Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.

35062 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 June 2011 - 19:13

Unregistered89a7be48
  • Unregistered89a7be48
  • Veteran

• 2082 inlägg
  • 0

Vinyl...? :)
Nej tack...

Jag ska slå på Star Trek ikväll. Har hört att det ska vara en ruskig referens på både ljud och bild.

Filmen kommer nog att gå hem hos dig!
Är ingen vinylkille jag heller tycker bara att det var lite kul att den är så pass dyr :ph34r:
/Mats

Postad 20 June 2011 - 19:18

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Filmen kommer nog att gå hem hos dig!
Är ingen vinylkille jag heller tycker bara att det var lite kul att den är så pass dyr :P
/Mats

Säkert en guldplatta... :) :ph34r:

Postad 20 June 2011 - 20:59

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3398 inlägg
  • 0

Är det någon som inte är en Trekker, men har sett "nya" Star Trek och tyckt att den var bra ?

Ja, jag och min fru

Postad 20 June 2011 - 21:13

Unregistered1470cd9f
  • Unregistered1470cd9f
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0
Nya filmen är faktist bra, är inget trek fan i sig så det kan vara därför jag gillar den.

Då fyndas basar har utgått så får man hitta på något annat igen.

Hitta dessa CSS trio 12'or, på byggdinbas, tänkte bygga 2st Sonosubbar. så nu är jag tillbaka på ruta ett igen.

Postad bild

Postad bild

Eventuellt så gör jag dom i 50cm i diameter så blir de lite kortare det beror på vad för papprullar jag får tag i.

Postad 20 June 2011 - 21:26

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Bild 5/5
Ljud 4,5/5
Filmen 2/5

Postad 21 June 2011 - 09:33

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Du skulle ju beställa hulken, inte någon jäkla scifi film :huh:

Någon här inne som har bekanta i USA och fått "gåvor" skickade till sig?
Funderar på hur det funkar om dom tex skulle skicka lite steg eller BR-spelare till mig, kan dom lägga på tull osv på det även om det är skickat som gåva?

Redigerat av Evil Homer, 21 June 2011 - 09:34.

Postad 21 June 2011 - 09:41

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

• 2014 inlägg
  • 0
Fraktkostnaderna kan bli dyra bara. Jag ska åka till USA i höst och funderade på att beställa ett Emotiva-steg till hotellet som jag sen själv postade hem till Sverige med ett deklarerat värde på 0 USD. Vad jag kom fram till när jag kollade lite snabbt var att frakten blev så dyr att det inte var lönt, runt $500.

Även gåvor kan tullas och beläggas med moms, posten kom på det knepet när det började sättas i system av t.ex. Amazon. De går allt som oftast på det värde som paketet är försäkrat för. det kan man skriva ner, men då får man ingen ersättning om det kommer bort under transporten.

Postad 21 June 2011 - 09:48

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Fraktkostnaderna kan bli dyra bara. Jag ska åka till USA i höst och funderade på att beställa ett Emotiva-steg till hotellet som jag sen själv postade hem till Sverige med ett deklarerat värde på 0 USD. Vad jag kom fram till när jag kollade lite snabbt var att frakten blev så dyr att det inte var lönt, runt $500.

Även gåvor kan tullas och beläggas med moms, posten kom på det knepet när det började sättas i system av t.ex. Amazon. De går allt som oftast på det värde som paketet är försäkrat för. det kan man skriva ner, men då får man ingen ersättning om det kommer bort under transporten.

Frakten bör väl kunna fås ner en heldel om man kan/vill vänta på sakerna, tänker på någon container/fraktbåt?

Uha, nje såpass med pengar vill man inte riskera, inte allt för ovanligt att postgången fipplar bort/förstör paket :huh:

Postad 21 June 2011 - 09:59

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

• 2014 inlägg
  • 0

Frakten bör väl kunna fås ner en heldel om man kan/vill vänta på sakerna, tänker på någon container/fraktbåt?

Det går säkert. Jag noterade bara att jag inte ville spendera för mycket tid under min semester på att hitta sådana lösningar. Om man bor där är det klart en annan sak, då har man lite mer tid på sig.

