Killzone 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(18)
|
99:- | |
Killzone 3 - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Killzone 3 - Helghast Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
4
|
(4)
|
Inga priser |
Kommer du köpa Killzone 3? (82 inlägg)
|
15 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 07 February 2011 - 22:37
Haha. Den var lite rolig:-) ett rabiat codfantast:-DSo true. : >
http://www.youtube.c...4&feature=feedu
Postad 08 February 2011 - 00:09
Postad 08 February 2011 - 08:40
Killen har dock förmodligen helt rätt.....precis så kände jag när jag stoppade i call of duty igen efter att ha spelat KZ2 ett tag.....
Redigerat av Unregistered32f0b602, 08 February 2011 - 08:47.
Postad 08 February 2011 - 08:50
Jag spelade KZ2 precis efter och det kändes som en lite dämpad upplevelse i jämförelse, framförallt ljudet. Då vet man att man ska ha spelet oavsätt vilken kritik man sitter påTycker det är riktigt roligt.. blev ett lyft när man höjde sensen till 50-60% riktigt snyggt o mycket kötta
spelade black ops efter KZ3.. såg riktigt tråkigt ut & fruktansvärt dåligt ljud.. blir nog ett köp.
Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 08 February 2011 - 08:53.
Postad 09 February 2011 - 21:58
Postad 09 February 2011 - 22:05
Så då har man testat singelplayer demot på killzone 3, det var lika bra som jag hade hoppats på.
Härligt! Vad säger du? Jag har ju bokat KZ3, men funderar på att strunta i demot som kommer till oss dödliga nästa vecka för att få den riktiga upplevelsen när hela spelet kommer.
Postad 09 February 2011 - 22:12
Ja kan du hålla dig så.Härligt! Vad säger du? Jag har ju bokat KZ3, men funderar på att strunta i demot som kommer till oss dödliga nästa vecka för att få den riktiga upplevelsen när hela spelet kommer.
Postad 09 February 2011 - 22:24
Ja kan du hålla dig så.
Var väl några nyheter som man fick testa i demot direkt.
Ja, det kan jag. Måste planera min modelljärnväg. Tar någon vecka...
Postad 09 February 2011 - 23:08
Men det har dykt upp en mycket postiv nyhetet idag, som alla vet så släpptes ju demot till + medlemmar idag, men det går redan nu att att få ner demot till oss som inte har + .
Den finns ute på Hongkong/Malaysias playstation store, och är engelsk så bara att tanka ner och njuta:D:D.....
Hah jag tror inte jag kan hålla mig, hihi
http://www.eurogamer...laystation-plus
Postad 09 February 2011 - 23:46
Hahha, nu kanske jag kommer och förstör allas försök att hålla sig tills releasedagen.
Men det har dykt upp en mycket postiv nyhetet idag, som alla vet så släpptes ju demot till + medlemmar idag, men det går redan nu att att få ner demot till oss som inte har + .
Den finns ute på Hongkong/Malaysias playstation store, och är engelsk så bara att tanka ner och njuta:D:D.....
Det kliar i mina Gaymer-fingrar!!
Postad 10 February 2011 - 09:09
Kommer nog inte bli något day one för mig iaf.
Postad 10 February 2011 - 15:33
Ändra Language till Svenska.
Då hittade i alla jag ut i cyberrymden och den fattade att jag satt på Europeisk server.
Tyckte förresten att det var fett! Ljudet är helt sjukt!
Postad 10 February 2011 - 15:57
Hahha, nu kanske jag kommer och förstör allas försök att hålla sig tills releasedagen.
Inne på Hongkong-PSN nu men inget demo... kanske borttaget??
Postad 10 February 2011 - 16:05
Nice! Jag hoppar nog över demot och tryckte på köpknappen idag efter ditt inlägg. Betan gjorde så pass bra intryck innan så jag stod och balanserade. Behövde en ny kontroll också för co-op på diverse spel så jag högg på webhallens erbjudande då jag blev riktigt såld på jungle green! Inte billigast men goddamn den färgen betalar jag extra förSå då har man testat singelplayer demot på killzone 3, det var lika bra som jag hade hoppats på.
http://www.webhallen..._3-jungle_green
Postad 10 February 2011 - 16:22
http://www.zavvi.com...tchcurrency=GBP
Postad 10 February 2011 - 16:38
Inne på Hongkong-PSN nu men inget demo... kanske borttaget??
Jaa, finns den inte där inne, så är den nog tyvärr redan borttagen:(
Som tur är hann jag att ladda ner de:D:D Wooohh
Postad 11 February 2011 - 00:05
Positiva intryck. Grafiken känns som den är i stil med KZ2, men litet fulare.Håller med Gamereactor på den punkten. Missförstå mig inte, det ser snyggt ut. Jag är nöjd. Svårighetsgraden kändes lagom i demot. Härligt att man kunde ställa in kontrollen så det var som i 2:an.
Dock har jag problem med kontrollerna. Om jag sätter igång en kontroll så kan jag inte använda den i spelet. Stänger kontrollen av sig och jag sätter igång den igen kan jag inte använda den utan måste starta om spelet. Samma sak i betan. Antar att det bara är så i demot och betan.
Postad 11 February 2011 - 12:13

Gamestop är ju som känt ganska dyra men beroende på hur mycket "Unlock and Load pack" kommer kosta så kan det ju ändå vara en hyfsad deal.
Postad 11 February 2011 - 16:32
Unlock and Load (Amazon pre-order) - Gives 3 extra unlock points right off the bat
Fast Starter (Best Buy pre-order) - Double xp for first 24 hours of MP gameplay
Postad 11 February 2011 - 16:57
Guerilla Pack (gamestop pre-orders) - Unlocks all MP weapons AND abilities for first 24 hours of MP gameplay
Unlock and Load (Amazon pre-order) - Gives 3 extra unlock points right off the bat
Trams.
Postad 11 February 2011 - 17:39
Länk
Dom har även halva priset om du byter 1 spel. Däremot så brukar ju deras exkluderingslista vara ganska lång.
Postad 11 February 2011 - 19:50
Postad 12 February 2011 - 09:10
http://www.elgigante...3-ps3?scid=1698
Postad 12 February 2011 - 10:07
Guerilla Pack (gamestop pre-orders) - Unlocks all MP weapons AND abilities for first 24 hours of MP gameplay
Det där kommer man spela in ganska omgående.
Postad 13 February 2011 - 20:59
Jag skulle tro de blir den vanliga MHB klanen som i KZ2Blir det någon klan härifrån eller?
Postad 14 February 2011 - 09:32
Postad 14 February 2011 - 15:16
Det där går inte att göra ngt åt. Enda de kan göra är hålla borta folk från att spela online.
"The file is apparently the EU version of the game and weighs in at a hefty 41.4GB (with a non-3D version available at roughly half that) so hopefully the size will be enough to put off most people who might otherwise have been tempted."
Heh. Precis som storleken har ngn betydelse
Redigerat av Unregistereddc471864, 14 February 2011 - 15:18.
Postad 14 February 2011 - 15:45
Postad 14 February 2011 - 15:48
Betyder det även att man kanske löper risk att hamna bland hackade servrar och fuskande spelare som jag hört ska vara problem för COD Modern Warfare eller gäller det bara för PC där? Jag har aldrig varit med om något fuffens under KZ2 iallafall.
Känns inte som det. Men inget är väl omöjligt.
Postad 14 February 2011 - 16:21
Betyder det även att man kanske löper risk att hamna bland hackade servrar och fuskande spelare som jag hört ska vara problem för COD Modern Warfare eller gäller det bara för PC där? Jag har aldrig varit med om något fuffens under KZ2 iallafall.
Beror på hur mycket tid utvecklarna till Killzone lagt på säkerhet. Om de helt förlitar sig på ps3ans säkerhet så lär det bli sönderhackat om inte Sony lyckas stänga ute fuskarna på ngt sätt. Just nu går det att spela online om man kör en proxy på sin egen dator som lurar PSN att tro att man är på 3.56 när man i själva verket kör 3.55.
Återstår att se hur länge det fungerar dock.
Postad 15 February 2011 - 01:04
http://www.zavvi.com...n/10310578.html
Spel inkl Militärgrön Dualshock 3 kontroller ca: 655kr
Rabattkod: FIVEOFFZAVVI
Får ner priset till 600kr
Det tycker jag är mer än prisvärt för kontroll + spel.
Redigerat av Pip, 15 February 2011 - 01:14.
Postad 15 February 2011 - 08:34
Postad 15 February 2011 - 08:53
Beror nog på lite, har beställt i 3 olika omgånger sedan strax innan jul.Zavvi har väl inte världens bästa leveranstider? Har hört folk som fått vänta i flera veckor/månader på att få sina beställningar.
Det har då tagit 5-6 arbetsdagar innan jag har fått sakerna.
Men det kan ju säkert variera på vad man beställer, jag har bara beställt film.
Postad 15 February 2011 - 09:18
Fett bra. Jag avbeställde från webhallen och lade ordern hos zavvi istället. Men jag fick inte rabattkoden att funka, ingenstans frågades det efter eventuella rabatter. Strunt samma, det är billigt ändå.För er som är ärligfa och vill ha ett bra pris på spelet.
http://www.zavvi.com...n/10310578.html
Spel inkl Militärgrön Dualshock 3 kontroller ca: 655kr
Rabattkod: FIVEOFFZAVVI
Får ner priset till 600kr
Det tycker jag är mer än prisvärt för kontroll + spel.
Postad 15 February 2011 - 15:50
Håller nog med dig om i stort sett all kritik morlock......men det är fortfarande riktigt kul. Jag fattar bara inte varför man inte gör codstyrning på spelet för då skulle det här vara det bästa spelet någonsin........
Postad 15 February 2011 - 15:53
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 15 February 2011 - 15:53.
Postad 15 February 2011 - 15:56
Det som jag tycker är lite jobbigt dessutom är att laget spelar så enormt stor roll....spelar man med randomidioter är det helt omöjligt o man blir oftast inträngd i ett hörn och spawcampad.....i cod kunde man ju ha rätt kul själv även om laget sög.....
Postad 15 February 2011 - 15:58
Postad 15 February 2011 - 16:04
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Kommer du köpa Killzone 3?
24 bilder
84 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler