Förbokade också MW2 nu så det blir nog bara lite MP på detta tills det kommer, blir väl lite trophyjakt dock så då är man väl illa tvungen
Uncharted 2: Among Thieves (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(89)
|
99:- | |
Uncharted 2: Among Thieves - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(12)
|
Inga priser | |
Uncharted 2: Among Thieves - Game of the Year Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Uncharted 2: Among Thieves Tips&Trick (1 inlägg)
|
16 år sedan |
Uncharted 2 - Among Thieves (13 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 13 October 2009 - 13:42
Förbokade också MW2 nu så det blir nog bara lite MP på detta tills det kommer, blir väl lite trophyjakt dock så då är man väl illa tvungen
Postad 13 October 2009 - 13:48
Å fan, hur lyckas de liksomInga laddningar i ettan, inte ens om man hoppar över mellansekvenserna.
Postad 13 October 2009 - 14:37
Postad 13 October 2009 - 15:36
blir inget mp för mig på detta spelet förutom co-op och den obligatoriska matchen för trophyn
Trophywhore!
Postad 13 October 2009 - 15:45
Vänta nu. Du köper kanske det bästa SP spelet denna generationen hittils, men du tänker inte spela det? Bara lite MP?Jobbigt att spelet ligger och väntar hemma och man inte har så mycket för sig på jobbet, men är illa tvungen att sitta kvar till 17.00
Redigerat av belzebubb, 13 October 2009 - 15:47.
Postad 13 October 2009 - 15:52
Vänta nu. Du köper kanske det bästa SP spelet denna generationen hittils, men du tänker inte spela det? Bara lite MP?
Tror du missförstod honom. Han kommer nog lire SP full ut men bara lite MP eftersom MW2 kommer snart.
Postad 13 October 2009 - 15:54
Jo du har nog rättTror du missförstod honom. Han kommer nog lire SP full ut men bara lite MP eftersom MW2 kommer snart.
Postad 13 October 2009 - 15:56
Edit: Och nu är det dags att gå hem, yay!
Redigerat av odditee, 13 October 2009 - 15:57.
Postad 13 October 2009 - 16:33
Postad 13 October 2009 - 16:53
Med tanke på att elgiganten släppte både Wolfenstein och Batman Arkham Asylum många dagar innan releasedatumet både i Sverige och i resten av världen så skulle jag gissa på att de inte är så pålitliga. De hamnade ju i en sådan här tvist för några år sedan, då de släppte ett DICE spel en vecka innan release och var tvunga att betala många miljoner skadestånd och dessutom får de inte börja sälja något DICE spel förens en vecka efter release numera
Hur menar du pålitliga? det är ju alltid kul för oss konsumenter att få varan så tidigt som möjligt
Jag vet inte vad som hände med Dice... men jag antar att det är det där svenska företaget, man åker väl dit ganska lätt eftersom det är i hemma marknaden. Men å andra sidan så tror jag inte någon leverantör har råd med att tacka nej till ett gigantiskt inköp som Elgiganten eller annan stor kedja gör.
Själv får man inte spelet förräns imorrn, hakade på gamestops erbjudande. Vilket fall som helst så kommer jag nog inte hinna köra förräns nästa veckan, tenta period
Redigerat av Unregistered1232, 13 October 2009 - 16:56.
Postad 13 October 2009 - 17:15
Trophywhore!
jepp och förbannat stolt över det oxå
då har även jag förbokat det försökte få med mig det hem på en gång men den gubben gick tydligen inte
Postad 13 October 2009 - 17:24
Redigerat av Zebra, 13 October 2009 - 17:24.
Postad 13 October 2009 - 17:51
visst kan det vara skoj att få spelet redan dagen innan release, men till fullpris(?)
annars är det ju trevligt med gamestops erbjudande om 2spel +1kr,
fast då får man se till att ha is i ådrorna och vänta tills imorgon
men om man nu har fullt upp i veckan så gör det ju inget om man inte har det rykande färskt direkt!
//najkks
Postad 13 October 2009 - 18:11
Hur menar du pålitliga? det är ju alltid kul för oss konsumenter att få varan så tidigt som möjligt
Sen vad elgiganten får för konskvenser är ju inte vårt problem
. Dom senaste releasen som du säger så har Elgiganten skickat ut väldigt tidigt.. t.ex så fick flera Fifa 10, 1-2 dagar innan release och priserna har varit rätt så bra också.
Jag vet inte vad som hände med Dice... men jag antar att det är det där svenska företaget, man åker väl dit ganska lätt eftersom det är i hemma marknaden. Men å andra sidan så tror jag inte någon leverantör har råd med att tacka nej till ett gigantiskt inköp som Elgiganten eller annan stor kedja gör.
Själv får man inte spelet förräns imorrn, hakade på gamestops erbjudande. Vilket fall som helst så kommer jag nog inte hinna köra förräns nästa veckan, tenta period
Är ganska övertygad om att om ddet kommer fram att en butik skiter i utsatta datum för release så kommer det att få efterföljder, desto större företag/kedja desto mer liv..
Tyckte det var ett bra straff som elgiganten fick.
Postad 13 October 2009 - 19:23
Är ganska övertygad om att om ddet kommer fram att en butik skiter i utsatta datum för release så kommer det att få efterföljder, desto större företag/kedja desto mer liv..
Tyckte det var ett bra straff som elgiganten fick.
Jag är lika övertygad att man får någon form av böter eller liknande. Men att man skulle banna en stor köpare låter mindre troligt.
Postad 13 October 2009 - 19:49
Jag är lika övertygad att man får någon form av böter eller liknande. Men att man skulle banna en stor köpare låter mindre troligt.
Elgiganten = stor återförsäljare, menar du väl?
Postad 13 October 2009 - 19:55
Postad 13 October 2009 - 19:55
Postad 13 October 2009 - 19:58
Jag har spelat som fan hur många timmar som helst nu bara för att försöka få klart recensionen som uppvärmning för alla som ska börja lira imorgon så de blir ännu mer hajpade tills de kommer hemFörsta intrycket: WOW!! Helt galet hur det här spelet lyckas rycka med en totalt från första sekund. Nu har jag bara spelat 3 nivåer men risken att man försover sig för jobbet imorgon är väldigt stor.. Så snyggt, välberättat och coolt så det är sjukt!
Det har funnits "några" tillfällen då man önskat att det funnits en print screen knapp
Postad 13 October 2009 - 20:19
Kaffeapparaten perkulator kanske...??
Redigerat av Unregistereda1381774, 13 October 2009 - 20:21.
Postad 13 October 2009 - 20:22
Kaffeapparaten perkulator kanske...
Cod skadat smeknamn
jäv la norrländska uttryck
Postad 13 October 2009 - 20:25
Redigerat av Unregistereda1381774, 13 October 2009 - 20:26.
Postad 13 October 2009 - 20:28
laddat upp med massor av cola i kylen plus en hel dosa snus
Postad 13 October 2009 - 21:18
Problemet är bara att norrläningar bryr sig inte , de ber dig att fjölavvi får väl mobba norrlänningar när alla andra mobbar skåningar
Postad 13 October 2009 - 21:21
Shit vad bra betyg detta lir har fått, det ligger på 97 på metacritic baserat på 59 recensioner. Bara gta som fått bättre av alla spel denna generation på alla konsoler
Ni som har hunnit börja köra lite, är det så bra?
Problemet är bara att norrläningar bryr sig inte , de ber dig att fjölav
Svaret på din fråga är JA!
Tar en paus och laddar kaffebryggaren nu tror jag
Postad 13 October 2009 - 22:24
Hmmm, efter som ettan var så otroooligt bra?
![]()
assassins creed är fortfarande ett av dom bästa spelen som finns på marknaden tycker jag. och efter att ha sett alla trailers och gameplay från spelet så längtar jag mer efter det än uncharted 2
Postad 13 October 2009 - 22:25
Nej det krossar ju GTA fullständigtShit vad bra betyg detta lir har fått, det ligger på 97 på metacritic baserat på 59 recensioner. Bara gta som fått bättre av alla spel denna generation på alla konsoler
Ni som har hunnit börja köra lite, är det så bra?
Postad 13 October 2009 - 23:47
Postad 14 October 2009 - 00:43
Kört igenom det på hard nu och kan rekommendera alla som inte börjat än att göra detsamma, det är inte svårt.
Vad som kommer ta tid kan vara att hitta alla skatter, är ca 60st kort och jag tyckte jag tog det hyffsat lugnt och kikade runt i min genomspelning.
10/10
Postad 14 October 2009 - 00:48
Jäklar vilket spel!!!
Utan tvekan ett av dom bästa som man nånsin spelat!
Kört igenom det på hard nu och kan rekommendera alla som inte börjat än att göra detsamma, det är inte svårt.
Vad som kommer ta tid kan vara att hitta alla skatter, är ca 60st kort och jag tyckte jag tog det hyffsat lugnt och kikade runt i min genomspelning.![]()
10/10
nice, tack för tipset
en fråga, låser man upp extra material som i första spelet? där var det ju bakom kulisserna osv.
spelade precis klart första spelet igen så har 2saves med 100% av spelet, skulle egentligen vara 3st, men vet inte varför min första är borta..
Postad 14 October 2009 - 01:07
Postad 14 October 2009 - 01:17
Tror flera får problem t o m på normal så om man inte vet att man är hyfsad så rekar jag inte hard. Fast vet iofs inte skillnaden på hard/normal.Kört igenom det på hard nu och kan rekommendera alla som inte börjat än att göra detsamma, det är inte svårt.
