![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
517:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
4 år sedan |
![]() |
5 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
Postad 24 december 2007 - 11:50
God jul på er mina små söta COD-vänner. Hoppas ni får en härlig julafton med massa pangande och bombande!
Genstruktur, ät inte för mycket av de gröna på granen! Du vet att du blir hård i magen då!!
God Jul allihopa!
Ja pappa jag skall försöka men det är så gott juh

Kanske syns i kväll på liven?
Postad 24 december 2007 - 12:26
Peaaace!
Postad 25 december 2007 - 17:48
Hoppas vi ses även framöver.
//Konk of Sweden
Postad 25 december 2007 - 18:39
När man väljer att gå in i prestige, förlorar man då alla vapen osv man har låst upp och alla challenge man har klarat av?
Och skulle inte någon vara snäll och förklarar vad som är meningen att gå in i prestige?
God jul på er i efterskott comrades....
/ Alex aka Xunder90
Postad 25 december 2007 - 20:32
Alla vapen och perks man låst upp
Alla challenges man klarat
Det som fortfarande finns kvar:
Totala poängsumman
Antalet kills/deaths/headshots
När jag gick prestige så var det för att jag var rädd för att jag skulle tröttna på att spela om jag inte hade nån morot, nya vapen eller perks att sträva efter.
Postad 25 december 2007 - 20:51
När man går Prestige försvinner följande:
Totala poängsumman
När jag gick prestige så var det för att jag var rädd för att jag skulle tröttna på att spela om jag inte hade nån morot, nya vapen eller perks att sträva efter.
Okok, så egentligen finns det ingen mening att försöka låsa upp allt innan man går prestige. För visa vapen är ju bara sega att spela med, som t ex Skorpion. Jag är sådan nu iaf att jag vill klara alla challenge förren jag går prestige.
Postad 26 december 2007 - 04:09
När man går Prestige försvinner följande:
Totala poängsumman
När man går prestige så gör man det för att visa hur långt man han kommit eller spelat i onlineläget, inte så mkt mer alltså, man vinner inte mkt på att gå prestige förrutom lilla symbolen (samt lite respekt:)).
Anledningen varför jag personligen gått prestige e för att jag ser ingen ide att stanna kvar vid rank 55, man strävar lixom inte över att komma längre lika mkt, å tillslut så e d inte så roligt å spela som förrut.
Jag vann tillbaks mina favvovapen efter 2 timmar när jag gick prestige första gången (1,5 timme andra gången å 1 timme 3e gången), så jättefarligt va det inte.
Dem första 20 rankings kom jag upp inom dem 3 första timmarna.
Men som sagt, d hela e personligt, här på hembio har typ 50% bestämt sig för att stanna kvar på rank 55 å resten gått prestige.
GOOO PRESTIGE!!!!!!
Postad 26 december 2007 - 13:52
Vad säger ni om att skaffa COD4 och en HP w2207h skärm http://h10010.www1.h...7-80720322.html
??
CoD4 låter bra, men slå till på en runt 50" skärm, gör sig bättre då

Har blivit lite sura på Activison nu för att dom inte orkade/kunde lägga in lite mer Co-Op funktioner.. livslängden hade ökat så mycket mer då
Postad 26 december 2007 - 21:33
Adda diarrehampus
Blir första gången mp för mig på det

Postad 26 december 2007 - 22:03

Postad 26 december 2007 - 22:12
Postad 26 december 2007 - 23:08
Verkar iaf leva upp till sitt rykte detta spel, sjukt kul de 55 min jag han spela idag:) Går dock väldigt seg med rankingen, kommer ta evigheter att låsa upp alla vapen och perks!
Ha de, hoppas jag fattar det här med lag-tjosan imorgon, vore som kul att spela med er.
Vh Revolver
Postad 26 december 2007 - 23:27

Revolver: Du måste bli invitad eller invita oss till ditt party, om du tar "join in progress" hamnar du oftast i andra laget. Men frukta inte, ivites kommer

Postad 26 december 2007 - 23:41
Postad 27 december 2007 - 05:05
fan va taskit, va me och lira hela dan och så blir jag kickad för att genstruktur ska få plats. dålig stil
Sorry, det var jag inte medveten om.
Postad 27 december 2007 - 06:46
fan va taskit, va me och lira hela dan och så blir jag kickad för att genstruktur ska få plats. dålig stil
När lifter hostade så frös hans xbox ett par gånger, och när bananplantan tog över så strulade hans internet. Så det kanske inte alls var så att du blev kickad.
Postad 27 december 2007 - 07:57

Postad 27 december 2007 - 09:06
Men frukta inte, ivites kommer
Nice, ser fram emot detta med spänd förväntan! Är pappaledig några dagar nu så jag är nog online lite av och till under tiden dottern vilar ögonen lite.
Dock har jag inte låst upp sånna fräna saker som clan tags eller vapen än, men det kommer väl:)
Postad 27 december 2007 - 09:22
IFK Revolver: Det går ganska fort att låsa upp vapen och perks, kör några varv och ha lite tålamod
Postad 27 december 2007 - 11:16
Postad 27 december 2007 - 11:57
alla har väl ändå sina favvvapen vid dethär laget

Postad 27 december 2007 - 12:14

Men private matches är helt klart kul.
Postad 27 december 2007 - 12:16

Alltså, man hamnar ju utanför. Har gjort det mängder med gånger, men då får man lira lite själv en stund, folk kommer och går.
Ibland splittar vi ju på oss också och lirar 2 spel istället. Först till kvarn

Hade gärna kört lite private matches igen också. Fast har inte fått de perks och vapen igen som jag vill ha

Postad 27 december 2007 - 13:00
Inte divorna som envisas med att köra prestigemode om och om igen
Men private matches är helt klart kul.
Absolut, private-matches är det roligaste tillsammans med public hardcore search and destroy med ett helt SWE-lag mot arga amerikanare som får på nöten.

Allt annat är för lätt.
Redigerat av Nyluh, 27 december 2007 - 13:00.
Postad 27 december 2007 - 13:28

Vet inte hur ni andra är, men jag brukar sällan spela ett spel längre än 1-2mån kanske, det är mest om det är multiplayer, är det bara singleplayer klarar jag det o lägger det sen på hyllan.
Kan vara efter att man varit fast i WoW-träsket som man aktar sig för att fastna i spelen..jag vet inte

men huvudsakligen är det nog för jag tröttnar rätt fort på spelen, sen kommer det ju hela tiden nya hehe
det är hursomhelst kul att man nu har så många i sin friendslist för alla kommande spel

Postad 27 december 2007 - 14:32

Postad 27 december 2007 - 15:48
Jag brukar fastna för ett spel 3-4 veckor ungefär, men då har ajg mest spelat singelplayer spel hittills. När var det nu COD4 kom ut, minns f*n inte, men är det inte två månader sen? Så länge har jag aldrig varit kär i nånting tidigare
jo kan nog va runt 2 månader. Beror helt klart på vilka spel som finns ute vid tillfället också, nu innan jul har det ju varit enormt många spel, men Cod4 fastna jag nog mest för.
Postad 27 december 2007 - 16:03
Postad 27 december 2007 - 16:03
Postad 27 december 2007 - 16:09
Med lite nya banor kan nog COD4 hålla sig som en klar favorit ett bra tag framöver i MP läge.
Hade varit helt underbart om det släpts fler multiplayerbanor till spelet. Livslängden hade ju ökat fatalt mer!
Har sen tidigare spelat spel ganska långvarigt kan man säga, och detta är det jag spelat längst på krysslådan.
Postad 27 december 2007 - 16:09

Postad 27 december 2007 - 16:19
Extralåtarna som man kunde ladda ner till tex GH2 var lite löjligt dyra enligt mig.
Postad 27 december 2007 - 16:42
Kommer några spela ikväll ??? har laddat upp hela dan....
Ikväll? Det är morgon fortfarande

Postad 27 december 2007 - 17:14

På tal om singleplayer delen så vill jag att hela CoD 5 ska vara som "All Ghillied Up"
Postad 27 december 2007 - 20:50

Postad 27 december 2007 - 21:57
Håller med om att det nog absolut inte hållit så här länge om vi itne spelat med varann, jag hade tröttnat bra fort på alla skräniga yankeedoodles osv. Men vi, vi är ödmjuka vi
Är bra mycket roligare att snacka lite skit och få skratta lite, mellan och under matcherna än att bli kallad för mother fucker hela tiden

Postad 27 december 2007 - 22:19
Lite fler banor skulle dock inte skada.
Postad 27 december 2007 - 22:39
Kommunikation mellan spelare och kollektivt mördande, krävs mycket innan jag är mogen för det. COD5 borde ha ett online alternativ för mjukis militärer, för oss som vill gå online och visa senaste bössan samt showa off våra custom made uniformer vandrandes på gröna ängar.
Postad 27 december 2007 - 23:24
Postad 28 december 2007 - 05:31

Postad 28 december 2007 - 06:20
Shit ja, koppla in mobilen eller gör som allancito och kör via röksignaler!
ojojoj, här hade man humor, fitts awsome with a face like yours

Nu tycker jag att du tar den humorn å förvandlar den till lite xp, så kommer du lätt till Prestige Level -6.
Shit va jag älskar d här spelet alltså (för att hålla oss inom samtalsämnet)
Redigerat av dj_komodo, 28 december 2007 - 06:34.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar