Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation 3- Problem

1710 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 November 2009 - 16:05

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Men om du kommer ihåg användarnamn å lösen så återskapas ju den vid inloggning.

Postad 25 November 2009 - 21:45

Calle B
  • Calle B
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Niccoz- Han är 9 år.

Noseone- Ok förklara. Om jag stänger ps3 och startar om, blir det ny inloggning då?

Calle B

Postad 26 November 2009 - 09:38

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Skapa en "ny" användare. Ungefär som att hotmail kommer ihåg din inkorg när du loggar in på ett internetcafe.
Ok, du får inte med nätverksinställningar etc. men om du skrivit i kredituppgifter i PSN-storen etc så kommer det fram.

Postad 26 November 2009 - 16:41

Plowk
  • Plowk
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Min 120gb slim är ca en månad gammal. Har ägt en "phat" sedan 1,5år tillbaka också.
Men både idag och igår har det hänt en skum grejj med slimmen.
Jag trycker på PS kanppen för att sätta igång slimmen, den startar men kontrollen fortsätter att blinka så att den inte hittar konsollen. Jag kopplar in usb kabeln och då stannar blinkningarna och jag får upp att den är inkopplad som kontroll 1. Varpå jag drar ur USB sladden fortsätter kontrollen att blinka och hittar inte konsollen.

Att tilläga: Jag sitter 1,5m ifrån tvn när jag spelar och utför detta. Jag använder inte dessa två kontroller till Phat utan den har en egen dosa. Inkopplade grejjer i usb är tangentbord och usb kabel, men de har fugnerat innan med dem två i.
Detta löser jag genom att spela med usb kabeln eller stänga av och starta ps3an tills den hittar kontrollerna. Bör jag ringa affären jag köpte den i eller är det ett kännt problem?

Jag tryckte in "reset" knappen på baksidan av kontrollen. Fick samma problem förra veckan men nu har den funkat felfritt några dagar.

Postad 03 December 2009 - 13:55

PackSwede
  • PackSwede
  • Lärjunge

• 294 inlägg
  • 0
Nu har jag fått besked att en ersättingsenhet är skickad från OnOffs lager klockan 12:53 idag, med lite tur kommer den imorgon annars dyker den väl upp på Måndag. Helt otroligt att det ska ta så lång tid att få den utbytt, OnOffs rutiner i kombination med NF:s hantering får något som borde ta en vecka att ta det fyrdubbla !

En annan sak är att den första jag pratade med ljög mig rätt i ansiktet och sa att det inte fanns några inne på affären, enligt deras egen hemsida så har samtliga butiker PS3Slim120GB i lager...

Postad 03 December 2009 - 16:23

Unregistered96c62822
  • Unregistered96c62822
  • Lärjunge

• 264 inlägg
  • 0
.

Redigerat av Unregistered96c62822, 03 December 2009 - 16:57.

Postad 07 December 2009 - 20:46

ABSiNSANE
  • ABSiNSANE
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0

Min 120gb slim är ca en månad gammal. Har ägt en "phat" sedan 1,5år tillbaka också.
Men både idag och igår har det hänt en skum grejj med slimmen.
Jag trycker på PS kanppen för att sätta igång slimmen, den startar men kontrollen fortsätter att blinka så att den inte hittar konsollen. Jag kopplar in usb kabeln och då stannar blinkningarna och jag får upp att den är inkopplad som kontroll 1. Varpå jag drar ur USB sladden fortsätter kontrollen att blinka och hittar inte konsollen.

Att tilläga: Jag sitter 1,5m ifrån tvn när jag spelar och utför detta. Jag använder inte dessa två kontroller till Phat utan den har en egen dosa. Inkopplade grejjer i usb är tangentbord och usb kabel, men de har fugnerat innan med dem två i.
Detta löser jag genom att spela med usb kabeln eller stänga av och starta ps3an tills den hittar kontrollerna. Bör jag ringa affären jag köpte den i eller är det ett kännt problem?

Detta är ett känt fel, lösning kommer inom kort - se informationen efter min felbeskrivning som jag skickade till Nordisk Film:

Hej,

Jag har en PS3 Slim 120GB som jag köpte på releasedagen.

