Call Of Duty 4 Modern Warfare
3456 svar till detta ämne
Postad 16 January 2008 - 10:03
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Brukar ni använda Claymore? Hur brukar ni placera dem? Jag använder de ofta men lyckas aldrig ha ihjäl någon med dem... Jag har funderat på om det inte är bäst att sätta dem där det är mycket gräs och vegitation för i hus och trappor är de ju så uppenbara...
Jag har claymores i alla mina klasser. De går ganska bra att använda i hus också, bara man placerar dem rätt. Ska man sätta claymore ovanför en trappa så ska man sätta den någon meter in på det plana golvet. Den som springer uppför trappan ser då ingen claymore förrän han/hon är längst upp och redo att bli sprängd. Sen kan man tänka på att sätta claymore bakom ett hörn. Samma effekt: Den syns inte förrän det är för sent.
Redigerat av VincentVegaSWE, 16 January 2008 - 10:04.
Postad 16 January 2008 - 10:10
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Brukar ni använda Claymore? Hur brukar ni placera dem? Jag använder de ofta men lyckas aldrig ha ihjäl någon med dem... Jag har funderat på om det inte är bäst att sätta dem där det är mycket gräs och vegitation för i hus och trappor är de ju så uppenbara... Jag har claymores i alla mina klasser. De går ganska bra att använda i hus också, bara man placerar dem rätt. Ska man sätta claymore ovanför en trappa så ska man sätta den någon meter in på det plana golvet. Den som springer uppför trappan ser då ingen claymore förrän han/hon är längst upp och redo att bli sprängd. Sen kan man tänka på att sätta claymore bakom ett hörn. Samma effekt: Den syns inte förrän det är för sent.
Tack för tipsen... Måste förfina detta. Är bra att ha när man är upptagen att snipa och inte vill bli skjuten i ryggen utan varning....
Redigerat av Numero1, 16 January 2008 - 10:11.
Postad 16 January 2008 - 10:19
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Brukar ni använda Claymore? Hur brukar ni placera dem? Jag använder de ofta men lyckas aldrig ha ihjäl någon med dem... Jag har funderat på om det inte är bäst att sätta dem där det är mycket gräs och vegitation för i hus och trappor är de ju så uppenbara... I gräset är bra. Men även i trappor om man sätter dem från sidan så syns de inte så mycket. Edit: Alltså inte mitt i trappen utan precis ovanför. Oftast är det ju en låda/vägg ovan för trappen, gå bakom den och vänd 180° så den sprängs utåt. Typ. Eller precis ovanför en stege = In your face, A-hole! 
Ovanför stegen går det väl inte att skjuta sönder dem heller? Vilket är bästa sättet att förstöra en fiende claymore? Att skjuta på den?
Postad 16 January 2008 - 10:24
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Tack för tipsen... Måste förfina detta. Är bra att ha när man är upptagen att snipa och inte vill bli skjuten i ryggen utan varning....
Tänk på att man inte har några garantier för att fienden verkligen dör av en utlöst claymore. Står du i närheten av en claymore du placerat ut och hör att den exploderar, utan att du får poäng för en kill....då gör du dig beredd på strid för du får med stor sannolikhet besök
Redigerat av VincentVegaSWE, 16 January 2008 - 10:28.
Postad 16 January 2008 - 10:25
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Brukar ni använda Claymore? Hur brukar ni placera dem? Jag använder de ofta men lyckas aldrig ha ihjäl någon med dem... Jag har funderat på om det inte är bäst att sätta dem där det är mycket gräs och vegitation för i hus och trappor är de ju så uppenbara... I gräset är bra. Men även i trappor om man sätter dem från sidan så syns de inte så mycket. Edit: Alltså inte mitt i trappen utan precis ovanför. Oftast är det ju en låda/vägg ovan för trappen, gå bakom den och vänd 180° så den sprängs utåt. Typ. Eller precis ovanför en stege = In your face, A-hole! 
Ovanför stegen går det väl inte att skjuta sönder dem heller? Vilket är bästa sättet att förstöra en fiende claymore? Att skjuta på den?
Nej det går nog inte eftersom de inte syns (om inte Perk Bombsquad anv.) innan huvudet ryker eller man trillar ner på dem. Effektivast bör ju vara att skjuta på dem, eller springa över dem... *spekulerar*
Postad 16 January 2008 - 10:40
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Tack för tipsen... Måste förfina detta. Är bra att ha när man är upptagen att snipa och inte vill bli skjuten i ryggen utan varning.... Tänk på att man inte har några garantier för att fienden verkligen dör av en utlöst claymore. Står du i närheten av en claymore du placerat ut och hör att den exploderar, utan att du får poäng för en kill....då gör du dig beredd på strid för du får med stor sannolikhet besök 
Jo, precis men då har man fått en varning i alla fall :-) Brukar ni använda Claymore? Hur brukar ni placera dem? Jag använder de ofta men lyckas aldrig ha ihjäl någon med dem... Jag har funderat på om det inte är bäst att sätta dem där det är mycket gräs och vegitation för i hus och trappor är de ju så uppenbara... I gräset är bra. Men även i trappor om man sätter dem från sidan så syns de inte så mycket. Edit: Alltså inte mitt i trappen utan precis ovanför. Oftast är det ju en låda/vägg ovan för trappen, gå bakom den och vänd 180° så den sprängs utåt. Typ. Eller precis ovanför en stege = In your face, A-hole! 
Nej det går nog inte eftersom de inte syns (om inte Perk Bombsquad anv.) innan huvudet ryker eller man trillar ner på dem.
Effektivast bör ju vara att skjuta på dem, eller springa över dem... *spekulerar*

Man även om jag ser den så går det väl inte att klättra/stå i stegen och samtidigt skjuta på den?
Postad 16 January 2008 - 10:53
Unregistered3ece8f6f
-
Unregistered3ece8f6f
-
Beroende
-
-
1069 inlägg
Citera(Kongomannen @ Jan 16 2008, 08:47 ) Citera Du menar alltså att man har lust att springa runt och skjuta en massa främlingar efter att man har haft föräldramöte....
Det är nog inte helt omöjligt att det finns lite uppdämd aggressivitet när man väl kommer hem Mest för att det blir en så jäkla lång arbetsdag. Jag har bra arbetstider annars då jag sällan har lektion efter tre, blir en chock för kroppen att få vara på jobbet en hel arbetsdag
Vad lär du ut?
Adjunkt på gymnasieskola undervisar i Samhällskunskap och Historia samt fuskar som datalärare...
Postad 16 January 2008 - 10:55
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Man även om jag ser den så går det väl inte att klättra/stå i stegen och samtidigt skjuta på den?
Nä det är väl isf om man ser den innan man klättrar uppför stegen och kan skjuta den genom ett golv eller så.
Postad 16 January 2008 - 16:29
Lobello
-
Lobello
-
Lärjunge
-
-
486 inlägg
Brukar ni använda Claymore? Hur brukar ni placera dem? Jag använder de ofta men lyckas aldrig ha ihjäl någon med dem... Jag har funderat på om det inte är bäst att sätta dem där det är mycket gräs och vegitation för i hus och trappor är de ju så uppenbara...
Om man spelar Team Deathmatch så spelar folk ofta inte så försiktigt, så ofta hinner folk springa förbi claymoren innan den exploderar.. däremot tycker jag den är riktigt effektiv på Search and Destroy där claymore's stannar kvar även när man dött så kan man få kills även som död
Postad 16 January 2008 - 16:34
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Är detta spelet värt stålarna även om man har spelat genom SP kampanjen?
Postad 16 January 2008 - 16:41
stone
-
stone
-
Lärjunge
-
-
336 inlägg
Brukar ni använda Claymore? Hur brukar ni placera dem? Jag använder de ofta men lyckas aldrig ha ihjäl någon med dem... Jag har funderat på om det inte är bäst att sätta dem där det är mycket gräs och vegitation för i hus och trappor är de ju så uppenbara... Om man spelar Team Deathmatch så spelar folk ofta inte så försiktigt, så ofta hinner folk springa förbi claymoren innan den exploderar.. däremot tycker jag den är riktigt effektiv på Search and Destroy där claymore's stannar kvar även när man dött så kan man få kills även som död
Jepp rätt placerad så är både claymore och C4 mycket effektivt. Har fått ett par sköna kills i "Domination" genom att lägga C4 i gräs närheten av en flagga och sedan utlösa den när fienden tror att de är safe!  Funkar mycket bra på t.ex. banan "Bog". Claymore är lite luriga, precis som Lobello skriver. De är ganska lätta att bara traska förbi om den som planterat den inte varit noggrann. Har fått åtminstone 2-3 stycken snipers på det... Är detta spelet värt stålarna även om man har spelat genom SP kampanjen? 
Javisst! Efter SP så har du ju 90% av spelet kvar!!! Läs igenom den här tråden och även denna tråd och avgör själv!
Redigerat av stone, 16 January 2008 - 16:41.
Postad 16 January 2008 - 16:50
Lobello
-
Lobello
-
Lärjunge
-
-
486 inlägg
absolut, online delen är 100 gånger roligare
Postad 16 January 2008 - 19:20
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Det är efter SP som spelet börjar på riktigt!
Postad 16 January 2008 - 19:53
tjenna
-
tjenna
-
Användare
-
-
109 inlägg
jag har comhem 1mbit kabel uppkoppling.
Kommer det lagga om jag spelar online? eller kommer det ens att fungera?
Jag vill inte heller vara tvungen att bara spela med 2 andra hehe.
Postad 16 January 2008 - 21:34
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Lutar åt ett köp imorrn! Kanske blir ett headset också.
Postad 16 January 2008 - 23:48
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
F-n vad sne jag blir när det laggar. Man kastar en handgranat i huvet på en snubbe som mirakulöst överlever & knifar en sekunden senare....
Sista kvarten var spelet i stort sett ospelbart. Tok-laggande. Trist.
Postad 17 January 2008 - 00:41
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
Ny patchinfo från IW (Fast ändå inte...)
"Update 2: Sorry this is taking so long guys, the EU Connectivity Patch is still going through testing, it had to come back to studio for some changes and testing. We're going to be putting it through Activision QA in addition to IW QA so it gets that extra attention while we're also working on the feature patch (i.e. Recently Met Players, Mute Option, new Kill Cams). If I'm given any time frame I'll pass it along to you guys."
Postad 17 January 2008 - 21:39
freebyfrezzy
-
freebyfrezzy
-
Rookie
-
6 inlägg
Hej....Stödjer CoD4 1080p? har inte haft några problem men nu när jag har fått det och ska spela det så blir det 720p?? har en full hd skärm och har 1080p i ps3 menyn och har kryssat i dem olika upplösningarna, tack för svar!
Redigerat av freebyfrezzy, 17 January 2008 - 21:41.
Postad 17 January 2008 - 21:40
Unregisteredb7bdb1f7
-
Unregisteredb7bdb1f7
-
Beroende
-
-
1428 inlägg
hehe står 720p på min med. har 1080p tv och 1080p i ps3 menyn
Postad 17 January 2008 - 21:42
freebyfrezzy
-
freebyfrezzy
-
Rookie
-
6 inlägg
jaa det är konstigt för det står ju på spelboxen att det stödjer 720p 1080i OCH 1080p, jag vill ju inte sitta och spela det i 720p
Redigerat av freebyfrezzy, 17 January 2008 - 21:43.
Postad 17 January 2008 - 21:53
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
1080p fungerar om ni bockar av de andra upplösningarna i PS3:ans inställningar.
Postad 17 January 2008 - 23:29
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Hamnat i en fet svacka. Vilken bana jag är spelar möter jag campande tyskar & danskar. Irritationen gör ju inte mitt spel så mkt bättre. Ska nog låta bli spelet en dag....
Postad 18 January 2008 - 08:57
stone
-
stone
-
Lärjunge
-
-
336 inlägg
Hamnat i en fet svacka. Vilken bana jag är spelar möter jag campande tyskar & danskar. Irritationen gör ju inte mitt spel så mkt bättre. Ska nog låta bli spelet en dag.... 
Även jag har stött på campande töntar de senaste dagarna. Känns som om de borde hålla till på FFA där de kan campa bäst de vill. Däremot stötte jag på ett helt gäng japaner igår. De sprang omkring som yra höns, dog som flugor och skrek "Yakimoto" hela tiden. Har ingen aning om vad det betyder, men kul lät det iallafall! De hade [jpn] som klannamn, så om ni stöter på dem är det bara att förbereda er på underhållning!
Postad 18 January 2008 - 09:57
HiDef
-
HiDef
-
Lärjunge
-
-
259 inlägg
Är det någon som vet när nästa patch kommer?
Nya banor?
Kommer de funka å invita spelare som sitter på en amerikansk konsol?
Longing for that patch, if its true!
Postad 18 January 2008 - 10:20
apfelkuche
-
apfelkuche
-
Rookie
-
2 inlägg
Grymt roligt spel!
Men vad krävs det för hastighet (i mbit) in och ut för att kunna spela Call of Duty 4 online till PS3?
Räcker det med 8 in och 0,4 ut? (hittade ingen tråd om detta, så jag ställer frågan här)
Tack!
Postad 18 January 2008 - 10:26
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
Jag har 10/1 från Telia å det är inga problem. Känns inte som om det är användaren som gör att det laggar, det verkar vara spelservrarna som kärvar ibland.
Postad 18 January 2008 - 10:59
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Nu har jag lirat lite online och det var ju jävligt kul minst sagt. Men jag tror jag råkade resetta min xp eller nåt. Jag tog nämligen 2 lvls igår, men idag försvann dom.
Har jag kommit till nån knapp nånstans?
Postad 18 January 2008 - 11:32
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Man kan inte resetta sin xp, kanske var något tjall med servrarna igår när du spelade eller något. Du använder samma konto? Nu var juh inte 2 lvls så mycket om dom på något magiskt sätt råkat försvinna som tur var
Postad 18 January 2008 - 12:47
pumas
-
pumas
-
Användare
-
-
154 inlägg
Nu har jag lirat lite online och det var ju jävligt kul minst sagt. Men jag tror jag råkade resetta min xp eller nåt. Jag tog nämligen 2 lvls igår, men idag försvann dom.
Har jag kommit till nån knapp nånstans? 
Ett känt problem att xp:n försvinner från senaste gången man spelade... Tyvärr, drabbat mig några gånger. :S Söker du i tråden så kommer du hitta mer, det har varit uppe för diskussion tidigare.
Postad 18 January 2008 - 16:45
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Aja det e ju inte hela världen , spelet är i alla fall snuskigt kul. Ska bli spännande att vara med på klanens speltillfällen! Det förstör ju heller inte att man låser upp vapen och grejer när man spelar. Xp systemet är riktigt trevligt!!
Postad 21 January 2008 - 15:15
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Flundrar på att köpa det här eller Burnout nu i veckan så man har lite kul till helgen, Är det lätt att lära sig att köra med handkontrollern? Jag brukar annars köra FPS på PC som exempelvis BF2.
Postad 21 January 2008 - 15:22
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Flundrar på att köpa det här eller Burnout nu i veckan så man har lite kul till helgen, Är det lätt att lära sig att köra med handkontrollern? Jag brukar annars köra FPS på PC som exempelvis BF2.
I helgen? Om du köper COD4 kommer du ha kul i flera veckor framöver  Och ja, man lär sig snabbt handkontrollen!
Postad 21 January 2008 - 15:23
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Bara en vanesak, ge det några timmar så sitter det hyffast sen.
Postad 21 January 2008 - 15:23
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
I helgen? Om du köper COD4 kommer du ha kul i flera veckor framöver  Och ja, man lär sig snabbt handkontrollen!
Hehe, kanske får bli det här spelet då.
Postad 21 January 2008 - 15:59
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
jag vann en auktion på tradera,, betalade 390kr för ett nytt och inplastat ex av cod4,, bra pris tyckte ja.. ser verkligen fram emot de här spelet,, hoppas att det kommer i morgon
finns de så man kan spela coop på de? offlinespelet menar ja.
Postad 21 January 2008 - 16:04
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Citera(Kongomannen @ Jan 16 2008, 08:47 ) Citera Du menar alltså att man har lust att springa runt och skjuta en massa främlingar efter att man har haft föräldramöte....
Det är nog inte helt omöjligt att det finns lite uppdämd aggressivitet när man väl kommer hem Mest för att det blir en så jäkla lång arbetsdag. Jag har bra arbetstider annars då jag sällan har lektion efter tre, blir en chock för kroppen att få vara på jobbet en hel arbetsdag
Vad lär du ut?
Adjunkt på gymnasieskola undervisar i Samhällskunskap och Historia samt fuskar som datalärare...
att klara av att skriva foruminlägg på MHB kvalificerar dig inte till datalärare :-) hehe... Har många vänner som är lärare och som trivs jättebra, hoppas att det gäller dig med!
Postad 21 January 2008 - 16:08
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
tack för alla claymore tips! Nu har jag hittat en bra taktik!
Ni som har Perk ovwerkill. vilka vapen brukar ni kombinera och varför??
Jag kör med likartade vapen beroende på om det är en bana med små trånga utrymmen eller om det är en större bana med långa öppna avstånd...
Postad 21 January 2008 - 16:26
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Ni som har Perk ovwerkill. vilka vapen brukar ni kombinera och varför?? Jag kör med likartade vapen beroende på om det är en bana med små trånga utrymmen eller om det är en större bana med långa öppna avstånd...
Men nu måste ju Du delge oss din Claymore taktik!  Har ju inte kommit upp till Overkill denna runda. Men Sniper kombinerat med en M4+Silencer är ju inte så tokigt. Eller en Sniper+RPD med ACOG kan vara bra om det kommer en hel grupp. Kanske en Shotgun+SMG är ju en bra kombo. Edit: Vi lyckades inte komma med i något spel tillsammans i fredags... Kanske hinner lira ikväll med lite tur.
Redigerat av h_z, 21 January 2008 - 16:27.
Postad 21 January 2008 - 16:59
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Själv har jag fastnat på LMG+Sniper. Är det en liten bana kan det hända att LMG:n byts ut mot en SMG eller Assault Rifle.
Postad 21 January 2008 - 19:17
Lobello
-
Lobello
-
Lärjunge
-
-
486 inlägg
Brukar aldrig använda overkill eftersom jag tycker det är värdelöst när man ska ha sniper.. eftersom man måste välja bort increased bullet damage så dör dom oftast inte av 1 skott om man inte träffar bra.. och ofta dör nån i närheten så man kan plocka upp deras vapen istället för pistolen  då har man overkill +increased bullet damage
Postad 21 January 2008 - 22:28
trailblazer
-
trailblazer
-
Lärjunge
-
-
334 inlägg
Ni som har Perk ovwerkill. vilka vapen brukar ni kombinera och varför?? Jag kör med likartade vapen beroende på om det är en bana med små trånga utrymmen eller om det är en större bana med långa öppna avstånd...
Jag kör G36C som förstaval, bra allround även i närstrid. Sen så kör jag M16 med scope som andraval. För längre avstånd med bra accuracy.
Postad 21 January 2008 - 23:28
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Skulle vilja ge samtliga idioter som spelar musik i lurarna en rejäl smäll. Tysk techno
Men fan va gôtt det är när man får tre snubbar med en granat
Postad 22 January 2008 - 00:09
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Lyckades bara spela med MHB-folket en gång & då hamnade jag på andra sidan
Alla andra gånger sket det sig. Men det verkar ju vara så det "fungerar" där inne.
Redigerat av Unregisteredee312c77, 22 January 2008 - 00:09.
Postad 22 January 2008 - 00:42
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
G36 tycker jag är fullständigt värdelös......man får inte död på något med den......jag brukar köra overkill med p90 och m16 så har jag vapen för både närstrid och distans...
Postad 22 January 2008 - 06:02
Unregisteredb8ad097f
-
Unregisteredb8ad097f
-
Lärjunge
-
-
320 inlägg
Trevligt lyckades spela tre matcher med bara mhb i laget kul.
Tycker M4+shotgun e rätt gött. Annars är ljudlös en ny favvo, silenser+uavjammer+deadsilence
Postad 22 January 2008 - 07:27
Unregistered3ece8f6f
-
Unregistered3ece8f6f
-
Beroende
-
-
1069 inlägg
Jag brukar faktiskt köra med G36 ibland även om jag oftast kör M4. Tycker G36:an är rätt okej om inte avstånden är för långa...Jag kör alltid med "double tap" som perk på den och då tycker jag den biter ifrån rätt bra.
Postad 22 January 2008 - 08:46
stone
-
stone
-
Lärjunge
-
-
336 inlägg
Trevligt lyckades spela tre matcher med bara mhb i laget kul. Tycker M4+shotgun e rätt gött. Annars är ljudlös en ny favvo, silenser+uavjammer+deadsilence 
Lyckades också vara med på några matcher med enbart MHB i ena laget. Kul att vi piskade den kaxiga [WOOT]-klanen upprepade gånger! Synd bara att man spelade som en kratta! Men, som vanligt alltid roligt att lira ihop. Brukar rätt ofta köra med Silencer, UAV-jammer. Nu har ju till och med jag levlat så att jag har Dead silence och då är den kombon riktigt kul. Funkar speciellt bra på Downpour och båten (heter den Wet Work, kanske?).
Postad 22 January 2008 - 09:24
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Men nu måste ju Du delge oss din Claymore taktik!

Har ju inte kommit upp till Overkill denna runda. Men Sniper kombinerat med en M4+Silencer är ju inte så tokigt. Eller en Sniper+RPD med ACOG kan vara bra om det kommer en hel grupp.
Kanske en Shotgun+SMG är ju en bra kombo.
Edit: Vi lyckades inte komma med i något spel tillsammans i fredags... Kanske hinner lira ikväll med lite tur.
Taktiken är snarare att sätta dem på bra ställen på olika banor, typ vid MG i huset som har en trappa precis bakom MG och en stege till höger.... Och som någon sa sätta den bredvid trappan och inte framför... Nä, det funkar inte att försöka joina längre....något är karatefel.....hoppas att det åtgärdas snarast... Vi får fortsätta att försöka invita varandra!!! Skulle vilja ge samtliga idioter som spelar musik i lurarna en rejäl smäll. Tysk techno
Men fan va gôtt det är när man får tre snubbar med en granat 
Eller kniiiiven :-D
Postad 22 January 2008 - 09:28
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Nä, det funkar inte att försöka joina längre....något är karatefel.....hoppas att det åtgärdas snarast... Vi får fortsätta att försöka invita varandra!!!
Karatefel! Den var kul! Ja bara att fortsätta med alla invites!
Postad 22 January 2008 - 09:33
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Brukar aldrig använda overkill eftersom jag tycker det är värdelöst när man ska ha sniper.. eftersom man måste välja bort increased bullet damage så dör dom oftast inte av 1 skott om man inte träffar bra.. och ofta dör nån i närheten så man kan plocka upp deras vapen istället för pistolen då har man overkill +increased bullet damage
AHhhaa...hur blir jag av med pistolen? Väljer den genom trekant och sedan fyrkant för att plocka upp det nya vapnet och sedan växla med trekant? Mycket intressant.....
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|