Respekt!Jag saknar ord....... ibland kan jag.
/ChristianSVERIGE
![]() |
![]() |
![]() |
373:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 17 augusti 2010 - 11:56
Får väl lägga in en skrytbild jag med från i lördags...Jag saknar ord....... ibland kan jag.
/ChristianSVERIGE

Postad 17 augusti 2010 - 12:17

Postad 17 augusti 2010 - 13:01
Folk verkar vara ordentligt skrytkåta som sitter med kameran framme när man spelar........
Dax att damma av dödens gamla skryttråd

Postad 17 augusti 2010 - 13:24
Egentligen så är det lite roligt med just den där matchen.. jag hade spelat hyggligt före men inför den matchen så var jag VÄLDIGT kissnödig.. min tanke var att dö först så jag fick kissa. Därför sprintade jag med Spasen och FI sprang uppenbarligen rätt in i siktet.. varenda runda. Den gången jag dog var det inte tid nog att springa på toa. Frustrationen ökade och jag sprang på helt nya, för mig, taktikvägar för att få dö. Det gav ju ett positivt resultat, så nu ska jag dricka massor av läsk och starta PS3:an!Jag saknar ord....... ibland kan jag.
11-1
/ChristianSVERIGE

/Christian
Postad 17 augusti 2010 - 17:05
Har även hört det i en youtube-video där någon blev commando-dödad, detta var "try hard" enligt honom?
Postad 17 augusti 2010 - 17:15

Man kan vara en try-hard i allmänhet också. Då är man en som som försöker vara cool utan att lyckas, typ. På ett ungefär.
Fattar du, din j-vla try-hard?

Redigerat av Kimpost, 17 augusti 2010 - 17:23.
Postad 17 augusti 2010 - 17:29
Så kontentan är, om jag dödar någon så är jag en "try hard"?
Så har det ju alltid varit!

Postad 17 augusti 2010 - 17:46

Postad 17 augusti 2010 - 18:00
För mig är en try-hard någon som kör med UMP45 silenced+marathon+lightweight+ninja och typ SPAS12 som skundär.
Där har vi stereotypen. I runda slängar så spelar inte en try-hard för skojs skull utan för fullaste allvar. MLG-pro!!!
Postad 17 augusti 2010 - 18:32
Där har vi stereotypen. I runda slängar så spelar inte en try-hard för skojs skull utan för fullaste allvar. MLG-pro!!!
Ja, det var så jag tänkte också, men när jag blev kallad det för att jag förstörde för boosters så blev jag lite fundersam. Men de tyckte väl att jag tog spelet på för stort allvar för att jag inte gillar fuskare.

Postad 17 augusti 2010 - 22:18
Men vad boostare inte verkar fattat är att de är "easy kills".Ja, det var så jag tänkte också, men när jag blev kallad det för att jag förstörde för boosters så blev jag lite fundersam. Men de tyckte väl att jag tog spelet på för stort allvar för att jag inte gillar fuskare.
När jag jagar boostare hamnar jag ofta högt upp i resultatlistan så huvudsyftet är att vinna samtidigt som man får nöjet att förstöra

Jag tror det var ett par från mhb inne i samma match, kommer inte ihåg vilka.
Kort sagt: De boostar fortfarande när jag jagar dem, fast inte varandra

Vad de heller inte fattat är att det är de som är "Try-hards". De verkar ju inte klara av att vinna utan att "fuska".
Tyvärr verkar det inte vara så många som boostar längre.
Postad 17 augusti 2010 - 22:46
Tyvärr verkar det inte vara så många som boostar längre.
Jag brukar stöta på dem väldigt ofta, säkert 60% av matcherna jag spelar finns det boosters i, men jag spelar kanske FFA oftare.
Jag har stött på samma svenskar som boostar flera gånger, nu idag kom de t o m ihåg mitt nick, "han den där OWC, han har jag sett förut, han brukar jaga boostare".

Postad 17 augusti 2010 - 22:51
Samma här. Kör mest FFA och som du säger, mer än hälften av matcherna är det b00stare i. Alltid kul att höra att dom hört talas om en, " oh noo, its that hado again, fuck!Jag brukar stöta på dem väldigt ofta, säkert 60% av matcherna jag spelar finns det boosters i, men jag spelar kanske FFA oftare.
Jag har stött på samma svenskar som boostar flera gånger, nu idag kom de t o m ihåg mitt nick, "han den där OWC, han har jag sett förut, han brukar jaga boostare".
Postad 18 augusti 2010 - 00:04
"Vi kör till 29 kills var. Jag vill börja."
Jag fattade inte riktigt grejen, men det var ju bra att de informerade iaf. De lämnade matchen ungefär mitt i.
Postad 18 augusti 2010 - 03:18
Snyggt Christian! Du är väl medveten om att du nu måste ligga på samma elitnivå hela tiden för att inte tappa din respekt?Jag saknar ord....... ibland kan jag.

Postad 18 augusti 2010 - 11:26
Haha gillar vi! Bästa med boostare är att andra också jagar dom, vilket centrerar striden. Lättare att hitta folk att skjuta när alla är på samma platsJag brukar stöta på dem väldigt ofta, säkert 60% av matcherna jag spelar finns det boosters i, men jag spelar kanske FFA oftare.