Handkontrollen och Blu-ray fjärren tappar kontakten med PS3. Oftast kan jag starta upp min PS3 med nån av dem men sen kan man inte navigera i gränssnittet eller stänga av enheten. Handkontrollens alla lampor på framsidan blinkar – kopplar jag in den via USB fungerar den – tills jag drar ur sladden – då blir det samma problem.

Detta har jag testat:
• Byta batteri i fjärrkontroll
• Testat med en annan fjärrkontroll
• ”Parat ihop” fjärrkontrollen på nytt med min PS3
• Laddat upp handkontrollen fastän gränssnittet visar att den är fulladdad
• Utfört en reset på handkontrollen

Jag har senaste firmware på min PS3, 3.10, och jag upplever att problemet kom efter den installerades.

Svar från Nordisk Film:

Hej,

Inom 72 timmar kommer en uppdatering att lanseras så att detta sync problem försvinner.
Du måste gå till Inställningar  System uppdatering för att få tag i denna uppdatering då den inte är obligatorisk.

Med vänliga hälsningar/Best Regards

Christian

Playstation Hotline
Nordisk Film

Postad 11 December 2009 - 00:00

mpnox
  • mpnox
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Jag hade problemet med handkontrollen som förlorade kontakten med PS3:an efter man hade laddat den.
Verkar löst sig efter senaste uppdateringen :)

Postad 13 December 2009 - 00:06

Unregistered4e6af80a
  • Unregistered4e6af80a
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0
Akut problem, ps3 (40gig) bara dog när jag spelade. går ej att starta, bara blinkar lite och sen dör igen.. Vad gör man, sökt lite i tråden men hittar inga svar..

Postad 13 December 2009 - 14:13

stifflerman
  • stifflerman
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0

Akut problem, ps3 (40gig) bara dog när jag spelade. går ej att starta, bara blinkar lite och sen dör igen.. Vad gör man, sökt lite i tråden men hittar inga svar..

Du har antagligen fått YLOD (Yellow Light Of Death), bara at lämna in (reklamera) där du köpte den och vänta ca 4 veckor för att få tillbaka den fixad eller få en "refurbished"

Postad 14 December 2009 - 21:28

Unregistered4e6af80a
  • Unregistered4e6af80a
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0

Du har antagligen fått YLOD (Yellow Light Of Death), bara at lämna in (reklamera) där du köpte den och vänta ca 4 veckor för att få tillbaka den fixad eller få en "refurbished"

ok, tack, dock har jag ingen garanti kvar, spelet är köpt 0803... är det någon mening att lämna in det för YLOD?
Eller är det billigare att köpa nytt? Någon som vet vad det är som är trasigt?

Postad 14 December 2009 - 21:47

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0

ok, tack, dock har jag ingen garanti kvar, spelet är köpt 0803... är det någon mening att lämna in det för YLOD?
Eller är det billigare att köpa nytt? Någon som vet vad det är som är trasigt?

Ett tips kan ju vara att använda sökfunktionen i tråden eller GOOGLE..... då skulle du snabbt upptäcka att det skrivits ca 100 gånger här i PS3-forumet att man har 3 års reklamationsrätt på konsumentprodukter.
Så vänd dig till din konsumentvägledare i din kommun om du känner dig osäker på hur du skall utföra reklamationen.

Postad 17 December 2009 - 16:12

Klejsan
  • Klejsan
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Jahapp då fick man problem redan efter ett par månader..

Skulle spela lite häromdan men när jag sätter igång konsolen så får jag ingen bild på tv:n, ljudet funkar om jag sätter i en cd så funkar allt som det ska men utan bild. (skickar via optiskt till DacMagic)

Har provat olika HDMI kablar och båda portarna på tv:n och tv:n's HDMI funkar som de ska...

Har provat att hålla in power knappen i 5 sek men utan resultat.

Någon som har nån lösning eller är det RMA som gäller?

Postad 18 December 2009 - 01:05

Unregistered4e6af80a
  • Unregistered4e6af80a
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0
Någon som vet hur man gör om man vill lägga tanka ner map pack som man redan har tankat ner på den inloggningen?
Har skaffat ett ps3 till och när jag ska tanka ner så finns inte iconen download, den bara visar att jag redan tankat ner den på den inloggningen....

Postad 18 December 2009 - 21:32

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Någon som vet hur man gör om man vill lägga tanka ner map pack som man redan har tankat ner på den inloggningen?
Har skaffat ett ps3 till och när jag ska tanka ner så finns inte iconen download, den bara visar att jag redan tankat ner den på den inloggningen....

Nu har jag inte min PS3 hemma så jag kan se exakt hur det går till, men om jag minns rätt så går du in på Playstation Store och uppe i högra hörnet så kan du välja "Previous downloads" (eller något sådant), vilket ger dig en lista över allt du laddat ner med det konto du är inloggad på. I den listan kan du sedan välja vad du vill ladda ner igen.

Redigerat av VincentVegaSWE, 18 December 2009 - 21:32.

Postad 21 December 2009 - 21:17

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Hände nåt riktigt märkligt idag. Skulle testa en BD film, när jag va klar tryckte jag ut skivan men den kom aldig ut! Motorn hördes men inget hände. Testade med några omstarter, men fortfarande samma sak. Knackade lite på toppen av PS3an samtidigt som jag tryckte på eject o då kom skivan ut! Nu fungerar det som vanligt igen. Nån som har stött på detta? Jag har en 120gb Slim.

Postad 23 December 2009 - 11:07

Bang o Olufsen
  • Bang o Olufsen
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Fläktljud, ibland låsningar men annars så är den bäst =)

Postad 23 December 2009 - 20:13

effrafax
  • effrafax
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Försöker koppla in mitt PS3 , men får det inte att funka som jag vill.
PS är kopplad med hdmi till förstärkare, Yamaha 465, och sedan vidare med hdmi till Tv. Borde det inte funka att koppla så här?
Om jag kopplar PS till Tv direkt(hdmi) så funkar det , men vill ju ha ljudet ut ur stereon.

/Andreas

Postad 25 December 2009 - 18:52

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

Om jag kopplar PS till Tv direkt(hdmi) så funkar det , men vill ju ha ljudet ut ur stereon.

Optisk kabel mellan PS3 och förstärkaren?

Postad 26 December 2009 - 08:14

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

PS är kopplad med hdmi till förstärkare, Yamaha 465, och sedan vidare med hdmi till Tv. Borde det inte funka att koppla så här?

/Andreas

Jo, det ska väl fungera. Är det kanske någon inställning i förstärkaren som ställer till det.

Optisk kabel mellan PS3 och förstärkaren?

HDMI är ju att föredra..

Postad 26 December 2009 - 12:59

pellepulare
  • pellepulare
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0
Jag har precis spelat i ungefär en timme, och helt plötsligt dog ps3'an och den röda lampan började blinka länge, ja ändå till jag tryckte på knappen. Sen svarade den inte när jag försökte trycka igång den på dosan men när jag trycker på knappen på själva playstationet försöker den starta men just innan menyn kommer upp slår den av sig. Är den för varm eller kan det vara något annat fel?. Har någon annan upplevt detta fenomen?

/Pelle

Postad 26 December 2009 - 20:26

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

Jo, det ska väl fungera. Är det kanske någon inställning i förstärkaren som ställer till det.

HDMI är ju att föredra..

Varför det? Digitalt som digitalt.

Postad 27 December 2009 - 17:56

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Varför det? Digitalt som digitalt.

Nej, inte riktigt. Dolby Digital True HD och de andra "nya" ljudformaten är svåra att få ut genom en liten optisk kabel.

Postad 27 December 2009 - 22:41

effrafax
  • effrafax
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

/Andreas

Uppdatering av mitt problem.
Just märkt att det inte funkar till fullo med ps3 till tv heller. Fungerar om jag spelar, men om jag avslutar spel och vil gå ut i ps3 menyn så tappar jag bilden...

Fortfarande varken bild eller ljud med hdmi via recievern. Nån som har nåt tips på nån inställning t ex i reciever som kanske krånglar.

/Andreas

Postad 06 January 2010 - 18:31

Unregistered47dd50e5
  • Unregistered47dd50e5
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Fick nyligen en Samsung spinpoint hm160hc 8M 5400rpm 2.5 " från brorsan(tidigare använt den i en mediaserver)
Hur som helst, tänkte byta min krökfulla 40 giggare i PS3:an mot den men insåg efter lite slit att taggarna där hdd ska sättas in är olika.

Lite närmare bilder på hårddisken : http://www.goharddri...ctCode=G02-0031
Är det fel hdd för PS3:an?

Postad 06 January 2010 - 19:37

tompaaaan
  • tompaaaan
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Uppdatering av mitt problem.
Just märkt att det inte funkar till fullo med ps3 till tv heller. Fungerar om jag spelar, men om jag avslutar spel och vil gå ut i ps3 menyn så tappar jag bilden...

Fortfarande varken bild eller ljud med hdmi via recievern. Nån som har nåt tips på nån inställning t ex i reciever som kanske krånglar.

/Andreas

Har inte läst från början, men får du inget ljud i förstärkaren när du kopplar ps3 med hdmi?
tar din förstärkare upp hdmi-ljud eller skickar den bara vidare?
Kan hända att du får koppla ihop tvn med förstärkaren med en optisk pga att förstärkaren bara skickar vidare ljudet som sagt.

vad gäller bilden, vad har du för tv? funkar det med scart_?
/tompan

Redigerat av tompaaaan, 06 January 2010 - 19:41.

Postad 07 January 2010 - 10:49

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0

Fick nyligen en Samsung spinpoint hm160hc 8M 5400rpm 2.5 " från brorsan(tidigare använt den i en mediaserver)
Hur som helst, tänkte byta min krökfulla 40 giggare i PS3:an mot den men insåg efter lite slit att taggarna där hdd ska sättas in är olika.

Lite närmare bilder på hårddisken : http://www.goharddri...ctCode=G02-0031
Är det fel hdd för PS3:an?

Denna tråd är nog för dig...

https://www.minhembi...l=byta hårddisk

Postad 07 January 2010 - 12:25

Unregistered47dd50e5
  • Unregistered47dd50e5
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Denna tråd är nog för dig...

https://www.minhembi...l=byta hårddisk

Testar, tack :blink:

Postad 08 January 2010 - 17:50

effrafax
  • effrafax
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Har inte läst från början, men får du inget ljud i förstärkaren när du kopplar ps3 med hdmi?
tar din förstärkare upp hdmi-ljud eller skickar den bara vidare?
Kan hända att du får koppla ihop tvn med förstärkaren med en optisk pga att förstärkaren bara skickar vidare ljudet som sagt.

vad gäller bilden, vad har du för tv? funkar det med scart_?
/tompan

Har nu fått allt att fungera, var en inställning i reciever. Sen så var det fel inställning i PS3, skickade ut 1080p som jmin tv inte kunde ta emot(bara Hd ready). Provkörde PS3:an med min dataskärm(full HD) när jag fick den och glömde ändra inställningarna sen ;)

Andreas

Postad 09 January 2010 - 09:06

tompaaaan
  • tompaaaan
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Har nu fått allt att fungera, var en inställning i reciever. Sen så var det fel inställning i PS3, skickade ut 1080p som jmin tv inte kunde ta emot(bara Hd ready). Provkörde PS3:an med min dataskärm(full HD) när jag fick den och glömde ändra inställningarna sen :)

Andreas

haha skönt att det var så ältt fixat :)

Postad 09 January 2010 - 18:56

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

• 1524 inlägg
  • 0
Jag har itne ägt min ps3 wäskilt länge, men jag tycker jag har problem med handkontrollen. jag brukar starta konsollen med handkontrollen, men många gånger så "hittar" den inte handkontrollen. Om det beror på imeout eller nåt vet jag inte. Jag måste stänga av konsollen och starta om den för att det ska fungera. finns det nåt sätt att få konsollen att hitta handkontrollen när handkontrollen blinkar med alla fyra lampor? är detta normalt, eller är min handkontroll defekt, eller kan jag ha nån störningskälla?

Postad 09 January 2010 - 18:58

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0

Jag har itne ägt min ps3 wäskilt länge, men jag tycker jag har problem med handkontrollen. jag brukar starta konsollen med handkontrollen, men många gånger så "hittar" den inte handkontrollen. Om det beror på imeout eller nåt vet jag inte. Jag måste stänga av konsollen och starta om den för att det ska fungera. finns det nåt sätt att få konsollen att hitta handkontrollen när handkontrollen blinkar med alla fyra lampor? är detta normalt, eller är min handkontroll defekt, eller kan jag ha nån störningskälla?

exakt dettt har börjat händaför mig helt ofta nu :/

Postad 09 January 2010 - 19:03

Meller
  • Meller
  • Lärjunge

• 417 inlägg
  • 0

Har du uppdaterat till senaste system 3.15, det skall vara med en fix antingen i 3.10 eller 3.15 för handkontrollerna. Testa det.

Postad 09 January 2010 - 19:14

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0
Hänt en gång för mig endast och det var när jag hade MW2 på paus i flera timmar, var tvungen att spela klart med sladden i sen.

Postad 10 January 2010 - 15:49

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0

Har du någon Buzz eller Guitarhero dongle i?

Postad 10 January 2010 - 17:12

Unregistered87685bf8
  • Unregistered87685bf8
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
Jag har fått problem med en av mina handkontroller, det är en Six Axxis och den har liksom hakat upp sig så båda lampa 1 och 2 lyser och sen händer ingenting. Går det liksom nollställa den på något sätt eller vad kan man göra?

Postad 10 January 2010 - 18:31

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

• 1524 inlägg
  • 0

Har du någon Buzz eller Guitarhero dongle i?

Ja jag har en Guitar hero dongel, men den är inte inkopplad. varför då?

Postad 11 January 2010 - 08:19

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Om den är inkopplad så har det varit folk som haft problem.

Postad 11 January 2010 - 12:03

Unregistered71ff3b8c
  • Unregistered71ff3b8c
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Hände nåt riktigt märkligt idag. Skulle testa en BD film, när jag va klar tryckte jag ut skivan men den kom aldig ut! Motorn hördes men inget hände. Testade med några omstarter, men fortfarande samma sak. Knackade lite på toppen av PS3an samtidigt som jag tryckte på eject o då kom skivan ut! Nu fungerar det som vanligt igen. Nån som har stött på detta? Jag har en 120gb Slim.

Sådär får jag också. Ibland matas inte skivan ut. Men några lätta knack på ovansidan av konsolen (120GB slim) så matas den ut sedan. Funderar på om det är värt att felanmäla och kanske byta konsolen för?

Postad 11 January 2010 - 23:40

urume
  • urume
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0

Sådär får jag också. Ibland matas inte skivan ut. Men några lätta knack på ovansidan av konsolen (120GB slim) så matas den ut sedan. Funderar på om det är värt att felanmäla och kanske byta konsolen för?

Haha, de låter ju helknäppt..
Men jag hade definitivt sagt till om det problemet! Innan ni får större problem så man måste slå med hammaren istället. ;)
Problem försvinner väldigt sällan av sig själva, dom blir istället värre! så var skeptisk.

Postad 19 January 2010 - 15:36

Unregistered8c7c8fc3
  • Unregistered8c7c8fc3
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Har problem med ljudet från min ps3. Har kopplat optiskt till min förstärkare men jag får bara ut stereoljud. Ljudinställningarna på ps3:an är satta på optiskt och 5.1 är valt. Det lustiga är att förstärkaren indikerar att det är 5.1 men jag får ändå bara ut stereo. Någon som har nån aning om vad det beror på?

Postad 19 January 2010 - 15:50

Unregistered8c7c8fc3
  • Unregistered8c7c8fc3
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Precis när jag frågat insåg jag en sak jag inte kollat upp. Jag hade råkat ställa in förstärkaren på att skicka ut i stereo då jag använde den optiska ingången till digitalboxen tidigare. Lurades av att displayen visade 5.1. Nåja fort var det löst och ingen behövde hjälpa till den här gången

Nu kanske jag slipper bli knivad i ryggen så många gånger i mw 2 :huh:

Postad 22 January 2010 - 08:46

Anti Turmoil
  • Anti Turmoil
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
har precis köpt en ny tv, en samsung 46 UE7070, hade tidigare en sony V2000. Båda dessa apparater var/är anslutna till förstärkaren, en Marantz SR5002. Jag får digitalboxen att fungera via förstärkaren men nu kan jag inte få kontakten till PS3an att fungera, samma kanal som tidigare i förstärkaren men det blir bara svart bild. Jag har kopplat in PS3an direkt till tv och då får jag både bild och ljud men jag vill såklart att ljudet ska gå igenom Maranzen och inte via ljudet i tvn som är sådär bra...

Den som skiljer det som står i displayen när jag kopplar in de olika kanalerna för digitalboxen och PS3an är att det står Digital när det är digitalboxen som startas upp och Analog när ps3an ställs in. Jag hade som sagt inga problem med den förra TVn, som iofs endast var HD ready och denna nya tv är då HD så det förslår.

Jag vill helst inte anvädna digital out ljudet från TVn till förstärkaren, eftersom jag antar att förstärkaren är en hel del bättre på att ta hand om ljudet från ps3an än TVn är att skicka vidare till förstärkaren.

Någon som har ett förslag på vad man kan göra!

Postad 22 January 2010 - 09:22

edtjope
  • edtjope
  • Forumräv

• 772 inlägg
  • 0

Jag har kopplat in PS3an direkt till tv och då får jag både bild och ljud

Varför kör du inte HDMI från PS3 till Marantzen och sen vidare till TV'n?

Postad 22 January 2010 - 09:35

Anti Turmoil
  • Anti Turmoil
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0

Varför kör du inte HDMI från PS3 till Marantzen och sen vidare till TV'n?

När jag kopplar PS3an via förstärkaren får jag varken bild eller ljud, mycket konstigt då det fungerade med den andra tvn och jag har inte ändrat något i förstärkaren. När jag kopplar Ps3an direkt in i TVn så fungerar allt, dvs jag gjorde detta för att kolla så det inte blivit något fel på maskinerna.

Postad 22 January 2010 - 10:29

edtjope
  • edtjope
  • Forumräv

• 772 inlägg
  • 0
Märkligt, säker på att du har kopplat rätt? Har du provat att nollställa PS3'an?

Postad 22 January 2010 - 14:38

Anti Turmoil
  • Anti Turmoil
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0

Märkligt, säker på att du har kopplat rätt? Har du provat att nollställa PS3'an?

japp det är rätt kopplat, det som gör mig lite nervös är att det står HDMI v 1.1 på förstärkaren och jag har för mig att samsungen kan kanske krocka lite med förstärkaren och PS3an om det finns en HDMI förstärkare med enbart ver. 1.1 kan detta vara felet?

Postad 25 January 2010 - 21:38

nborve
  • nborve
  • Forumräv

• 964 inlägg
  • 0
Hej alla.

Läste i någon tråd någonstans på forumet om olika tillverkningsländer och olika kvalisort.
Det var ett tag sedan och jag minns inte riktigt men är nu själv inne på att köpa en PS3 slim så jag tänkte fråga om någon minns.

Fanns det två olika serier med olika kvalisort och vet någon vilken serie som var bra isåfall?
Kan man läsa vilken serie det är på kartongen? Tänkte kika på mediamarkt.

MVH nborve

Postad 27 January 2010 - 22:55

Audio One
  • Audio One
  • Forumräv

• 832 inlägg
  • 0

Hej alla.

Läste i någon tråd någonstans på forumet om olika tillverkningsländer och olika kvalisort.
Det var ett tag sedan och jag minns inte riktigt men är nu själv inne på att köpa en PS3 slim så jag tänkte fråga om någon minns.

Fanns det två olika serier med olika kvalisort och vet någon vilken serie som var bra isåfall?
Kan man läsa vilken serie det är på kartongen? Tänkte kika på mediamarkt.

MVH nborve

Sorry men det finns nog inga PS3 med kvalite? Undrar var min eller mina var i för tillvekningsland? Vill Sony ha PS3 med olika probem??
I ena landet tillverkar de i så fall PS3:or med fläktproblem (Från det landet kommer mina 2)

Postad 31 January 2010 - 21:07

chrilleo
  • chrilleo
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
hej, jag får inte igång tv4 play.
är det nån annan som får igång det?

Tips på andra play sidor som funkar ??

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.