När det har pratats om gruppköp har frågan om containers kommit upp, och vad jag har förstått finns det ett minimiutrymme som man behöver en hel del grejor av den här typen för att fylla. Om man fyller upp det blir det riktigt bra pris per pryl, men annars kan det också bli dyrt.

Berätta gärna om du hittar något smidigt sätt att lösa det på :huh:

Redigerat av Sigma78, 21 June 2011 - 10:05.

Postad 21 June 2011 - 11:56

Unregistered1470cd9f
  • Unregistered1470cd9f
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0
Bakerman har du kvar resterna av dina papprullar?

Postad bild

Redigerat av Unregistered1470cd9f, 21 June 2011 - 12:01.

Postad 21 June 2011 - 14:50

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Nope.

Postad 21 June 2011 - 16:35

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Var uppe på tippen och hivade skit nyss.
Då såg jag att det stod ett par högtalare i elektronikcontainern.
Nyfiken som man är så var jag ju tvungen att kolla.
Ett par Proson 701 i nyskick, så jag slängde in dom i bilen.
När jag kom hem så skruvade jag isär dom, och konstaterade att ena basen är död.
Nytt finns att köpa på Fynda för 199 kr, men jag vet inte om det är värt det !! :huh:

Postad 21 June 2011 - 16:46

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Var uppe på tippen och hivade skit nyss.
Då såg jag att det stod ett par högtalare i elektronikcontainern.
Nyfiken som man är så var jag ju tvungen att kolla.
Ett par Proson 701 i nyskick, så jag slängde in dom i bilen.
När jag kom hem så skruvade jag isär dom, och konstaterade att ena basen är död.
Nytt finns att köpa på Fynda för 199 kr, men jag vet inte om det är värt det !! ;)

Fler partyhögtalare är väl inte fel? :huh:

Postad 21 June 2011 - 17:08

Unregistered1470cd9f
  • Unregistered1470cd9f
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0
Dom kostade väl ändå ca 2000 kr när dom kom ut i början av 2000-talet, så tror inte du tjänar något på att fixa dom om du tänkte sälja dom, annars om du ska ha dom för dig själv så kan du säkert hitta på något.

Ok då får jag leta efter sådana pappersrullar själv. Lite tight på ekonomin just nu, men någon gång får man väl in någon slant så man kan fixa ett par mini toarullar. mindre än 2 veckor kvar till flytten, så efter det ska jag nog kunna köpa lite roliga saker.

Postad 21 June 2011 - 17:13

Johan_ST
  • Johan_ST
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0

Dom kostade väl ändå ca 2000 kr när dom kom ut i början av 2000-talet, så tror inte du tjänar något på att fixa dom om du tänkte sälja dom, annars om du ska ha dom för dig själv så kan du säkert hitta på något.

Ok då får jag leta efter sådana pappersrullar själv. Lite tight på ekonomin just nu, men någon gång får man väl in någon slant så man kan fixa ett par mini toarullar. mindre än 2 veckor kvar till flytten, så efter det ska jag nog kunna köpa lite roliga saker.

Om du kan tänka dig att bygga med 10-tums basar istället så har biltema löjligt billiga gjutrör som funkar finfint att bygga av. :-)

Postad 21 June 2011 - 18:17

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Imorgon är det onsdag :huh:

Postad 21 June 2011 - 18:55

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

Varför sonosub? Det är knappast super billigt att bygga såna... Klädsel, lim, och mdf behövs iaf... Näe, sonosub var kul att testa o "hyfsat" placeringsvänliga, men jag bygger nog det aldrig igen.

Postad 21 June 2011 - 20:00

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Sälja...?
Hehe... Nä...
Kunde bara inte låta bli att slänga in dom i bilen..
Frågan är om dom ens låter 200 kronor...
Tvivlar på det..
Proson är ju inte direkt skitbra...
Typ det sämsta som finns... :huh:

Förutom Rumble 8 då. Den skakar om ett helt hus. Rutorna bara fladdrar.
Det har jag läst här på MHB.

Det blir 290 med frakt.
Det är för mycket.

Postad 21 June 2011 - 20:31

Unregistered1470cd9f
  • Unregistered1470cd9f
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0

Varför sonosub? Det är knappast super billigt att bygga såna... Klädsel, lim, och mdf behövs iaf... Näe, sonosub var kul att testa o "hyfsat" placeringsvänliga, men jag bygger nog det aldrig igen.

