Sign me up!Några som är sugna på att lira med mig i den här turneringen?
http://www.eurogamer...pa-eurogamer-se
![]() |
![]() |
![]() |
373:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 01 september 2010 - 09:38
Postad 01 september 2010 - 09:42
Quickscope är med andra ord förbjudet?

Postad 01 september 2010 - 10:54
Jag skulle kunna tänka mig att vara med.Några som är sugna på att lira med mig i den här turneringen?
Men om ni vill vinna så kanske ni inte skall ta mig då det finns betydligt bättre spelare:P
//Polly
Postad 01 september 2010 - 11:13
Jag skulle kunna tänka mig att vara med.
Men om ni vill vinna så kanske ni inte skall ta mig då det finns betydligt bättre spelare:P
//Polly
Inte så viktigt att vinna, det viktigaste ( för mig ) är att få vara förbannad och skrika lite. You're in!
- Britt
- Zdaar
- Polly
2 till nu. 1 + 1 reserv.
Postad 01 september 2010 - 11:15
Tub, RPG och Danger Close, hahaha. Spelet blev helt plötsligt riktigt kul igen!
+1
Helst ska man köra detta i typ demolition eller sabotage, brukar bli en del kills då

Postad 01 september 2010 - 15:37
Inte så viktigt att vinna, det viktigaste ( för mig ) är att få vara förbannad och skrika lite. You're in!
- Britt
- Zdaar
- Polly
2 till nu. 1 + 1 reserv.
Kan man vara reserv kanske? Gillar att sitta på bänken och sedan ta åt sig äran när laget man ingår i vinner

Postad 01 september 2010 - 16:02
Några som är sugna på att lira med mig i den här turneringen?
+1 fast vill inte vara reserv

Postad 01 september 2010 - 16:03
Kan man vara reserv kanske? Gillar att sitta på bänken och sedan ta åt sig äran när laget man ingår i vinner
EDIT: Bra där ekaa!
Självklart men jag tycker det är bättre om du är med. Tror inte vi kommer köra med nån uttalad reserv, bara det att det man ska vara 4+1 så att man alltid kan ställa upp med 4 pers.
- Britt
- Zdaar
- Polly
- Ea
- ekaa!
Ni som har anmält intresse, in och reggar er på eurogamer.se, man måste tydligen vara reggad där för att få vara med i turneringen.
Redigerat av BrittBastard, 01 september 2010 - 16:04.
Postad 01 september 2010 - 16:04
- Britt
- Zdaar
- Polly
2 till nu. 1 + 1 reserv.
See you in the tournament!

Postad 01 september 2010 - 16:09
Fixat! Heter samma sak där som här.... och på psn för den delenNi som har anmält intresse, in och reggar er på eurogamer.se, man måste tydligen vara reggad där för att få vara med i turneringen.

Postad 01 september 2010 - 16:39
Tub, RPG och Danger Close, hahaha. Spelet blev helt plötsligt riktigt kul igen!
+OneManArmy och granat?
Postad 01 september 2010 - 17:18
Härligt! äntligen slipper man dom som åker skridskor.......NOT!
superman-commando istället haha
Postad 01 september 2010 - 17:21
Ni som har anmält intresse, in och reggar er på eurogamer.se, man måste tydligen vara reggad där för att få vara med i turneringen.
Färdig
Postad 01 september 2010 - 17:45

Nasty skall vi dra ihop ett eget lag? Morre? l2ickard? Hippo? kerren? högberg jr?
Redigerat av frass3, 01 september 2010 - 17:47.
Postad 01 september 2010 - 17:50
Här missade man roliga saker
![]()
Nasty skall vi dra ihop ett eget lag? Morre? l2ickard? Hippo? kerren? högberg jr?
Blir inget för mig har bara mobilt bredband numera och kommer inte spela något online på det om man inte får allt för mycket abstinens
Postad 02 september 2010 - 05:39
Sprang upp i huset direkt och blir tokflashad, lyckas döda 2 personer när jag är flashad, kommer in ett par till som jag dödar och sen får jag stun på mig, dödar 2 då också och så håller det på tills min ammo är slut.
Flashad och stunnad dvs, fick väl en 14-15 kills där i det rummet.
Iaf, när matchen är slut så får jag en massa meddelanden om att jag är en noob och kampare, bara för att jag inte springer ut ur rummet med öppna armar och vrålar "SKJUT MIG!"
Frågan är väl snarare vem som egentligen är noob, jag som har ihjäl folk som har flashat mig eller folk som inte kan döda mig när jag bara ser vitt?

Postad 02 september 2010 - 06:21
Här missade man roliga saker
Jag kan va me om det behövs folk
Blir inget för mig har bara mobilt bredband numera och kommer inte spela något online på det om man inte får allt för mycket abstinens
No Zombie!??

Postad 02 september 2010 - 06:29
Hur bär man sig åt för att bli publik i ett onlinespel i modern warfare 2?
Postad 02 september 2010 - 07:13
Postad 02 september 2010 - 07:17
Dock stör jag mig inte så mkt på det.
Tack för hjälpen.
Postad 02 september 2010 - 07:22
Postad 02 september 2010 - 07:37
Du kan vara det en stund men sedan blir du kickad från matchen. Och man kan bara specca sitt eget lag i public.Hmm, rätta mig om jag har fel någon men jag tror inte man kan "specca" på publicmatcher, funkar endast på private.
Postad 02 september 2010 - 07:43
Hur säger den andra så och den andre si?
Har ni olika spel av mw2?
Det är precis som Zdaarlight skriver, om du spelar public, d v s går in och väljer t ex TDM så åker du ju automatiskt in i ett lag, väljer du inga vapen så kan du specca en stund, dock endast det egna laget, sen blir du automatiskt kickad från matchen.
Alltså skulle jag säga att du inte kan vara "publik" på en publicserver, du måste spela privat.
Ok?
Redigerat av BrittBastard, 02 september 2010 - 07:44.
Postad 02 september 2010 - 07:59
Varför har du bara mobilt skit-bredband?

Postad 02 september 2010 - 08:01
Det är precis som Zdaarlight skriver, om du spelar public, d v s går in och väljer t ex TDM så åker du ju automatiskt in i ett lag, väljer du inga vapen så kan du specca en stund, dock endast det egna laget, sen blir du automatiskt kickad från matchen.
Alltså skulle jag säga att du inte kan vara "publik" på en publicserver, du måste spela privat.
Ok?
OKej.Tack
Postad 02 september 2010 - 09:16
@frasse och hippo: man får tydligen vara hur många reserver som helst så får ni inte ihop ett helt lag så får ni gärna vara med oss.
- Britt
- Zdaar
- ekaa
- eapea
- polly
- fraz?
- hippo?
Postad 02 september 2010 - 12:51

Tex:
Benny
Frasse
Morlock
Lillhögis
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 02 september 2010 - 12:59.
Postad 02 september 2010 - 14:50
Ska ni försöka få ihop de bästa MHB spelarna? Så ni gör rykte för MHB lite
Tex:
Benny
Nasty
Frasse
Morlock
Lillhögis
Postad 02 september 2010 - 14:54
Har alla registrerat sig på eurogamer.se?
@frasse och hippo: man får tydligen vara hur många reserver som helst så får ni inte ihop ett helt lag så får ni gärna vara med oss.
- Britt
- Zdaar
- ekaa
- eapea
- polly
- fraz?
- hippo?
Låter fint...frasse får bestämma,han som tog upp förslaget med ett lag till:)
Postad 02 september 2010 - 14:55
Jag har inte reggat mej ännu, gick inte från telefon så jag får göra de ikväll ist. De där med att dra ihop eliten kan man ju göra. Men jag anmälde mej mest för att de e kul att spela och för att få lira med endast svenska motståndare. Även för att få svära åt folk på svenska så man slipper försöka på sin dåliga engelska

Postad 02 september 2010 - 15:09

Postad 02 september 2010 - 15:30
Jag är ingen bänknötare... Vi startar ett andra lag.Låter fint...frasse får bestämma,han som tog upp förslaget med ett lag till:)
Frasse: Jag blir så skitnödig när de är klanmatcher så de går dåligt, eller hur Britt?
Trodde du kommit över det. Om inte så är det dags att börja med komma över det.
MHB - King of the Hills
frasse
hippo
nasty
morlock du måste vara med också, behöver någon som alltid spelar på topp när det gäller.
Postad 02 september 2010 - 15:32
Du har så hög lägsta nivå så det blir alltid bra... du har spelat bra alla klanmatcher vi har på film iaflol?
Postad 02 september 2010 - 15:35
Spelformerna slumpas fram... 3st i kval omgångarna.. så SD kan bara komma engång maxÄr det S&D är det ingen mening att jag är med iaf.
Postad 02 september 2010 - 16:04
Kan väl vara kul att göra nått tillsammans ist??
Postad 02 september 2010 - 16:11
Du kanske missade lite av ironin i mitt inlägg... fler lag = fler få spela mer....Va fan detta?? Ingen bänknötare. De här gör mej lite irriterad, varför inte kämpa som ett enda stort lag ist? Är de så viktigt att vinna?
Kan väl vara kul att göra nått tillsammans ist??
Postad 02 september 2010 - 16:26

Postad 02 september 2010 - 16:26
Kan deltaga i mån av plats...
Postad 02 september 2010 - 16:35
Postad 02 september 2010 - 17:39

Postad 02 september 2010 - 20:10
frasse
hippo
lillhögis
l2ickard
nasty el morre reserv?
regga er på sidan
Redigerat av frass3, 02 september 2010 - 20:12.
Postad 02 september 2010 - 20:39
MHB2 än så länge:
frasse
hippo
lillhögis
l2ickard
nasty el morre reserv?
regga er på sidan
Morlock kan ta min plats =)
Postad 03 september 2010 - 12:48
http://ekuriren.se/n...-som-nummerplat

Ikväll blir det nog fyllecod igen efter fotbollen.

Postad 03 september 2010 - 13:27
MHB2 än så länge:
frasse
hippo
lillhögis
l2ickard
nasty el morre reserv?
regga er på sidan
Starkt lag!!!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar