Postad 21 April 2010 - 15:58
Postad 23 April 2010 - 22:00
Låter konstigt, jag hade inget av det du beskriver. Vet att JSan hade problem med att han slog i ett osynligt tak vid ett tillfälle och var tvungen att spela om från en lite äldre save, men tror det var det enda. Du har väl åkt på ett måndags-ex tyvärr
Synd på ett så bra spel som sagt.
Tyvärr
Platina 13 blev Eat Lead: the return of Matt Hazard. Måste nog säga att det var över förväntan - kanske inte spelmässigt, men det var en hel del roliga inslag.
Svårt som fanken dock.
Postad 24 April 2010 - 19:39
Tyvärr
![]()
Platina 13 blev Eat Lead: the return of Matt Hazard. Måste nog säga att det var över förväntan - kanske inte spelmässigt, men det var en hel del roliga inslag.
Svårt som fanken dock.
jag har stannat på båtbossen på Eat Lead. fins det något bra sätt att ta sig förbi den eller är det bara ren slump?
Postad 24 April 2010 - 20:37
jag har stannat på båtbossen på Eat Lead. fins det något bra sätt att ta sig förbi den eller är det bara ren slump?
Jag gjorde så att jag försökte ta en av de 4 i nåt hörn. Får du ned en av dem står du säkert bakom kanonen, vilken du även kan ta skydd bakom när det kommer space marines, plus att du mer eller mindre kan prickskjuta de andra tentaklerna.
Kämpade med alla bossarna, fick riktiga huvudbry vid några.
Postad 27 April 2010 - 16:00
T.ex. Girl Power!(Silver) och The Good, The Bad and The Bombed (Silver).
Säg bara till
Postad 27 April 2010 - 16:51
Postad 27 April 2010 - 21:42
Jag är på!Tjo, någon som har Bomberman Ultra och vill ta/hjälpa till med lite trophys?
T.ex. Girl Power!(Silver) och The Good, The Bad and The Bombed (Silver).
Säg bara till
Har fem kontroller dessutom om det skulle behövas.
Postad 27 April 2010 - 22:22
Fem?! Vad faen spelar du med alla dem?Har fem kontroller dessutom om det skulle behövas.
Postad 28 April 2010 - 11:08
Fem?! Vad faen spelar du med alla dem?
Brorsan har en konsoll med två kontroller. Har en sixaxis som jag fick tag på gratis men den är riktigt stel i knapparna. Så i regel har jag bara två. Och den ena utav dem använde rjag bara i COD då det spelet förstör vänsterspaken.
Postad 28 April 2010 - 16:02
Postad 28 April 2010 - 20:05
Tog min först platinum idag, blev på R&C A Crack In Time. Var första spelet som jag verkligen gått in för att ta ädlaste valören...
mvh
Andreaz
Redigerat av Andreaz, 28 April 2010 - 20:11.
Postad 28 April 2010 - 20:20
Åh.. minns känslan. Själv var det Fallout 3 som tog min oskuld.Tog min först platinum idag, blev på R&C A Crack In Time. Var första spelet som jag verkligen gått in för att ta ädlaste valören...
Välkommen till en ny nivå på ditt spelande, snart jagar du troféer som aldrig förr. Det finns ingen väg tillbaka!
Grattis!
Redigerat av Widar, 28 April 2010 - 20:21.
Postad 28 April 2010 - 21:38
Postad 28 April 2010 - 22:13
¨NR:17 WET segt spel att ta platina på men ganska lätt
att du orkar
Postad 29 April 2010 - 17:53
Postad 30 April 2010 - 08:25
Grattis, har sett att du har kämpat med den. Big Brother har koll på dig
Tack, dock kan jag inte påstå att jag kämpat hårt, svårt att få någon längre speltid hemma nu när det finns en ny familjemedlen (stolt pappa).
Sen tog jag inte Hard på första varvet, så det blev tre varv totalt (Normal - Challenge - Hard).
I alla fall skönt med en Platinum, undrar vad man ska ge sig på nu?
Postad 30 April 2010 - 13:43
Postad 01 May 2010 - 22:41
Blir en intressant uppdatering.
Postad 02 May 2010 - 10:05
Grattis! Jag är sjukt imponerad att du orkat...Plattade just Final Fantasy 13, jag vill aldrig mer spela tv-spel...
Postad 02 May 2010 - 17:11
Postad 02 May 2010 - 19:06
Postad 02 May 2010 - 19:43
en rejäl "noob-fråga" men vad ska man göra för att få en platinum trophy? är det när man har fått alla andra trophies?
helt rätt
Postad 02 May 2010 - 21:34
317 poäng, två platinum ger verkligen resultat!
Redigerat av Widar, 02 May 2010 - 21:34.
Postad 02 May 2010 - 21:48
Nähä du, don't steal my 15 minutes of fame!Dock var xdusty bästa platina-plockare med sina 3
Jag kommer nog aldrig hamna på topp 5 i poängplockarligan igen... Sällan man spelar spel som är så lätta att plocka på och dessutom på samma vecka och har tillräckligt med tid över.
Redigerat av Widar, 02 May 2010 - 21:49.
Postad 03 May 2010 - 11:44
Dock var xdusty bästa platina-plockare med sina 3
Kunde ha haft 4... Batman är en rejäl huvudvärk för mig, klarar inte av dessa challenges! Det enda som står mellan mig och ett platinum i det spelet.
Widar: Bra jobbat!
Postad 03 May 2010 - 11:56
Är samma sak för mig.. En runda på Hard och sen alla challenges kvar. Gav upp till slut, har dock lovat mig själv att fixa platinumen en vacker dag när man orkar sätta sig in i det igen. Det är ju ett underbart spel som jag verkligen vill ha klarat till 100%.Kunde ha haft 4... Batman är en rejäl huvudvärk för mig, klarar inte av dessa challenges! Det enda som står mellan mig och ett platinum i det spelet.
Tack!
Postad 04 May 2010 - 07:46
Grattis!Äntligen platina på Resident evil 5, tog sin lilla tid.
Banan med jätten efter bilåkningen på professional.... Uscha, huvudvärk.
Postad 04 May 2010 - 08:08
Grattis!
Banan med jätten efter bilåkningen på professional.... Uscha, huvudvärk.
Han tog ett par omspelningar ja
Postad 05 May 2010 - 11:17
Postad 05 May 2010 - 15:26
Det handlar om att prioritera det som är viktigt här i livet!Det, eller så har vi andra för mycket fritid
Postad 07 May 2010 - 08:41
Har inte en enda Platina!
Postad 07 May 2010 - 10:43
Låter som detta är helt fel tråd för dig då....Jag prioriterar kanske fel när jag jobbar med hemlösa och som stödperson för ungdomar.
Har inte en enda Platina!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 07 May 2010 - 10:43.
Postad 07 May 2010 - 14:44
Låter som detta är helt fel tråd för dig då....
Precis. Jag tror NisseT1 bör se över sina prioteringar.
Postad 07 May 2010 - 15:54
finns det inga spel där det är superlätt att få de?
Postad 07 May 2010 - 16:37
Terminator salvation är väl en av det enklaste spelen ta platinum i då det räcker spela igenom spelet på hard enbart för att fixa detfinns det inga spel där det är superlätt att få de?
Postad 07 May 2010 - 18:00
Terminator salvation är väl en av det enklaste spelen ta platinum i då det räcker spela igenom spelet på hard enbart för att fixa det
synd bara att det inte finns någon i världen typ som tycker det är bra då
vet inte om det är värt att plåga sig igenom ett värdelöst spel för en platinum
tänkte testa att ta platinum på bfbc2 men eftersom jag inte spelar det online längre blir ju det svårt, jag tycker inte om det riktigt att man måste klara en massa online trophies för att ta platinum, det är faktiskt inte alla som har internet
Postad 07 May 2010 - 23:13
Förövrigt så tror jag att du borde klara av att fixa platina i MW2, så mkt som du har spelat
Postad 08 May 2010 - 08:15
Om du vill se svårighetsgrader på platina trophies, så kika ps3trophies.org.
Postad 08 May 2010 - 14:42
Ett annat spel som är enkelt att ta platina på är Dante's Infero, det gillade du väl? Det är egentligen bara att spela igenom det en andra gång med en liten guiden för att plocka upp collectibles.
Om du vill se svårighetsgrader på platina trophies, så kika ps3trophies.org.
jepp ett av dom roligaste speln jag har spelat. kollade trophylistan när jag hade spelat färdigt och hade endast 40% avklarat
Kan lova att det är många som håller med dig om att online-trophys inte är någon höjdare.
Förövrigt så tror jag att du borde klara av att fixa platina i MW2, så mkt som du har spelatVar egentligen bara en handfull special-ops som var svåra att klara.
har faktiskt inte kollat vad det finns för trophies i de spelet, men SÅ mycket har jag inte spelat mw2 om man jämför med andra, har ju precis börjat spela det igen efter ett uppehåll sen bfbc2 släpptes,, men du kanske tänker på cod4 där jag har 38dygn speltid
Redigerat av andreassofus, 08 May 2010 - 14:40.
Postad 08 May 2010 - 16:42
Nä, men du har nog spelat mer än vad jag har gjort och jag klarade dethar faktiskt inte kollat vad det finns för trophies i de spelet, men SÅ mycket har jag inte spelat mw2 om man jämför med andra, har ju precis börjat spela det igen efter ett uppehåll sen bfbc2 släpptes,, men du kanske tänker på cod4 där jag har 38dygn speltid
Postad 09 May 2010 - 15:34
Kan lova att det är många som håller med dig om att online-trophys inte är någon höjdare.
Förövrigt så tror jag att du borde klara av att fixa platina i MW2, så mkt som du har spelatVar egentligen bara en handfull special-ops som var svåra att klara.
Faktiskt väldigt lätt att få platina i MW2. Kollar man upp hur man ska göra special ops uppdragen på youtube så går det ganska snabbt. (tror att vem som helst hade kunnat klara det utan problem).
Vissa uppdrag kan man rusha igenom och 2-4 uppdrag kan man ligga på ett och samma ställe och vänta in juggnautsen för att sedan plocka dom en och en då dom spawnar en stund imellan varandra och kommer dit man ligger och campar (kan dock komma 3st samtidigt men 2-3 skott med berettan i huvudet på avstånd så dör dom).
Det som gör att jag inte orkat ta platinum är att jag inte tycker det är skoj att leta upp (finns även de på youtube) collectibles
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
46 filmer
3 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?