Postad 18 augusti 2010 - 13:21
Shit.. där har vi ett problem..Snyggt Christian! Du är väl medveten om att du nu måste ligga på samma elitnivå hela tiden för att inte tappa din respekt?
/Christian
Postad 18 augusti 2010 - 14:12
Postad 18 augusti 2010 - 15:40
TackBra jobbat med B00strana nyss Christian! Var tvungen att hoppa ur, laggar ********/ Hasse

Kul att du bjöd in!
/Christian
Postad 18 augusti 2010 - 17:38

Postad 18 augusti 2010 - 18:16
Ser ut som du bör se över dina inställningar i redigeringsprogrammet. Fel format. Vad använder du?Hallå jag har precis startat en ny youtube kanal med mw2
och andra spel. Har ensålänge bara 2 klipp men det är 2 fina Nukes. Kolla gärna in dom och subcribe om ni vill.
Här är länk http://www.youtube.com/user/FPSIngo
Postad 18 augusti 2010 - 19:37
Hallå jag har precis startat en ny youtube kanal med mw2
och andra spel. Har ensålänge bara 2 klipp men det är 2 fina Nukes. Kolla gärna in dom och subcribe om ni vill.
Här är länk http://www.youtube.com/user/FPSIngo
Det är precis sånt här som gör att jag aldrig spelar Domination, CTF eller liknande om jag spelar ensam, hatar när folk skiter i uppdraget o bara samlar kills!

Postad 18 augusti 2010 - 19:42
Det är precis sånt här som gör att jag aldrig spelar Domination, CTF eller liknande om jag spelar ensam, hatar när folk skiter i uppdraget o bara samlar kills!
Det gör man i FFA eller TDM! Domination går ut på att ta och hålla de tre zonerna!!!
2 zoner, man låter fi ta A eller C så kan man spawncampa dem.

Postad 19 augusti 2010 - 07:12
Kul att du revoX hakade på oss i MHB vs MHB på S&D ett tag också. Trots att inte du heller gillar S&D.
2 zoner, man låter fi ta A eller C så kan man spawncampa dem.
Håller med, blir lätt så. Att ta och hålla alla 3 är i princip omöjligt, eller iallafall svårt.
Postad 19 augusti 2010 - 07:56

Postad 19 augusti 2010 - 08:01
Men du var inte rolig igår Britt......
.....satt du hemma hos tjejen o spelade eller.....
För att jag inte hade headsetet på eller för att jag dödade dig?

Har bott med tjejen ett bra tag nu, håller på att renoverar min lägenhet. Ska sälja den inom 1-2 månader.
Så ja, jag var hemma hos tjejen och hon var hemma, därav inget headset på.
Postad 19 augusti 2010 - 08:19

Postad 19 augusti 2010 - 08:46
Jag misstänkte att du satt hemma hos tjejen med den uppkopplingen........fan vad jag svor över dig igår.....man hör att du kommer står och siktar med hagel....du lunkar runt hörnet.....kliar dig på pungen......upptäcker att jag står där......skjuter mig med falen innan jag har hunnit få iväg ett skott.....
Tillåt mig citera "någon":
Hahaha!Ja, eller hur.

Postad 19 augusti 2010 - 09:21
/C
Postad 19 augusti 2010 - 09:27
Britt: Var det inte onödigt att dra när ni förlorat matchen då jag knivade dig? Höll på att bli nollställda poäng då du var host.
/C
Om det bara "höll" på att bli nollställda poäng, vad spelar det för roll?
Dags att sova, därför jag drog.
Hahaha! Verkligen! Funkar i alla lägen.J*vla bra uttryck det där.....
Postad 19 augusti 2010 - 09:27
Hahaha!http://www.youtube.c...amp;feature=sub
haha, skön lirare!
Fan vad skoj han va att lyssna på!
Sånt skulle jag inte ha något emot istället för allt skrön i micken från en del!
Postad 19 augusti 2010 - 09:51
Indeed, man blir ltie trött på allt "effing cunt, noooooobs, camperschwines etc etc etc"Hahaha!
Fan vad skoj han va att lyssna på!
Sånt skulle jag inte ha något emot istället för allt skrön i micken från en del!
Hade iofs en snubbe som friade till mig häromdan, men det var mer creepy än roligt.

Postad 19 augusti 2010 - 09:57
Indeed, man blir ltie trött på allt "effing cunt, noooooobs, camperschwines etc etc etc"
Hade iofs en snubbe som friade till mig häromdan, men det var mer creepy än roligt.
Slog du till ?
Postad 19 augusti 2010 - 10:08
Postad 19 augusti 2010 - 10:21
Britt: Okej, jag trodde du började grina och backade.. then it's all good!

Postad 19 augusti 2010 - 12:33

Postad 19 augusti 2010 - 15:01
Indeed, man blir ltie trött på allt "effing cunt, noooooobs, camperschwines etc etc etc"
Det tyckte jag var roligt.

"I wuv u morlock!

Postad 19 augusti 2010 - 16:18
Postad 20 augusti 2010 - 13:58
Nån som är sugen på en PS3,80 gb

Postad 20 augusti 2010 - 14:21
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar