Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty 5

1976 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB (Spelkonsoler) 4 9.476562 (383) Inga priser
Call of Duty: World at War (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.73913 (22) Inga priser
40 relaterade trådar
.-*- Min Hembio Clan -*-. (8045 inlägg) 6 år sedan
Playstation Store (2597 inlägg) 8 år sedan
Blu-ray för 2:35:1 (2D & 3D) med subtitle shift (19 inlägg) 8 år sedan
* Officiell tråd - Playstation 3* (8507 inlägg) 10 år sedan
Officiella FIRMWARE-tråden [PS3] (1979 inlägg) 11 år sedan
PS3 Information (120 inlägg) 11 år sedan
PS3 Mediaserver - PMS (2831 inlägg) 12 år sedan
Hur mycket låter era PS3:or? (4857 inlägg) 12 år sedan
Hjälp en amatör att fixa vardagsrummet! (16 inlägg) 14 år sedan
Blu-ray från PS3 till förstärkare till projektor ger vita prickar (1 inlägg) 14 år sedan
EPSON TW3500 och PS3 (4 inlägg) 14 år sedan
PS3 som Blu-ray spelare (1237 inlägg) 14 år sedan
Inget blacker-than-black (18 inlägg) 15 år sedan
Xbox 360 eller PS3 (1171 inlägg) 15 år sedan
Vilken modell av PS3 har Du? (62 inlägg) 15 år sedan
PS3 via HDMI till Panasonic PX80 -> Flimmer (2 inlägg) 15 år sedan
Erbjudanden på PS3 (384 inlägg) 16 år sedan
PS3 slim 120GB pris (916 inlägg) 16 år sedan
Bästa stället att importera ps3? (424 inlägg) 16 år sedan
Samsung BD-P1500 vs Panasonic DMP-BD35 vs PS3 (36 inlägg) 16 år sedan
En PS3 två TV-apparater (12 inlägg) 16 år sedan
Hur koppla hdbox, reciever, tv, projektor, dvdinspelare, PS3? (0 inlägg) 16 år sedan
Sony sänker priset på Ps3 (95 inlägg) 16 år sedan
Yamaha RX-V463, några frågor (17 inlägg) 17 år sedan
Tips: Formatera USB-hårddisk större än 32GB med FAT32. (6 inlägg) 17 år sedan
Nybliven XBOX 360 ägare (55 inlägg) 17 år sedan
Panasonic Pv60 ingen bild på hdmi (8 inlägg) 17 år sedan
Billigaste PS3an? (12 inlägg) 17 år sedan
Streama trådlöst med mediaplayer 11 till PS3:an (3 inlägg) 17 år sedan
Bästa Blu-ray spelarna (21 inlägg) 17 år sedan
PS3 80Gb (330 inlägg) 17 år sedan
CoD 5 vs Resistance 2 (16 inlägg) 17 år sedan
Bra hemmabiopaket till PS3? (2 inlägg) 17 år sedan
2-kanalsljud via PS3 (2 inlägg) 17 år sedan
Onkyo 606 och PS3:a (21 inlägg) 17 år sedan
Hur mycket för en Playstation 3 60gb? (21 inlägg) 17 år sedan
ps3 (12 inlägg) 17 år sedan
Import från England (1 inlägg) 17 år sedan
Importera PS3 från USA (5 inlägg) 18 år sedan
PS3 spelar inte nästa låt (6 inlägg) 18 år sedan

Postad 03 December 2008 - 19:02

turbotomi
  • turbotomi
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0
den som revivar bör ju vara en av dom två som håller fönstrena, oftast "dör" man framför dörren.

Förstår inte redigt varför vi inte klarade längre igår, det kändes osm om vi hade allt under kontroll. men helt plötsligt var alla döda? jja och min mic dog också :)

Postad 03 December 2008 - 19:03

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
är det bara för mig som "after action report" inte fungerar? de står bara 0 på allting där efter varje match

Postad 03 December 2008 - 20:57

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Nä, funkar inte här eller.

Nån som vet om de har tänkt sig att fixa laggandet online nån gång? Börjar bli riktigt trist. :)

Postad 03 December 2008 - 23:42

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Ligger helt klart nåt i det!

Vi kanske ska utse 1,2,3,4 revivare, så man vet att så fort en är nere så är det dags att springa, lika så för täckaren?Blir krångligt. men det hade ju varit skitbra om man vetat direkt när nån dör vilken som ska reviva och vilken som ska täcka.

Några förslag?

Återigen så utgår jag ifrån en högre nivå samt att alla har raygun.
Allt annat är bara slarv och klanteri! :)

Ngt sånt tror jag är de bästa sättet. Men idag funkade det ganska bra iom att vi kollade så det fanns täckning innan. Nytt rekord å allt :wub:

Postad 04 December 2008 - 01:44

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

• 1061 inlägg
  • 0
wow 29 sidor om ett spel som inte ens utannonserats. :)

Postad 04 December 2008 - 08:09

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0

wow 29 sidor om ett spel som inte ens utannonserats. :)

Va? Vi spelar det ju hela tiden. Vadå inte utannonserats?

Postad 04 December 2008 - 08:19

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

• 1061 inlägg
  • 0

Va? Vi spelar det ju hela tiden. Vadå inte utannonserats?

har då inte sett/läst om ett spel med namnet Call of Duty 5 varken ute på marknaden eller inte. däremot verkar många ta fel och kalla Call of duty: World at war för det..

Postad 04 December 2008 - 08:38

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Snacka om att ordmärka.

En sida för dig: COD 5

Postad 04 December 2008 - 08:46

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

jag har me en kod, men jag vet inte hur jag ska göra för att låsa upp den... jag registrerade koden, laddade hem en lite fil och installerade. men sen är det stopp, vapnet är inte upplåst!! :)

Vapnet är upplåst under klassen "rifelman". Du kan dock inte sätta in det i en egen klass vilket är lite dåligt.

Postad 04 December 2008 - 13:23

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Kul spel igår Akerren, Evil rodge och hippo!
Level 24 samt att jag(!) hade 1100kills! :) (brukar ju oftast ligga sist då jag inte brukar hålla dörren)

Fan vad vi samarbetade bra, alla hade raygun och vi slösade väl i princip ingenting i onödan med den, hela tiden nån med mycket ammo som kunde hålla dörren! :)

Även kul spel med Morlock, l2ickard och Evil rodge på natten oxå!
Vi kom till level 22 trots en del missöden samt att morlock aldrig fick sin raygun. :(

Att tänka på för er som är "nya" på Zombie:

Man kan bygga med ryggen mot, samt skjuta och ladda vapen samtidigt som man bygger.
När man dör helt, så kommer man tillbaka i nästa nivå, dock med ENBART pistol så om man måste välja mellan två så revivar man den med bäst vapen. I vissa lägen så kan det vara det bästa valet att strunta i att reviva och avsluta nivån istället. Bättre att en mister sina vapen än att ev. alla dör.

ALLA måste se till att få raygun. När man kommit upp en bit i nivå så blir det väldigt fel och stressigt att köpa vapen mitt i kriget, ett sätt att lösa detta är att man behåller en zombie vid liv i slutet på rundan och antingen bygger ut han, eller springer omkring och "leker" med han, då kan de som behöver köpa köpa köpa tills man får raygunnen. Har man mycket poäng så kan man köpa alla vapen man får för att spara tid (så man slipper vänta på att det man inte ville ha ska försvinna), ett bra andravapen är en av LMG:erna. Sen när alla är klara sätta man en kula i huvet på han... hehe
Jag klantade mig ju igår den enda gången vi försökte hålla zombin vid liv och dog, men då är det igentligen bara för en att locka till sig honom, leda bort honom (inte till lådan dock) sen låta den andre reviva mig.:)

