även i BF3 ibland att automatiken hängde sig. Kanske beror på serverlagg ? Det märkliga är att man bara behöver byta klass så funkar det igen.
Hände mig flera gånger igår. Så jävla surt ! Jag har inte kommit åt D-paden...
Redigerat av fredrik11, 12 December 2013 - 10:34.
Postad 12 December 2013 - 11:24
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5774 inlägg
Har nog inte heller kommit åt D-paden även om det tåls att kollas upp då det händer.
Postad 12 December 2013 - 11:56
andersos
-
andersos
-
Mästare
-
-
3199 inlägg
Har det sagts något om de ska göra invite/join lika bra som i BF3?
Postad 12 December 2013 - 13:50
Unregistered850f6856
-
Unregistered850f6856
-
Beroende
-
-
1298 inlägg
nån mer som har problem med att bjuda in? så fort jag eller kompisen ska bjuda in så hänger sig hela spelet och man får starta om, detta plus att kampanjen startar om sig hela tiden börjar bli lite väl irriterande .... vi har båda nedladdade versioner då vi körde på ps3an först , kan de ha nåt med saken att göra ?
fler som har problem? vi har haft detta nu ganska bra länge
allt detta funkade på ps3an utan problem
Postad 12 December 2013 - 14:23
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Händer även mig titt som tätt! Speciellt märker jag det så fort jag skjuter med pistol! Vet inte om det är felet ligger i spelet eller om det kanske är så tom att det är R2 knappen som man inte släpper ut tillräckligt!?
Postad 12 December 2013 - 15:05
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Att det blir så när du skjuter med pistol är definitivt att du inte släpper ut R2 tillräckligt, jag har samma problem men jag kämpar för att vänja mig. Det är problematiskt för oftast när man måste använda pistolen så är man i en rätt jobbig situation, och att då behöva tänka på att släppa ut triggern tillräckligt är irriterande. Att bara trycka snabbt på knappen sitter i muskelminnet, men nu kommer det oftast bara ett skott. Det är det enda problemet med den nya knappuppsättningen tycker jag.
Redigerat av OWC, 12 December 2013 - 15:06.
Postad 12 December 2013 - 16:15
MrJ1981
-
MrJ1981
-
Användare
-
-
170 inlägg
Är detta spelet väldigt svårt, eller jag är allmänt kass. Springer runt som en yr höna, och får max 4 kills på en match. Alla ser mig, men jag dör varenda gång jag får skymt på någon. Även om jag skjuter först....
Postad 12 December 2013 - 16:25
andersos
-
andersos
-
Mästare
-
-
3199 inlägg
Spelet frös då jag skickade invite från battlelog :s
Postad 12 December 2013 - 18:09
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Att det blir så när du skjuter med pistol är definitivt att du inte släpper ut R2 tillräckligt, jag har samma problem men jag kämpar för att vänja mig. Det är problematiskt för oftast när man måste använda pistolen så är man i en rätt jobbig situation, och att då behöva tänka på att släppa ut triggern tillräckligt är irriterande. Att bara trycka snabbt på knappen sitter i muskelminnet, men nu kommer det oftast bara ett skott. Det är det enda problemet med den nya knappuppsättningen tycker jag.
Ja och det är alltid utav någon anledning när man är i en halv svettig situation som detta händer. Som du säger det är vanan/muskelminnet! På DS3 kontrollen kunde man ju trycka in knappen väldigt lite mot nu på nya så få man trycka in den väldigt långt! Man vänjer sig snart.
Postad 12 December 2013 - 18:24
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Vi kan hjälpa DICE genom att fylla i felrapporten! Undra hur många som skriver ett och annat valt ord i felrapporteringen. The PS4 CE-34878-0 crash and how you can helpWe know that players on PS4 can get the "CE-34878-0 crash" error message. This is in fact a general error code that you can receive when the game has crashed for a number of different reasons that are not related.
You can help us to identify these individual issues by providing a few details in the crash report (we read all of them.) For example what game mode you were playing and on what map you crashed. Doing this will help us a lot to reproduce the issues and investigate fixes for them in upcoming patches.
We are working hard to increase the stability of the game, and you can always find the latest information here in the BF4 Control Room. Many thanks for your support!
Postad 12 December 2013 - 18:32
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Det är möjligt att man kan vänja sig vid R2 knappen men man kan ju tycka att dom kunde gjort den som killzone gjort den så att den funkar direkt. Men nu är det ju dice vi pratar om och vad har dom lyckats göra rätt i det här spelet.
Har slutat spela skiten sedan en vecka tillbaka och det kommer nog dröja ett par patchar till innan jag rör det igen är trött på att betatesta spelet åt dom.
Postad 12 December 2013 - 18:45
Unregisteredb92a947c
-
Unregisteredb92a947c
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Är detta spelet väldigt svårt, eller jag är allmänt kass. Springer runt som en yr höna, och får max 4 kills på en match. Alla ser mig, men jag dör varenda gång jag får skymt på någon. Även om jag skjuter först....
Ja, i början så men det släpper lite då du låst upp mer prylar och vapen samt lärt dig kartor och fällor. Jag är inte så bra men tycker det är ganska roligt ändå - så länge spelet fungerar. Matchmaking i detta spel är också uselt, märker du att moståndet är för tufft så är det nog bättre att hoppa ur, ingen mening att förnedra sig.
Postad 12 December 2013 - 18:54
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Det är möjligt att man kan vänja sig vid R2 knappen men man kan ju tycka att dom kunde gjort den som killzone gjort den så att den funkar direkt. Men nu är det ju dice vi pratar om och vad har dom lyckats göra rätt i det här spelet. Har slutat spela skiten sedan en vecka tillbaka och det kommer nog dröja ett par patchar till innan jag rör det igen är trött på att betatesta spelet åt dom.
Exakt så gjorde jag med BF3. Va lite inne på det här om dagen att lägga detta i hyllan. Men så slutar det med att man sitter där iaf.
Postad 12 December 2013 - 20:10
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Tycker man inte att det är bra så behöver man inte spela, men om man inte ens spelar det, så behöver man inte heller sitta och klaga över det. Själv tycker jag att det är hur bra som helst.
Postad 12 December 2013 - 20:20
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Seriöst jobbar du på Dice pr avdelning eller?
Postad 12 December 2013 - 20:59
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Jag fattar inte det här. När alla gillade bf3 tyckte jag det var skräp. Nu när alla gnäller på Bf4 tycker jag spelet är helt fantastiskt. Det måste vara alla andra det är fel på ju....;-)
Visst finns det förbättringspotential på en del saker men som helhet är det här spelet grymt bra. Jag har inte upplevt några stora problem i Tdm. När man väl har lärt sig hur man ska spela så funkar det kanon.
Postad 12 December 2013 - 21:09
andersos
-
andersos
-
Mästare
-
-
3199 inlägg
Mycket bättre än BF3. Så länge det inte kraschar var och varannan gång är jag nöjd. Bara haft en krasch hittills.
Postad 12 December 2013 - 21:59
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Jag fattar inte det här. När alla gillade bf3 tyckte jag det var skräp. Nu när alla gnäller på Bf4 tycker jag spelet är helt fantastiskt. Det måste vara alla andra det är fel på ju....;-)
Mmm....  Har du blivit för gammal för COD primören? Du får se till att spela lite imorgon, Benny kommer nog online då.
Postad 12 December 2013 - 22:32
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Ser inte anledningen till att klaga på ett spel som man inte ens spelar bara.
Postad 12 December 2013 - 22:45
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Har loggat ca 250h i BF4 hittills på PC och PS4 tillsammans och spelar på PC nu där dom nu har fått hyfsad ordning på det. Så jag skulle nog säga att jag har rätt till en åsikt.
Men det är klart vet inte så mycket TDM och liknande då battlefield för mig är conquest med fordon och hela grejen. Visst spelet har potential men att säga att det är hur bra som helst... nja
Postad 13 December 2013 - 10:30
Unregistered3ece8f6f
-
Unregistered3ece8f6f
-
Beroende
-
-
1069 inlägg
Jag håller med Primören, jag har alltid hållit CoD före BF, spelade sporadiskt BF3 men fastnade aldrig i det. BF4 tycker jag däremot är hur kul som helst, även om det kraschar ibland. Skönt att de plockade bort den där blur-effekten vid emp, för mig var den nästan ett större hatobjekt än krascherna...
Postad 13 December 2013 - 10:41
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Skrev det här i COD: Ghost-tråden för ett tag sedan, men det passar väl in här också: Angående negativa inlägg så är min åsikt att man måste få ventilera sig, i både positiva och negativa ordalag, om vad man tycker om en produkt som man ju betalat för. Det här är ju trots allt ett diskussionsforum och även om inte tillverkaren sitter här och läser så gör ju faktiskt många slutkonsumenter just det när de är i valet och kvalet inför ett köp.
Dock är det skillnad på konstruktiv kritik och monotont gnäll, så man kanske ska tänka på hur man uttrycker sig och att man inte bara drar upp negativa synpunkter hela tiden. Ja, om man inte vill uppfattas som en gnällspik vill säga.
Jag fattar inte det här. När alla gillade bf3 tyckte jag det var skräp. Nu när alla gnäller på Bf4 tycker jag spelet är helt fantastiskt.
Majoriteten av "gnället" i den här tråden fokuserar på diverse spelkrascher och avsaknaden av ett kösystem/squadsystem i huvudmenyn. Spelet i sig verkar de flesta inte ha några större problem med (förutom att man kanske hamnar i ett lag med random-spelare som bara bryr sig om sin egen K/D-ratio). Själv tycker jag BF4 är ett fantastiskt roligt spel och det har potential att bli en av mina favoriter i serien, men när man manuellt måste sitta och uppdatera serverlistan i en kvart så man kan joina en kompis, sedan försöka styra upp varandra så man hamnar i rätt lag/squad och därefter råkar alla ut för en spelkrasch och får börja om igen... Nej, då förlorar man lätt spelsuget ganska snabbt.
Postad 13 December 2013 - 10:44
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Exakt så gjorde jag med BF3. Va lite inne på det här om dagen att lägga detta i hyllan. Men så slutar det med att man sitter där iaf.
Det är som en drog.
Postad 13 December 2013 - 10:49
fredrik11
-
fredrik11
-
Forumräv
-
-
546 inlägg
Själv tycker jag BF4 är ett fantastiskt roligt spel och det har potential att bli en av mina favoriter i serien, men när man manuellt måste sitta och uppdatera serverlistan i en kvart så man kan joina en kompis, sedan försöka styra upp varandra så man hamnar i rätt lag/squad och därefter råkar alla ut för en spelkrasch och får börja om igen... Nej, då förlorar man lätt spelsuget ganska snabbt.
Håller helt med, vi får hoppas att dom fixar till det inom en väldigt snar framtid! Ikväll ska de krigas å drickas bira
Postad 13 December 2013 - 11:27
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Fick min efterlängtade Ps4:a med Bf4:a igår. Dock ska den ligga undrar granen ett par dagar till så vi får hoppas att de fixar buggarna snabbt. Kommer nog bli det ända spel jag och kommer att köra.
Är det någon som vet om campainen funkar nu? Tänkte lira igenom den för att vänja mig vid kontrollen.
Syns på slagfältet soldater!
// Sat
Postad 13 December 2013 - 11:45
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1590 inlägg
Fick min efterlängtade Ps4:a med Bf4:a igår. Dock ska den ligga undrar granen ett par dagar till
// Sat
is this madness?!
Postad 13 December 2013 - 11:53
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Funkar och funkar... campainen kraschade 4 gånger för mig innan jag kom igenom den. Jag hade i alla fall tur så att inga saves blev korupta. Och det är tydligt att vi alla har ganska så olika uppfattningar om vad man kan ställa för krav på ett spel av denna digniteten.
Men en sak som är säker är att ju längre man väntar desto bättre upplevelse lär man få.
Postad 13 December 2013 - 11:59
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
men när man manuellt måste sitta och uppdatera serverlistan i en kvart så man kan joina en kompis, sedan försöka styra upp varandra så man hamnar i rätt lag/squad och därefter råkar alla ut för en spelkrasch och får börja om igen... Nej, då förlorar man lätt spelsuget ganska snabbt.
detta är den största anledningen till att jag inte loggar in på mitt BF4 utan kör något av mina andra shooters. hojta till när dem fixat en vettig lösning på detta.
Postad 13 December 2013 - 12:14
djesse
-
djesse
-
Rookie
-
4 inlägg
BF4 krashar lite då och då vid multiplayer (blå skärm) samt att spelet laggar fruktansvärt ibland endast då jag kör Conquest 64 player. Är det några fler som känner igen dessa problem?
