Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Guitar Hero II / III

1622 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om GH2? 5 är bäst (192 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om GH2? 5 är bäst

1. 1 (3 röster [1.56%])

Procent av omröstning: 1.56%

2. 2 (2 röster [1.04%])

Procent av omröstning: 1.04%

3. 3 (11 röster [5.73%])

Procent av omröstning: 5.73%

4. 4 (54 röster [28.12%])

Procent av omröstning: 28.12%

5. 5 (122 röster [63.54%])

Procent av omröstning: 63.54%

Rösta Gäster kan inte rösta
Guitar Hero II (inkl. Gitarr) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.296296 (26) Inga priser
Guitar Hero II (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.416666 (11) Inga priser
Guitar Hero III: Legends of Rock (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 9.357142 (13) Inga priser
Guitar Hero III: Legends of Rock (inkl. Gitarr) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8.863636 (21) Inga priser
Guitar Hero III: Legends of Rock (inkl. 2 st Gitarrer) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8.6 (4) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 17 December 2007 - 13:32

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0
Det finns en bugg i min gitarr, som är jävligt irriterande. Detta händer både i Guitar Hero II och III. Grejen är att när du håller ackordet gul-röd, och slår på strumbaren, så ser man den gröna knappen blinka till på TV:n precis när man slår (dvs så det blir ett trippelackord, grön-gul-röd), vilket gör att ALLA gul-röda ackord i båda spelen är OMÖJLIGA att ta med GH3-gitarren. Vad ska jag göra? Det är inget fel på kontakterna mellan kroppen och halsen, att trycka ner halsen hårdare mot kroppen gäller inte. Detta händer varje gång. Ett slags hårdvarufel. Saken är att jag köpte spelet via internet, från Webhallen.

edit: Den nya gitarren är mer svårspelad ja, den känns inte lika exakt som GH2-gitarren. Knapparna är trögare och kräver er kraft att trycka in, bl.a.

Redigerat av fackamato, 17 December 2007 - 13:32.

Postad 17 December 2007 - 13:52

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

• 1680 inlägg
  • 0

Det finns en bugg i min gitarr, som är jävligt irriterande. Detta händer både i Guitar Hero II och III. Grejen är att när du håller ackordet gul-röd, och slår på strumbaren, så ser man den gröna knappen blinka till på TV:n precis när man slår (dvs så det blir ett trippelackord, grön-gul-röd), vilket gör att ALLA gul-röda ackord i båda spelen är OMÖJLIGA att ta med GH3-gitarren. Vad ska jag göra? Det är inget fel på kontakterna mellan kroppen och halsen, att trycka ner halsen hårdare mot kroppen gäller inte. Detta händer varje gång. Ett slags hårdvarufel. Saken är att jag köpte spelet via internet, från Webhallen.

Detta problem har jag läst att en hel del har på det stora WWW internätet. Activision eller RedOctane har inte gått ut med nåt officiellt. Vissa har löst det med att rengöra kontaktytorna mellan gitarrkroppen och halsen med isopropylalkohol eller nåt liknande. Prova med det. Isopropylalkohol kan man köpa på Apoteket och smakar vedervärdigt till sillen.

-lk

Postad 17 December 2007 - 13:54

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0
Hur är det med "osynk" mellan ljud och "ackoranvisningarna" på skärmen? Läst en del om det, men otydligt om det bara gäller online eller även lokalt?

Redigerat av Unregistered40880, 17 December 2007 - 13:55.

Postad 17 December 2007 - 14:04

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

• 1680 inlägg
  • 0

JAg upplever den nya guran mer svårspelad även om den är snyggare och känns mer "riktig". Tycker även att jag haft en del problem, inte exakt det du har lillkille men ändå, med den gamla guran känns det som man har sig själv att skylla på medans ibland undrar jag vad som hänt med den nya.

Exakt den känslan jag får. Nu är jag kanske lite färgad av problemet med noten som bryts av när man tiltar gitarren men överlag är det så att jag skyller på Les Paul för varje felspelad not. Xplorer'n känns betydligt tajtare.

-lk

Postad 17 December 2007 - 14:09

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

men överlag är det så att jag skyller på Les Paul för varje felspelad not.

HAN kan väl knappast rå för det? :blush:

Postad 17 December 2007 - 14:43

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Lite synd är det allt, i alla fall jag trodde den nya Les paulen skulle vara bättre på allt :blush: .
Man glider inte lika lätt över knapparna är väl ett annat minus som jag kom på nu.

Igår när jag spelade med LEs paulen så la den av mitt i långa noter utan att jag släppte noten eller kom åt strumbaren. Liknande problem som du lillkille förutom starpowern då.

Redigerat av genstruktur, 17 December 2007 - 14:45.

Postad 17 December 2007 - 15:25

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Vilken låt är ansedd som svårast ?
Läst att många tycker raining blood är jobbig som faan

Postad 17 December 2007 - 15:26

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

• 1680 inlägg
  • 0

HAN kan väl knappast rå för det? :blush:

Öhhh ... vadå?`Insinuerar du att det var något förhastat av mig att skicka brev med urklippta tidningsbokstäver och voodoodockor till honom?

-lk

Postad 17 December 2007 - 15:33

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

HAN kan väl knappast rå för det? :D

Öhhh ... vadå?`Insinuerar du att det var något förhastat av mig att skicka brev med urklippta tidningsbokstäver och voodoodockor till honom?

-lk

Liiite kanske :blush:

Hur är det med osynket man hört talas om? Är det endast online eller offline med? Känns som en sådan grej jag skulle störa mig grymt på. Förutom att själva spelkontrollen verkar vara måndagsexemplar med fågelsjukan hos de flesta som köpt :)

Postad 17 December 2007 - 16:21

Unregistered0f60ed21
  • Unregistered0f60ed21
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Om jag köper guitar hero 3 till pc, funkar den medföljande gitarren problemfritt i Frets On Fire?

Mycket tacksam för svar :blush:

Postad 17 December 2007 - 16:45

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Tyckte jag också, men sen satte jag den. Nu är det Metallica - One som är omöjlig. Fast solo är det som jag dör på hela tiden, håller under 2 sekunder med starpower, typ.

Om jag köper guitar hero 3 till pc, funkar den medföljande gitarren problemfritt i Frets On Fire?

Mycket tacksam för svar :blush:

Japp.

Redigerat av fackamato, 17 December 2007 - 18:13.

Postad 17 December 2007 - 17:43

Unregistered0f60ed21
  • Unregistered0f60ed21
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
tack för ditt svar. Får jag den vita eller den svarta xbox360 gitarren om jag beställer pc-versionen.

Postad 17 December 2007 - 18:08

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Nu är det Metallica - Raining blood som är omöjlig. Fast solo är det som jag dör på hela tiden, håller under 2 sekunder med starpower, typ.

Du menar inte Metallica, va?

Postad 17 December 2007 - 18:13

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Nu är det Metallica - Raining blood som är omöjlig. Fast solo är det som jag dör på hela tiden, håller under 2 sekunder med starpower, typ.

Du menar inte Metallica, va?

Jo, fast jag menar Metallica - One. :blush:

Fast solo A där... heh

Postad 17 December 2007 - 23:24

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Hej, köpte GH3 igår med gitarr. Har sen tidigare 2:an med Xplorer:n.

Har nu lite problem med Les Paul:en. Skall jag köra igång star power genom att tilta gitarren uppåt, samtidigt som jag är mitt i en lång not så avbryts den långa noten. Händer i 95% av fallen. Kikat runt på nätet och inte hittat någon som har exakt samma problem och undrar nu om någon har nått tips. Är den helt fubar eller kan jag göra nåt åt det eller är det möjligen så att den måste spelas in lite ?

Blev så sur att jag bytte till min gamla Xplorer för jag var så sugen på att komma ig¨ång med spelet, orkade inte pilla för mycket. Kändes som jag kunde spela betydligt tajtare med Xplorern än Les Paul:en; men det kanske bara är en inspelnings-/vanesak ?

-lk

Jag tror jag upplevt det när jag aktiverar SP med "back" istället för att tilta, men det jag kör nästan alltid med tilt så det kan va så att jag råkar släppa fretknappen när jag trycker back eller nåt :D
Det verkar ju helt klart vara fel på guran i allafall...kräv en ny.

edit: Den nya gitarren är mer svårspelad ja, den känns inte lika exakt som GH2-gitarren. Knapparna är trögare och kräver er kraft att trycka in, bl.a.

Klart du ska lämna tillbaka gitarren och kräva en ny, är flera som har samma fel har jag också hört och det är bara att lämna tillbaka tills man får en gura som funkar.

Hur är det med "osynk" mellan ljud och "ackoranvisningarna" på skärmen? Läst en del om det, men otydligt om det bara gäller online eller även lokalt?

Kalibrerar man ordentligt i spelet så tycker jag det är synk, är väl en låt jag tycker inte riktigt det stämmer men absolut inte överlag.

Raining Blood är svårt under Mosh-partiet, med toksnabba pulloffs ett tag, klarar man sig förbi det är den inte så svår. Through the fire and flames räknas väl som svårast då främst under introt som man i princip måste lära sig tappa för att få FC på, finns väl några som klarar det med en hand.
http://www.youtube.c...h?v=KUzNcheoY6U
Sen är Devil went down to georgia riktigt apsvår också då det är hysteriska solon i mitten som aldrig verkar sluta, går lixom inte att ta sig över dom med lite starpower heller.

Postad 18 December 2007 - 10:31

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0
Fick snabbt svar av webhallen, de skicka fraktsedel :D

Få se hur det slutar.

Postad 18 December 2007 - 13:58

eriklarsson
  • eriklarsson
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

Ligger också i eran klass, klarat ett par låtar på hard med nöd och näppe. Började aldrig slidea utan körde med alla fyra fingrar genom hela medium, ett ###### jobb att försöka pricka rätt nu när man måste flytta :D

Nån måste ju bjussa på tekniktips, känner sig som en amatör ;)

Precis såhär blev det för mig med, körde hela karriärläget på Medium och gav mig fan på att använda långfinger för gul och lillfinger för blå, så det är hardwired nu.... :lol:

Att behöva slajda sen gör det helt förvirrande, men det kommer sakta men säkert :P

Hur gör ni andra? Har ni två "lägen" för handen, dvs:
Pek: Grön
Ring: Röd
Lång: Gul
Lill: Blå

och läge 2:
Pek: Röd
Ring: Gul
Lång: Blå
Lill: Orange

Eller freestylar ni hejvilt emellan vilket finger för vilken knapp!?

Postad 18 December 2007 - 14:06

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Ligger också i eran klass, klarat ett par låtar på hard med nöd och näppe. Började aldrig slidea utan körde med alla fyra fingrar genom hela medium, ett ###### jobb att försöka pricka rätt nu när man måste flytta :D

Nån måste ju bjussa på tekniktips, känner sig som en amatör ;)

Precis såhär blev det för mig med, körde hela karriärläget på Medium och gav mig fan på att använda långfinger för gul och lillfinger för blå, så det är hardwired nu.... :lol:

Att behöva slajda sen gör det helt förvirrande, men det kommer sakta men säkert :P

och läge 2:

Två lägen, precis som du beskriver. Men ibland har jag märkt själv att jag freestyle:ar, och att det går bra, men oftast när man kommer på sig själv med nåt så tappar man koncentrationen och fail:ar :P

Postad 18 December 2007 - 20:43

Zizou
  • Zizou
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0
tänkte köpa GH 3 och är lite intresserad av GH 2 också.

finns det någon möjlighet att bara köpa GH 2 utan gitarr?

