Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Toshiba HD-EP30, HD-EP35 HD DVD

1570 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 11 februari 2008 - 18:42

Lt Worf
  • Lt Worf
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

/../
Fick nyss svar på mitt mail:

"Hej,

Tyvärr hade vi fel information från början på dessa spelare angående filmerna. Det som gäller är att man går in på http://www.hddvdeurope.com/ och följer instruktionerna på den sidan.
/../

Hej!

Säkert att du verkligen får dina 5-filmer då?

Se detta inlägg:
https://www.minhembi...p;#entry1780339

...

Det var när jag läste det som jag kom på vad som stått på Hi-Fi klubbens sida. Om jag får några filmer eller ej vet jag ju inte men det skadar ju inte att prova, kommer att skicka in talongen i morgon så får vi väl se. Toshiba borde väl vara glada att vi fortfarande köper deras spelare :)

Vilket som är jag iaf nöjd med mitt köp.

Postad 12 februari 2008 - 16:50

erik_83
  • erik_83
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Hämtade idag ut min ep35 som jag köpte på komplett,tänkte skicka in erbjudandet om filmerna nu,men de står ju att man ska kopiera kvittot, de enda kvittot jag fått är ju de från posten på att jag hämtat ut och betalat, är de de dom menar? för från komplett har jag inte fått nåt!

/ Erik!

Postad 12 februari 2008 - 17:02

w3rsting
  • w3rsting
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Hämtade idag ut min ep35 som jag köpte på komplett,tänkte skicka in erbjudandet om filmerna nu,men de står ju att man ska kopiera kvittot, de enda kvittot jag fått är ju de från posten på att jag hämtat ut och betalat, är de de dom menar? för från komplett har jag inte fått nåt!

/ Erik!

Jag skrev ut fakturan jag fick bifogat i ett mail från komplett och skickade in det. Hoppas bara att man får de 5 filmerna, även vid detta datum...

Postad 12 februari 2008 - 17:59

erik_83
  • erik_83
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Jag skrev ut fakturan jag fick bifogat i ett mail från komplett och skickade in det. Hoppas bara att man får de 5 filmerna, även vid detta datum...

Ja givetvis,att jag inte tänkte på de :P

Får vi inte filmerna så får ju komplett ersätta oss,svårare är de ju inte!!!

Postad 12 februari 2008 - 19:48

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
DÅ ska ja kräva 1000 spänn tillbaka

Postad 12 februari 2008 - 23:01

Unregisteredafc8f69d
  • Unregisteredafc8f69d
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0
Har precis uppdaterat min nya EP35:a det blev Firmware 2.0 den är väl rätt ny var det inte 1.3 tidigare?

Postad 12 februari 2008 - 23:14

Tompa123
  • Tompa123
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0

Har precis uppdaterat min nya EP35:a det blev Firmware 2.0 den är väl rätt ny var det inte 1.3 tidigare?

Oj då. Måste kolla på direkten. Så där ja. 2.0.
Tack, nim66! :rolleyes:

Redigerat av Tompa123, 13 februari 2008 - 00:36.

Postad 12 februari 2008 - 23:51

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
Hmm får också uppdatera med 2.0 då har 1.3 sen förra veckan firmware för såg American Gangster och den frös vid flera tillfällen och
ljudet hoppa ur synk osv, annars kan det vara ett gammalt hederligt Combo problem och då får ja skicka tillbaka
den till Swedisc, kunde se filmen iaf spola tillbaka vid de tillfällena och då funkade det hyfsat att fortsätta spela
filmen!!

OT GRYM film!!!

Postad 13 februari 2008 - 00:49

GhostX
  • GhostX
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0
Någon som fått någon klarhet kring när priserna kan tänkas sjunka här i Sverige?
För 1800 inkl frakt (~1350 exkl) kan man få en ep30 från England.

Postad 13 februari 2008 - 03:27

diabolo
  • diabolo
  • Mästare

• 3 548 inlägg
  • 0
http://tacp.toshiba....vd3firmware.asp US

Overview: As part of our commitment to provide world-class service to our customers, Toshiba is supplying this firmware update for use by purchasers of the Toshiba HD DVD Player models listed above. This firmware update improves support for 1080p/24Hz and auto mode(for HD-A30 and HD-A35), improves network connectivity for supporting the download of web-enabled network content associated with certain HD DVD discs, and also addresses certain disc playback and HDMI/DVI related issues identified by Toshiba.

Postad 13 februari 2008 - 08:23

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0
Ska bli intressant att tanka ner 2.0 ikväll, synd att man inte har en 1080p/24Hz display bara...

Anyway, har upptäckte en första bugg med min spelare: såg Serenity igår och efter lagerbytet, så tappade ljud och bild synk! Sett att flera har skrivit detta tidigare, så är väl ett ganska känt "fenomen".

Men det som var ännu konstigare var att ljudet helt plötsligt försvann vid vissa moment...? Det var som att spelaren (som skickar bitstream till min förstärkare) tappade denna koppling på ngt sätt för ena sekunden blev det helt tyst, och i den andra var ljudet tillbaka (varje gång blinkade dessutom förstärkaren till och visade upp "Dolby Digital Plus"), hmmm.... Efter en omstart så fungerade allt dock bra, och det är trots allt första gången spelaren buggar, men blev lite orolig ändå...

Postad 13 februari 2008 - 09:24

thewall
  • thewall
  • Lärjunge

• 381 inlägg
  • 0
Hoppas det fungerar med "forced" 1080p/24 nu, har allt mitt kopplat till en Yamaha-2700 och sedan vidare till en Benq W9000. 1080p/24 fungerar från mitt ps3 men har inte fungerat med min EP-35.

Postad 13 februari 2008 - 09:45

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0
Hittade en intressant länk angående de "5 gratis-filmerna", för oss som köpte spelaren i februari:
Just got email from Toshiba....5 FREE HDDVD OFFER DOES RUN TILL MID FEBRUARY
Ser lovande ut alltså! Jag har dock inte fått ngt svar från Henrik Johansson från Toshiba ännu, vi får väl se om han hör av sig...

Postad 13 februari 2008 - 10:01

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0
Brr, verkar vara några EP35or som inte fixade den sista firmware-uppdateringen (2.0):

http://www.avforums........5751&page=6
"Well just done the update and now the player won't work at all
All i get when i switch it on is the Welcome message on the display and nothing else.
What a load of rubish this machine really is."

http://www.avsforum........2822&page=2
"Okay, so I went through the update, however, when starting the Player up it seems to have bricked the player...
The "Welcome" text is displayed but no video and no "Loading" text pops up? Is my player essentially bricked?
I have no idea what the problem might be, I never removed power from the unit during the update...
Either way is there anyway to reset the player?"

Man blir ju lite orolig varje gång man ska uppdatera sin spelare...?? :rolleyes:

Postad 13 februari 2008 - 10:42

Bullit
  • Bullit
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0

Hittade en intressant länk angående de "5 gratis-filmerna", för oss som köpte spelaren i februari:
Ser lovande ut alltså! Jag har dock inte fått ngt svar från Henrik Johansson från Toshiba ännu, vi får väl se om han hör av sig...

Det är olika för olika länder. I Tyskland t.ex. gäller erbjudande om 6 fria HD-DVD filmer t.o.m. 31/5 (skall vara insänt före 30/6).

Se här för Tyskt erbjudande.

Postad 13 februari 2008 - 10:52

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0

Det är olika för olika länder. I Tyskland t.ex. gäller erbjudande om 6 fria HD-DVD filmer t.o.m. 31/5 (skall vara insänt före 30/6).

Se här för Tyskt erbjudande.

OK, men jag räknar fortfarande med att få de 5 filmerna med tanke på Komplett och deras info på hemsidan + via mejl... Får avvakta och se vad som händer helt enkelt...

Ingen som uppdaterat sin EP35:a till firmware 2.0 ännu? Florerar en del rykten på nätet om att spelaren nu startar upp snabbare och att SD uppskalningen "ser annorlunda ut" men dessa ska man nog ta med en STOR nypa salt. :rolleyes:

Postad 13 februari 2008 - 10:53

w3rsting
  • w3rsting
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Brr, verkar vara några EP35or som inte fixade den sista firmware-uppdateringen (2.0):

Man blir ju lite orolig varje gång man ska uppdatera sin spelare...?? :rolleyes:

Låter konstigt att det blir så på vissa spelare. Min fungerar alldeles utmärkt med de nya uppdateringar...

Postad 13 februari 2008 - 11:21

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0

Låter konstigt att det blir så på vissa spelare. Min fungerar alldeles utmärkt med de nya uppdateringar...

Märkt ngn skillnad på uppstartstiden?

Postad 13 februari 2008 - 11:24

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0
Jaha, nu har jag fått svar från Henrik Johansson från Toshiba angående de 5 filmerna (han svarade inte alls på ngn av mina andra frågor rörande ev framtida kampanjer, prissäkningar, kommande filmsläpp från Uni/Para m.m.)

"Hej xxx

Jag vet att Kompletts leverantör har haft undantag men Toshiba har slutat med kampanjen.
Det du kan göra är att ta kontakt med Komplett och fråga vad som gäller.
Best Regards \ Med vänlig hälsning
Henrik Johansson"

Btw, min frågan var formulerad enligt nedan:

"Hur fungerar erbjudandet gällande de ”5 gratis filmerna” nu i februari, eftersom det, i PDF-dokumentet som man ska skicka in till er, står att:
”Detta erbjudande gäller endast Toshiba HD DVD-spelare köpta från en auktoriserad Svensk Toshiba återförsäljare mellan 1 oktober 2007 och 31 januari 2008.”

Jag skickade faktiskt iväg förfrågan, via mejl, till Komplett.se angående detta (innan jag köpte min EP35) och fick då nedanstående som svar:

”Hej!
Detta erbjudande skall gälla till 29.02.2008.
--
Med vänliga hälsningar
XXxxxx, Komplett.se”

Dessutom står det, klart och tydligt på deras hemsida att:
Filmerbjudandet gäller t.om. 29/2. Tyvärr är produkten tillfälligt slut, förväntas komma in igen 13/2.
http://www.komplett....aspx?sku=343973

Så jag hoppas verkligen att jag och alla som beställt denna spelare, får dessa filmer nu, trots att vi befinner oss i februari månad…? ;-) "

Så jag antar att det blir att kontakta Komplett.se asap... :rolleyes:

Redigerat av ajzman, 13 februari 2008 - 11:26.

Postad 13 februari 2008 - 12:34

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Så där ja ... nu snodde man den sista EP35 på hifiklubben i stan B) 2.500:- var ju överkomligt pris ;)

Postad 13 februari 2008 - 12:38

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

• 2 523 inlägg
  • 0

Så där ja ... nu snodde man den sista EP35 på hifiklubben i stan B) 2.500:- var ju överkomligt pris ;)

din lyckost! :-)

Postad 13 februari 2008 - 12:46

Tompa123
  • Tompa123
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0

Så där ja ... nu snodde man den sista EP35 på hifiklubben i stan B) 2.500:- var ju överkomligt pris B)

Grattis! ;)

Det var på Sveavägen, eller hur? De sade att det fanns en där också, när de kollade åt mig. Jag satsade på Fleminggatan's ex av någon outgrundlig anledning. ;)

Postad 13 februari 2008 - 13:21

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Vi pratar Sveriges centrum Örebro nu, inte nån liten östkuststad som Stockholm ;) B)

Nu står den på uppgradering i alla fall. Får väl hyra in diabolo eller henke sen som får lära mig om alla hd-dvds mysterier ;)

Postad 13 februari 2008 - 13:23

Tompa123
  • Tompa123
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0

Vi pratar Sveriges centrum Örebro nu, inte nån liten östkuststad som Stockholm ;) B)

Nu står den på uppgradering i alla fall. Får väl hyra in diabolo eller henke sen som får lära mig om alla hd-dvds mysterier ;)

Vaddå? Att jag tar för givet att ALLA bor i Stockholm? Nä, nåt sånt skulle jag ALDRIG göra. Tydligen, för en gångs skull. Ber om ursäkt.

Redigerat av Tompa123, 13 februari 2008 - 16:51.

Postad 13 februari 2008 - 13:55

Unregistered33cc6995
  • Unregistered33cc6995
  • Beroende

• 1 139 inlägg
  • 0
Då fick man precis mailet som jag hoppats på

"Hej! Din order är nu skickad.
Du kan spåra paketet via postens hemsida."
Så då löste det sig
;)

Postad 13 februari 2008 - 16:23

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Okej nu kommer den första dumma frågan, jag har uppdaterat maskinen och nu står det "2.0/1.1" när jag går in och kikar igen.

Varför står 1.1 kvar alls? Måste jag köra uppdateringen en gång till?

Postad 13 februari 2008 - 16:48

Tompa123
  • Tompa123
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0

Okej nu kommer den första dumma frågan, jag har uppdaterat maskinen och nu står det "2.0/1.1" när jag går in och kikar igen.

Varför står 1.1 kvar alls? Måste jag köra uppdateringen en gång till?

Nej. 2.0 betyder vilken firmware som är installerad. Vad 1.1 står för vet jag inte riktigt, men misstänker att det är förra firmwareversionen...

Jag hoppas att du såg att jag flikade in en bön om ursäkt ovan.

Redigerat av Tompa123, 13 februari 2008 - 17:11.

Postad 13 februari 2008 - 17:39

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Tack för svaret ;) .. Jag är inte den som är lättstött heller så det är så lungt så B)

Postad 13 februari 2008 - 18:01

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0
Senast nytt angående de "5 gratis filmerna", fick precis svar från Komplett.se och nu ser läget betydligt ljusare ut! ;)

"Hej igen,

Jag fick precis svar, och erbjudandet ska fortfarande gälla, och om du inte mottagit några DVD-filmer inom ca 1 vecka vänligen återkom så får vi ta ärendet vidare.

--
Med Vänliga Hälsningar
XXXXxxx, Komplett.se"
>
> Hej!
>
> Tack så mkt för snabb feedback! =)
>
> Mvh
> XXXxx
>
>
> Citerar [email protected]:
>
>> (Please keep the subject when replying to this mail.)
>>
>> Hejsan,
>>
>> Jag har tagit detta vidare till de berörda personerna på komplett för
>> vi fick informationen utav Toshiba att erbjudandet skulle gälla tills
>> slutet utav februari. Vi återkommer inom kort!
>>
>> Ha en fortsatt bra dag så länge!
>>
>> --
>> Med Vänliga Hälsningar
>>XXXXXxx, Komplett.se
>>>

Postad 13 februari 2008 - 18:04

jummen
  • jummen
  • Lärjunge

• 361 inlägg
  • 0
Usch va jag stör mig på mig själv. Satt i fredags med fingret på knappen för att beställa en ep35a från hifi-klubben. Men tänkte: Nej ja går ner till butiken här i stan och beställer en där, så är man schysst mot den lokala butiken. Gick in där på måndag. Fick beskedet att de slutat med den, kommer inga fler..
Jaha.. Va kul.. Det får man för det.. Så nu kostar det 3990 + frakt för den billigaste.. Fan va surt..

Postad 13 februari 2008 - 18:10

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0
Hmmpfff, var på steg 30/39 av firmware uppdateringen (via Ethernet) när detta meddelande dök upp på skärmen: "Nedladdningen misslyckade, vänta en stund och prova sedan att uppdatera igen..."

;)

Postad 13 februari 2008 - 18:21

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
Ajzman det låter ju bra ang gratis filmerna, skickade in talongen + kvitto förra veckan får se hur snabba de är!!

Borde väl gå fortare nu än i januari där efter julen mm!!

Postad 13 februari 2008 - 18:24

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0

Ajzman det låter ju bra ang gratis filmerna, skickade in talongen + kvitto förra veckan får se hur snabba de är!!

Borde väl gå fortare nu än i januari där efter julen mm!!

Ja, det var mkt trevlig och snabb support från Komplett! ;) Hoppas filmerna dyker upp nästa vecka, precis som han skrev!

Postad 13 februari 2008 - 18:29

Drem
  • Drem
  • Veteran

• 1 646 inlägg
  • 0
Det verkar som om amerikanarna har mera valmöjligheter i menyerna på spelaren. WTF?? Se på den här bilden t ex:

Postad bild

"Enhanced Black Level" -inställningen finns inte i 2.0 för EP-35. Dessutom skall det tydligen finnas en inställning för Screen Saver i den amerikanska mjukvaran, där man kan stänga av eller ställa den i olika modes. Det finns inte heller någon sådan justering i våran mjukvara. Detta är ett irritationsmoment för mig, eftersom spelaren efter några minuters inaktivitet stänger av sig själv ;)

När jag upptäckte detta så försökte jag flasha in den amerikanska versionen av mjukvaran men får bara meddelandet "player already updated". Vet någon hur man kan flasha samma version av mjukvara igen så berätta gärna för jag vill kunna justera skärmsläckaren.

EDIT: Ok verkar som om Enhanced Black Level dyker upp när man kör en DVI connection. Men hur är det med skärmsläckaren?

Redigerat av Drem, 13 februari 2008 - 18:34.

Postad 13 februari 2008 - 18:33

w3rsting
  • w3rsting
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Vet inte om den startar snabbare eller inte med den nyaste uppdateringen, från att man slog på den nu tills det stog "ingen skiva" tog det iaf 45 sekunder. Ni kan ju testa som inte har uppdaterat än hur lång tid det tar!

Postad 13 februari 2008 - 19:22

Unregistered33cc6995
  • Unregistered33cc6995
  • Beroende

• 1 139 inlägg
  • 0

Usch va jag stör mig på mig själv. Satt i fredags med fingret på knappen för att beställa en ep35a från hifi-klubben. Men tänkte: Nej ja går ner till butiken här i stan och beställer en där, så är man schysst mot den lokala butiken. Gick in där på måndag. Fick beskedet att de slutat med den, kommer inga fler..
Jaha.. Va kul.. Det får man för det.. Så nu kostar det 3990 + frakt för den billigaste.. Fan va surt..

Men har du testat att ringa HiFi klubben?
Jag fick ju besked att min skickades idag för några timmar sen så dom kan ju inte vara helt slut på deras lager?
Mvh
Kim

Postad 13 februari 2008 - 19:37

jummen
  • jummen
  • Lärjunge

• 361 inlägg
  • 0
Ja fast även om de inte har skickat alla så är alla beställda. Det är det jag har hört iaf..

Redigerat av jummen, 13 februari 2008 - 19:38.

Postad 13 februari 2008 - 20:27

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

• 1 266 inlägg
  • 0
Jag skrev tidigare att jag hade problem med alla combo-skivor på min EP30, men att jag skulle vänta in nästa firmware innan jag returnerade den.
Nu har ju den nya firmwaren släppts och resultatet är: Precis lika omöjligt att spela Combo-skivor.
Så nu åker den in på garanti via HiFi-klubben. Räknar iskallt med att det kommer ta en smärre evighet ;)

Postad 13 februari 2008 - 22:06

thewall
  • thewall
  • Lärjunge

• 381 inlägg
  • 0
Tyvärr får jag fortfarande inte 1080p/24 att fungera, har kopplat via en Yamaha-2700 stärkare till en BenqW9000 så naturligtvis kan det vara en del i problemet. Det märkliga är att jag kan tvinga ut 1080p/24 från mitt PS3 och då visar projektorn korrekt 1080p/24.

Postad 14 februari 2008 - 00:16

Unregistered43c9c403
  • Unregistered43c9c403
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Vad har hänt med priset på EP35?...

Postad 14 februari 2008 - 00:23

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0

Det har gått upp och samma gäller Ep30 den är dyrare än Ep35
iaf enligt prisjakt och dess bogus butiker :)

Postad 14 februari 2008 - 01:30

C0LD
  • C0LD
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0
Mailade hifiklubben idag ang filmerna man ska skicka efter.
Eftersom erbjudandet verkar ha gått ut så erbjöd dom mig 2 alternativ.
1. Skicka tillbaka spelaren och få pengarna tillbaka
2. Presentkort på 500:- hos hifiklubben

Lutar ju åt nr.2 då jag gärna vill behålla spelaren (EP35).

Redigerat av C0LD, 14 februari 2008 - 01:33.

Postad 14 februari 2008 - 08:48

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0

Det har gått upp och samma gäller Ep30 den är dyrare än Ep35
iaf enligt prisjakt och dess bogus butiker :)

Haha, vad bra det går för Toshibas "nya rekommenderade prissänkningar" - NOT!!! ;)

Redigerat av ajzman, 14 februari 2008 - 08:48.

Postad 14 februari 2008 - 08:57

toska
  • toska
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0

Ja det var ungefär vad jag fick. Inget presentkort men filmen Planet Earth. tycker det är bra service, det är inte HiFiklubbens fela att toshiba slutat med kampanjen.

Postad 14 februari 2008 - 11:30

C0LD
  • C0LD
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0

Ja det var ungefär vad jag fick. Inget presentkort men filmen Planet Earth. tycker det är bra service, det är inte HiFiklubbens fela att toshiba slutat med kampanjen.

Håller med, jag klagar iaf inte :)

Postad 14 februari 2008 - 16:08

ILCapitano
  • ILCapitano
  • Lärjunge

• 448 inlägg
  • 0

Nu blir jag förvirrad. Ajzman skrev ju att komplett bekräftat att ebjudandet gällde februari ut.
Gäller dett bara om man köpt spelaren på komplett, jag har också köpt min på Hifiklubben och vill ju gärna få 5 filmer.

Postad 14 februari 2008 - 18:35

Drem
  • Drem
  • Veteran

• 1 646 inlägg
  • 0
Jag får inte heller ut 1080p24hz med den nya firmwaren. Har inga problem med detta från min BDspelare.

Postad 14 februari 2008 - 18:58

Unregistered2e3b64ba
  • Unregistered2e3b64ba
  • Forumräv

• 565 inlägg
  • 0

Nu blir jag förvirrad. Ajzman skrev ju att komplett bekräftat att ebjudandet gällde februari ut.
Gäller dett bara om man köpt spelaren på komplett, jag har också köpt min på Hifiklubben och vill ju gärna få 5 filmer.

Han skrev väl också att det var komplett som hade en överenskommelse med Toshiba om filmerna?

Postad 14 februari 2008 - 21:03

ILCapitano
  • ILCapitano
  • Lärjunge

• 448 inlägg
  • 0

Han skrev väl också att det var komplett som hade en överenskommelse med Toshiba om filmerna?

Jaja, ser inte det att det står nånstans. Får jag inga filmer så får man väl inte det. Även om jag inte köpt på komplett så har jag ju tagit del av iformationen som dem spridit på sin hemsida om att erbjudandet gäller till 29/2. Så egentligen skulle man kräva filmer av dem ändå. Har iallafall skickat in kupongen och den som lever får se om det kommer nå filmer eller inte :)

Postad 14 februari 2008 - 21:32

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

• 957 inlägg
  • 0

Nope, det skrev jag icke... :D Fick endast detta svar från Komplett (som ni även kan se ovan...):

"Hej igen,

Jag fick precis svar, och erbjudandet ska fortfarande gälla, och om du inte mottagit några DVD-filmer inom ca 1 vecka vänligen återkom så får vi ta ärendet vidare.

--
Med Vänliga Hälsningar
XXXXxxx, Komplett.se"

>
> Hej!
>
> Tack så mkt för snabb feedback! =)
>
> Mvh
> XXXxx
>
>
> Citerar [email protected]:
>
>> (Please keep the subject when replying to this mail.)
>>
>> Hejsan,
>>
>> Jag har tagit detta vidare till de berörda personerna på komplett för
>> vi fick informationen utav Toshiba att erbjudandet skulle gälla tills
>> slutet utav februari. Vi återkommer inom kort!
>>
>> Ha en fortsatt bra dag så länge!
>>
>> --
>> Med Vänliga Hälsningar
>>XXXXXxx, Komplett.se
>>>

Det verkar alltså inte vara ngn specifik deal just för Komplett, utan filmerbjudandet borde gälla för alla ÅF fram till 29/2. Men det verkar tyvärr inte vara ngn, varken från Toshiba eller ÅF, som vet exakt vad som gäller...? :)
Vi får avvakta helt enkelt och hoppas på det bästa. Eller ev få kompensation tillbaka (som vissa redan fått från Hifi-klubben)...

Redigerat av ajzman, 14 februari 2008 - 21:34.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.