![]() |
![]() |
![]() |
373:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 24 augusti 2010 - 16:07
Postad 24 augusti 2010 - 17:48
Jäklar vad irriterad jag skulle bli som motståndare.. iofs inget fel med att enas om en sådan taktik, men ändå. Jag antar att jag gillar fair-play.för någon vecka sedan körde vi ju javelin hela partyt en kväll, självklart med danger close till.
Med andra ord, ska ni göra något sådant behöver ni inte bjuda in mig.
/C
Postad 24 augusti 2010 - 17:52
Jäklar vad irriterad jag skulle bli som motståndare.. iofs inget fel med att enas om en sådan taktik, men ändå. Jag antar att jag gillar fair-play.
Med andra ord, ska ni göra något sådant behöver ni inte bjuda in mig.
/C
UMP + SPAS = fair play?

Postad 24 augusti 2010 - 18:20
Count me inUMP + SPAS = fair play?

Jag personligen tycker inte att MHB står för sådant.
Sen är jag stolt över att ha slutat med UMPen

/C
Postad 24 augusti 2010 - 20:23
Count me in
Men att fjolla med javelin och dylikt känns lite småaktigt.
Jag personligen tycker inte att MHB står för sådant.
Sen är jag stolt över att ha slutat med UMPen
/C
javelin har ju faktiskt blivit populärt nu på sistone men det är långt ifrån det bästa vapnet i spelet. RPGn är ju rätt mycket fjolligare än javve anser jag. Javelin får man jag nästan aldrig in i ett rum och det är ju i sådana de flesta brukar sitta och trycka.
Postad 24 augusti 2010 - 20:37
javelin har ju faktiskt blivit populärt nu på sistone men det är långt ifrån det bästa vapnet i spelet. RPGn är ju rätt mycket fjolligare än javve anser jag. Javelin får man jag nästan aldrig in i ett rum och det är ju i sådana de flesta brukar sitta och trycka.
Ja, RPG och tub är klart fjantigare än javelin. Eller vad säger du Anex?

För att inte tala om Claymores...grrr...fy fan.
Postad 24 augusti 2010 - 20:48
berätta hur det har gått? Min började låta som en dammsugare, men jag fick igång den iaf
Sådärja, nu är gamla bettan fixad... Nu har man 2, det ärju nödvändigt i varje seriöse gamers hem....
Postad 24 augusti 2010 - 21:14
*Host*Kimvas*host*Ja, RPG och tub är klart fjantigare än javelin. Eller vad säger du Anex?
![]()
Postad 25 augusti 2010 - 06:55
+1, du gjorde det säkra före det osäkra och åkte och köpte en reservare?Sådärja, nu är gamla bettan fixad... Nu har man 2, det ärju nödvändigt i varje seriöse gamers hem....

Postad 25 augusti 2010 - 06:57
This feat may sound impossible, but for Game Informer reader and hardcore Modern Warfare 2 player Glen McCracken, it's only a matter of time. In two hours of playing, Glen has reached rank 5 without taking a life. Using pacifist means to earn points, Glen estimates it will take him roughly two months to be the first player to reach rank 70 with zero kills.
Why would someone attempt such a strange feat? "I've already hit Prestige five times. I thought it would be something interesting to do," Glen said. "It definitely gives you a different perspective on the game, and it's fun and challenging." Currently Glen's kill to death ratio is zero kills and eighty-nine deaths. He says he primarily uses a riot shield and flash bang grenades. Both of these tools can easily lead to a kill if an enemy is injured prior to engagement. Glen also uses rockets to blow up killstreaks. He also achieves valuable experience points by securing flags in Domination. He does play team deathmatch, and as you would expect, his teammates are not happy with his zero kill performances. Stick to Domination, Glen.
If you want to give Glen a hand in reaching his goal, he plays Modern Warfare 2 on the PlayStation 3 under the name Mister_No_Kills. We'll keep you updated on Glen's progress in the coming days and weeks.
Källa
Postad 25 augusti 2010 - 07:16
+1, du gjorde det säkra före det osäkra och åkte och köpte en reservare?
Precis, man litar ju inte riktigt på sig själv med att kunna fixa saker så jag köpte en slim innan jag skruvade upp fetingen......
Postad 25 augusti 2010 - 09:16
Men om han använder rockets för att ha ihjäl folk som närmar sig ett killstreak, hur kan han då ha noll kills?Currently Glen's kill to death ratio is zero kills and eighty-nine deaths. He says he primarily uses a riot shield and flash bang grenades. Both of these tools can easily lead to a kill if an enemy is injured prior to engagement. Glen also uses rockets to blow up killstreaks.
Postad 25 augusti 2010 - 09:18
Men om han använder rockets för att ha ihjäl folk som närmar sig ett killstreak, hur kan han då ha noll kills?
Jag tolkade det som att han använder t ex stinger för att skjuta ner killstreaks och därmed samla poäng.
Postad 25 augusti 2010 - 09:37
Håller med tub e fjantigt skäms varje gång jag dödar ngn =) Rockets däremot kräver skillsJa, RPG och tub är klart fjantigare än javelin. Eller vad säger du Anex?
![]()

Försöker med falen men som alla vet har jag inget aim

Ps drog en trippelumphipspraykill häromdan alltid kul..
Postad 25 augusti 2010 - 09:59
Postad 25 augusti 2010 - 10:06
ONYEUSEmeBLADE är väl den kändaste som enbart knivar (ej commando). Mötte 2 stycken tomtar som hette "onyuseflash" och "onlyusestun". De hade max 1 kill och 40 deaths varenda match men var glada ändå.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 25 augusti 2010 - 10:06.
Postad 25 augusti 2010 - 10:52
Finns många såna där snubbar som kör "only"-något.
ONYEUSEmeBLADE är väl den kändaste som enbart knivar (ej commando). Mötte 2 stycken tomtar som hette "onyuseflash" och "onlyusestun". De hade max 1 kill och 40 deaths varenda match men var glada ändå.
Sant, men har aldrig sett någon som gått in för att inte döda någon alls. Det var den idéen jag gillade.
Kan man använda tub och claymores i det här spelet.......vad f*n har ingen talat om det för.....
*host* *host*

Postad 25 augusti 2010 - 13:26
Jag tolkade det som att han använder t ex stinger för att skjuta ner killstreaks och därmed samla poäng.
Pacifist, my ass. Förstår han inte att harriers och helikoptrar har mänskliga piloter? Människor av kött och blod, med drömmar om kärlek och förståelse, med en framtid och en historia, som pacifisten alltså gladeligen omintetgör med sin stinger? Nej, han är allt en mördare han, en kallhamrad kalkylerande mördare, som måhända mördar lite färre än alla andra, men han gör så mer utstuderat, mer själlöst. Usch...
Redigerat av Kimpost, 25 augusti 2010 - 13:28.
Postad 25 augusti 2010 - 13:39

F'resten tror att jag själv kör med metoden att inte (lyckas) döda någon.

Postad 25 augusti 2010 - 14:48
Mötte 2 stycken tomtar som hette "onyuseflash" och "onlyusestun". De hade max 1 kill och 40 deaths varenda match men var glada ändå.
Haha, den matchen på derailed var ju skitrolig.

Postad 25 augusti 2010 - 18:55
Pacifist, my ass. Förstår han inte att harriers och helikoptrar har mänskliga piloter? Människor av kött och blod, med drömmar om kärlek och förståelse, med en framtid och en historia, som pacifisten alltså gladeligen omintetgör med sin stinger? Nej, han är allt en mördare han, en kallhamrad kalkylerande mördare, som måhända mördar lite färre än alla andra, men han gör så mer utstuderat, mer själlöst. Usch...

Postad 26 augusti 2010 - 07:14
Sköna sista matcher jag, Benny, erlander ocn nån till (??) fick mot ett gäng med sköldar och launchers.
Särskilt bra var dom inte heller.
Gick väl ok hela kvällen igår faktiskt, skönt att plocka in en predator när dom är 2 kvar och precis har plantat bomben och så plockar man bägge 2 med predatorn.
Många som har hittat tillbaka igen, framförallt soffan. Men va fan e l2ickard?!
Postad 26 augusti 2010 - 09:59
Sköna sista matcher jag, Benny, erlander ocn nån till (??) fick mot ett gäng med sköldar och launchers.
Särskilt bra var dom inte heller.
Första rundan i första matchen mot skitungarna trodde ja att de skulle bli sjukt jobbit asså

Postad 26 augusti 2010 - 10:56

För övrigt så har man SJUKT mycket i magasinet med P90 och extended mags! LMG varning på det

Blir en stund idag med efter jobbet, dvs 17:30-19:30
Postad 26 augusti 2010 - 10:58
Synd man inte han spela längre, men det gick bra för oss tycker jag (som vanligt
)
För övrigt så har man SJUKT mycket i magasinet med P90 och extended mags! LMG varning på det
Blir en stund idag med efter jobbet, dvs 17:30-19:30
Tycker man har sjukt mkt i magasinet med UMP UTAN extended mags. Speciellt eftersom det räcker med 3-4 kulor för att döda nån. Hata UMP.
Blir nog inget ikväll för mig men imorgon blir det hela kvällen. Tjejen har kräftskiva med jobbet.
Postad 26 augusti 2010 - 11:46
Tycker man har sjukt mkt i magasinet med UMP UTAN extended mags. Speciellt eftersom det räcker med 3-4 kulor för att döda nån. Hata UMP.
Blir nog inget ikväll för mig men imorgon blir det hela kvällen. Tjejen har kräftskiva med jobbet.
Ja vi har nog fattat det vid det här laget. Claymore var det också va? Och motspelare överhuvudtaget?
Postad 26 augusti 2010 - 12:53
Ja vi har nog fattat det vid det här laget. Claymore var det också va? Och motspelare överhuvudtaget?
Haha, har du mens?
Kan inte upprepas nog hur mycket jag hatar UMP och Claymore så det får nog du/ni leva med.
Don't hate the player, hate the game!
Lirar det ju likförbannat...
Redigerat av BrittBastard, 26 augusti 2010 - 12:54.
Postad 26 augusti 2010 - 12:56
M21 EBR däremot.... hittils har den varit pure shit =)
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 26 augusti 2010 - 12:58.
Postad 26 augusti 2010 - 13:02
Yes, imorgon ska jag och polaren (bolocak som vissa av er spelat med/mot) lira lite, så det vore soft om vi kunde få ihop ett litet MHB-gäng då.Blir nog inget ikväll för mig men imorgon blir det hela kvällen. Tjejen har kräftskiva med jobbet.
MHB = Kvalitetsmatcher på hög nivå!