Oavsett hur många fyrkantiga lådor jag bygger så kommer jag ändå alltid vilja bygga ett par cylinderaktiga, blir det inte bra så vet jag det själv sen och slipper fundera mer på det sen.

10 tums sonosubbar med ett par SDX 10" kanske det, får kika närmre på det.

Postad 21 June 2011 - 20:40

Unregistered1470cd9f
  • Unregistered1470cd9f
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0

Sälja...?
Hehe... Nä...
Kunde bara inte låta bli att slänga in dom i bilen..
Frågan är om dom ens låter 200 kronor...
Tvivlar på det..
Proson är ju inte direkt skitbra...
Typ det sämsta som finns... :huh:

Förutom Rumble 8 då. Den skakar om ett helt hus. Rutorna bara fladdrar.
Det har jag läst här på MHB.

Det blir 290 med frakt.
Det är för mycket.

Ja du verkar vara en man som vet vad du ska använda pengarna till. ;)

HAHAHA, varför tänkte jag inte på det, bort med alla subplaner, här ska köpas rumble 8 men då vågar jag nog inte ha 2 det är ett gammalt hus jag ska flytta till vill ju inte ha sönder huset.

Postad 22 June 2011 - 17:34

Johan_ST
  • Johan_ST
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0

Imorgon är det onsdag :)

Idag är det onsdag, så visa upp vad du skaffat för något kul nu.... :)

Postad 22 June 2011 - 18:03

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Kom precis hem efter att ha stått en hel dag med en dålig bilmaskin, och har hinkat ut all på kärran.
Samma som jag gjorde i mitt biorum.
Jag FATTAR inte hur jag orkade det !!? :)
Biorummet är ca 25 kvadrat, och idag har jag gjort ca 3 kvadrat och är klippt slut..

Hällde upp en redig gin & tonic nu...
FAN vad den satt fint !! :)

Postad 22 June 2011 - 18:35

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Kom precis hem efter att ha stått en hel dag med en dålig bilmaskin, och har hinkat ut all på kärran.
Samma som jag gjorde i mitt biorum.
Jag FATTAR inte hur jag orkade det !!? :)
Biorummet är ca 25 kvadrat, och idag har jag gjort ca 3 kvadrat och är klippt slut..

Hällde upp en redig gin & tonic nu...
FAN vad den satt fint !! :)

Nej fyfan, bila det är verkligen ingen höjdare!
Så jag tycker nästan du förtjänade en rejäl GT :)

Postad 22 June 2011 - 18:49

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
SCHkåål... :)

Postad 22 June 2011 - 20:50

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Skål...
Bifogad fil  Vin1.jpg   55.08K   0 Antal nerladdningar

Postad 22 June 2011 - 21:31

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Kom just hem. Ungefär lika fort som jag kom hem, så spelar det! "dock bara med en bas" fattas y-split....... Kan säga att med endast en bas, än så länge lät det; fastare, bättre, tystare (knäpptyst "fläktljud") svalare, brutalare, allt var super grymt! Ser fram emot morgondagen då jag köper y-splitar! :) Alltså; -hypex har verkligen lyckats med en big update från ds 4.0 till 8.0! Synd på ena volym kontrollen, ska se över det...

Hypex ds 8.0 Var namnet! Tack nickeskbg för en bra affär :)

Redigerat av hampe90, 22 June 2011 - 21:32.

Postad 22 June 2011 - 21:37

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Kom just hem. Ungefär lika fort som jag kom hem, så spelar det! "dock bara med en bas" fattas y-split....... Kan säga att med en bas lät det fastare, bättre, tystare (knäpptyst "fläktljud") svalare, brutalare, allt var super grymt! Ser fram emot morgondagen då jag köper y-splitar! :) Alltså; -hypex har verkligen lyckats med en big update från ds 4.0 till 8.0! Synd på ena volym kontrollen, ska se över det...

Hypex ds 8.0 Var namnet! Tack nickeskbg för en bra affär :)

Tack själv :) Trist man bor så pass långt ifrån varandra, går åt en halv dag bara för resan...
Hoppas verkligen det bara var så som du misstänkte med kontrollen...
Egentligen så skulla man nog så fort en ny pryl anländer åtminstonde testa så allt är 100% även om man inte tänkt nyttja den på en gång...