Två måste HELA tiden hålla fönsterna och väggen, 1 håller dörren med hjälp av en som tar ev. inslinkare samt vid högre nivå samtigt får bygga igen väggen. (ett problem med att köpa vapen mitt i är att inslinkarna drar åt båda hållen då, dvs. både mot lådan och in i rummet)
När en sitter välplacerad med raygunnen framför dörren så är det rent slöseri på ammo för andra att stå och skjuta i dörren, samt att man "stör" och blockar varandra hela tiden, för många kockar... Tillhör själv dom som stod och "bålade"(akerren uttryck ;) ) med eldkastaren i dörren, men det resulterar till näst intill 0kills samt att man försvårar för dörrhållaren med raygunnen. ;)

Vill man jaga kills oxå får man säga till att man vill byta med dörrhållaren samt att man måste ha raygun (vid nivå 13-14 och uppåt).
Dörrhållare måste försöka raportera hela tiden när han laddar samt om nån slinker in, dock ska dörrhållaren ignorera inslinkaren och förlita sig på andremannen. Förödelsen kan bli total om dörrhållaren får för siga att börja jaga den som slank in, för då VÄLLER dom in genom dörren sen är det stor risk att det är slut. Även om det innebär att dörrhållaren "dör" så får han inte helst inte vika av från dörren med siktet. Dör han så har han ändå relativt många raygunskott så han kan fortsätta att skjuta mot dörren samtidigt som han blir revivad.

När det är instakill så låter man först och främst de som behöver poäng för att jaga Raygunnen skjuta zombisarna, dock inte till överdrift så att man riskerar allt. Vid instakill så ska raygunnen användas så lite som möjligt.

Hoppas att ni inte tycker jag är helt dum i huvudet och tycker jag är en jä vla besserwisser som bossar omkring när jag skriver ner "regler", men man måste köra organiserat för att komma lååångt! :P :lol:

Förresten, tyckte ni det var kul med zombie? :lol:

Redigerat av Dr. Death, 04 December 2008 - 13:29.

Postad 04 December 2008 - 13:44

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Ja det var kul igår, gick juh hyffsat bra ändå för att vara typ första gången. Vad jag tror vi föll på igår var att det var ett jäkla springade till lådan för o försöka fixa raygunnen till Morlock :) Det fungerar inte alls i senare levels så man måste verkligen försöka få den tidigare. Sen om man inte lyckas får man helt enkelt skita i den, när man klarat en nivå eller håller en zombie vid liv kan man givetvis försöka få den från lådan.

Postad 04 December 2008 - 16:41

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Kul spel igår Akerren, Evil rodge och hippo!
Level 24 samt att jag(!) hade 1100kills! :) (brukar ju oftast ligga sist då jag inte brukar hålla dörren)

Fan vad vi samarbetade bra, alla hade raygun och vi slösade väl i princip ingenting i onödan med den, hela tiden nån med mycket ammo som kunde hålla dörren! :)

Även kul spel med Morlock, l2ickard och Evil rodge på natten oxå!
Vi kom till level 22 trots en del missöden samt att morlock aldrig fick sin raygun. :(

Att tänka på för er som är "nya" på Zombie:

Man kan bygga med ryggen mot, samt skjuta och ladda vapen samtidigt som man bygger.
När man dör helt, så kommer man tillbaka i nästa nivå, dock med ENBART pistol så om man måste välja mellan två så revivar man den med bäst vapen. I vissa lägen så kan det vara det bästa valet att strunta i att reviva och avsluta nivån istället. Bättre att en mister sina vapen än att ev. alla dör.

ALLA måste se till att få raygun. När man kommit upp en bit i nivå så blir det väldigt fel och stressigt att köpa vapen mitt i kriget, ett sätt att lösa detta är att man behåller en zombie vid liv i slutet på rundan och antingen bygger ut han, eller springer omkring och "leker" med han, då kan de som behöver köpa köpa köpa tills man får raygunnen. Har man mycket poäng så kan man köpa alla vapen man får för att spara tid (så man slipper vänta på att det man inte ville ha ska försvinna), ett bra andravapen är en av LMG:erna. Sen när alla är klara sätta man en kula i huvet på han... hehe
Jag klantade mig ju igår den enda gången vi försökte hålla zombin vid liv och dog, men då är det igentligen bara för en att locka till sig honom, leda bort honom (inte till lådan dock) sen låta den andre reviva mig.:)

Två måste HELA tiden hålla fönsterna och väggen, 1 håller dörren med hjälp av en som tar ev. inslinkare samt vid högre nivå samtigt får bygga igen väggen. (ett problem med att köpa vapen mitt i är att inslinkarna drar åt båda hållen då, dvs. både mot lådan och in i rummet)
När en sitter välplacerad med raygunnen framför dörren så är det rent slöseri på ammo för andra att stå och skjuta i dörren, samt att man "stör" och blockar varandra hela tiden, för många kockar... Tillhör själv dom som stod och "bålade"(akerren uttryck ;) ) med eldkastaren i dörren, men det resulterar till näst intill 0kills samt att man försvårar för dörrhållaren med raygunnen. ;)

Vill man jaga kills oxå får man säga till att man vill byta med dörrhållaren samt att man måste ha raygun (vid nivå 13-14 och uppåt).
Dörrhållare måste försöka raportera hela tiden när han laddar samt om nån slinker in, dock ska dörrhållaren ignorera inslinkaren och förlita sig på andremannen. Förödelsen kan bli total om dörrhållaren får för siga att börja jaga den som slank in, för då VÄLLER dom in genom dörren sen är det stor risk att det är slut. Även om det innebär att dörrhållaren "dör" så får han inte helst inte vika av från dörren med siktet. Dör han så har han ändå relativt många raygunskott så han kan fortsätta att skjuta mot dörren samtidigt som han blir revivad.

När det är instakill så låter man först och främst de som behöver poäng för att jaga Raygunnen skjuta zombisarna, dock inte till överdrift så att man riskerar allt. Vid instakill så ska raygunnen användas så lite som möjligt.

Hoppas att ni inte tycker jag är helt dum i huvudet och tycker jag är en jä vla besserwisser som bossar omkring när jag skriver ner "regler", men man måste köra organiserat för att komma lååångt! :P :lol:

Förresten, tyckte ni det var kul med zombie? :lol:

det är bra med lite riktlinjer det jag behöver jobba på är
tillit till andramanen och inte jaga insmitare när
jag håller dörren. Och så var det soffan som var med på rekordrundan inte rodge

Postad 04 December 2008 - 18:45

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Ja det var skoj men nervöst i slutet där mot rekordet,men jag skulle verkligen vilja prova om det finns ngn bättre taktik,kanske gå ngnstans på övervåningen när alla fått sina bra vapen.
Låser man upp trappen i vapenrummet och går längst in där så har jag för mig att det bara är ett fönster att hålla längst in sen blir det väl tre "korridorer" för var å en att hålla. Då borde det bli svårt för dom att smita in till oss om bara det funkar med laddningarna och max ammon. Men det kanske är bästa taktiken som vi har nu?
Vore skoj att se/veta vad de folket som kommit upp till level 40 nånting har för taktik. För jag fattar verkligen inte hur dom gjort!

Edit: A det var fusk alltså...dom ställer sig på ett sätt så inte zombisarna kan träffa dom!
http://www.youtube.c...h?v=tCkIh8zsf_Q

Redigerat av hippo6, 04 December 2008 - 18:51.

Postad 05 December 2008 - 10:42

turbotomi
  • turbotomi
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0

Vapnet är upplåst under klassen "rifelman". Du kan dock inte sätta in det i en egen klass vilket är lite dåligt.

jaha, är det på det viset, tack för hjälpen

Postad 05 December 2008 - 12:18

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

det är bra med lite riktlinjer det jag behöver jobba på är
tillit till andramanen och inte jaga insmitare när
jag håller dörren. Och så var det soffan som var med på rekordrundan inte rodge

Jag är inte riktigt att lita på andreman än om jag ska hålla väggen samtidigt, måste träna på den positionen känner jag, dock känns det tryggt att ha dig vid väggen som andreman, du plockar ju oftast insmitarna INNAN jag hunnit larma! :(

Nä ikväll ska jag komma till level 153... ;)

Redigerat av Dr. Death, 05 December 2008 - 12:55.

Postad 05 December 2008 - 12:29

turbotomi
  • turbotomi
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0
hur kommer det sig att jag alltid får lägga mellan 20000-30000 tusen poäng för att få tag i raygun.
det är ju skit tråkigt. :(

Postad 05 December 2008 - 12:33

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Inte älska, bara hata Black Cats-trofén. :(

Postad 06 December 2008 - 01:17

Grillas
  • Grillas
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Så nu har man själv klarat sig igenom Veteran och vissa banor va verkligen så man vart gråtfärdig ibland.
Hade däremot inge problem alls med Heart of the reich som många verkar haft.
Så nu är det dags att ta tag i onlinedelen så behöver ni nån extra zombieslaktare så står jag till befogande.

Psn ID: Staafie

Postad 10 December 2008 - 00:11

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0
tack för grymt zombie lir ikväll grabbar bra lagarbete gjorde att vi kom till lvl 26 evilrodge hippo och döden

Postad 10 December 2008 - 07:04

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Ja det var riktigt skoj när det lirade och Max Ammon kom som den skulle,samarbetet funkade riktigt bra.
Level 27 känns inte omöjligt :D

Sen var det ju extra skönt att komma till ny rekord level OCH spöa Döden i kills! :(

Postad 10 December 2008 - 12:37

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
mmmmmmmmmmm. hehe, 1271kills var det va? :( ;)

Stark jobbat av oss var det iaf. och som sagt bra (om än inte PERFEKT, tar på mig en del av det..) samarbete!

Ett misstag som vi gjorde (förutom när jag dog av sista zombien när jag precis fått upp min raygun ur lådan och därmed missade den och bidrog till att Hippo slog mitt rekord i kills :P ), var att vi borde gjort som akerren sa (lite för sent dock :D ), vi skulle köpt, köpt, köpt allihopa tills vi fått nya rayguns med fulla mag, för vi hade ju mellan 50-140 köp per man så det skulle nog inte vara några problem. Det hade tagit lite tid antagligen, men det skulle varit skönt att få varva ner och smälta allt lite INNAN zombisarna formligen rasar mot oss i level26... :)
Nåt att tänka på nästa gång..

Nästa gång så får du ha ditt headset riktigt laddat Evil rodge, rätt viktigt i de högre levlarna. ;)

Rätt roligt den gången då jag stod och köpte som fan för att få den LMG:n jag ville ha och fick en raygun och blev överlycklig för jag trodde att jag lyckats få TVÅ, men det visade sig att jag tydligen råkat byta bort min befintliga raygun utan att märka det, kunde gått illa det där...hehehe :D

Redigerat av Dr. Death, 10 December 2008 - 12:41.

Postad 10 December 2008 - 14:45

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
de var värst,, level 26,, grattis till det,, varenda gång jag är med kommer vi aldrig så långt, undra vem det beror på då :)
level 25 är rekord för mig,, kör ni med samma taktik som vi gör när jag är med när ni kommer upp i 26?

Postad 10 December 2008 - 17:23

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
A det var nog exakt samma taktik...mkt kommunikation om laddning vid dörren och se till att man byter i tid med en annan som har mer ammo i Raygunnen. Det värsta var att jag tror vi hade klarat en level till,kanske,om bara vi fått tag i Insta kill utan problem,det var ju där det sket sig när vi skulle ta den,sen hade ju ingen värst mkt ammo kvar i puffran så en Max ammo med så hade det nog funkat en stund till. Blev ju lite panik när akerren missade instan och dog istället. Då flög taktiken ur min skalle och paniken kom över mig/oss istället :)

mmmmmmmmmmm. hehe, 1271kills var det va? ;) :P

Yes..hade nog blivit några till om inte NÅGON hade "snott" kills för mig när det var Insta kill! :D :(

Postad 10 December 2008 - 22:28

shaman958
  • shaman958
  • Användare

• 166 inlägg
  • 0
spelar ni endast zombie som multiplayer?

jag har haft jättesvårt att komma med på några invites.....funkade bättre på cod4 tiden.. :)

Postad 11 December 2008 - 07:11

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Nej jag spelar en del "vanlig" multiplayer me,men har inte riktigt blivit så besatt av det som jag blev av 4:an. Medans Zombie är ngt nytt och faktiskt kan vara riktigt skoj och har blivit beroendeframkallande på det sättet att man vill komma en level till,bara en!

Postad 11 December 2008 - 08:04

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Det lite tråkiga med Zombie är att det tar ganska lång tid innan det börjar hända saker. Nu är jag inte så bra på det men de första 10 levlarna är ju enkla å tar ändå en del tid.

Det blir inte samma action som att köra "vanlig" multiplayer från start.

Postad 11 December 2008 - 10:50

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Det lite tråkiga med Zombie är att det tar ganska lång tid innan det börjar hända saker. Nu är jag inte så bra på det men de första 10 levlarna är ju enkla å tar ändå en del tid.

Håller helt med, 1-2 ggr är ok. Men spelar hellre mp, måste ju jaga prestige 10 :)
Men kommer ju inte bli först dit då benny ligger sjukt långt före. :)

Postad 11 December 2008 - 13:36

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Håller med om att det är lite segt att behöva börja från botten varje gång, skulle funnits så man kunde spara på tex. lev 10 eller liknande...

Sen är ju som sagt hela nöjet med zombie att spela ihop med ett sammansvetsat lag och köra benhårt med taktiker och samarbete med målet (som hippo sa) att ta sig längre och längre, diskutera vad som gick fel, vad som kan förbättras osv.

Känner i princip NOLL lust till att spela zombie online med randomsnubbar... Då spelar jag hellre MP!

Som jag ser det nu så består vårt lag av mig, akerren, andreassofus, hippo6, evil rodge och till viss del turbotomi(har inte spelat lika mycket med han, men det har gått bra på alla sätt de gånger jag gjort det)
Givetvis kan inte alla vara med samtidigt, men alla är likvärdiga! :)

Har även spelat med Noobs och kinghills vilket oxå skoj, men jag har inte samma samarbete med dom, har väl inte spelat tillräckligt med dom för det! :)
Sorry förresten att jag drog när spelet av någon anledning bröts vid level 11-12, men standard uppsättningen var på plats... :)

När man spelar med samma personer och med en bestämd taktik så blir man sällan överraskad av en zombie som står och tuggar på en helt plötsligt pga. brist på kommunikation och bestämda positioner! :D

Ang. action så ÖNSKAR jag att det vore samma action MP som det är i zombie när man kommit upp vid 15+, bara att hålla dörren så går avtryckar fingret nonstop tills man förlorat...

Zombie 4 ever! :P

de var värst,, level 26,, grattis till det,, varenda gång jag är med kommer vi aldrig så långt, undra vem det beror på då :D
level 25 är rekord för mig,, kör ni med samma taktik som vi gör när jag är med när ni kommer upp i 26?

Har inte med dig att göra! :D
Berodde väl mest på slump och tur (utöver våra utmärkta skills :P ), för vi körde samma taktik och samarbete som vi alltid gör! ;)

Redigerat av Dr. Death, 11 December 2008 - 13:34.

Postad 11 December 2008 - 16:28

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
spelar nästan alltid med döden, kerren och hippo eller vonanka och tycker att vi samarbetar väldigt bra, riktigt kul att spela med er.

Postad 11 December 2008 - 18:17

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Ja det har funkar riktigt bra det sista när man lärt sig att lita på alla oxå.
Fasiken, ja skrattar än idag över när döden blev dödad av den sista Zombisen precis när han fick Raygunnen så han inte hinner ta den och ligger bredvid lådan å skriker "hjälp mig! jag vill ha min Raygun", då grät jag nästan av skratt ;)

Postad 11 December 2008 - 19:48

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Ja, att kunna lita på varann är viktigt, för det finns lägen då man helt enkelt inte kan göra nåt åt en ev. situation utan är i princip helt i en medspelares händer och det bara att hoppas att alla är där dom ska vara och utför sin uppgift, vilket vi är till 99% och då kan man koncentrera sig på sin egen uppgift mycket bättre! ;)

Ett exempel (som jag nämn tidigare) är när man som dörrhållare släpper in zombies, då är det dels viktigt att rapportera samt ännu viktigare att inte avvika från dörren (svårt som fan att hålla det där alltid :)) även om det kommer zombies mot dig. Dör du så kan du ändå hålla dörren en tag med raygunnen medans andremannen (vägghållaren) revivar dig. De som kommer in i rummet får man förlita sig på att andremannen till störst del tar..

Ang. när jag missade min raygun så var det INTE kul :lol: , tappade hoppet helt där några minuter, dock så var det de rundan vi kom upp till lvl26! :(

Postad 12 December 2008 - 17:45

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Bara jag som jag enorma lagg problem just nu? Började igår kväll och har fortsatt hela dagen.
Kommer in i en match med 3 staplar men efter ett litet tag börjar connection interupted och jag har en stapel och sen blir jag utloggad från PSN. Hänt 110ggr idag, ville ta ut skiva och bryta den i 2 delar idag... lugnade dock mig och körde lite mirrors edge ist.

Postad 12 December 2008 - 20:56

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Vilken ban-jävel är det man kan klara "swan dive"-challenge på? :blink:

Postad 12 December 2008 - 22:55

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Vilken ban-jävel är det man kan klara "swan dive"-challenge på? :blink:

Kines banan malkin? eller var den heter...
Finns ett torn ute i vattnet som jag kan klättra upp i, sen är det bara att kasta sig i :blink:

Startade om routern och provade spela igen, vart väldigt mycket bättre. Har inte startat om den sen jag köpte den i maj...

Postad 13 December 2008 - 00:25

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Ah, borde fattat det var kines-banan. Inte "fått den" på ett tag nu. Men mission accomplished. tackar!!!

Postad 13 December 2008 - 00:52

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Fått hem detta spelet nu, grymt bra är det :blink: Men visst laggar det ibland, även om man har bra ping? :blink:
Är nojjig att det skulle vara fel på min nya ps3a, skulle inte förvåna mig, med sånt flyt jag brukar ha...

Postad 13 December 2008 - 13:14

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Det kan lagga även om alla har en till synes bra uppkoppling. Märkte det mkt tydligt här under förmiddagen.

Det lustigaste med den typen av lagg är att man antingen är i princip odödlig eller så kan man skjuta sig svettig på fi utan att för den skull fälla honom. Det skulle vara intressant att få reda på orsaken till detta fenomen.

Redigerat av BennySlyden, 13 December 2008 - 13:16.

Postad 13 December 2008 - 13:19

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ja märker inte av så mycket lagg när jag spelar,, dock så kan man ju inte spela mer än en match, sen innan nästa match börjar så blir man uttkastad från lobbyn

Postad 13 December 2008 - 15:08

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0

Vilken ban-jävel är det man kan klara "swan dive"-challenge på? B)

Funkar även bra på "Castle"... upp på muren bara och hoppa ner i vattnet...!!

Postad 14 December 2008 - 17:13

Steffelito
  • Steffelito
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0
Om någon/några är sugna på zombi mod eller liknande adda steffelito.

Postad 14 December 2008 - 18:38

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Antar man får gilla läget vad det gäller laggandet. Vissa kan man skjuta ner på fläcken med ett välriktat skott andra kan man springa efter flera meter & skjuta på som en galning utan resultat.

Har en kill streak på 15 som jag tangerat gång på gång. Mitt problem är att jag nästan alltid lyckas placera bombmattorna åt **** snett.

Har en känsla av att man stiger i level mycket snabbare här än i COD4?!

Postad 14 December 2008 - 20:43

Cod4life
  • Cod4life
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0

Antar man får gilla läget vad det gäller laggandet. Vissa kan man skjuta ner på fläcken med ett välriktat skott andra kan man springa efter flera meter & skjuta på som en galning utan resultat.

Har en kill streak på 15 som jag tangerat gång på gång. Mitt problem är att jag nästan alltid lyckas placera bombmattorna åt **** snett.

Har en känsla av att man stiger i level mycket snabbare här än i COD4?!

jag tycker nästan de går segare att lvla ^^

Postad 14 December 2008 - 21:04

Arslan G
  • Arslan G
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Jag söker efter några man kan köra tillsammans med...
Zombie som Hardcore men Core funkar också.

GT-Royal är min PSN, ni får gärna add a mig.

Postad 15 December 2008 - 22:09

sumpan77
  • sumpan77
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Hej! Har varit helt såld på modern warfare i drygt 1 år nu och undrar detta spel håller samma höga spelkänsla och kvalitet? Online läget på modern warfare är ju ruggigt bra fast nu har jag ledsnat och funderar starkt på detta spel. Eller ska man kanske satsa på resistant 2, känns lite töntigt med aliens och plasma vapen och skit bara. Välkomnar era åsikter!!!

Postad 15 December 2008 - 22:28

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Tveklöst mer problem online med detta. Ibland rena lottot om dina skott "räknas" & hur mkt fienden tål. Annars är det väl en schysst upplevelse om man tröttnat på cod4. men lika bra som cod4 är det inte. Fast här finns zombie mode som är en riktigt skön bonus.

Postad 15 December 2008 - 22:33

tomasgbg
  • tomasgbg
  • Beroende

• 1310 inlägg
  • 0
Håller med... Der laggar en del och man blir utkastad varje gång typ.. invites funkar sådär.. nja tur att rätt gubbar sitter med 6an :)

Men har man tröttnat på 4an så köp ändå, för det mesta känns det som 4an fast med nya banor och vapen!

Postad 15 December 2008 - 22:44

Steffelito
  • Steffelito
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0
Vad är mikrofoner som användes? Vart går dem att köpa? Eller kan man typ använda mickuttaget som man får med singstar och sen koppla in vilken mick man vill?
steffelito på PSN

Postad 16 December 2008 - 02:30

turbotomi
  • turbotomi
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0
måste få prova en variant med er på zombie mode... akerren, döden och en till. tror att det kan bli riktigt j**** bra.
vill inte säga något än för jag vill vara med när vi provar det.. :)

Postad 16 December 2008 - 07:06

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

måste få prova en variant med er på zombie mode... akerren, döden och en till. tror att det kan bli riktigt j**** bra.
vill inte säga något än för jag vill vara med när vi provar det.. :)

Ja vill va me ja vill va me ja vill va me :) Säg bara till vilken kväll isåfall.

Postad 16 December 2008 - 08:59

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Ja vill va me ja vill va me ja vill va me :) Säg bara till vilken kväll isåfall.

ikväll tycker jag är ett bra förslag

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.