Postad 26 augusti 2010 - 13:03
lol!

Postad 26 augusti 2010 - 13:10
Yes, imorgon ska jag och polaren (bolocak som vissa av er spelat med/mot) lira lite, så det vore soft om vi kunde få ihop ett litet MHB-gäng då.
MHB = Kvalitetsmatcher på hög nivå!
Speciellt om några är på fyllan. Kanske ska dra i mig ett par bira imorgon och bete mig. Haha!
Postad 26 augusti 2010 - 13:11
Haha, har du mens?
Kan inte upprepas nog hur mycket jag hatar UMP och Claymore så det får nog du/ni leva med.
Don't hate the player, hate the game!
Lirar det ju likförbannat...
När varenda kommentar handlar om just hur mycket man hatar ditten och datten så ja, då får jag "mens". Börjar bli mer uttjatat än växthuseffekten.
If you hate the game, play something else...
Postad 26 augusti 2010 - 13:15
När varenda kommentar handlar om just hur mycket man hatar ditten och datten så ja, då får jag "mens". Börjar bli mer uttjatat än växthuseffekten.
Haha, I get your point. Och jag får mens på alla UMP:ar och Claymores.

Postad 26 augusti 2010 - 13:18
+1
Postad 26 augusti 2010 - 13:32
Det tycker jag.Speciellt om några är på fyllan. Kanske ska dra i mig ett par bira imorgon och bete mig. Haha!

Fylle-COD is the shit!

Postad 26 augusti 2010 - 13:36
Corona
Fylle-COD is the shit!
Nee, jag ska dricka riktig bira. Inte Corona.

Postad 26 augusti 2010 - 13:43
Ja, du växer nog upp någon dag du med lillgrabben...Nee, jag ska dricka riktig bira. Inte Corona.

Postad 26 augusti 2010 - 14:14
Är han en hon, eller är Britt en han ?Han måste nog byta kön först...
Ååååh vad förvirrad jag känner mig nu......
Redigerat av what17ever, 26 augusti 2010 - 14:19.
Postad 26 augusti 2010 - 14:19
Med tanke på tidigare kommentar, definitivt en hon.Är han en hon, eller är Britt en han ?

Postad 26 augusti 2010 - 14:20
Är han en hon, eller är Britt en han ?
Haha, tror morlock menade att bara tjejer dricker Corona.
Så frågan är väl om inte Cloud är en tjej?!?
En britt är en britt.
Stoppa ner *icken i brallan igen, jag är en han. Hahaha!
Redigerat av BrittBastard, 26 augusti 2010 - 14:21.
Postad 26 augusti 2010 - 14:23
Svamla lagom,Haha, tror morlock menade att bara tjejer dricker Corona.
En britt är en britt.
Äh, du har ju redan börjat zippa på en Brewdog TNP

Redigerat av h_z, 26 augusti 2010 - 14:24.
Postad 26 augusti 2010 - 14:25
Haha, tror morlock menade att bara tjejer dricker Corona.
En britt är en britt.
Seriöst, jag har alltid trott att BrittBastard var mer som BrittasBastard,typ din fru/eller flickvän äger dig, men nufattarjagju, britt som i haggis-ätare .....
Eller.....ääääähh, jag svamlar. Ska åka hem nu....

Postad 26 augusti 2010 - 14:27
Svamla lagom,
Äh, du har ju redan börjat zippa på en Brewdog TNP
Svamla lär man ju göra efter den där om inte annat.
@Cloud; BrewDog, dom gör riktig bira dom.
@vadjsuttonever; hahaha, ja åk hem du. Gör du rätt i. Jag är ingen britt på det sättet att jag kommer från brittland, long story. Tar det nån annan gång.
Redigerat av BrittBastard, 26 augusti 2010 - 14:29.
Postad 26 augusti 2010 - 15:24
Corona är för män med smak!Nee, jag ska dricka riktig bira. Inte Corona.

Postad 26 augusti 2010 - 15:25
Svamla lär man ju göra efter den där om inte annat.
@Cloud; BrewDog, dom gör riktig bira dom.
@vadjsuttonever; hahaha, ja åk hem du. Gör du rätt i. Jag är ingen britt på det sättet att jag kommer från brittland, long story. Tar det nån annan gång.
FAAAACCCKKK! Sej inte att Brittland finns? FAAACCKK! Jag som tänkte bygga en temapark endast dedikerad till Brittan Spears med de namnet.... Faaaacckkkk.... back to the drawingboard

2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar