Jailbreak iOS Devices
1286 svar till detta ämne
Postad 21 juni 2010 - 09:13
discomega
-
discomega
-
Forumräv
-
-
715 inlägg
du får inte posta om du int har fungerade jb för ios4  . satte morgonkaffet i halsen när jag såg att tråden var uppdaterad. hehe. jb för ios4 beta finns redan. http://wikee.iphwn.org/howto:rsbeta. sitter själv på 3.1.2 och hoppas att jb för ios4 är snabbt ute! damn! nu postade jag oxo utan länk till fungerande jb för ios4!
Postad 21 juni 2010 - 18:19
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Ok, inga hjärtan i halsgroparna nu!
Men är det någon som har någon info om Jailbreak till iOS4? Inte beta utan "the real deal"?
Postad 22 juni 2010 - 06:49
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Hittade detta: http://www.coveringw...-jailbreak.htmlLäst runt lite, och JB + Unlock på 3G värkar ju inte vara några problem. Men det är väl bara att avvakta på 3GS verisionen. Men det låter som att unlock inte kommer vara något problem (det har ju inte fungerat på 3.1.3) på iOS4, är bara JB som saknas. Men om man kollar länken så värkar ju inte det vara så länge kvar nu, man får väl avvakta någon vecka så att man vet att det fungerar ordentligt.
Postad 22 juni 2010 - 08:56
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Vet inte om det bara var jag som missat det eller om det finns flera, men en 3GS med 3.1.3 går att köra unlock på med Ultrasn0w. http://www.youtube.c...h?v=QzySMrf1cV4
Postad 22 juni 2010 - 12:53
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Vet inte om jag har strulattill det eller om det ska vara så här.
Men jag har både Rock och Cydia, i rock får jag påminnelser om updates och så vidare. Men i Cydia kommer det aldrig upp något?
Jag installerade rock efter cydia (mest för att testa). Kan det vara problemet? Att Rock har tagit "rättigheterna" till updates eller liknande?
Någon som sitter med en lösning?
PS: börjar känna mig ganska ensam i tråden
Postad 22 juni 2010 - 13:11
jeffkan
-
jeffkan
-
Användare
-
-
120 inlägg
Vet inte om jag har strulattill det eller om det ska vara så här.
Men jag har både Rock och Cydia, i rock får jag påminnelser om updates och så vidare. Men i Cydia kommer det aldrig upp något?
Jag installerade rock efter cydia (mest för att testa). Kan det vara problemet? Att Rock har tagit "rättigheterna" till updates eller liknande?
Någon som sitter med en lösning?
PS: börjar känna mig ganska ensam i tråden 
haha, jag läser hela tiden Jag tycker det är fett onödigt att jba den nu, jag vill först utforska hela OS4 och sedan jba när jag vet vilka brister det finns i det nya oset  som tex, när alla appsen kommer fixa stöd för multitasking så är det onödigt att ha proswitcher på mobilen, vill ju inte skräpa ner den så mycket med onödiga apps
Postad 22 juni 2010 - 13:33
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
haha, jag läser hela tiden
Jag tycker det är fett onödigt att jba den nu, jag vill först utforska hela OS4 och sedan jba när jag vet vilka brister det finns i det nya oset som tex, när alla appsen kommer fixa stöd för multitasking så är det onödigt att ha proswitcher på mobilen, vill ju inte skräpa ner den så mycket med onödiga apps 
Nej om man kör JB på en ios4 sedan så blir ju proswitcher/backgrounder eller liknande överflödigt. Om det nu inte är vissa begränsningar i appels multitasking. Vilket man inte skulle bli förvånad över om det var... Största anledningen till JB är väl Unlock och teman, widgets och andra extraprogram som aldrig kommer finnas i appstore.. Perfekt nu med Unlock till 3.1.3 inför utlandsflytten.
Postad 22 juni 2010 - 14:04
jeffkan
-
jeffkan
-
Användare
-
-
120 inlägg
Nej om man kör JB på en ios4 sedan så blir ju proswitcher/backgrounder eller liknande överflödigt. Om det nu inte är vissa begränsningar i appels multitasking. Vilket man inte skulle bli förvånad över om det var...
Största anledningen till JB är väl Unlock och teman, widgets och andra extraprogram som aldrig kommer finnas i appstore.. Perfekt nu med Unlock till 3.1.3 inför utlandsflytten. 
Precis vad jag menade, jag vill ta reda på vilka saker som kommer vara överflödiga off topic - hur gör du med din iphone när du är utomlands? Jag var i danmark med min och var tvungen att kolla min position genom gpsen, kostade mig 8kr! rena rånet  annars så hade jag interneten avstängd hela tiden. Hur ska du göra för att inte gå på sånna kostnader? vill veta nu när jag också ska åka utomlands igen:D
Postad 22 juni 2010 - 14:23
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Precis vad jag menade, jag vill ta reda på vilka saker som kommer vara överflödiga
off topic - hur gör du med din iphone när du är utomlands? Jag var i danmark med min och var tvungen att kolla min position genom gpsen, kostade mig 8kr! rena rånet annars så hade jag interneten avstängd hela tiden. Hur ska du göra för att inte gå på sånna kostnader? vill veta nu när jag också ska åka utomlands igen:D
Ska till Australien 6-12 månader, så jag vill låsa upp den så att jag kan skaffa mig ett australienskt abonumang/konntantkort. Hur det blir med surfandet får vi se, men förmodligen blir det inte så mycket där nere.
Postad 22 juni 2010 - 16:32
discomega
-
discomega
-
Forumräv
-
-
715 inlägg
Precis vad jag menade, jag vill ta reda på vilka saker som kommer vara överflödiga
off topic - hur gör du med din iphone när du är utomlands? Jag var i danmark med min och var tvungen att kolla min position genom gpsen, kostade mig 8kr! rena rånet annars så hade jag interneten avstängd hela tiden. Hur ska du göra för att inte gå på sånna kostnader? vill veta nu när jag också ska åka utomlands igen:D
oxo off-topic. köp Navigon eller Tomtom. Får du kartan på mobben istf att streama hela tiden. läs i 3gs tråden. finns massa tips.
Redigerat av discomega, 22 juni 2010 - 16:32.
Postad 22 juni 2010 - 20:35
Unregisteredd2619a18
-
Unregisteredd2619a18
-
Lärjunge
-
-
403 inlägg
Frugan har en 3G och hon vill ha multitasking, funkar en JB på den så det löser problemet? eller måste hon köpa en 3Gs eller en 4.
Postad 22 juni 2010 - 20:38
`rzr
-
`rzr
-
Beroende
-
-
1 067 inlägg
Postad 22 juni 2010 - 20:43
`rzr
-
`rzr
-
Beroende
-
-
1 067 inlägg
Frugan har en 3G och hon vill ha multitasking, funkar en JB på den så det löser problemet? eller måste hon köpa en 3Gs eller en 4.
Funkar utmärkt med jb på 3G. Hon får dra ner backgrounder från cydia så kan hon köra saker i bakgrunden sen, t.ex spotify.
Postad 23 juni 2010 - 13:20
drivers
-
drivers
-
Användare
-
-
189 inlägg
Tja.. jag har just nu version 3.1.2 på min iphone 3GS och min är jailbreakad med blackra1n.... Dev-Team har ju nu kommit med PwnageTool 4.01 för att jailbreaka iOS4. Nån som testat det? Funkar det lika som blackra1n har gjort? Om telefonen stängs av lr liknande och man trycker igång den igen, måste man då koppla in den till datorn för att jailbreaka igen lika som med blackra1n?
Tacksam för svar...
Ha en soft dag..
Postad 24 juni 2010 - 09:49
typas
-
typas
-
Användare
-
-
200 inlägg
Vilka backuper ska man göra på sin telefon innan man jailbreakar den, och vilka program använder man?
Postad 27 juni 2010 - 10:23
somoene2
-
somoene2
-
Veteran
-
-
1 977 inlägg
Tja.. jag har just nu version 3.1.2 på min iphone 3GS och min är jailbreakad med blackra1n.... Dev-Team har ju nu kommit med PwnageTool 4.01 för att jailbreaka iOS4. Nån som testat det? Funkar det lika som blackra1n har gjort? Om telefonen stängs av lr liknande och man trycker igång den igen, måste man då koppla in den till datorn för att jailbreaka igen lika som med blackra1n?
Tacksam för svar...
Ha en soft dag..
använder du windows så ska du köra sn0wbreeze 1.6 funkar att jailbreaka 4.0 med 3.1.2 och den gamla bootromen
Postad 28 juni 2010 - 09:08
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Hallå, Tänkte att jag skulle låsa upp min 3Gs med UltraSn0w. Jag har en 3GS 3.1.3 med spirit JB, jag har rätt source inlaggd, men när jag ska laddaner/installera Ultrasn0w så får jag "Size missmatch".. någon som vet varför? Jag har läst på Pyssel hur man ska göra.. LänkTacksam för hjälp!
Postad 28 juni 2010 - 20:35
Electrified
-
Electrified
-
Lärjunge
-
-
423 inlägg
Nån som har hört om ett "hack" eller app i Cydia eller liknande som gör att man kan ha flera apps i en iOS4 mapp än 12 st? Har tidigare använt CategoriesSB, men tycker mapparna i iOS4 är mycket snyggare.
Det vore ju inte en omöjlig grej att fixa eller? Så att man har typ 12 ikoner på skärmen, fast man kan scrolla åt sidan för flera ikoner/apps
Postad 29 juni 2010 - 11:29
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Skulle villja tipsa om två saker som jag kom över när jag satt och surfade på youtube.
1. Weather-elements, väldigt skysst väder lockscreen.
2. Panoramic wallpapers, panorama bakgrunder som liksom är bredare än vanligt, så 1 bild täcker flera "homescreens"
Länkade inte då jag tappade bort sidorna, men bara att söka på tuben. har inte testat Weather-elements ännu då jag måste hem till datorn (på jobbet nu)..
Jag hade dock en egen fråga. Till panoramic wallpapers "måste" man ha bilder i formatet 960x480, någon som har något tips på vart man lättast hittar sånt? Förutom google m.m. Tänkte mera på en sida som fanns till för just det ändamålet. annars får man väl göra om några vanliga bilder när man kommer hem.
Postad 29 juni 2010 - 13:48
discomega
-
discomega
-
Forumräv
-
-
715 inlägg
jaha, nu tillhör man dom nötterna man småskrattade åt i smyg för att dom hade uppgraderat för fort utan att vänta på valid jb för ios4  . hade jb med 3.1.2 som jag hade jailbreakat med blackrain. förutom hade jag gamla bootromen. gissar på att jag har kvar den efter ios4(?). iaf, kan jag nedgradera till 3.1.2 med den här guiden från ios4? http://iphonepyssel....n-iphone-guide/och sen köra snowbreeze och få jb på ios4? jag gissar på att jag kan men vill bara höra nån annan säga att jag kan
Postad 04 juli 2010 - 22:53
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3 992 inlägg
Nu har Comex lyckats med att köra flash innehåll på iPaden och snart väntas även stöd för 3GS & iPhone4  Se video här!.
Postad 05 juli 2010 - 11:09
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Någon som kan hjälpa mig, höll på och uppdatera program via cydia. Och nu efter en respring så är mitt cydia svart. När jag startar det så är det bara svart och sedan stängs det ned. Vad kan problemet vara? Och hur gör man för att installera om cydia?
Postad 05 juli 2010 - 18:40
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1 446 inlägg
Det ar inte cydia som ar problemet, utan det ar med storsta sannolikhet nagot som du uppdaterade innan du gjorde respring. Tank efter vad du uppdaterade och googla pa dem.
Postad 11 juli 2010 - 22:35
krilleswe
-
krilleswe
-
Rookie
-
4 inlägg
Tjena! jag har en ny iPhone 3GS IOS 4.0 som varken är upplåst eller jailbreakad och nu har ja hittat ett youtube-klipp så man ska kunna jailbreaka den men när jag startar purplera1n så står det att "ASL.dll" - filen inte kan hittas. nån som kan hjälpa mig med vad för fel jag gör? Tacksam för snabba svar smile.gif http://www.youtube.c...E&v=k7ifVIXsU2AMVH Christian
Postad 14 juli 2010 - 18:44
nixxz
-
nixxz
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Hejsan!
Funderar på att köpa en Iphone 3gs, och ska jailbreaka den.
Den är låst till telenor och försvinner låset med jailbreak?
Samt kan man Jailbreaka 4.0?
Tack...
Postad 15 juli 2010 - 01:10
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1 446 inlägg
Jailbreak och Upplåsning är två separata saker. Jailbreak = du öppnar upp din iPhone för att installera saker som Apple inte godkänt. Upplåsning = du låser upp din iPhone för att blir operatörsupplåst Upplåsning KRÄVER jailbreak.
Varken jailbreak- eller upplåsnings-verktyg har släppts för iOS 4 än, men det kommer släppas snart.
Postad 15 juli 2010 - 06:54
Electrified
-
Electrified
-
Lärjunge
-
-
423 inlägg
Jailbreak och Upplåsning är två separata saker.
Jailbreak = du öppnar upp din iPhone för att installera saker som Apple inte godkänt. Upplåsning = du låser upp din iPhone för att blir operatörsupplåst
Upplåsning KRÄVER jailbreak.
Varken jailbreak- eller upplåsnings-verktyg har släppts för iOS 4 än, men det kommer släppas snart.
Ehhhh va? Jag har jailbreakat min 3gs på iOS4.
Postad 15 juli 2010 - 13:05
ekansandin
-
ekansandin
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Hej! Jag har jailbreakat min iphone 3GS 3.1.3 med spirit jailbreak. Jag ahr den nya bootromen. Är det möjligt att uppgradera till iOS 4.0 utan problem? Jailbreaket försvinner ju, men går det fortfarande att ringa som vanligt? Jag kommer ihåg att många hade problem att uppgradera till 3.1.3 efter de jailbreakat föregående versioner. Det gick inte att ringa osv.
Och ifall det inte går, och telefonen slutar fungera; kan jag då nedgradera min firmware med det shsh som jag har sparat på cydia?
vore tacksam för hjälp!
Postad 16 juli 2010 - 00:30
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1 446 inlägg
Ehhhh va? Jag har jailbreakat min 3gs på iOS4.
Då personen ifråga jag svarade verkar vara rätt ny på jailbreak/upplåsning så skrev jag så. Men visst, om man har en tidigare jailbreakad iphone 3GS med en äldre bootroom, och som dessutom inte tidigare är jailbreakad med Spirit, så kan man jailbreaka. Annars får man vänta... Bättre?
Postad 16 juli 2010 - 00:33
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1 446 inlägg
Hej! Jag har jailbreakat min iphone 3GS 3.1.3 med spirit jailbreak. Jag ahr den nya bootromen. Är det möjligt att uppgradera till iOS 4.0 utan problem? Jailbreaket försvinner ju, men går det fortfarande att ringa som vanligt? Jag kommer ihåg att många hade problem att uppgradera till 3.1.3 efter de jailbreakat föregående versioner. Det gick inte att ringa osv.
Och ifall det inte går, och telefonen slutar fungera; kan jag då nedgradera min firmware med det shsh som jag har sparat på cydia?
vore tacksam för hjälp!
Det går finfint, men som du säger jailbreaket försvinner. Ett tips, för att slippa massa eventuella problem, är att ÅTERSTÄLLA till iOS 4 istället för att UPPDATERA. Se bara till att ta fram alla ikoner som du eventuellt har gömt undan INNAN du gör en sista backup i iTunes.
Postad 16 juli 2010 - 01:24
Electrified
-
Electrified
-
Lärjunge
-
-
423 inlägg
Då personen ifråga jag svarade verkar vara rätt ny på jailbreak/upplåsning så skrev jag så. Men visst, om man har en tidigare jailbreakad iphone 3GS med en äldre bootroom, och som dessutom inte tidigare är jailbreakad med Spirit, så kan man jailbreaka. Annars får man vänta... Bättre? 
Mycket bättre, din lilla shapic-filur  (onykter) <---(semester) Men jag har för mig att jag har hört eller läst någonstans att det finns ett jailbreak för nyare bootroms? Är dock inte säker, så jag vågar inte svära vid det. Men om inte så är det ju bara en tidsfråga.  Cheers
Postad 01 augusti 2010 - 22:55
xmurfen
-
xmurfen
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
http://jailbreakme.modmyi.com/
Redigerat av xmurfen, 01 augusti 2010 - 22:59.
Postad 01 augusti 2010 - 23:47
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3 992 inlägg
http://jailbreakme.modmyi.com/ 
Trevligt Finns en liten guide här om nya JB.
Postad 02 augusti 2010 - 02:37
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1 446 inlägg
Rekommenderar att alla väntar tills alla barnsjukdomar är borta. Finns en hel del buggar för närvarande.
Postad 02 augusti 2010 - 06:58
Unregisteredfd67aa39
-
Unregisteredfd67aa39
-
Användare
-
-
113 inlägg
Postad 02 augusti 2010 - 15:49
Unregistereddacb5a1e
-
Unregistereddacb5a1e
-
Användare
-
-
118 inlägg
Någon som vet hur det går att låsa upp operatörslåsta IP4 ??
Är det jailbreak som gäller först sen in i cydia o hoppas på mirakel?
//..
Postad 02 augusti 2010 - 15:58
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3 992 inlägg
Någon som vet hur det går att låsa upp operatörslåsta IP4 ?? Är det jailbreak som gäller först sen in i cydia o hoppas på mirakel?
//.. planetbeing på Twitter säger att det kommer en upplåsning inom 48 timmar så det är bara att vänta och se.
Postad 02 augusti 2010 - 19:46
Unregisteredd2619a18
-
Unregisteredd2619a18
-
Lärjunge
-
-
403 inlägg
Funkar det nya för alla nu?
Såg en del klagomål på deras sida.
Postad 02 augusti 2010 - 19:58
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1 892 inlägg
Verkar vara lite varierande kommentarer. För min del låste jag upp precis min gamla 3gs (iOS 4,0) så att min yngre kusin kan använda sitt comviq kontantkort .. funkar utan problem, har provat sms och ringt flera samtal. Går även att starta om mobilen utan att behöva jailbreaka om den igen. Dock så märkte jag att när man startar om telefon... när man ser den där boot apple logot så blir det lite pixel fel i några sekunder.. men den försvinner helt när telefonen är startad, so ingen big deal där.
Redigerat av Unregistered1232, 02 augusti 2010 - 20:00.
Postad 02 augusti 2010 - 21:56
Electrified
-
Electrified
-
Lärjunge
-
-
423 inlägg
Rekommenderar att alla väntar tills alla barnsjukdomar är borta. Finns en hel del buggar för närvarande.
Vilka är dessa barnsjukdomar och buggar? Har kört den själv, men inte märkt något som buggar.
Postad 03 augusti 2010 - 01:48
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1 446 inlägg
Nu är de lösta  Första timmarna innan Comex uppdaterat JailbreakMe så hade folk alla möjliga problem. Men nu fungerar det precis som det ska
Postad 03 augusti 2010 - 13:38
Unregistereddacb5a1e
-
Unregistereddacb5a1e
-
Användare
-
-
118 inlägg
Hatar min tele2 låsning vill låsa upp.....!! När jag kommer till sidan http://jailbreakme.com så får jag inte fram jailbreak ?!?! Dom kanske uppdaterar nu?!? //.. nuuuu så gick det !!!
Redigerat av Unregistereddacb5a1e, 03 augusti 2010 - 14:29.
Postad 03 augusti 2010 - 15:46
hjärter kung
-
hjärter kung
-
Wannabe
-
-
38 inlägg
Hatar min tele2 låsning vill låsa upp.....!! När jag kommer till sidan http://jailbreakme.com så får jag inte fram jailbreak ?!?! Dom kanske uppdaterar nu?!? //..
nuuuu så gick det !!!
Det har varit lite segt. Deras sida har varit väldigt högt belastad i.o.m. att denna jailbreak släpptes för bara någon dag sedan. Jag fick försöka några gånger innan jag lyckades komma igång. Dessutom verkar cydia också ha varit segt, men det gick bättre när alla amerikaner hade gått och lagt sig =). Det funkade fint för mig på min 3GS iOS 4.0.1, aldrig tidigare jailbreakad. Först hade jag bara engelskt tangentbord i safari men en omstart löste det problemet. Enklare än såhär kan det inte bli att jailbreaka.
Postad 03 augusti 2010 - 15:55
drivers
-
drivers
-
Användare
-
-
189 inlägg
Tja!
Jag har just nu en iPhone 3GS som är jailbreakad med blackra1n för version 3.1.2 på den nyaste bootroomen... men alltså om jag skulle återställa den i itunes nu blir den inte låst då?
För så var det förut.. jag kom ju inte in i telefonen förrän jag hade jailbreakat med blackra1n. Och om jag nu ska göra det via safari från iphonen så lär väl inte det gå då jag inte ens kommer att komma in i telefonen lr?
tacksam för svar
Postad 03 augusti 2010 - 16:09
hjärter kung
-
hjärter kung
-
Wannabe
-
-
38 inlägg
Tja!
Jag har just nu en iPhone 3GS som är jailbreakad med blackra1n för version 3.1.2 på den nyaste bootroomen... men alltså om jag skulle återställa den i itunes nu blir den inte låst då?
För så var det förut.. jag kom ju inte in i telefonen förrän jag hade jailbreakat med blackra1n. Och om jag nu ska göra det via safari från iphonen så lär väl inte det gå då jag inte ens kommer att komma in i telefonen lr?
tacksam för svar
Enligt kommentarerna här så verkar det som att du måste ha aktiverat den innan. Men hur du gör det får någon annan svara på.
Postad 04 augusti 2010 - 10:35
jeffkan
-
jeffkan
-
Användare
-
-
120 inlägg
Imorse när jag vaknade så såg min iphone ut precis som innan jag la mig, under tiden som jag gick till toa så försvann alla mina apps. Det var enbart cydia och installous som fanns kvar, samt BiteSMS som jag laddade ner innan jag la mig igår. Med andra ord så försvann alla mina apps från applestore - nu har jag varit tvungen att installera om alla mina apps från itunes, men de är ju som nya och jag måste pilla om alla settings igen. Detta är ju galet, så kan ju inte hända om jag tex inte har tillgång till min laptop vad ska man göra för att förhindra detta?
Postad 04 augusti 2010 - 21:31
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1 567 inlägg
Igår så gjorde jag det nya JB på min 3GS. Försökte därefter installera en ny lockscreen - det fungerade inte och resulterade i ett fult skärmfel vid ombootning så jag valde att göra en återställning och ta bort jailbreaket efter endast 3h.
Sedan dess har telefonen betett sig underlig. Först hade iTunes problem att synka (kör mot Mac) .. den stod länge vid "verifierar din iPhone" sen så försvann den från iTunes. När jag tillslut lyckades synka så dök det plötsligt upp appar som jag tagit bort för veckor sedan.. såg även att de filmer som låg i telefonen var även de för flera veckor sedan och de nya jag lagt in var borta. (Jag tog en backup precis innan jag körde JB.)
Idag har jag haft problem med att vissa tidigare stabila appar helt plötsligt krashat och alldeles nyligen så frös hela telefonen när jag skulle låsa upp den, skärmen blev svart och den reagerade inte på några knapptryckningar. Tillslut fick jag igång den genom att hålla home+power inne i 10 sek. Detta har jag aldrig tidigare varit med om.
Vet inte om detta beror på att jag kört jailbreaket eller ej. Men tänkte ändå bara informera!
Postad 04 augusti 2010 - 22:40
Berggren
-
Berggren
-
I Am The God Of Hellfire
-
-
3 967 inlägg
Inlägg som rör material som man har kommit över på otillåtna sätt är INTE tillåtna här på minhembios forum, oavsett vad man tycker att man ska göra med sin jailbreakade telefon eller inte.
Tack för visad hänsyn. Upprepas det så kommer det är ske åtgärder mot detta beteende.
Postad 08 augusti 2010 - 13:59
Unregistereddacb5a1e
-
Unregistereddacb5a1e
-
Användare
-
-
118 inlägg
Hej har någon låst upp sin låsta IP4 ?
Hur i så fall
//...
Postad 08 augusti 2010 - 17:33
Unregistereddacb5a1e
-
Unregistereddacb5a1e
-
Användare
-
-
118 inlägg
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|