Postad 18 December 2007 - 21:18

erithiof
  • erithiof
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

tack för ditt svar. Får jag den vita eller den svarta xbox360 gitarren om jag beställer pc-versionen.

du får explorern, alltså den som är till 2:an

Postad 19 December 2007 - 11:58

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Ligger också i eran klass, klarat ett par låtar på hard med nöd och näppe. Började aldrig slidea utan körde med alla fyra fingrar genom hela medium, ett ###### jobb att försöka pricka rätt nu när man måste flytta :P

Nån måste ju bjussa på tekniktips, känner sig som en amatör :)

Precis såhär blev det för mig med, körde hela karriärläget på Medium och gav mig fan på att använda långfinger för gul och lillfinger för blå, så det är hardwired nu.... :P

Att behöva slajda sen gör det helt förvirrande, men det kommer sakta men säkert :rolleyes:

och läge 2:

Jag kör som standard pekfingret på röd och flyttar bara till grön när den behövs. Ibland flyttar man även upp pekfingret mot gul om det är snabba solon högt upp.

Postad 19 December 2007 - 12:21

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

Är det bara jag som har långfingret före ringfingret? :P
Man bryter väl fingrarna om man har ring på röd och lång på gul :P
Skulle vilja se era händer :rolleyes:

Spoiler

Postad 19 December 2007 - 15:43

eriklarsson
  • eriklarsson
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

Är det bara jag som har långfingret före ringfingret? :P
Man bryter väl fingrarna om man har ring på röd och lång på gul :P
Skulle vilja se era händer :rolleyes:

Spoiler

Ääääh man måste ju lira med lite stil, dessutom blir det för lätt om man mappar fingrarna 1:1 mot knapparna :rolleyes:

Postad 19 December 2007 - 17:41

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0

Ni som har spelat både GH2 och GH3, vad skulle ni säga är den största skillnaden? Märker man av bytet av utvecklare mycket? Bättre eller sämre?

Personligen tycker jag GH2 var bättre, låtarna känns inte lika igenomtänkta i 3:an som de vari 2:an. GH3 är klart ett bra spel, det är ingen talan om saken, men i mitt tycke är 2:an bäst.

Håller med. "Roligare" låtar att spela i 2an, och mycket bättre ljud. Fast online-delen i 3an är iofs en höjdare, så det kanske går på ett ut till slut

Postad 20 December 2007 - 08:32

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

• 657 inlägg
  • 0
O jag tycker precis tvärtom :P Tycker låtarna är ett par snäpp bättre i 3:an än i 2:an. Tycker därför att 3:an är roligare att spela. Så hänger väldigt mycket på låtarna vilket folk föredrar skulle jag tro. Sen känns det som 3:an är snäppet svårare vilket jag tycker är bra. Har satt 5 stjärnor på nästan alla låtar på medium nu vilket har varit en alldeles lagom utmaning för mig :) 2:an däremot var det för lätt på medium och hard är fortfarande för svårt tycker jag.

Mvh D

Postad 20 December 2007 - 14:45

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0
Nu har det kommit ut 3-4 nya packet som kostar mellan 200-500 points
Det har även kommit en ny gratislåt, kanske blir jag den förste som provar den här på forumet :P

Postad 20 December 2007 - 15:08

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

Det har även kommit en ny gratislåt, kanske blir jag den förste som provar den här på forumet :P

Jag laddade ner gratis låten imorde vid 10 tiden.. har dock inte hunnit spela den än

Postad 20 December 2007 - 15:27

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

Jag laddade ner gratis låten imorde vid 10 tiden.. har dock inte hunnit spela den än

Betyg av låten:

Spoiler

Postad 20 December 2007 - 17:37

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0
Vilka paket är det?

Jag är lat och orkar inte starta upp xboxen sen mitt rock band damp ner hemma :P .. finns ju ingen anledning att spela gh3 nu. Rock on!

Postad 20 December 2007 - 19:01

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Någon fler än jag som har problem med att knapparna börjar kärva om man inte trycker mitt på dom? Tänkte skruva isär halsen och kanske rengöra lite, men mina torxnycklar verkar ha tagit julledigt...
Någon som tagit isär och vet om det överhuvudtaget hjälper?

Postad 20 December 2007 - 23:41

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0
Ere bara för mig magen vill vända sig ut och in på efter 3 låtar?
Spelade demot lite med kontroll och när jag stängde av så var det som att jag kollat på en spiral i 1 minut och sen kollade på handen + att jag fortfarande mår lite dåligt av alla färger som rör sig mot dig hela tiden.
Men kul var det :)

Postad 20 December 2007 - 23:52

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Näää konstigt nog..
Brukar bli yr som f*n i vissa spel.

Tror de var Prey senast..Kan ju ha varit för att det var så dåligt :)

Postad 21 December 2007 - 01:44

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
När jag köpte 2an såg jag den där halsen och de färgade blopparna komma åkande mot mig när jag somnade på kvällarna :) . Spelat lite mindre nu med 3an så än så länge är det lugnt.

Postad 21 December 2007 - 08:31

eriklarsson
  • eriklarsson
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0
Är det ingen som lyckas få synvillan att TVn och omgivningen åker sakta "uppåt" när man väl är klar med en riktigt lång låt... det känns helskumt... men jag antar att det är för man följer prickarna med en konstant hastighet och när det stannar sen är hjärnan fortfarande i "jag förljer prickar"-läget så den överkompenserar allt åt andra hållet :)

Postad 21 December 2007 - 08:36

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Är det ingen som lyckas få synvillan att TVn och omgivningen åker sakta "uppåt" när man väl är klar med en riktigt lång låt... det känns helskumt... men jag antar att det är för man följer prickarna med en konstant hastighet och när det stannar sen är hjärnan fortfarande i "jag förljer prickar"-läget så den överkompenserar allt åt andra hållet :)

Jodå, varje gång! Men det syns ju bara när man tittar stilla på en punkt (för mig iaf), och inget jag stör mig på efter jag spelat. :blink:

Postad 21 December 2007 - 08:37

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

• 657 inlägg
  • 0
Nja yr har jag inte blivit. Däremot skavsår på fingrarna :)

Har även hänt att jag fått sån Guitar Hero abstinens på nätterna att jag varit nära o stig upp o spela

Men annars mår jag bra :blink:

Mvh D

Postad 21 December 2007 - 09:48

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

Vilka paket är det?

Jag är lat och orkar inte starta upp xboxen sen mitt rock band damp ner hemma :) .. finns ju ingen anledning att spela gh3 nu. Rock on!

http://www.guitarher...um_topics/24574
Visar lite nya låtar som kommer och paketen.
Är riktigt bra att de släpper nya låtar. :blink:

Postad 21 December 2007 - 12:28

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Är det ingen som lyckas få synvillan att TVn och omgivningen åker sakta "uppåt" när man väl är klar med en riktigt lång låt... det känns helskumt... men jag antar att det är för man följer prickarna med en konstant hastighet och när det stannar sen är hjärnan fortfarande i "jag förljer prickar"-läget så den överkompenserar allt åt andra hållet :blink:

Ja visst är det kul he he :) Men det där avhjälps ganska enkelt, bara att inte titta på något annat utan spela hela tiden B)

Postad 22 December 2007 - 20:09

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0
Någon som vill köpa co-op ikväll?
adda diarrehampus

Jämt när man ska spela vill inte folk :(

Postad 22 December 2007 - 21:20

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Dom kanske är rädd för att få magsjuka :lol:

(var bara tvungen diarrehampus) :(

Postad 22 December 2007 - 21:29

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

Dom kanske är rädd för att få magsjuka :lol:

(var bara tvungen diarrehampus) :(

Jag kan ta det, blivit kallad för gonorréhampus förut, tror det var av någon på forumet :lol:

Postad 22 December 2007 - 22:43

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

adda diarrehampus

Jämt när man ska spela vill inte folk :lol:

Jag satt å lira med en polare första gången du frågade.. å tjejen andra gången. När hon tröttnat hade du gått offline. Det kommer fler tillfällen! :(

Postad 22 December 2007 - 23:03

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

adda diarrehampus

Jämt när man ska spela vill inte folk :lol:

Jag satt å lira med en polare första gången du frågade.. å tjejen andra gången. När hon tröttnat hade du gått offline. Det kommer fler tillfällen! :(

Jo visst.
Har du tid ikväll, är uppvärmd :lol:
Fatta vad man nailar hammerons och pulloffs nu :lol:

Postad 23 December 2007 - 09:00

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Ahhhh, GH3 night från 21 tills nu. Bra party vill jag lova! Men min trådlösa gura e det nog nåt fel på, lägger av mitt i långa noter och ibland fungerade inte grön. Får göra en utvärdering och skriva till cdon och klaga o se om det hjälper. Kul var det i alla fall!

OBS: dyngrak vid skrivandet :( .

Postad 23 December 2007 - 15:23

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Jag hade riktigt svårt att somna in när jag körde GH3 igår. Snurrigt värre, jag tycker jag blir mer snurrig av 3:an än 2:an...Fast å andra sidan kan det va priten...

Redigerat av Ebola, 23 December 2007 - 15:40.

Postad 23 December 2007 - 15:41

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

• 657 inlägg
  • 0

Men min trådlösa gura e det nog nåt fel på, lägger av mitt i långa noter och ibland fungerade inte grön. Får göra en utvärdering och skriva till cdon och klaga o se om det hjälper. Kul var det i alla fall!

Hej!

Fick skicka tillbaka två st gitarrer till CDON med samma problem. Blev trött efter att den andra inte funkade och beställde istället från en annan butik och fick en fungerande. Verkar vara problem med deras första leverans åtminstone.

Mvh D

Postad 23 December 2007 - 16:48

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Men min trådlösa gura e det nog nåt fel på, lägger av mitt i långa noter och ibland fungerade inte grön. Får göra en utvärdering och skriva till cdon och klaga o se om det hjälper. Kul var det i alla fall!

Hej!

Fick skicka tillbaka två st gitarrer till CDON med samma problem. Blev trött efter att den andra inte funkade och beställde istället från en annan butik och fick en fungerande. Verkar vara problem med deras första leverans åtminstone.

Mvh D

Jo verkar vara många det är fel på. Problemet är bara att jag köpte det när det kom, lite sent att klaga kanske? Ja ja får skriva till dem o se vad de säger.

Postad 23 December 2007 - 18:58

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Den nya jullåten "3 kings" som man kan tanka ner gratis till GH3 är riktigt soft tycker jag. Riktigt rolig att lira på Hard, med många spännande knappkombinationer, och inte bara upprepningar som resten av GH3-låtarna lider av.

Postad 25 December 2007 - 14:16

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Den nya jullåten "3 kings" som man kan tanka ner gratis till GH3 är riktigt soft tycker jag. Riktigt rolig att lira på Hard, med många spännande knappkombinationer, och inte bara upprepningar som resten av GH3-låtarna lider av.

Ja den är rikitgt kul, och bra att träna HO & PO på :)

Postad 25 December 2007 - 14:59

Zizou
  • Zizou
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0
kan någon säga några enkla nybörjarlåtar? har snart klarat på easy men på medium är det lite klurigt

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.