Postad 14 October 2009 - 02:22
Gott, tillbaka med dig till KillzoneKört igenom det på hard nu
Mest avis för att det verkar som alla har spelet utom jag...
Postad 14 October 2009 - 05:37
Funderar på att släppa in mig själv, orka vänta tills klockan är 9...
Postad 14 October 2009 - 06:55
Postad 14 October 2009 - 07:05
Ett helt underbart spel, precis som ettan. MEN... satt och spelade 2 timmar igår och har redan gjort 25% av spelet. Och tyvär tycker jag att jag inte har spelat så mycket utan sett på en massa film klipp. Man spelar ett par minuter och sen är det filmklipp ett par minuter. Hade jag klickat bort dom så hade jag säkert halverat min speltid. Hoppas inte detta fortsätter. Jag vill spela och inte se på film. Nån mer som fick denna känslan?
Kör som l2ickard, spela på hard direkt så ska du se att det antagligen kommer ta lite längre tid.
Eller du lirar kanske på hard?
Postad 14 October 2009 - 07:05
Jäklar vilket spel!!!
Utan tvekan ett av dom bästa som man nånsin spelat!
Vad som kommer ta tid kan vara att hitta alla skatter, är ca 60st kort och jag tyckte jag tog det hyffsat lugnt och kikade runt i min genomspelning.![]()
10/10
Det var inte dåligt! Hur lång tid tog det?
En kul detalj det där med statistiken förresten
Jag kör också på hard och kom väl en 48% igår på ca.6h, då snokade jag mycket efter skatter.
Men trots det så har jag bara 20st efter nästan halva spelet
Jag trodde ett tag att jag tagit mig vatten över huvudet när jag spelade på hard..
"Försvara dig tills XXXX hämtar dig med bilen" var ingen lek precis. Det blir svettigt på crushing det
Men ett fantastiskt spel, tempot byggs upp sakta och på ett medryckande sätt.
Ganska enkelt till halva spelet på hard, man dör några gånger tills man hittar rätt skydd osv. lite "try and error" ibland.
Man får 100k att handla för om man har 100% på Uncharted 1, så ytterligare en anledning att spela igenom ettan om inte har gjort det.
Stämplade in 06.59 idag, det blev sent igår...
EDIT: Jag tycker filmerna är helt ok, långt ifrån MGS4 som mest blir drygt.
Det är mest filmer i början, vilket funkar bra för att bygga upp tempot successivt.
@Rangwald: Några avundsjuka meddelande blev det allt under kvällen.
Redigerat av JockeJ, 14 October 2009 - 09:05.
Postad 14 October 2009 - 07:34
Postad 14 October 2009 - 07:58
Kör som l2ickard, spela på hard direkt så ska du se att det antagligen kommer ta lite längre tid.
Eller du lirar kanske på hard?
Ja jag kör på hard, och det är grymt svårt att ta ihjäl fi och jag har ju inte kommit så långt in i spelet ännu men jag saknar mystiken än så länge, vill leta, pussla och lista ut mer än att följa en annan gubbe och skjut ner fi. Som det va i ettan.
Men jag hoppas det kommer..
Redigerat av PBateman, 14 October 2009 - 07:59.
Postad 14 October 2009 - 07:58
bokat det från webhallen men inte fick jag ngt kul med posten igår......
Mitt ligger hemma och väntar men vad hjälper det när jag troligtvis inte kommer vara hemma ikväll...
Ingen som har lirat MP än? Eller vad dum jag är; frass3; har DU lirat MP?
Det var väl nästan bara du som skulle ge dig i kast med det direkt.
OM jag är hemma ikväll kommer jag säkert lira lite MP också.
Postad 14 October 2009 - 07:59
Nej det krossar ju GTA fullständigt
Kul att se zoiler.......visst finns det vissa bra saker även med ps3.......
Postad 14 October 2009 - 08:05
Till att börja med ja, men om de fortsätter med det så kan du nog vara ganska säker på att de blir utan...
Jag menar, de kommer att förlora mycket mer i längden om de seriösa återförsäljarna tröttnar, och bara det faktum att medvetet strunta i datumen visar att det är Elgiganten som är i beroendeläge, inte speltillverkarna.
Postad 14 October 2009 - 08:24
Alla har inte lyxen att få det dagen före relesen. Skall plocka upp mitt kl 10 från gamestop. Så lite MP emot kvällen skulle nog funka.Mitt ligger hemma och väntar men vad hjälper det när jag troligtvis inte kommer vara hemma ikväll...
Ingen som har lirat MP än? Eller vad dum jag är; frass3; har DU lirat MP?
Det var väl nästan bara du som skulle ge dig i kast med det direkt.
OM jag är hemma ikväll kommer jag säkert lira lite MP också.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Uncharted 2: Among Thieves Tips&Trick
12 bilder
102 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?