Postad 13 December 2013 - 12:18
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Det är som en drog. 
Ja en bra drog! som ibland har lite dåliga bi effekter!  Som sagt tidigare så måste man få ventilera sig lite emellanåt. Må det vara negativt eller positivt! Det är ju lite därför vi har detta forum så man kan skriva om både bra och dåliga saker, få hjälp med problem och hitta lösningar på annat! Sen är det klart att det kan bli lite negativt ibland. Men jag tror mer att det är för att dom flesta av oss här inne gillar detta spel så pass mycket och det är därför man blir så förbannad/gnällig när det inte funkar som det ska! Själv så kan jag låta gnällig ibland men tro mig jag gillar verkligen bf-serierna! Ps: Blir det lite game idag kanske?
Postad 13 December 2013 - 12:46
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Fick min efterlängtade Ps4:a med Bf4:a igår. Dock ska den ligga undrar granen ett par dagar till så vi får hoppas att de fixar buggarna snabbt.
Usch, jag hade blivit halvt galen av förväntan. Ett tips: Öppna paketet när ingen ser, spela lite och paketera in det lite snyggt igen.  Men en sak som är säker är att ju längre man väntar desto bättre upplevelse lär man få.
Absolut. Säga vad man vill om Dice, men de lämnar i alla fall inte sina gamla spel rakt av med gamla buggar och påbörjar något nytt. Tråkigt dock att det nästan var lite beta-feeling över BF4 de första veckorna och att vissa saker som borde fungera inte gör det riktigt än. hojta till när dem fixat en vettig lösning på detta.
Will do!  Dice håller på i detta nu att se över en köfunktion till servrarna, så det lär väl bli en och annan förbättring på den fronten framöver. Sen är det klart att det kan bli lite negativt ibland. Men jag tror mer att det är för att dom flesta av oss här inne gillar detta spel så pass mycket och det är därför man blir så förbannad/gnällig när det inte funkar som det ska!
Precis. Spelet i sig är ju skitroligt och när multiplayer fungerar som det ska, vilket det ju faktiskt oftast gör, så är är det som en våt dröm för en Battlefield-nörd. Ps: Blir det lite game idag kanske?
Jo vars, det finns nog en chans att kvällens fredagsmys med chips och läsk istället förvandlas till ett slagfält med vapen och granater.
Redigerat av Unregistered9a177c31, 13 December 2013 - 16:11.
Postad 13 December 2013 - 13:48
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
BF4 krashar lite då och då vid multiplayer (blå skärm) samt att spelet laggar fruktansvärt ibland endast då jag kör Conquest 64 player. Är det några fler som känner igen dessa problem?
De flesta har dessa problem. Just nu spelar vi mest Obliteration, inte ofta det kraschar i det läget. Sen att Obliteration visar sig vara riktigt kul är ju bara en bonus! Men man längtar till man får lira 64p CQ utan rubberbanding och krascher!
Postad 13 December 2013 - 13:53
maximm
-
maximm
-
Guru
-
-
4105 inlägg
Testade att spela lite BF4 igår och det var ju jätteroligt.
Någon som vill spela lite med mig senare?
Lägg gärna till så blir jag jätteglad!
maXimm2k
Redigerat av maximm, 13 December 2013 - 13:53.
Postad 13 December 2013 - 15:55
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6892 inlägg
Edit: Fel tråd
Redigerat av Svante Skoog, 13 December 2013 - 18:54.
Postad 13 December 2013 - 16:09
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Nu är du väl så exalterad över din PS4:a att du skrivit i fel tråd Svante? Eller är du ute och rekryterar spelare till Resogun?
Redigerat av Unregistered9a177c31, 13 December 2013 - 16:12.
Postad 13 December 2013 - 18:01
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Djungelmeister ikväll får du se till att spela lite. Du behöver komma upp lite i lvl.
Postad 13 December 2013 - 18:09
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Djungelmeister ikväll får du se till att spela lite. Du behöver komma upp lite i lvl. 
Den som spar, han har. Får ju inte slita ut spelet i förtid.  Jo då, ikväll blir det game on! Jag går in med inställningen att det kommer gå skitdåligt som vanligt under kvällen så slipper jag bli besviken.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|