Postad 22 June 2011 - 21:42

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

Tack själv :) Trist man bor så pass långt ifrån varandra, går åt en halv dag bara för resan...
Hoppas verkligen det bara var så som du misstänkte med kontrollen...
Egentligen så skulla man nog så fort en ny pryl anländer åtminstonde testa så allt är 100% även om man inte tänkt nyttja den på en gång...

Ja, avståndet är verkligen en nackdel... Hade gärna visat riggen nu :) Ja, jag ska se över kontrollen och maila hypex. Fast nu kör jag allt på 100% :) så det gör inte så mkt "just nu"

Postad 22 June 2011 - 21:48

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Ja, avståndet är verkligen en nackdel... Hade gärna visat riggen nu :) Ja, jag ska se över kontrollen och maila hypex. Fast nu kör jag allt på 100% :) så det gör inte så mkt "just nu"

Skulle va trevligt svänga förbi o kasta in ett öra eller två för att lyssna på hur det låter...
Nu fattas det väl bara ett par "riktiga" fronthögtalare :)
100% är precis lagom B)

Postad 23 June 2011 - 11:52

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
Grattis till dina nya slutsteg hampe :)

Nu testar jag en gång till i denna bas tråden, vad skulle ni rekommendera att bygga med för basar till lite moduler? :)
Har tittat på XXLS 12" och L26Roy, men det hade inte varit fel med 2st LMS 5400 ultra. Men då kostar det en hel del också, hehe.
Funderar även på om man skulle köpa ino Y-elementen och bygga med. Men det är inte så lätt att få tag på Ino elementen för min del och om man bygger själv så kommer det ändå kosta en slant. Sen kommer man ju gräma sig över om det hade blivit bättre om man hade köpt dem i byggsats istället.
Så, detta är min huvudbry just nu :/

Postad 23 June 2011 - 12:54

Unregistered1574
  • Unregistered1574
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0
hehe..
nytt PA steg kom idag :)
tyvärr så kom en fullt utstyrd signal i infra området som INTE togs bort av miniDSP:n..
Så mina dipoler is no more.. :@

Postad 23 June 2011 - 13:55

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

hehe..
tyvärr så kom en fullt utstyrd signal i infra området som INTE togs bort av miniDSP:n..

Kör du ingen delning alls i förstärkaren alltså?
I vilken film har du infra i surroundet, eller har du dipoler som frontar?

Grattis till dina nya slutsteg hampe :)

Nu testar jag en gång till i denna bas tråden, vad skulle ni rekommendera att bygga med för basar till lite moduler? :)
Har tittat på XXLS 12" och L26Roy, men det hade inte varit fel med 2st LMS 5400 ultra. Men då kostar det en hel del också, hehe.
Funderar även på om man skulle köpa ino Y-elementen och bygga med. Men det är inte så lätt att få tag på Ino elementen för min del och om man bygger själv så kommer det ändå kosta en slant. Sen kommer man ju gräma sig över om det hade blivit bättre om man hade köpt dem i byggsats istället.
Så, detta är min huvudbry just nu :/

Är du angelägen om att just bygga själv, annars finns det en pb13u till löjligt lågt pris just nu.

Postad 23 June 2011 - 15:19

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Kör du ingen delning alls i förstärkaren alltså?
I vilken film har du infra i surroundet, eller har du dipoler som frontar?

Är du angelägen om att just bygga själv, annars finns det en pb13u till löjligt lågt pris just nu.

Jag är sugen på att bygga själv just för att det brukar bli billigare då. Sen har jag 30m2 19mm mdf som bara ligger här hemma som jag borde bygga något vettigt av :)

Postad 23 June 2011 - 17:40

Johan_ST
  • Johan_ST
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0

hehe..

Jag lider med dig, vad blev det för steg?

Postad 23 June 2011 - 20:02

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Vad gör ni ikväll då tjockisar ? :)

Postad 23 June 2011 - 20:19

Johan_ST
  • Johan_ST
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0

Vad gör ni ikväll då tjockisar ? :D

Nu är jag ju inte direkt överdimensionerad så jag vet inte om jag har kvalificerat mig för att svara på frågan...... men jag håller på och samlar ihop alla gamla baslådor receivrar och slutsteg och tänkte slänga ihop en annons så man blir av med allt.

Så går det när man inte gjort ordentliga efterforskningar och blir tvungen att uppgradera... :)

Postad 23 June 2011 - 20:28

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Vad gör ni ikväll då tjockisar ? :)

Movienight med Wallstreet 2 :D

Postad 23 June 2011 - 20:33

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Nu är jag ju inte direkt överdimensionerad så jag vet inte om jag har kvalificerat mig för att svara på frågan...... men jag håller på och samlar ihop alla gamla baslådor receivrar och slutsteg och tänkte slänga ihop en annons så man blir av med allt.

Så går det när man inte gjort ordentliga efterforskningar och blir tvungen att uppgradera... :)

Annars köper man nytt och sparar på hög. :D

Movienight med Wallstreet 2 B)

Och ett paket smör ? :lol: :D

Postad 23 June 2011 - 20:40

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0
Eftersom den här tråden handlar om bas och annat härligt måste jag bara få inflika:

SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postad 23 June 2011 - 20:40

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Vad gör ni ikväll då tjockisar ? :D

Tittar efter lämpliga baselement och tar sig en grogg :) Vad gör du själv? =)

Postad 23 June 2011 - 20:47

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Eftersom den här tråden handlar om bas och annat härligt måste jag bara få inflika:

SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det skulle vara skönt... :D

Tittar efter lämpliga baselement och tar sig en grogg :) Vad gör du själv? =)

Jag sitter mest här och är tjock. :lol:
Med en GT givetvis. :D

Postad 23 June 2011 - 20:48

Unregistered95265801
  • Unregistered95265801
  • Forumräv

• 930 inlägg
  • 0
Kall öl! Dessutom för att anknyta till tråden får mina leksaker jobba ur bashänseende med Massive Attack -Angel (onskefull lågbas i den lilla låten :) )
Skål tjockisar!

Postad 23 June 2011 - 20:59

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Och ett paket smör ? B) :D

Fan heller, jag är för fet för att gå i affärer och köpa smör, har fått dropp med frityrolja istället :)

:D

Närå, sitter här och drömmer om nytt boende :lol:

Postad 23 June 2011 - 21:25

Unregistered95265801
  • Unregistered95265801
  • Forumräv

• 930 inlägg
  • 0

Fan heller, jag är för fet för att gå i affärer och köpa smör, har fått dropp med frityrolja istället :D

:D

Närå, sitter här och drömmer om nytt boende :lol:

Jaså, är det ett nytt sådant på g? Menade då inte kanylkitt anpassat för frityrolja utan boende :)

Postad 23 June 2011 - 21:28

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Själv kör man en finlyssningskväll och försöker tweaka in basarna... Redigt svårt med dubbla steg, tur man mäter med riktiga grejor ikv :)

Redigerat av hampe90, 23 June 2011 - 21:28.

Postad 23 June 2011 - 21:28

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Ja det ligger väl inte alltför långt borta hoppas jag :)

Postad 23 June 2011 - 21:55

Unregistered1470cd9f
  • Unregistered1470cd9f
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0
Nja så tjock är jag inte :)

Själv sitter jag och funderar hur jag ska lägga upp bas planerna, Någon som vet om det finns någon manick som gör att man kan ha 2st 10tums basar som tar basen från 80hz upp till 120hz och 2st 12 tums basar som tar 80 och neråt någon typ av signal delare snäppet värre än vad man har i receivern.

Postad 23 June 2011 - 21:55

Unregistered95265801
  • Unregistered95265801
  • Forumräv

• 930 inlägg
  • 0

Ja det ligger väl inte alltför långt borta hoppas jag :)

Gött! Den som väntar på något gott väntar ALLTID förlänge :D

Postad 23 June 2011 - 22:34

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
Tänkte jag skulle posta en lite halvsuddig bild på hur det ser ut här nu efter man har möblerat om lite. Så nu är där lite plats för basmoduler :)

Postad bild

Postad 23 June 2011 - 22:53

Unregistered95265801
  • Unregistered95265801
  • Forumräv

• 930 inlägg
  • 0
Ja där går det nog få till en mindre tromb och du hivar in ett par subbar :)

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.