Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

CDON.com - erfarenheter av denna butik?

1069 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 16 December 2015 - 05:29

FEA
  • FEA
  • Guru

• 4200 inlägg
  • 0

Har de den eller inte...?

Leverans före jul. Lagervara. Sista best.dag 20/12 kl 23:59

Preliminärt releasedatum: 2016-01-04

TrueDetective2CDONJulEller.jpg

-----------------------------

Jag hoppas att kunderna som är ute efter julklappar läser allt som CDON skriver och inte bara de första textraderna...

Postad 16 December 2015 - 10:58

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0

Har de den eller inte...?

Leverans före jul. Lagervara. Sista best.dag 20/12 kl 23:59

Preliminärt releasedatum: 2016-01-04

TrueDetective2CDONJulEller.jpg
-----------------------------

Jag hoppas att kunderna som är ute efter julklappar läser allt som CDON skriver och inte bara de första textraderna...

Är ju solklart, det står "Lagervara. Sista beställningsdatum 20/12 23:59". Och eftersom det inte är en lagervara (prel. release 2016) så går det inte misstolka.

Förstår man inte det så är det iaf inte CDONs fel.

Postad 16 December 2015 - 16:07

FEA
  • FEA
  • Guru

• 4200 inlägg
  • 0

Intill bilden på omslaget står det "Lagervara" "Leverans före jul"

Klart man tror det handlar om just den filmen.

Sen skrev jag ju att det står mer också... jag menar bara att det blir förvirrat för kunden.

... och på andra kommande releaser lyckas de ju skriva korrekt.

Jobbar du på CDON, eller ;)

Redigerat av FEA, 16 December 2015 - 16:09.

Postad 16 December 2015 - 18:26

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Näh, jag är tekniker.

Men jag ser inga problem att tolka det som står.

Postad 16 December 2015 - 18:42

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0

Inga problem här heller med tolkningen, texten med leverans innan jul på lagervara innan den 20e säger allt.

/Fredrik

Postad 17 December 2015 - 15:35

FEA
  • FEA
  • Guru

• 4200 inlägg
  • 0

Jag låter kanske gnällig nu, men jag ber dig som störs av det om ursäkt i så fall.

Jag bokade för länge sedan en CD från CDON, som har release i morgon.

Jag dubbelkollade med dem om jag verkligen skulle få den på korrekt datum.

- Inga problem, var svaret, de skickar alltid förhandsbokningar så att kunden har den på releasedatumet.

Det var en av anledningarna till att jag bokade/köpte den hos CDON, annars hade jag ju kunnat handla hos någon annan.

De har nu brutit det löftet, för de har inte skickat min bokning. Riktigt trist.

Postad 17 December 2015 - 16:04

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Jag låter kanske gnällig nu, men jag ber dig som störs av det om ursäkt i så fall.

Jag bokade för länge sedan en CD från CDON, som har release i morgon.
Jag dubbelkollade med dem om jag verkligen skulle få den på korrekt datum.
- Inga problem, var svaret, de skickar alltid förhandsbokningar så att kunden har den på releasedatumet.
Det var en av anledningarna till att jag bokade/köpte den hos CDON, annars hade jag ju kunnat handla hos någon annan.

De har nu brutit det löftet, för de har inte skickat min bokning. Riktigt trist.

Det är inte omöjligt att de uppdaterar ordern sent.
Jag har fått mail om att ordrar är skickade någon timme efter att Postnord aviserat att mitt brev/paket finns på utlämningsstället.

Postad 17 December 2015 - 16:07

Unregistered2294
  • Unregistered2294
  • Mästare

• 2941 inlägg
  • 0

Kanske blev nåt fel i systemet just där kan tänkas då det är först till kvarn enligt CDON iaf när det gäller bevakningar. Jag håller på att bevaka en produkt just nu där och det står att den ska finnas i lager hos butiken som säljer den 5 dagar senare eller att det helt enkelt tar fem extra dagar. Jag har väntat i en månad nu. Förra gången väntade jag 5 månader men sen struntade jag i det helt enkelt. Alla övriga beställningar och bevakningar har dock fungerat som det ska. Runt ett 90 tal totalt sett på runt 5 år. 

Postad 17 December 2015 - 17:24

FEA
  • FEA
  • Guru

• 4200 inlägg
  • 0

Det är inte omöjligt att de uppdaterar ordern sent.
Jag har fått mail om att ordrar är skickade någon timme efter att Postnord aviserat att mitt brev/paket finns på utlämningsstället.

OK, jag ska försöka hålla mig lite...

Kanske blev nåt fel i systemet just där kan tänkas då det är först till kvarn enligt CDON iaf när det gäller bevakningar.

OK

Tack för er återkoppling, båda två. Jag får ge mig till tåls lite helt enkelt.

Postad 18 December 2015 - 00:28

FEA
  • FEA
  • Guru

• 4200 inlägg
  • 0

Helskumt.

Det har hela tiden stått "förbokad" (eller liknande) och "ej levererad" på min beställning.

Nu står det plötsligt kort och gott "beställningsvara" i min orderhistorik.

Jaha.

Vad var det jag gjorde 2 december då när jag förhandsbokade den?

... vem vet, den kanske dunsar ned på hallgolvet imorgon (idag, jag menade idag) :)

Redigerat av FEA, 18 December 2015 - 00:29.

Postad 18 December 2015 - 00:46

kecke
  • kecke
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 1

"beställningsvara" betyder väl som vanligt att de inte har den på lager, utan beställer den av sin leverantör och du får vänta tills de får in den.

Postad 18 December 2015 - 07:29

FEA
  • FEA
  • Guru

• 4200 inlägg
  • 0

Jag förstår vad en beställningsvara är :)

Det är ju därför jag beställde den för länge sedan (i början på december) så att de skulle hinna få in den.

Butiken får alltid en artikel flera dagar innan releasedatum så att de kan skicka den till kunden i tid.

Nu på morgonen fick jag ett mail från CDON om att de inte kan leverera artikeln eftersom de inte fått den från sin leverantör.

Att skicka ett sånt mail på självaste releasedagen när jag förväntat mig att få artikeln är alldeles för sent.

Jag har nu avbokat min förhandsbeställning. De har fortfarande (i skrivande stund) inte fått in den. Jag fann den utan problem i en annan butik som hade den till salu på releasedagen, idag alltså.

Redigerat av FEA, 18 December 2015 - 19:31.

Postad 22 December 2015 - 19:45

Unregisteredf7bba9d7
  • Unregisteredf7bba9d7
  • Beroende

• 1113 inlägg
  • 0

Jag beställde en vara före dead line dvs i fredags för att få varan innan jul, den fanns i lager.

Har nu fått ett standard mail att varan eller varor i lagd order inte kommer att levereras före jul.

Står inget ordernummer utan mailet verkar vara ett massutskick.

Vill bara konstatera att CDON har inget koll på sitt lagersaldo.

Redigerat av Unregisteredf7bba9d7, 22 December 2015 - 21:20.

Postad 22 December 2015 - 20:57

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Beställde från CDON i torsdags natt samt att det skulle skickas från Tretti.se.

Igår fm var status fortfarande behandlas men på em fick jag sms att den fanns för uthämtning på lokala handlarn.

Postad 23 December 2015 - 22:01

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0

Beställde i torsdags mitt på dagen två Blu-ray som var med i julkalendern. Skickades i fredags och kom idag. Jag är mycket nöjd. Bor i Finland.

Postad 24 December 2015 - 14:31

Unregistered2294
  • Unregistered2294
  • Mästare

• 2941 inlägg
  • 0

Riktigt bra. Nu har CDON både chatt och telefon nr...:)

Postad 09 January 2016 - 01:30

tony97
  • tony97
  • Forumräv

• 506 inlägg
  • 0
Jag är ny följare av denna tråd och har inte hunnit läsa alla inlägg ännu...
Innan black friday förra året var jag mycket nöjd med cdon. Var releasedagen på måndag kom filmen alltid på fredagen innan.
Nu kommer filmen oftast en dag efter vilket är under all kritik.
Jag förstår om de ligger efter. Men maila då och be om ursäkt och skicka med en kod på 50kr.
Då skulle jag bli nöjd.

Läser CDON denna tråd och svarar som Canal Digital gör i sin tråd?

Postad 09 January 2016 - 12:25

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

Jag är ny följare av denna tråd och har inte hunnit läsa alla inlägg ännu...
Innan black friday förra året var jag mycket nöjd med cdon. Var releasedagen på måndag kom filmen alltid på fredagen innan.
Nu kommer filmen oftast en dag efter vilket är under all kritik.
Jag förstår om de ligger efter. Men maila då och be om ursäkt och skicka med en kod på 50kr.
Då skulle jag bli nöjd.

Läser CDON denna tråd och svarar som Canal Digital gör i sin tråd?

Om du tror att CDON kan dela ut 50:- rabattkoder per automatik så fort något blir försenat så tror du nog väldigt fel. Man får nog räkna med lite förseningar när det är högtryck, inte speciellt konstigt att det blir så ibland. Själv har jag knappt råkat ut för något sådant trots att jag handlat av dem i över 15 år.

Postad 12 January 2016 - 11:19

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

• 6401 inlägg
  • 0

Beställde skor från CDON, fick maila supporten 3 dagar efter att orden lagts och fråga vart ordern tagit vägen och fick till svar att dom ska skickas genast. När dom väl kom 3 dagar senare så var det fel skor.. Tog 3 dagar att få svar av supporten, fick en fråga och skulle svara, tog 2 dagar till. Nu ska dom rätta skorna skickas ut, men fortfarande står dom under behandlas..

Jag är inte imponerad hur CDON handskas med sin support. Vill man vara störst så får man också ha en fungerande support.

Har för övrigt inte fått något klart besked om min tröja jag beställde den 3 december. Tar ca 6-7 dagar att få svar på mina mail om det ärendet.

Deras bristande support gör att jag inte kommer handla något annat än film och spel av dom i fortsättningen. Lite tråkigt när man gått med i CDON+ 

Postad 13 January 2016 - 08:26

BoBBiS
  • BoBBiS
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 1

Har helt struntat i att beställt något mer från cdon sen sist (se sida 16) Dom kan vara billig ibland men inte värt det när det krånglar som det gör med dom gällande support och frakter mer värt att betala några 10:or till och ta det från en mer pålitlig butik och få sakerna i tid och support när det behövs  ;) Ska tilläggas att jag även haft cdon+ men det är slut och icke förnyat

Postad 14 January 2016 - 21:14

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

• 6401 inlägg
  • 1

Ja jösses. Efter mer än 3 dygn av behandling av ordern för jag mail om att min order makuleras pga av att dom är slut. Aldrig varit med om sämre online butik än CDON just nu. Dom får tex Seges och Braskens att verka som professionella. 

Postad 14 January 2016 - 21:47

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 1

Ja jösses. Efter mer än 3 dygn av behandling av ordern för jag mail om att min order makuleras pga av att dom är slut. Aldrig varit med om sämre online butik än CDON just nu. Dom får tex Seges och Braskens att verka som professionella.

Ajaj, du vet väl att ni kommer få påhälsning så fort någon nämner Sege va? ;)

Men håller med..

Har helt avfärdat CDON som butik sedan länge, helt hopplös.

Redigerat av masse70, 14 January 2016 - 22:18.

Postad 15 January 2016 - 17:12

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3398 inlägg
  • 0
Angående dålig support och rabatter.
Förbokade Fallout 4 hos Electroworld som låg billigast i pris.
Betalade 24 kr extra för garanterad leverans på releasedagen.

Fick mail några dagar innan om att dom fått färre spel än väntat och erbjöds antingen häva köpet eller få spelet några dagar sent med 50 kr rabatt.

Valde rabatten, fick spelet dagen efter release, 50+24 kr återbetalt och ett mail där dom tackade för min förståelse.

Jämfört med Webhallen som fortfarande inte lämnat ett svar på varför mina julklappar blev 2 veckor sena.

Postad 15 January 2016 - 19:12

altair4
  • altair4
  • Veteran

• 1621 inlägg
  • 0

Gjorde en felanmälan på nyårsdagen. De har fortfarande inte svarat på det ärendet...

Postad 23 January 2016 - 02:01

Unregistered2ef9a1b1
  • Unregistered2ef9a1b1
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0

Har inte haft några märkbara problem med cdon. Böcker brukar ta längre tid vilket är mindre lyckat om man behöver studentlitteratur snabbt men skivor har jag oftast fått inom ett par arbetsdagar trots större beställningar.

Bor i Halmstad och de skickar från Ljungby vad jag förstått.

Postad 23 January 2016 - 16:54

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

• 6401 inlägg
  • 0

Skickat tillbaka ett paket, och enligt dom kan det ta hela 2 veckor innan dom registrerar returen. Finner det ganska dåligt.

Något positivt om CDON då, beställde 2 fläktar till datorn (hade ingen brådska med dom, då jag ska ha dom efter flytt vid påsk. Men lika bra att vara ute i god tid tänkte jag) och dom fick jag 2 dagar efter jag beställt dom. Då tog det flera dagar för fakturan att komma, den kom flera dagar efter att jag hämtat ut paketet..

Ända anledningen att jag beställer från CDON nu är för att göra mig av med rabattkoder och presentkort. Samt att man är CDON+ kund så man slipper frakten.

Postad 27 January 2016 - 22:09

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 1

dålig erfarenhet av cdon igen. Beställde ett ps4 spel i måndags.  vilket inte ska ta så lång tid att skicka.  idag på dagen så stod det fortfarande "inte levererad" på orderstatus så jag frågade på deras Facebook varför dom inte rört min order på 2 dygn. dom skrev då att paketet är skickat till paketering och att det skulle skickas idag, men om jag inte fått någon bekräftelse user dagen så skulle jag höra av mig. 

Nu för en stund sedan så stod det fortfarande "inte levererad" så jag kontaktade då via chatten istället på deras hemsida och frågade vad som händer och fick då till svar att dom inte hunnit med ordern än. Med andra ord så ljög hon på Facebook tidigare idag om att dom påbörjat min beställning. 

jag sa att det var riktigt dåligt och att det var precis samma sak när jag beställde ps4 från dom.

Direkt efter jag klagade om ps4 att det tog tid så fick jag mail om att mitt paket nu lämnat deras lager och var påväg till mig. (paketet kom då typ dagen efter)

samma sak idag. Direkt efter jag klagade så fick jag mail där det stod att mitt paket var levererat. 

Det verkar som att det hjälper att gnälla och klaga i alla fall och gör detta medvetet att dröja med leveranser till folk som inte klagar. 

Fick i alla fall en rabattkod som plåster på köpet :)

hur som helst tycker jag cron har blivit mycket sämre än vad dom varit förr. Synd att dom har så bra priser bara.

Postad 27 January 2016 - 22:12

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 1
Helt ärligt fattar jag inte varför folk fortsätter att beställa från CDON efter allt skit man läst om hur deras leveranser funkar, eller snarare inte funkar?

Postad 27 January 2016 - 22:14

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Om man inte har så bråttom kvittar det om det tar tre dagar

Postad 27 January 2016 - 23:20

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Om man inte har så bråttom kvittar det om det tar tre dagar

är det rätt inställning tycker du? att skita i att dom behandlar sina kunder som skit och är sämst på att skicka grejer.  Gäller bara att ha lite tid.

Va inte så otroligt svensk nu. Vi måste väl kunna kräva någonting eller?

Postad 28 January 2016 - 07:10

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0
Står väl 1-3 dgr på all film och spel som finns i lager! Själv beställer jag mkt därifrån och aldrig haft problem med film eller spel!

Postad 28 January 2016 - 07:35

altair4
  • altair4
  • Veteran

• 1621 inlägg
  • 0

Även fast något är skickat kan det ta 1-2 dagar innan det ändrar leveransstatus till skickat. Har ibland fått saker levererade före deras system meddelat mig att det är skickat. Det är något de borde ta tag i att fixa så snart som möjligt.

Postad 28 January 2016 - 08:47

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Även fast något är skickat kan det ta 1-2 dagar innan det ändrar leveransstatus till skickat. Har ibland fått saker levererade före deras system meddelat mig att det är skickat. Det är något de borde ta tag i att fixa så snart som möjligt.

Fast nu var det ju inte det som var problemet.

Postad 28 January 2016 - 10:06

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

• 6401 inlägg
  • 0

Film verkar vara det enda som fungerar bra hos CDON enligt min bedömning, och då har jag beställt ganska mycket därifrån den senaste tiden.

Jag väntar fortfarande på en tröja jag beställde den 3 december tex. Skickade tillbaka ett paket som var fel innehåll för en vecka sedan, fortfarande inte fått någon bekräftelse på att det kommit in till dom. Nej, CDON mår inte bra nu. 

Fick prata med Qliro en dag förra veckan då dom inte hade aktivera mina fakturor även fast jag fått hem grejorna jag beställt, och dom verkade inte så imponerande av CDON.

Postad 30 January 2016 - 11:41

tony97
  • tony97
  • Forumräv

• 506 inlägg
  • 0
Beställde en dator vid lunchtid i onsdags och i går fredag hade den kommit till posten och jag kunde hämta ut den. Mycket bra jobbat tycker jag :)

Postad 30 January 2016 - 11:45

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Själv beställer jag mkt därifrån och aldrig haft problem med film eller spel!

En gång under åren jag köpt därifrån har det strulat med detta, kommer att fortsätta beställa :)

Postad 02 February 2016 - 17:17

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

• 6401 inlägg
  • 0

Ja jösses.. Fortfarande inte fått min tröja, inte fått svar på mitt mail jag skickade förra veckan och påpekade detta. Kontaktade chatten och fick prata med någon norska som skapade ett nytt ärende om detta.. Så nu får jag vänta flera veckor till innan jag får besked. Har krävt mina pengar tillbaka och en rejäl kompensation. Var väl det som gjorde att ingen svarar.  :wacko:

En annan sak, beställde en nyckelring i lördags, fick sms i söndags att det är skickat och fick brevet i måndags. Det kallar jag snabb leverans  :D

Postad 03 February 2016 - 20:03

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 1
Ny beställning på film idag! Postad några timmar efter order lagd! Cdon levererar som vanligt!

Postad 03 February 2016 - 20:12

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Som sagt, det är väl film man vågar beställa där resten verkar vara rätt undermåligt.

Postad 04 February 2016 - 21:30

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

• 6401 inlägg
  • 0

Film har alltid fungerat bra! Men vid gudarna, alla dessa tredjeparts partners dom har, det sänker hela CDON. Senast jag pratade med chatten fick jag tala med en norska.. Fick jag några svar, nej inte alls. Vi startar ett nytt ärende. Riktigt dåligt.

Postad 06 February 2016 - 09:33

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

• 6401 inlägg
  • 0

Fick hem The Martian steelbook igår, även fast den inte släpps förens på måndag. :)

Postad 06 February 2016 - 09:36

tony97
  • tony97
  • Forumräv

• 506 inlägg
  • 0
Jag fick igår fredag hem Everest fast den släpps på måndag :)

Postad 06 February 2016 - 10:15

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0

Me too, men inte Martian

Postad 09 February 2016 - 05:26

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

• 459 inlägg
  • 0

Även jag har nu råkat ut för CDons undermåliga kundtjänst. Jag fick problem med min nyinköpta NAS (nätagget lade av efter en vecka) och fick retursedel för att skicka in den för reparation. Efter närmare tio mail med CDon så visar det sig att den är reparerad och att servicestället skickat tillbaka NASen.

Några timmar efter CDon skriver det i ett mail så får jag ett nytt mail där det står att servicestället inte alls hade skickat den, eftersom man tappat bort min adress. Det var två veckor sedan, sedan dess är det helt tyst från företagets sida. Märkligt beteende, minst sagt.

Postad 09 February 2016 - 07:06

ImpreZa
  • ImpreZa
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Har fått problem med en dammsugare som är beställd via cdon, fick svar via mail efter en vecka att hon vidarebefordrat mitt mail till rätt avdelning. Nu har det gått ytterligare över en vecka utan någon som helst svar från dem. Garanterat sista gången jag beställer från cdon. Uselt företag!

Ska tilläggas att jag har varit i direktkontakt med tillverkaren i USA som konstaterade att det är ett garantiärende och att jag ska få en ny enhet. De har skickat retursedel och det enda jag ville höra med cdon innan jag skickade iväg dammsugaren var om det var ok att göra så eller om jag ska gå via cdon.

Postad 09 February 2016 - 07:18

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Som sagt, verkar ju bara vara typ filmer, böcker och likn som funkar att beställa därifrån.

Resten är ju under all kritik av det man läser här.

Postad 09 February 2016 - 07:29

FEA
  • FEA
  • Guru

• 4200 inlägg
  • 0

Det hörs ju på namnet vad de är bra på. Inga konstigheter. Skyll dig själv om du köper annat än CD från butiken som började som en skivaffär. Jag har lärt mig läxan.

Postad 09 February 2016 - 08:41

alfista
  • alfista
  • Veteran

• 2230 inlägg
  • 0

Just böcker och CD har vållat mig mest problem, köper aldrig film så det kanske är där man lagt krutet?

Mycket av problemen, i synnerhet med andra typer av produkter, tror jag, precis som Nomad ovan, kan härledas till tredjepart partners som inte har fungerande logistik.

Postad 10 February 2016 - 10:15

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

• 6401 inlägg
  • 0

Skyll dig själv alltså? Är det ett sådant tankesätt vi ska ha 2016?  :blink:

Fortfarande inte fått min tröja, och ingen respons från kundtjänst. Däremot har jag fått mail att dom mottagit min retur och att pengarna ska betalas tillbaka? Seriöst? Nej, men jag får väl skylla mig själv  :lol:

Postad 10 February 2016 - 10:52

FEA
  • FEA
  • Guru

• 4200 inlägg
  • 0

Skyll dig själv alltså? Är det ett sådant tankesätt vi ska ha 2016?  :blink:

Fortfarande inte fått min tröja, och ingen respons från kundtjänst. Däremot har jag fått mail att dom mottagit min retur och att pengarna ska betalas tillbaka? Seriöst? Nej, men jag får väl skylla mig själv  :lol:

Det var mest riktat till mig själv... och jag har lärt mig läxan som sagt. Det 'lustiga' i sammanhanget var att det var en CD som jag ville köpa senast - men inte ens det funkade.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• XBox Halo Edition
    lod
    2026-07-29 08:14:23
  • VM på nya AppleTV
    Tobbeswim
    2026-07-05 23:35:21
  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.