PS3 Slim (CECH-2000)
1021 svar till detta ämne
Postad 17 September 2009 - 15:24
SirIdot
-
SirIdot
-
Beroende
-
-
1272 inlägg
Därför undrar jag lite om hur det funkar; skall det funka så att den skall gå från i princip knäpptyst till att pumpa in max spänning i fläkten för att trycka ut värmen när det blir för varmt för att sen gå ner i min. varv när det blir svalare. Man tycker ju att det borde finns ett gäng steg emellan. Någon som vet?
Jag ju bara den gamla 60gig:arn, men den har ett antal distinkta lägen, minst 4, kanske mer. Man tycker ju att Slim borde fungera likadant.
Postad 18 September 2009 - 13:22
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
hmm... fick hem ett ex. Tycker den är lite högre än min 40giggare... när jag satte på den.. så var den i princip knäpptyst.. märkte inte ens jag satte på den, vart otrligt glad måste jag säga. Men efter en tid.. så hör man fläkten... den låter ungefär som en vanlig dator. Ni som haft 80giggaren.. och har slimmen nu... är det så det ska vara lr?
40ggiare kanske var speciellt tyst pga.. en lite hårdisk?
Postad 18 September 2009 - 13:44
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
ska byta min 60gb mot en slim imorn
och vill gärna flytta över allt sparande till den nya konsollen
hur gör man detta ?
så man inte börjar om på alla spel
Postad 18 September 2009 - 14:03
ESAFESA
-
ESAFESA
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
tyvärr måste jag säga att jag råkat ut för samma.
jag bytte min PS3a och kom ifrån dieselmotor på tomgång ljudet.. men nu får man efter 5 minuter en fläkt som brölar på i samma nivå som XBOX360
Dummaste man kan göra är att byta ifrån 80 GB fat till SLIM.. den 'är inte tystare..
Har min PS3 SLIM i en öppen Tvbänk, (en liggande LACK hylla ifrån ikea) så det skall funka bra.
fråga:
om ni håller handen bak på er PS3a känns de som de kommer ut mycket luft då? på min känns de knappt som de kommer ut någon luft alls
Redigerat av ESAFESA, 18 September 2009 - 14:07.
Postad 18 September 2009 - 14:11
jimmy1976
-
jimmy1976
-
Användare
-
-
157 inlägg
ska byta min 60gb mot en slim imorn och vill gärna flytta över allt sparande till den nya konsollen hur gör man detta ? så man inte börjar om på alla spel
Är oxå på väga att byta min 60gb mot slim, vart ska du byta in din? Vad har du fått för deal? /Jimmy
Postad 18 September 2009 - 14:11
belzebubb
-
belzebubb
-
Veteran
-
-
1866 inlägg
jag bytte min PS3a och kom ifrån dieselmotor på tomgång ljudet.. men nu får man efter 5 minuter en fläkt som brölar på i samma nivå som XBOX360
Dummaste man kan göra är att byta ifrån 80 GB fat till SLIM.. den 'är inte tystare..
Har min PS3 SLIM i en öppen Tvbänk, (en liggande LACK hylla ifrån ikea) så det skall funka bra.
fråga:
om ni håller handen bak på er PS3a känns de som de kommer ut mycket luft då? på min känns de knappt som de kommer ut någon luft alls
Som sagt. Det verkar skilja en del mellan konsoler tyvärr. För nog finns det väldigt många som också rappoterat att deras Slim är tystare än 80/40Gb.
Postad 18 September 2009 - 14:14
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
fråga:
är dom så högljudda börjar fundera om jag verkligen ska byta bort min 60gb mot slim har alla samma problem ? kan ingen filma och lägga upp här så man kan höra ? Är oxå på väga att byta min 60gb mot slim, vart ska du byta in din? Vad har du fått för deal?
/Jimmy
en som ringde mig igår som har en slim och vill byta men börjar bli fundersam om man ska det då den låter så illa har ju redan en xbox360 behöver inte en konsoll till som låter så mycket
Postad 18 September 2009 - 14:16
belzebubb
-
belzebubb
-
Veteran
-
-
1866 inlägg
Slim låter nog garanerat mindre än din 60Gb i alla falll.
Postad 18 September 2009 - 14:23
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
Slim låter nog garanerat mindre än din 60Gb i alla falll.
hmmm jag hoppas det återkommer med resultat
Postad 18 September 2009 - 14:27
Travolta
-
Travolta
-
Forumräv
-
-
556 inlägg
Har min Slim instängd i en TV-bänk med endast en liten luftspringa på framsidan och utan bakstycke på TV-bänken och tycker knappt att jag hör den. När det går lite hårdare hör jag ett doft susande ljud men inget som stör.
Staplade upp min på fyra plaströrstumpar (en i varje hörn, ca 5cm höga), ska tydligen göra en del då det blir cirkulation under konsolen och att den inte står mot en varm träskiva.
Postad 18 September 2009 - 15:34
edtjope
-
edtjope
-
Forumräv
-
-
772 inlägg
Är oxå på väga att byta min 60gb mot slim, vart ska du byta in din? Vad har du fått för deal?
/Jimmy
Om du har tänkt använda dig av Gamestops erbjudande så kan jag meddela att det upphörde i måndags.
Postad 18 September 2009 - 15:47
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
edit: jag tog min konsol tillbaka till butiken, testade den tillsammans med en säljare, han höll med om att fläkt ljudet var ovanligt högt för en PS3 slim. Han tog fram en ny, vi öppnade upp den testade.. den var mycket tystare... typ lika tyst som min tidigare 40giggare om inte tystare. Så nu har jag en konsol hemma som jag är supernöjd med
Det gäller att inte ge upp, man ska få det man betalar för 
Måste också tillägga att man fick toppen service i butiken!
Redigerat av Unregistered1232, 18 September 2009 - 17:40.
Postad 18 September 2009 - 18:05
belzebubb
-
belzebubb
-
Veteran
-
-
1866 inlägg
edit: jag tog min konsol tillbaka till butiken, testade den tillsammans med en säljare, han höll med om att fläkt ljudet var ovanligt högt för en PS3 slim. Han tog fram en ny, vi öppnade upp den testade.. den var mycket tystare... typ lika tyst som min tidigare 40giggare om inte tystare. Så nu har jag en konsol hemma som jag är supernöjd med
Det gäller att inte ge upp, man ska få det man betalar för  Måste också tillägga att man fick toppen service i butiken!
Kan du inte berätta lite mer ingående? Var var det som skiljde dom båda konsolerna åt? Var dom lika tysta i dashboard, men att den ena lät mer när du satte in ett spel tex? Började den låta högt direkt när du stoppade in spelet, eller hur länge han du isåfall spela?
Postad 18 September 2009 - 18:24
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Jag tyckte att det lät ganska högt redan på dashboarden, blev lite högre när den läste skiva också.. men jag hann dock inte spela sålänge... testade typ nån timme hemma innan jag bestämde mig för att göra ett återbesök till butiken.
I butiken testade vi ljudnivån.. i 15min på den nya konsolen. Började med att starta konsolen.. fläkten gick in på högvarv.. sen lugnade den ner sig, och när man väl var inne på dashboarden så hörde man knappt något av fläkten. Då satt vi och testa detta i ett litet rum då.. inte i varuhuset. Vi kunde inte prova med något spel.. men vi provade med en blu-ray film.. ljudet blev lite högre.. den sa först grk grk 2 gånger, sen var det liksom ett susande ljud när skivan satt i.. men fortfarande väldigt lågt, om man stod 0,5 meter från konsolen så hörde man tydligt.. längre bort än så, hörde man knappt något.. om man inte satt och fokuserade på att höra något då. Jag blev nöjd och tog den nya hem. Som sagt jag har inte testat... att se hur fläkten och ljudet blir efter några timmars användande men .. so far so good.
I övrigt, hann testa lite bravia sync funktionen, fungerar ju riktigt bra. Man kan starta, stänga av konsolen.. videokontrollerna vid film tittandet fungerar, det går att bläddra i playstationstore sov... hitills har jag inte hittat något som inte funkar (man kan självklart inte spela med fjärrkontrollen). En lite fördröjning finns dock jämfört med handkontrollen.. typ det tar någon millsekund för konsolen att reagera efter att man tryckit på en knapp.
Redigerat av Unregistered1232, 18 September 2009 - 18:25.
Postad 18 September 2009 - 19:39
Goyt
-
Goyt
-
Användare
-
-
237 inlägg
Är det så att det är olika fabrikat på fläktarna som gör att ljudet låter mer i vissa maskiner än andra? Eller är det att vissa maskiner har fläktar som går upp i varv lättare än andra därav ljudet från fläktarna ? Nån som sitter på någon info om detta?...
Redigerat av Goyt, 18 September 2009 - 19:40.
Postad 18 September 2009 - 23:25
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
ingen som vet hur
ska byta min 60gb mot en slim imorn
och vill gärna flytta över allt sparande till den nya konsollen
hur gör man detta ?
så man inte börjar om på alla spel
Postad 19 September 2009 - 00:29
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1509 inlägg
ingen som vet hur ska byta min 60gb mot en slim imorn och vill gärna flytta över allt sparande till den nya konsollen hur gör man detta ? så man inte börjar om på alla spel
Koppla in en extern hårddisk/minneskort till USB och 1) Välj "backup system" från inställningsmenyn. ELLER 2) Eller så går du in på mappen ovanför alla spel som heter "Saved games" eller dylikt. Där ser du alla dina savefiler. Den senaste högst upp. Markera en, tryck på triangel, välj copy och välj det du anslutit till PS3an. Detta gör du på alla savefiler du vill spara. Otroligt tradigt sätt. Killzone 2, Rock Band 2 (kanske 1 också) och NFS:Carbon är spel som har kopieringsskyddat sina savefiler av någon %¤#%"#!¤% anledning. Gick bra att flytta över dom till en större hårddisk men att flytta till ett nytt system är en stor no-no. Ungefär så. Fler frågor? =)
Postad 19 September 2009 - 00:42
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
ColinZeal: fler frågor
ja fixa så man kan flytta över killzone 2
skit att det inte går det var de jag ville mest ha
kan man flytta konsoll till konsoll ?
borde väll gå om det
"Gick bra att flytta över dom till en större hårddisk men att flytta till ett nytt system är en stor no-no
"
Postad 19 September 2009 - 00:58
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1509 inlägg
ColinZeal: fler frågor
ja fixa så man kan flytta över killzone 2 skit att det inte går det var de jag ville mest ha
kan man flytta konsoll till konsoll ? borde väll gå om det "Gick bra att flytta över dom till en större hårddisk men att flytta till ett nytt system är en stor no-no "
Som jag skrev, större hårddisk helt ok. Men inte till ett annat system. Där är det stopp. Vilket spel handlar det om?
Postad 19 September 2009 - 01:08
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
Postad 19 September 2009 - 01:17
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1509 inlägg
killzone 2
Well, du har resten av natten på dig att varva den då =)
Postad 19 September 2009 - 01:30
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
Well, du har resten av natten på dig att varva den då =)
hehe ja det verkar inte bättre det är mer online statestiken jag vill ha
Postad 19 September 2009 - 01:33
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1509 inlägg
hehe ja det verkar inte bättre det är mer online statestiken jag vill ha
Trophies? Dom hänger med bara du uppdaterar dina trophies mot servern innan du byter system.
Postad 19 September 2009 - 01:38
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
sedär du löser ju allt
hur gör man detta då ?
fundera lite med det om att flytta över sparad data
kan man göra ps3 - pc ?
Postad 19 September 2009 - 01:42
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1509 inlägg
sedär du löser ju allt hur gör man detta då ?
fundera lite med det om att flytta över sparad data kan man göra ps3 - pc ?
Ja, flytta över save-mapparna till PC bara. Så länge din dator kan läsa hårddisken så är det lugnt =)
Postad 19 September 2009 - 01:55
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
Ja, flytta över save-mapparna till PC bara. Så länge din dator kan läsa hårddisken så är det lugnt =)
1.en sak till jag inte fattar något om kan man skicka över ps3 - pc usb -usb ? 2.Trophies? Dom hänger med bara du uppdaterar dina trophies mot servern innan du byter system. hur gör jag detta då ?
Postad 19 September 2009 - 11:25
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Nu har jag använt den i 4 timmar.. och fläkten låter som sjutton. Så länge varade min lycka.
Verkar som att ps3 slim är i allmänt mer högljudd än 80/40 giggaren. De flesta som tycker att den inte låter så mycket är troligtvis tidigare 60gig ägarna.
Det känns som de bytt ut fläkten mot en annan "billigare variant".
Postad 19 September 2009 - 11:52
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1086 inlägg
Nu har jag använt den i 4 timmar.. och fläkten låter som sjutton. Så länge varade min lycka.
Verkar som att ps3 slim är i allmänt mer högljudd än 80/40 giggaren. De flesta som tycker att den inte låter så mycket är troligtvis tidigare 60gig ägarna.
MEN nej, just din enhet är defekt, lämna in den. ###### gnäll om fläkten, tur att eran inte låter som fläktboxen
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 19 September 2009 - 11:52.
Postad 19 September 2009 - 11:52
SirIdot
-
SirIdot
-
Beroende
-
-
1272 inlägg
Verkar vara en mindre fläkt än i Fat och mindre fläktar låter mer än större.
Postad 19 September 2009 - 11:53
ESAFESA
-
ESAFESA
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
ahh man kan nog byta ut den. men jag har klämt på 4 PS3 SLIM och dem alla har liknande ljudnivå. Dem som får knäpptysta jag skulle vilja se det... men jag skall spela in en film nu som ett exempel =) så hoppas jag någon med helt tyst kan spela in också efter den vart igång i ett tag!
Postad 19 September 2009 - 14:05
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
ahh man kan nog byta ut den. men jag har klämt på 4 PS3 SLIM och dem alla har liknande ljudnivå.
Dem som får knäpptysta jag skulle vilja se det... men jag skall spela in en film nu som ett exempel =) så hoppas jag någon med helt tyst kan spela in också efter den vart igång i ett tag!
Håller med dig där, sen de flesta youtube klipp man sett... där de testar ljudnivån är.. typ.. när de sätter på konsolen och provar med att sätta in skivan, typ de första 5minterna.
Postad 19 September 2009 - 14:10
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
MEN nej, just din enhet är defekt, lämna in den. ###### gnäll om fläkten, tur att eran inte låter som fläktboxen
Va menar du? :S Om du var sarkastiskt där.. så har jag all rätt att vara gnällig eftersom jag hade en tyst 40giggare innan och eftersom folk har skrivit här att de har en knäpp tyst maskin. Och vissa kanske gillar att ha det lite snyggt och ljudlöst som möjligt, dvs vi som även tar hänsyn till inredningen och inte bara spelandet  Verkar vara en mindre fläkt än i Fat och mindre fläktar låter mer än större.
Troligtvis. Den här videoklippen har en bra jämförelse: http://www.youtube.c...h?v=Zquzx5-rHk8Det är olika sorters ljud på båda konsolerna... slimmen har en störande ljud som fångas lätt av örat än det susande ljudet från tjockisen.
Redigerat av Unregistered1232, 19 September 2009 - 14:15.
Postad 19 September 2009 - 15:30
ESAFESA
-
ESAFESA
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
laddar upp klippet nu komemr väl ta en halvtimma då youtube är segt
men där gjorde jag så att jag hade på ps3an i en halvtimma, sedan stängde jag av den satte på kameran. sedan satte jag på ps3an igen.
det kommer ni få se snart kommer jämföra med xbox360 och nintendo wii med
Postad 19 September 2009 - 15:47
ESAFESA
-
ESAFESA
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
Sådär kan ni kolla när ni känner er redo , tar nog ett tag innan videon funkar helt http://www.youtube.c...h?v=pq6HPWzTD-Mfan kameran surrar ju en hel del märkte jag nu , så de blir inge vidare detta, ni måste höja en del för o höra och bortse ifrån kamerabruset.
Redigerat av ESAFESA, 19 September 2009 - 16:02.
Postad 19 September 2009 - 16:24
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Sådär kan ni kolla när ni känner er redo , tar nog ett tag innan videon funkar helt
http://www.youtube.c...h?v=pq6HPWzTD-M
fan kameran surrar ju en hel del märkte jag nu , så de blir inge vidare detta, ni måste höja en del för o höra och bortse ifrån kamerabruset.
Det är sådär, ungefär min låter också
Postad 19 September 2009 - 16:34
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1509 inlägg
Sådär kan ni kolla när ni känner er redo , tar nog ett tag innan videon funkar helt
http://www.youtube.c...h?v=pq6HPWzTD-M
fan kameran surrar ju en hel del märkte jag nu , så de blir inge vidare detta, ni måste höja en del för o höra och bortse ifrån kamerabruset.
Var 360 igång där?
Postad 19 September 2009 - 16:51
belzebubb
-
belzebubb
-
Veteran
-
-
1866 inlägg
Den här videoklippen har en bra jämförelse:
http://www.youtube.c...h?v=Zquzx5-rHk8
Det är olika sorters ljud på båda konsolerna... slimmen har en störande ljud som fångas lätt av örat än det susande ljudet från tjockisen.
Oj, jag måste ju säga att 80Gb har ett mycket mer behagligt ljud på denna videon. Precis som du säger ett mer susande ljud som i min mening inte alls är störande. Slimen därimot har ju ett mer tjutande ljud eller hur man ska säga. Låter/lät dina slim på samma sätt som i videon?
Redigerat av belzebubb, 19 September 2009 - 16:54.
Postad 19 September 2009 - 17:16
ESAFESA
-
ESAFESA
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
Oj, jag måste ju säga att 80Gb har ett mycket mer behagligt ljud på denna videon. Precis som du säger ett mer susande ljud som i min mening inte alls är störande. Slimen därimot har ju ett mer tjutande ljud eller hur man ska säga.
Låter/lät dina slim på samma sätt som i videon?
ungefär men 2 av dem hade ett annat störande ljud. ett rrr ljud som en dieselmotor på tomgång de är det inte på denna detta är bara fläktljud... och den är knäpptyst i ca 1 minut sen går den upp i 4 steg för att efter 10 minuter gå upp till de 5te och det är det som låter i videon läge 5 sjuka är att jag har en projektor och den e extremt mycket tystare.. en projektor.. det är skumt
Redigerat av ESAFESA, 19 September 2009 - 18:47.
Postad 19 September 2009 - 19:11
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Oj, jag måste ju säga att 80Gb har ett mycket mer behagligt ljud på denna videon. Precis som du säger ett mer susande ljud som i min mening inte alls är störande. Slimen därimot har ju ett mer tjutande ljud eller hur man ska säga.
Låter/lät dina slim på samma sätt som i videon?
Min låter inte så i början.. som det är på videon.. dvs den går inte igång direkt, men efter en tids användande så går den igång på ungefär samma nivå som exemplet på videon, japp. Jag gillar bravia sync funktionen extremt mycket, så trots att den kanske inte är lika tyst som 40giggaren.. så är jag ändå nöjd med mitt köp.
Postad 19 September 2009 - 19:57
SonySamppa79
-
SonySamppa79
-
Veteran
-
-
1832 inlägg
testa att få upp den en bit med spikes eller dyl från träskivan(?) ni har i TV-bänken. Det kan göra underverk
Min beter sig likadant, från tyst till läge 4-5 på 10 minuter och den är som tidigare nämnts något mer tjutande än susande. Men när jag fick upp den 1 cm, så låter den aningen mindre..
Postad 19 September 2009 - 23:47
ESAFESA
-
ESAFESA
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
testa att få upp den en bit med spikes eller dyl från träskivan(?) ni har i TV-bänken. Det kan göra underverk 
Min beter sig likadant, från tyst till läge 4-5 på 10 minuter och den är som tidigare nämnts något mer tjutande än susande. Men när jag fick upp den 1 cm, så låter den aningen mindre..
det hjälpte faktiskt! de sista läget dyker inte upp nu endast läge 4 tack
Postad 20 September 2009 - 00:56
ESAFESA
-
ESAFESA
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
haha nej nu kom läge 5 igen .
jag tror man får ge sig nu, man kommer inte kunna lämna in den för detta! jag tror ALLA har likadana PS3or, dem som säger dem har tysta som inte låter något tycker nog bara dem e tysta fastän dem låter som för alla oss andra.
Om de som påstår sig ha en tyst filma då som bevis för de kan inte finnas
Postad 20 September 2009 - 01:12
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
sd fötter måste väll då vara optimalt då man får bort vibbrationer och får upp den en bit från ligg ytan eller ska man ställa den på högkant ?
Postad 20 September 2009 - 11:03
SonySamppa79
-
SonySamppa79
-
Veteran
-
-
1832 inlägg
Jag har den liggandes. Och spikes tar bort vibrationerna alldeles utmärkt.
Postad 20 September 2009 - 11:11
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
jag tänkte mer på sd fötter eftersom jag tänkt ställa den på min 360 så man inte repar den
Postad 20 September 2009 - 17:13
Travolta
-
Travolta
-
Forumräv
-
-
556 inlägg
Var kan man köpa gummiftter/gummiplattor att ställa den på? Min PS3 står på fyra vita ihåliga rör i plast (avlopps/handfatsrör) med diametern 40mm. Jag vill alltså ha en rund gummiplatta som är 40-50mm. Några tips?
Postad 20 September 2009 - 17:58
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
jag hade chansat på elfa, biltema, jula mm
Postad 20 September 2009 - 18:05
ESAFESA
-
ESAFESA
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
alltså man skall inte behöva göra detta egentligen.
Jag kommer gå till OnOff sen sista gång nu om nästa låter så mycket tar jag pengarna tillbaka och köper en tyst begagnad. Dock en fet. Dem finns faktiskt.
Postad 20 September 2009 - 19:29
Muyfa666
-
Muyfa666
-
Amatör
-
-
93 inlägg
ESAFESA: Bry dig inte om att byta den igen. Jag har provat 5 olika slim, och de låtar alla precis lika mycket. Jag krängde min sista slim för nypris (slängde med GTA4 så var saken biff) och köpte en ny 80-GB som såldes ut på ICA Maxi för 2999:-. Aldrig varit nöjdare, och maskinen är tyst och snäll.
Postad 20 September 2009 - 19:30
ESAFESA
-
ESAFESA
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
ESAFESA: Bry dig inte om att byta den igen. Jag har provat 5 olika slim, och de låtar alla precis lika mycket. Jag krängde min sista slim för nypris (slängde med GTA4 så var saken biff) och köpte en ny 80-GB som såldes ut på ICA Maxi för 2999:-. Aldrig varit nöjdare, och maskinen är tyst och snäll.
skall göra samma som dig. den feta är tystare så får bli en sådan igen
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|